Σελίδα 1 από 1

Πλοία των Φαιάκων & Ηoverwing

Δημοσιεύτηκε: 23 Ιαν 2016, 00:50
από LAPTONAS
τα ιπτάμενα πλοία των Φαιάκων και κάποιοι είπαν ότι είναι απλά ένας μύθος...μετά το κείμενο και το λίνκ που θα διαβάσετε αναρωτηθείτε για το πως είναι δυνατόν να περιγράφει ο Όμηρος πλοία που τυχαία μοιάζουν και με τα Ηoverwing που θα μπουν στις γραμμές προς τα ΕΛΛΗΝΙΚΑ νησιά...

0 'Αλκίνοος, ζητώντας από τον 'Οδυσσέα πληροφορίες για την χώρα του και τον λαό του, του λέει: « Πες μου και την χώρα σου και τον λαό σου και την πόλη, για να πάρουν προς τα εκεί κατεύθυνση τα πλοία και να σε πάνε, γιατί δεν υπάρχουν κυβερνήτες στους Φαίακες, ούτε πηδάλια κι εκείνα πού έχουν τ' άλλα καράβια, παρά τα πλοία τους ξέρουν τις διαθέσεις και τις σκέψεις των ανθρώπων και γνωρίζουν τις πατρίδες όλων και τούς εύφορους αγρούς και σαν πουλιά διαβαίνουν τις θαλασσινές αποστάσεις, σκεπασμένα με σκοτάδι και συvvεφιά και ποτέ δεν υπάρχει φόβος να πάθουν καμία βλάβη ή v' άφαvισθούv»
(ΟΔΥΣΣΕΙΑΣ θ, στίχ. 555-564)
----------------------------------------
Tαξίδια σε χαμηλό ύψος με ταχύτητα μεγαλύτερη των 200 χιλιομέτρων την ώρα
υπόσχεται το νέο μέσο που θα εμφανιστεί στις ελληνικές θάλασσες το 2008
Πειραιάς - Kρήτη σε μιάμιση ώρα!
H επανάσταση στις θαλάσσιες συγκοινωνίες λέγεται Ηoverwing.
Σε 1 ώρα και 36 λεπτά από τον Πειραιά στο Ηράκλειο; Και όμως! Τόσο θα
διαρκούν στα τέλη του 2008 τα ταξίδια προς την Κρήτη με τα... ιπτάμενα
πλοία! Οι επιβάτες των σκαφών αυτών θα ταξιδεύουν με ταχύτητα άνω των 200
χιλιομέτρων την ώρα, «πετώντας» σε ύψος έως και 12 μέτρα πάνω από το κύμα!
Την επανάσταση στις θαλάσσιες μεταφορές, αλλά και τις αερομεταφορές προς τα
ελληνικά νησιά, φιλοδοξούν να κάνουν Έλληνες επιχειρηματίες που
δραστηριοποιούνται στον τομέα της μίσθωσης τουριστικών σκαφών, οι οποίοι
σχεδιάζουν να φέρουν στη χώρα μας τα πρώτα... ιπτάμενα πλοία!

http://ellinon-pnevma.blogspot.gr/2008/04/overwing.html

Re: Πλοία των Φαιάκων & Ηoverwing

Δημοσιεύτηκε: 23 Ιαν 2016, 08:11
από ΤΗΛΕ-ΜΑΧΟΣ
Εκτός από το hoverwing υπάρχει κι αυτό:

Εκρανοπλάνο
Εικόνα
Πέρυσι γνωστοποιήθηκε ότι η Ρωσία σκοπεύει να επαναρχίσει την παραγωγή εκρανοπλάνων, τα οποία στο μέλλον θα χρησιμοποιούνται για τις ανάγκες των δυναμικών δομών της χώρας.

Το εκρανοπλάνο χρησιμοποιεί την ανυψωτική δύναμη του αεροδυναμικού φαινομένου, που σχετίζεται με την αρχή της επίδρασης του εδάφους (ground effect, ρωσικά: эффект экрана, effect ekrana, από όπου και το όνομα), κατά την κίνηση πάνω από την επιφάνεια του νερού ή του εδάφους. Αυτό το αεροσκάφος μπορεί να «γλιστρά» πάνω από την επιφάνεια με τη βοήθεια της ανυψωτικής δύναμης που εξασφαλίζεται από το επερχόμενο ρεύμα αέρα, το οποίο δημιουργεί πίεση κάτω από το σκάφος. Συνήθως τα εκρανοπλάνα «πετούν» πάνω από την υδάτινη επιφάνεια γιατί, σε αντίθεση από τη ξηρά, είναι πιό ισόπεδη. Από τα άλλα σκάφη, π.χ., τα αερόστρωμνα κότερα ή τα πλοία με υποβρύχιες πτέρυγες, τα εκρανοπλάνα διακρίνονται για την υψηλότερη ταχύτητά τους, που φτάνει στους 250 κόμβους (463 χλμ. την ώρα). Ο Γεν. Διευθυντής του Κεντρικού Σχεδιαστικού Γραφείου με την επωνυμία του Αλεξέγιεφ Σεργκέι Πλαντόνοφ ανακοίνωσε ότι η μαζική παραγωγή των ρωσικών εκρανοπλάνων θα αρχίσει μετά το 2015. Όπως είπε, στη διάρκεια του 2010 και του 2011 θα εκτελούνται σχεδιαστικά έργα. Και από το 2012 θα αρχίσει το δεύτερο, μακρύτερο στάδιο, κατά τη διάρκεια του οποίου θα πραγματοποιούνται πειραματικές σχεδιαστικές εργασίες, καθώς επίσης «θα εκπονείται αρκετά μεγάλο εκρανοπλάνο». Όπως δήλωσε ο Πλατόνοφ, κατά τη διάρκεια του πρώτου σταδίου επανέναρξης της παραγωγής εκρανοπλάνων στη Ρωσία θα πραγματοποιείται εκπόνηση τέτοιων σκαφών εκτοπίσματος 50, 100 και 600 τόνων. Όμως πρέπει να σημειωθεί ότι στα μέσα του Δεκεμβρίου του 2010 ο Αναπληρωτής πρωθυπουργός της Ρωσίας Σεργκέι Ιβανόφ ανακοίνωσε ότι το σχέδιο κρατικού προγράμματος εξοπλισμών για την περίοδο από το 2011 ως το 2020 δεν προβλέπει την κατασκευή εκρανοπλάνων. Στη Σοβιετική Ένωση η παραγωγή εκρανοπλάνων είχε αρχίσει το 1957 και τερματίστηκε στις αρχές της δεκαετίας του ΄90. Τη δεκαετία του ΄60 το Κεντρικό Σχεδιαστικό Γραφείο Αλεξέγιεφ κατασκεύασε και δοκίμασε στην Κασπία θάλασσα πειραματικό εκρανοπλάνο, το οποίο οι δυτικές υπηρεσίες πληροφοριών βάφτισαν με την προσωνυμία «Θαλάσσιο Τέρας της Κασπίας» (Caspian Sea Monster) – αποκρυπτογραφώντας την αναγραμμένη πάνω στο σκάφος σύντμηση CM (ΚΜ - Корабль-макет). Το εκρανοπλάνο είχε εκπέτασμα πτέρυγας 37,6 μέτρα, μήκος περίπου 100 μέτρα και μέγιστη μάζα απογείωσης 544 τόνους. Το 1980 το πρωτότυπο του σκάφους υπέστη δυστύχημα και βυθίστηκε, γι΄αυτό αποφασίστηκε ο τερματισμός του προγράμματος. Τα γνωστότερα σοβιετικά εκρανοπλάνα ήταν το μεταγωγικό αποβατικό «Ορλενοκ» (κατασκευάστηκαν 5 τέτοια σκάφη) και το επιθετικό πυραυλοφόρο εκρανοπλάνο «Λουν» (κατασκευάστηκε μόνο ένα, το οποίο αποσύρθηκε από τη σύνθεση του Στόλου της Μαύρης θάλασσας τη δεκαετία του ΄90).




http://greek.ruvr.ru/2011/02/16/44519816/

phpBB [video]




Από την άλλη ποτέ μου δε κατάλαβα γιατί δεν συνεχίστηκε η ιδέα της Ολυμπιακής του Ωνάση να χρησιμοποιει μεγάλα επιβατικά ελικόπτερα για προορισμούς "δύσκολους" όπως είναι τα αναρίθμητα νησιά του Αιγαίου μας.Δεν υπάρχει η ανάγκη για διάδρομο,πύργο,εγκαταστάσεις για τα αεροσκάφη,παραχώρηση ατελείωτων στρεμμάτων και άλλα πολλά που ενδεχομένως αγνοώ......
Εικόνα
Ελικόπτερο Sud Aviation SA-321F Super Frelon. Περίπου 20 μέτρα μήκος, 37 επιβάτες, χρησιμοποιήθηκε σε νησιά, κυρίως Μύκονο το 1968-1969. Διατηρείται από τους Άγγλους στα χρώματα της ΟΑ, στο International Helicopter Museum στο Weston-super-Mare, στο Somerset, κοντά στο Bristol. Από πού να μας τα ρίξω;

http://www.avsite.gr/forum/threads/%CE% ... 483/page-3