Ο Μεγάλος αδερφός και στα κινητα!

1
"Ο «Μεγάλος Αδελφός» χτυπάει και στο κινητό μας. Δεν θα μπορούμε πλέον να κάνουμε ούτε ένα βήμα ξέγνοιαστοι και ελεύθεροι. Όλοι θα μας... κατασκοπεύουν!"

Ένα από τα αγαπημένα παιχνίδια των χρηστών του Ιντερνετ είναι να εντοπίζουν τα ίχνη τα φίλων τους μέσω των smart phones, των κινητών ή των υπολογιστών τους. Πρόκειται για τη γνωστή υπηρεσία Latitude της Google, που παρέχει στους χρήστες τη δυνατότητα του γεωγραφικού εντοπισμού. Οπως όμως πρόσφατα ανακάλυψε ο Γερμανός Μάλτε Σπιτς, μέλος του κόμματος των Πρασίνων, οι κινήσεις μας παρακολουθούνται διαρκώς, είτε το γνωρίζουμε και είμαστε σύμφωνοι με αυτό είτε όχι.



Καθώς οι πάροχοι δεν αποκαλύπτουν εύκολα τις πληροφορίες που συλλέγουν, ο Σπιτς αναγκάστηκε να κινηθεί δικαστικά προκειμένου να μάθει πόσα ακριβώς στοιχεία είχε συλλέξει η δική του εταιρεία κινητής τηλεφωνίας, η Deutsche Telekom,σχετικά με τις μετακινήσεις του.



Τα αποτελέσματα είναι πραγματική αποκάλυψη. Μέσα σε έξι μήνες - από τις 31 Αυγούστου 2009 έως τις 28 Φεβρουαρίου 2010 - η Deutsche Telekom είχε καταγράψει και «σώσει»τις γεωγραφικές συντεταγμένες του Σπιτς 35.000 φορές! Δηλαδή η διαδικασία επαναλαμβανόταν κατά μέσο όρο κάθε επτά λεπτά.



Η έρευνα του Σπιτς, υποστηρίζουν ειδικοί που ασχολούνται με υποθέσεις ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων, είναι πρωτοφανής. Αυτό που κυρίως προκύπτει είναι πόσο απλή διαδικασία είναι η ανίχνευση για τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας.



Σε αντίθεση με άλλες online υπηρεσίες ή με άλλες ιστοσελίδες,οι οποίες στέλνουν κάποιο στοιχείο - ένα είδος «καρότου» - στον υπολογιστή του χρήστη και προσπαθούν να συνδέσουν τη δραστηριότητά του με την κίνηση του ανθρώπου που τους ενδιαφέρει, οι πάροχοι δεν χρειάζεται να κάνουν τίποτα άλλο από το να καταγράφουν δεδομένα.



«Ολοι κινούμαστε με μικρές ταμπέλες. Η ταμπέλα καθενός φέρει ένα νούμερο τηλεφώνου με το οποίο συνδέεται, όπως επίσης με τις κλήσεις μας αλλά και το τι κάνουμε με το κινητό», επισημαίνει η Σάρα Γουίλιαμς, καθηγήτρια στο Πανεπιστήμιο Κολούμπια, στη Νέα Υόρκη. «Ούτε καν γνωρίζουμε ότι παρέχουμε τέτοιου είδους δεδομένα», εξηγεί.



Ο γεωγραφικός εντοπισμός είναι από τις πλέον βασικές λειτουργίες των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας. Περίπου κάθε επτά δευτερόλεπτα, η εταιρεία εντοπίζει την πλησιέστερη στο κινητό κεραία. Επιπλέον, για λόγους που αφορούν την έκδοση λογαριασμού, εντοπίζουν από πού γίνεται το τηλεφώνημα καθώς και πόσο διαρκεί.



Αυτό που παρουσιάζει εξαιρετικό ενδιαφέρον, σύμφωνα με τον καθηγητή Πληροφορικής στο Πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνιας Ματ Μπλέιζ, είναι ότι στην περίπτωση του Σπιτς οι πληροφορίες ανίχνευσης δεν αντλούνταν βάσει της συνήθους λειτουργίας των εταιρειών, αλλά σε σχέση με το πόσο συχνά έλεγχε το e-mail του.



Στο επιχείρημα ότι για να ζει κανείς στον 21ο αιώνα πρέπει να θυσιάσει την προσωπική του ζωή, ο καθηγητής Μπλέιζ αντιτείνει ότι «τα κινητά έχουν γίνει αναπόσπαστο στοιχείο της σύγχρονης ζωής».


Πηγή:http://news.pathfinder.gr
''...δεν είναι η πάλη ημών εναντίον εις αίμα και σάρκα, αλλ' εναντίον εις τας αρχάς, εναντίον εις τας εξουσίας, εναντίον εις τους κοσμοκράτορας του σκότους του αιώνος τούτου, εναντίον εις τα πνεύματα της πονηρίας εν τοις επουρανίοις''\n[/align]

Re: Ο Μεγάλος αδερφός και στα κινητα!

2
Σε σημαντική αναβάθμιση προχώρησε το Google Maps για Android, προσθέτοντας μερικά νέα και ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά. Εντοπισμό και προσθήκη κριτικών σε μια τοποθεσία μέσω του Place Search, δυνατότητα αναζήτησης ανοιχτών επιχειρήσεων κοντά σας, αλλά και παρακολούθηση των φίλων σας σε πραγματικό χρόνο μέσω του Google Latitude. Αυτό το τελευταίο είναι και το πιο ενδιαφέρον από όλα (αν και κάπως τρομακτικό).
Εικόνα
Το Latitude είναι η υπηρεσία γεωγραφικού εντοπισμού της Google, που μέχρι σήμερα σας επέτρεπε να μοιραστείτε την τοποθεσία σας με συγκεκριμένα άτομα αλλά δεν είχε τον «κοινωνικό» χαρακτήρα άλλων αντίστοιχων υπηρεσιών όπως το Foursqare.

Πλέον αποκτά αξιοσημείωτο πλεονέκτημα έναντι των αντιπάλων του, αφού προσφέρει κάτι που οι άλλοι δεν έχουν: τη δυνατότητα εντοπισμού της προσωρινής τοποθεσίας των φίλων σας σε πραγματικό χρόνο και όχι απλώς τα σημεία στα οποία κάνουν check-in.

Για να λειτουργήσει ο εντοπισμός θα πρέπει τόσο εσείς όσο και οι φίλοι σας να χρησιμοποιείτε την τελευταία έκδοση του Google Maps 4.6 και λειτουργικό Android 2.2 και πάνω.

Πηγή: http://www.freeweird.com/2010/10/google ... z1IAo5K1Ry
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !

Re: Ο Μεγάλος αδερφός και στα κινητα!

3
:hmmm
Νομιζω οτι αυτην την διαφημηση την εχω πετυχει και στο πορταλ.
Ααααα και να μην το ξεχασω εχθες ηρθαν φακελοι απο την google στην εταιρεια που δουλευω εχοντας μεσα μια αιτηση για προβολη-διαφημηση της εταιρειας (με αντικαταβολη) στην google χωρις φυσικα να εχουν σχεση και ιδεα οι εργοδοτες,οπως επησης εξωτερικα οι εν λογω φακελοι δεν αναγραφουν πουθενα οποιαδηποτε πληροφορια μονο το λογοτυπο της google.
Αντε με τις υγειες μας. :drinks:
ΣΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΤΟΝ ΚΟΡΦΟ ΩΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΦΩΛΙΑΖΟΥΝ ΗΓΕΤΕΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ.\nΟΥ ΠΟΣΟΙ ΑΛΛΑ ΠΟΥ.

Re: Ο Μεγάλος αδερφός και στα κινητα!

4
E γιατι νομίζετε οτι βγάζουν τα κινητά νέας γενιάς ,iphone και παρόμοια..?

Μεγαλύτερος έλεγχος.


Και μην νομίζετε οτι ο εντοπισμός της γεωγραφικής θέσης γίνεται μόνο μέσω κινητού,αλλα μπορούν να το κανουν και απο το πισί σας Μεσω της Google και του Geolocation.Για περισσότερα διαβάστε εδω.
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !

Re: Ο Μεγάλος αδερφός και στα κινητα!

5
Κινητά τηλέφωνα. Ο Μεγάλος Αδελφός στην τσέπη μας



Στοιχεία για τον τόπο κατοικίας, δουλειάς και διασκέδασης πωλούνται από τους παρόχους κινητής τηλεφωνίας σε εταιρείες και δημοτικές αρχές, καθώς οι τηλεπικοινωνιακοί κολοσσοί στις ΗΠΑ αναζητούν νέες πηγές κερδών.
Οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας έχουν πρόσβαση σε έναν τεράστιο όγκο πληροφοριών σχετικά με τις μετακινήσεις και γενικά την καθημερινότητα των πελατών τους. Τις πληροφορίες αυτές, όμως, μέχρι σήμερα τις έχουν εκμεταλλευτεί ελάχιστα.

Αυτές οι πληροφορίες είναι έτοιμες να «απελευθερωθούν» για εμπορική χρήση. Σε μία προσπάθεια να αυξήσουν τις πηγές εσόδων τους, ένας αριθμός εταιρειών πλέον συλλέγει, αρχειοθετεί και αναλύει τα στοιχεία των συνδρομητών.
Η αξιοποίηση αυτών των πληροφοριών μπορεί να προσφέρει πολλά οφέλη (και φυσικά, κέρδη...). Οι πόλεις μπορούν να σχεδιάσουν καλύτερα οδικά δίκτυα, οι επιχειρήσεις μπορούν να προσεγγίσουν περισσότερους πιθανούς πελάτες και οι υγειονομικές αρχές μπορούν να ελέγξουν την εξάπλωση μεταδοτικών ασθενειών. Ομως, ακόμα και εάν οι πληροφορίες αυτές χρησιμοποιηθούν με ιδιαίτερη προσοχή για τη διατήρηση της ανωνυμίας των πελατών, τα προσωπικά δεδομένα τους εκτίθενται σε νέους κινδύνους.

Οι πρώτοι διδάξαντες
Η Verizon, ο μεγαλύτερος πάροχος κινητής τηλεφωνίας στις ΗΠΑ με πάνω από 98 εκατ. συνδρομητές, έχει ανοίξει το δρόμο προς αυτή την κατεύθυνση. Στα τέλη του 2011, η εταιρεία άλλαξε την πολιτική της, επιτρέποντας τη μεταφορά ανώνυμων πληροφοριών σχετικά με τους πελάτες της σε τρίτα πρόσωπα. Αυτή η κίνηση οδήγησε στη δημιουργία του θυγατρικού προγράμματος Precision Market Insights τον περασμένο Οκτώβριο. Το πρόγραμμα, που βρίσκεται ακόμα σε πρώιμη φάση, κάνει κάτι που ήδη συμβαίνει στο Διαδίκτυο, όπου οι επισκέψεις στις ιστοσελίδες καταγράφονται και συλλέγονται στοιχεία σχετικά με την προέλευση και τις κινήσεις των επισκεπτών.
Αντίστοιχα, η Verizon ετοιμάζεται να πωλήσει διάφορες πληροφορίες που συλλέγει από τους πελάτες της: για παράδειγμα, πόσοι παρακολούθησαν μία εκδήλωση, πώς πήγαν εκεί και ποιες εφαρμογές χρησιμοποίησαν στο κινητό τους όταν πήγαν εκεί. Σε μία πρόσφατη μελέτη, λέει η εκπρόσωπος του προγράμματος, Ντέμπρα Λούις, η Verizon βρήκε πως οι οπαδοί από τη Βαλτιμόρη ξεπέρασαν τους οπαδούς από το Σαν Φρανσίσκο κατά τρεις προς έναν στο στάδιο του τελικού του πρωταθλήματος ποδοσφαίρου στις ΗΠΑ. Αυτή η πληροφορία θα ήταν ακριβή ή δύσκολο να βρεθεί με άλλους τρόπους, όπως για παράδειγμα μέσω δειγματοληπτικών ερωτήσεων.

Και στην Ευρώπη
Αλλες εταιρείες από το χώρο των τηλεπικοινωνιών εξετάζουν αντίστοιχες ιδέες. Στην Ευρώπη, για παράδειγμα, η ισπανική Telefonica ξεκίνησε ένα παρόμοιο πρόγραμμα τον περασμένο Οκτώβριο. Ενα αντίστοιχο πρόγραμμα ετοιμάζει και η γαλλική Orange. «Δεν αποτελεί ακόμα σημαντικό κομμάτι του επιχειρηματικού κύκλου των εταιρειών αυτών, όμως θα μπορούσε να γίνει», λέει ο Βίνσεντ Μπλοντέλ, ένας μαθηματικός που αυτή τη στιγμή αναλύει, για λογαριασμό της Orange, δύο δισεκατομμύρια ανώνυμα αρχεία επικοινωνίας μεταξύ πέντε εκατομμυρίων συνδρομητών.
Οι ανησυχίες σχετικά με τη διάθεση τέτοιων δεδομένων, λέει ο Μπλοντέλ, δεν επικεντρώνονται στη διαρροή ευαίσθητων προσωπικών πληροφοριών, αλλά στο γεγονός πως τα δεδομένα μπορεί να διασταυρωθούν με άλλες πηγές πληροφοριών, αποκαλύπτοντας έτσι λεπτομέρειες για συγκεκριμένα άτομα ή ομάδες ατόμων.

Ανάλυση δεδομένων
Ηδη, νέες εξειδικευμένες εταιρείες έχουν δημιουργηθεί, οι οποίες συγκεντρώνουν και αναλύουν τέτοια δεδομένα. Ενα παράδειγμα είναι η AirSage από την Ατλάντα της Τζόρτζια, μία εταιρεία που ιδρύθηκε το 2000 και εδώ και μία δεκαετία διαπραγματεύεται για την απόκτηση ενός αποκλειστικού δικαιώματος.
Θέλει να αποκτήσει πρόσβαση στα δίκτυα των τριών μεγαλύτερων εταιρειών κινητής τηλεφωνίας των ΗΠΑ, έτσι ώστε να συλλέγει, να κρυπτογραφεί και να αναλύει ανώνυμα δεδομένα σε πραγματικό χρόνο. Από τη στιγμή που η AirSage έκλεισε και τη δεύτερη μεγάλη συμφωνία πριν από ένα χρόνο (δεν αποκαλύπτει με ποιες εταιρείες συνεργάζεται...), επεξεργάζεται 15 δισ. τοποθεσίες την ημέρα και μπορεί να παρακολουθεί τις κινήσεις τού ενός τρίτου, περίπου, του πληθυσμού των ΗΠΑ, λέει η αντιπρόεδρος της εταιρείας, Αντρέα Μο.
Καθώς οι φορητές συσκευές εντοπίζονται από τις κεραίες κινητής τηλεφωνίας σε διάφορες τοποθεσίες, οι αλγόριθμοι της AirSage ψάχνουν για μοτίβα στις κινήσεις των χρηστών τους. Προς το παρόν, οι πληροφορίες αυτές αξιοποιούνται για το σχεδιασμό των δρομολογίων αστικών μεταφορών και για την ενημέρωση της κίνησης στους αυτοκινητόδρομους.
Αλλες εταιρείες έχουν ξεκινήσει να προσθέτουν επιπλέον σετ πληροφοριών, πέρα από αυτά των κινητών δικτύων. Ενας πελάτης της AirSage είναι η σχετικά μικρή Streetlight Date από το Σαν Φρανσίσκο, που πρόσφατα συγκέντρωσε 3 εκατ. δολάρια με την έμμεση στήριξη της Deutsche Telekom.

Η Streetlight αγοράζει δεδομένα από δίκτυα κινητής τηλεφωνίας, αλλά και από συστήματα πλοήγησης GPS. Συνδυάζει αυτά τα δεδομένα και πουλάει τις αναλύσεις της σε διαφημιστικές εταιρείες. Πολλές εταιρείες παρέχουν τεράστιες βάσεις δεδομένων με δημογραφικά και συγκοινωνιολογικά στοιχεία -όμως το λογισμικό της Streetlight, με διαδραστικούς, κωδικοποιημένους χάρτες περιοχών και δρόμων, προσφέρει περισσότερες και πιο συγκεκριμένες πληροφορίες. Δίνει στοιχεία για τον κόσμο που ζει σε μία συγκεκριμένη περιοχή, για αυτούς που περνούν καθημερινά από ένα συγκεκριμένο δρόμο ή απλά επισκέπτονται για πρώτη φορά ένα μέρος, αντί να δίνει γενικές δημογραφικές πληροφορίες βασισμένες σε κάποια πρόσφατη απογραφή - οι πληροφορίες μάλιστα μπορούν να δοθούν σε ζωντανό χρόνο.

Το έργο της Streetlight δείχνει πως η χρήση τέτοιων πληροφοριών μπορεί να βελτιώσει το σχεδιασμό πόλεων. Ενας από τους πρώτους πελάτες της εταιρείας είναι η Oakland Business Development Corporation, η οποία προσπαθεί να προσελκύσει επενδύσεις σε μία πόλη περισσότερο γνωστή για το έγκλημα και τη φτώχεια, λέει η Λόρα Σούελ, ιδρύτρια και επικεφαλής της Streetlight.
Τα στοιχεία της Streetlight δείχνουν τις ώρες και τον τρόπο που μεγάλες ομάδες πλουσιότερων ανθρώπων περνούν από το Οκλαντ, καθώς μετακινούνται από τα γύρω προάστια προς το Σαν Φρανσίσκο, ενώ δείχνουν επίσης πως όλο και περισσότεροι νέοι επισκέπτονται το Οκλαντ για τη νυχτερινή του ζωή. Στόχος του ομίλου είναι να πείσει εθνικές αλυσίδες καταστημάτων να επενδύσουν στο Οκλαντ, βοηθώντας τες να επιλέξουν τις ιδανικές τοποθεσίες, για να ανοίξουν καταστήματα.

Της Jessica Leber.
Επιμέλεια: Γιώργος Λαμπρόπουλος- http://www.enet.gr/?i=news.el.episthmh- ... &id=359060

Aναβασεις
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !

Re: Ο Μεγάλος αδερφός και στα κινητα!

6
Ο Μεγάλος Αδελφός στην τσέπη μας!



ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΩΝ ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ - Στοιχεία για τον τόπο κατοικίας, δουλειάς και διασκέδασης πωλούνται από τους παρόχους κινητής τηλεφωνίας σε εταιρείες και δημοτικές αρχές, καθώς οι τηλεπικοινωνιακοί κολοσσοί στις ΗΠΑ αναζητούν νέες πηγές κερδών

Οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας έχουν πρόσβαση σε έναν τεράστιο όγκο πληροφοριών σχετικά με τις μετακινήσεις και γενικά την καθημερινότητα των πελατών τους. Τις πληροφορίες αυτές, όμως, μέχρι σήμερα τις έχουν εκμεταλλευτεί ελάχιστα.

Αυτές οι πληροφορίες είναι έτοιμες να «απελευθερωθούν» για εμπορική χρήση. Σε μία προσπάθεια να αυξήσουν τις πηγές εσόδων τους, ένας αριθμός εταιρειών πλέον συλλέγει, αρχειοθετεί και αναλύει τα στοιχεία των συνδρομητών.
Η αξιοποίηση αυτών των πληροφοριών μπορεί να προσφέρει πολλά οφέλη (και φυσικά, κέρδη...). Οι πόλεις μπορούν να σχεδιάσουν καλύτερα οδικά δίκτυα, οι επιχειρήσεις μπορούν να προσεγγίσουν περισσότερους πιθανούς πελάτες και οι υγειονομικές αρχές μπορούν να ελέγξουν την εξάπλωση μεταδοτικών ασθενειών. Ομως, ακόμα και εάν οι πληροφορίες αυτές χρησιμοποιηθούν με ιδιαίτερη προσοχή για τη διατήρηση της ανωνυμίας των πελατών, τα προσωπικά δεδομένα τους εκτίθενται σε νέους κινδύνους.


Οι πρώτοι διδάξαντες

Η Verizon, ο μεγαλύτερος πάροχος κινητής τηλεφωνίας στις ΗΠΑ με πάνω από 98 εκατ. συνδρομητές, έχει ανοίξει το δρόμο προς αυτή την κατεύθυνση. Στα τέλη του 2011, η εταιρεία άλλαξε την πολιτική της, επιτρέποντας τη μεταφορά ανώνυμων πληροφοριών σχετικά με τους πελάτες της σε τρίτα πρόσωπα. Αυτή η κίνηση οδήγησε στη δημιουργία του θυγατρικού προγράμματος Precision Market Insights τον περασμένο Οκτώβριο. Το πρόγραμμα, που βρίσκεται ακόμα σε πρώιμη φάση, κάνει κάτι που ήδη συμβαίνει στο Διαδίκτυο, όπου οι επισκέψεις στις ιστοσελίδες καταγράφονται και συλλέγονται στοιχεία σχετικά με την προέλευση και τις κινήσεις των επισκεπτών.

Αντίστοιχα, η Verizon ετοιμάζεται να πωλήσει διάφορες πληροφορίες που συλλέγει από τους πελάτες της: για παράδειγμα, πόσοι παρακολούθησαν μία εκδήλωση, πώς πήγαν εκεί και ποιες εφαρμογές χρησιμοποίησαν στο κινητό τους όταν πήγαν εκεί. Σε μία πρόσφατη μελέτη, λέει η εκπρόσωπος του προγράμματος, Ντέμπρα Λούις, η Verizon βρήκε πως οι οπαδοί από τη Βαλτιμόρη ξεπέρασαν τους οπαδούς από το Σαν Φρανσίσκο κατά τρεις προς έναν στο στάδιο του τελικού του πρωταθλήματος ποδοσφαίρου στις ΗΠΑ. Αυτή η πληροφορία θα ήταν ακριβή ή δύσκολο να βρεθεί με άλλους τρόπους, όπως για παράδειγμα μέσω δειγματοληπτικών ερωτήσεων.
Και στην Ευρώπη
Αλλες εταιρείες από το χώρο των τηλεπικοινωνιών εξετάζουν αντίστοιχες ιδέες. Στην Ευρώπη, για παράδειγμα, η ισπανική Telefonica ξεκίνησε ένα παρόμοιο πρόγραμμα τον περασμένο Οκτώβριο. Ενα αντίστοιχο πρόγραμμα ετοιμάζει και η γαλλική Orange. «Δεν αποτελεί ακόμα σημαντικό κομμάτι του επιχειρηματικού κύκλου των εταιρειών αυτών, όμως θα μπορούσε να γίνει», λέει ο Βίνσεντ Μπλοντέλ, ένας μαθηματικός που αυτή τη στιγμή αναλύει, για λογαριασμό της Orange, δύο δισεκατομμύρια ανώνυμα αρχεία επικοινωνίας μεταξύ πέντε εκατομμυρίων συνδρομητών.

Οι ανησυχίες σχετικά με τη διάθεση τέτοιων δεδομένων, λέει ο Μπλοντέλ, δεν επικεντρώνονται στη διαρροή ευαίσθητων προσωπικών πληροφοριών, αλλά στο γεγονός πως τα δεδομένα μπορεί να διασταυρωθούν με άλλες πηγές πληροφοριών, αποκαλύπτοντας έτσι λεπτομέρειες για συγκεκριμένα άτομα ή ομάδες ατόμων.
Ανάλυση δεδομένων
Ηδη, νέες εξειδικευμένες εταιρείες έχουν δημιουργηθεί, οι οποίες συγκεντρώνουν και αναλύουν τέτοια δεδομένα. Ενα παράδειγμα είναι η AirSage από την Ατλάντα της Τζόρτζια, μία εταιρεία που ιδρύθηκε το 2000 και εδώ και μία δεκαετία διαπραγματεύεται για την απόκτηση ενός αποκλειστικού δικαιώματος. Θέλει να αποκτήσει πρόσβαση στα δίκτυα των τριών μεγαλύτερων εταιρειών κινητής τηλεφωνίας των ΗΠΑ, έτσι ώστε να συλλέγει, να κρυπτογραφεί και να αναλύει ανώνυμα δεδομένα σε πραγματικό χρόνο. Από τη στιγμή που η AirSage έκλεισε και τη δεύτερη μεγάλη συμφωνία πριν από ένα χρόνο (δεν αποκαλύπτει με ποιες εταιρείες συνεργάζεται...), επεξεργάζεται 15 δισ. τοποθεσίες την ημέρα και μπορεί να παρακολουθεί τις κινήσεις τού ενός τρίτου, περίπου, του πληθυσμού των ΗΠΑ, λέει η αντιπρόεδρος της εταιρείας, Αντρέα Μο.

Καθώς οι φορητές συσκευές εντοπίζονται από τις κεραίες κινητής τηλεφωνίας σε διάφορες τοποθεσίες, οι αλγόριθμοι της AirSage ψάχνουν για μοτίβα στις κινήσεις των χρηστών τους. Προς το παρόν, οι πληροφορίες αυτές αξιοποιούνται για το σχεδιασμό των δρομολογίων αστικών μεταφορών και για την ενημέρωση της κίνησης στους αυτοκινητόδρομους. Αλλες εταιρείες έχουν ξεκινήσει να προσθέτουν επιπλέον σετ πληροφοριών, πέρα από αυτά των κινητών δικτύων. Ενας πελάτης της AirSage είναι η σχετικά μικρή Streetlight Date από το Σαν Φρανσίσκο, που πρόσφατα συγκέντρωσε 3 εκατ. δολάρια με την έμμεση στήριξη της Deutsche Telekom.

Η Streetlight αγοράζει δεδομένα από δίκτυα κινητής τηλεφωνίας, αλλά και από συστήματα πλοήγησης GPS. Συνδυάζει αυτά τα δεδομένα και πουλάει τις αναλύσεις της σε διαφημιστικές εταιρείες. Πολλές εταιρείες παρέχουν τεράστιες βάσεις δεδομένων με δημογραφικά και συγκοινωνιολογικά στοιχεία -όμως το λογισμικό της Streetlight, με διαδραστικούς, κωδικοποιημένους χάρτες περιοχών και δρόμων, προσφέρει περισσότερες και πιο συγκεκριμένες πληροφορίες. Δίνει στοιχεία για τον κόσμο που ζει σε μία συγκεκριμένη περιοχή, για αυτούς που περνούν καθημερινά από ένα συγκεκριμένο δρόμο ή απλά επισκέπτονται για πρώτη φορά ένα μέρος, αντί να δίνει γενικές δημογραφικές πληροφορίες βασισμένες σε κάποια πρόσφατη απογραφή - οι πληροφορίες μάλιστα μπορούν να δοθούν σε ζωντανό χρόνο.

Το έργο της Streetlight δείχνει πως η χρήση τέτοιων πληροφοριών μπορεί να βελτιώσει το σχεδιασμό πόλεων. Ενας από τους πρώτους πελάτες της εταιρείας είναι η Oakland Business Development Corporation, η οποία προσπαθεί να προσελκύσει επενδύσεις σε μία πόλη περισσότερο γνωστή για το έγκλημα και τη φτώχεια, λέει η Λόρα Σούελ, ιδρύτρια και επικεφαλής της Streetlight. Τα στοιχεία της Streetlight δείχνουν τις ώρες και τον τρόπο που μεγάλες ομάδες πλουσιότερων ανθρώπων περνούν από το Οκλαντ, καθώς μετακινούνται από τα γύρω προάστια προς το Σαν Φρανσίσκο, ενώ δείχνουν επίσης πως όλο και περισσότεροι νέοι επισκέπτονται το Οκλαντ για τη νυχτερινή του ζωή. Στόχος του ομίλου είναι να πείσει εθνικές αλυσίδες καταστημάτων να επενδύσουν στο Οκλαντ, βοηθώντας τες να επιλέξουν τις ιδανικές τοποθεσίες, για να ανοίξουν καταστήματα.

ΠΗΓΗ

ΠΗΓΗ: http://www.pentapostagma.gr/2013/04/o-m ... z2RbI0LJKI
''...δεν είναι η πάλη ημών εναντίον εις αίμα και σάρκα, αλλ' εναντίον εις τας αρχάς, εναντίον εις τας εξουσίας, εναντίον εις τους κοσμοκράτορας του σκότους του αιώνος τούτου, εναντίον εις τα πνεύματα της πονηρίας εν τοις επουρανίοις''\n[/align]

Re: Ο Μεγάλος αδερφός και στα κινητα!

7
Τα 3/4 (75%) όλων των Smartphones περιέχουν κώδικα της NSA / ΖΟΥΜΕ ΣΕ ΕΝΑ ΧΡΥΣΟ ΚΛΟΥΒΙ;





Τα τρία τέταρτα όλων των Smartphones περιέχουν κώδικα της NSA στο Λειτουργικό τους Σύστημα. Η Android Google επιβεβαιώνει ότι τα τηλέφωνα Android έρχονται με «Βελτιώσεις στην Ασφάλεια» που έχουν προστεθεί από την NSA, αναφέρει το Bloomberg:
Η κυρία Gina Scigliano εκπρόσωπος της Google επιβεβαιώνει ότι η εταιρεία έχει ήδη ενσωματώσει μερικά προγράμματα της NSA στον προγραμματισμό του λειτουργικού Android. «Όλος ο κώδικας του Android και των συνεισφερόντων προγραμματιστών είναι διαθέσιμος για έλεγχο στο source.android.com» είπε η Scigliano αρνούμενη οποιονδήποτε περαιτέρω σχόλιο.
Μέσω του πρότζεκτ ανοικτού κώδικα του Android, η Google συμφώνησε να ενσωματώσει κώδικα, που πρώτα αναπτύχθηκε από την υπηρεσία το 2011, στις μελλοντικές εκδόσεις του λογισμικού της για τα κινητά τηλέφωνα, το οποίο τρέχει στα τρία τέταρτα των smartphones, παγκόσμια.
Οι αξιωματούχοι της NSA λένε ότι ο κώδικας τους, γνωστός ως «Βελτιώσεις στην Ασφάλεια για το Android», απομονώνει τις εφαρμογές ώστε να εμποδίσει τους hackers και τους διαφημιστές από το να αποκτήσουν πρόσβαση στα προσωπικά η εταιρικά στοιχεία που είναι αποθηκευμένα στην συσκευή. Τελικά όλα τα νέα τηλέφωνα, τα tablets, οι τηλεοράσεις , τα αυτοκίνητα, και άλλες συσκευές που βασίζονται στο Android θα περιέχουν κώδικα της NSA, είπε η Vanee’ Vines εκπρόσωπος της υπηρεσίας σε μια δήλωση της με e-mail.
Σε μια παρουσίαση το 2011 που πήραμε από το Bloomberg Businessweek, η NSA περιλαμβάνει μεταξύ των πλεονεκτημάτων του προγράμματος ότι «κανονικά είναι αόρατο για τους χρήστες». Η Vines δεν είπε εάν η δουλειά της υπηρεσίας στο Android και σε άλλα λογισμικά είναι μέρος η βοηθά το Prism, το πρόγραμμα για το οποίο τόση φασαρία έχει γίνει με τον Edward Snowden.

ΠΗΓΗ

nationalpride
''...δεν είναι η πάλη ημών εναντίον εις αίμα και σάρκα, αλλ' εναντίον εις τας αρχάς, εναντίον εις τας εξουσίας, εναντίον εις τους κοσμοκράτορας του σκότους του αιώνος τούτου, εναντίον εις τα πνεύματα της πονηρίας εν τοις επουρανίοις''\n[/align]

Re: Ο Μεγάλος αδερφός και στα κινητα!

9
Όταν με το κινητό θα μπορείς να ελέγχεις τα πάντα... και κάποιοι θα ελέγχουν εσένα.

NFC (Near Field Communication) ή αλλιώς επι το ελληνικότερον "Ανέπαφες Συναλλαγές".

Oι περισσότεροι τουλάχιστον έχουμε δει την παρακάτω διαφήμιση της Πειραιώς:

phpBB [video]


Αλλά πόσοι γνωρίζουμε πως λειτουργεί αυτή η νέα τεχνολογία;



Το πρωτόκολλο επικοινωνίας του NFC βασίζεται στην ασύρματη διασύνδεση
συνδυάζοντας δύο παλαιότερες μορφές επικοινωνίας, το Bluetooth και το RFID.
Στην επικοινωνία συμμετέχουν πάντοτε δύο συσκευές. Το πρωτόκολλο δημιουργεί
ένα ασύρματο δίκτυο μεταξύ NFC συσκευών όπως κινητά τηλέφωνα, NFC tags και
περιφερειακές συσκευές του ηλεκτρονικού υπολογιστή.


Το NFC πρωτόκολλο υποστηρίζει δύο μορφές επικοινωνίας: την ενεργή και την
παθητική. Κατά την ενεργή μορφή επικοινωνίας και οι δύο συσκευές δημιουργούν
το δικό τους ηλεκτρομαγνητικό πεδίο ώστε να μεταφέρουν τα δεδομένα. Αντιθέτως
στην παθητική μορφή, η μία από τις δύο συσκευές δημιουργεί το ηλεκτρομαγνητικό
πεδίο και όπως ορίζει το πρωτόκολλο, ο πομπός (Initiator) είναι ο υπεύθυνος για τη
δημιουργία του πεδίου. Το NFC, λόγω της παθητικής λειτουργίας που προσφέρει,
συμβάλλει σε έναν από τους βασικούς στόχους των συσκευών που λειτουργούν με
μπαταρία, στην εξοικονόμηση ενέργειας.


Το ΝFC επιτρέπει την εγγραφή και ανάγνωση δεδομένων από ένα NFC κινητό τη-
λέφωνο σε ένα NFC tag. Σε αυτή την περίπτωση έχουμε ως πομπό (initiator) το κινητό
τηλέφωνο και ως δέκτη (target) το NFC tag. Η συσκευή όταν έρθει στην απόσταση που
ορίζει το NFC πρωτόκολλο, δηλαδή μικρότερη των 5 εκατοστών, μπορεί μέσω μίας
εφαρμογής να διαβάσει ή να γράψει δεδομένα από και προς το tag αντίστοιχα.

Εξομοιωτής «Έξυπνης» Κάρτας

Ένα κινητό τηλέφωνο NFC μπορεί επίσης να παίξει το ρόλο της έξυπνης κάρτας
που λειτουργεί χωρίς επαφή (contactless smart card).
Οι συσκευές που λειτουργούν ως
κάρτες μπορούν να εξομοιώσουν όλους τους τύπους καρτών, οι οποίες είναι συμβατές
με το πρότυπο του NFC (ISO/IEC 14443), εκτελώντας όλες τις λειτουργίες και συναλ-
λαγές που είναι εφικτό να πραγματοποιηθούν με τις έξυπνες κάρτες.

Τι είναι το NFC Tag;

Ένα NFC Tag είναι στην πραγματικότητα μια παθητική RFID ετικέτα. Σε ένα NFC
Tag μέχρι στιγμής μπορεί να αποθηκευτεί μικρός όγκος δεδομένων. Λόγω του ότι είναι
σε παθητική μορφή λειτουργίας, για να ενεργοποιηθεί το Tag αρκεί μόνο να έρθει σε
επαφή με ένα κινητό τηλέφωνο NFC ή με έναν αναγνώστη (NFC Reader). Η συσκευή
αυτή θα δημιουργήσει το ηλεκτρομαγνητικό κύμα στο οποίο θα μεταφερθεί το αίτημα
και το Tag με τη σειρά του θα επιστρέψει τα δεδομένα. Σε αυτό το σημείο πρέπει να
σημειωθεί ότι το πρωτόκολλο ορίζει ότι μόνο ένα Tag μπορεί να συμμετέχει στη διαδι-
κασία και όχι περισσότερα.


Τι είναι ένας NFC Reader;

Εικόνα
Ένας NFC Reader (NFC αναγνώστης) είναι μια ενεργή συσκευή NFC η οποία μπο-
ρεί να είναι εσωτερική ή εξωτερική. Ένας εσωτερικός αναγνώστης μπορεί να ενσωμα-
τωθεί σε ένα κινητό τηλέφωνο NFC ώστε να εκτελεί διαδικασίες ανάγνωσης/εγγραφής
από και προς το Tag. Ένα κινητό τηλέφωνο με εσωτερικό αναγνώστη είναι πάντα ενερ-
γό ώστε να παράγει το δικό τoυ μαγνητικό πεδίο το οποίο είναι απαραίτητο για τη δια-
σύνδεση μεταξύ ενός Tag ή ενός δεύτερου τηλεφώνου. Τέλος υπάρχει και ο εξωτερικός
ΝFC reader που χρησιμοποιείται για ανάγνωση/εγγραφή καρτών όπως επί-
σης για την πραγματοποίηση χρηματικών συναλλαγών.



Πρακτικές εφαρμογές του NFC


Μάθαμε λοιπόν το τι είναι το NFC, το πώς λειτουργεί, τα προτερήματά του, ώρα να μάθουμε το πού χρησιμεύει στην πράξη. Οι παρακάτω εφαρμογές είναι ήδη διαθέσιμες σε αρκετές χώρες.

1. Σαν RFID Scanner


Μία συσκευή με NFC μπορεί να λειτουργήσει σαν ένα RFID Tag Scanner διαβάζοντας πληροφορίες που βρίσκονται με τη μορφή RFID tags (μικρά τσιπάκια λίγων χιλιοστών που περιέχουν πληροφορίες και που βρίσκονται οπουδήποτε υπό μορφή αυτοκόλλητου) σε αφίσες, φυλλάδια, διαφημίσεις και άλλα μέσα προβολής. Για παράδειγμα, φαντάσου πως πηγαίνεις σε ένα εστιατόριο και ακουμπάς το smartphone ή το tablet σου στο μενού. Αυτομάτως στην οθόνη της συσκευής σου εμφανίζονται με διαδραστικό τρόπο τα πιάτα του εστιατορίου, τα σπέσιαλ της ημέρας, βίντεο με την παρασκευή του κάθε πιάτου και πολλά ακόμα.

2. Σαν πιστωτική κάρτα

Το NFC μπορεί πολύ εύκολα να αντικαταστήσει την πιστωτική σου κάρτα με το τηλέφωνό σου. Μόλις οι πληροφορίες της κάρτας σου μεταφερθούν στη συσκευή σου (υπεύθυνη για αυτή τη διαδικασία θα είναι η τράπεζα), τότε μπορείς με ένα απλό άγγιγμα του smartphone σου να πληρώνεις σαν να είχες μαζί την πιστωτική σου κάρτα.

3. Σαν επαγγελματική κάρτα

Η τεχνολογία NFC έχει ήδη αρχίσει να αντικαθιστά τις επαγγελματικές κάρτες. Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι να φέρεις κοντά δύο smartphones και αμέσως τα δεδομένα του ενός μεταφέρονται στην συσκευή του άλλου και αποθηκεύονται χωρίς να χρειάζεται να κάνεις τίποτα περισσότερο, άμεσα, εύκολα και γρήγορα.

4. Σύνδεση με Bluetooth και Wi-Fi

Το NFC μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σε συνδυασμό με τις συνδέσεις Bluetooth και Wi-Fi κάνοντές τες μια εύκολη διαδικασία. Φέρνοντας κοντά τις δύο συσκευές που θέλεις να ενώσεις μέσω Bluetooth αυτομάτως εμφανίζεται η επιλογή στην οθόνη των συσκευών και με ένα μόνο άγγιγμα οι συσκευές αυτές ενώνονται. Το ίδιο μπορεί να γίνει και για τη σύνδεση σε ένα Wi-Fi.



Μελλοντικές εφαρμογές

Πέρα από τις προαναφερθείσες εφαρμογές του NFC οι οποίες είναι ήδη διαθέσιμες σε συγκεκριμένες περιοχές του κόσμου, η τεχνολογία έχει μόλις αρχίσει να δείχνει τις πραγματικές δυνατότητές της. Ας δούμε μερικά παραδείγματα για το πώς μπορεί να εφαρμοστεί το NFC στο μέλλον.

1. Προσωπικές πληρωμές

Φαντάσου το εξής: Αντί να δίνεις στο παιδί σου το καθημερινό χαρτζιλίκι του σε… μετρητά, το μόνο που κάνεις είναι να αγγίξεις το κινητό σου με το δικό του και να του μεταφέρεις το ποσό που επιθυμείς. Έτσι μπορεί να το χρησιμοποιήσει για να πληρώσει τον καφέ του σε κάποια καφετέρια με τον τρόπο που προαναφέραμε.

2. Κλειδί χωρίς… κλειδί


Η συσκευή σου μπορεί να λειτουργήσει σαν κλειδί για το αυτοκίνητό σου, το σπίτι ή το χρηματοκιβώτιό σου. Βέβαια, προκειμένου να απωθηθούν διάφοροι… «καλοθελητές» από το να σου κλέψουν το κινητό και να έχουν πρόσβαση στα πάντα, το NFC θα ξεκινάει μόνο τη διαδικασία πιστοποίησης η οποία θα ολοκληρώνεται με τον έλεγχο του προσώπου σου, ή της ίριδας του ματιού σου.

3. Κατάργηση της γραφειοκρατίας

Παρόλο που μπορεί να φαντάζει ουτοπικό, το NFC μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να αποθηκεύσεις την ταυτότητά σου, την άδεια οδήγησης, τον αριθμό μητρώου της ασφαλιστικής σου, το διαβατήριό σου και πολλά ακόμα. Ένα άγγιγμα μόνο αρκεί για την εκάστοτε υπηρεσία να παίρνει τις πληροφορίες που χρειάζεται από τη συσκευή σου.

4. Κοινωνική δικτύωση

Το NFC θα μπορέσει να χρησιμοποιηθεί προκειμένου να αλληλεπιδράς στην κοινωνική σου ζωή. Για παράδειγμα, θα μπορείς να αφήνεις «συμβουλές» σε ένα RFID tag σε ένα εστιατόριο προκειμένου οι επόμενοι πελάτες να ξέρουν τι να προσέξουν, ενώ η ίδια η επιχείρηση μπορεί να προσφέρει προνόμια σε όσους κάνουν check-in μέσω NFC.

5. Υγεία και Ασφάλιση

Οι γιατροί θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν το NFC προκειμένου να ενημερωθούν για την υγεία των ασθενών τους. Οι τελευταίοι θα έχουν «φορτώσει» τη συσκευή τους με πληροφορίες για την υγεία τους οι οποίες πληροφορίες θα συλλέγονται από συσκευές που θα είναι συνδεδεμένες πάνω τους και θα έχουν συγχρονιστεί με το smartphone τους. Ομοίως κάποιος που θα κάνει εισαγωγή σε ένα νοσοκομείο θα μπορεί να κάνει check-in κατά την είσοδό του, και αυτομάτως το σύστημα θα ενημερώνεται για το ιστορικό του.



Πηγές

https://www.pemptousia.gr/2016/10/kinit ... ogias-nfc/
http://blog.plaisio.gr/node/142
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !
Απάντηση

Επιστροφή στο “Νέα από το Κράτος του Μεγάλου Αδελφού”

cron