Hλεκτρονικό εισητήριο :Μπαίνουν μπάρες σε μετρό και ηλεκτρικό!

1
Την εγκατάσταση πυλών κλειστού συστήματος στους σταθμούς του μετρό και του ηλεκτρικού προβλέπει η πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για το ηλεκτρονικό εισιτήριο, που τέθηκε χθες σε δημόσια διαβούλευση. Αυτό σημαίνει ότι με το που εγκατασταθούν μπάρες σε μετρό και ηλεκτρικό «κλειδώνουν» έσοδα σχεδόν ενός εκατομμυρίου ευρώ την ημέρα στους αστικούς σιδηροδρόμους των Αθηνών. Επίσης, εισάγεται η έννοια της ζώνης κομίστρου, δηλαδή ο διαχωρισμός της αστικών διαδρομών σε ζώνες, κάτι που συνεπάγεται ακριβότερα εισιτήρια για τα προάστια και φτηνότερα για τις κεντρικές συνοικίες.

Το Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου (ΑΣΣΚ), όπως είναι η επίσημη ονομασία του, φιλοδοξεί να επιφέρει ραγδαίες αλλαγές στην μετακίνηση με τις αστικές συγκοινωνίες, καθώς εισάγει δύο νέους τύπους κομίστρου υπό τη μορφή «έξυπνων καρτών»: Το «πολλαπλό» και την «κάρτα».

Σε αυτές τις «έξυπνες κάρτες» «θα αποθηκεύονται όσα δεδομένα του κομίστρου και της χρήσης του απαιτούνται για την εφαρμογή των προϊόντων κομίστρου που θα επιλέγει ο ΟΑΣΑ» αναφέρεται στην προκήρυξη.

«Η επικύρωση των «έξυπνων καρτών» θα είναι υποχρεωτική σε κάθε επιβίβαση, ακόμα και στην περίπτωση που αυτές υποκαθιστούν κάρτες χρονικής διάρκειας ή ατέλεια. Στους φορείς όπου το ΑΣΣΚ θα υλοποιηθεί ως κλειστό σύστημα με πύλες η επικύρωση θα είναι υποχρεωτική και κατά την έξοδο» σημειώνεται. Το σχέδιο θα εισαγάγει δύο νέα είδη κομίστρων:

- Το «Πολλαπλό»: Έξυπνη κάρτα χωρίς μικροεπεξεργαστή, στην οποία θα αποθηκεύονται, για παράδειγμα χρηματική αξία, χρόνος ή αριθμός μετακινήσεων.

- Την «Κάρτα»: Έξυπνη Κάρτα με μικροεπεξεργαστή, η οποία θα υλοποιεί διάφορα προϊόντα κομίστρου, όπως απεριορίστων διαδρομών, μεγάλης διάρκειας ή μεγάλης αποθηκευμένης αξίας. Η «Κάρτα» θα υποκαταστήσει μεταξύ άλλων, τις υφιστάμενες μηνιαίες, ετήσιες κάρτες και ελευθέρας.

Συνδυασμοί για κάθε επιβατική ανάγκη
Με τα δύο νέα εισιτήρια θα μπορούν να συνδυασθούν μετακινήσεις τόσο με ποσοτικά (π.χ. 10 μετακινήσεις) όσο και με χρονικά κριτήρια (π.χ. εβδομαδιαίο) ή ακόμη και με πιστωτικές χρήσεις (π.χ. μετακινήσεις αξίας 50 ευρώ). Η κάρτα κομίστρου θα μπορεί να χρησιμοποιείται συνέχεια, καθώς θα επαναφορτίζεται με πίστωση ίσης χρηματικής αξίας. Αυτό θα μπορεί να γίνεται και μέσω διαδικτύου ή κινητού τηλεφώνου με SMS.

Μάλιστα, μόνο για τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ οι επιβάτες θα μπορούν να αγοράζουν εισιτήρια με SMS, ενώ σε περίπτωση ελέγχου, θα επιδεικνύουν τα κινητά τους. Οι επιβάτες θα ακυρώνουν τα εισιτήρια σε ψηφιακό, τερματικό μηχάνημα στα λεωφορεία, τα τρόλεί και το τραμ, ενώ στο μετρό και στον ηλεκτρικό θα «χτυπάνε» την κάρτα τους τόσο στην είσοδο όσο και στην έξοδο των σταθμών. Μάλιστα οι έλεγχοι των εισιτηρίων θα γίνονται με ειδική φορητή συσκευή, η οποία θα διαπιστώνει την εγκυρότητα και την πιστωτική επάρκεια της «έξυπνης κάρτας».

Ο συνολικός εξοπλισμός του έξυπνου εισιτηρίου, το οποίο θα πραγματοποιηθεί με σύμπραξη του δημοσίου και του ιδιωτικού τομέα, θα περιλαμβάνει αυτόματα μηχανήματα πώλησης, φορητά τερματικά, εξοπλισμό έκδοσης, πώλησης και επαναφόρτισης, πύλες εισόδου και εξόδου, επικυρωτικές συσκευές και εξοπλισμό οχημάτων και κινητές συσκευές ελέγχου.

Η λειτουργία του όλου συστήματος θα πραγματοποιείται μέσω Κέντρου Διαχείρισης, το οποίο θα έχει τον πλήρη έλεγχο οχημάτων, κίνησης, εξοπλισμού και εσόδων, μέσω μικρότερων κέντρων διαχείρισης για κάθε συγκοινωνιακό φορέα. Μάλιστα, προβλέπεται μέχρι και «ανάλυση απάτης», αλλά και «μαύρη λίστα»!

Το έργο σε αριθμούς:
5 κέντρα διαχείρισης για κάθε συγκοινωνιακό φορέα
83 κέντρα διαχείρισης για τα αμαξοστάσια και τους σταθμούς
120 επικυρωτικά μηχανήματα των σταθμών του τραμ
456 πύλες στον ηλεκτρικό (368 κανονικές, 88 ΑΜΕΑ)
550 πύλες στο μετρό
7.814 επικυρωτικά μηχανήματα για λεωφορεία, τρόλεϊ και τραμ

ΤΟ ΒΗΜΑ
''...δεν είναι η πάλη ημών εναντίον εις αίμα και σάρκα, αλλ' εναντίον εις τας αρχάς, εναντίον εις τας εξουσίας, εναντίον εις τους κοσμοκράτορας του σκότους του αιώνος τούτου, εναντίον εις τα πνεύματα της πονηρίας εν τοις επουρανίοις''\n[/align]

Re: Μπαίνουν μπάρες σε μετρό και ηλεκτρικό!

2
ΟΑΣΑ: Το 2014 θα λειτουργήσει το ηλεκτρονικό εισιτήριο με μπάρες εισόδου στο Μετρό
Εικόνα

H επικίνδυνα διογκούμενη λαθρεπιβίβαση στο δίκτυο του Μετρό έχει φέρει μεγάλη αναστάτωση τόσο στον ΟΑΣΑ όσο και στις εταιρείας λειτουργίας ΣΤΑΣΥ και ΟΣΥ. Ο ΟΑΣΑ προσπαθεί με δύο κινήσει ματ να επαναφέρει τα οικονομικά του σε ανεκτά επίπεδα. Μιλάμε για το έξυπνο εισιτήριο και τις έξυπνες στάσεις.

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΞΥΠΝΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ
Το έξυπνο εισιτήριο είναι η εξέλιξη του σημερινού χάρτινου και των καρτών μεγάλης διάρκειας (μηνιαία, ετήσια κλπ). Πρόκειται για μία πλαστική κάρτα με σχήμα που μοιάζει με πιστωτική κάρτα η οποία θα μπορεί να «γεμίζει» με εισιτήρια χωρίς το άγχος εύρεσης εισιτηρίου.

Θα μπορεί δηλαδή ο επιβάτης είτε μέσω του λογαριασμού του, είτε μέσω των σημείων πώλησης του ΟΑΣΑ ( σε σταθμούς Μετρό και λεωφορείων) αν προσθέτει πόντους-εισιτήρια, η να φορτώνει την κάρτα για μεγάλα χρονικά διαστήματα. Το σίγουρο είναι πως θα αντικαταστήσει τις σημερινές κάρτες (μηνιαίες- ετήσιες κλπ. Απευθύνεται κυρίως στους συχνούς χρήστες των μέσων μαζικής μεταφοράς ενώ υπάρχουν σκέψεις να υπάρχει παράλληλα το χάρτινο εισιτήριο αλλά πλέον μόνο για τους περιστασιακούς χρήστες των ΜΜΜ.

ΠΩΣ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ
Με την εγκατάσταση του νέου συστήματος θα αποσυρθούν τα σημερινά ακυρωτικά μηχανήματα και στη θέση τους θα μπουν νέα που θα μπορούν να υποστηρίξουν το νέο σύστημα.

Στους σταθμούς του Μετρό η ελεύθερη πρόσβαση θα πάψει και στις εισόδους για τις αποβάθρες θα εγκατασταθούν ελεγχόμενες πύλες που ονομάζονται τουρνικέ. Είναι εκείνο το σύστημα με τις περιστρεφόμενες σιδερένιες μπάρες. Με το πέρασμα της κάρτας πάνω στο μηχάνημα, ή του απλού εισιτηρίου τότε θα επιτρέπεται η είσοδος στο σύστημα συγκοινωνιών για την μετακίνηση του επιβάτη.

Στα λεωφορεία, τρόλεϊ και Τραμ που η είσοδος δεν είναι ελεγχόμενη θα υπάρχουν νέα ακυρωτικά μηχανήματα ενώ εξετάζεται από τον ΟΑΣΑ αν η είσοδος θα γίνεται από την μπροστινή πόρτα (μόνο στα λεωφορεία και τα τρόλεϊ) με έλεγχο της ακύρωσης από τον ΟΑΣΑ.

Σε ερώτηση μας γιατί τόσα χρόνια δεν υπήρχε εμπλοκή των οδηγών στην ακύρωση των εισιτηρίων προκειμένου να υπάρξει μείωση της λαθραίας επιβίβασης, η απάντηση ήταν πως τα δύσκολα κυκλοφοριακά δεδομένα της Αθήνας σύμφωνα και με την παραίνεση συγκοινωνιολόγων απέτρεπαν αυτό το γεγονός για να μην υπάρχουν μεγάλες χρονικές καθυστερήσεις στα δρομολόγια.

Το σύστημα υπολογίζεται ότι θα ξεκινήσει η εγκατάσταση του σε ένα έτος περίπου και η επίσημη λειτουργία του θα ξεκινήσει από το 2014. Είναι το πιο φιλόδοξο σχέδιο από τον ΟΑΣΑ για την καταπολέμηση της λαθρεπιβίβασης που με την κρίση έχει φτάσει σε αστρονομικά επίπεδα.

Σήμερα στον ΟΑΣΑ υπολογίζεται ότι εκδίδονται 300.000 μηνιαίες κάρτες χωρίς να συμπεριλαμβάνεται σε αυτό το νούμερο οι κάρτες που εκδίδονται σε επιβάτες που εργάζονται σε Υπουργεία, σώματα ασφαλείας κλπ.

Πηγή: ypodomes.com
''...δεν είναι η πάλη ημών εναντίον εις αίμα και σάρκα, αλλ' εναντίον εις τας αρχάς, εναντίον εις τας εξουσίας, εναντίον εις τους κοσμοκράτορας του σκότους του αιώνος τούτου, εναντίον εις τα πνεύματα της πονηρίας εν τοις επουρανίοις''\n[/align]

Re: Μπαίνουν μπάρες σε μετρό και ηλεκτρικό!

3
Ο ΟΑΣΑ ισχυρίζεται πως μόνο μ' αυτόν τον τρόπο θα παταχθεί η λαθρεπιβίβαση.

Μόνο που δεν λέει κουβεντούλα για την ταμπακέρα που δεν είναι άλλη από το χαφιεδοφακέλωμα των πολιτών υπέρ του Ροκφέλερ και της Νέας Τάξης.

Re: Μπαίνουν μπάρες σε μετρό και ηλεκτρικό!

4
phpBB [video]
''...δεν είναι η πάλη ημών εναντίον εις αίμα και σάρκα, αλλ' εναντίον εις τας αρχάς, εναντίον εις τας εξουσίας, εναντίον εις τους κοσμοκράτορας του σκότους του αιώνος τούτου, εναντίον εις τα πνεύματα της πονηρίας εν τοις επουρανίοις''\n[/align]

Re: Hλεκτρονικό εισητήριο :Μπαίνουν μπάρες σε μετρό και ηλεκτρικό!

5
Από το 2016 ξεχάστε το κανονικό εισιτήριο!

Μείωση στη τιμή του εισιτηρίου στις αστικές συγκοινωνίες για τις μικρές αποστάσεις θα φέρει το ηλεκτρονικό εισιτήριο, το οποίο και αναμένεται να μπει σε πλήρη εφαρμογή το 2016.

Παράλληλα, μετά από δύο χρόνια θα μπει σε εφαρμογή και το ζωνικό σύστημα χρεώσεων στις αστικές συγκοινωνίες, δηλαδή θα υπάρχουν χρεώσεις στους επιβάτες ανάλογα με την απόσταση των διαδρομών. Μικρές διαδρομές χαμηλή τιμή εισιτηρίου, μακρινές διαδρομές ακριβότερη τιμή εισιτηρίου.


Ειδικότερα, κατά τη διάρκεια κοινής συνέντευξης Τύπου του υπουργού Ανάπτυξης Κ. Χατζηδάκη και του υπουργού Μεταφορών Μιχ. Χρυσοχοίδη, παρουσιάστηκαν οι λεπτομέρειες του Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου (ΑΣΣΚ), ή ηλεκτρονικό εισιτήριο, που μαζί με την εγκατάσταση του συστήματος της τηλεματικής θα επιτρέψουν στην αναβάθμιση των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας και την εξυπηρέτηση των πολιτών.

Το ηλεκτρονικό εισιτήριο θα εφαρμοσθεί πλήρως εκ του μηδενός με την εγκατάσταση όλου του απαραίτητου εξοπλισμού στα μέσα μαζικής μεταφοράς, ενώ παράλληλα θα αξιοποιηθούν οι δυνατότητες και ο υφιστάμενος σχετικός εξοπλισμός του μετρό (κέντρο ελέγχου και αυτόματοι πωλητές εισιτηρίων), που θα ενοποιηθεί με τα υποσυστήματα των υπολοίπων μέσων μαζικής μεταφοράς. Θα χρειαστεί τοποθέτηση μπαρών σε μετρό, ηλεκτρικό και προαστιακό (υπολογίζεται μεταξύ Ιανουαρίου - Αυγούστου 2016), αλλά και «τουρνικέ» σε 1750 λεωφορεία και 250 τρόλεϊ και 70 συρμούς του τραμ ενώ παρελθόν θα αποτελέσουν τα χάρτινα εισιτήρια.
2057151
Για τις μπάρες, ο πρόεδρος του ΟΑΣΑ Γ.Δημητριάδης είπε ότι θα τοποθετηθούν στους 64 σταθμούς του μετρό στις γραμμές 1, 2 και 3, δηλαδή στο κλασικό μετρό και στον προαστιακό.
Σε ότι αφορά το χάρτινο εισιτήριο αυτό θα αντικατασταθεί από ηλεκτρονικές «έξυπνες κάρτες» δύο τύπων, η επικύρωση των οποίων θα γίνεται εξ αποστάσεως, χωρίς ο επιβάτης να χρειάζεται να εισάγει την κάρτα του στο επικυρωτικό μηχάνημα. Ο ένας τύπος ηλεκτρονικού εισιτηρίου θα υποκαταστήσει τις κάρτες απεριορίστων διαδρομών και ο άλλος τις δεσμίδες εισιτηρίων.

Αναλυτικά οι δύο τύποι κομίστρου υπό τη μορφή ηλεκτρονικών «έξυπνων καρτών»:
- το «Πολλαπλό», μια έξυπνη κάρτα χωρίς επαφή (Contactless Smart Card-SC) μνήμης (χωρίς μικροεπεξεργαστή), στην οποία θα μπορούν να αποθηκεύονται χρηματική αξία (stored Value), χρόνος ή αριθμός μετακινήσεων και
- την «Κάρτα», μια έξυπνη κάρτα χωρίς επαφή (Contactless Smart Card-SC) με μικροεπεξεργαστή, η οποία θα υλοποιεί διάφορα προϊόντα κομίστρου, για παράδειγμα, προϊόντα απεριορίστων διαδρομών, μεγάλης διάρκειας ή μεγάλης αποθηκευμένης αξίας. Στις «έξυπνες κάρτες» θα αποθηκεύονται όσα δεδομένα του κομίστρου και της χρήσης του απαιτούνται για την εφαρμογή των προϊόντων κομίστρου.

Η επικύρωση των «έξυπνων καρτών» θα είναι υποχρεωτική σε κάθε επιβίβαση. Οι επιβάτες θα επικυρώνουν την κάρτα τους με τη χρήση τερματικής συσκευής που θα είναι εγκατεστημένη εντός του οχήματος στην περίπτωση των οδικών μέσων (λεωφορεία, τρόλεϊ, τραμ) ενώ στην περίπτωση των σιδηροδρομικών μέσων (μετρό, αστικός και προαστιακός σιδηρόδρομος) η επικύρωση θα γίνεται στις πύλες εισόδου και εξόδου( υποχρεωτική και κατά την έξοδο). Στην περίπτωση ελέγχου κομίστρου, ο επιβάτης θα επιδεικνύει την έξυπνη κάρτα που έχει επικυρώσει κατά την είσοδό του στο όχημα ή στο σταθμό. Ο έλεγχος θα γίνεται με τη χρήση ειδικής φορητής συσκευής ελέγχου έξυπνων καρτών. Τα δύο αυτά μέσα δεν διαφέρουν ως προς τα προϊόντα κομίστρου που θα μπορούν να υλοποιήσουν και θα είναι κατά κανόνα επαναχρησιμοποιήσιμα δια της επαναφόρτισής τους, η οποία και θα γίνεται σε διάφορα σημεία πώλησης. Επομένως και με τα δύο μπορούν να υλοποιηθούν προϊόντα χρονικής διάρκειας (π.χ. εβδομαδιαίο ή μηνιαίο), αριθμού μετακινήσεων (π.χ. εισιτήριο 10 μετακινήσεων) ή αποθήκευσης ενός χρηματικού ποσού (π.χ. 50 ευρώ, "pay as you go").

newsbomb.gr

Re: Hλεκτρονικό εισητήριο :Μπαίνουν μπάρες σε μετρό και ηλεκτρικό!

6
Εισιτήριο από το κινητό και την ταμπλέτα


Μέσω έξυπνου κινητού ή τάμπλετ θα έχουν τη δυνατότητα να προμηθεύονται εισητήρια οι επιβάτες των αστικών συγοινωνιών της Αθήνας. Η συγκεκριμένη εφαρμογή αναμένεται να είναι έτοιμη μέχρι τα Χριστούγεννα, ενώ θα λειτουργήσει ο νέος τρόπος αγοράς εισιτηρίων (mobile ticketing), που θα αποτελέσει το μεταβατικό στάδιο για το πέρασμα στο ηλεκτρονικό εισιτήριο.


Η διοίκηση των ΣΑ σχεδιάζει να θέσει σε λειτουργία το mobile ticketing από το τέλος του 2014. Ο επιβάτης θα κατεβάζει μια εφαρμογή στο smartphone ή το tablet μέσω της οποίας θα βλέπει όλους τους τύπους εισιτηρίων (απλό, μειωμένο κ.λπ.). Με ένα κλικ πάνω στο εισιτήριο που επιθυμεί θα προχωρά στην αγορά του.


Η πληρωμή του εισιτηρίου θα γίνεται αυτόματα μέσω πιστωτικής, χρεωστικής ή προπληρωμένης κάρτας που θα είναι συνδεδεμένη με τη συγκεκριμένη εφαρμογή του mobile ticketing. Σε επομένη φάση εξετάζεται οι επιβάτες να μπορούν να πληρώνουν τα εισιτήριά τους και μέσω Paypal. Αμέσως μετά την πληρωμή του εισιτηρίου, ο επιβάτης θα το ενεργοποιεί με το πάτημα ενός κουμπιού. Στην οθόνη του κινητού του θα εμφανίζεται ένας μοναδικός κωδικός, καθώς και η αντίστροφη μέτρηση του χρόνου διάρκειας του εισιτηρίου (ο χρόνος θα ξεκινά από τα 70 λεπτά και θα κατεβαίνει). Οταν θα γίνεται έλεγχος εισιτηρίων, ο επιβάτης θα δείχνει στον ελεγκτή την οθόνη του κινητού του με τον μοναδικό κωδικό, του οποίου η εγκυρότητα θα επιβεβαιώνεται με το σκανάρισμα από ειδικό σαρωτή (rider). Από το 2015 ηλεκτρονική μορφή θα πάρουν και οι κάρτες απεριορίστων διαδρομών. Η κάρτα θα μοιάζει με πιστωτική και θα έχει τη φωτογραφία και το ονοματεπώνυμο του κατόχου της,ενώ τον ρόλο του μηνιαίου ή ετήσιου κουπονιού θα παίζει ένας κωδικός, ο οποίος θα ελέγχεται με ειδικά σκάνερ από τους ελεγκτές.


http://www.redalert.gr/koinonia/13861
''...δεν είναι η πάλη ημών εναντίον εις αίμα και σάρκα, αλλ' εναντίον εις τας αρχάς, εναντίον εις τας εξουσίας, εναντίον εις τους κοσμοκράτορας του σκότους του αιώνος τούτου, εναντίον εις τα πνεύματα της πονηρίας εν τοις επουρανίοις''\n[/align]

Re: Hλεκτρονικό εισητήριο :Μπαίνουν μπάρες σε μετρό και ηλεκτρικό!

8
phpBB [video]
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !
Απάντηση

Επιστροφή στο “Ο μεγάλος αδερφός στην Ελλαδα”

cron