Λατρεία της Μητέρας Γης ,πίσω απο το περιβαλλοντικό κίνημα

1
Εικόνα

Πολλοί που ασχολούνται με το Πράσινο Κίνημα, επιθυμούν να εισαγάγουν μια θρησκεία που θα έχει ως βάση την Γη, για την επίλυση των παγκόσμιων προβλημάτων –καθώς πιστεύουν στην ‘Γαία’ - ένα «Γήινο πνεύμα», που ορισμένοι αποκαλούν ‘η θεά’ ή ‘πλανητικό εγκέφαλο’. Πιστεύουν ότι ο πλανήτης είναι ένας ζωντανός οργανισμός, μια θεότητα και την ίδια στιγμή αρνούνται την πραγματική θεότητα που τον δημιούργησε. Ορισμένοι πιστεύουν ότι τα ανθρώπινα όντα μπορούν να έχουν μια πνευματική σχέση με αυτήν την οντότητα. Αυτή η ‘γήινη πνευματικότητα’ είναι μέρος του κινήματος της Νέας Εποχής (New Age), αλλά πιο ακριβές είναι να πούμε ότι περισσότερο έχει να κάνει με τον αρχαίο παγανισμό.

Ορισμένοι μπορεί να διαμαρτυρηθούν και να πουν ότι το περιβαλλοντικό κίνημα έχει σχέση με την επιστήμη και όχι με τη θρησκεία. Αλλά χρειάζεται να ρίξουμε μια πιο προσεκτική ματιά σε όλους τους αυτούς που συμμετέχουν σε αυτό και σε αυτά που γράφουν.

"GaiaMind" είναι το όνομα ενός έργου που συνδέεται με το ‘Κόμμα του Φωτός’, (‘Light Party’, αμερικάνικο, πράσινο, ‘ολιστικό’ κόμμα, με έδρα το San Francisco και ηγέτη τον Da Vid) που υποστηρίζει ότι μέσω της "παγκόσμιου διαλογισμού και προσευχής», «οι άνθρωποι μπορούν να "ευθυγραμμιστούν και να επεκτείνουν τις ισχυρές ενέργειες έναρξης της Εποχής του Υδροχόου ...». Στα βιβλία τους λένε: "Φαντάσου τους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο να μοιράζονται μια στιγμή διαλογισμού και προσευχής, μια στιγμή ενοποιημένης παγκόσμιας συνείδησης, όταν οι άνθρωποι από πολλές διαφορετικές πνευματικές παραδόσεις του κόσμου εστιάζουν ταυτόχρονα την προσοχή τους στην διασυνδεδεμένη σχέση μας με τη Γαία – την ζώσα Γη".

Η ‘Αλλαγή’ (‘Change’) έχει γίνει το κλισέ της εποχής μας, η κίνηση της Νέας Εποχής το αποκαλεί "μεταμόρφωση". "Στο τέλος του εικοστού αιώνα, υπάρχει μια αυξανόμενη συνειδητοποίηση ότι είμαστε καταδικασμένοι, ως είδος και ο πλανήτης, αν δεν έχουμε μια ριζική αλλαγή συνείδησης. Η επανεμφάνιση της θεάς γίνεται το σύμβολο και η αλληγορία για αυτόν τον μετασχηματισμό ... [Και], έχει οδηγήσει σε μια νέα πνευματικότητα που βασίζεται στη Γη»(Elinor Gadon, ‘The Once and Future Goddess’, δηλ. ‘Η Κάποτε και Μέλλουσα Θεά’).

Εικόνα


Οι "Πνευματικοί Πράσινοι" εντός του ευρύτερου περιβαλλοντικού κινήματος μας λένε ότι η γη μπορεί να σώσει τον εαυτό της (αυτοσωτηρία) - γιατί έχει τη σοφία και τη δύναμη. Μπορούμε να την βοηθήσουμε και να της συμπαρασταθούμε με το να αποκτήσουμε συνείδηση ​​της ‘ενότητας’ και της ‘ιερότητας’ όλων των τμημάτων της, και να συμμετάσχουμε στη λύση. Ο Deepak Chopra λέει, ότι η γη είναι ένα ζωντανό πλάσμα που ονομάζεται "Γαία", ότι ολόκληρο το σύμπαν είναι ένα ζωντανό πλάσμα με μια καθολική συνείδηση ​​της οποίας είμαστε όλοι ξεχωριστά αναπόσπαστα στοιχεία (Deepak Chopra's Infinite Possibilities for Body, Mind & Soul, November 1996, p. 1.) Αυτός ο μονισμός έρχεται σε συνεννόηση με το πνεύμα της ‘ενότητας’ που μαστίζει όλο τον πλανήτη για να φέρει το ‘μετασχηματισμό’.

Το περιβαλλοντικό κίνημα άρχισε να γεννιέται την δεκαετία του 60 -70 και άνθισε στο προσκήνιο στα τέλη της δεκαετίας του 80 μέσω του ΟΗΕ. Έγινε πολιτικό θέμα μέσα από άνδρες όπως ο πρώην βοηθός Γενικός Γραμματέας Robert Muller και ο Maurice Strong. Και εκεί είναι η βάση επιρροής του ακόμα και σήμερα.

Το πράσινο κίνημα είχε γεννηθεί από ριζοσπάστες οικολόγους, φεμινίστριες, μαρξιστές, και peaceniks στη δεκαετία του 60. Πολλοί είδαν τον Βουδισμό, την πνευματικότητα των Ινδιάνων ιθαγενών και την Wicca ως εναλλακτική λύση στην παραδοσιακή θρησκεία, δηλαδή τον Χριστιανισμό. Όταν η Ημέρα της Γης καθιερώθηκε, η ημερομηνία της ήταν η 22 Απριλίου. Αυτή η ημερομηνία είναι σημαντική, επειδή είναι τα γενέθλια του Λένιν. Ο Λένιν ήταν κάθε άλλο παρά οικολόγος, ήταν ένας μαρξιστής δολοφόνος.

Εικόνα


Ένας από τους αυτο-προσδιοριζόμενους "ιδρυτές" της Ημέρας της Γης, ο ακτιβιστής John McConnell, πρότεινε σε μια επιτροπή στο Σαν Φρανσίσκο το 1969 μία νέα γιορτή - αργία που θα ονομάζεται ‘Ημέρα της Γης’ κατά την πρώτη ημέρα της άνοιξης, το Equinox, γύρω στις 21 Μαρτίου. Αλλά, όπως γράφει, το 1970, τοπικοί ακτιβιστές κατά του πολέμου του Βιετνάμ και περιβαλλοντικοί Teach-in ακτιβιστές" οι οποίοι σχεδίαζαν μια μοναδική εκδήλωση για τις 22 Απριλίου, αποφάσισαν επίσης να την ονομάσουν ‘Ημέρα της Γης’".

Και ποιο ήταν αυτό το ανώνυμο "μοναδικό γεγονός" του 1970; Ήταν ο 100ος εορτασμός γενεθλίων για Βλαντιμίρ Ίλιτς Ουλιάνοφ, γνωστού στην ιστορία ως Λένιν.

Εκείνοι που αντιτίθενται σε αυτήν την κίνηση έχουν επισημάνει ότι οι καλύτεροι φίλοι της Ημέρας της Γης είναι άτομα όπως ο David Brower, ιδρυτής της ‘Friends of the Earth’ (FOE) πίσω στο 1969. Γεννημένος στο Berkeley, ο Brower ήταν ο πρώτος γενικός διευθυντής του ‘Sierra Club’ (1952-1969) και η αιχμή του δόρατος στις προσπάθειές του Club να σταματήσει η κατασκευή δρόμων και η ανάπτυξη σε εθνικά πάρκα. Στα επόμενα χρόνια ο Brower πήγε για ‘προσκύνημα’ στη Νικαράγουα και εξήρε τους μαρξιστές Σαντινίστας.

Η πρώτη Ημέρα της Γης το 1970 είχε συμμετοχή μόνο 20 εκατομμυρίων ανθρώπων.

Το Δίκτυο της Ημέρας της Γης ξεκίνησε την εκστρατεία της Πράσινης Γενιάς, για να κάνουν συμμέτοχους μαθητές, εκκλησίες, και κοινότητες – και να πιέσουν τον κόσμο να υιοθετήσει μια νέα παγκόσμια συνθήκη για το κλίμα.

Το ‘Gaia Rescue’, ήταν ένα έργο της Ημέρας της Γης του 2008, που προωθούσε την παγκόσμια ενότητα μέσα από τη διάσωση του περιβάλλοντος.

"Για να διορθώσουμε αυτό το πρόβλημα θα πρέπει να λειτουργήσουμε ως ένας πλανήτης, όχι χωριστά ως ομάδες ή χώρες. Θα πρέπει όλα τα παιδιά της Γαίας να την σώσουν από τα λάθη που έχουμε ήδη κάνει". Gaia Rescue, http://www.gaiarescue.com

Φαίνεται ότι η θρησκεία του κομμουνισμού έχει αντικατασταθεί από τη θρησκεία του περιβαλλοντισμού. Όπως ορισμένοι έχουν επισημάνει, η Ημέρα της Γης έχει μετατραπεί σε πολιτική γιορτή για τους περιβαλλοντολόγους γνωστούς ως ‘Watermelons’ (καρπούζια) - που είναι πράσινοι εξωτερικά, αλλά κόκκινοι εσωτερικά.

Η λατρεία της Φύσης και της Θεάς είναι μέρος εορτασμού που ευνοεί ότι προωθούν και οι Wiccans.

Εικόνα


Κατά την Ημέρα της Γης, τέσσερις γυναίκες και δύο άνδρες βρισκόταν στην κορυφή ενός λόφου έξω όρος Χωρήβ στο Ουισκόνσιν, και κυριολεκτικά προσεύχονται για τη Μητέρα Γη. «Ιερή Γήινη Δύναμη, φέρε θεραπεία στον πλανήτη Γη», είπε η ξυπόλυτη Selena Fox, ιέρεια του ‘Ιερού του Κύκλου’... Παρόμοια λατρεία της φύσης ήταν μέρος του φεστιβάλ της Ημέρας της Γης από τη Βοστώνη ... ως το Μπέρκλεϊ ... Οι τελετές ήταν μέρος ενός αυξανόμενου στις ΗΠΑ πνευματικού κινήματος: η λατρεία της Θεάς, η προσπάθεια να δημιουργήσουν μια πνευματική έκφραση εστιασμένη στη γυναίκα"(Richard Ostling, Time, Μάιος 1991) (Δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα Berit Ko).

Ο Επισκοπικός Καθεδρικός Ναός Γκρέις του Σαν Φρανσίσκο στην Παγκόσμια Ημέρα της Γης 2001, είχε διαθρησκευτικά εορταστικά τραγούδια, όπου συμμετείχαν αντιπρόσωποι από όλες τις θρησκείες. Θιβετιανές καμπάνες ακούγονταν ανακατεμένες με τον ήχο του εκκλησιαστικού οργάνου του καθεδρικού ναού. Φωνητικά από Ινδιάνους και μουσουλμανικές ψαλμωδίες ανακατεμένα όλα με εκκλησιαστικούς ύμνους και χορωδίες. Εκπρόσωποι από ένα ευρύ φάσμα θρησκευτικών διαδρομών συμμετείχαν στους εορτασμούς, συμπεριλαμβανομένων ιθαγενών της Αμερικής, μουσουλμάνων, Ινδουιστών, Εβραίων, παγανιστών και Χριστιανών» (Δελτίο Τύπου," Ένα τραγούδι της Δημιουργίας:. Διαθρησκευτικός Εορτασμός Ημέρας της Γης στο Grace Cathedral, San Φρανσίσκο, "www.ewire.com/display.cfm/Wire_ID/175)

Στο ‘Ανθρωπιστικό Μανιφέστο II’, (‘The Humanist Manifesto II’), (κάτω από την «παγκόσμια κοινότητα»)» διαβάζουμε: «Έχουμε φτάσει σε ένα σημείο καμπής στην ιστορία της ανθρωπότητας, όπου η καλύτερη επιλογή είναι να ξεπεραστούν τα όρια της εθνικής κυριαρχίας και να κινηθούμε προς την κατεύθυνση της οικοδόμησης μιας Παγκόσμιας Κοινότητας .. . Προσβλέπουμε στην ανάπτυξη ενός συστήματος δικαίου κόσμου και μια Παγκόσμια Τάξη με βάση μία διακρατική ομοσπονδιακή κυβέρνηση". Επιπλέον, δηλώνει: «κάθε άτομο να γίνει, ένας ιδανικός καθώς και πρακτικός, πολίτης μιας παγκόσμιας κοινότητας".

Το περιβαλλοντικό κίνημα είναι βασικά ένα Ανθρωπιστικό (ή Ουμανιστικό) Κίνημα που θέλει διακρατικούς νόμους για την κλιματική αλλαγή που θα διέπουν όλα τα έθνη. Υπάρχουν όλα τα είδη οικολόγων. Αποτελεί μια ιδεολογία, μια φιλοσοφία και μια θρησκεία. Το πνευματικό Πράσινο Κίνημα είναι και βιολογικό και θεο-κεντρικό. Βλέπουν τη Γη - ως ιερό, ως θεότητα, και είμαστε υπεύθυνοι να την υποστηρίξουμε και να διατηρήσουμε αυτή την θεότητα που μας έδωσε ζωή. Ο Θεός (ή Θεά) είναι η Μητέρα Γη που είναι εξελίσσει, οργανώνει και τροφοδοτεί τα τμήματά της. Αυτή είναι η θεωρία της εξέλιξης με στεροειδή - ο άνθρωπος εξελίχθηκε κατά τύχη μαζί με τη γη. Οι άνθρωποι και τα ζώα είναι εκφράσεις της Μητέρας Γης και είναι υπεύθυνοι για τη Γη. Αν είμαστε σοφοί θα πρέπει να συνδεθούμε ξανά με τη Γαία, να έχουμε μια αμοιβαία ισορροπία, μια συμφωνία ζωής.

Ακόμα και ο Carl Sagan, δήλωσε ότι «κάθε προσπάθεια για τη διαφύλαξη και απόλαυση του περιβάλλοντος πρέπει να είναι εμποτισμένη με ένα όραμα ιερότητας". (The Moscow Plan of Action of the Global Forum on Environment and Development for Human Survival, Το Σχέδιο Δράσης της Μόσχας του Παγκόσμιου Φόρουμ για το Περιβάλλον και την Ανάπτυξη για την Ανθρώπινη Επιβίωση, Γενάρης 1990 (τελικό σχέδιο), σ.12

Ο Sagan πρότεινε ότι η γη θα πρέπει να "θεωρείται ως ιερή" και πρέπει να την αντιμετωπίζουμε με "προσοχή και σεβασμό» - όχι επειδή ο Θεός την έκανε, αλλά επειδή η Γαία μας έκανε.
(‘Religious Leaders join Scientists in Ecological Concerns’, ‘Θρησκευτικοί ηγέτες συμμετάσχουν με επιστήμονες σε οικολογικές ανησυχίες’, Christianity Today, 19 Αυγούστου1991, σ. 49. Πηγή: Κεφάλαιο 11 του Απόκρυφη Εισβολή)


Συνεχίζεται…
ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή


Σχόλιο:Δυστυχώς δεν είναι μόνο το περιβαλλοντικό κίνημα που προωθεί την λατρεία της Μητέρας Γης ή Μεγάλης Μητέρας ,προωθείται και με άλλους τρόπους που θα αναφερθούν στην συνέχεια.
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !

Re: Λατρεία της Μητέρας Γης ,πίσω απο το περιβαλλοντικό κίνημα

2
Ξεκινάμε με τα του οίκου μας.
Εικόνα

Ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος, προσεύχεται μαζί με ηγέτες άλλων δογμάτων μπροστά σε μια κρυστάλλινη σφαίρα(ειδώλιο της Γαίας)στο υπέρτατο Όν!!)

Kαι προσέξτε η μέρα της Γης,δεν ειναι απλά μέρα της Γης,αλλα ημερα της Μητέρας Γης,η οποία καθιερώθηκε απο τα Η.Ε. στις 22 Απριλίου.

Μπορείτε να δείτε σχετική ανακοίνωση εδω.

Κώδικας: Επιλογή όλων

http://www.un.org/en/events/motherearthday/


Μάλιστα έχουν βγάλει και ύμνο


Joyful joyful we adore our Earth in all its wonderment
Simple gifts of nature that all join into a paradise
Now we must resolve to protect her
Show her our love through out all time
With our gentle hand and touch
We make our home a newborn world
Now we must resolve to protect her
Show her our love through out all time
With our gentle hand and touch
We make our home a newborn world
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !

Re: Λατρεία της Μητέρας Γης ,πίσω απο το περιβαλλοντικό κίνημα

3
dominique έγραψε:Ξεκινάμε με τα του οίκου μας.
Εικόνα

Ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος, προσεύχεται μαζί με ηγέτες άλλων δογμάτων μπροστά σε μια κρυστάλλινη σφαίρα(ειδώλιο της Γαίας)στο υπέρτατο Όν!!)
Τι αχαριστία είναι αυτή, βρε Ντομινίκ ?

Αν δεν προσεύχονταν ο Πατριάρχης, τότε τα παγόβουνα που βλέπεις από πίσω, θα έλιωναν και θα είχαμε καταποντιστεί !

Είναι θαύμα που με όλο αυτό το φαινόμενο του θερμοκηπίου, τόσα χρόνια, δεν έχουμε βουλιάξει ακόμη όπως μας απειλούσαν !

Να'ναι καλά ο Πατριάρχης να λες, κι ο Πάπας, κι ο Αρχι-ραβίνος, ο Αρχισαμάνος, κλπ.
Η γνώμη είναι σαν την κ*λ*τρυπίδα...Όλοι έχουν από μία! Κι οι εξουσιαστές...αυτοί που διαμορφώνουν τις απόψεις της μάζας...έχουν προωθήσει την ιδέα ότι "κάθε άποψη είναι σεβαστή"...Κι έπεισαν τον κάθε ηλίθιο στον πλανήτη, να ταμπουρωθεί πεισματικά και με φανατισμό...πίσω από την υποβολιμιαία..."προσωπική" του άποψη ! 

Re: Λατρεία της Μητέρας Γης ,πίσω απο το περιβαλλοντικό κίνημα

5
Περιβαλλοντική κρίση και η επιστροφή της "θεάς Γαίας"


Εικόνα
Ο Al Gore, που φωνάζει πιο πολύ από όλους για τις ‘περιβαλλοντικές κρίσεις’, ισχυρίζεται ότι, «η θρησκεία της θεάς ήταν πανταχού παρούσα σε ένα μεγάλο μέρος του κόσμου μέχρι που εμφανίστηκαν οι ιστορικές θρησκείες του σήμερα – οι περισσότερες από τις οποίες εξακολουθούν να έχουν ανδρικό προσανατολισμό – οι οποίες ξεχύθηκαν από την Ινδία και την Εγγύς Ανατολή, σχεδόν έσβησαν την πίστη στην θεά. Το τελευταίο απομεινάρι της οργανωμένης λατρείας της θεάς αποβλήθηκε από τον χριστιανισμό».


Μπορείτε να τον ακούσετε σχεδόν να αναστενάζει στην παρατήρησή του. ". . . Φαίνεται προφανές ότι η καλύτερη κατανόηση της θρησκευτικής κληρονομιάς που προηγείται της δικής μας από τόσες χιλιάδες χρόνια θα μπορούσε να μας προσφέρει νέες ιδέες. . . . "(Σ. 260 ‘Earth in the Balance’).

Μιλά ότι "η θρησκευτική κληρονομιά μας βασίζεται σε μία μόνο γήινη θεότητα, που υποτίθεται ότι είναι το θεμέλιο όλης της ζωής ... όλοι οι άνθρωποι έχουν ένα θεό μέσα. Κάθε άνθρωπος έχει έναν Θεό μέσα, διότι η δημιουργία είναι Θεός. " " ... Μπορεί πλέον να είναι απαραίτητη για την προώθηση μίας νέας «οικολογίας του πνεύματος» (σ. 242). Το «πνεύμα» στο οποίο αναφέρεται ο Γκορ, είναι αυτό που λέει ότι είναι μέσα στον άνθρωπο και τη γη, κάτι που σίγουρα το κάνει μια νέα θρησκευτική κατηγορία.

Το ‘Environmental Handbook’ (Περιβαλλοντικό Εγχειρίδιο) μας δίνει περισσότερα στοιχεία σχετικά με αυτή την οικολογία του ‘πνεύματος’. "Στο επίπεδο του απλού λαού αυτού εργάστηκε με έναν ενδιαφέροντα τρόπο. Στην αρχαιότητα κάθε δέντρο, κάθε άνοιξη, κάθε ρυάκι, κάθε λόφος είχε το δικό του ιδιοφυές loci, το πνεύμα που το φυλούσε. Αυτά τα πνεύματα ήταν προσιτά για τους ανθρώπους ... Πριν κόψεις ένα δέντρο, πριν εξορύξεις ένα βουνό, ή καθηλώσεις ένα ρυάκι, ήταν σημαντικό να εξευμενίσεις το πνεύμα που ήταν επιφορτισμένο με τη συγκεκριμένη κατάσταση, και να το κρατήσεις κατευνασμένο. Με την καταστροφή των παγανιστικών ανιμιστικών δοξασιών, ο Χριστιανισμός έκανε δυνατή την εκμετάλλευση της φύσης σε ένα κλίμα αδιαφορίας για τα συναισθήματα των φυσικών αντικειμένων» (σ.20-21, The Environmental Handbook, Lynn White Jr.)

Αυτό είναι αρχαίος ανιμισμός - παγανισμός, όπου τα πνεύματα ενοικούν σε αντικείμενα.
Εικόνα
Ο Δρ Stephen H. Schneider, κλιματολόγος στο Εθνικό Κέντρο Ατμοσφαιρικών Ερευνών, αναφέρεται στη θεωρία της Γαίας αρκετές φορές στο βιβλίο του για την υπερθέρμανση του πλανήτη, ρωτώντας «... υπάρχει μια θεά της γης, εκεί;" Και προσθέτει: "Αυτό δεν είναι μια φανταστική ερώτηση, αλλά αυτή που έχει κεντρίσει μια μεγάλη συζήτηση για το τι έχει κληθεί η υπόθεση Γαία».

Όλο και περισσότερο, οι επιστήμονες υιοθετούν την σαμανιστική άποψη ότι η Μητέρα Γη είναι μια θεά που ονομάζεται Γαία. Αυτή η πεποίθηση είναι που προωθείται σε υψηλού επιπέδου συναντήσεις επιστημόνων. Συνέδρια στο Isthmus Institute που έχει βάση το Ντάλας, καλεί τακτικά κορυφαίους επιστήμονες και θρησκευόμενους για να συζητήσουν "την επιστήμη και την πνευματικότητα." Με συνήθη τόπο διεξαγωγής το Πανεπιστήμιο του Τέξας, τυπικά συνέδρια περιλαμβάνουν συζητήσεις για τις «πνευματικές» πτυχές της οικολογίας και της "Γαίας". (Dallas Morning News, September 26, 1992, όπως αναφέρεται στο κεφάλαιο 11 του ‘Occult Invasion’ του Dave Hunt).
Εικόνα
Ο René Dubos, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της φουτουριστικής οργάνωσης ‘Planetary Citizens’ (Πλανητικοί Πολίτες) κέρδισε το βραβείο Pulitzer στο General non-fiction για το βιβλίο του ‘So Human An Animal’, το έργο της ζωής του στο οποίο εμπλέκεται η έρευνα για τους περιβαλλοντικούς και κοινωνικούς παράγοντες που επηρεάζουν την ευημερία των ανθρώπων. Του πιστώνεται ότι είναι ο δημιουργός της φράσης «Σκέψου παγκόσμια, δράσε τοπικά» (“Think globally, act locally”).

Στο βιβλίο του ‘A God Within’ (Ένας Θεός Μέσα μας) λέει: «Η γη είναι κυριολεκτικά η μητέρα μας, όχι μόνο γιατί εξαρτιόμαστε από την καλλιέργεια και καταφύγιο, αλλά ακόμη περισσότερο επειδή το ανθρώπινο είδος έχει διαμορφωθεί από την ίδια στη μήτρα της εξέλιξης .... Η σωτηρία μας εξαρτάται από την ικανότητά μας να δημιουργήσουμε μια θρησκεία της φύσης » (René Dubos, A God Within: A Positive Approach to Man's Future as Part of the Natural World, (New York: Charles Scribner's Sons, 1972), 38, 41. “http://www.crossroad.to/Books/BraveNewS ... -Earth.htm

Ο Διευθύνων Σύμβουλος, Δρ Michael S. Coffman, πρόεδρος του Environmental Perspectives, λέει: «Πρόκειται για τη θέσπιση μιας νέας αναγνωρισμένης θρησκείας». "Αλλά είναι μια θρησκεία σε έντονη αντίθεση με τα ιουδαιο-χριστιανικά θεμέλια της αμερικανικής συνταγματικής δημοκρατίας. Ένα έγγραφο που παραγγέλθηκε από την- υπό την αιγίδα του ΟΗΕ – ‘Convention on Biological Diversity’ (Σύμβαση για τη Βιοποικιλότητα), η ‘Global Biodiversity Assessment’ (Παγκόσμια Εκτίμηση της Βιοποικιλότητας), αναφέρεται ρητά στο Χριστιανισμό ως μια πίστη που έχει θέσει τους ανθρώπους "μακριά από τη φύση", μια διαδικασία στην οποία η φύση έχει «χάσει τις ιερές της ιδιότητες».
Εικόνα

Από την ίδρυσή της το περιβαλλοντικό κίνημα ήταν σε διαφωνία με τον Χριστιανισμό και έκανε γνωστά τα συναισθήματά τους. Θεωρούν για την Χριστιανική πίστη ότι ο Θεός ανέθεσε στον άνθρωπο "να κυβερνάει πάνω στη γη" προκαλώντας τον να την εκμεταλλευτεί και την καταχραστεί. Αλλά αυτό δεν είναι αλήθεια, ο Κύριος δεν ήθελε ο άνθρωπος να χρησιμοποιήσει οτιδήποτε, από τη γη, χωρίς σκοπό, η διδασκαλία του Θεού ήταν εναντίον της κατάχρησης. Η Αγία Γραφή μιλάει για τη διατήρηση σε λίγες μόνο περιοχές. Δευτερονόμιον 20:1-1 «Όταν πολιορκής πόλιν τινά ημέρας πολλάς, πολεμών αυτήν διά να εξουσιάσης αυτήν, δεν θέλεις εξολοθρεύσει τα δένδρα αυτής, καταφέρων επ' αυτά πέλεκυν· διότι εξ αυτών δύνασαι να τρέφησαι και δεν θέλεις κόψει αυτά. Μήπως είναι άνθρωπος το δένδρον του αγρού, ώστε να έλθη εναντίον σου εν τη πολιορκία; 20 Μόνον τα δένδρα, όσα γνωρίζεις ότι δεν είναι δένδρα τροφής, ταύτα θέλεις εξολοθρεύσει και εκκόψει και θέλεις οικοδομήσει περιχαρακώματα εναντίον της πόλεως, ήτις πολεμεί προς σε, εωσού παραδοθή».

Για τους περιβαλλοντολόγους, η γη βρίσκεται σε κρίση και αυτή η οικολογική κατάσταση έκτακτης ανάγκης είναι το αποτέλεσμα του Χριστιανισμού που αρνείται ότι η φύση είναι ιερή. (Διαβάστε, το UN Global Biodiversity Assessment).

"Κανένα νέο σύνολο βασικών αξιών έχει γίνει αποδεκτό στην κοινωνία μας ώστε να εκτοπίσει εκείνες του Χριστιανισμού. Ως εκ τούτου, θα συνεχίσουμε να έχουμε μια επιδεινούμενη οικολογική κρίση μέχρι να απορρίψουμε το χριστιανικό δόγμα ότι η φύση δεν έχει κανένα λόγο ύπαρξης εκτός από το να υπηρετεί τον άνθρωπο "(The Environmental Handbook p.25, Lynn White Jr.).

Για τις σημερινές οικολογικές κρίσεις κατηγορούνται οι χριστιανικές παραδόσεις, και η λύση τους είναι: πρέπει να επιστρέψουμε στις ειδωλολατρικές ρίζες και να απορρίψουμε την Αγία Γραφή και τον Χριστιανισμό. Το γεγονός ότι πολλοί από τους καινοτόμους και εφευρέτες των τελευταίων αιώνων ήταν Χριστιανοί και έχουν βελτιώσει το βιοτικό επίπεδο του ανθρώπου φαίνεται να αγνοείται.

Η λύση τους, "Περισσότερη επιστήμη και περισσότερη τεχνολογία δεν πρόκειται να μας βγάλουν από την σημερινή οικολογική κρίση μας μέχρι να βρούμε μια νέα θρησκεία, ή να επανεξετάσουμε τη παλιά μας ..." (The Environmental Handbook p.24, Lynn White Jr.).

Το ”Well Body, Well Earth”, ("Καλό Σώμα, Καλή Γη") του Sierra Club Environmental Health Sourcebook λέει, μας λέει "να στραφούμε προς τις παραδόσεις των αρχαίων πολιτισμών", όπως τον βουδιστικό διαλογισμό και τα τελετουργικά των ινδιάνων Hopi, προκειμένου να «επιβεβαιώσουμε το δεσμό μας με το πνεύμα της ζωντανής γης". "Όσο περισσότερο μπορείτε να επικοινωνήσετε με τη φωνή της ζωντανής Γης και να αξιολογήσετε αυτό που λέει, τόσο πιο εύκολο θα είναι για σας να επικοινωνήσετε και να βασιστείτε σε αυτά που παρέχει. "

Στο βιβλίο "Deep Ecology" αναφέρεται: "Πρέπει να αναζωπυρώσουμε κάτι πολύ παλιά ... την κατανόησή μας για τη σοφία της Γης. Πρέπει να αποδεχθούμε την πρόσκληση του κάθε σχήματος και χρώματος που φέρνει μαρτυρία για τη δημιουργία του Θεού για το χορό - το χορό της ενότητας των ανθρώπων, των φυτών, των ζώων, της Γης. (By Bill Devall and George Session’s)

Ο Tim Zell, ηγέτης της παγανιστικής ‘εκκλησίας’ Church of All Worlds (Εκκλησία Όλων των Κόσμων), διατύπωσε μια θεολογία της «βαθιάς οικολογίας» που λεγόταν Theagenesis. Είχε να κάνει με «τη διασύνδεση όλων των έμβιων όντων μεταξύ τους και με τη Μητέρα Γη, που είναι ένα αισθανόμενο ον από μόνο του." Η "Μητέρα Θεά" είναι "ένα ζωντανό, αισθανόμενο ον με μια ψυχή, ουσία που μπορεί να εκληφθεί από τον άνθρωπο. "Αυτή η ιδέα φέρεται να ήρθε σ 'αυτόν όταν είχε ένα ‘βαθύ όραμα’ στο οποίο «είδε τη Γη ως ένα βιολογικό οργανισμό που έχει εξελιχθεί από ένα μόνο πρωτότυπο κύτταρο, κάνοντας όλες τις μορφές ζωής στον πλανήτη ένα «ενιαίο μεγάλο πλάσμα . "Βλέπει φυσικές καταστροφές και επιδημίες, τις οποίες μόνος του ο ίδιος ο πλανήτης θεραπεύει.

Η επίσημη «αποστολή» της ‘Εκκλησίας Όλων των Κόσμων’, το μεγαλύτερο από τα παγανιστικά κινήματα στις ΗΠΑ, περιλαμβάνει την κινητοποίηση των δυνάμεων της Γαίας ή Gaea. Η αποστολή είναι "να καταλήξουμε σε ένα δίκτυο πληροφοριών, τη μυθολογία και την εμπειρία που παρέχει ένα πλαίσιο και το ερέθισμα για την αφύπνιση της Γαίας, και την επανένωση των παιδιών της μέσα από φυλετική κοινότητα αφιερωμένη στην υπεύθυνη διαχείριση και την εξελισσόμενη συνείδηση» (πηγή: Green Egg, the official Journal of the Church of All Worlds, Vol. 29, No. 119, May/June 1997.)

Πολλές περιβαλλοντικές ομάδες προωθούν την ειδωλολατρική ιδέα της Γαίας ως ζωντανή και ευφυή, που οι Έλληνες ονόμαζαν αρχέγονη θεά Γαία.

Αυτή η υπέρτατη θεότητα της Γης - Γαία, είχε ιερούς όρκους που αναφέρονται στο όνομά της, και οι προσκυνητές εκτελούσαν όλων των ειδών τα τελετουργικά γι’ αυτήν. Μια θηλυκή θεότητα ήταν αναγνωρισμένη σε πολλές θρησκείες που δεν ήταν μονοθεϊστικές. Οι θρησκείες που βασίζονται στη Φύση είναι οι πιο αρχαιότερες. Η Θεά είναι μια πόρτα για την Wicca επίσης γνωστή ως "οικο-φεμινισμός."

Εικόνα
Στον (Ευαγγελικό) δικτυακό τόπο - creationcare.org σχεδόν 500 χριστιανοί ηγέτες υπέγραψαν την Ευαγγελική Διακήρυξη σχετικά με τη φροντίδα της Δημιουργίας. Ο στόχος: να εκπαιδεύσει, να εμπνεύσει και να κινητοποιήσει τους Χριστιανούς στην προσπάθειά τους να φροντίσουν για τη δημιουργία του Θεού. Θέλουν την εκκλησία να γιορτάσει το δώρο της δημιουργίας του Θεού την Κυριακή που πέφτει πιο κοντά στην Ημέρα της Γης, που τη λένε Κυριακή της Δημιουργίας.

Το creationcare.org πιστεύει ότι οι ανθρωπογενείς κλιματικές αλλαγές είναι ένα σοβαρό ζήτημα που απαιτεί χριστιανική δράση τώρα.

Η αναπληρώτρια Γενική Γραμματέας για την Πίστη και Τάξη του Εθνικού Συμβουλίου Εκκλησιών (NCC), Dr. Ann K. Riggs επιμένει, «Κανείς δεν μπορεί να διαβάσει την Αγία Γραφή και να αρνηθεί ότι η φροντίδα για τη δημιουργία είναι μέρος αυτού που ο Θεός μας ζήτησε να κάνουμε." Η Παλαιά Διαθήκη καθιστά σαφές αυτό το σημείο, σημειώνει, προσθέτοντας, "Δεν υπάρχει τίποτε στην Καινή Διαθήκη ή στις αρχαίες παραδόσεις της εκκλησία που προτείνει ότι δεν χρειάζεται πλέον να προστατεύουμε τη δημιουργία. Η φροντίδα της δημιουργίας είναι μέρος του Ευαγγελίου. " (Είναι η φροντίδα της δημιουργίας μέρος του ευαγγελίου; Αυτό που φαίνεται να λείπει είναι συγκεκριμένα χωρία ή ειδικές εντολές για αυτό).

Ο Matthew Fox, Νεοεποχίτης και πρώην καθολικός ιερέας, λαχταρούσε εδώ και πολλά χρόνια να δει μια «θρησκευτική ανανέωση» και «αφύπνιση» στην εποχή μας. Λέει ότι χρειαζόμαστε μια συνείδηση ​​γης, να προχωρήσουμε πέρα ​​από τον εθνικισμό σε έναν βιο-τοπικισμό. Πιστεύει στην Παρουσία του Κοσμικού Χριστού, στην επούλωση της Μητέρας Γης και τη γέννηση μιας παγκόσμιας αναγέννησης, όπου όλη η γη θα είναι σαν ιερός ναός.

Ο Fox που είναι ο ιδρυτής του Ινστιτούτου Πολιτισμού και Δημιουργίας, αναφέρει, «Πιστεύω ειλικρινά ότι η επιβίωση της Γης σήμερα εξαρτάται από μια συνείδηση ​​γης, ότι θα προχωρήσουμε πέρα ​​από τον εθνικισμό, σε μια αίσθηση βιο-τοπικισμού, ... Νομίζω ότι το μόνο μέλλον που έχει ο πλανήτης είναι μια πνευματική αφύπνιση και αυτή παγκόσμια. Για αυτό πιστεύω ότι οι θρησκείες της γης έρχονται εμπρός αυτή τη στιγμή στην ιστορία» (Full Circle: The Women's Spirituality Trilogy)

Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος: "Το να διαπράξεις έγκλημα κατά του φυσικού κόσμου είναι αμαρτία. Για τους ανθρώπους το να προκαλέσουν τα είδη να εξαφανιστούν και να καταστραφεί η βιολογική ποικιλομορφία της δημιουργίας του Θεού. . . οι άνθρωποι να υποβαθμίσουν την ακεραιότητα της Γης, προκαλώντας αλλαγές στο κλίμα του, από την απογύμνωση της Γης από φυσικά δάση της περιοχής, ή την καταστροφή των υγροτόπων της. . . να μολύνουν τα ύδατα της Γης, το έδαφός της, τον αέρα της, και τη ζωή της, με δηλητηριώδεις ουσίες. . . Αυτές είναι αμαρτίες».

ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή
''...δεν είναι η πάλη ημών εναντίον εις αίμα και σάρκα, αλλ' εναντίον εις τας αρχάς, εναντίον εις τας εξουσίας, εναντίον εις τους κοσμοκράτορας του σκότους του αιώνος τούτου, εναντίον εις τα πνεύματα της πονηρίας εν τοις επουρανίοις''\n[/align]

Re: Λατρεία της Μητέρας Γης ,πίσω απο το περιβαλλοντικό κίνημα

6
Θεωρούν για την Χριστιανική πίστη ότι ο Θεός ανέθεσε στον άνθρωπο "να κυβερνάει πάνω στη γη" προκαλώντας τον να την εκμεταλλευτεί και την καταχραστεί.
Για τους περιβαλλοντολόγους, η γη βρίσκεται σε κρίση και αυτή η οικολογική κατάσταση έκτακτης ανάγκης είναι το αποτέλεσμα του Χριστιανισμού που αρνείται ότι η φύση είναι ιερή.
Για τις σημερινές οικολογικές κρίσεις κατηγορούνται οι χριστιανικές παραδόσεις, και η λύση τους είναι: πρέπει να επιστρέψουμε στις ειδωλολατρικές ρίζες και να απορρίψουμε την Αγία Γραφή και τον Χριστιανισμό.


Ε ,ναι ο Χριστιανισμός είναι κακός και πρέπει να τον απορρίψουμε...(τι άλλο θα λέγανε).....ενώ....που πρεπέι να στραφούμε...
Το ”Well Body, Well Earth”, ("Καλό Σώμα, Καλή Γη") του Sierra Club Environmental Health Sourcebook λέει, μας λέει "να στραφούμε προς τις παραδόσεις των αρχαίων πολιτισμών", όπως τον βουδιστικό διαλογισμό και τα τελετουργικά των ινδιάνων Hopi, προκειμένου να «επιβεβαιώσουμε το δεσμό μας με το πνεύμα της ζωντανής γης".
Η Θεά είναι μια πόρτα για την Wicca επίσης γνωστή ως "οικο-φεμινισμός.
"

Η λατρεία της Μεγάλης Μητέρας επανέρχεται δριμύτερη ,οχι πως ποτέ έπαψε να υπάρχει!
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !

Re: Λατρεία της Μητέρας Γης ,πίσω απο το περιβαλλοντικό κίνημα

7
ΤΙ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠ' ΤΙΣ ΛΕΓΟΜΕΝΕΣ

«ΕΟΡΤΕΣ ΤΗΣ ΓΗΣ»;

κ. Κωνσταντίνου Γ. Παπαδημητρακόπουλου



Εξωτερικά μοιάζουν αθώες. Ενδιαφέ­ρονται για τη φύση και το περιβάλλον, προβάλλονται ως πολιτιστικές, έχουν δια­σκεδαστικό και συνάμα οικολογικό χαρα­κτήρα κ.λπ. Συνηθίζουν δε να αυτοαποκα­λούνται «φεστιβάλ» ή και «εναλλακτικά φεστιβάλ»! Έτσι η «δουλειά» γίνεται με το γάντι! Στο βάθος τους όμως κρύβε­ται η προσπάθεια αναβίωσης αρχαίων ειδωλολατρικών... μεγαλείων!

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα με τη σειρά τους...

Το 6ο άπ' τα 10 άρθρα τού «Πιστεύω» της «Νέας Εποχής» αναφέρει: «Τη θεά Γαία θα την λατρεύεις με πίστη»2!

Ακριβώς σ' αυτή την κατεύθυνση, δη­λαδή της λατρείας της «θεάς Γαίας», είναι δρομολογημένες διάφορες εορτές οι οποίες και αποκαλούνται «Εορτές της Γης», οι οποίες συνήθως διοργανώνονται, υποστη­ρίζονται και προβάλλονται από οικολο­γικές οργανώσεις, το μέγα μέρος των οποί­ων (αν όχι όλες) εκεί αποβλέπουν: Στη λατρεία της Γαίας-Γης, της... μητέρας πά­ντων των θεών και των ανθρώπων και τροφού τους! Οι παγανιστές μάλιστα την εκλαμβάνουν ως ζωντανή ύπαρξη, η οποία και απαιτεί λατρεία!

Όλα αυτά υπάγονται στις «σύγχρονες» αντιλήψεις του Νεοπαγανισμού που με δι­άφορους τρόπους και διαδικασίες, θέλει να τις προωθήσει στην παγκόσμια κοινωνία και ιδιαίτερα στη δική μας, ως Ορθόδοξη που είναι3.


Το «φρούτο» αυτό μας προέκυψε τελευ­ταία, ουσιαστικά δε απ' την δεκαετία τού '90 κι ύστερα, κι είναι αλήθεια πως έχει αυξανόμενους ρυθμούς. Μιλούν για το περιβάλλον, την αγνότητα της φύσης, τα τοπικά γεωργικά προϊόντα, τα οποία και λένε πως προωθούν! Με βάση αυτά, διορ­γανώνεται η «εορτή», ή το αποκαλούμενο «φεστιβάλ», στο οποίο περιλαμβάνονται έκθεση των προϊόντων αυτών, μουσικές εκδηλώσεις, θεατρικές παραστάσεις κ.λπ. που διαρκούν κάποιες ημερες (που συνή­θως αυξάνουν κι αυτές)!

Επιπλέον παίρνουν κι ένα τοπικό και τάχα παραδοσιακό χαρακτήρα, για να ξε­γελιούνται οι πολλοί και να συμμετέχουν σ' αυτά. Με τον τρόπο αυτό, κάθε τόπος προσπαθεί να μιμηθεί τον άλλο, και δε­δομένης και της άγνοιας, σιγά-σιγά ριζώ­νουν στις εορτές και τις πανηγύρεις του!

Με την μεγαλύτερη δυνατή καθιέρωσή τους, είναι βέβαιο πως θα κάνουν τα πάντα, ώστε να εκτοπίσουν τις θρησκευτικές και άλλες εορτές μας, να ανατρέψουν τις γνή­σιες Ελληνορθόδοξες παραδόσεις μας, να μας γαλουχούν με το δικό τους αλλιώτικο γάλα για να μας οδηγήσουν εκεί που πραγ­ματικά θέλουν και σκοπεύουν, οπότε και θα αποκαλυφθεί πλήρως το πραγματικό τους πρόσωπο. Αλλά τότε θα είναι μάλλον αργά, οπότε και οι αντιδράσεις θα είναι χλιαρές και ασήμαντες, αν υπάρξουν κι αυτές!

Φορείς τους είναι διάφοροι τοπικοί πο­λιτιστικοί σύλλογοι, που κινητοποιούν τις τοπικές αρχές και κοινωνίες, οπότε έχουν πλέον έναν επίσημο και ακόμη πιο αθώο χαρακτήρα!

Αλλ' ας γίνουμε πιο συγκεκριμένοι.

Διαβάζουμε στη «Βικιπαίδεια» τα εξής: «Οι Γιορτές της Γης είναι ένα οικολογικό και πολιτιστικό φεστιβάλ που λαμβάνει χώρα στις αρχές Ιουλίου, στο χωριό Βλάστη Κο­ζάνης.4 Η πρώτη χρονιά που διοργανώθηκαν ήταν το 2001. Οι Γιορτές της Γης διοργα­νώνονται από την Κοινότητα Βλάστης και την Εταιρεία Περιβαλλοντικής Έρευνας και Ενημέρωσης "ΟΙΚΟΤΟΠΙΑ". Τότε (δηλ. το 2002) διήρκεσαν 4 ημέρες και συγκέντρω­σαν περισσότερους από 5.000 επισκέπτες. Η ανταπόκριση του κοινού θεωρήθηκε ενθαρ­ρυντική, οπότε την επόμενη χρονιά οι Γιορ­τές της Γης επαναλήφθηκαν και διήρκεσαν 6 ημέρες. Από τότε η διοργάνωσή τους στα οροπέδια του Σινιάτσικου έχει καθιερωθεί... «Κορμό» τους αποτελούν οι μουσικές συναυ­λίες... Παράλληλα με τις συναυλίες πραγ­ματοποιούνται ποικίλες εκδηλώσεις και δραστηριότητες. Τέτοιες συμπεριλαμβάνουν θέατρα δρόμου, κουκλοθέατρο ή θέατρο σκι­ών, φωτογραφικές και εικαστικές εκθέσεις, σεμινάρια, συζητήσεις, κυνήγι θησαυρού, ορεινές δραστηριότητες κ.α. Επίσης, στο χώρο του φεστιβάλ συνήθως λειτουργούν παζάρι βιολογικών προϊόντων και παιδότο­πος...», ενώ παρουσιάζουν τη δράση τους διάφορες περιβαλλοντικές οργανώσεις.

Οι εορτές αυτές της γης, προβάλλονται ως «η άλλη πρόταση του καλοκαιριού» και η ανάδειξη του «εναλλακτικού» και του «διαφορετικού» στις διακοπές, τη δι­ατροφή και την εν γένει ζωή μας! Γι' αυτό και είναι «κατάμεστες όχι μόνον από πολιτιστικές αλλά και από περιβαλλο­ντικές δραστηριότητες», εκείνοι δε -λέ­ει- που μπορούν να τις παρακολουθήσουν είναι μόνο «σκεπτόμενοι άνθρωποι»!

Είναι πολύ χαρακτηριστικό αυτό που αναφέρουν οι διοργανωτές τους στα έντυπα και στις ιστοσελίδες τους: «Οι "Γιορτές της Γης" είναι παράλληλα και μια οικολογική γιορτή, που προσπαθεί να μετουσιώσει την γενικευμένη ευαισθησία για το περιβάλλον σε βίωμα, σε στάση ζωής, σε ενεργητική συμ­μετοχή.5 Έτσι και η φετινή διοργάνωση είναι αφιερωμένη στην Καθημερινή Οικολογία...»

Θέλουν να είναι σαφώς «πολυπολιτισμική εορτή», «με πρόγραμμα πολυπολιτισμικό» γι' αυτό κι έχουν ως σλόγκαν τους το «η συνύπαρξη των πολιτισμών μόνο γιορτή μπορεί να είναι»! Εξάλλου πολύ εύκολα το διακρίνει αυτό κανείς στο πρό­γραμμα των συναυλιών τους, για παρά­δειγμα, το οποίο είναι πάντοτε «πολυσυλ­λεκτικό και ποικιλόχρωμο», προκειμένου να βρίσκεται σ’αυτό ακριβώς το λεγόμενο «κοσμοπολίτικο πνεύμα» της παγκοσμιο­ποίησης και της «Νέας Εποχής»!

Μόνο που σ’αυτόν τον πολυπολιτισμό απουσιάζει τελείως ή μόλις διακρίνεται η παραδοσιακή μας Ελληνική μουσική, όπως το δημοτικό τραγούδι, για παράδειγ­μα. Αυτό που κυριαρχεί είναι η ρόκ, τζαζ και ποπ μουσική, η λεγόμενη έθνικ κ.λπ. Γι' αυτό και οι μουσικοί καλλιτέχνες είναι από κάθε μέρος της γης (ακόμη και από την μακρινή Ινδία6), οι δε Έλληνες είναι μόνον εκείνοι που ασχολούνται με αυτό το ρεπερτόριο! Εξ άλλου σκοπός τους είναι, όπως λένε, να «αναμειγνύουν μουσικές από διαφορετικούς πολιτισμούς, να ξεπερ­νούν πατρίδες και σύνορα και να δημι­ουργούν το νέο world fusion»!

Οι στίχοι τους, λέει, «συχνά είναι με­λαγχολικοί γιατί συμβολίζουν τους κοι­νωνικούς αγώνες των ημερών μας και τα περιβαλλοντολογικά προβλήματα του πλανήτη...»!

Για τις «μουσικοθεατρικές παραστά­σεις» που διοργανώνονται εκεί, μπορούμε να πάρουμε μια καλή γεύση απ' αυτό, όπως το προβάλλουν οι ίδιοι στα έντυπα και τις ιστοσελίδες τους: «Νέες σκηνικές συνθέ­σεις και παραλλαγές γνωστών τραγουδιών από το Ελληνικό και Διεθνές ρεπερτόριο ζωντανεύουν το μαγικό παραμύθι του Τζέημς Θέρμπερ και ξετυλίγουν μια απίθανη περιπέτεια στον κόσμο των κάστρων, των δράκων και των ξωτικών δημιουργώντας επί σκηνής τα δεκάδες πρόσωπα ενός παρα­μυθένιου άθλου... »7.

Αλλά οι «Γιορτές της Γης» εξελίχθηκαν και σε... «Γιορτές Ελληνικής Γης», που δεν είναι άλλες από τη... γιορτή της σαρδέλας, του σκόρδου, του ροδάκινου, της πατάτας, του κρασιού κ.λπ. που αυξάνονται καθη­μερινά σαν... επιδημία! Πολλές απ' αυτές γίνονται ακόμη υπό την αιγίδα της ΠΑΣΕ-ΓΕΣ!

Διαβάζουμε μάλιστα στην ιστοσελίδα της:

«Με την Γιορτή της σαρδέλας στη Ν. Μηχανιώνα της Χαλκιδικής από τις 21 έως τις 25 Ιουλίου, άνοιξε η αυλαία του προ­γράμματος Γιορτές Ελληνικής Γης" που θα πραγματοποιηθεί φέτος σε 14 σημεία ανά την επικράτεια, με την προοπτική να καθιε­ρωθούν σε ετήσια βάση...».

Δηλαδή τι βλέπουμε; Πως οι εορτές αυτές θέλουν να γίνουν και ετήσιες αλλά και πανελλαδικές!

Τη σκυτάλη φαίνεται πως πήρε ακόμη και το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων. Ο ίδιος ο υφυπουργός είπε: «Μέσα απ' αυτή την πρωτοβουλία μας, στη­ρίζουμε τη δημιουργία ενός δικτύου τοπι­κών γιορτών που θα εξελιχθούν σε πόλους προώθησης της μεσογειακής διατροφής και της διατροφικής αξίας των παραγομένων τοπικών προϊόντων»!

Τι παρατηρεί στ' αλήθεια κανείς; Πως μέσα από ωραίους σκοπούς, προωθείται αυτή η δημιουργία τού «δικτύου τοπικών γιορτών». Έτσι πάντοτε δεν γίνεται;

Η ανακοίνωση δε τού Υπουργεί­ου8 μας πληροφορεί για τις εξής εορτές-εκδηλώσεις:

-Γιορτή Σαρδέλας στην Ν. Μηχανιώνα (21/7 έως 25/7).

-«Βύσσεια» (Γιορτή Σκόρδου) - Ν. Βύσσα Έβρου (25/7 έως τις 27/7).

-Γιορτή Αγροτουρισμού και Μαστίχας στην Χίο (30/7 έως τις 3/8).

-Γιορτή Ροδάκινου στην Φλαμουριά Έδεσσας (31/7).

-Γιορτή Λαδιού & Ελιάς στην Πέρδικα Θεσπρωτίας (8/8 και 9/8).

-Γιορτή Κρασιού Μεσενικόλα στο Δήμο Πλαστήρα Καρδίτσας (13/8 έως τις 14/8).

-Γιορτή Κρασιού στον Έμπωνα Ρόδου (19/8 έως τις 22/8).

-Γιορτή Μανιταριού στους Φιλιππαίους Γρεβενών (20/8 έως τις 22/8).

-Γιορτή Ρομπόλας στα Φραγκάτα Κεφαλ­λονιάς (21/8 έως τις 2218).

-Γιορτή Πατάτας στο Οροπέδιο Λασιθίου (20/8 έως τις 22/8).

-Γιορτή Τσακώνικης Μελιτζάνας στο Λε­ωνίδιο Αρκαδίας (28/8).

-Γιορτή Κρασιού στην Άσκρη Βοιωτίας (4/9 και 5/9).

-Γιορτή Ψαριού στο Αιτωλικό Αιτωλοα­καρνανίας (25/9 και 26/9).

Όπως πληροφορούμαστε, αυτές οι «Γιορτές της Γης», έχουν και μια άλλη διάσταση. Πρόκειται για τα μουσικά φε­στιβάλ που γίνονται σε πανέμορφα τοπία και δάση! Διαβάζουμε λοιπόν γι' αυτά σε σχετικές ιστοσελίδες:

«Στα βουνά και στα ποτάμια συχνάζουν, σύμφωνα με τους θρύλους και τις παρα­δόσεις, νύφες και ξωτικά. Τα τελευταία χρόνια όμως, φαίνεται ότι συχνάζουν και άλλες φυλές". Κατασκηνωτές που θέλουν να απολαύσουν τη φύση, να κοιμηθούν σε σκηνές, να ακούσουν μουσική, να συμμε­τάσχουν σε ποικίλες δραστηριότητες και, τέλος πάντων, να κάνουν κάτι διαφορετικό από τα συνηθισμένα...»!

Τέτοια φεστιβάλ, πέραν αυτού στη Βλά­στη Κοζάνης, είναι:

To «River Party» στο Νεστόριο Καστοριάς (28/7 -1/8).

Το Οικολογικό Φεστιβάλ «Earth Wind & Music» στην Αρχαία Ολυμπία (15-1817).

To «River Youth Festival Aliakmonas» στη Βέροια (2-4/7) στο οποίο, λέει, «η μουσική ακούγεται... διαφορετικά δίπλα στις όχθες ενός ποταμού... Το τριήμερο αυτό πάρτι φι­λοξενεί ως και 6.000 λάτρεις της φύσης και της μουσικής»!

Το «Φεστιβάλ Ήχοι του Δάσους» στο ορο­πέδιο της Αγίας Τριάδας στην Καλοσκοπή Φωκίδας (23-25/7), στο οποίο «οι επισκέπτες έχουν τη ευκαιρία να πάρουν μέρος σε περι­βαλλοντικές δράσεις, να παρακολουθήσουν βίντεο-προβολές, θεατρικές παραστάσεις, μαθήματα κεραμικής αλλά και να απολαύ­σουν τη φύση μέσω paintdall, αναρρίχησης, τοξοβολίας, ποδηλασίας βουνού, flying fox, τραμπολίνο κ. α.».

To «Ikarus Rock Festival» στο Αβδού Ηρακλείου Κρήτης (6/8) κ.λπ.

Οπότε εκεί που ο συγκεκριμένος τόπος εόρταζε π. χ. τον Άγιο Γεώργιο, τον Άγιο Παντελεήμονα, την Αγία Παρασκευή, την Αγία Μαρίνα, την Κοίμηση της Θεοτόκου κ.λπ., τώρα καλείται να εορτάζει την εορτή της πατάτας, του σκόρδου και της σαρδέ­λας που φέρνουν και... εισόδημα!

Έπειτα, τους γίνεται μεγάλη προβολή και διαφήμιση, ενισχύονται και οικονομι­κά, έχουν την συμπαράσταση όλων των παραγόντων, πλαισιώνονται και με καλ­λιτεχνικές και άλλες εκδηλώσεις. Ειδικά ένα χωριό, με ελάχιστους κατοίκους, σ' ένα πολύ μεγάλο υψόμετρο, πότε είδε τέ­τοια... μεγαλεία; Ξαφνικά όλοι του δίνουν σημασία και γίνεται κυριολεκτικά διάσημο (πράγμα που θα έπρεπε όλους να μας προ­βληματίσει).

Τελικά, λοιπόν, τι γίνεται; Μα με τον τρόπο αυτό καταργούνται, ή έστω περιθω­ριοποιούνται οι Εκκλησιαστικές μας εορ­τές και μάλιστα με τρόπους και διαδικα­σίες που δεν τους αντιλαμβανόμαστε και πολύ (και πολλοί!), με ό,τι αυτό σημαίνει. Κι εμείς θα τους ακλουθούμε... άδοντες;

ANTIΑΙΡΕΤΙΚΟΝ ΕΓΚΟΛΠΙΟΝ





Διαβαστε και αυτό.



Mr. Santorum’s larger point is that Mr. Obama and his liberal allies have embraced radical environmentalism - a form of neo-paganism. The green movement - exemplified by the hoax of man-made global warming - has degenerated into a pseudo-religion. Environmentalists worship Gaia, Mother Earth, turning it into a secular goddess. Hence, they believe industrial civilization must be subordinated to a green socialist agenda. This is why Mr. Obama has dramatically strengthened the Environmental Protection Agency, favors cap-and-trade legislation, prevents most oil drilling along the Gulf Coast and in Alaska, and nixed the Keystone XL pipeline project. Mr. Santorum rightly argues that Mr. Obama’s green “theology” trumps the economic interests of Americans; the president is behaving like a quasi-religious zealot. True.
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !

Re: Λατρεία της Μητέρας Γης ,πίσω απο το περιβαλλοντικό κίνημα

8
Aπο την πρόσφατη σύνοδο κορυφής για την Γη στο Ριο.
Εικόνα
Ο James Lovelock ,που θεωρείται πρασινος γκουρού και δημιούργησε την θεωρία της Γαιας προειδοποίησε οτι η πράσινη θρησκεία θα υπερισχύσει του Χριστιανισμού.
Στο βιβλίο του Gaia: ‘A new look at Life,αναφέρει οτι ολες οι μορφές ζωής στην γη είναι μέρος της Γαιας,μέρος της θεας που διατηρεί την ζωή στην γη και η μητέρα γη πρέπει να προστατευτεί απο τον καταστροφικό άνθρωπο.
μαλιστα οσοι υποστηρίζουν αυτήν την θεωρία γνωστή ως Gaia hypothesis,διδάσκουν οτι ολοι είμαστε μέρος της φύσης και η φύση ειναι μέρος όλων μας,έστι και ο Θεός είναι μέρος μας και ο Θεός βρίσκεται παντού και τα πάντα είναι Θεός(δεν εννοεί τον Τριαδικό Θεό,αλλά την Γαία)

Ολως τυχαίως μοιάζει με την διδασκαλία του ολισμού οτι Θεός και κόσμος είναι το ενα και το αυτό ,καθώς διδάσκουν και πολλές νεοποχίτικες παραθρησκείες.
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !

Re: Λατρεία της Μητέρας Γης ,πίσω απο το περιβαλλοντικό κίνημα

9
ΧΥΔΑΙΑ ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΕΙΑ, Η ΛΑΤΡΕΙΑ ΤΗΣ ΓΗΣ


ΒΑΣΙΚΗ διδασκαλία τῆς «Νέας Ἐποχῆς» εἶναι τὸ δόγμα τῆς «ἔνθεης φύσεως». Ὁλόκληρος ὁ ὑλικὸς κόσμος εἶναι θεὸς καὶ ὁ θεὸς εἶναι ἡ ὑλικὴ κτίση! Πρόκειται γιὰ θεοσοφικὴ δοξασία, ὅπου κάθε μικρομόριο τῆς ὕλης εἶναι διαποτισμένο ἀπὸ τὴν οὐσία τοῦ Θεοῦ. Ἰδιαίτερα οἱ ὁμάδες τῆς «Νέας Ἐποχῆς» λατρεύουν τὴ γῆ ὡς «θεά», μὲ προεξάρχοντες τοὺς νεοπαγανιστές.
Τὴ θεωροῦν ζωντανὸ ὄν, τὸ ὁποῖο ἔχει συναίσθηση τῆς ὑπάρξεώς του. Γιʼ αὐτὸ καὶ τῆς ἀποδίδουν θεϊκὲς τιμὲς σὲ ὁρισμένες ἐποχὲς τοῦ χρόνου, ὅπως εἶναι οἱ ἰσημερίες καὶ τά ἡλιοστάσια. Ἡ λατρεία τῆς γῆς καὶ ὁλοκλήρου τοῦ ὑλικοῦ κόσμου ὡς «θεότητα» ἀποτελεῖ γιὰ τὴν Ἐκκλησία μας χυδαία ἀναβίωση τῆς παλιᾶς εἰδωλολατρίας, ὅπου οἱ ἄνθρωποι, μέσα στὴ σκοτοδίνη τῆς ἁμαρτίας, λάτρευαν τὴν κτίση στὴ θέση τοῦ Δημιουργοῦ της.

Ὁ Ἀπ. Παῦλος χαρακτηρίζει τὴν λατρεία τοῦ κτιστοῦ κόσμου ὡς ἀπόλυτη πνευματικὴ διαστροφή. Ἀλλά, ὅπως εἴπαμε, οἱ προχριστιανικοὶ ἄνθρωποι λάτρευαν τὴν κτίση, διότι δὲ γνώριζαν τὸν Κτίστη. Σήμερα ποὺ γνωρίζουν οἱ ἄνθρωποι τὸν Κτίστη, Τὸν ἀπορρίπτουν καὶ ἐπιστρέφουν στὴν ἀρχαία εἰδωλολατρία! Αὐτὸ εἶναι καὶ τὸ δράμα τοῦ σύγχρονου ἀνθρώπου, ὁ ὁποῖος ἔχει εἰσέλθει στὴν ἐποχὴ τῆς πλήρους ἀποστασίας. Ὅλα τὰ σημάδια τῶν ἐσχάτων καὶ μαζὶ τὸ φαινόμενο τῆς νεοειδωλολατρίας, προμηνύουν τὸ τέλος, τὸ ὁποῖο θὰ εἶναι ὄντως φοβερὸ γιὰ ὅσους ἐθελούσια ἀρνήθηκαν τὸ Θεὸ καὶ Τὸν ἀντικατέστησαν μὲ εἴδωλα, ὅπως λ.χ. αὐτὸ τῆς «ἔνθεης γῆς»!
Ορθόδοξος Τύπος, 07/09/2012
aktines.blogspot.gr/2012/09/blog-post_7844.html
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !
Απάντηση

Επιστροφή στο “Παραθρησκεία-Νεοφανείς Αιρέσεις-Σέχτες-Καταστροφικές Λατρείες”