Η αίρεση του «Εσωτερικού Χριστιανισμού» και .....ο Ιωάννης !!!

1
π. Αντωνίου Αλεβιζόπουλου



Ο Δ. Δώριζας[1], είναι ο «μεσσίας» του «Εσωτερικού Χριστιανισμού»∙ θεωρεί τον εαυτό του «Αβατάρ» της «Νέας Εποχής». Στον πρόλογο του βιβλίου του «2001 - η δευτέρα Παρουσία» υπογράφει: «Λόγος - Χριστός, Μητέρα - Μαρία».

Σύμφωνα με τη διδαχή του «Εσωτερικού Xριστιανισμού» του Δ. Δώριζα, ακόμη και ο Αντίχριστος είναι «συσσωρευμένη αρνητική ενέργεια» ή «κατάσταση συνείδησης». Ο Δ. Δώριζας μιλάει ακόμη για «χριστική κατάσταση» και διακηρύττει πως η «εκδήλωση Αντιχρίστου» είναι απαραίτητη, «για να μπορέσει να έρθει η συνένωση»∙ «μέσα απ' αυτή τη διττή εκδήλωση του συσσωρευμένου θετικού της ανθρωπότητας και του συσσωρευμένου αρνητικού της ανθρωπότητας, θα επέλθει η Ένωση και η μετάλλαξη των αρνητικών στοιχείων σε Φως» (2001, σ. 67 - 68).

Το αρνητικό στοιχείο είναι απαραίτητο για την «αυτο-σωτηρία» του ανθρώπου. «Δεν είναι ο Θεός, που κατεβαίνει από τον Ουρανό για να θυσιαστεί και ν' αναστηθεί, αλλά είναι ο Άνθρωπος που, ανεβαίνοντας θυσιάζεται και Ανασταίνεται, ο Άνθρωπος σε Ολότητα.... Γνωρίζεις όμως, ότι και το αρνητικό είναι μέρος του όλου Θεού, εμπεριέχει Θεό» (2001, σ. 68).

Κατά την αντίληψη του «Εσωτερικού Χριστιανισμού», η διάκριση ανάμεσα στο καλό και στο κακό, η πίστη πως ο Αντίχριστος είναι μια πραγματικότητα έξω από τον εαυτό μας, και πως ο Διάβολος είναι ιδιαίτερο πρόσωπο, θεωρούνται σωστά αλλά σε κατώτερο επίπεδο εξέλιξης. Τώρα όμως στη «Νέα Εποχή», αυτά είναι «δυσαρμονία». Αυτό που ισχύει για το σημερινό επίπεδο εξέλιξης είναι ότι: «Εντός σου υπάρχουν όλα τα στοιχεία του Ανθρώπου ανενενεργά ή σαν τάσεις, που δεν έχουν εκδηλωθεί και που οποιοσδήποτε εξωτερικός ερεθισμός μπορεί να τις εκδηλώσει» (2001, σ. 198).

Αλλού διαβάζουμε:

«Γνωρίζεις, ότι το αρνητικό και το θετικό δε συμβολίζουν το κακό και το καλό. Όμως στο πεδίο το δικό σου έτσι έχουν φθάσει να εκδηλώνονται, ως Κακό και Καλό∙ γιατί η δική σου τοποθέτηση του νου τα θέτει σ' αυτή τη θέση και προσπαθεί να τα χωρίσει». Στη συνέχεια αναφέρεται στη λέξη Διάβολος και εξηγεί πως σε όλα υπάρχει Θεός. Συνεπώς δεν είναι δυνατόν να υπάρχει «μία υπόσταση, η οποία να 'ναι τόσο ξεχωριστή από Μένα, που να με αντιμάχεται συνεχώς» (2001, σ. 215).

Ο αρχαίος όφις ήταν για τον Δ. Δώριζα «το θείο ρεύμα Ζωής ή με άλλα λόγια η Κουνταλίνη, η οποία έπρεπε να περάσει απ' όλα τα κέντρα σου, να τα ενεργοποιήσει∙ και η οποία είχε αυτή την εντολή λάβει από Μένα. Υπήρχε στον Εδεμικό σου Παράδεισο το δένδρο του Καλού και του Κακού, το δέντρο της Γνώσης, δηλαδή η δυνατότητα για την διάνοιξη του δρόμου της εμπράγματης εμπειρίας μέσα στη διττότητα. Υπήρχε στον Εδεμικό σου Παράδεισο και το μήλο, ο καρπός του δένδρου του καλού και του κακού, δηλαδή η Θεία ώθηση και η Θεία δυνατότητα να καταστείς γνώστης απόλυτος του δρόμου της διττότητας και να επιστρέψεις συνειδητός Θεός. Υπήρχε επίσης και η ελευθερία της βούλησης, το αναπτυγμένο βουλητικό που εξέφρασε η Εύα και που επέτρεψε την επιλογή της εμπράγματης γνώσης» (2001, σ. 282).

Η Εύα λοιπόν δεν διάλεξε τον δρόμο της πτώσης, αλλά το δρόμο της Θείας δυνατότητας, να γνωρίσει το δρόμο της διττότητας για να επιστρέψει συνειδητός Θεός! Έτσι το Ευαγγέλιο που κηρύττει η Εκκλησία μας αντιστρέφεται!

Ο Δ. Δώριζας αποστέλλει τα βιβλία του σε ανώτατα στελέχη της Εκκλησίας. Μερικές φορές δυστυχώς, αποστέλλονται στον συγγραφέα ευχαριστήρια γράμματα και ευλογίες. Τα γράμματα αυτά δημοσιεύονται από τον Δώριζα στο τέλος των βιβλίων του και δημιουργούν σύγχυση και αβεβαιότητα σε πολλούς χριστιανούς.

Το γεγονός αυτό οφείλεται προφανώς στο ότι οι υπεύθυνοι συνεργάτες των προσωπικοτήτων αυτών της Ορθοδόξου Εκκλησίας δεν έκαναν τον κόπο να μελετήσουν τα βιβλία αυτά. Γιατί και μικρή ματιά στα περιεχόμενα θα αρκούσε να αποδείξει ότι κινούνται στον εξωχριστιανικό χώρο. Έτσι στα περιεχόμενα του βιβλίου «Δάσκαλος Ιωάννης - Εσωτερικός Χριστιανισμός» (Αθήνα 1989) διαβάζουμε:

«Σε Ευλογώ, Διδάσκαλε Ιωάννη, παραχωρώντας τον Άνθρωπο να τον καταστήσεις Θεό»∙ «Καθιστώ ολόκληρο το Σύμπαν Ποτήρι Ζωής και τα όντα παλμοδοτούμενο Σώμα και Αίμα του Ενός Λόγου». «Η θεωρία δεν μπορεί να σε κάνει Θεό - Ο σωστός συντονισμός με τον Ιωάννη»∙ «Ευλογώ την Αρμονία των παλμικών κινήσεων μέσα στο Σύμπαν»∙ «Λάβε και φάγε, Άνθρωπε, το παντοδύναμο Σύμπαν, εσένα κι Εμένα σ' όλες τις φάσεις της εξέλιξης και εκπαίδευσης»∙

«Ο Δάσκαλος Μητέρα - Ιωάννης δίδουν στον Άνθρωπο το Μήνυμα και την πραγμάτωση της Ενοποίησης και της Ανάστασης». «Επιθυμώ να διδάξω στον Άνθρωπο το Μήνυμα και την πραγμάτωση της Ενοποίησης και της Ανάστασης». «Επιθυμώ να διδάξω τον Άνθρωπο Θεό»∙ «Να δεχθείς ν' αγαπήσεις τη μορφή σου. Να μεταλλάξεις συνειδητά»∙ «Αποκατάσταση του Ιούδα»∙ «Ενώνω τους ηγέτες και τα κόμματα μεταξύ τους»∙ «Να μεταφέρεις τις ευθύνες και τα βάρη σου στον Δάσκαλο Ιωάννη ή σε άλλες υποστάσεις»∙ «Εκδήλωσέ Με όπως ένας Θεός εκδηλώνει τον Εαυτό Του στο Άχρονο»∙ «Εγκαινιάζω την περίοδο της συνειδητής συμμετοχής σου στην Τρισυπόστατη Θεότητα» (σ. 11 - 14).

Στον πρόλογο του βιβλίου η πιστή μαθήτρια του Δώριζα, Νάντια Παπά υπογραμμίζει πως «Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ» είναι ο συγγραφέας του βιβλίου αυτού και παρουσιάζει «τον ίδιο το Δάσκαλο της Νέας Εποχής, της Νέας Κοσμικής Περιόδου» και πως όλα τα βιβλία του «αναφέρονται στην Εποχή που έρχεται γρήγορα και περιγράφουν τους Νόμους και τις Λειτουργίες που πρέπει να δεχθεί και να τηρήσει όποιος θέλει να θεωθεί». Αναφέρεται ρητά πως οι ιδέες και οι διδασκαλίες «για τη Θέωση» είναι «καινούργιες», δεν ταυτίζονται δηλαδή με το Ευαγγέλιο της σωτηρίας δια του Ιησού Χριστού.

Αντίθετα στον πρόλογο τονίζεται πως «η Νέα Εποχή έχει Δάσκαλο με μορφή, πέρα από τον εσωτερικό Δάσκαλο. Ο Δάσκαλος Ιωάννης είναι ο καινούργιος Δάσκαλος της ανθρωπότητας, που μεταφέρει τις διδασκαλίες της Θέωσης. Είναι ο Νέος Αγγελιοφόρος και Μεταφορέας της Χάρης του Θεού για τον άνθρωπο. Από το περιεχόμενο του βιβλίου φαίνεται ότι ο Δάσκαλος Ιωάννης κινείται, εργάζεται, φανερώνεται σε ορισμένους ανθρώπους προς το παρόν, παρουσιάζοντας το περιεχόμενο της διδασκαλίας του και μεταφέροντας Χάρη και Ευλογία Θεού.... Έχει μαθητές και ακολούθους, τους οποίους προσπαθεί να καταρτίσει για να καταστούν και αυτοί Δάσκαλοι της Νέας Εποχής και συνεχιστές του Έργου του... Ευχαριστώ το Δάσκαλο Ιωάννη που μου έκανε την τιμή να με διδάσκει επί σειρά ετών και να με συμπεριλάβει στην ακολουθία Του».

Γίνεται φανερό πως και μόνο από τα περιεχόμενα του βιβλίου και από τον πρόλογο αποκαλύπτεται το αντιχριστιανικό περιεχόμενο του βιβλίου: ο Δ. Δώριζας τοποθετεί τον εαυτό του στη θέση του Χριστού και διακηρύττει πως ο ίδιος είναι ο μεσσίας της «Νέας Εποχής», ενώ ο Ιησούς Χριστός ήταν «Δάσκαλος» μιας προηγούμενης εποχής, όταν η ανθρωπότητα βρισκόταν σε κατώτερο εξελικτικό επίπεδο!



[1]. Ο Δ. Δώριζας απεβίωσε το 1995, οι οπαδοί όμως του «Εσωτερικού Χριστιανισμού» εξακολουθούν να δραστηριοποιούνται, προβάλλοντας τις κακοδοξίες του δασκάλου τους.

(Πηγή: Αποκρυφισμός, Γκουρουισμός, «Νέα Εποχή», Αθήνα 1997)


ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ Ι.Μ.ΓΛΥΦΑΔΑΣ







Αντιαιρετικόν Εγκόλπιον
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !

Re: Η αίρεση του «Εσωτερικού Χριστιανισμού»

2
Σας θυμιζει κατι;

Να βοηθήσω περισσότερο.



Απο την ιστοσελιδα του Δ.Δωριζά..κάντε μια αναζήτηση στο google και θα την βρείτε...

Σ' αυτό το κεφάλαιο που έχει τίτλο "Αγγελία Αποστολής Ιωάννου" φανερώνεται μια αγγελία εκ Θεού από την οποία παρουσιάζουμε ορισμένα αποσπάσματα:

"Στη χώρα σας που λέγεται Ελλάς, ο Θεός αποφάσισε να δώσει δείγμα της Παρουσίας του Υιού Αυτού, μεταξύ των ανθρώπων. Η χώρα σας επελέγη εκ Θεού δι' 'Εργον Θείον, ανήκον εις μίαν Νέαν Πνευματικήν Περίοδον, εις την οποίαν εντός ολίγου χρόνου θέλει εισέλθει ολοκληρωτικώς η ανθρωπότης, η επί της γης υπάρχουσα. Επελέγη το Κράτος τούτο, διότι και από αρχαιοτάτων χρόνων πολλά εξέχοντα πνεύματα της ανθρώπινης διανοήσεως εδίδαξαν τους ανθρώπους και προετοίμασαν την εξέλιξιν του χώρου αυτού. Επί των ημερών σας θέλει φανερωθεί εις την χώραν αυτήν ένα Νέον 'Εργον, μία Νέα Πνευματική Αποστολή, θέλει αποκαλυφθεί ένας Απεσταλμένος εκ του Πατρός Μου και Εμού, προορισμένος να λαλήσει εις τον λαόν τούτον και προετοιμάσει τους ανθρώπους δια να εισδεχθούν εντός αυτών την Παρουσία Μου. Ο Απεσταλμένος Μου αυτός φέρει Εξουσία εξ Εμού, διότι μέλλει να αναγγείλει σε σας την εκ νέου 'Ελευσή Μου επί της γης, την εκ νέου κάθοδον του Θείου Πυρός εις τας ψυχάς των ανθρώπων. 'Εχει εντολήν να προπαρασκευάσει ικανόν αριθμόν μαθητών και ακολούθων, οίτινες θέλουσιν εκπαιδευτεί παρ' αυτού και Εμού, για την συνέχισιν του 'Εργου τούτου. Πνεύμα ειδικώς αποσταλέν διά τό 'Εργον Μου, διά την προειδοποίησιν των ανθρώπων και διά την δημιουργίαν στελεχών, ικανών να επωμισθούν ευθύνας, βάρη, καθήκοντα εις ένα 'Εργον κατευθυνόμενον εκ Θεού και προοριζόμενον ίνα επιβοηθήσει τους ανθρώπους της γης να επαναστραφούν κατά το δυνατόν γρηγορότερα, ενωρίτερα εις τον Θεόν".

'Ολα τα πνεύματα, αυτά τα οποία κατέρχονται οικειοθελώς επί της γης, δια να προσφέρουν υπηρεσίας δια την ταχυτέραν ανύψωσιν της ανθρωπότητος, έχουν υποβάλλει ενώπιόν Μου αιτήσεις δια να θυσιαστούν επί της γης και η θυσία τους να χρησιμεύσει δια την ανύψωσιν άλλων αδελφών τους και την αποκατάστασιν των πνευμάτων Μου αυτών των αγαθών εν Εμοί πλήρως. Οι ακόλουθοί Μου αυτοί και φορείς του Φωτός Μου κατέρχονται καθ' ημέραν επί της γης, αποστελλόμενοι παρ' Εμού και συντονίζονται με το νέον μήκος κύματος εις το οποίον θα δονείται εντός ολίγου ο πλανήτης σας, συντονίζονται με Εμέ και την Μητέρα και τον Πατέρα".

"Ο Ιωάννης είναι το Πνεύμα, που απέστειλα ήδη εις τη χώρα σας. Ονομάζεται Ιωάννης εξ Εμού, διότι φέρει Χάριν Προδρόμου Ιωάννη, Προδρόμου της Παρουσίας Μου και αυτή είναι η Αγγελία, την οποία έχει να μεταδώσει εις την ανθρωπότητα, όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά η αρχή, η εκκίνησις του 'Εργου τούτου θελει γίνει εκ της χώρας σας. Είναι ο προσωπικός Μου Απεσταλμένος".

"'Εχει την άδειά Μου να βαπτίζει εις το Όνομα της Θείας Ομοουσίου και Αδιαιρέτου Τριάδος πάντα τα πνεύματα διά τα οποία ήθελεν λάβει εντολήν Μου. Φέρει εντός του αναγεγραμμένας ειδικάς οδηγίας δια τον τρόπον που θα εργασθεί επί της γης. Το Σκήνωμά Tου φαίνεται εξωτερικώς ως σκήνωμα ενός κοινού ανθρώπου, αλλά η περιβάλλουσα Αυτόν Χάρις έχει μεταστοιχειώσει την σάρκαν Αυτού και τα στοιχεία της ύλης Αυτού, είναι κατά πολύ ελαφρότερα του συνήθους".

"Δεν έχει εντολήν ακόμη να εμφανισθεί επισήμως προ των ανθρώπων. Εμφανίζεται κατά καιρούς σταδιακά σε διάφορα μέρη, ενεργών κατά τας υποδείξεις Μου. Μην αναμένετε νά είδετε Αυτόν σαλπίζοντα ότι είναι Απεσταλμένος Θεού ή έχοντα ειδικήν εμφάνισιν ή ειδικήν αμφίεσιν. Θα ευρίσκεται μεταξύ υμών ως Εις εξ υμών, δια να δυνηθεί και Ούτος να προσαρμοστεί πλήρως εις τους κραδασμούς της ύλης σας και εις το Θείον 'Εργον το οποίον Του ανετέθη".
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !

Re: Η αίρεση του «Εσωτερικού Χριστιανισμού» και .....ο Ιωάννης !!!

3
Πολύ ενδιαφέρον. Αυτές οι απόψεις άραγε σε τι ποσοστό είναι αποδεκτές από όσους στηρίζουν την έλευση του εκ πενίας Βασιλιά Ιωάννη ;
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: Η αίρεση του «Εσωτερικού Χριστιανισμού» και .....ο Ιωάννης !!!

4
LAPTONAS έγραψε:Πολύ ενδιαφέρον. Αυτές οι απόψεις άραγε σε τι ποσοστό είναι αποδεκτές από όσους στηρίζουν την έλευση του εκ πενίας Βασιλιά Ιωάννη ;
Καμμία σχέση το παραπάνω με αυτόν(ΙΩΑΝΝΗ) που η χάρη του Χριστού θέλει να έλθει..
κατά χάρη και κατ`οικονομία του Υιού του Θεού
θα θελήσει η παναγάπη Του εκείνος να έλθει..
Δεν παραθέτω τίποτε απο το ΄΄εν λόγω΄΄ κείμενο
διότι,
όλο μα όλο, είναι γραφή δαιμονίου και μόνον,
ούτε καν πλάνης.
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Παραθρησκεία-Νεοφανείς Αιρέσεις-Σέχτες-Καταστροφικές Λατρείες”

cron