4 ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΟΡΘΟΤΗΤΑΣ. (Political Correctness)

1
Εικόνα
1) Σουηδία: Βιβλιοθήκη αφαιρεί βιβλίο που ασκεί κριτική στην μετανάστευση.

Μια βιβλιοθήκη στην πόλη Ljungby της Σουηδίας αποφάσισε να αφαιρέσει το βιβλίο “Invandringen oh Mörklägningen” («Μετανάστευση και Συγκάλυψη») από τη συλλογή της. Το ότι οι βιβλιοθήκες στη Σουηδία αποσύρουν βιβλία που δεν ταιριάζουν στην «σωστή» πολιτική ατζέντα δεν είναι ένα νέο φαινόμενο. Ως παράδειγμα αυτής της πολιτικής, ο Τεντέν αφαιρέθηκε το 2012, λόγω του ότι διέθετε «μη πολιτικά ορθές» εικόνες Αφρικανών, αλλά επέστρεψε στα ράφια μετά από δημόσια κατακραυγή. Σύμφωνα με τη βιβλιοθήκη το βιβλίο που σήμερα έχει καταργηθεί, θα πρέπει να αφαιρεθεί επειδή δεν ευθυγραμμίζεται με τις «αξίες» της βιβλιοθήκης, λέει η σουηδική ιστοσελίδα Fria Tider. Αυτού του είδους η λογοκρισία δεν είναι τίποτα περισσότερο από μια παραβίαση του καθήκοντος που έχουν οι βιβλιοθήκες και άλλα ιδρύματα που είναι η παροχή πληροφοριών στο κοινό. Αποτελεί ντροπή και δείχνει για μια ακόμη φορά ότι η Σουηδία δεν μπορεί πλέον να αυτοαποκαλείται «δημοκρατία». Είναι ένα κράτος που ελέγχεται από ένα μάτσο παραληρούντες προδότες οι οποίοι θα πρέπει να δικαστούν για προδοσία.

http://www.europeanguardian.com/

Εικόνα
2) Σουηδία: Ο στρατός δεν είναι ευπρόσδεκτος στην εθνική εορτή της χώρας γιατί μπορεί να βλαφτούν τα αισθήματα των «νέων Σουηδών»…

Η Εθνική Εορτή στην Σουηδία πρέπει να αφορά τους "νέους Σουηδούς", σύμφωνα με Σουηδούς πολιτικούς. Ως εκ τούτου, οι σουηδικές ένοπλες δυνάμεις δεν είναι πλέον ευπρόσδεκτες στη γιορτή. Ταυτόχρονα, οι Σουηδοί στρατιώτες συνιστάται να μην εμφανίζονται με την στολή τους δημόσια, καθώς κάτι τέτοιο θα μπορούσε να είναι επικίνδυνο για αυτούς. Από το 1983, η 6η Ιουνίου αποτελεί την Σουηδική Εθνική Ημέρα, δηλ. την επίσημη εθνική εορτή της Σουηδίας και την γιορτή της σουηδικής σημαίας, όπου εορτάζεται η συνένωση του σουηδικού βασιλείου από τον Gustav Vasa το 1523. Από το 2005 είναι αργία, και σε όλη τη χώρα που γιορτάζεται σε διάφορες μορφές. Για να λέμε την αλήθεια, το "γιορτάζεται" είναι μάλλον λάθος λέξη. Πολλοί δήμοι για παράδειγμα, οργανώνουν «εορτασμούς», όπου υποδέχονται τους «νέους Σουηδούς» (μετάφραση: μη Σουηδούς μετανάστες από όλο τον κόσμο) και σε άλλα μέρη της χώρας, οργανώσεις αριστερών καίνε τη σουηδική σημαία. Μεταξύ του 2005 και του 2008, οι Σουηδοί εθνικιστές οργάνωναν μια μεγάλη παρέλαση στην πρωτεύουσα, τη Στοκχόλμη, αλλά έκτοτε οι περισσότεροι εορτασμοί των εθνικιστών λαμβάνουν χώρα με μικρότερες ομάδες και λιγότερο πολιτικό τρόπο. Σε ορισμένες γιορτές οι Σουηδικές Ένοπλες Δυνάμεις (Försvarsmakten) συμμετέχουν, αλλά σε ένα δήμο (μέχρι στιγμής), του Umeå (Ούμεο) δεν είναι ευπρόσδεκτοι πλέον. Σύμφωνα με επιστολή των Σουηδικών Ενόπλων Δυνάμεων, ο δήμος έκρινε ότι "η παρουσία των ενόπλων δυνάμεων" θα μπορούσε "να υπονομεύσει την γιορτή των νέων Σουηδών".

https://www.swedishweekly.com/


3) Η.Π.Α: Θέλουν να εξαφανίσουν το μνημείο της Συνομοσπονδίας στο Stone Mountain
Εικόνα
Εικόνα
«Το παράρτημα της NAACP (Εθνική Ένωση για την Πρόοδο των Έγχρωμων Ανθρώπων) στην Ατλάντα της Γεωργίας ζήτησε επίσημα την εξάλειψη όλων των συμβόλων της Συνομοσπονδίας από το Stone Mountain. Το παραλήρημα από ανιστόρητους και αντι-Λευκούς φανατικούς κατά της Συνομοσπονδίας συνεχίζεται μετά την απομάκρυνση της σημαίας μάχης του Νότου κατά τον λεγόμενο «εμφύλιο», από το κυβερνητικό κτίριο στη Νότια Καρολίνα. Ήταν θέμα χρόνου οι "αντιρατσιστές" στις ΗΠΑ να ζητήσουν την εξάλειψη του μνημείου αυτού, που αποτελεί το μεγαλύτερο γλυπτό ανάγλυφο του κόσμου, όπου έχουν χαραχθεί οι πιο γνωστές μορφές της Συνομοσπονδίας, ο πρόεδρος Τζέφερσον Ντέιβις και οι στρατηγοί Robert E. Lee και Thomas J. "Stonewall" Jackson (η δημιουργία του γλυπτού άρχισε την δεκαετία του 1920 και μετά από πολλά διαλείμματα, ολοκληρώθηκε επίσημα το 1972). Μάλιστα, η ιστοσελίδα StuffThat Black People Don't Like είχε προβλέψει ότι θα ζητήσουν την εξάλειψή του στις 14 Ιουλίου του 2016. Έπεσαν έξω ένα χρόνο! Ο Richard Rose της NAACP λέει ότι ήρθε η στιγμή να προχωρήσουν, αλλά παραδέχεται ότι μπορεί να είναι δύσκολο να αναρριχηθεί κάποιος στην απότομη πλαγιά. Ο Berndt Petersen από το Κανάλι 2 μίλησε με την Yolanda Shackelford, η οποία συνόδευε μια ομάδα παιδιών από την κομητεία Cobb σε ένα ταξίδι στο Stone Mountain. .... Ο Rose είπε στον Peterson ότι θα ξεκινήσει με τον Τζέφερσον Ντέιβις, τον Robert E. Lee, και τον Stonewall Jackson. «Αυτοί οι τύποι πρέπει να φύγουν. Μπορούν να καθαριστούν με αμμοβολή ή κάποιος θα μπορούσε να αφαιρέσει προσεκτικά την πλάκα και να δημοπρατηθεί μετά», είπε ο Rose.

Στην USA Today, ο Claude Berube ο οποίος είναι διευθυντής του Μουσείου Ναυτικής Ακαδημίας πρόσφατα συνέκρινε την εκστρατεία της πολιτιστικής γενοκτονίας της αμερικανικής αριστεράς με το ISIS και τους Ταλιμπάν: «Στην άλλη άκρη του κόσμου, μια πιο βίαιη εξάλειψη του παρελθόντος συνεχίζεται. Το 2001 οι Ταλιμπάν κατέστρεψαν τα βουδιστικά αγάλματα του πέμπτου αιώνα στο Bamiyan του Αφγανιστάν. Το 2012, ισλαμιστές μαχητές κατέστρεψαν μαυσωλεία και βιβλιοθήκες στο Τιμπουκτού του Μάλι. Από το προηγούμενο έτος, το ISIS έχει ξεκινήσει μια διαδικασία για την εξάλειψη του παρελθόντος από μουσεία και αξιοθέατα. Καθώς οι ΗΠΑ απομάκρυναν την συνομόσπονδη σημαία, το ISIS συνέχιζε την βάρβαρη επιδρομή του στην αρχαία πόλη της Παλμύρας. Την κατέστρεφαν επειδή οι ισλαμιστές ριζοσπάστες πίστευαν ότι ήταν είδωλα, προσβολές στη θρησκεία τους και, ως εκ τούτου, πρέπει να καθαριστούν για να μην τα βλέπει κανείς».

http://www.occidentaldissent.com/


4) ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΛΙΓΗ ΔΙΑΚΩΜΩΔΗΣΗ ΤΗΣ ΟΛΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ... The Dukes of Hazard, Politically Correct


Ο θείος Jesse ραβίνος και ο Boss μαύρος… Με αφορμή την απαγόρευση (!) της θρυλικής σειράς “Dukes of Hazzard” από το κανάλι TV Land, λόγω της σημαίας του Νότου! Το βίντεο από την δεκαετία του 1990, αλλά... πολύ μπροστά από την εποχή του...

phpBB [video]
















http://isxys.blogspot.com/2015/07/4-pol ... chys%29%29
ΙΔΙΑ ΦΥΛΛΑΤΤΕ-ΕΧΘΡΟΥΣ ΑΜΥΝΟΥ-ΘΝΗΣΚΕ ΥΠΕΡ ΠΑΤΡΙΔΟΣ\n\n-Δάσκαλε γιατί με διδάσκεις πολεμικές τέχνες και παράλληλα μου μιλάς για ειρήνη; \n-Γιατί καλύτερα να είσαι μαχητής σε κήπο παρά κηπουρός σε μάχη…

Re: 4 ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΟΡΘΟΤΗΤΑΣ. (Political Correctness)

2
Η πολιτική ορθότητα ως απειλή

Η μόδα της «πολιτικής ορθότητας» έχει έρθει προ πολλού και στη χώρα μας. Είχε ξεκινήσει πριν από μερικές δεκαετίες στις Η.Π.Α. ως απόπειρα καταπολέμησης των διακρίσεων απέναντι σε θεωρούμενες ευπαθείς κοινωνικές ομάδες (μαύρους, ομοφυλόφιλους, μετανάστες κτλ.) και για το σκοπό αυτό κρίθηκε σκόπιμη η χρήση «ουδέτερων» και ανώδυνων εκφράσεων σχετικά με τις ομάδες αυτές (για παράδειγμα «έγχρωμος» αντί «μαύρος»). Ως εδώ, κανένας λογικός άνθρωπος με κοινωνικές ευαισθησίες δε θα είχε την παραμικρή αντίρρηση. Γρήγορα όμως η όλη κίνηση, παρά τις αρχικές αξιέπαινες προθέσεις, γενικεύτηκε υπέρμετρα και εξετράπη σε υπερβολές, για να εξελιχτεί τελικά σε de facto φίμωση της γλώσσας με μια σειρά απλές διαδικασίες. Συγκεκριμένα, προβλήθηκαν και υπογραμμίστηκαν κατά κόρον ορισμένες αρνητικά φορτισμένες και άκρως δυσφημιστικές λέξεις (ανισότητα, διακρίσεις, σεξισμός, ξενοφοβία, εθνικισμός, ρατσισμός, φασισμός κτλ.). Και ταυτόχρονα οι λέξεις αυτές χρησιμοποιήθηκαν ως ανεξίτηλα κοινωνικοπολιτικά στίγματα, το καθένα από τα οποία ήταν και με το παραπάνω αρκετό για να καταδικάσει σε «λιθοβολισμό» ή να οδηγήσει σε «θάψιμο» κάθε ανυπακοή ή παρέκκλιση.

Αλλά το χειρότερο είναι ότι οι πάντες απέφυγαν επιμελώς να προσδιορίσουν επακριβώς το νοηματικό περιεχόμενό των παραπάνω λέξεων. Αντίθετα, το περιεχόμενό τους εμφανίστηκε σκοπίμως θολό, υπέρμετρα διευρυμένο και παλινδρομικά κινούμενο ανάμεσα στην κυριολεξία και τη μεταφορά, κάτι που ευνοεί το συνθηματολογικό καταγγελτικό λόγο[1]. Αυτό σημαίνει ότι μέσα στην έντεχνα προωθούμενη σύγχυση μπορεί κανείς ανά πάσα στιγμή, ανάλογα με το τι τον εξυπηρετεί και τι τον συμφέρει, να καταγγείλει, για παράδειγμα, οποιονδήποτε ως σεξιστή, ως ξενόφοβο ή ως ρατσιστή! Πρόκειται για κακοποίηση της σημασίας των λέξεων, που είναι εκδήλωση παρακμής του πολιτικού ήθους[2]. Όταν οι λέξεις χάνουν τη σημασία τους, συσκοτίζεται η ορθή αντίληψη για τα πράγματα, εμποδίζεται η ομαλή ένταξη στον αντικειμενικό κόσμο και διαταράσσεται η αρμονική σχέση με το κοινωνικό περιβάλλον. Οπότε, μέσα στη σύγχυση που καλλιεργείται συστηματικά: α) υποχρεώνεται κανείς να δεχτεί ως αλήθειες ορισμένα κραυγαλέα ψεύδη, β) στερείται το δικαίωμα της διαφωνίας και της διαμαρτυρίας και γ) καταντά εύκολο και ανήμπορο θύμα μεθοδεύσεων που σχεδιάζονται από οργανωμένες μειοψηφίες και προωθούνται με τη διαδικασία της στοχευμένης τρομοκράτησης.

Με την απειλή, λοιπόν, της επικόλλησης μιας ή περισσότερων από αυτές τις ονειδιστικές «ετικέτες», υποχρεώνεται εκ των προτέρων σε σιγή κάθε ανυπόταχτη σκέψη, κάθε αντίθετη γνώμη, κάθε εύλογη διαμαρτυρία, κάθε προσήλωση τόσο σε θεμελιώδεις μορφές οργανωμένης συλλογικότητας (οικογένεια, θρησκεία, πατρίδα, έθνος) όσο και σε αξίες, αρχές, πεποιθήσεις, παραδοχές, πολιτιστική ιδιοπροσωπία κτλ. Οι επικαλούμενοι την πολιτική ορθότητα αυτά όλα τα υποβαθμίζουν, τα αποδομούν, τα απαξιώνουν και τα ευτελίζουν χαρακτηρίζοντάς τα θλιβερά κατάλοιπα σκοταδιστικών προσκολλήσεων και εμμονών. Επομένως, με τη μέθοδο του προκαταβολικού διασυρμού κάθε υπόνοια παρέκκλισης από την επίσημη και καθαγιασμένη «γραμμή» καταπνίγεται στη γένεσή της. Σταδιακά και ανεπαίσθητα, μέσω της ελεγχόμενης χρήσης της γλώσσας, η πολιτική ορθότητα φιμώνει την ελεύθερη έκφραση της σκέψης και μέσω μιας ισοπεδωτικής αντίληψης για την ισότητα και ενός δημαγωγικού (δηλαδή υποκριτικού) εκδημοκρατισμού αστυνομεύει τη συμπεριφορά.

Παραθέτουμε πρόχειρα τρεις άνισης βαρύτητας και φαινομενικώς άσχετες μεταξύ τους περιπτώσεις, στις οποίες όμως οι αντιλήψεις και οι πρακτικές της πολιτικής ορθότητας εμφανίζονται κατά τρόπο χαρακτηριστικό:

1. Το Φεβρουάριο του 1993 πραγματοποιήθηκε στο Κολέγιο Wellesley της Μασαχουσέτης διάλεξη από τον φερόμενο ως «διακεκριμένο Αιγυπτιολόγο» Yosef A.A. ben Yohannan. Ο ομιλητής, απηχώντας τις θεωρίες του «αφροκεντρισμού» (δηλαδή της πνευματικής κίνησης που θεωρεί κοιτίδα του παγκόσμιου πολιτισμού τη Μαύρη Αφρική και αντιμετωπίζει τους Έλληνες ως «κλέφτες» και σφετεριστές της προσφοράς της), υποστήριξε μεταξύ άλλων ότι ο Αριστοτέλης μετέβη στην Αίγυπτο και «σύλησε» πνευματικά τη βιβλιοθήκη της Αλεξάνδρειας για να συγγράψει τα δικά του έργα. Τότε η παριστάμενη καθηγήτρια των κλασικών σπουδών Mary Lefkowitz, η οποία με δύο βιβλία, με επιστημονικά άρθρα στον αμερικανικό και τον ευρωπαϊκό τύπο αλλά και με καταχωρίσεις στο Internet θα αποδείξει με καταλυτικά επιχειρήματα ότι ο αφροκεντρισμός αποτελεί από επιστημονική άποψη μια εντελώς ανυπόστατη και παιδαριώδη κατασκευή, ρώτησε τον ομιλητή πώς μπορεί να υποστηρίζει παρόμοιες ανακρίβειες τη στιγμή κατά την οποία είναι ιστορικώς αναμφισβήτητο ότι: α) ο Αριστοτέλης ουδέποτε πάτησε το πόδι του στην Αίγυπτο και β) η βιβλιοθήκη της Αλεξάνδρειας ιδρύθηκε…μετά το θάνατο του φιλοσόφου! Το αποτέλεσμα της παρέμβασης ήταν ο ομιλητής να αρνηθεί να απαντήσει και να κατηγορήσει απλώς την καθηγήτρια για εμπάθεια και εχθρότητα προς το μαύρο πληθυσμό, ενώ παράλληλα οι προσκείμενοι στον αφροκεντρισμό φοιτητές την προπηλάκισαν καταγγέλλοντάς την ως «ρατσίστρια» χαρακτηριζόμενη από μονομερή αντίληψη της ιστορίας [3]. Όσο για τις πανεπιστημιακές αρχές, σύμφωνα με πληροφορίες όχι μόνο δε στάθηκαν στο πλευρό της, αλλά και την επιτίμησαν, επειδή δεν άφησε κάποιες εθνοτικές ομάδες να προβάλουν ανεμπόδιστα την κουλτούρα τους, δηλαδή να προπαγανδίσουν χωρίς αντίλογο τις κατάφωρες αντιεπιστημονικές φαντασιώσεις τους!

2. Πρόσφατο κρούσμα γλωσσικής «λοβοτομής»: φαίνεται ότι οι πανάρχαιες και ιστορικά «καθαγιασμένες» λέξεις «πατέρας» και «μητέρα», οι οποίες, νοηματικά, συνυφάνθηκαν ανέκαθεν με την κοινωνική υπόσταση των ανθρώπων σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της γης, δηλαδή αποτέλεσαν δομικά στοιχεία της διαχρονικής κουλτούρας μας ως έλλογων όντων, βαίνουν προς βίαιη και οριστική απαγόρευση. Πραγματικά, σε δημόσια έγγραφα ορισμένων «προηγμένων» χωρών, οι ενδείξεις «όνομα πατρός», «όνομα μητρός» έχουν ήδη αντικατασταθεί από τις ενδείξεις «γονέας Α΄», «γονέας Β΄», ώστε να καταπολεμηθούν τα «σεξιστικά στερεότυπα» σύμφωνα με την απόφαση 12267 της Ευρωπαϊκής Ένωσης και να μην περιέρχονται σε δύσκολη θέση οι παντρεμένοι μεταξύ τους ομοφυλόφιλοι καθώς αντιμετωπίζουν τις προβλεπόμενες διαδικασίες για την εκ μέρους τους υιοθέτηση παιδιών[4].

3. Και για να μην ξεχνάμε τα καθ’ ημάς, σε εκείνο το αλήστου μνήμης βιβλίο Ιστορίας της Στ΄ Δημοτικού –και στο όνομα της υπόρρητης καταδίκης της… φαλλοκρατικής αντίληψης στο σχολικό χώρο– υπήρχε μία περίοδος, όπου η γλώσσα και η αισθητική είχαν μπει για τα καλά στο γύψο: «Αλληλοδιδακτική μέθοδος: διδακτική μέθοδος κατά την οποία ο/η δάσκαλος/α εκπαιδεύει τους/τις μεγαλύτερους/ες και ικανότερους/ες μαθητές/τριες και αυτοί/ές με τη σειρά τους τους/τις υπόλοιπους/ες μαθητές/τριες»!!!» (σελ. 62). Με τον εθισμό των μαθητών σε ανάλογες φραστικές καρκινοβασίες, τις οποίες θα συναντούμε στο μέλλον ολοένα και πιο συχνά, ο δρόμος για την αλαλία και την αφασία είναι πλέον ανοιχτός…

Βαδίζουμε σταδιακά προς μια κοινωνία αγελαίων μαζανθρώπων, προς μια κοινωνία-χυλό, όπου τα άτομα, όπως στους πίνακες του Γαΐτη, θα είναι όλα ίδια, ομοιόμορφα ντυμένα, χωρίς πρόσωπο, μάτια ή στόμα, και, βέβαια, χωρίς την παραμικρή δυνατότητα να δημιουργήσουν προσκόμματα στην παντοδύναμη και ασύδοτη Αυτής Μεγαλειότητα την Αγορά. Σε τελευταία ανάλυση, αυτό ακριβώς είναι το ζητούμενο. Και εδώ έγκειται η τραγική ειρωνεία της μεθοδευμένης διαστρέβλωσης. Η δήθεν πολιτική ορθότητα δεν είναι στην ουσία ούτε «ορθότητα» ούτε «πολιτική». Δεν είναι ορθότητα, γιατί αντικαθιστά τη φυσική και τη λογική τάξη των πραγμάτων με τις ερεβώδεις αυθαιρεσίες και τον αποχαλινωμένο βολονταρισμό ενός ασύδοτου μεταμοντερνισμού. Και δεν είναι πολιτική –με την καλώς εννοούμενη τουλάχιστον εκδοχή της λέξης– γιατί κατά βάθος αποτελεί μια μεθοδικά επεξεργασμένη μεταμφίεση, πίσω από την οποία κρύβεται η στυγνή δικτατορία της διεθνοποιημένης Αγοράς και της νεοταξικής ιδεολογίας[5], δηλαδή μια στάση ανελεύθερη, άρα χωρίς ουσιαστική σχέση με την πολιτική. Και αλίμονο σε αυτόν που θα επιχειρήσει να διαφοροποιηθεί από τον υδαρή πολτό. Οι κομισάριοι των ΜΚΟ και τα τάγματα εφόδου τους τον περιμένουν στη γωνία για να τον περιποιηθούν δεόντως[6]… Εφόσον μάλιστα αυτά όλα κριθούν ανεπαρκή, ενισχύονται σε εξαιρετικές περιπτώσεις με τις κατάλληλες νομοθετικές ρυθμίσεις, οι οποίες, μπορεί να προβλέπουν ακόμη και φυλακίσεις, πρόστιμα και στέρηση πολιτικών δικαιωμάτων (χαρακτηριστικό παράδειγμα η στοχοποίηση της ομιχλώδους και ανεξιχνίαστης εκείνης «εχθροπάθειας», που ενέχεται για υπόθαλψη του «ρατσισμού»). Η thought police σε όλο το μεγαλείο της!

Σε τελευταία ανάλυση, με έναν καταιγισμό καταγγελιών, προγραφών και στοχευμένων μέτρων εναντίον φανταστικών ή και υπαρκτών μορφών ανελευθερίας, προωθείται μια άτυπη, αδιόρατη και γι’ αυτό εξαιρετικά επικίνδυνη μορφή ολοκληρωτισμού. Με βάση τις επιταγές της πολιτικής ορθότητας, οφείλει κανείς με τον καιρό να παραιτηθεί από το δικαίωμα να βλέπει αυτά που φαίνονται, να διαπιστώνει αυτά που συμβαίνουν, να κρίνει με βάση τα δεδομένα που διαθέτει και, προ πάντων, να λέει «έξω από τα δόντια» αυτά που πιστεύει. Είναι, λοιπόν, ιδιαίτερα λυπηρό το ότι αυτή η «αμερικανιά» της πολιτικής ορθότητας διαθέτει στη χώρα μας πολλούς και υπερενθουσιώδεις θιασώτες, πλειοδότες και διεκπεραιωτές, μεταξύ των οποίων εξέχουσα θέση κατέχουν ορισμένοι πάλαι ποτέ διεθνιστές που έχουν ήδη μεταλλαχτεί σε παγκοσμιοποιημένους νεοταξικούς. «Αχ, πού σαι νιότη, πού δειχνες πως θα γινόμουν άλλος»!…

Για την αντιμετώπιση των κινδύνων που σκιαγραφήσαμε, η καλύτερη μέθοδος δεν είναι, βέβαια, ορισμένες αρειμάνιες διακηρύξεις του τύπου «θα σκουπίσουμε τα παπούτσια μας στην κουρελού της πολιτικής ορθότητας». Η αντιμετώπιση τους προϋποθέτει ότι κάθε ενεργός πολίτης, κάθε αληθινός δημοκράτης και κάθε αγνός πατριώτης, αψηφώντας τις ενορχηστρωμένες φωνασκίες των αντιφρονούντων, θα αποδομεί επίμονα και συστηματικά τις εκτροπές της πολιτικής ορθότητας, επισημαίνοντας σε κάθε περίπτωση τη διαβρωτική σημειολογία της, αναδεικνύοντας τον κραυγαλέο παραλογισμό της, υπογραμμίζοντας την ανελεύθερη ιδεολογία της, ξεσκεπάζοντας τη σταδιακά προωθούμενη τυραννία της και καταγγέλλοντας τις γκεμπελικές πρακτικές της. Όσο είναι ακόμη καιρός…

ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΚΑΤΣΙΜΑΝΗΣ


[1] Πρβλ. Pascal Bruckner, La mélancolie démocratique (ελλ. μτφρ.Η μελαγχολική δημοκρατία, Αστάρτη, Αθήνα, 1991), σελ.128: «Αν υπάρχει ένας όρος που έκανε κεραυνοβόλο καριέρα στα τελευταία πενήντα χρόνια σε σημείο να κακοποιείται συνεχώς και να αδειάζεται από κάθε περιεχόμενο είναι ακριβώς η λέξη ‘φασισμός’(…).Ο φασισμός ήταν (…) οτιδήποτε αντιστεκόταν στο άμεσο καπρίτσιο των ατόμων, (ήταν) κάθε είδος επιβολής, απαγόρευσης, υποχρέωσης.(…). Aκόμη και η γλώσσα ήταν φασιστική, αν πιστέψουμε τον Ρολαν Μπαρτ στον εναρκτήριο λόγο του στο Collège de France!».

[2] Θέλοντας να διεκτραγωδήσει τη φθορά του πολιτικού ήθους, που ήταν απόρροια της παθολογίας του πολέμου, ο Θουκυδίδης θα καταγγείλει την σκόπιμη αλλαγή της σημασίας των λέξεων, η οποία εξυπηρετούσε τους σκοπούς αυτών που την είχαν επιβάλει: «καὶ τὴν εἰωθυῖαν ἀξίωσιν τῶν ὀνομάτων ἐς τὰ ἔργα ἀντήλλαξαν τῇ δικαιώσει» (ΙΙΙ, 82,4).

[3] Ιωάννη Κωτούλα, Ο αφροκεντρισμός και η παραποίηση της ελληνικής ιστορίας, Archive, 21.3.2005 (http://isxys.blogspot.com/2010/12/blog-post_9003.html).

[4] http://www.mitrikosthilasmos.com/2011/02/blog-post.html

[5] Πέρσι (2012) είδαμε μια Ελληνίδα αθλήτρια να αποκλείεται με συνοπτικές διαδικασίες από τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου εξαιτίας ενός αθώου και μάλλον κακόγουστου αστείου της, στο οποίο μια «τραβηγμένη από τα μαλλιά» ερμηνεία κατάφερε να εντοπίσει …κάποια στοιχεία ρατσισμού! Ολυμπιακό πνεύμα ή νόμος της σιωπής στο Μεγάλο Πανηγύρι των Πολυεθνικών;

[6] Πολύ διδακτική, «προς γνώσιν και συμμόρφωσιν», είναι η περιπέτεια της Κικής Δημουλά, την οποία περιάδραξαν για τα περαιτέρω μερικές ύαινες της πολιτικής ορθότητας, επειδή τόλμησε να εκφράσει δημόσια τη δυσφορία της για την υποβάθμιση της Κυψέλης που έχει αλωθεί πλέον από τους λαθρομετανάστες.

http://www.antibaro.gr/article/8434
''...δεν είναι η πάλη ημών εναντίον εις αίμα και σάρκα, αλλ' εναντίον εις τας αρχάς, εναντίον εις τας εξουσίας, εναντίον εις τους κοσμοκράτορας του σκότους του αιώνος τούτου, εναντίον εις τα πνεύματα της πονηρίας εν τοις επουρανίοις''\n[/align]

Re: 4 ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΟΡΘΟΤΗΤΑΣ. (Political Correctness)

4
Αναμενόμενο είναι για αυτούς που τα δημιουργούν,αν δεν αντιδράμε όμως τι γίνεται;
Προχωράει ο "καρκίνος" και στα υγιή κύτταρα και σε λίγο δεν θα τολμάμε να αντιδράμε.

Και υπάρχουν πολλές πρόσφατες περιπτώσεις και στην χώρα μας,όπως για παράδειγμα αν κάποιος δεν δέχεται την ομοφυλοφιλία είναι ομοφοβικός!

Δεν πιστεύω να είναι τυχαία η προσθήκη του φοβικός στο τέλος.

Ξέραμε την υψοφοβία,ξέραμε την κλειστοφοβία,τώρα μάθαμε και την ομοφοβία...,όποιος διαφωνεί δηλαδή με την ομοφυλοφιλία ...την φοβάται!

Ο ομοφυλοφιλος όμως αντίστοιχα με την ίδια λογική δεν είναι και ετεροφοβικός αφού χαρακτηρίζει κατευθείαν αυτόν που διαφωνεί ως ομοφοβικό ;

Είναι.

Δεν είναι όμως πολιτικά ορθό αυτό για να το λέμε.
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !

Re: 4 ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΟΡΘΟΤΗΤΑΣ. (Political Correctness)

5
Είναι η κουλτούρα της δήθεν αγάπης..

"Αγαπώ τη διαφορετικότητα", αλλά βρίζω τον Χριστό και λέω ηλίθιους τους Χριστιανούς.

"Αγαπώ τα ζώα", αλλά άμα λάχει κανένα παιδάκι το σκοτώνω πριν γεννηθεί.

"Αγαπώ τον κόσμο και την κοινωνία" αλλά αδιαφορώ για τον φίλο, το αδερφό ή το παιδί μου όταν έχει δυσκολίες.

"Είμαι υπέρ τη πολυπολιτισμικότητας και των μεταναστών" αλλά ένα ευρουδάκι δεν το δίνω για τους μετανάστες.

(και οι περισσότεροι από εμάς τα ίδια είμαστε αλλά το δήθεν με χαλά. Θα μου πεις και το δήθεν το έχουμε... άστα..)

Re: 4 ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΟΡΘΟΤΗΤΑΣ. (Political Correctness)

6
Η πολιτική ορθότητα εγκαθιστά μια θεοκρατία (η οποία θα τελειώσει με πολύ πόνο)

Πρώτα καίνε λέξεις. Μετά βιβλία. Μετά εσένα



Στη φεουδαρχική εποχή υπήρχαν «τρεις τάξεις» - ο κλήρος, οι ευγενείς και ο λαός.

Αλλά κατά τον 18ο και 19ο αιώνα, δύο φιλόσοφοι, ο Ιρλανδός Edmund Burke και ο Σκωτσέζος Thomas Carlyle, προσδιόρισαν ποια είναι η τελευταία και πιο «καταπληκτική τέταρτη εξουσία».

Είναι ο Τύπος. Τα ΜΜΕ.

«Είναι εκεί.. η μεγάλη-μηχανή που δεν κοιμάται ποτέ. Έχει πρεσβευτές της σε κάθε γωνιά του κόσμου και οι αυλικοί της βρίσκονται σε κάθε δρόμο. Οι αξιωματικοί της παρελαύνουν μαζί με τους στρατούς, και οι απεσταλμένοι της εισχωρούν στα συμβούλια των πολιτικών», έγραφε ο Άγγλος μυθιστοριογράφος William Thackeray.

Σήμερα ο Τύπος, η Τέταρτη Εξουσία, οι μαθητές του Βολταίρου, έχουν αντικαταστήσει τον κλήρο και έχουν ενθρονιστεί αυτοί ως οι νέοι κριτές της ηθικής.

«Στην Αμερική η δύναμη του Τύπου είναι αρχέγονη. Θέτει την ατζέντα της δημόσιας συζήτησης, και αυτή η σαρωτική πολιτική εξουσία δεν μπορεί να συγκρατηθεί από κανένα νόμο. Καθορίζει τι θα πουν οι άνθρωποι και τι θα σκεφτούν, μια αρχή που σε άλλες χώρες ανήκει αποκλειστικά στους τυράννους, τους ιερείς και τους μανδαρίνους», γράφει ο Teddy White στο “In The Making of the President 1972”.

Τα παραπάνω γράφει σε άρθρο του ο Pat Buchanan, παίρνοντας αφορμή από τις απανωτές επιθέσεις κατά του Donald Trump, του υποψηφίου για το ‘χρίσμα’ των Ρεπουμπλικάνων, ο οποίος έχει γίνει το «απόλυτο κακό» του liberal Τύπου στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού.

Όντως τα media, που έχουν τον κύριο λόγο στην διαμόρφωση της συνείδησης του σύγχρονου δυτικού μαζανθρώπου, αποφασίζουν ποιες λέξεις είναι επιτρεπτές και ποιες δεν είναι, ποιες σκέψεις είναι αποδεκτές και ποιες δεν είναι, ποιοι είναι οι «καλοί» και ποιοι οι «κακοί» κλπ.

Τα media έχοντας μετατραπεί στον κλήρο του μετανεωτερικού κόσμου, προχωράνε ένα βήμα παρακάτω και εφαρμόζουν την δική τους ιερά εξέταση, όπου οι «αιρετικοί» μπαίνουν στη μαύρη λίστα και αφορίζονται, ενώ άλλοι λαμβάνουν συγχώρεση, εφόσον βέβαια, αποκηρύξουν τις αιρέσεις τους.

Πρέπει να το καταλάβουμε. Ζούμε σε μια θεοκρατία.

Το κεντρικό δόγμα, το υπέρτατο Δόγμα σήμερα, είναι η ‘Παγκοσμιοποίηση’ (η Γη ως «Παγκόσμιο Χωριό», όπου δεν υπάρχουν λαοί και φυλές, ούτε φυσικά και σύνορα) η οποία εμπεδώνεται μέσω της επιβαλλόμενης ‘πολυπολιτισμικότητας’ (στην ουσία Λευκής Γενοκτονίας, αφού μόνο στις Λευκές χώρες επιβάλλεται και εξυμνείται) που με την σειρά της προσπαθεί να στηριχθεί σε νόμους "αντιρατισμού", σπαραξιάρικα κηρύγματα "ανθρωπισμού" και ψευτο-θεωρίες για «Ισότητα» (τουτέστιν εξισωτισμός / ισοπεδωτισμός).

Είναι υπέρτατη βλασφημία να αμφισβητήσει κάποιος Το Δόγμα, όπως ακριβώς γινόταν την εποχή του Κοπέρνικου και του Γαλιλαίου.

Η ‘πολιτική ορθότητα’, που στις ΗΠΑ ονομάζεται ‘πολιτιστικός μαρξισμός’ (cultural marxism), καθώς παιδί του μαρξισμού είναι, παντρεμένος με θρησκευτικό ζήλο καταστρέφει τις σύγχρονες ‘δημοκρατικές’ κοινωνίες από μέσα. Βιολογικά και πνευματικά.

Όσο οι άνθρωποι απορρίπτουν την πραγματικότητα και την λογική, και παραδίδονται ψυχή και σώματι στο ιερατείο της πολιτικής ορθότητας, τα πράγματα θα χειροτερεύουν, καθώς οι πωρωμένοι ζηλωτές της ψευτο-θρησκείας της νεοεποχίτικης «Πανανθρωπότητας» (Universalism) θα συνεχίσουν να προσφέρουν θυσία τους εαυτούς τους, τα παιδιά τους και όλους τους άλλους, στους ψεύτικους θεούς της «Ισότητας» (Equalitarianism).

Σήμερα, οι ζηλωτές της θρησκείας του πολυπολιτισμού αγωνίζονται πυρετωδώς να αναμίξουν εντελώς ανόμοιους λαούς, (πολιτισμικά / θρησκευτικά / φυλετικά) βάζοντας τις βάσεις για τις αυριανές αιματηρές συγκρούσεις.

Το πεδίο ύστερα θα είναι ανοιχτό, καθώς οι τρομαγμένοι και ψηφιακά ελεγχόμενοι πληβείοι θα ικετεύουν για «σωτηρία», τουτέστιν «ασφάλεια» και «τάξη», που η ελίτ θα τους υποσχεθεί ότι θα τις προσφέρει μία παγκόσμια κυβέρνηση και ένας παγκόσμιος κυβερνήτης / «σωτήρας».


Έτσι θα εκπληρωθεί το γνωστό μασονικό ρητό «Ordo Ab Chao», που σημαίνει «τάξη μέσα από το χάος».
Εικόνα
Θα μου πεις, που τους θυμηθήκαμε τώρα τους μασόνους...

ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ
''...δεν είναι η πάλη ημών εναντίον εις αίμα και σάρκα, αλλ' εναντίον εις τας αρχάς, εναντίον εις τας εξουσίας, εναντίον εις τους κοσμοκράτορας του σκότους του αιώνος τούτου, εναντίον εις τα πνεύματα της πονηρίας εν τοις επουρανίοις''\n[/align]

Re: 4 ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΟΡΘΟΤΗΤΑΣ. (Political Correctness)

7
Και ο πολιτισμός της πολιτική ορθότητας...τώρα πως η Αγάπη που διατυμπανίζουν συνδέεται με περιττώματα ζώων,μόνο αυτοί το ξέρουν.


Με φιλιά έξω από τη Μητρόπολη και με...περιττώματα ζώων απαντούν οι ομοφυλόφιλοι στον Αμβρόσιο

Νόμος της φύσης είναι η δράση να γεννάει αντίδραση. Οι δηλώσεις του Μητροπόλιτη Καλαβρύτων κατά των ομοφυλοφίλων με τις οποίες καλούσε την ελληνικη΄κοινωνία να τους φτύσει είχαν ως συνέπεια να γεννηθούν άλλες ακραίες αντιδράσεις. Με φιλιά μεταξύ γκει ζευγαριών έξω από την Μητρόπολη Αθηνών απαντούν οι κοινότητες ομοφυλοφίλων και κήρυξαν ήδη την προσεχή Τρίτη ως ημέρα.. δράσης. Λίγες μέρες πριν από τα Χριστούγεννα, όπως είχαν κάνει προ διετίας στον Πειραιά ανήμερα των Φώτων...

Συγκεκριμενα η ομάδα υπέρ των δικαιωμάτων των ομοφυλοφίλων με την ονομασία Queerborg καλεί όλους τους ομοφυλόφιλους να φιληθούν στις 22 Δεκεμβρίου στις 12 το μεσημέρι μπροστά στη Μητρόπολη Αθηνών, σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τις δηλώσεις του Μητροπολίτη Καλαβρύτων.

Όπως λέει η ομάδα αυτή: «στις ροχάλες του Αμβρόσιου απαντάμε με express σκ@τ@… μέσω www.shitexpress.com».

Πρόκειται για μια σελίδα η οποία δίνει τη δυνατότητα, σε όποιον το επιθυμεί, να πληρώσει και να στείλει -διατηρώντας την ανωνυμία του- περιττώματα ζώων σε κάποιον ή κάποια που αντιπαθεί!

Επίσης η ομάδα αυτή αναφέρει:
«Υποστηρίζουμε την Αγάπη. Αμβροσία. ΟΧΙ στον Αμβρόσιο. ΝΑΙ στην Αγάπη. Πατάσσουμε την ομοφοβία. Αποτάσσουμε το στίγμα. Πατάσσουμε την ομοφοβία. Καταδικάζουμε το μίσος. Πατάσσουμε την ομοφοβία. Διεκδικούμε την ισότητα. Πατάσσουμε την ομοφοβία. Φωνάζουμε ΑΓΑΠΗ. Φιλιά, αγκαλιές και χέρια κολλητά»


- See more at: http://ekklisiaonline.gr/ekklisiaonline ... 9Zo3p.dpuf
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !

Re: 4 ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΟΡΘΟΤΗΤΑΣ. (Political Correctness)

9
phpBB [video]

Ο ηλίθιος με άχυρα αντί για μυαλό στο κεφάλι του
Νήφε και μέμνησα απιστήν\n(Να παραμένεις νηφάλιος\nκαι να θυμάσαι να δυσπιστείς)…\nκαι ιδίως απέναντι σε όσους σε θέλουν\nεφησυχασμνο\nΕπίμαχος φιλόσοφος από την Κω
Απάντηση

Επιστροφή στο “Ειδησεις απο τον υπόλοιπο κόσμο”