Re: Σχετικά με την Ομοφυλοφιλία - Κιναιδισμός

19
Το αξιοπερίεργο είναι κάποιοι το θεωρούν "πρόοδο", προφανώς η λέξη πρόοδος είτε έχει αλλάξει έννοια ή ο καθένας την αντιλαμβάνεται κατα το δοκούν.

Πρόοδος σημαίνει εξέλιξη προς κάτι καλύτερο.
Υπάρχει κάτι καλύτερο απο την οικογένεια μεταξύ ανδρός και γυναικός, που όρισε ο Θεός;


 
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !

Re: Σχετικά με την Ομοφυλοφιλία - Κιναιδισμός

20
dominique έγραψε: 29 Οκτ 2023, 20:56 Το αξιοπερίεργο είναι κάποιοι το θεωρούν "πρόοδο", προφανώς η λέξη πρόοδος είτε έχει αλλάξει έννοια ή ο καθένας την αντιλαμβάνεται κατα το δοκούν.

Πρόοδος σημαίνει εξέλιξη προς κάτι καλύτερο.
Υπάρχει κάτι καλύτερο απο την οικογένεια μεταξύ ανδρός και γυναικός, που όρισε ο Θεός;



 
Η εκκλησία μετά το Κολυμπάρι, εγκρίνει το γάμο ομοφυλοφίλων και την υιοθεσία νεαρών αγοριών από γκέι άνδρες ζευγάρια....
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: Σχετικά με την Ομοφυλοφιλία - Κιναιδισμός

21
Πού ακριβώς το έχει εγκρίνει;


Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !

Re: Σχετικά με την Ομοφυλοφιλία - Κιναιδισμός

22
από αυτά που διαβάζει κανείς εδώ https://omofylofilia.gr/category/ekklisia/ (το οποίο λέγεται ότι είναι της εκκλησίας ιστοσελίδα), από το τρόπο  που λανσάρεται ο νέος πρόεδρος viewtopic.php?f=162&t=18338&p=88222#p88222 , από το γεγονός ότι νομικά σύντομα δεν θα υπάρχει πρόβλημα αφού δόθηκε το  Πράσινο φως για γάμους ομοφύλων στην Ελλάδα και από το τρόπο που έχει αλλάξει η στάση της ιεραρχίας τα τελευταία χρόνια 

Μητροπολιτικό ναί σέ γάμους ὁμοφυλοφίλων

Ἀναδημοσιεύομεν αὐτούσιόν το ἀκόλουθον ἄρθρον πού ἐδημοσίευσαν "ΤΑ ΝΕΑ" της
7-4-2005, τό ὁποῖον ἀφιερώνομεν εἰς τούς Μνημονευτᾶς ἁγιορείτας καί τούς λεγομένους "συντηρητικούς" νεοημερολογίτας, διά νά ἴδουν πού ὁδεύει ἡ ἱεραρχία των. Βλέπετε, ὀκτώ δεκαετίας "διαλέγονται" μέ τούς Προτεστάντας εἰς τά Οἰκουμενιστικά Συνέδρια. Ἠτο δυνατόν νά μείνουν ἀνεπηρέαστοι;
Ἅς καμαρώσουν τόν ἐκλεκτόν της Συνόδου τοῦ Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως.
Μητροπολιτικό "ναί" σέ γάμους ὁμοφυλοφίλων, ταράζει τά νερά ὁ νέος Ἑλληνορθόδοξος Μητροπολίτης τοῦ Ἁγίου Φραγκίσκου.
Ἡ ἐνθρόνιση τοῦ νέου Ἑλληνορθόδοξου Μητροπολίτη τοῦ Ἁγίου Φραγκίσκου (Σάν Φρανσίσκο) κ. Γερασίμου Μιχαλέα προκάλεσε αἴσθηση στίς ΗΠΑ. Αἰτία, οἱ δηλώσεις του σέ μεγάλα ἀμερικανικά ἔντυπα γιά τό δικαίωμα τῶν ὁμοφυλοφίλων νά παντρεύονται μέ πολιτικό γάμο.
Ἐκκλησιαστικός ἡγέτης 150.000 Ἑλλήνων Ὀρθοδόξων σέ Χαβάη, Καλιφόρνια, Ἀλάσκα, Ὀρεγκον, Οὐάσιγκτον, Νεβάδα καί Ἀριζόνια, ὁ κ. Γεράσιμος Μιχαλέας ἐξέπληξε μέ τίς δηλώσεις του γιά τά δικαιώματα τῶν ὁμοφυλοφίλων
"Οἱ ὁμοφυλόφιλοι θά πρέπει νά ἔχουν τό δικαίωμα τοῦ πολιτικοῦ γάμου, στά πλαίσια τῆς ἰσοτιμίας ὅλων των πολιτῶν ἀπέναντι στό κράτος", δηλώνει στά "ΝΕΑ" ὁ κ. Γεράσιμος, ὁ ὁποῖος ὡστόσο διευκρινίζει ὅτι "ἡ θέση τῆς Ἐκκλησίας εἶναι δεδομένη καί δέν μπορεῖ νά εὐλογήσει τούς γάμους τῶν ὁμοφυλοφίλων".
Γεννημένος στήν Καλαμάτα τό 1946 καί στενός συνεργάτης τοῦ Ἀρχιεπισκόπου Ἰακώβου γιά περίπου 2 δεκαετίες, ἐξελέγη στίς 22 Φεβρουαρίου 2005 ἀπό τήν Ἱερά Συνοδό τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου τῆς Κωνσταντινούπολης, στή δικαιοδοσία τοῦ ὁποίου ὑπάγεται ἡ Ἀρχιεπισκοπή τῆς Ἀμερικῆς, ὡς διάδοχός του Μητροπολίτη Ἀντωνίου Γεργιαννάκη, πού πέθανε τά Χριστούγεννα (...).
Στίς 2 Ἀπριλίου ἐνθρονίστηκε ἀπό τόν Ἀρχιεπίσκοπο Ἀμερικῆς κ. Δημήτριο, παρουσία 1.500 ἀτόμων. Στήν τελετή, σύμφωνα μέ τά ἀμερικανικά ΜΜΕ, θέλησαν νά παραβρεθοῦν καί μέλη τοῦ "Μεγάλου Ἀλεξάνδρου", τῆς ἀμερικανικῆς Γκέι Ὁμοσπονδίας, ἀλλά καί ἡ μπάντα τῶν ὁμοφυλοφίλων της πόλης, προκειμένου νά ἐκδηλώσουν τήν ἱκανοποίησή τους γιά τόν "προοδευτικό λόγο τοῦ κ. Γερασίμου", ὅπως ἀνακοίνωσαν. Τό σχέδιό τους δέν ὁλοκληρώθηκε, ὕστερα ἀπό ἀντιρρήσεις στελεχῶν τῆς Μητρόπολης. Οἱ ἴδιοι διέδιδαν ὅτι οἱ δηλώσεις τοῦ κ. Γεράσιμου διαστρεβλώθηκαν ἀπό τίς ἀμερικανικές ἐφημερίδες, ἄν καί ὁ ἴδιος το διαψεύδει.
"Ἐγώ δέν μπορῶ νά καταδικάσω τά ἄτομα τοῦ ἴδιου φύλου πού ἀποφασίζουν νά ἑνωθοῦν μέ τά δεσμά τοῦ γάμου, ἀλλά φυσικά οὔτε καί νά τά ἐπικροτήσω. Γενικά πιστεύω ὅτι ἡ Ἐκκλησία δέν μπορεῖ νά ἐπικρίνει τόν γάμο μεταξύ ὁμοφυλοφίλων. Ὁ κάθε ἄνθρωπος εἶναι ἐλεύθερος νά κάνει ὅ,τι θέλει". Ξεκαθαρίζει ὅμως πώς αὐτό ἀφορᾶ τίς ὑποχρεώσεις τοῦ πολίτη ἀπέναντι στό κράτος καί ὄχι ἀπέναντι στή θρησκεία (...).
"Πρέπει ὅλοι νά ἀντιμετωπίζονται ἰσότιμα ἀπό τήν Πολιτεία. Προσωπικά δέν θά ἔδινα τήν εὐχή μου γιά ἕναν τέτοιο γάμο.
Ὡστόσο, στό σημεῖο αὐτό ἔρχεται ἡ πρότασή μου γιά τόν διαχωρισμό Πολιτείας - Ἐκκλησίας πού, ὅπως μαθαίνω, ἀποτελεῖ πεδίο ἀντιπαράθεσης καί πάλι στήν Ἑλλάδα. Ἄλλο το πώς ἀντιμετωπίζει τό κράτος τόν πολίτη, ἄλλο το πώς τόν ἀντιμετωπίζει ἡ κάθε Ἐκκλησία. Αὐτό ὀφείλουμε νά τό ξεκαθαρίσουμε", λέει ὁ κ. Γεράσιμος.
Ὡστόσο δηλώνει ὅτι οἱ διαφοροποιήσεις στίς κοινωνίες εἶναι ἐν γνώσει του καί γνωρίζει ὅτι, μιά τέτοια πρόταση ἴσως εἶναι πρόωρη γιά τά ἑλληνικά δεδομένα, ὄχι ὅμως γιά τίς Δυτικές Πολιτεῖες τῶν ΗΠΑ (...).
Ὡς ἕνα ἐξαιρετικά χαρμόσυνο γεγονός, χαρακτηρίζουν τίς θέσεις τοῦ κ. Γερασίμου τά μέλη τῆς ὁμοφυλοφιλικῆς καί λεσβιακῆς κοινότητας, ἐνῶ ὁ Γρηγόρης Βαλλιανάτος, πρόεδρος τοῦ Ἑλληνικοῦ Παρατηρητηρίου Συμφωνιῶν τοῦ Ἐλσίνκι, θεωρεῖ ὅτι ὁ Μητροπολίτης Ἁγίου Φραγκίσκου μέ τήν τοποθέτησή του "ἀρχίζει ἕναν θεολογικό ἀγώνα πού ἐπισημαίνει ποιά πρέπει νά εἶναι ἡ θέση τῆς Ἐκκλησίας στό θέμα τοῦ γάμου".

https://www.ecclesiagoc.gr/index.php/93 ... ofylofilwn
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: Σχετικά με την Ομοφυλοφιλία - Κιναιδισμός

23
Να μην προτρέχουμε, οι απόψεις κάποιων δεν εκφράζουν το σύνολο της εκκλησίας, για κάτι τέτοιο απαιτείται σύνοδος.

Βέβαια κάποιος θα πει, και τι κάνει η εκκλησία έναντι εκείνων που εκφράζουν αποδοχή της ομοφυλοφιλίας;

Να υπενθυμίσουμε επίσης οτι είμαστε κατά της ομοφυλοφιλίας, ως μέγιστη αμαρτία, ως μέγιστο των κακών σύμφωνα με τον Ι. Χρυσόστομο, οχι έναντι των ομοφυλοφίλων ως προσώπων.

Η ομοφυλοφιλία είναι ακόμα ένας πειρασμός, που άλλοι πέφτουν και δεν τους καίγεται καρφί, όπως γίνεται και σε κάθε αμαρτία και άλλοι πέφτουν μετανοούν, ξαναπέφτουν, ξανασηκώνονται και αγωνίζονται.
 
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !

Re: Σχετικά με την Ομοφυλοφιλία - Κιναιδισμός

24
Χαίρομαι που διαψεύστηκαν οι εντυπώσεις που είχα και που εν τέλει η Ιερά Σύνοδος επέμεινε στην θέση της με το ομόφωνο «όχι» για γάμο και τεκνοθεσία στα ομόφυλα ζευγάρια.​​​​​​.. ακόμα και αν υπερψηφίστηκε το νομοσχέδιο. Η ανακοίνωση έδειξε πολλά για την επίσημη στάση της Ιεραρχίας. 
H ανακοίνωση της Ιεράς Συνόδου της Ιεραρχίας
Η Ιερά Σύνοδος της Ιεραρχίας (Ι.Σ.Ι.) της Εκκλησίας της Ελλάδος συνήλθε σε έκτακτη συνεδρίαση, σήμερα Τρίτη 23 Ιανουαρίου 2024, με μοναδικό θέμα την εξαγγελθείσα νομοθέτηση γάμου και «τεκνοθεσίας» υπέρ ζευγαριών του ιδίου φύλου.
Μετά την καθιερωμένη προσευχή, η Ι.Σ.Ι. άκουσε την εισήγηση του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Μεσογαίας και Λαυρεωτικής κ. Νικολάου, επί της οποίας ακολούθησε διάλογος, και εκφράζει ομόφωνα τις θέσεις της Εκκλησίας της Ελλάδος επί του θέματος, ως εξής:
Η θεολογία της Εκκλησίας για τον γάμο απορρέει από την Αγία Γραφή, τη διδασκαλία των Πατέρων της Εκκλησίας και τη διάταξη του Μυστηρίου του Γάμου και φαίνεται καθαρά στην Ακολουθία του Μυστηρίου αυτού. Ο σκοπός του χριστιανικού γάμου είναι η δημιουργία καλής συζυγίας και οικογένειας, η ανάπτυξη παιδιών ως καρπών της εν Χριστώ αγάπης των δύο συζύγων και η σύνδεσή τους με την εκκλησιαστική ζωή.
Η Εκκλησία αποδέχεται για τη σχέση άνδρα-γυναίκας και παιδιών ότι:
α) η δυαδικότητα των φύλων και η συμπληρωματικότητά τους δεν αποτελούν κοινωνικές επινοήσεις, αλλά προέρχονται από τον Θεό («… καὶ ἐποίησεν ὁ Θεὸς τὸν ἄνθρωπον, κατ᾿ εἰκόνα Θεοῦ ἐποίησεν αὐτόν, ἄρσεν καὶ θῆλυ ἐποίησεν αὐτούς. καὶ εὐλόγησεν αὐτοὺς ὁ Θεός, λέγων· αὐξάνεσθε καὶ πληθύνεσθε…», Γένεσις 1, 27-28),
β) η ιερότητα της ένωσης άνδρα και γυναίκας παραπέμπει στη σχέση του Χριστού και της Εκκλησίας («… ὁ ἀγαπῶν τὴν ἑαυτοῦ γυναῖκα ἑαυτὸν ἀγαπᾷ… τό μυστήριον τοῦτο μέγα ἐστίν, ἐγὼ δὲ λέγω εἰς Χριστὸν καὶ εἰς τὴν Ἐκκλησίαν», Απ. Παύλου, Προς Εφεσίους 5, 28),
γ) ο χριστιανικός γάμος δεν είναι απλή συμφωνία συμβίωσης, αλλά Ιερό Μυστήριο, μέσω του οποίου παρέχεται η χάρη του Θεού στη σχέση κοινωνίας άνδρα και γυναίκας με στόχο την κοινή τους πορεία προς τη θέωση –και αυτή η ευλογημένη πορεία αφορά όλα τα ζεύγη με ή χωρίς παιδιά,
δ) ο πατέρας και η μητέρα είναι συστατικά στοιχεία της παιδικής και της ενήλικης ζωής («Τίμα τόν πατέρα σου καί τήν μητέρα σου»,Έξοδος 20, 12).
Προφανώς η Πολιτεία νομοθετεί, αλλά αυτή η παράμετρος ούτε στερεί την ελευθερία του λόγου από την Εκκλησία ούτε απαλλάσσει την Εκκλησία από το καθήκον ενημέρωσης του πιστού λαού ούτε μπορεί να της υποδείξει σε τι συνίσταται η αμαρτία. Η Εκκλησία δεν νομοθετεί και δεν φέρει ευθύνη για τους νόμους. Αν σιωπήσει, όμως, φέρει βαρύτατη ευθύνη και αυτοκαταργείται.
Από το 2015 το σύμφωνο συμβίωσης παρέχει σε ζευγάρια του ιδίου φύλου όλα τα δικαιώματα και τις δυνατότητες του γάμου με κύρια εξαίρεση τη δυνατότητα απόκτησης παιδιών με υιοθεσία ή παρένθετη κύηση. Το σύνθημα της «ισότητας στον γάμο» αποβλέπει σε ένα στόχο, στην απόκτηση παιδιών από «ομόφυλα ζευγάρια».
Ανακοινώθηκε ότι θα επιτρέπεται ο «ομόφυλος γάμος» και η «ομόφυλη γονεϊκότητα» μέσω υιοθεσίας και (με διάφορες διόδους) μέσω παρένθετης κύησης. Οι εμπνευστές του νομοσχεδίου και οι συνευδοκούντες σε αυτό προωθούν την κατάργηση της πατρότητας και της μητρότητας και τη μετατροπή τους σε ουδέτερη γονεϊκότητα, την εξαφάνιση των ρόλων των δύο φύλων μέσα στην οικογένεια και θέτουν πάνω από τα συμφέροντα των μελλοντικών παιδιών τις σεξουαλικές επιλογές των ομοφυλόφιλων ενηλίκων. Με βάση το νομοσχέδιο, ομοφυλόφιλοι μονογονείς θα μπορούν να επιβάλουν στο παιδί τους τον σύντροφό τους ως «πατέρα 2» ή ως «μητέρα 2».
Η νομοθετική αυτή πρωτοβουλία καταδικάζει μελλοντικά παιδιά να μεγαλώσουν χωρίς πατέρα ή μητέρα σε ένα περιβάλλον σύγχυσης των γονεϊκών ρόλων. Η μονογονεϊκή οικογένεια είναι διαφορετική περίπτωση. Προκαλεί στέρηση του ενός γονέα, αλλά όχι σύγχυση των ρόλων των γονέων. Αντίθετα, η ομοφυλοφιλική συμβίωση προξενεί και τα δύο. Επιπλέον, τα παιδιά αυτά συχνά δεν θα έχουν δυνατότητα γνωριμίας με τον άλλο βιολογικό γονέα τους. Δεν θα έχουν επίσης το προσωπικό βίωμα της παρουσίας του άλλου φύλου (αντίθετου των «ομόφυλων γονέων» τους) μέσα σε μία ετερόφυλη σχέση. Τα παιδιά με πατέρες 1 και 2 ή με μητέρες 1 και 2 (ή και παραπάνω) θα είναι τα θύματα ενός αφύσικου μηχανισμού τεκνοθεσιών.
Δημοσιοποιήθηκε ότι: α) θα επιτρέπεται στα «ομόφυλα ζευγάρια» η από κοινού υιοθεσία και η υιοθεσία από τον «ομόφυλο σύζυγο» του γονέα (θα ισχύσει και για τα σημερινά παιδιά από παρένθετη κύηση), β) δεν θα επιτρέπεται στην Ελλάδα η παρένθετη κύηση υπέρ «ομόφυλου ζευγαριού», αλλά αυτή θα αναγνωρίζεται, αν έγινε νόμιμα σε άλλο κράτος. Οι ρυθμίσεις αυτές θα αποτελέσουν κίνητρα για την εκμετάλλευση ευάλωτων γυναικών.
Εάν τα προαναφερθέντα ισχύσουν, πρόκειται για ένα ναρκοθετημένο νομοσχέδιο με αντιφάσεις και τρόπους παράκαμψης των απαγορεύσεών του (μέσω κυήσεων στο εξωτερικό) και είναι πιθανή η καταδίκη της Ελλάδας από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων λόγω διακρίσεων, οπότε η χώρα θα αναγκασθεί να νομοθετήσει και στο έδαφός της την παρένθετη κύηση.
Το νομοσχέδιο καταργεί όχι μόνο κανόνες βιοηθικής, χριστιανικές αξίες και την ελληνική οικογενειακή παράδοση, αλλά ανατρέπει τα δικαιώματα μελλοντικών παιδιών και τους ρόλους των φύλων ως στοιχείων συνοχής της κοινωνίας –και αυτό αφορά τον καθένα, έστω και αν δεν αποδέχεται τη χριστιανική ηθική. Το ερώτημα που αιωρείται αναπάντητο είναι τελικά: Ποιος είναι ο ουσιαστικός λόγος αυτής της απόφασης που αλλάζει συνολικά και άρδην τον θεσμό του γάμου και την ιδιότητα του γονέα και γιατί προωθείται με τόση επιμονή;
Η Εκκλησία της Ελλάδος αναγνωρίζει μόνο το Ιερό Μυστήριο του χριστιανικού γάμου και απορρίπτει τον πολιτικό γάμο ασχέτως φύλου. Εν προκειμένω τάσσεται κατά του πολιτικού γάμου «ομόφυλων ζευγαριών» για τον πρόσθετο λόγο ότι αυτός οδηγεί αναπόδραστα σε «ομόφυλη γονεϊκότητα» μέσω υιοθεσίας ή παρένθετης κύησης. Η νομοθέτηση αυτή συγκρούεται τόσο με τη χριστιανική ανθρωπολογία, όσο και με το καθήκον της κοινωνίας να εξασφαλίζει στα παιδιά ευημερία και σωστή ανατροφή, αλλά και με το δικαίωμα των παιδιών να έχουν πατρική και μητρική παρουσία και φροντίδα. Για όλους τους προηγούμενους λόγους και με αίσθημα ποιμαντικής ευθύνης και αγάπης, η Αγία Εκκλησία μας είναι κάθετα αντίθετη προς το προωθούμενο νομοσχέδιο.
Η Ιερά Σύνοδος της Ιεραρχίας αποφάσισε: α) τη σύνταξη σχετικής επιστολής με τις θέσεις της προς τα αξιότιμα μέλη της Βουλής των Ελλήνων, β) την ανακοίνωση των θέσεών της στους Ιερούς Ναούς την Κυριακή 4 Φεβρουαρίου 2024 και τη διάθεση σχετικού φυλλαδίου «Προς τον Λαό» μέσω των Ιερών Ναών και της ιστοσελίδας της, γ) την παροχή εξουσιοδότησης προς κάθε Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη να προχωρήσει, εντός της επαρχίας του και κατά την έμφρονα ποιμαντική κρίση του, σε πρωτοβουλίες ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης ως προς την επικείμενη νομοθέτηση και τον θεσμό της οικογένειας.

https://www.ertnews.gr/eidiseis/ellada/ ... zeygarion/
 
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: Σχετικά με την Ομοφυλοφιλία - Κιναιδισμός

25
dominique έγραψε: 19 Νοέμ 2023, 20:07 Να μην προτρέχουμε, οι απόψεις κάποιων δεν εκφράζουν το σύνολο της εκκλησίας, για κάτι τέτοιο απαιτείται σύνοδος.

Βέβαια κάποιος θα πει, και τι κάνει η εκκλησία έναντι εκείνων που εκφράζουν αποδοχή της ομοφυλοφιλίας;

Να υπενθυμίσουμε επίσης οτι είμαστε κατά της ομοφυλοφιλίας, ως μέγιστη αμαρτία, ως μέγιστο των κακών σύμφωνα με τον Ι. Χρυσόστομο, οχι έναντι των ομοφυλοφίλων ως προσώπων.

Η ομοφυλοφιλία είναι ακόμα ένας πειρασμός, που άλλοι πέφτουν και δεν τους καίγεται καρφί, όπως γίνεται και σε κάθε αμαρτία και άλλοι πέφτουν μετανοούν, ξαναπέφτουν, ξανασηκώνονται και αγωνίζονται.


 
 
 
και όχι μόνο σύμφωνα με τον Ι.Χρυσόστομο, στο Ευαγγέλιο διαβάζουμε:

Α Κορ. 6,9          ἢ οὐκ οἴδατε ὅτι ἄδικοι βασιλείαν Θεοῦ οὐ κληρονομήσουσι; μὴ πλανᾶσθε· οὔτε πόρνοι οὔτε εἰδωλολάτραι οὔτε μοιχοὶ οὔτε μαλακοὶ οὔτε ἀρσενοκοῖται
Α Κορ. 6,10        οὔτε πλεονέκται οὔτε κλέπται οὔτε μέθυσοι, οὐ λοίδοροι, οὐχ ἅρπαγες βασιλείαν Θεοῦ οὐ κληρονομήσουσι.
καὶ ταῦτά τινες ἦτε· ἀλλὰ ἀπελούσασθε, ἀλλὰ ἡγιάσθητε, ἀλλὰ ἐδικαιώθητε ἐν τῷ ὀνόματι τοῦ Κυρίου Ἰησοῦ καὶ ἐν τῷ Πνεύματι τοῦ Θεοῦ ἡμῶν.

http://www.imgap.gr/file1/AG-Pateres/AG ... 20KorA.htm
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: Σχετικά με την Ομοφυλοφιλία - Κιναιδισμός

26
Επίσης

«Διά τοῦτο παρέδωκεν αὐτούς ὁ Θεός εἰς πάθη ἀτιμίας. Αἵ τε γάρ θήλειαι αὐτῶν μετήλαξαν τήν φυσικήν χρῆσιν εἰς τήν παρά φύσιν. Ὁμοίως δέ καί οἱ ἄρρενες, ἀφέντες τήν φυσικήν χρῆσιν τῆς θηλείας ἐξεκαύθησαν ἐν τῇ ὀρέξει αὐτῶν εἰς ἀλλήλους…»
(Κεφ. 1 στ. 18-25).Προς Ρωμαίους ἐπιστολή


Βέβαια το επιχείρημα τους είναι οτι ο Θεός είναι αγάπη και πρέπει να τους αγαπάμε.

Ο Θεός είναι όντως αγάπη, αλλά είναι και δικαιοσύνη. Αγάπη δεν είναι όμως να δέχεσαι όλα τα σφάλματα του άλλου και να συνευδοκείς, αυτό είναι συμφέρον.
Το ερώτημα όμως είναι εσυ που λες οτι ο Θεός είναι αγάπη, αγαπάς άραγε τον Θεό;
Ας αναρωτηθούμε όλοι
Κατα Ιωάννην Κεφ. 14
15 ἐὰν ἀγαπᾶτέ με, τὰς ἐντολὰς τὰς ἐμὰς τηρήσατε.
21ὁ ἔχων τὰς ἐντολάς μου καὶ τηρῶν αὐτάς, ἐκεῖνός ἐστιν ὁ ἀγαπῶν με· ὁ δὲ ἀγαπῶν με, ἀγαπηθήσεται ὑπὸ τοῦ πατρός μου·
24 ὁ μὴ ἀγαπῶν με, τοὺς λόγους μου οὐ τηρεῖ· καὶ ὁ λόγος ὃν ἀκούετε οὐκ ἔστιν ἐμός, ἀλλὰ τοῦ πέμψαντός με πατρός.
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !
Απάντηση

Επιστροφή στο “Διαφορες συζητήσεις και θέματα.”

cron