ΟΥΤΕ ΔΗΜΟΣΙΑ, ΟΥΤΕ ΙΔΙΩΤΙΚΗ, ΘΕΛΟΥΜΕ ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΘΝΙΚΗ!

1
ΟΥΤΕ ΔΗΜΟΣΙΑ, ΟΥΤΕ ΙΔΙΩΤΙΚΗ, ΘΕΛΟΥΜΕ ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΘΝΙΚΗ!

Δημοσιεύθηκε από xryshaygh στο Νοεμβρίου 12, 2009

Είναι απαράδεκτο το γεγονός ότι σε κάθε Ελληνικό σχολείο, σε κάθε ελληνικό πανεπιστήμιο υπάρχει ως δεδομένο μία αντεθνική προπαγάνδα. Αυτή η προπαγάνδα είναι τόσο βαθειά ριζωμένη μέσα στους «μορφωμένους» καθηγητάδες που έχουν καταφέρει πλέον να την περάσουν ως κάτι φυσιολογικό μετατρέποντας τους σπουδαστές και τους φοιτητές σε φερέφωνα αυθαίρετων συμπερασμάτων και ιδεολογημάτων που οι ίδιοι δε γνωρίζουν καν ότι έχουν κατηχηθεί. Ο τρόπος δράσης αυτών των ανθρώπων είναι τόσο καλά φτιαγμένος που η μάζα καθοδηγείται επιβεβαιώνοντας έτσι ότι το σύστημα είναι πολύ έξυπνα διαμορφωμένο και τη δουλειά του την κάνει σχεδόν άψογα.

Αμέτρητα είναι τα παραδείγματα που μπορώ να σκεφτώ με το πόσο ανθέλληνες είναι οι περισσότεροι καθηγητές αλλά αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι το πόσο εύστροφα χειρίζονται τη θέση την οποία τους έχει δώσει το κράτος. Δε χαρίζονται σε κανέναν. Ούτε στη λογική ούτε στην ιστορία. Τα παραβλέπουν όλα αυτά έχοντας μία ατέρμονη εξουσία πάνω στα παιδιά τα οποία ακόμα και αν το αρνούνται επηρεάζονται άμεσα από αυτό το είδος της προπαγάνδας. Και σαν να μην έφταναν όλα τα παραπάνω δίνουν την εντύπωση των αδικημένων κρατώντας έτσι μία πολύ καλή δικαιολογία σε οτιδήποτε έχεις να τους προσάψεις.

Το ζήτημα με την παιδεία το έχουν υποτιμήσει αρκετά στις ημέρες μας. Δε πρόκειται να αναφέρω τα πλέον προφανή μα για πολλούς γραφικά παραδείγματα περί εθνικών επετείων και αγωνιστών της Κύπρου ή του ’21. Θα αναφερθώ όμως σε ζητήματα κοινής λογικής. Οταν κάποιος χρησιμοποιεί ως θετικό παράδειγμα κάτι που στη χειρότερη περίπτωση είναι ανθελληνικό και στην καλύτερη απλά απαξιωτικό για κάτι που δε συμφωνούν προσωπικά αυτό πως λέγεται; Μήπως λέγεται προπαγάνδα και χειραγώγηση; Γιατί στην περίπτωση που το ξεχάσατε για χειραγώγηση κατηγορείτε κάθε ομάδα, άνθρωπο, παρέα που έχει πρόσβαση στην επιρροή ορισμένων ατόμων και έχει εθνικιστικές απόψεις. Εσείς που έχετε επιρροή στη μάζα και χρησιμοποιείτε τη θέση σας για προσωπικό ξέσπασμα των συμπλεγμάτων σας και για πολιτικά και ανθελληνικά οφέλη τί είστε; Ρητορική η ερώτηση φυσικά.. Το έγκλημα που διαπράττουν οι καθηγητές ,και δε τους αναφέρω φυσικά ως παιδαγωγούς ή εκπαιδευτικούς γιατί μόνο τέτοιο έργο δεν επιτελούν, είναι απεριόριστης έκτασης και τα αποτελέσματά του θα φανούν σε ακραία επίπεδα πολύ σύντομα. Δε πρόκειται για κινδυνολογία ούτε για υπερβολή, πρόκειται για μια πραγματικότητα την οποία λίγοι έχουν αντιληφθεί αυτούσια πόσο μάλλον τα αποτελέσματα που μπορεί να έχει.

Δεν υπάρχει κανένας έλεγχος πάνω στο τί διδάσκεται και με ποιόν τρόπο, γεμίζουν τα μυαλά μας με σάπια ιδανικά και απαξίωση του τόπου μας, μάς απασχολούν με δήθεν αλήθειες οι οποίες μας οδηγούν σ’ ένα μονόδρομο μηδενισμού και μας χειρίζονται όπως τα πιόνια στο σκάκι. Οι απόψεις που προσφέρουν απλόχερα και με περισσή υπερηφάνεια είναι μια μασημένη τροφή σε ένα έξυπνο και πιασάρικο περιτύλιγμα στην οποία φυσικά έχουν πρόσβαση όλοι και πριν καλά, καλά τη χωνέψουν τη δέχονται ως την πλέον φυσιολογική πραγματικότητα. Οι διαπολιτισμικές θεωρίες μαζί με τα διπλώματα του αντιρατσισμού που τους δίνουν αυτοέπαρση τους έχει δώσει το δικαίωμα να αμφισβητούν βασικές σταθερές της φύσης όπως είναι η Φυλή και η Ιστορία , ο Πόλεμος κι ο Ήρωας. Έννοιες άξιες χλευασμού γι’ αυτούς εκτός φυσικά εάν πρόκειται για κάποιον αντιφασιστικό πόλεμο ή κάποιον «ήρωα» της «αντίστασης» ή για κάποια φυλή της Αφρικής. Στην περίπτωση αυτή όλα είναι εντάξει, στην περίπτωση όμως που πρόκειται για κάτι που ενισχύει την εθνική συνείδηση είναι κάτι αστείο ή ανάρμοστο της εποχής. Πρόσφατα είχα διαβάσει για μια μεγαλοδημοσιογράφο που ένιωσε παράξενα που το παιδί της ήθελε να πάρει μέρος στην παρέλαση, θεωρώντας ότι είχε πέσει θύμα της μάζας επειδή την είχαν παρασύρει οι συμμαθήτριές της. Αυτό ήταν δηλαδή αυτό που την έκανε να σαστίσει. Χωρίς συνωμοσιολογίες και τερατολογίες μόνο με την κοινή λογική σύμφωνα με όλα τα παραπάνω δε θα έπρεπε να είχε παραπονεθεί για αυτή τη μεροληπτική αντιμετώπιση από το εκπαιδευτικό σύστημα; Όχι βέβαια.. Η παρέλαση ήταν το πρόβλημα της όλα τα υπόλοιπα τη βρίσκουν σύμφωνη. Η εκπαίδευση και η δημοσιογραφία ταυτίζονται και κατά τα άλλα υπάρχει ελευθερία λόγου και από άλλες πλευρές, υπάρχει δημοκρατία, υπάρχει φυσικά και σωστή ενημέρωση.

Αυτή τη δημοκρατία σας να τη χαίρεστε! Αυτή την εκπαίδευση που μας παγιδεύει και μας ρουφάει τις υγιείς σκέψεις από το μυαλό ή ότι έχετε αφήσει από αυτό να την προσφέρετε στα δικά σας παιδιά. Θα σας βόλευε πολύ όλα αυτά να τα λέει κάποια γραφική μεσήλικας χριστιανόπληκτη στα παράθυρα των καναλιών σας, για να τη χλευάσετε με άνεση και χαμόγελο κατανόησης αλλά δυστυχώς για εσάς πρόκειται για κάποια νέα με όνειρα που έχει ξυπνήσει από το λήθαργο που την είχατε υποβάλλει μαζί με χιλιάδες και μεθαύριο πολύ περισσότερους ακόμα νέους Έλληνες εθνικιστές. Πρόκειται για εμάς που έχετε μέσα στις τάξεις σας, έχοντας όμως πιεί το λίθιο για τις ψευδαισθήσεις της προπαγάνδας σας. Όλους εμάς που ποτέ δε θα καταλάβετε τί είναι αυτό που πήγε στραβά και ξεφύγαμε από τις εμετικές ιδέες και νόρμες σας. Και είμαστε όλοι εμείς που θα καταστρέψουμε τον κόσμο σας χαμογελώντας που θα φροντίσουμε τα δικά μας παιδιά να έχουν μία παιδεία ηθική, ειλικρινής μα πάνω από όλα ΕΘΝΙΚΗ.
Η γνώμη είναι σαν την κ*λ*τρυπίδα...Όλοι έχουν από μία! Κι οι εξουσιαστές...αυτοί που διαμορφώνουν τις απόψεις της μάζας...έχουν προωθήσει την ιδέα ότι "κάθε άποψη είναι σεβαστή"...Κι έπεισαν τον κάθε ηλίθιο στον πλανήτη, να ταμπουρωθεί πεισματικά και με φανατισμό...πίσω από την υποβολιμιαία..."προσωπική" του άποψη ! 
Απάντηση

Επιστροφή στο “Διαφορες συζητήσεις και θέματα.”

cron