ΟΙ ΝΑΖΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΒΟΛΕΣ ΤΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΟΥ ΙΣΛΑΜ

1
Go out and murder the Jewish infidel in the name of the holy Koran . . . he who kills a Jew is assured of a place in the next world.
Amin al-Husseini

Αν η πτώση του Τείχους του Βερολίνου το 1989 την το συμβολικό τέλος της αναμέτρησης των δημοκρατικών κοινωνιών με μια από τις πιο σκληρές μορφές ολοκληρωτισμού, η πτώση των Δίδυμων Πύργων θα εκλαμβάνεται από τους ιστορικούς του μέλλοντος ως η εξίσου συμβολική αρχή της αναμέτρησης των ανοιχτών κοινωνιών μας με τον ναζισμό του 21ου αιώνα, τον ριζοσπαστικό ισλαμισμό. Μια ιδεολογία/θρησκεία μίσους απέναντι στην θρησκευτική ανοχή, τον πλουραλισμό, την ελευθερία και την ισότητα και κάθε άλλη αξία κι αρχή πάνω στις οποίες οικοδομείται το σύγχρονο, κοσμικό, φιλελεύθερο κράτος και τις οποίες αργά η γρήγορα καλείται να ασπαστεί κάθε λαός που θέλει να εκσυγχρονιστεί και να συμβαδίσει με την εποχή του. Το μίσος αυτό εκδηλώνεται εδώ και δεκαετίες, καθώς αυξάνεται η επιρροή του ριζοσπαστικού Ισλάμ μέσα στον μουσουλμανικό κόσμο, με τη βία, την τρομοκρατία, τα μαζικά εγκλήματα κτλ τόσο στο εσωτερικό του (Αλγερία, Ινδονησία, Αφγανιστάν, Ιράν κτλ) αλλά και εναντίον άλλων λαών (αρχικά λαοί στην περιφέρεια του Ισλάμ όπως Ινδοί, Εβραίοι, Αφρικανοί αλλά τώρα και Αμερικανοί και Ευρωπαίοι).
Εικόνα


Είναι σημαντικό να κατανοήσουμε ότι οι ακραίες αυτές μορφές του ριζοσπαστικού Ισλάμ δεν απαντώνται απλά ανάμεσα σε μια χούφτα τρομοκρατών και εγκληματιών, αλλά είναι ευρύτατα διαδεδομένες σε μεγάλα τμήματα μουσουλμάνων. Μελέτες τα υπολογίζουν σε 10-15% του μουσουλμανικού πληθυσμού, με ισχυρή φωνή στα ΜΜΕ, με οργανωμένα δίκτυα πληροφόρησης, χρηματοδότησης και δράσης και το κύμα διαρκώς μεγαλώνει. Είναι μια οργανωμένη αντίδραση σε κάθε νεωτερικότητα και σε κάθε φωνή εντός του μουσουλμανικού κόσμου που ζητά εκσυγχρονισμό, ανάπτυξη, ευημερία και ανθρώπινα δικαιώματα. Στόχος δεν είναι άλλος από τη καθολική επικράτηση σε πρώτη φάση εντός του μουσουλμανικού χώρου και στη συνέχεια η εξαγωγή του σκοταδισμού τους με κάθε μέσο στον υπόλοιπο κόσμο, που δε δέχεται τις μισαλλόδοξες φανατικές δοξασίες τους. Η πλήρης υποταγή κάθε άλλης πολιτικής ή κοινωνικής αξίας ή εξουσίας στον θρησκευτικό νόμο (και φυσικά σε κείνους με το «ιερό καθήκον» να τον «ερμηνεύουν» και να τον εφαρμόζουν).
Είναι δε εντυπωσιακές οι ομοιότητες στη σκέψη και στη δράση με άλλα ολοκληρωτικά ρεύματα του παρελθόντος. Ο «εξαγνισμός» του κόσμου από κάθε αντίθετη άποψη στο θρησκευτικό νόμο, η εξόντωση με κάθε μέσο των «εχθρών», η υπακοή στους «Μεγάλους Οδηγούς», η πίστη σε μια δικτατορική διακυβέρνηση από ένα «φωτισμένο» ηγέτη, η υποταγή της ελεύθερης σκέψης και της ανεξαρτησίας του ατόμου στην δογματική ορθοδοξία μας θυμίζει όχι μόνο τις περασμένες προ πολλού εποχές του χριστιανικού Μεσαίωνα, αλλά και τις πρόσφατες εκδηλώσεις πολιτικού Μεσαίωνα του 20ο αιώνα. Τόσο ο ναζισμός/φασισμός, όσο και ο κομμουνισμός μπορούν να βρουν άφθονα χαρακτηριστικά τους στη σύγχρονη απειλή που αντιμετωπίζουμε.
Εικόνα
Θα καταλάβουμε πολλά για τη σκέψη των σύγχρονων ισλαμοφασιστών αν δούμε τη δράση του σημαντικότερου ίσως πνευματικού ηγέτη αυτού του μισαλλόδοξου ρεύματος, του Χατζ Αμίν Μοχάμεντ Αλ Χουσεϊνί, πρώην μουφτή της Ιερουσαλήμ. Τα πρώτα δείγματα του θρησκευτικού του παραλογισμού και της διάθεσης εξόντωσης κάθε διαφορετικότητας τα έδειξε συμμετέχοντας ενεργά στη μεγάλη σφαγή του χριστιανικού ελληνικού στοιχείου στον Πόντο. Όταν κατάφερε να γίνει στη δεκαετία το 1920 μουφτής της Ιερουσαλήμ (της σημαντικότερης θέσης που μπορούσε να κατέχει μουσουλμάνος στην υπό Βρετανική κατοχή Παλαιστίνη και ουσιαστικός ηγέτης των Αράβων της) προσπάθησε με κάθε τρόπο να διαλύσει την εδραιωμένη για αιώνες ειρηνική θρησκευτική και πολιτισμική συνύπαρξη της περιοχής. Υποδαύλισε αντι-εβραϊκές εξεγέρσεις και σφαγές το 1920 και το 1929, αλλά η μεγάλη ευκαιρία για μια «καθαρή» λύση ήρθε με την άνοδο των Ναζί στην εξουσία.

Οι κοινοί εχθροί (Εβραίοι, Άγγλοι, πλουτοκράτες, δημοκρατικά καθεστώτα κτλ), οι κοινές μέθοδοι (βία, τρομοκρατία κτλ) και ο κοινός ολοκληρωτικός τρόπος σκέψης οδήγησαν πολύ γρήγορα στη συμμαχία των ριζοσπαστών εξτρεμιστών ισλαμιστών με τη Ναζιστική Γερμανία. Το 1936 έγινε μεγάλη αραβική εξέγερση στην Παλαιστίνη εναντίον των Βρετανών καθοδηγούμενη από τον Αλ Χουσεϊνί και χρηματοδοτούμενη, τουλάχιστον εν μέρει, από τον Άντολφ Άιχμαν. Έγιναν εκτεταμένες σφαγές κάθε μη-μουσουλμανικού πληθυσμού. Η αποτυχία της εξέγερσης το 1939, ανάγκασε τον Αλ Χουσεϊνί να καταφύγει στο Ιράκ (επίσης υπό Βρετανική κατοχή) όπου το 1941 οργάνωσε νέα εξέγερση υπέρ των Γερμανών (την ώρα που οι Βρετανοί πολεμούσαν τον Ρόμμελ στην Β.Αφρική), που πάλι απέτυχε. Μετά από αυτά αναγκάστηκε να καταφύγει στη Ναζιστική Γερμανία.
Εικόνα

Σ’ όλη την υπόλοιπη διάρκεια του πολέμου συνέχισε το κήρυγμά του μέσω γερμανικών ραδιοφωνικών εκπομπών που μεταδίδονταν στον αραβικό κόσμο ενισχύοντας τον φονταμενταλισμό, τον φανατισμό, και τον αντισημιτισμό ενώ χειροκροτούσε και δικαιολογούσε την «τελική λύση» του Χίτλερ. Κατάφερε να αποτρέψει συμφωνίες μεταξύ του Άιχμαν και της Βρετανικής κυβέρνησης για ανταλλαγή Γερμανών αιχμαλώτων πολέμου με παιδιά Εβραίων (τα οποία πιθανόν να κατέληγαν μετά στην Βρετανική Παλαιστίνη). Χιλιάδες παιδιά κατέληξαν στα κρεματόρια του Άουσβιτς, μια μοίρα που θα μπορούσαν να είχαν αποφύγει αν δεν ήταν στη μέση ο Αλ Χουσεϊνί. Ο μουφτής ήταν και από τα κύρια όργανα δημιουργίας μιας ισλαμικής μεραρχίας των SS, της 13ης Handshar, που περιελάμβανε κύρια μουσουλμάνους της Βοσνίας αλλά και εθελοντές από όλο τον αραβικό κόσμο. Κύριο έργο της ήταν η συμμετοχή στη γενοκτονία 800.000 Γιουγκοσλάβων (Σέρβων, Εβραίων και Τσιγγάνων).

Η ναζιστική επιρροή βέβαια στον αραβικό χώρο δεν περιορίστηκε στον Αλ Χουσεϊνί. Ο εμφανιζόμενος εκείνη την εποχή αραβικός εθνικισμός ήταν πολύ δεκτικός στις ναζιστικές επιρροές. Εθνικοσοσιαλιστικά κόμματα και οργανώσεις ξεπήδησαν παντού σε όλο τον αραβικό κόσμο. Σημαντικότερα ήταν το Εθνικοσοσιαλιστικό Κόμμα της Συρίας και η «Νέα Αίγυπτος». Η τελευταία ιδρύθηκε το 1933 και ήταν ακριβής απομίμηση του γερμανικού ναζιστικού κόμματος. Διέθετε τάγματα εφόδου, τελετές με πυρσούς, συνθήματα μεταφράσεις των γερμανικών κτλ. Από τα πλέον σημαντικά της στελέχη ήταν ένας νεαρός αξιωματικός, ο Γκαμάλ Αμπντούλ Νάσερ. Ο Νάσερ ανέπτυξε τον λεγόμενο «αραβικό σοσιαλισμό» (ακολουθώντας κατά γράμμα τα γερμανικά του πρότυπα) και το 1952 κατέλαβε πραξικοπηματικά την εξουσία στη Αίγυπτο. Φυσικά από τα πρώτα μέτρα που πήρε ήταν η απαγόρευση κάθε άλλης πολιτικής έκφρασης και η εξόντωση όσων έβλεπε ως αντιπάλους (κομμουνιστές, Εβραίους κτλ). Στην Αίγυπτο του αραβοναζισμού βρήκε καταφύγιο και ο Αλ Χουσεϊνί, ο οποίος μετά τον πόλεμο πήγε στην Ελβετία. Ο Αλ Χουσεϊνί μεσολάβησε ώστε πολλοί Ναζί καταζητούμενοι εγκληματίες πολέμου των SS και της Γκεστάπο να βρουν εργασία στην υπηρεσία του Νάσερ. Ο πλέον διάσημος ήταν ο Ότο Σκορζένυ, καταδρομέας των SS.

Ο ναζισμός στην Αίγυπτο είχε γερές βάσεις και πέρα από τον Αν Χουσεϊνί. Ο Χασάν Αλ-Μπάνα, ιδρυτής της Ισλαμικής Αδερφότητας, ήταν ένθερμος οπαδός της Ναζισιτκής Γερμανίας, όπως ήταν και ο Ανουάρ Σαντάτ, ο οποίος πέρασε 4 χρόνια σε βρετανική φυλακή για συνεργασία με το Τρίτο Ράιχ. Ο ίδιος στην αυτοβιογραφία του το 1978, In Search of Identity, γράφει: «I was in our village for the summer vacation when Hitler marched from Munich to Berlin, to wipe out the consequences of Germany’s defeat in World War I and rebuild his country. I gathered my friends and told them we ought to follow Hitler’s example….»

Μεγάλη επιρροή είχε ο Αλ Χουσεϊνί και στον σχηματισμό του Συριακού και του Ιρακινού κόμματος Μπάαθ. Με δική του συμβολή ο Αλόις Μπρούνερ, ο καταζητούμενος σφαγέας της Ουκρανίας, μπόρεσε να βρει θέση συμβούλου στο Συριακό Γενικό Επιτελείο. Αλλά και πριν αυτόν, η διείσδυση του ναζισμού ήταν σημαντική. Όπως γράφει ένας από τους ιδρυτές του κόμματος Μπάαθ, ο Σάμι Αλ-Τζουντί: «We admired the Nazis. We were immersed in reading Nazi literature and books . . . . We were the first who thought of a translation of Mein Kampf. Anyone who lived in Damascus at that time was witness to the Arab inclination toward Nazism.»

Προσέξτε τα λόγια του του Γενικού Γραμματέα του Αραβικού Συνδέσμου, κατά την κύρηξη του πολέμου εναντίον του Ισραήλ το 1948, μόλις τρια χρόνια μετά το τέλος του Ολοκαυτώματος: “will be a war of extermination and a momentous massacre which will be spoken of like the Mongolian massacres and the Crusades.”
Ακόμα πιο μεγάλη και άμεση ήταν η συμμετοχή του Αλ Χουσεϊνί στο σχηματισμό της Οργάνωσης για την Απελευθέρωση της Παλαιστίνης. Ως ουσιαστικός ηγέτης των Αράβων της περιοχής, ο Αλ Χουσεϊνί είχε κεντρικότατο ρόλο στην ίδρυση της οργάνωσης το 1964. Ο πρώτος πρόεδρος της ΟΑΠ, ο Αχμέτ Σουκάιρι, τον είχε ως πνευματικό μέντορα και καθοδηγητή. Μεγάλο μέρος της ιδεολογίας του Αλ Χουσεϊνί ενσταλάχθηκε στην οργάνωση. Μια επιρροή που εξακολουθεί μέχρι τις μέρες μας αν αναλογιστούμε ότι η αραβική μετάφραση του Mein Kampf κατέχει την 6η θέση ανάμεσα στα βιβλία με τις μεγαλύτερες πωλήσεις μεταξύ των Αράβων της Παλαιστίνης! Eπίσης τα γνωστά «Πρωτόκολλα των Σοφών της Σιών» (ένας αντισημιτικός λίβελος προπαγάνδας που γράφτηκε κατ’ εντολή της Οχράνα, της μυστικής αστυνομίας του Τσάρου, για να σπείρει τον αντισημιτισμό), γνωρίζουν τεράστιες πωλήσεις σε όλο τον αραβικό κόσμο, διευκολύνοντας την αποδοχή των κυρηγμάτων μίσους των ισλαμοφασιστών. Ακόμα, ο μουφτής χρησιμοποίησε τις εκτεταμένες διασυνδέσεις του διεθνώς για να βρει χρηματοδότες και υποστηρικτές. Στο ρόλο του ηγέτη των Παλαιστινίων τον διαδέχτηκε ο ανιψιός του (και επίσης πνευματικό του παιδί), Ραχμάν Αμπντούλ Ραούφ Ελ Χουσεϊνί, πιο γνωστός με το ψευδώνυμο Γιασέρ Αραφάτ, ποτέ δεν έκρυψε το θαυμασμό για το έργο του θείου του και την τιμή που ένιωθε να συνεχίζει στα βήματά του!
Εικόνα
Σήμερα ο σύγχρονος δημοκρατικός κόσμος αντιμετωπίζει πιο έντονα από ποτέ την απειλή του ριζοσπαστικού ισλαμισμού. Με συμπαραστάτες, φυσικά, τους γνωστούς φαικόκκινους εχθρούς της ελευθερίας και της δημοκρατίας. Ο ισλαμικός θρησκευτικός φονταμενταλισμός, ανακατεμένος συχνά με εθνικιστικές επιδιώξεις, έχει δείξει τα δόντια του επανειλημμένως. Η στρατιωτική υποταγή του είναι αναγκαία, όσο αναγκαία ήταν και η στρατιωτική ήττα της Γερμανίας για την εκρίζωση του ναζισμού. Δεν υπάρχει η πολυτέλεια να αφήνουμε τα ριζοσπαστικά στοιχεία να ισχυροποιούνται μέσα στο Ισλάμ και να τα κοιτάμε παθητικά. Η απειλή είναι πλέον ευθεία και άμεση.

Οι μεταρρυθμιστικές και ανανεωτικές τάσεις μέσα στο ίδιο το Ισλάμ δεν μπόρεσαν 800 χρόνια τώρα να ανθίσουν από μόνες τους. Δίχως εξωτερική βοήθεια είναι αμφίβολο αν θα τα καταφέρουν σε άλλα τόσα. Η παρέμβασή του ελεύθερου δημοκρατικού κόσμου είναι επιβεβλημένη τόσο για την αντιμετώπιση των επιθετικών ριζοσπαστικών στοιχείων, όσο και για να δημιουργήσουν (έστω και τεχνητά στην αρχή) τις συνθήκες ώστε να ξεπηδήσει μια σύγχρονη δημοκρατική κοινωνία ευημερίας. Η αποφασιστικότητά μας να αντιμετωπίσουμε τις νέες απειλές του 21ου αιώνα, θα κρίνει και την επιβίωση των κοινωνιών μας, του πολιτισμού μας και των αξιών πάνω στις οποίες τον οικοδομήσαμε.
Εικόνα
Πηγή http://e-rooster.gr/12/2004/251
ΙΔΙΑ ΦΥΛΛΑΤΤΕ-ΕΧΘΡΟΥΣ ΑΜΥΝΟΥ-ΘΝΗΣΚΕ ΥΠΕΡ ΠΑΤΡΙΔΟΣ\n\n-Δάσκαλε γιατί με διδάσκεις πολεμικές τέχνες και παράλληλα μου μιλάς για ειρήνη; \n-Γιατί καλύτερα να είσαι μαχητής σε κήπο παρά κηπουρός σε μάχη…

Re: ΟΙ ΝΑΖΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΒΟΛΕΣ ΤΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΟΥ ΙΣΛΑΜ

2
Ναζί οι μουσουλμάνοι, ναζί οι εβραίοι, ναζί ο Ομπάμα, ναζί εγώ, ναζί εσύ, ναζί οι κομμουνιστές, ναζί οι ναζί...

Ας μιλάμε για μισαλλοδοξία, φανατισμό, ρατσισμό, ολοκληρωτισμό, κλπ. και για ότι άλλο συγκεκριμένο και τεκμηριωμένο...

Ο όρος ναζί- ναζισμός, με ή χωρίς συναισθηματικές σάλτσες, παραπέμπει σε φτηνή προπαγάνδα...τις περισσότερες φορές...
Η γνώμη είναι σαν την κ*λ*τρυπίδα...Όλοι έχουν από μία! Κι οι εξουσιαστές...αυτοί που διαμορφώνουν τις απόψεις της μάζας...έχουν προωθήσει την ιδέα ότι "κάθε άποψη είναι σεβαστή"...Κι έπεισαν τον κάθε ηλίθιο στον πλανήτη, να ταμπουρωθεί πεισματικά και με φανατισμό...πίσω από την υποβολιμιαία..."προσωπική" του άποψη ! 

Re: ΟΙ ΝΑΖΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΒΟΛΕΣ ΤΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΟΥ ΙΣΛΑΜ

3
KostasL έγραψε:Ναζί οι μουσουλμάνοι, ναζί οι εβραίοι, ναζί ο Ομπάμα, ναζί εγώ, ναζί εσύ, ναζί οι κομμουνιστές, ναζί οι ναζί...

Ας μιλάμε για μισαλλοδοξία, φανατισμό, ρατσισμό, ολοκληρωτισμό, κλπ. και για ότι άλλο συγκεκριμένο και τεκμηριωμένο...

Ο όρος ναζί- ναζισμός, με ή χωρίς συναισθηματικές σάλτσες, παραπέμπει σε φτηνή προπαγάνδα...τις περισσότερες φορές...
Μόνο που εδώ αναφερόμαστε σε υπαρκτό πρόσωπο με συγκεκριμένη δράση που κάθε άλλο παρά προπαγάνδα μπορεί να είναι.
Άλλωστε το άρθρο καταπιάνεται με το ριζοσπαστικό ισλάμ όπως και δηλώνεται από τον τίτλο του ακόμη.
Όμως θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου στο ότι η έννοια "ριζοσπαστικό" όταν αναφέρεται σε θρησκευτικά δόγματα (και όχι μόνο στο Ισλάμ) περικλείει συνήθως και έννοιες όπως μισαλλοδοξία, φανατισμός, ρατσισμός, ολοκληρωτισμός, κλπ.
ΙΔΙΑ ΦΥΛΛΑΤΤΕ-ΕΧΘΡΟΥΣ ΑΜΥΝΟΥ-ΘΝΗΣΚΕ ΥΠΕΡ ΠΑΤΡΙΔΟΣ\n\n-Δάσκαλε γιατί με διδάσκεις πολεμικές τέχνες και παράλληλα μου μιλάς για ειρήνη; \n-Γιατί καλύτερα να είσαι μαχητής σε κήπο παρά κηπουρός σε μάχη…

Re: ΟΙ ΝΑΖΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΒΟΛΕΣ ΤΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΟΥ ΙΣΛΑΜ

4
ΤΗΛΕ-ΜΑΧΟΣ έγραψε: Μόνο που εδώ αναφερόμαστε σε υπαρκτό πρόσωπο με συγκεκριμένη δράση που κάθε άλλο παρά προπαγάνδα μπορεί να είναι.
Κι όμως είναι...

Πρόκειται για παραπλανητικό τίτλο...

Και το περιεχόμενο είναι προπαγανδιστικό, διαστρεβλωμένο...με σφάλματα, ψεύδη, προκαταλήψεις και λάθος ερμηνεία ιστορικών γεγονότων...

Ένα Σιωνιστικό κείμενο σε ελληνική μετάφραση...
Η γνώμη είναι σαν την κ*λ*τρυπίδα...Όλοι έχουν από μία! Κι οι εξουσιαστές...αυτοί που διαμορφώνουν τις απόψεις της μάζας...έχουν προωθήσει την ιδέα ότι "κάθε άποψη είναι σεβαστή"...Κι έπεισαν τον κάθε ηλίθιο στον πλανήτη, να ταμπουρωθεί πεισματικά και με φανατισμό...πίσω από την υποβολιμιαία..."προσωπική" του άποψη ! 

Re: ΟΙ ΝΑΖΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΒΟΛΕΣ ΤΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΟΥ ΙΣΛΑΜ

5
KostasL έγραψε:
ΤΗΛΕ-ΜΑΧΟΣ έγραψε: Μόνο που εδώ αναφερόμαστε σε υπαρκτό πρόσωπο με συγκεκριμένη δράση που κάθε άλλο παρά προπαγάνδα μπορεί να είναι.
Κι όμως είναι...

Πρόκειται για παραπλανητικό τίτλο...

Και το περιεχόμενο είναι προπαγανδιστικό, διαστρεβλωμένο...με σφάλματα, ψεύδη, προκαταλήψεις και λάθος ερμηνεία ιστορικών γεγονότων...

Ένα Σιωνιστικό κείμενο σε ελληνική μετάφραση...
Ρίξε και μια ματιά εδώ:
http://www.srpska-mreza.com/handzar/handzar.htm
ΙΔΙΑ ΦΥΛΛΑΤΤΕ-ΕΧΘΡΟΥΣ ΑΜΥΝΟΥ-ΘΝΗΣΚΕ ΥΠΕΡ ΠΑΤΡΙΔΟΣ\n\n-Δάσκαλε γιατί με διδάσκεις πολεμικές τέχνες και παράλληλα μου μιλάς για ειρήνη; \n-Γιατί καλύτερα να είσαι μαχητής σε κήπο παρά κηπουρός σε μάχη…

Re: ΟΙ ΝΑΖΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΒΟΛΕΣ ΤΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΟΥ ΙΣΛΑΜ

6
ΤΗΛΕ-ΜΑΧΟΣ έγραψε:
KostasL έγραψε:
ΤΗΛΕ-ΜΑΧΟΣ έγραψε: Μόνο που εδώ αναφερόμαστε σε υπαρκτό πρόσωπο με συγκεκριμένη δράση που κάθε άλλο παρά προπαγάνδα μπορεί να είναι.
Κι όμως είναι...

Πρόκειται για παραπλανητικό τίτλο...

Και το περιεχόμενο είναι προπαγανδιστικό, διαστρεβλωμένο...με σφάλματα, ψεύδη, προκαταλήψεις και λάθος ερμηνεία ιστορικών γεγονότων...

Ένα Σιωνιστικό κείμενο σε ελληνική μετάφραση...
Ρίξε και μια ματιά εδώ:
http://www.srpska-mreza.com/handzar/handzar.htm
Δεν άλλαξα άποψη για το αρχικό άρθρο...Υπάρχει κάτι που θα έπρεπε να με κάνει να αλλάξω άποψη ? :hmmm
Η γνώμη είναι σαν την κ*λ*τρυπίδα...Όλοι έχουν από μία! Κι οι εξουσιαστές...αυτοί που διαμορφώνουν τις απόψεις της μάζας...έχουν προωθήσει την ιδέα ότι "κάθε άποψη είναι σεβαστή"...Κι έπεισαν τον κάθε ηλίθιο στον πλανήτη, να ταμπουρωθεί πεισματικά και με φανατισμό...πίσω από την υποβολιμιαία..."προσωπική" του άποψη ! 

Re: ΟΙ ΝΑΖΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΒΟΛΕΣ ΤΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΟΥ ΙΣΛΑΜ

7
Προς χάριν της αντικειμενικότητας παραθέτω και το κλείσιμο ενός άρθρου παρόμοιου περιεχομένου από άλλη πηγή (ΤΡΙΤΟ ΜΑΤΙ,Ιανουάριος 2004,"ΑΜΙΝ ΑΛ-ΧΟΥΣΣΕΙΝΙ:O τρομερός Μέγας Μουφτής της Ιερουσαλήμ....και η εξωτική συμμαχία της Αρίας φυλής με την αραβική Τζιχάντ!" του Λάμπρου Καούλα):

Οφείλω να ομολογήσω ότι οι περισσότερες πηγές γι' αυτό το άρθρο ήταν σιωνιστικές και φιλοεβραικές,γεγονός που έκανε εξαιρετικά δύσκολο τον διαχωρισμό της προπαγάνδας από τα στοιχεία.
Οι σιωνιστές υπερθεματίζουν τις σχέσεις των πρώτων εθνικοαπελευθερωτικών αραβικών κινημάτων με τους ναζί,υπονοώντας ότι και οι σημερινοί Άραβες ηγέτες δεν είναι τίποτε άλλο παρά νέοι Χίτλερ.
Θέλουν να αγνοούν ότι αυτοί (οι σιωνιστές κι όχι οι Εβραίοι) οδήγησαν σε ανάφλεξη την Παλαιστίνη.
Οι επιθέσεις κατά των Αράβων και η προσπάθεια εθνοκάθαρσης της "βιβλικής πατρίδας" άρχισε πολύ πριν και από την ίδρυση του Ισραήλ,αλλά και από την άνοδο του Χίτλερ,αντίθετα με τις ιστορικές διαστρεβλώσεις ότι το κράτος αυτό δήθεν ιδρύθηκε για να στεγάσει τα θύματα της ναζιστικής θηριωδίας.
Οι Άραβες πολεμούν για τη γη τους,για την οποία θυσιάστηκαν για να διώξουν τους Τούρκους και την οποία τους είχαν υποσχεθεί κάποτε οι Άγγλοι (δε σας θυμίζει Κύπρο η όλη ιστορία;).
Φυσικό ήταν οι απεγνωσμένοι Άραβες να προσφύγουν σε όποιον θα τους βοηθούσε στον άνισο αγώνα τους κατά των Άγγλων και Εβραίων,βρίσκοντας το μόνο σύμμαχο στο πρόσωπο του Χίτλερ.
Σήμερα, το μόνο που χρησιμοποιεί τις ναζιστικές μεθόδους του αλ-Χουσσείνι είναι το ισραηλινό κράτος.Αν και υπερθεματίζονται οι έμμεσες και μακρινές σχέσεις των σημερινών ηγετών του αραβικού κόσμου με τους ναζί,άλλοι έχουν "λερωμένη τη φωλιά τους".
Για παράδειγμα,έχουν γραφεί πολλά για τις σχέσεις της οικογένειας Μπους και άλλα μέλη της αμερικάνικης ελίτ με Γερμανούς χρηματοδότες του NSDAP,για τους φυγάδες ναζί που φιλοξένησαν,αφομοίωσαν και χρησιμοποίησαν οι ΗΠΑ ή για τις σχέσεις του σιωνιστικού κινήματος με τον ναζισμό.
ΙΔΙΑ ΦΥΛΛΑΤΤΕ-ΕΧΘΡΟΥΣ ΑΜΥΝΟΥ-ΘΝΗΣΚΕ ΥΠΕΡ ΠΑΤΡΙΔΟΣ\n\n-Δάσκαλε γιατί με διδάσκεις πολεμικές τέχνες και παράλληλα μου μιλάς για ειρήνη; \n-Γιατί καλύτερα να είσαι μαχητής σε κήπο παρά κηπουρός σε μάχη…

Re: ΟΙ ΝΑΖΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΒΟΛΕΣ ΤΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΟΥ ΙΣΛΑΜ

8
Η χειραγώγηση του Ισλάμ ξεκίνησε από τους ναζί

ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΑΚΟΥ katoiko@enet.gr
Ενας αξιωματικός των ναζί που στρατολογούσε μουσουλμάνους στρατιώτες του Κόκκινου Στρατού, ένας πράκτορας της CIA στην ψυχροπολεμική Ευρώπη και η δημιουργία ενός τζαμιού στο Μόναχο, η ιστορία του οποίου είναι άρρηκτα δεμένη με την πορεία του πολιτικού Ισλάμ, είναι τα συστατικά της αληθινής ιστορίας την οποία αφηγείται στο νέο βιβλίο του ο βραβευμένος με Πούλιτζερ Καναδός δημοσιογράφος και συγγραφέας Ιαν Τζόνσον.
«Μέσα από την ιστορία αυτού του τζαμιού μπορούμε να δούμε τις τρεις διαφορετικές προσπάθειες να χειραγωγηθεί το Ισλάμ - πρώτα από τους ναζί, στη συνέχεια από τη CIA και τέλος από τη Μουσουλμανική Αδελφότητα. Βλέπουμε πώς τρεις εντελώς διαφορετικές ομάδες προσπάθησαν επί χρόνια να χρησιμοποιήσουν μια θρησκεία», λέει ο Τζόνσον μιλώντας για το Ισλαμικό Κέντρο του Μονάχου, πιάνοντας το νήμα μιας ιστορίας που ξεκίνησε τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο και διαρκεί έως τις μέρες μας. «Δεν είναι ένα συνηθισμένο τζαμί, αλλά μια πολιτική οργάνωση».
Ο Τζόνσον (του οποίου το βιβλίο «Α Mosque in Munich: Nazis, the CIA, and the Rise of the Muslim Brotherhood in the West» κυκλοφόρησε μέσα στο καλοκαίρι) υπήρξε για χρόνια ανταποκριτής τής «Wall Street Journal» στη Γερμανία και επικεφαλής του γραφείου ανταποκριτών της ίδιας εφημερίδας στην Κίνα. Πριν από λίγους μήνες, ο βραβευμένος με Πούλιτζερ Καναδός δημοσιογράφος άφησε το πόστο του και σήμερα ζει ανάμεσα στο Πεκίνο και το Βερολίνο, απ' όπου μας μίλησε για τα πιο ενδιαφέροντα συμπεράσματα της έρευνάς του για το βιβλίο.

- Σε ό,τι αφορά τη σχέση του ριζοσπαστικού Ισλάμ με τις αμερικανικές υπηρεσίες πληροφοριών, η κυρίαρχη εντύπωση είναι ότι αυτή οικοδομήθηκε στο Αφγανιστάν τις δεκαετίες του '70 και του '80, με τη στήριξη των ΗΠΑ στους μουτζαχεντίν που πολεμούσαν τους Σοβιετικούς. Στο βιβλίο σας υποστηρίζετε κάτι διαφορετικό;
«Ναι, η αλήθεια είναι ότι οι επαφές ανάμεσα στις ΗΠΑ και εκπροσώπους του ριζοσπαστικού Ισλάμ είχαν ξεκινήσει πολύ νωρίτερα, ήδη από τη δεκαετία του 1950. Βέβαια οι Γερμανοί είχαν προσπαθήσει να χρησιμοποιήσουν ισλαμικές οργανώσεις ακόμη νωρίτερα, κατά τη διάρκεια του πολέμου».

- Ανάμεσα σε αυτούς ήταν και ένας από τους πρωταγωνιστές του βιβλίου σας, ο αξιωματικός των ναζί, ο Γκέρχαρντ φον Μέντε.
«Ο Φον Μέντε ήταν αυτός που είχε την ιδέα να χρησιμοποιήσει το Ισλάμ στον πόλεμο, πιστεύοντας ότι θα τους προμήθευε στρατιώτες και ότι θα τους βοηθούσε να διασπάσουν την ΕΣΣΔ. Ο Χίτλερ φυσικά δεν είχε καμιά αντίρρηση, έτσι ο Φον Μέντε δημιούργησε "εθνικές επιτροπές", μέλη των οποίων γίνονταν στρατιώτες από το Αζερμπαϊτζάν, το Καζακστάν, το Ουζμπεκιστάν κ.λπ. Είναι πολύ δύσκολο να πούμε με βεβαιότητα πόσοι Σοβιετικοί μουσουλμάνοι συνεργάστηκαν πρόθυμα με τους ναζί, αλλά για να είμαστε δίκαιοι αξίζει να θυμόμαστε ότι ήταν θύματα διακρίσεων και διώξεων στη χώρα τους. Πολλοί πίστευαν τους Γερμανούς όταν τους υπόσχονταν ελευθερία».

- Τι συνέβη σε αυτούς τους ανθρώπους με το τέλος του πολέμου;
«Ο Φον Μέντε προσπάθησε να τους περάσει στα αμερικανικά και βρετανικά στρατόπεδα αιχμαλώτων. Ομως μεσολάβησε η συμφωνία επιστροφής των εκτοπισμένων -που ήταν δέκα εκατομμύρια σε όλη την Ευρώπη- στις πατρίδες τους. Ετσι, πολλοί Σοβιετικοί μουσουλμάνοι αυτοκτόνησαν, φοβούμενοι τα αντίποινα αν επέστρεφαν».

- Μετά τον πόλεμο, πώς βρέθηκε ο Φον Μέντε να συνεργάζεται με τους Αμερικανούς;
«Βασικά για τους Βρετανούς δούλευε ο Φον Μέντε μετά το τέλος του πολέμου. Γεγονός που μου επιβεβαίωσε ο ίδιος ο γιος του και προκύπτει επίσης από την αλληλογραφία του. Στην κατεστραμμένη Γερμανία, όπου δεν υπήρχε καν αρκετό φαγητό, ο Φον Μέντε είχε αυτοκίνητο και βίλα σε ένα όμορφο μικρό χωριό. Κυρίως χάρη στη δουλειά που είχε κάνει τα προηγούμενα χρόνια με τις μειονότητες, για τις οποίες οι Βρετανοί ενδιαφέρονταν ήδη πριν από τον πόλεμο, καθώς τις θεωρούσαν δεξαμενή συνεργατών για τις υπηρεσίες πληροφοριών. Ετσι ο Φον Μέντε τους χρησίμευε ως πηγή επαφών. Κάποτε τον πλησίασαν από τη CIA, αναζητώντας πρόσωπα για επιχειρησιακή δουλειά -κάποιον που θα μπορούσε να ηγηθεί ομάδας ανδρών που θα περνούσαν τις γραμμές των Σοβιετικών. Ο Φον Μέντε δεν ήταν τύπος Τζέιμς Μποντ. Ηταν πρώην ακαδημαϊκός και στην ουσία ειδικός στην προπαγάνδα. Τη δεύτερη φορά που τον πλησίασαν, ο Φον Μέντε εργαζόταν πια για λογαριασμό της Δυτικής Γερμανίας».

- Τι υπηρεσίες προσέφερε;
«Εστησε μια οργάνωση που ονομαζόταν Υπηρεσία Ερευνας Ανατολικής Ευρώπης, με έδρα στο Ντίσελντορφ και σκοπό να στρατολογεί όσους από τους Σοβιετικούς εκπροσώπους μειονοτήτων είχαν καταφέρει να παραμείνουν στη χώρα, για να κάνουν αντικομμουνιστική προπαγάνδα. Φανταζόταν ότι η ΕΣΣΔ θα διαλυόταν πολύ σύντομα, ότι θα προέκυπταν ξεχωριστά εθνικά κράτη και ότι εκείνοι οι άνθρωποι θα επέστρεφαν να κυβερνήσουν τις χώρες τους. Η προοπτική δεν διαφαινόταν στον ορίζοντα, οπότε ο Φον Μέντε πέρασε στο περιθώριο και το βάρος της σχέσης με το Ισλάμ περνάει στη CIA».

- Στο βιβλίο γράφετε ότι εκείνος που ανέλαβε τις επαφές αρχικά ήταν ένας άνδρας που ονομαζόταν Ρόμπερτ Ντρέερ και ο οποίος κάνει πρώτη φορά την εμφάνισή του τη δεκαετία του '40, στην ΕΣΣΔ.
«Ναι, και στη συνέχεια τον ξαναβρίσκουμε στα τέλη του '50 στη Γερμανία. Βασικά οι Αμερικανοί χρειάζονταν ανθρώπους που μιλούσαν τις γλώσσες της ΕΣΣΔ, για την αντικομμουνιστική προπαγάνδα μέσω του ραδιοφωνικού σταθμού Radio Liberty η οποία εξέπεμπε εκεί. Ομως το Radio Liberty ήταν μέρος της Amcomlib (American Committee for Liberation from Bolshevism), που χρησιμοποιούσε μέλη των μειονοτήτων και ειδικά μουσουλμάνους, για την προπαγάνδα στον αναπτυσσόμενο κόσμο. Αλλωστε, μετά τον πόλεμο τόσο οι ΗΠΑ όσο και η ΕΣΣΔ ανταγωνίζονταν για την επιρροή στις χώρες της Αφρικής και της Ασίας».

- Οπότε ο Ντρέερ αρχίζει να συνεργάζεται με μουσουλμάνους πολίτες της ΕΣΣΔ. Η Μουσουλμανική Αδελφότητα πώς μπαίνει στο παιχνίδι;
«Εκείνο που σύντομα διαπίστωσε ο Ντρέερ ήταν ότι υπήρχε πρόβλημα με τους Σοβιετικούς μουσουλμάνους συνεργάτες του, επειδή ήταν άνθρωποι χαμηλού μορφωτικού επιπέδου και είχαν διατελέσει συνεργάτες των ναζί, οπότε δεν είχαν αξιοπιστία μεταξύ των συμπατριωτών τους. Την ίδια στιγμή, το 1954, η Μουσουλμανική Αδελφότητα είχε τεθεί εκτός νόμου στην Αίγυπτο. Και ένας άνθρωπος-κλειδί της οργάνωσης είχε καταφύγει στην Ευρώπη. Αυτός ο άνθρωπος ήταν ο Σάιντ Ραμαντάν, ο οποίος ζούσε στην Ελβετία, ανήκε στη μεσαία τάξη, ήταν δικηγόρος, είχε καλή μόρφωση, ντυνόταν κομψά, είχε κοινωνική άνεση, είχε πάρει μέρος σε πολλά διεθνή συνέδρια. Επίσης ήταν αντικομμουνιστής. Στο πρόσωπό του ο Ντρέερ βρίσκει τον ιδανικό συνεργάτη».

- Πέρα από τα αντικομμουνιστικά τους αισθήματα, ποιο στόχο μοιράζονταν;
«Οι στόχοι διέφεραν. Ο Ραμαντάν ήθελε να δημιουργήσει ένα είδος ισλαμικής ουτοπίας, ένα ισλαμικό κράτος -κάτι που προφανώς δεν απασχολούσε τις ΗΠΑ, που θεωρούσαν ένα τέτοιο ενδεχόμενο απλώς απίθανο. Δεν νομίζω ότι σχεδίαζαν την εξωτερική πολιτική της χώρας σκεπτόμενοι τις επιπτώσεις των κινήσεών τους σε βάθος χρόνου. Ο Ραμαντάν, πάντως, έπαιρνε πολύ σοβαρά το σχέδιό του. Είχε εκδώσει, μάλιστα ένα σχετικό βιβλίο, ενώ υπέγραφε τις επιστολές του ως προερχόμενες από το Ισλαμιστάν - κάποιο μυθικό ισλαμικό κράτος».

- Πώς συνδέονται ο Σάιντ Ραμαντάν και το ευρωπαϊκό σκέλος της Μουσουλμανικής Αδελφότητας με το Ισλαμικό Κέντρο του Μονάχου, γύρω από το οποίο αναπτύσσεται η ιστορία που αφηγείστε στο βιβλίο σας;
«Αυτό το τζαμί είναι πολύ σημαντικό για όποιον θέλει να κατανοήσει την ιστορία της Μουσουλμανικής Αδελφότητας στην Ευρώπη, ηγετική προσωπικότητα της οποίας ήταν ο Σάιντ Ραμαντάν -ο οποίος είχε εξασφαλίσει τα κεφάλαια για την ίδρυση του τεμένους. Το Ισλαμικό Κέντρο του Μονάχου ήταν ήδη από τη δεκαετία του '70 ένα είδος καταφυγίου για τα ηγετικά στελέχη της οργάνωσης. Και στην πορεία των χρόνων εξελίχθηκε στο κέντρο από το οποίο η επιρροή της ευρωπαϊκής Μουσουλμανικής Αδελφότητας απλώνεται σε ολόκληρη την ήπειρο. Μέσα από την ιστορία αυτού του τζαμιού μπορούμε να δούμε τις τρεις διαφορετικές προσπάθειες να χειραγωγηθεί το Ισλάμ - πρώτα από τους ναζί, στη συνέχεια από τη CIA και τέλος από τη Μουσουλμανική Αδελφότητα. Βλέπουμε πώς τρεις εντελώς διαφορετικές ομάδες προσπάθησαν επί χρόνια να χρησιμοποιήσουν μια θρησκεία. Το τέμενος του Μονάχου δεν ήταν ένα συνηθισμένο τζαμί, αλλά μια πολιτική οργάνωση. Και θα έλεγα ότι η δράση του άρχισε να δημιουργεί ερωτήματα τη δεκαετία του '90. Το Ισλαμικό Κέντρο του Μονάχου δεν είχε ποτέ απευθείας σχέση με οποιαδήποτε τρομοκρατική ενέργεια, αλλά θα μπορούσε κανείς να πει ότι έπαιζε με τη φωτιά. Το σίγουρο είναι ότι το συγκεκριμένο τζαμί και το ευρωπαϊκό σκέλος της Μουσουλμανικής Αδελφότητας ευθύνονται για τη δημιουργία και την καλλιέργεια ενός περιβάλλοντος που θα μπορούσε να ευνοήσει την τρομοκρατία. Νομίζω ότι αυτό έκανε η Μουσουλμανική Αδελφότητα στην Ευρώπη - πριμοδότησε μια ιδεολογία αποκλεισμού. Βέβαια, δεν μιλάω για την αντίστοιχη οργάνωση στην Αίγυπτο. Μέχρι πριν από 10-15 χρόνια υπήρχε ακόμη επιχειρησιακός σύνδεσμος ανάμεσα στο Κάιρο και την Ευρώπη, αλλά σήμερα το ευρωπαϊκό κόμματι έχει εξελιχθεί σε ένα είδος ιδεολογικού σύμπαντος. Δεν έχει ούτε τα χαρακτηριστικά ούτε τη δομή πολιτικού κόμματος. Ενώ οι άνθρωποι που ανήκουν στη Μουσουλμανική Αδελφότητα στην Αίγυπτο είναι απλώς μέλη ενός κόμματος - και οι στόχοι τους είναι εντελώς διαφορετικοί».

- Σήμερα το τέμενος του Μονάχου είναι το κεντρικό τζαμί της ισλαμικής κοινότητας της Γερμανίας. Ποιο είναι το ιδεολογικό προφίλ της οργάνωσης και του επικεφαλής της, Ιμπραήμ Αλ Ζαγιάτ;
«Η οργάνωση θεωρείται μέρος της ευρωπαϊκής Μουσουλμανικής Αδελφότητας. Οι ίδιοι το αρνούνται, διαφωνούν με αυτή την περιγραφή. Αλλά δεν νομίζω ότι έχει καν νόημα να το αμφισβητεί κανείς σοβαρά. Πάντως, μια Γερμανίδα βουλευτής είχε πει ότι ο Αλ Ζαγιάτ είναι όργανο της Μουσουλμανικής Αδελφότητας. Της έκανε μήνυση και την έχασε. Στη Γερμανία μπορεί κανείς να πει ανοιχτά ότι ο Αλ Ζαγιάτ είναι μάλλον μέλος της Μουσουλμανικής Αδελφότητας. Αλλά δεν είναι η ταμπέλα το σημαντικό, όσο η ατμόσφαιρα που καλλιεργείται στα τεμένη που συνδέονται με τη Μουσουλμανική Αδελφότητα».

- Πόσο απήχηση έχει αληθινά η Μουσουλμανική Αδελφότητα μεταξύ των μουσουλμάνων Ευρωπαίων πολιτών και πώς εκφράζει την αντίθεσή του εκείνο το τμήμα τους που διαφωνεί ιδεολογικά με την οργάνωση;
«Είναι αλήθεια ότι σε αυτό το θέμα υπάρχει μια αδυναμία, η οποία συνδέεται με την ίδια τη δομή του Ισλάμ. Δεν υπάρχει κάποιου είδους ιεραρχία ούτε μια κεντρική εκκλησία. Οι περισσότεροι άνθρωποι που πάνε σε τζαμιά, πάνε απλώς για να προσευχηθούν, όχι γιατί τους εκπροσωπεί ή θέλουν να τους εκπροσωπεί οποιαδήποτε οργάνωση. Οι μουσουλμανικές οργανώσεις έχουν συνήθως πολιτικό προσανατολισμό. Για παράδειγμα, η περίφημη Ισλαμική Ομοσπονδία της Ευρώπης, η οποία είναι οργάνωση-ομπρέλα της Μουσουλμανικής Αδελφότητας, εκπροσωπεί μόλις το περίπου 5% των μουσουλμάνων στην Ευρώπη. Και όμως οι κυβερνήσεις, αλλά και η κοινωνία των πολιτών, τις αναδεικνύουν σε βασικούς συνομιλητές τους. Το θέμα είναι ότι επιλέγουν να αντιμετωπίζουν ως εκπροσώπους της μουσουλμανικής κοινότητας τις οργανώσεις που δεν έχουν απήχηση μεταξύ των μουσουλμάνων, αλλά εκπροσωπούν το μικρότερο και πιο ριζοσπαστικό κομμάτι τους. Δεν λέω ότι δεν θα έπρεπε να συνομιλούν μαζί τους, κάθε άλλο. Αλλά να τους απευθύνονται ως αυτό που είναι, για παράδειγμα η Μουσουλμανική Αδελφότητα και όχι οι εκπρόσωποι των μουσουλμάνων πολιτών της Ευρώπης». *

info: Ian Johnson, «Α Mosque in Munich: Nazis, the CIA, and the Rise of the Muslim Brotherhood in the West», Houghton Mifflin Harcourt
enet.gr


Read more: http://infognomonpolitics.blogspot.com/ ... z0zE7QyXz9
ΙΔΙΑ ΦΥΛΛΑΤΤΕ-ΕΧΘΡΟΥΣ ΑΜΥΝΟΥ-ΘΝΗΣΚΕ ΥΠΕΡ ΠΑΤΡΙΔΟΣ\n\n-Δάσκαλε γιατί με διδάσκεις πολεμικές τέχνες και παράλληλα μου μιλάς για ειρήνη; \n-Γιατί καλύτερα να είσαι μαχητής σε κήπο παρά κηπουρός σε μάχη…
Απάντηση

Επιστροφή στο “Διαφορες συζητήσεις και θέματα.”

cron