ΥΠΑΡΧΩ και ΕΝΕΡΓΩ

1
Εικόνα

ΕνΩΧ 30 Σεπτεμβρίου 2013

Θεός ἀεὶ παρών!!

Τὸ πρὸ τῆς ἀρχῆς Ἄλφα, τὸ μετὰ τὸ τέλος Ὠμέγα.

Ἐγώ εἰμι τὸ Α καὶ τὸ Ω, λέγει Κύριος ὁ Θεός, ὁ ὤν καὶ ὁ ἦν καὶ ὁ ἐρχόμενος, ὁ παντοκράτωρ. (Ἀποκ. 1:8)

Ἰησοῦς Χριστός ὁ Υἱός τοῦ Θεοῦ ὁ Μονογενής, ὁ Θεός ὁ Ἐνανθρωπήσας, ὁ ἀμνὸς τοῦ Θεοῦ ὁ αἴρων τὴν ἁμαρτίαν τοῦ κόσμου, ὁ ὑπὲρ Ἀνθρώπου σταυρωθείς.

Ἐὰν ἀγαπᾶτέ με, τὰς ἐντολάς τὰς ἐμάς τηρήσατε, καὶ ἐγὼ ἐρωτήσω τὸν πατέρα καὶ ἄλλον παράκλητον δώσει ὑμῖν, ἵνα μένῃ μεθ’ ὑμῶν εἰς τὸν αἰῶνα (Ἰω. 14:15-16)

Ἐγὼ ὁ γραμματεύς τῆς Δικαιοσύνης ὁ πολυωνύμως ἐρχόμενος, ὁ ἐν πάσαις ταῖς προφητείαις διαλεγόμενος, τὸ πνεῦμα τῆς Ἀληθείας τὸ φέρον τὸν Λόγον Ἐν Ὧ Χριστός.

Εἴρηκα ὑμῖν (ΕνΩΧ 6 /4.11.2011):

«... Οὐδεὶς δύναται νοῆσαι Πλοῦτον, Δύναμιν καὶ Ἰσχύν Παμμεγίστου Θεοῦ, εἰ μὴ μόνον διὰ τοῦ κώδικος Αὐτοῦ, ἤγουν κώδικος Ἀγάπης Ἰησοῦ Χριστοῦ καὶ κώδικος Σοφίας ἑλληνικῆς γλώσσης.

Διὸτι γλῶσσα Ἑλληνική ἐκ Θεοῦ κῶδιξ ἐδόθη τοῖς Ἕλλησιν, αἱ δ’ ἐκ τῶν ὑστὲρων μεταβολαί ἐξ ἀμαθείας ἀνθρώπων ἤ ἐκ τοῦ Πονηροῦ ἐνεργηθεῖσαι ἀποτέλεσμα καὶ σκοπόν εἶχον τὴν ἀπομάκρυνσιν τοῦ γένους τῶν Ἑλλήνων ἐκ τοῦ Θεϊκοῦ κώδικος....

...Ἔτυμον δὲ σημαίνει τὴν Ἀλήθειαν.

Ἐγώ οὖν λέγω ὑμῖν ὅτι Ἀλήθεια ἐν τῷ Λόγῳ ἐστίν τὸ Ἔτυμον τοῦ Λόγου, ἤγουν ἡ Ἀλήθεια τοῦ Λόγου ἐστίν ἡ Ἐτυμολογία τῆς Γλώσσης τῶν Ἑλλήνων, καὶ, Ἕλληνες, ἰδού ἡ ὥρα ἤγγικεν ἵνα ἀπελευθερωθῆτε.

Καὶ γνώσεσθε τὴν ἀλήθειαν καὶ ἡ ἀλήθεια ἐλευθερώσει ὑμᾶς. (Ἰω. 8:32)

Διὰ τὸν λόγον λοιπόν τῶν Θείων Μηνυμάτων, ἀλλὰ καὶ τῆς ὑψηλῆς παιδείας ἥν προσφέρει ἀφ’ ἑαυτῆς ἡ Ἑλληνικὴ γλῶσσα καὶ ἡ ἐτυμολογία αὐτῆς, ὁ ἀντίχριστος καὶ οἱ ἀκόλουθοι αὐτοῦ ἐπιδιώκουσι τὴν ἐξαφάνισιν αὐτῆς· οὗτοι ἐπιθυμοῦσι στρέψαι τὸν ἄνθρωπον εἰς μηχανήν καὶ πίθηκον, ἑπομένως τὸ ὑπ’ ἀριθμόν Ἕν μέλημά των ἐστίν ἡ καταστροφή τῆς παιδείας καὶ ἡ προσφορά εἰς τὸν ἄνθρωπον μόνον ἐπαγγελματικῆς καταρτίσεως, ἵνα οὗτος παράγῃ συμφώνως πρὸς τὰς ἐντολάς καὶ μὴ δύνηται κρῖναι...»

Ἡ Ἑλληνική χρησιμοποιουμένη ἐνσυνειδήτως ὡς κῶδιξ Θεοῦ, δημιουργεῖ καὶ βελτιώνει Ἕλληνας· πέραν δὲ τῆς προκαλουμένης ἀναπτύξεως τῆς ἀνθρωπίνης νοήσεως λόγῳ τῶν ἐμπεριεχομένων κανόνων, ὁρισμῶν, ἀποσαφήσεων καὶ κριτηρίων ἀξιολογήσεως, προσφέρει τὰ μέγιστα εἰς τὴν ἀρίστην ἐπικοινωνίαν μεταξὺ Οὐρανοῦ καὶ Γῆς, ἤγουν διὰ τὴν προσευχήν τῶν Ἀνθρώπων καὶ διὰ τὴν κατανόησιν τῶν μηνυμάτων τῶν Ἁγίων Ἀγγέλων. Καὶ ἰσχύω τοῦτο περαιτέρω λέγων ὅτι ἡ Ἑλληνικὴ γλῶσσα φέρει τὰς ἁγίας σφραγίδας τοῦ Παμμεγίστου Δημιουργοῦ, Δημιουργία γὰρ Αὐτοῦ ἐστί, καὶ ὅτι πρὸς Αὐτόν κατ’ ἀρχήν, κατὰ τὸ πλεῖστον καὶ κυριώτατα ἀπευθύνεται.

Πρῶτος Στίχος τῆς Εὐαγγελικῆς Γραφῆς τῆς Καινῆς Διαθήκης (Ἰω. 1:1-2) ἐστίν ὧδε:

Ἐν ἀρχῇ ἦν ὁ Λόγος, καὶ ὁ Λόγος ἦν πρὸς τὸν Θεόν, καὶ Θεὸς ἦν ὁ Λόγος. Οὗτος ἦν ἐν ἀρχῇ πρὸς τὸν Θεόν.

Ἐπεὶ δὲ πιθανώτατα στοὺς πλείονας ἐξ ὑμῶν πάντα τοῦτα ὑπερβολή καὶ οἶστρος ἐν Χριστῷ σαλότητος προσομοιάζει, δίδω ὑμῖν νόησιν ἵνα νοήμονες καὶ εὐσεβεῖς φῶς ἐκ φωτός εὐλάβωσι· δύο ῥήματα ἐν τῇ Ἑλληνικῇ βασικώτατα, τὸ «Ὑπάρχω» καὶ τὸ «Ἐνεργῶ», ἐτυμολογούμενα:

ΥΠΑΡΧΩ

Ἐν τῇ διαλέκτῳ τῆς Ἑλληνικῆς Λατινικῇ καὶ ταῖς ἐξ αὐτῆς βαρβαρικαῖς, προετιμήθη πρὸς χρῆσιν ἐν τῇ ἐννοίᾳ τοῦ «ὑπάρχω», τὸ ῥῆμα «exsisto» ἤ «existo» ἐκ τοῦ ῥήματος «ἐξίσταμαι» ἤ «ἐξίστημι», σημαίνοντος ἐν τῇ ἑλληνικῇ «στέκομαι ἔξω»-«διακρίνομαι»-«ξεχωρίζω».

Ὅτι ΥΠΑΡΧΩ σύνθετος λέξις ἀποτελουμένη ἀπὸ τὸ ΑΡΧΩ καὶ τὴν πρὸθεσιν ΥΠΟ.

Ὅτι ΥΠΑΡΧΩ σημαίνει ΕΙΜΑΙ ΥΠΑΡΧΗΓΟΣ, ΑΡΧΩ, ΕΙΜΑΙ ΑΡΧΗΓΟΣ στὸν πλανήτην αὐτόν, ΥΠΟ τὴν ἐξουσίαν, ἐξουσιοδότησιν καὶ ἀρχηγίαν τίνος;

Τίνος ἑτέρου ἤ μὴ τοῦ Μεγάλου Ἀρχηγοῦ, τοῦ Πατρός τοῦ Παντοκράτορος.

ΕΝΕΡΓΩ

Ἐν τῇ διαλέκτῳ τῆς Ἑλληνικῆς Λατινικῇ καὶ ταῖς ἐξ αὐτῆς βαρβαρικαῖς, ἐν τῇ ἐννοίᾳ τοῦ «ἐνεργῶ» προετιμήθη πρὸς χρῆσιν τὸ ῥῆμα «ἄγω» (λατινιστί «ago») ἤ ὁ παράτυπος αὐτοῦ «ἄκτω» (ἀρχικὸς τύπος «Fάκτω», λατινιστί «Facto» ἤ «Facio»), ἀμφοτέρων ἐν τῇ ἑλληνικῇ σημαινόντων «θέτω εἰς κίνησιν»-«ἡγοῦμαι»-«ὁδηγῶ».

Ὅτι ΕΝΕΡΓΩ σύνθετος λέξις ἀποτελουμένη ἀπὸ τὸ ΕΡΓΩ καὶ τὴν πρὸθεσιν ΕΝ.

Ὅτι ἡ σημερινὴ ἔννοια τοῦ «Ἐνεργῶ» («κάνω ἔργο») δηλοῦται πλήρως ἀπὸ τὸ ῥῆμα «Ἐργῶ». Ἑπομένως τὸ «Ἐν» εἶναι περιττόν διὰ τὴν δήλωσιν τῆς σημερινῆς ἐννοίας τοῦ «Ἐνεργῶ».

Ὅτι τὸ ΕΝΕΡΓΩ σημαίνει ΕΡΓΩ ΕΝ τινι ἔργῳ, δηλαδή εὑρίσκομαι, λειτουργῶ, συμμετέχω σὲ κάποιο Ἔργο. Καὶ τί καὶ τίνος μπορεῖ νὰ εἶναι αὐτό τὸ Ἔργον;

Τί ἕτερον καὶ τίνος ἑτέρου, ἤ μὴ τὸ Ἔργον τοῦ Παμμεγίστου Δημιουργοῦ.


Ὁ ἔχων Οὖς ἄς τὸ τείνῃ:

  • Ἐν τῇ ἀρχικῇ Ἑλληνικῇ τὸ ῤῆμα «Ὦ» ἐσήμαινε ΥΠΑΡΧΩ. Ἐξ αὐτοῦ νῦν σώζεται ὁ τύπος τῆς μετοχῆς «ὁ Ὤν, ἡ Οὖσα, τὸ Ὄν».
    Ἐν τῇ Ἑλληνικῇ τὰ ῥήματα τῆς ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗΣ φωνῆς φέρουσι κατάληξιν «Ω». Τούτου σημαίνοντος ὅτι τὸ Ω στὴν κατάληξιν τῶν ῥημάτων σημαίνει προδήλως τὸ ΕΡΓΟΝ, τὴν ΕΝΕΡΓΕΙΑΝ.


Βεβαιώτατα δὲ καὶ φυσικώτατα, ΕΝΕΡΓΩ ΑΡΑ ΥΠΑΡΧΩ, καὶ ΥΠΑΡΧΩ ΑΡΑ ΕΝΕΡΓΩ.

Δηλαδή ἐν τῇ Θείᾳ Ἐλληνικῇ γλώσσῃ τὸ Ω σημαίνει ΥΠΑΡΧΩ καὶ ΕΝΕΡΓΩ.

Ἐγώ εἰμι τὸ Α καὶ τὸ Ω, λέγει Κύριος ὁ Θεός, ὁ ὤν καὶ ὁ ἦν καὶ ὁ ἐρχόμενος, ὁ παντοκράτωρ. (Ἀποκ. 1:8)

Τρισήλιος ὁ Πατήρ, Δόξα τῷ Υἱῷ, Ἅγιε Ἀθάνατε, Ἐλέησον ἡμᾶς.

Ἐγὼ ὁ Ὑπάρχων καὶ Ἐνεργῶν ἐν τῷ Σχεδίῳ τῆς Ἀλαθείας, ὁ ὤν ἐν τῷ Ἄλφα καὶ ἄλφων ἐν τῷ Ὠμέγα, ὁ παρακείμενος Ἀδήν τοῦ Θεοῦ τοῦ Παντοκράτορος.

Τρισήλιος ὁ Πατήρ, Δόξα τῷ Υἱῷ, Ἅγιε Ἀθάνατε, Ἐλέησον ἡμᾶς.

Νικήθηκαν οἱ Ρωμηοί· σὲ μιὰ γῆ πολύ κοντινή· ἀλλὰ αὐτοί μετὰ τὴν ἧττά τους, σύντομα θὰ ξανανικήσουν· σὲ λίγα χρόνια..... Θὰ εἶναι ἡ Ἡμέρα ποὺ οἱ Πιστοί θὰ ἀγάλλονται. (Κοράνιον, Σούρα-30 Eλ-Ρούμ 21ο, 2-4).

Οἱ δὲ παῖδες Ῥωμηῶν/Ἑλλήνων συστηματικῶς διώκονται καὶ ἀφανίζονται κατὰ τοὺς τελευταίους ἕξ αἰώνας, φονευόμενοι ἐν πολέμῳ καὶ ἐν εἰρήνῃ, βιαζόμενοι ὑπὸ φυλῶν βαρβάρων, ἐκριζούμενοι ἐκ τῶν ἑστιῶν των, τηρούμενοι ἐν ἀπαιδευσίᾳ καὶ ἐν στρεβλῇ παιδείᾳ, καταληστευόμενοι καὶ ὑποδουλούμενοι, διασυρόμενοι, συκοφαντούμενοι, ὑποσκαπτόμενοι καὶ κυβερνούμενοι ὑπὸ τούρκων ἤ ἑλληνοφώνων δούλων τῶν σατανιστικῶν στοῶν τῶν νεοπολιτισμένων ῥυπαρῶν ἐθνῶν, ἐν διαρκεῖ καὶ ἀδιαλλείπτῳ αἰχμαλωσίᾳ.

Ἐγὼ ὁ Ἠνίοχος τῆς Βίας τῶν Οὐρανῶν καὶ τῆς Προσευχῆς τῶν Ἀνθρώπων, ὁ κομίζων τὴν Νίκην τῶν Ῥωμηῶν καὶ τὴν Ἀγαλλίασιν τῶν Εὐσεβῶν.

Καὶ σώσει αὐτοὺς Κύριος ὁ Θεὸς αὐτῶν ἐν τῇ ἡμέρᾳ ἐκείνῃ, ὡς πρόβατα λαόν αὐτοῦ, διότι λίθοι ἅγιοι κυλίονται ἐπὶ γῆς αὐτοῦ. Ὅτι εἴ τι ἀγαθὸν αὐτοῦ καὶ εἴ τι καλὸν παρ’ αὐτοῦ, σῖτος νεανίσκοις καὶ οἶνος εὐωδιάζων εἰς παρθένους. (Ζαχαρίας 9:16-17)

  • † Λόγος Ἐν Ὧ Χριστός, Γνῶσις Δωρεάν καὶ Ἄτη Κυρίου, ἡ Θρησκεία ἡ Ὁριστική.


Ἔτι πολλά ἔχω λέγειν ὑμῖν, ἀλλ’ οὐ δύνασθε βαστάζειν ἄρτι. Ὅταν δὲ ἔλθῃ ἐκεῖνος, τὸ Πνεῦμα τῆς ἀληθείας, ὁδηγήσει ὑμᾶς εἰς πᾶσαν τὴν ἀλήθειαν (Ἰω. 16:12-13)

  • † Μακάριος ὁ ἀκολουθῶν καὶ γρηγορῶν, οὗτός γαρ ἔσται ὁ Ἄνθρωπος.


Διὰ τοῦ Χριστοῦ τὴν Ἐπανάστασιν καὶ τῶν Ἑλλήνων τὴν Ἀνάστασιν!

Εἰς Δόξαν Πατρός Θεοῦ Δημιουργοῦ καὶ Υἱοῦ Ἰησοῦ Μεσσία καὶ τοῦ Ἁγίου τοῦ Πατρός Πνεύματος.

Ἰησοῦς Χριστός ὁ Ἄρχων ὁ ἐμός, Ὅν προσκυνήσουσι Γῆ καὶ Οὐρανός.

Ὁ πιστεύων εἰς ἐμέ, κἂν ἀποθάνῃ, ζήσεται· καὶ πᾶς ὁ ζῶν καὶ πιστεύων εἰς ἐμέ οὐ μὴ ἀποθάνῃ εἰς τὸν αἰῶνα. (Ἰω. 11:26)

Ἕλληνες ἀνελλιπῶς προσεύχεσθε καὶ ἐν εὐλαβείᾳ ἐπιλέξατε:

Θεός ἤ Θάνατος!

Ἀμήν


††† Ἰάειρος ἐκ Θεοῦ



Εικόνα

Re: ΥΠΑΡΧΩ και ΕΝΕΡΓΩ

2
Νικήθηκαν οἱ Ρωμηοί· σὲ μιὰ γῆ πολύ κοντινή· ἀλλὰ αὐτοί μετὰ τὴν ἧττά τους, σύντομα θὰ ξανανικήσουν· σὲ λίγα χρόνια..... Θὰ εἶναι ἡ Ἡμέρα ποὺ οἱ Πιστοί θὰ ἀγάλλονται. (Κοράνιον, Σούρα-30 Eλ-Ρούμ 21ο, 2-4).

Οἱ δὲ παῖδες Ῥωμηῶν/Ἑλλήνων συστηματικῶς διώκονται καὶ ἀφανίζονται κατὰ τοὺς τελευταίους ἕξ αἰώνας, φονευόμενοι ἐν πολέμῳ καὶ ἐν εἰρήνῃ, βιαζόμενοι ὑπὸ φυλῶν βαρβάρων, ἐκριζούμενοι ἐκ τῶν ἑστιῶν των, τηρούμενοι ἐν ἀπαιδευσίᾳ καὶ ἐν στρεβλῇ παιδείᾳ, καταληστευόμενοι καὶ ὑποδουλούμενοι, διασυρόμενοι, συκοφαντούμενοι, ὑποσκαπτόμενοι καὶ κυβερνούμενοι ὑπὸ τούρκων ἤ ἑλληνοφώνων δούλων τῶν σατανιστικῶν στοῶν τῶν νεοπολιτισμένων ῥυπαρῶν ἐθνῶν, ἐν διαρκεῖ καὶ ἀδιαλλείπτῳ αἰχμαλωσίᾳ
:hmmm
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν
Απάντηση

Επιστροφή στο “Παγκόσμιος Αρχαιοελληνικός πολιτισμός”

cron