Re: Είστε του παλιού ημερολόγιου;

118
ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΤΟ ΠΑΛΑΙΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Εικόνα


Η Αγια Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία μας χρησιμοποιοῦσε ἀνέκαθεν τὸ Ἰουλιανὸ Ἡμερολόγιο, δηλαδὴ τὸ Ἡμερολόγιο τῆς ρωμαϊκῆς πολιτείας, συμφώνως δὲ πρὸς αὐτὸ ἐρρύθμισε τὸ Πασχάλιο καὶ τὸ Ἑορτολόγιό Της, δηλαδὴ πότε θὰ ἑορτάζουμε τὶς κινητὲς καὶ ἀκίνητες Ἑορτὲς ὁλοκλήρου τοῦ ἔτους.
 Ἔτσι, τὸ Ἰουλιανὸ Ἡμερολόγιο συμπλέχθηκε μὲ τὴν ζωὴ τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας μας, «συνυφάνθη καὶ ἡγιάσθη»1· ἕνεκα τούτου, σήμερα δὲν τὸ ἀποκαλοῦμε Ἰουλιανὸ ἢ Παλαιό, ἀλλὰ ᾿Εκκλησιαστικὸ Ἡμερολόγιο ἢ καὶ Πάτριο Ἡμερολόγιο, ἐπειδὴ εἶναι «Πατροπαράδοτον καὶ ἐκκλησιαστικῶς ἀνέκαθεν κεκυρωμένον».
 Κάθε ἀλλαγὴ στὴν ἀρχαιοπαράδοτη Ἡμερολογιακὴ Τάξι τῆς Ἐκκλησίας μας ἐπιφέρει ἀναποφεύκτως σύγχυσι, ταραχὴ καὶ ἀνατροπὴ ὅσων ἐθέσπισαν οἱ Ἅγιοι Πατέρες μας μὲ βάσι τὸ Ἐκκλησιαστικὸ Ἡμερολόγιο, γι᾿ αὐτὸ καὶ ὅποτε στὸ παρελθὸν ἐπεχειρεῖτο νὰ γίνη κάποια σχετικὴ ἀλλαγή, ἀπερρίπτετο.
 Ὅταν μάλιστα κατὰ τὸν ΙϚʹ ( 16ον) αἰῶνα, οἱ αἱρετικοὶ Παπικοὶ προσεπάθησαν νὰ πείσουν τοὺς Ὀρθοδόξους νὰ ἀποδεχθοῦν τὸ ἰδικό τους Νέο ἢ Γρηγοριανὸ ἢ Παπικὸ Ἡμερολόγιο, οἱ Ἁγιώτατοι Προκαθήμενοι τῶν Ἀνατολικῶν Ὀρθοδόξων Πατριαρχείων ἀπέκρουσαν καὶ κατεδίκασαν συνο- δικῶς τὸ Δυτικὸ Ἡμερολόγιο τρεῖς φορές: 1583, 1587 καὶ 15932·.
 Δὲν θὰ πρέπει νὰ λησμονῆται, ὅτι ὁ Κύριός μας ἔδειξε καὶ θαύματα, τὰ ὁποῖα ἐπιβεβαίωσαν τὸ δίκαιο καὶ θεάρεστο τῆς ἐμμονῆς τῶν Ὀρθοδόξων στὸ Πάτριο Ἐκκλησιαστικὸ Ἡμερολόγιο. Λέγει σχετικὰ ὁ Ὅσιος Νικόδημος ὁ Ἁγιορείτης:
Εικόνα
«Ὅτι περισσότερον εὐαρεστεῖται
ὁ Θεὸς εἰς τὴν τάξιν τοῦ Πασχαλίου
καὶ ἁπλῶς εἰπεῖν τοῦ Καλανταρίου
(Ἡμερολογίου)
τοῦ ἐδικοῦ μας, παρὰ
εἰς τὴν ἀκρίβειαν τοῦ Πασχαλίου καὶ
Καλανταρίου τῶν Λατίνων, φανερὸν
εἶναι ἀπὸ τὰ θαύματα ὁποῦ ἔδειξε,
καὶ δεικνύει ἕως τώρα δι᾿ αὐτό»3·.
* * *

 Στους ἀνωτέρω σοβαροὺς λόγους, οἱ ὁποῖοι ἐπιβάλλουν τὴν ἐμμονή μας στὸ Πάτριο Ἐκκλησιαστικὸ Ἡμερολόγιο ἔχει προστεθῆ ἕνας ἀκόμη σοβαρώτερος.
 Στὶς ἀρχὲς τοῦ Κʹ ( 20οῦ) αἰῶνος, ἐμφανίσθηκε ἡ λεγομένη Οἰκουμενικὴ Κίνησις, ἡ ὁποία ἀπέβλεπε στὴν προσέγγισι καὶ προσεχῆ ἕνωσι ὅλων τῶν Χριστιανῶν τῆς Οἰκουμένης, χωρὶς ὅμως ὀρθόδοξες βάσεις, ἐφ᾿ ὅσον θεωροῦσε ὅλους τοὺς αἱρετικοὺς ὡς δῆθεν μέλη τῆς Ἐκκλησίας καὶ τὶς ἑτερόδοξες Κοινότητες ὡς δῆθεν Ἐκκλησίες Χριστοῦ.
 Ἔτσι, μία νέα κακοδοξία, ἡ αἵρεσις τοῦ Οἰκουμενισμοῦ ἄρχισε νὰ διαδίδεται καὶ τὸ μεγάλο δυστύχημα εἶναι, ὅτι αὐτὴ ἡ αἵρεσις διεκηρύχθη γιὰ πρώτη φορὰ ἐπισήμως στὰ ὅρια τῆς Ὀρθοδοξίας, ἀπὸ τὸ Πατριαρχεῖο Κωνσταντινουπόλεως τὸ 19204·.
 Ὡς πρῶτο πρακτικὸ βῆμα γιὰ τὴν ἐπίτευξι τῶν σκοπῶν τῆς Οἰκουμενικῆς Κινήσεως ἦταν ἡ ἀποδοχὴ ἑνὸς «ἑνιαίου ἡμερολογίου», ὥστε νὰ ἑορτάζουν ὅλοι μαζί, Ὀρθόδοξοι καὶ αἱρετικοί, τὶς μεγάλες Ἑορτὲς καὶ ἔτσι νὰ μειώνεται τὸ αἴσθημα τῆς διαιρέσεως4·.
 Κατὰ τὸ ἔτος 1924 πραγματοποιήθηκε τὸ πρῶτο σχέδιο τῆς αἱρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καὶ ἐπεβλήθη βιαίως ἡ ἀλλαγὴ τοῦ Πατρίου Ἐκκλησιαστικοῦ Ἡμερολογίου, ἡ ὁποία διέσπασε τὴν ἑορτολογικὴ ἑνότητα τῶν Ὀρθοδόξων μὲ τραγικὲς ὄντως συνέπειες.
 Ἐν συνεχείᾳ, οἱ ὀπαδοὶ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, μὲ πρωτοπόρους δυστυχῶς τοὺς πατριάρχας Κωνσταντινουπόλεως, διὰ μέσου τῶν διαφόρων Οἰκουμενιστικῶν Συνεδρίων καὶ κατόπιν μὲ τὴν συμμετοχή τους ἰδίως στὸ λεγόμενο Παγκόσμιο Συμβούλιο Ἐκκλησιῶν ( 1948 καὶ ἑξῆς), προχώρησαν σὲ στενώτερη σχέσι καὶ κοινωνία μὲ τοὺς ποικιλωνύμους αἱρετικούς, μέχρι τοῦ σημείου νὰ συνεργάζωνται σήμερα σὲ ὅλα τὰ ἐπίπεδα, νὰ συμπροσεύχωνται, συλλειτουργοῦνται, συνυπογράφουν αἱρετικὰ κείμενα καὶ νὰ διακηρύσσουν ἀπόψεις κακόδοξες5·.
 Μάλιστα, οἱ Οἰκουμενισταὶ προχώρησαν τόσο πολὺ στὸ τολμηρὸ ἄνοιγμά τους αὐτό, ὥστε ἦλθαν ἐπίσης σὲ σχέσεις συνεργασίας καὶ συμπροσευχῆς ἀκόμη καὶ μὲ ἀλλοθρήσκους, μὲ ἀποτέλεσμα, ἀφοῦ σὲ πρῶτο στάδιο χάθηκε ἡ διαχωριστικὴ γραμμὴ Ὀρθοδοξίας καὶ αἱρέσεως (Διαχριστιανικὸς Οἰκουμενισμός ), τώρα νὰ κινδυνεύη σὲ δεύτερο στάδιο νὰ χαθῆ καὶ ἡ διαχωριστικὴ γραμμὴ Χριστιανῶν καὶ ἀλλοθρήσκων (Διαθρησκειακὸς Οἰκουμενισμός )6·.
 Μία δήλωσις τοῦ πατριάρχου τῶν Οἰκουμενιστῶν Ἀθηναγόρου († 1972) εἶναι ἐνδεικτικὴ τῆς φοβερᾶς καταπτώσεως:

«Ἀπατώμεθα καὶ ἁμαρτάνομεν,
ἐὰν νομίζωμεν, ὅτι ἡ Ὀρθόδοξος
πίστις κατῆλθεν ἐξ οὐρανοῦ καὶ ὅτι
ὅλα τὰ [ἄλλα] δόγματα εἶναι ἀνάξια.
Τριακόσια ἑκατομμύρια ἀνθρώπων
ἐξέλεξαν τὸν μουσουλμανισμὸν διὰ
νὰ φθάσουν εἰς τὸν θεόν των καὶ ἄλλαι
ἑκατοντάδες ἑκατομμύρια εἶναι
Διαμαρτυρόμενοι, Καθολικοί, Βουδισταί.
Σκοπὸς κάθε θρησκείας εἶναι
νὰ βελτιώσῃ τὸν ἄνθρωπον»7·!
* * *

 Ορθως λοιπὸν καὶ δικαίως οἱ εὐσεβεῖς Ὀρθόδοξοι ἐμμένουν ἀπὸ τοῦ 1924 στὴν Ἐκκλησιαστικὴ Παράδοσι τοῦ Πατρίου Ἡμερολογίου, ἐφ᾿ ὅσον ὁ μὲν Οἰκουμενισμὸς εἶναι μία ἐκκλησιολογικὴ αἵρεσις, τὸ δὲ Νέο Ἡμερολόγιο εἶναι μία κατάκριτος καινοτομία.
 Οἱ Ὀρθόδοξοι τοῦ Πατρίου Ἡμερολογίου καλοῦνται καὶ Ἐνιστάμενοι, διότι μὲ τὴν Χάρι τοῦ Θεοῦ ἐνίστανται θεαρέστως, δηλαδὴ ἀγωνίζονται κατὰ τῆς αἱρέσεως καὶ τῆς καινοτομίας, στὴν προοπτικὴ τῆς εἰρηνεύσεως καὶ τῆς ἑνότητος τῆς Ἐκκλησίας, «πρὸς ἕνωσιν τῆς Ἐκκλησίας καὶ ὁμόνοιαν », ὅπως ἔλεγε ἡ Ζʹ Ἁγία Οἰκουμενικὴ Σύνοδος8·.

http://www.agioskyprianos.org/about.shtml#comment2

Re: Είστε του παλιού ημερολόγιου;

119
Ευχαριστώ αγαπητε sarotos για τον κόπο σου που έκανες να απαντήσεις.

Εγω δεν πιστεύω και το εχω πει οτι ενα ημερολόγιο μπορεί να κρίνει την Ορθοδοξία ή οχι κάποιου,γιατί το θεωρώ απλώς εργαλείο και όπως όλα τα εργαλεία,άλλος το χρησιμοποιεί για καλό και άλλος για κακό.
Πέραν απο αυτό ,όμως δεν μπορώ προσωπικά να συγκρίνω τους Ορθόδοξους (νέου και παλιού) με τους παπικούς.
Αφήνω για λίγο τον Οικουμενισμό, θα σου πω πιο μετά.

Οι παπικοί ξέρουμε οτι είναι αιρετικοί,δεν λεώ οτι δεν πιστεύουν και μάλιστα πολύ κάποιοι,αλλά πιστεύουν λανθασμένα.Θαύματα φυσικα και γίνονται,γιατί οι άγιοι,ο Χριστός και η Παναγία βοηθάνε τους πάντες ,ακόμα και Μουσουλμάνους και φυσικά μέσω των θαυμάτων και της πίστης τους νιώθουν την ευλογία του Θεού.
Αλλά ο αγιασμός τους χαλάει,δεν έχουν θεία κοινωνία για να δούν την μετατροπή του άρτου σε σάρκα και του οίνου σε αίμα,όπως αποκαλύπτεται στους Ορθόδοξους ,για αυτούς που έχουν καθαρά μάτια να δουν,πέραν των δογματικών σφαλμάτων.
Οπότε δεν μπορώ να την συγκρίνω με την Θεία Χάρη που δίνει ο Θεός στους Ορθόδοξους.

Και έρχομαι τώρα στον οικουμενισμό,δογματικώς ο οικουμενισμός είναι λάθος και δεν χρειάζεται να το πω εγω,το έχουν πει πολλοί καλύτεροι απο μένα.Το κακό είναι οτι αυτά που γίνονται είναι στους περισσότερους άγνωστα,για όσους δηλαδή ενδιαφέρονται.
Ο οικουμενισμός έγινε γνωστός,να πω δοξα τω Θεώ για το ιντερνετ,τα τελευταία χρόνια,αλλιώς ακόμα θα κοιμόμασταν.

Για μένα,προσωπική μου άποψη,που μπορεί να είναι και λάθος,η αποτείχιση κανονικά θα έπρεπε να είναι η έσχατη καταφυγή.Βέβαια θεωρώ πως είναι κάτι,που δεν πρέπει να αποφασίζει κάποιος μόνος του,αλλά με συζήτηση με τον πνευματικό του.

Και να σου εξηγήσω,όσοι είναι με το νέο και πραγματικά νιώθουν και βιώνουν την Ορθοδοξία,βλέπουν όλα αυτά που γίνονται και πονάνε για το που έχουν καταντήσει κάποιοι.Και αυτοί θα είναι οι πρώτοι που θα αποτειχιστούν και θα φάνε όλη την κατακραυγή και τον πόλεμο.

Και να σου πω ενα παράδειγμα γιατι το θεωρώ ως έσχατη καταφυγή.Βέβαια μπορεί να φαίνεται λίγο ουτοπικό ,δεδομένης της καταστάσεως.

Ο μητροπολίτης Γόρτυνος,παλιότερα απόσο θυμάμαι και αν δεν κάνω λάθος,δεν πολυμιλούσε για τον Οικουμενισμό.
Τον τελευταίο καιρό,όπως είπε και ο ίδιος,είχε πολλές διαμαρτυρίες για όλα αυτά τα οικουμενιστικά ανοίγματα και ουσιαστικά αυτές οι διαμαρτυρίες επι προσωπικού,τον αναγκασαν να πάρει θέση και ίσως και να τον "ξύπνησαν".

Αρχιμανδρίτης εκοψε τον μνημόσυνο στον μητροπολίτη Συρου για τα άξιος ,αξιος στον παπικό.

Αλλοι βγηκαν απο ναό στην Θεσσαλονική γιατι στην θεία λειτουργία ήταν μεσα ενας μονοφυσίτης.
Φαντάσου να βγαίναν όλοι,θα τολμούσαν να ξαναφέρνανε αιρετικό;;

Δηλαδη αυτό που θέλω να πω,είναι οτι ο δικός μας ρόλος ως Χριστιανοί ,προτού της αποτειχίσεως ,είναι να αντιδράσουμε εντόνως όταν βλέπουμε αυτἀ και δυναμικώς ,γιατί αυτός είναι και ο ρόλος μας.Ο κλήρος χωρίς τον λαό ,απο μόνος του,δεν είναι εκκλησία.Είναι συγκοινωνούντα δοχεία
Οταν πέφτει ο ένας,πρέπει να αναλαμβάνει να τον σηκώσει ο άλλος.
Βέβαια αυτό απαιτεί και την σωστή κατήχηση,που δεν υπάρχει,αλλα είναι άλλο μεγάλο θέμα αυτό.

Αλλά δεν νομίζω οτι έχουμε φτάσει καν σε μέτριο βαθμό αντίδρασης.Μεμονωμένες και ελάχιστες περιπτώσεις.Και νομίζω οτι εδω έχουμε τεράστια ευθύνη απο την πλευρά μας.
Καταλαβαίνεις τι θέλω να σου πω;;

Νομίζω οτι αρκετοι γνωρίζουν τα δογματικά σφάλματα του Οικουμενισμού και οτι ολο αυτό που γίνεται ουσιαστικά δεν έχει ίχνος ορθοδοξίας γιατί τα ισοπεδώνει όλα και ωραία και καλώς τα λένε για να ξυπνήσουν και οι υπόλοιποι,αλλα να το πω απλά,αμα δεν τρίξουμε τα δόντια σε όλους αυτούς και να τους βάλουμε στην θέση τους(στην ορθή δηλαδή) και μείνουμε στα λόγια,έχουμε ευθύνη.

Tώρα πέραν τούτων,ευχής έργον θα ήταν να υπήρχε ενα ημερολόγιο για όλους.

Συγνώμη αν σε κούρασα.
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !

Re: Είστε του παλιού ημερολόγιου;

120
Εγω δεν πιστεύω και το εχω πει οτι ενα ημερολόγιο μπορεί να κρίνει την Ορθοδοξία ή οχι κάποιου,γιατί το θεωρώ απλώς εργαλείο και όπως όλα τα εργαλεία,άλλος το χρησιμοποιεί για καλό και άλλος για κακό.
Πέραν απο αυτό ,όμως δεν μπορώ προσωπικά να συγκρίνω τους Ορθόδοξους (νέου και παλιού) με τους παπικούς.
Αφήνω για λίγο τον Οικουμενισμό, θα σου πω πιο μετά.
αδερφη,

συνεχως βλεπω να λενε οι νεοημερολογιτες το ιδιο πραγμα.
"δεν κολαζει το ημερολογιο"
"δεν κανει ορθοδοξο το ημερολογιο"
" 13 μερες διαφορα ειναι μονο"
και αλλα τετοια χαριτωμενα...

τα ιδια βρε παιδι μου.
ενω ειναι τοσο απλο το ζητημα, δυστηχως βλεπω και ιερεις να λενε αυτα τα χαριτωμενα..

1) βεβαιως και το ημερολογιο δεν μπορει να κρινει την Ορθοδοξια καποιου, διοτι το ημερολογιο ειναι ασυναρτητο με τα Δογματα της Εκκλησιας, πλην του Πασχαλιου Ορου της Α Οικουμενικης συνοδου.

οπως ειπες ομως, μπορει να χρησιμοποιηθει για κακο η για καλο.
απο την στιγμη που η αλλαγη του εγινε παρανομως και στοχευε στον οικουμενισμο, τοτε χρησιμοποιειται για κακο.

δεν ειναι κακο το νεο ημερολογιο. τι φταιει το καημενο?

κακοι ειναι αυτοι που παρανομως το αλλαξαν μονομερως, καταπατοντας πλειστους κανονες, για τους δαιμονικους σκοπους τους.
γνωριζοντας λοιπον εμεις τους σκοπους και το παρανομο της αλλαγης του, πολυ πολυ απλα, αποτειχιζομαστε απο τους επισκοπους αυτους που οδηγουν την εκκλησια μεσα σε μια νυχτα, στον οικουμενισμο.

δεν ειναι το ημερολογιο το προβλημα.

η μονομερης αλλαγη του ομως, ειναι.
ο σκοπος της αλλαγης ομως, ειναι.

αυτο ειναι το ζητημα και οχι το ημερολογιο.

λεγοντας "νεημερολογιτες" δεν ειναι το ζητημα του ημερολογιου, αλλα της μονομερης αλλαγης που εγινε που ειναι παρανομη για την υπολοιπη Ορθοδοξια, αλλα και για τον Οικουμενισμο.
σιγουρα ΟΧΙ για το ημερλογιο αυτο καθε αυτο παντος...

β) ουτε εγω συγκρινω τους παπικους με τους νεοημερολογιτες προφανως.
προσεξε ομως.
οταν παρελθει η πανορθοδοξη συνοδος και ΑΝ τελικως πιστοποιησει ολες αυτες τις αιρεσεις του νεου, τοτε για μενα θα ειναι ακρως χειροτεροι των παπικων ,οσοι παραμεινουν στο νεο.
Οι παπικοί ξέρουμε οτι είναι αιρετικοί,δεν λεώ οτι δεν πιστεύουν και μάλιστα πολύ κάποιοι,αλλά πιστεύουν λανθασμένα.Θαύματα φυσικα και γίνονται,γιατί οι άγιοι,ο Χριστός και η Παναγία βοηθάνε τους πάντες ,ακόμα και Μουσουλμάνους και φυσικά μέσω των θαυμάτων και της πίστης τους νιώθουν την ευλογία του Θεού.
Αλλά ο αγιασμός τους χαλάει,δεν έχουν θεία κοινωνία για να δούν την μετατροπή του άρτου σε σάρκα και του οίνου σε αίμα,όπως αποκαλύπτεται στους Ορθόδοξους ,για αυτούς που έχουν καθαρά μάτια να δουν,πέραν των δογματικών σφαλμάτων.
Οπότε δεν μπορώ να την συγκρίνω με την Θεία Χάρη που δίνει ο Θεός στους Ορθόδοξους.
πως τα γνωριζεις αυτα που λες αδερφη?

εχεις μιλησει με πιστους παπικους και εχεις βγαλει αυτα τα συμπερασματα η απο αυτα που ακους απο εμας τους Ορθοδοξους που αρεσκομαστε να λεμε?

ξερεις ντομινικ, και εκεινοι εαν μιλησεις μαζι τους, εχουν να σου πουν αντιστοιχες ιστοριες για ολα τα μυστηρια τους.

δεν θελω να μπω σε λεπτομεριες μεσω ιντερνετ, αλλα πολυ - πολυ συγκενικο μου προσωπο, ειναι παπικος.
η μανα του παπικια απο την Τηνο, και εκεινος παπικος.

μιλα μαζι του, και μετα ελα να μιλησουμε παλι...

το μονο που μπορω να συζητησω μαζι του, ειναι περι Δογματων.
εαν του μιλησω για θαυματα και για μυστηρια και Θεια Χαρη, εχει να μου πει περισσοτερα απο οτι εχω εγω.

....
Για μένα,προσωπική μου άποψη,που μπορεί να είναι και λάθος,η αποτείχιση κανονικά θα έπρεπε να είναι η έσχατη καταφυγή.Βέβαια θεωρώ πως είναι κάτι,που δεν πρέπει να αποφασίζει κάποιος μόνος του,αλλά με συζήτηση με τον πνευματικό του.
τι εννοιεις καταφυγη?

α) πες μου ποιες αλλες επιλογες εχεις οταν συντελειται προδοσια πιστεως.
πες μου λοιπον, τι αλλες επιλογες εχουμε περαν της αποτειχισης?

β) και αν ο πνευματικος του ειναι "αγρον ηγοραζε" και το μονο που κανει ειναι ο καθυσηχασμος του εαυτου του και των τεκνων του?

εμεις δεν γνωριζουμε οτι συντελειται προδοσια πιστεως? πρεπει να μας το πει ο πνευματικος μας?
Ο μητροπολίτης Γόρτυνος,παλιότερα απόσο θυμάμαι και αν δεν κάνω λάθος,δεν πολυμιλούσε για τον Οικουμενισμό.
Τον τελευταίο καιρό,όπως είπε και ο ίδιος,είχε πολλές διαμαρτυρίες για όλα αυτά τα οικουμενιστικά ανοίγματα και ουσιαστικά αυτές οι διαμαρτυρίες επι προσωπικού,τον αναγκασαν να πάρει θέση και ίσως και να τον "ξύπνησαν".
για φαντασου τα πνευματικα του τεκνα να εκαναν αυτο που οριζει η Ορθοδοξια και να αποτειχιζοντουσαν, τοτε να δεις πως θα "ξυπναγε"....

......
Αρχιμανδρίτης εκοψε τον μνημόσυνο στον μητροπολίτη Συρου για τα άξιος ,αξιος στον παπικό.
δηλαδη αποτειχιστηκε ....

αυτο σημαινει ντομινικ αποτειχιση.

σταματαω το μνημοσυνο.
Αλλοι βγηκαν απο ναό στην Θεσσαλονική γιατι στην θεία λειτουργία ήταν μεσα ενας μονοφυσίτης.
Φαντάσου να βγαίναν όλοι,θα τολμούσαν να ξαναφέρνανε αιρετικό;;
φαντασου ολοι να εκανα πραξη αυτο που οριζει, ως την μονη λυση, η Ορθοδοξια και να αποτειχιζοντουσαν, θα ξανακανανε τα ιδια ?

ξερεις τι θα γινοταν ντομινικ?

την επομενη μερα κιολας θα βγαιναν εγκυκλιοι εναντιων του παπισμου και του Οικουμενισμου.
ξαφνικα ολοι αυτοι οι προδοτες θα γινοντουσαν υπερορθοδοξοι.
Δηλαδη αυτό που θέλω να πω,είναι οτι ο δικός μας ρόλος ως Χριστιανοί ,προτού της αποτειχίσεως ,είναι να αντιδράσουμε εντόνως όταν βλέπουμε αυτἀ και δυναμικώς ,γιατί αυτός είναι και ο ρόλος μας.Ο κλήρος χωρίς τον λαό ,απο μόνος του,δεν είναι εκκλησία.Είναι συγκοινωνούντα δοχεία
Οταν πέφτει ο ένας,πρέπει να αναλαμβάνει να τον σηκώσει ο άλλος.
Βέβαια αυτό απαιτεί και την σωστή κατήχηση,που δεν υπάρχει,αλλα είναι άλλο μεγάλο θέμα αυτό.
αυτο που λες ντομινικ, να γινεται μια εντονη διαμαρτυρια, πρεπει να συμβαινει οταν ξεκιναει το προβλημα.
εδω πλεον κοντευει να γινει πανορθοδοξη συνοδο και να παγειωσει το προβλημα.
το προβλημα εχει ξεκινησει εδω και 100 χρονια και μου μιλας ακομη για εντονες διαμαρτυριες ?

μα δεν καταλαβαινετε ?

δεν υπαρχει αλλη λυση απο την αποτειχιση.

εαν ολοι αποτειχιζοντουσαν, αντι να κανουν "εντονες διαμαρτυριες", τοτε ολοι αυτοι οι προδοτες δεν θα ειχαν εδαφος να κανουν αυτα που κανουν.
δεν καταλαβαινεται την εννοια και την δυναμη της αποτειχισης?
ειναι η μοναδικη λυση οταν η συνοδος αιρετιζει.
ολα τα υπολοιπα ειναι ημιμετρα με μηδενικο αποτελεσμα.

δεν μενεις μεσα στην αιρεση για να πολεμησεις την αιρεση.

βγαινει απο την αιρεση για να κρατησεις Ορθοδοξια και να πολεμησεις την αιρεση.
οτιδηποτε διαφορετικο απο αυτο ειναι εκτος Ορθοδοξου πνευματος.

να μπουμε στον παπισμο τοτε για να πολεμησουμε τον παπισμο.

πολεμας την αιρεση του παπισμου οντας Ορθοδοξος.

πολεμας την αιρεση του οικουμενισμου οντας Ορθοδοξος και οχι οικουμενιστης, μημονευοντας οικουμενιστες.

πως πολεμας τον βαρθολομαιο οταν τον μνημονευεις και λαμβανεις την ευλογια του σε καθε λειτουργια ?
ειναι δυνατον?

αδερφη, ολα αυτα ειναι ημιμετρα με μηδενικα αποτελεσματα, και δεν εχουν σχεση με το Ορθοδοξο πνευμα.
Ορθοδοξια σημαινει, βγαινω απο την αιρεση για να πολεμησω την αιρεση.
δεν πολεμαω την αιρεση μενοντας μεσα στην αιρεση.

βγαινω απο την αιρεση, κραταω Ορθοδοξια, και οντας πλεον ορθοδοξος, πολεμαω την αιρεση.

αυτο εκαναν παντοτε οι Πατερες και ο λιγοστος (παντοτε) λαος που τους ακολουθουσε.

Re: Είστε του παλιού ημερολόγιου;

121
η μονομερης αλλαγη του ομως, ειναι.
ο σκοπος της αλλαγης ομως, ειναι.
Δεν θα διαφωνήσω,άλλωστε εχουμε πει,το καλύτερο θα ήταν να γυρνάγαμε στο παλιό.
Δεν είναι θέμα χαριτωμένου...
απο την στιγμη που η αλλαγη του εγινε παρανομως και στοχευε στον οικουμενισμο, τοτε χρησιμοποιειται για κακο.
Στόχευε ναι.

Και ο σκοπός του ίντερνετ είναι η καταγραφή των πάντων.
Το εργαλείο αυτό όμως το εφτιαξαν για κακό,το κάνουμε χρήση του όμως.
Τι θέλω να πω..πως το σκεφτομαι δηλαδη...

Το ημερόλογιο φτιάχτηκε ως πρόφαση για οικουμενισμό.
Ο Α μητροπολίτης το χρησιμοποιεί ως πρόφαση για να κάνει συμπροσευχες.
Ο Β μητροπολίτης δεν το χρησιμοποιεί για συμπροσευχές και είναι εναντίον.

Το ίδιο εργαλείο,ο Α κάνει κακή χρήση,ο Β καλή.

Πέραν του ημερολογίου ομως,νομίζω και πιστεύω οτι οι άνθρωποι φέρνουν τον Οικουμενισμό,ανεξαρτήτως για ποιο σκοπό έγινε.
Δηλαδή ,δεν ήταν την μια μέρα ορθόδοξοι και την επόμενη που άλλαξε το ημερολόγιο παράνομα έγιναν αυτόματα οικουμενιστές.
Ο οικουμενισμός μπήκε στο νέο ημερολόγιο,όταν ξεκίνησαν οι συμπροσευχές.
Αν και για να λέμε την αλήθεια,υπήρχαν παρόμοια έκτροπα και πριν το 1900,αλλά σε πολύ μικρή κλίμακα.
Και στην εποχή μας βλέπουμε οτι ,ούτε το παλιό ημερολόγιο εμποδίζει για οικουμενισμό,οσοι θέλουν να οικουμενίσουν,τα ξεπερνάνε τέτοια εμπόδια.

Δεν θέλω να μείνω στα ημερολόγια,γιατί νομίζω είναι πιο εύκολο να αλλάξει κάποιος ημερολόγιο,μια απόφαση είναι,παρά να βρει το θάρρος να αντιμετωπίσει τον Οικουμενισμό πρακτικώς.

πως τα γνωριζεις αυτα που λες αδερφη?
Δεν τα γνωρίζω,αυτό που ξέρω είναι οτι για να έχει θεία Χάρη ενα μυστήριο,πρέπει να κατέβει το άγιο Πνεύμα.
Μπορεί να κατέβει το άγιο Πνεύμα σε εναν που θεωρεί την θεία Χάρη κτιστή;;

Την Κυριακή με το νέο ημερολόγιο,εορτάζεται ένα θαύμα του αγίου Σπυρίδωνα,που κατεστρεψε το παπικό θυσιαστήριο που πήγαν να χτίσουν μέσα στον ναό του

http://www.filoumenos.com/forum/viewtopic.php?p=67733

Κάτι σχετικά με τα θαυμαστά που βλέπουν δεν γνωρίζω να σου πω,ο άγιος θα ξέρει καλύτερα,οπότε θα ακολουθήσω αυτόν.


και αν ο πνευματικος του ειναι "αγρον ηγοραζε" και το μονο που κανει ειναι ο καθυσηχασμος του εαυτου του και των τεκνων του?

εμεις δεν γνωριζουμε οτι συντελειται προδοσια πιστεως? πρεπει να μας το πει ο πνευματικος μας?
Ο καθείς πράττει κατα την κρίση του,το θέμα ειναι αν είναι η κρίση του σωστή.Μπορεί να βρει άλλον πνευματικό να ρωτήσει,αμα δεν τον
αναπαύει ο δικός του.Φυσικά και γνωρίζουμε,αυτό που είπα,είναι οτι κατά την άποψη μου,που μπορεί για κάποιους να είναι λάθος,πρέπει να συμβουλευτεί κάποιον πνευματικό άνθρωπο.

εαν ολοι αποτειχιζοντουσαν, αντι να κανουν "εντονες διαμαρτυριες", τοτε ολοι αυτοι οι προδοτες δεν θα ειχαν εδαφος να κανουν αυτα που κανουν.
δεν καταλαβαινεται την εννοια και την δυναμη της αποτειχισης?
ειναι η μοναδικη λυση οταν η συνοδος αιρετιζει.
ολα τα υπολοιπα ειναι ημιμετρα με μηδενικο αποτελεσμα.

δεν μενεις μεσα στην αιρεση για να πολεμησεις την αιρεση.

βγαινει απο την αιρεση για να κρατησεις Ορθοδοξια και να πολεμησεις την αιρεση.
οτιδηποτε διαφορετικο απο αυτο ειναι εκτος Ορθοδοξου πνευματος.

να μπουμε στον παπισμο τοτε για να πολεμησουμε τον παπισμο.

πολεμας την αιρεση του παπισμου οντας Ορθοδοξος.
Σεβομαι την άποψη σου,αλλά να σε ρωτήσω κάτι,αν και διαφωνώ πάλι με την σύγκριση της Ορθοδοξίας με τον παπισμό.
Τον παπισμό δεν μπορείς να τον αλλάξεις απο μέσα γιατί πρέπει να αλλάξουν δόγματα χιλιετίας.
Στην ορθοδοξία,ήρθαν κάποιοι και άλλαξαν δόγματα χιλιετίας ,λέγοντας του παπικούς αδελφή εκκλησια για παράδειγμα.
Αρα εδω αλλάζεις τους ανθρώπους.
Δεν είμαι εναντίον της αποτείχισης και οπως εχω ξαναπεί,μπορεί όλοι εντέλλει εκεί να καταφύγουμε.
Αποψη μου είναι και μπορεί να σου φαίνεται στραβή οτι πριν γίνει αυτό,δεν νιώθω οτι έχουμε κάνει ως Χριστιανοί,ούτε τα ελάχιστα για να αποφευχθεί αυτό.

Δηλαδη για παράδειγμα στην Θεσσαλονική,αν βγαίναν όλοι απο την εκκλησία και αυτό "ξύπναγε" τον επίσκοπο και δεν προέβαινε σε παρόμοιες ενέργειες δεν θα χρειαζόταν και η αποτείχιση.
Και αν το έκαναν σε όλες τις μητροπόλεις ,τι θα γινόταν;;
Θα τολμούσανε ξανά;;
Αν παρόλα αυτά συνέχιζαν,τότε να δεχτώ την λύση της αποτείχισης.

Ελπίζω να καταλαβαίνεις τι θέλω να πω και με συγχωρείς αν όπως σου είπα φαίνεται ουτοπικό,το ξέρω.
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !

Re: Είστε του παλιού ημερολόγιου;

122
αδερφη,.
και εγω σεβομαι την αποψη σου.
εν τελη, η διαφορα μας δεν ειναι στην ουσια του προβληματος, εκει, απο οτι καταλαβαινω τουλαχιστον, συμφωνουμε.
η διαφορα μας ειναι οτι εγω πιστευω πως η προδοσια εχει περασει καθε οριο για να μεινει κανεις μεσα στο νεο, ενω εσυ πιστευεις μεν οτι εχει περασει καθε οριο, αλλα δεν εχουν γινει οι ενεργειες που θα επρεπε απο τους πιστους, ωστε να καταφυγει καποιος εν τελη στην αποτειχιση.

σεβαστο αδερφη...

θελω μονο να ενα πραγμα να πω.

οταν η συνοδος μας αιρετιζει, τοτε οδευουμε ,μαζι με την συνοδο αυτη, στην απωλεια απο την στιγμη που αιρετιζουμε και εμεις μαζι με αυτην. για αυτο και αποτειχιζομαστε.
ετσι ωστε να μην συμμετεχουμε και εμεις στην προδοσια του Χριστου.
αποτειχιζομαστε, κρατοντας ετσι την Ορθοδοξη πιστη Του.
αυτη ειναι η γραμμη της Ορθοδοξιας.

ο καθε ανθρωπος ομως, πραττει κατα συνειδηση. και βεβαιως, συν του νομου, κρινεται απο αυτην.
ο Κυριος εξεταζει πρωτιστως τα κινητρα της καθε ενεργειας μας. αρκει να μην γινομαστε υβριστες στην οικονομια και την μακροθυμια Του.
το θεμα ειναι να εξεταζουμε και εμεις τα κινητρα μας σε βαθος και με απολυτη ειλικρινεια, διοτι εξεταζοντας επιφανειακα τα κινητρα μας, αλλα πιστευουμε οτι ειναι, ενω στην πραγματικοτητα εαν εξεταστουν στο πραγματικο βαθος τους, ειναι εντελως διαφορετικα, και συνηθως κατα το συμφερον μας.

προσωπικα δεν μπορω να σου πω οτι πραττεις λαθος ντομινικ, καθοτι τα κινητρα σου ειναι αγνα.
προσεξε ομως μην το εκμεταλευεται ο διαβολος και βαλε τα ορια σου.

εαν τα ορια σου ειναι η σχεδον ανυπαρκτη αντιδραση του λαου, τι θα κανεις εαν συνεχιστει αυτη η μη αντιδραση?
μεχρι ποτε θα περιμενεις?
τι περιμενεις να δεις για να πραξεις?

δεν ζηταω να απαντησεις.
απλως, για σκεψη ολων μας.

Re: Είστε του παλιού ημερολόγιου;

124
η δικη μου γνωμη ειναι πως οι συνειδητοι Ορθοδοξοι που ειναι στο νεο, και βλεπουν και κατανοουν την προδοσια που επιτελειται, επρεπε να εχουν φυγει απο χτες απο την συνοδο αυτη ωστε να μην συνκοινωνουν την προδοσια αυτην.
αυτη, ειναι η δικη μου γνωμη.

δεν εχει νοημα καποιος να γινει παλαιοημερολογιτης εαν δεν καταλαβαινει τι κανει..
πρεπει καποιος να κατανοησει την ουσια της αποτειχισης. να καταλαβει το βαθος της πραξης αυτης.

οσον αφορα τις συνοδους του παλαιου, 2 ειναι ολες και ολες. ας παει οπου θελει κανεις..
οι διαφορες μεταξυ των συνοδων του παλαιου ειναι καθαρα Εκκλησιαστικες και οχι θεολογικες. οπου και να πας, το ιδιο ειναι.
τουλαχιστον οσον αφορα τις συνοδους των Φλωρινικων. δεν υπαρχει διαφορα, για αυτο και σιγα σιγα μαλλον θα ενωθουν. ηδη 3 εχουν ενωθει. η συνοδος του Μακαριου http://ec-goc.gr/ στην οποια ανοικω προσωπικα, ενωθηκε και με την συνοδο του Μακαριου Αμερικης, η συνοδος του Καλλινικου ενωθηκε με του Κυπριανου, και γινονται συζητησεις για ενωση του Καλλινικου και του Μακαριου, αφου δεν υπαρχει καμια διαφορα πλεον.
ετσι λοιπον, εαν γινει και αυτη η ενωση, που ειναι ζητημα χρονου, τοτε θα μιλαμε για 1 συνοδο των παλαιοημερολογιτων πλεον και θα τελειωσει το θεμα.

εν τελη, οπου και να παει κανεις, το ιδιο ειναι.

προσεξε, μιλαω παντα για τις συνοδους που απορεουν απο τον Χρυσοστομο φλωρινης, τους Φλωρινικους επονομαζομενους, που ειναι και η συντριπτικη πλειοψηφια των παλαιοημερολογιτων εν Ελλαδι.
υπαρχουν και οι Ματθαιικοι, οπου ειναι 4 παραταξεις, και εκει μπερδευει πολυ το θεμα, αφου εχουν θεολογικες διαφορες μεταξυ τους.
δεν μιλω για εκεινους και δεν αναφερομαι προσωπικα σε αυτους.

εν τελη, ας παει οπου θελει κανεις, ητε στου Μακαριου ητε στου Καλλινικου, αφου ετσι και αλλιως ειναι ζητημα χρονου να γινει και παλι 1 συνοδος, αφου δεν υπαρχει καμια διαφορα.

Re: Είστε του παλιού ημερολόγιου;

125
Οι "Φλωριναίοι" παλαιοημερολογίτες είναι εκκλησιολογικά άστατοι, λάθος αλλά και εντελώς άκυροι και ανυπόστατοι.
Ακόμη και αν κάποιοι δείχνουν οτι έχουν κάπως πιο σωστή εκκλησιολογική συνείδηση σε σχέση με κάποιους άλλους... οι πράξεις τους τελικά άλλα δείχνουν...

Το "εν δυνάμει και όχι εν ενεργεία" είναι λάθος διότι έχει κριθεί στο παρελθόν το θέμα του νέου ημερολογίου.

Το "έπρεπε κάποιος να προσποιηθεί τον παλαιοημερολογίτη" του φλωρίνης δείχνει οτι η ξαφνική "μεταστροφή" του, ήταν ύπουλη και εξυπηρετούσε τους νεοημερολογίτες.

Ο πρώην Φλωρίνης πέθανε χωρίς να αφήσει διαδόχους προδίδοντας έτσι ακόμη και τους ίδιους του τους "οπαδούς"...!!!

Καθώς λοιπόν οι οπαδοί του πρώην φλωρίνης είχαν μείνει ακέφαλοι για κάποια χρόνια... "βρήκαν" τελικά "με δικό τους τρόπο" (!!!) "επίσκοπο" (κανείς δεν ξέρει πως / από που / από ποιόν έλαβε χειροτονία, μέχρι σήμερα παραμένει ένα "μυστήριο" - αν και φήμες έχουν ακουστεί κατά καιρούς πολλές αλλά και φρικτές και μάλλον πρέπει να είναι αληθινές οι φήμες...).

Σήμερα, άστατοι καθώς είναι και χωρίς ξεκάθαρη εκκλησιολογική συνείδηση ενώνονται με τον καθένα "παλαιοημερολογίτη" που βρίσκουν διαθέσιμο και πρόθυμο, "καταπίνοντας" (μη ξεκαθαρίζοντας και μη διορθόνοντας) τις όποιες πιθανές εκκλησιολογικές τους διαφορές έχουν, πιθανώς για να αποκτήσουν μεγαλύτερη δύναμη (αριθμητική), κάτι που από άποψη ορθοδοξίας είναι εντελώς λάθος.

Έχουν κοινωνία κανονικότατα με τους νεοημερολογίτες τόσα χρόνια (ανέκαθεν) παρά το ότι λένε (προσποιούνται) οτι δεν έχουν...και εξυπηρετούν μυστηριακά νεοημερολογίτες (πότε στα κρυφά και άλλοτε στα φανερά).

πχ.

Οικουμενιστική βάπτιση από Φλωριναίο Επίσκοπο (με νονά την Σάσα Μπάστα)
http://www.filoumenos.com/forum/viewtop ... 61&t=16304
http://eggolpio.blogspot.gr/2014/10/blog-post_17.html

και

Οι "Φλωριναίοι" κοινωνούν με τον οικουμενισμό.
http://eggolpio.blogspot.gr/2013/12/blog-post_23.html


Μάλιστα όταν οι νεοημερολογίτες κατασκανδαλίζονται για τον χώρο του παλαιού ημερολογίου όταν βλέπουν τόσα χρόνια τον λεγόμενο "παλαιοημερολογίτικο οικουμενισμό", ...ουσιαστικά βλέπουν τα κακώς κείμενα στους φλωριναίους (διότι οι φλωριναίοι έχουν εντελώς άστατη εκκλησιολογική συνείδηση - και όλα αυτά διαφαίνονται τόσο από τις διάφορες πράξεις τους όσο και από την ιστορική τους πορεία μέχρι σήμερα).

Οι φλωριναίοι ειναι ο λόγος που μπερδεύεται ο νεοημερολογίτικος κόσμος και λέει "με ποιό παλιό να πάω" και για κάποιους …το "ενδιάμεσο στάδιο" για κάποιους που μεταβαίνουν από το νέο ημερολόγιο στο παλαιό ημερολόγιο (κάποιοι νεοημερολογίτες που έγιναν παλαιοημερολογίτες "φλωριναίοι" ...μόλις "μυριστούν" τι παίζει εκεί που πήγαν - οτι δηλαδή δεν έχει νόημα να γίνουν "παλαιοημερολογίτες" και να κοινωνούν με το νέο ημερολόγιο έμμεσα ή άμεσα… και μόλις αναγκαστούν να ψαχτούν περισσότερο, τελικά καταλήγουν να βρούνε την πραγματική εκκλησία του Χριστού στους Ματθαιϊκους)


Στους Ματθαιϊκους τα όποια επιμέρους σχίσματα έχουν γίνει είναι καθαρά για λόγους ΠΙΣΤΕΩΣ και όχι για προσωπικές διαφορές όπως στους φλωριναίους.
πχ. ένας που γνωρίζει οτι η "εικονομαχία" είναι λάθος, εύκολα μπορεί να απορρίψει τους εκκλησιολογικά λάνθασμένους Ματθαιϊκους και βήμα-βήμα, βλέποντας και την ιστορία, να βρεί την πραγματική - ακαινοτόμητη και εκκλησιολογικά σωστή - εκκλησία του Θεού και να ενταχθεί σε αυτήν.

Στο http://churchgoc.blogspot.gr και στο http://eggolpio.blogspot.gr αντίστοιχα, μπορείτε να διαβάσετε ενδιαφέροντα άρθρα όπως το παρακάτω

Η ΚΑΛΛΙΝΙΤΙΚΗ ΟΥΝΙΑ- THE KALLINIKITE UNION
http://churchgoc.blogspot.gr/2014/04/ka ... union.html


'Ηταν κατά Θεόν η ένωση;
http://eggolpio.blogspot.gr/2014/07/blog-post_13.html

Αλλά και διάφορα άρθρα για τους "Οικουμενιστές ''ΓΟΧ'' που θα τα βρείτε πολύ ενδιαφέρον...!!!

"Οικουμενιστές ''ΓΟΧ''
http://eggolpio.blogspot.gr/search/labe ... E%A7%27%27

Re: Είστε του παλιού ημερολόγιου;

126
ειστε για λυπηση οι ματθαιικοι, πραγματικα...

δεν προκεται να απαντησω σε αυτα που παρεθεσες, οχι γιατι δεν εχω την δυνατοτητα, αλλα γιατι ειναι ανουσια η συζητηση με τους ματθαιικους που νομιζουν οτι ειναι οι μονοι που θα σωθουν επι της γης.
δηλαδη, μερικες εκατονταδες απο τα 7 δισεκατομυρια.

και ποσο μαλλον, να κατσω να κανω μαζι σου διαλογο δημοσια και να προσπαθω να αποδειξω σε εναν τοιχο θεολογικα επιχειρηματα, οταν δεν υπαρχει η ελαχιστη διακριση για να κατανοηθουν.
και ποσο μαλλον να σκανδαλιστει τοσος κοσμος απο αυτα που θα ακουσει απο μερους μου για τους ματθαικους...

απο μερους μου δεν προκεται να λαβεις...
οποιος εξαλου θελει να μαθει την αληθεια, μπορει να μελετησει ευκολως και να την βρει.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Ας γνωριστούμε!!!”