Ο ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ που ισχυρίζεται ότι ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ άνω-κάτω ΤΟΥΣ Ι. ΚΑΝΟΝΕΣ!!!

1
Ἡ διάλυση τῆς Ἐκκλησίας τοῦ Τριαδικοῦ Θεοῦ συντελεῖται ἀσταμάτητα, ξεπερνώντας καὶ τὰ πιὸ φιλόδοξα σχέδια καὶ προγραμματισμοὺς τῶν Οἰκουμενιστῶν-Νεοταξιτῶν. Βέβαια «πύλαι Ἅδου, οὐ κατισχύσουσιν αὐτῆς» (τῆς Ἐκκλησίας), ἀλλὰ ἡ διάλυση συντελεῖται, ὅσον ἐξαρτᾶται ἀπὸ τὴν θέληση τῶν ἀνθρώπων: ἀπὸ τοὺς Ἐπισκόπους, ποὺ βαυκαλίζονται νὰ λένε ὅτι εἶναι «εἰς τύπον καὶ τόπον Χριστοῦ»· τοὺς ἱερεῖς, ποὺ οἱ πιστοὶ τοὺς βλέπουν ὡς Πατέρες· τοὺς πιστούς, ποὺ ἐπιτρέπουν αὐτὴ τὴν διάλυση καὶ ἀποδέχονται παθητικὰ τὸ ἐκθεμελιωτικὸ ἔργο τῶν συγχρόνων κληρικῶν, ὅσων λειτουργοῦν ὡς ψευδοποιμένες!

Ἀφορμὴ γι’ αὐτὲς τὶς σκέψεις εἶναι οἱ νέες δηλώσεις τοῦ Μητροπολίτη Ἀλεξανδρουπόλεως Ἀνθίμου (ἐδῶ), ὁ ὁποῖος ἔδωσε συνέντευξη σὲ τοπικὸ κανάλι καὶ εἶπε τὰ παραπάνω «ἄρρητα ρήματα»! (Τὰ σημεῖα στὸ Βίντεο: μετὰ τὸ 27:00 καὶ τὸ 37:00).
Εικόνα

Στὴν περίπτωση τῆς Ἐκκλησίας σήμερα, δὲν εἶναι ὁ λόγος τοῦ ἀνθρώπου, τοῦ Ἐπισκόπου, εἶναι ὁ λόγος τῆς Εκκλησίας. Αὐτὸ ποὺ λέμε ἐμεῖς, δὲν εἶναι τίποτε περισσότερο ἀπ’ αὐτὸ ποὺ εἶπε ὁ Χριστός. Ὁπότε, ἔχει νὰ κάμει ὁ ἄνθρωπος, ὄχι μὲ τὸν ἄνθρωπο ποὺ ἐκφωνεῖ τὰ λόγια τῆς Ἐκκλησίας, ἀλλὰ μὲ τὸν ἴδιο τὸν Χριστό, ποὺ διδάσκει μὲ τὰ στόματα τῶν κληρικῶν, τῶν Ἐπισκόπων σήμερα. Ὁ Ἐπίσκοπος ἔχει τὴν εὐθύνη τῆς διδασκαλίας τῆς Ἐκκλησίας καὶ ὁ Ἐπίσκοπος ἔχει καὶ τὸ δικαίωμα -τὸ θυμᾶσθε αὐτό, τὸ βρίσκουμε στὴν Ἐκκλησία πολλὲς φορές- τοῦ «δεσμεῖν καὶ λύειν», νὰ δένει καὶ νὰ λύνει μέσα στὴν Ἐκκλησία καὶ νὰ ἀνατρέπει ὅλους τοὺς Κανόνες, νὰ τοὺς ἀνατρέπει, τὰ πάνω κάτω νὰ φέρνει. Κάποιους νὰ τοὺς τηρεῖ διαφορετικὰ τελείως ἀπ’ ὅ,τι εἶναι καταγεγραμμένοι, κάποιους νὰ μὴν τοὺς τηρεῖ καθόλου. Ὁ Ἐπίσκοπος μπορεῖ νὰ τὰ διαχειριστεῖ αὐτά· πότε, ὅταν εἶναι νὰ ἀποβοῦν πρὸς ὄφελος πνευματικὸ τῶν ἀνθρώπων (27:00).

Μητροπ. Ἄνθιμος: Δέξου αὐτὸ ποὺ λέει ἡ Ἐκκλησία, ἀκόμα κι ἂν δὲν τὸ καταλαβαίνεις, ἀκόμη κι ἂν δὲν σοῦ ἀρέσει. Γι’ αὐτὸ λένε οἱ Κανόνες τῆς Ἐκκλησίας: Ὅποιος πράττει ἐνάντια στὴν γνώμη τοῦ Ἐπισκόπου, αὐτὸς ὁ ἄνθρωπος λατρεύει τὸ διάβολο («Ὁ πράσσων δίχα τῆς γνώμης τοῦ Ἐπισκόπου τῷ διαβόλῳ λατρεύει»). Ἢ λένε, ἡ Ἐκκλησία λέει: «Κρείσων πλανᾶσθαι ἐν τῇ Ἐκκλησίᾳ ἢ ὀρθοτομεῖν ἐκτὸς αὐτῆς»· καλύτερα νὰ πλανιέσαι καὶ νὰ εἶσαι μέσα στὴν Ἐκκλησία, παρὰ νὰ ὀρθοτομεῖς ἐκτὸς αὐτῆς». Γιατὶ μέσα στὴν Ἐκκλησία εἶναι ἡ σωτηρία, ἔξω ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία (ἡ δική μου ἄποψη, ἡ δική μου γνώμη), θὰ χάσεις τὴ λύτρωση καὶ τὴ σωτηρία καὶ θὰ χαθεῖς.


Δημοσ.: Ὑπάρχει περίπτωση μὲ τὰ σημερινὰ δεδομένα νὰ φτάσει κάποιος ἄνθρωπος μέχρι τὴν αἵρεση;

Μητροπ. Ἄνθιμος: Βέβαια. Ἔχουμε καὶ σύγχρονες αἱρέσεις καὶ σύγχρονες πλάνες στὴ ζωὴ τῆς Ἐκκλησίας. Ἄνθρωποι οἱ ὁποῖοι, φαίνεται, ἡ σχέση τους μὲ τὴν Ἐκκλησία εἶναι ταραγμένη. Ἡ συνείδησή τους δὲν εἶναι ἤρεμη· δὲν ζοῦν δηλ. κάτω ἀπὸ τὴν ὀμπρέλα τῆς γαλήνης ποὺ προσφέρει ἡ Ἐκκλησία καὶ ἡ σιγουριὰ τῆς Ἐκκλησίας. Ἄνθρωποι οἱ ὁποῖοι ἔχουν τὴν γνώμη τους, τὴν ἄποψή τους, τὴν προτάσσουν, λένε, αὐτὸ εἶναι τὸ σωστό. Αὐτὸ μᾶς κάνει νὰ φοβόμαστε γιατὶ ἡ ποίμνη εἶναι μία καὶ ὁ ποιμένας εἶναι ἕνας. Φοβόμαστε γι’ αὐτοὺς ποὺ ζοῦν ἐκτὸς αὐτῆς τῆς ποίμνης, εἴτε συναισθηματικά, εἴτε πνευματικὰ καὶ τελικὰ χάνουν τὴν ψυχή τους, γιατὶ ἐδῶ παιχνίδια δὲν παίζονται, δηλ. τὸ κρασὶ πρέπει νὰ εἶναι ἀνόθευτο. (37:00)


phpBB [video]



Αυτό που πρέπει να μας εξηγήσει ο κυρ Άνθιμος είναι γιατί οι Ορθόδοξοι που δεν έκαναν υπακοή στους επισκόπους Νεστόριο, Μακεδόνιο, Σέργιο, Πύρρο, Βέκκο κ.α. τιμήθηκαν από την Εκκλησία ως Άγιοι, ενώ αντιθέτως αυτοί που τους υπήκουσαν καταδικάστηκαν από την Εκκλησία ως αιρετικοί και ως λατρεύοντες τον διάβολο.


Νά, λοιπόν, πῶς οἱ Ἐπίσκοποι δικαιολογοῦν τὶς καινοτομίες τους! Νὰ τὰ ἔλεγε αὐτὰ κάποιος Ἅγιος, κάποιος ποὺ ἐφαρμόζει ὅσα λέει, μάλιστα. Νὰ τολμᾶ, ὅμως, νὰ πεῖ ὅλα αὐτὰ ὁ κ. Ἄνθιμος μὲ τὴν «ραφιναρισμένη ἔπαρση», ὁ ὁποῖος «μετῆλθε περίεργες πρακτικὲς» γιὰ νὰ γίνει Μητροπολίτης· ὁ ὁποῖος «εὐλόγησε» τὴν διανομὴ Κ. Διαθήκης ἀπὸ τὴν νεοπροτεσταντικὴ ὀργάνωση «“Ελληνική Ιεραποστολική Ένωση”»· ὁ ὁποῖος «ὑποδέχτηκε μετὰ “φανῶν και λαμπάδων” τοὺς μονοφυσίτες Ἀρμενίους», ἀποκαλώντας τοὺς αἱρετικοὺς μονοφυσίτες «Ὀρθόδοξη Εκκλησία»· ὁ ὁποῖος «πραγματοποίησε ἐντὸς τοῦ Καθολικοῦ Ὀρθόδοξης Ἱ. Μονῆς τὴν δωδεκαθεϊστικὴ τελετὴ ἁφῆς τῆς Ὀλυμπιακῆς Φλόγας τῶν special Olympics» καὶ τόσα ἄλλα! (ἐδῶ)



Νὰ τολμᾶ, λοιπόν, μετὰ ἀπὸ τόσες καὶ τόσες κακόδοξες ἐνέργειες καὶ λόγους ποὺ ἔχει ἐκστομίσει, νὰ ζητᾶ νὰ τὸν ἀκολουθήσουν οἱ πιστοὶ ἐκλαμβάνοντες τὸν λόγο του ὡς «λόγο τῆς Εκκλησίας» καὶ ἔμμεσα ἐκφοβίζοντας τοὺς πιστοὺς ὅτι τυχὸν ἄρνηση νὰ τὸν ἀκούσουν, ἰσοῦται μὲ ἄρνηση «τοῦ ἴδιου τοῦ Χριστοῦ, ποὺ διδάσκει μὲ τὰ στόματα τῶν Ἐπισκόπων σήμερα», αὐτὸ λέγεται θράσος!

Μήπως πρέπει νὰ τοῦ ἀπαριθμήσουμε τὰ κατορθώματα τῶν συνεπισκόπων του, τῆς μεταπατερικῆς καὶ Οἰκουμενιστικῆς ἰδεολογίας, ἀλλὰ καὶ τῆς διαθρησκειακῆς κακοπραξίας καὶ ἰσλαμολαγνείας, ἀρχίζοντας ἀπὸ τὸν Δημητριάδος Ἰγνάτιο καὶ τελειώνοντας στοὺς ἄλλους τρεῖς Μητροπολίτες τῆς Θράκης; Θὰ εἶναι μακρὺς ὁ κατάλογος γιατὶ θὰ ἀναγκαστοῦμε νὰ μιλήσουμε γιὰ αἱρετικὲς κακοδοξίες, γιὰ βαπτισματικὴ θεολογία, γιὰ διηρημένη Ἐκκλησία, γιὰ συμμετοχὴ Ἑλλήνων Μητροπολιτῶν τῆς Θράκης σὲ μυστικιστικὴ τελετὴ μὲ «Περιστρεφόμενους Δερβίσηδες Μεβλεβί, ποὺ διακρίνεται γιὰ τὰ δαιμονικὰ στοιχεῖα ποὺ κατ’ αὐτὴν ἐκδηλώνονται κ.ἄ.

Δὲν πρέπει κάποτε, νὰ ἀπαιτήσουν οἱ πιστοὶ τὴν τήρηση τῶν Ἱ. Κανόνων ἀπὸ τοὺς Ἐπισκόπους;

http://trelogiannis.blogspot.gr/2015/03 ... t_734.html
''...δεν είναι η πάλη ημών εναντίον εις αίμα και σάρκα, αλλ' εναντίον εις τας αρχάς, εναντίον εις τας εξουσίας, εναντίον εις τους κοσμοκράτορας του σκότους του αιώνος τούτου, εναντίον εις τα πνεύματα της πονηρίας εν τοις επουρανίοις''\n[/align]

Re: Ο ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ που ισχυρίζεται ότι ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ άνω-κάτω ΤΟΥΣ Ι. ΚΑΝΟΝΕΣ!!!

3
«Ὁ πράσσων δίχα τῆς γνώμης τοῦ Ἐπισκόπου τῷ διαβόλῳ λατρεύει»). Ἢ λένε, ἡ Ἐκκλησία λέει: «Κρείσων πλανᾶσθαι ἐν τῇ Ἐκκλησίᾳ ἢ ὀρθοτομεῖν ἐκτὸς αὐτῆς»·
Ρε παιδιά, έψαξα και δεν βρήκα αυτές τι θέσεις στην Εκκλησία μας, από που προέρχονται, ποιος ή που τις λέει ;
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: Ο ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ που ισχυρίζεται ότι ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ άνω-κάτω ΤΟΥΣ Ι. ΚΑΝΟΝΕΣ!!!

4
LAPTONAS έγραψε:«Ὁ πράσσων δίχα τῆς γνώμης τοῦ Ἐπισκόπου τῷ διαβόλῳ λατρεύει»). Ἢ λένε, ἡ Ἐκκλησία λέει: «Κρείσων πλανᾶσθαι ἐν τῇ Ἐκκλησίᾳ ἢ ὀρθοτομεῖν ἐκτὸς αὐτῆς»·
Ρε παιδιά, έψαξα και δεν βρήκα αυτές τι θέσεις στην Εκκλησία μας, από που προέρχονται, ποιος ή που τις λέει ;
Οικουμενιστικές διαστρεβλώσεις είναι Λάπτονα. Παπικό φρόνημα!

Re: Ο ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ που ισχυρίζεται ότι ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ άνω-κάτω ΤΟΥΣ Ι. ΚΑΝΟΝΕΣ!!!

5
LAPTONAS έγραψε:«Ὁ πράσσων δίχα τῆς γνώμης τοῦ Ἐπισκόπου τῷ διαβόλῳ λατρεύει»). Ἢ λένε, ἡ Ἐκκλησία λέει: «Κρείσων πλανᾶσθαι ἐν τῇ Ἐκκλησίᾳ ἢ ὀρθοτομεῖν ἐκτὸς αὐτῆς»·
Ρε παιδιά, έψαξα και δεν βρήκα αυτές τι θέσεις στην Εκκλησία μας, από που προέρχονται, ποιος ή που τις λέει ;
Φιλε laptona,οπως θα γνωριζεις η ανομια υπηρχε ανεκαθεν,αλλα δεν ηλθε η κορυφωση της ακομη.
Προηγειται η αποστασια οπως επισης γνωριζεις.
Η κορυφωση αυτης ηλθε και αναμενουμε τον υιο της απωλειας.
Η Ιερατικη κλιση δημιουργησε ενα μεγαλο κενο στα χρονια της κορυφωσης της αποστασιας.Επρεπε οπωσδηποτε να καλυφθει.Αυτο εγινε σε μια πολυ σημαντικη χρονια,οπου εγιναν παρα πολλα.Το 1945,οπου ο μεγαλος Marcel Bich ανακαλυψε την λυση.
Ξυριζει,ξυριζει,ξυριζει
Bic,Bic,Bic
Για ολα τα μεγαλα γενια :χουχου
https://www.youtube.com/watch?v=SK1J-DpWdhI

Re: Ο ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ που ισχυρίζεται ότι ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ άνω-κάτω ΤΟΥΣ Ι. ΚΑΝΟΝΕΣ!!!

6
«Ὁ πράσσων δίχα τῆς γνώμης τοῦ Ἐπισκόπου τῷ διαβόλῳ λατρεύει»
Είναι απο επιστολή του αγίου Ιγνατίου θεοφόρου προς τον Σμυρναίον Ιγνάτιον.

http://khazarzar.skeptik.net/pgm/PG_Mig ... _epist.doc

σελ.24

σε νεοελληνική απόδοση εδώ

http://www.sostis.gr/blog/item/303-agio ... heoforou-6



Για το «Κρείσων πλανᾶσθαι ἐν τῇ Ἐκκλησίᾳ ἢ ὀρθοτομεῖν ἐκτὸς αὐτῆς»

δεν βρήκα κάτι.
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !

Re: Ο ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ που ισχυρίζεται ότι ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ άνω-κάτω ΤΟΥΣ Ι. ΚΑΝΟΝΕΣ!!!

7
dominique έγραψε:
«Ὁ πράσσων δίχα τῆς γνώμης τοῦ Ἐπισκόπου τῷ διαβόλῳ λατρεύει»
Είναι απο επιστολή του αγίου Ιγνατίου θεοφόρου προς τον Σμυρναίον Ιγνάτιον.

http://khazarzar.skeptik.net/pgm/PG_Mig ... _epist.doc

σελ.24

σε νεοελληνική απόδοση εδώ

http://www.sostis.gr/blog/item/303-agio ... heoforou-6



Για το «Κρείσων πλανᾶσθαι ἐν τῇ Ἐκκλησίᾳ ἢ ὀρθοτομεῖν ἐκτὸς αὐτῆς»

δεν βρήκα κάτι.
VIII. Όλοι να ακολουθείτε τον επίσκοπο, όπως ο Ιησούς Χριστός τον Πατέρα, και τους πρεσβύτερους όπως τους αποστόλους, ενώ τους διακόνους να τους σέβεστε σαν εντολοδόχους του θεού. Κανένας να μην κάνει τίποτε χωρίς τον επίσκοπο από αυτά που ανήκουν στην Εκκλησία. Έγκυρη να θεωρείται η Ευχαριστία εκείνη που τελείται από τον επίσκοπο, ή από εκείνον στον οποίον έχει δώσει την άδεια αυτός. 2. Όπου εμφανίζεται ο επίσκοπος, εκεί να βρίσκεται το πλήθος, όπως ακριβώς όπου βρίσκεται ο Ιησούς Χριστός, εκεί βρίσκεται η Καθολική Εκκλησία. Δεν επιτρέπεται χωρίς την άδεια του επισκόπου ούτε να βαπτίζετε, ούτε να τελείτε τη Θεία Ευχαριστία, αλλά αυτό που εκείνος θα θεωρήσει γνήσιο, αυτό είναι αρεστό και στον Θεό, για να είναι ακίνδυνο και αναμφίβολο κάθε τι που κάνετε.

https://fdathanasiou.wordpress.com/2013 ... %BB%CE%AD/

Με άλλο τρόπο το χρησιμοποιεί ο επίσκοπος στο βίντεο και με άλλο τρόπο το λέει ο Άγιος Ιγνάντιος. Πήραμε όμως ένα δείγμα του πως μπορεί να χρησιμοποιηθεί αυτή η θέση.

:0607
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: Ο ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ που ισχυρίζεται ότι ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ άνω-κάτω ΤΟΥΣ Ι. ΚΑΝΟΝΕΣ!!!

8
Τελεια η τοποθετηση σου Laptona!!!!!!!
Να συμπληρωσω μονον,οτι η δικη σου τοποθετηση και φυσικα η παραθεση του Dominique,αποδεικνυουν οτι, τα χαιβανια πεθαναν, τα πατησε το τραινο :cooll

Re: Ο ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ που ισχυρίζεται ότι ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ άνω-κάτω ΤΟΥΣ Ι. ΚΑΝΟΝΕΣ!!!

9
ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΘΡΗΣΚΕΙΩΝ
Εν Πειραιεί τη 30η Μαρτίου 2015.


Ο ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΝΑ «ΑΝΑΤΡΕΠΕΙ» ΤΟΥΣ ΙΕΡΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ;

Με λύπη και ανησυχία παρατηρούμε το γεγονός ότι η λεγόμενη «μεταπατερική και μετακανονική θεολογία» προωθείται αλματωδώς στη συνείδηση της Εκκλησίας και δυστυχώς, από Επισκόπους, οι οποίοι οφείλουν να είναι οι Ηρακλείδες της εκκλησιαστικής μας παραδόσεως, να βαδίζουν πάνω στα χνάρια των αγίων Πατέρων μας,να σέβονται και να τηρούν τις υποσχέσεις που έδωσαν κατά τη χειροτονία τους, ότι θα είναι φύλακες της ορθοδόξου πίστεώς μας και των Ιερών Κανόνων χωρίς την παραμικρή παρέκκλιση.


Αφορμή για την παρούσα ανακοίνωσή μας πήραμε από πρόσφατη συνέντευξη Μητροπολίτου, σε τοπικό τηλεοπτικό σταθμό, πριν λίγες ημέρες, η οποία δημοσιοποιήθηκε σε διάφορες ιστοσελίδες και ιστολόγια και προκάλεσε έντονες αντιδράσεις. Ήταν πολλά τα θέματα που τέθηκαν στον Σεβασμιώτατο.

Ένα από αυτά ήταν το εξής: «Είστε ικανοποιημένος από το αν (οι πιστοί) ερχόμαστε να σας ακούσουμε κι αν είμαστε καλά εκπαιδευμένοι να ακούμε το λόγο της Εκκλησίας;». Ο Σεβασμιώτατος απάντησε ως εξής: «Χρειάζεται ένα υγιές εκκλησιολογικό φρόνιμα, όπως λέμε στην Εκκλησία. Η Εκκλησία έχει την τάξη της, έχει τις αρχές της, κι έχει τους Κανόνες της, έχει την εμπειρία της […].Στην περίπτωση της Εκκλησίας σήμερα, δεν είναι ο λόγος του ανθρώπου, του Επισκόπου, είναι ο λόγος της Εκκλησίας. Αυτό που λέμε εμείς, δεν είναι τίποτε περισσότερο απ’ αυτό που είπε ο Χριστός. Οπότε, έχει να κάμει ο άνθρωπος, όχι με τον άνθρωπο που εκφωνεί τα λόγια της Εκκλησίας, αλλά με τον ίδιο το Χριστό, που διδάσκει με τα στόματα των κληρικών, των Επισκόπων σήμερα».

Μέχρις εδώ όλα καλά, υπό την προϋπόθεση, ότι ο Επίσκοπος ορθοτομεί τον λόγον της αληθείας και δεν κακοδοξεί. Δεν διδάσκει με λόγια αιρετικές θεωρίες, ξένες προς την πίστη και την Παράδοση της Εκκλησίας και δεν προβαίνει σε πράξεις, που ισοδυναμούν με αποδοχή της αιρέσεως και προδοσία της πίστεως. Μόνον τότε ο λόγος του επισκόπου «δεν είναι τίποτε περισσότερο απ’ αυτό που είπε ο Χριστός». Μόνον τότε είναι «εις τύπον και τόπον Χριστού», όταν στη ζωή του ενσαρκώνει και τις αρετές του Χριστού. Και το λέμε αυτό, διότι δυστυχώς στην ιστορία της Εκκλησίας μας έχουμε πλείστα όσα παραδείγματα Επισκόπων, που έπεσαν στην αίρεση και στην πλάνη και παρέσυραν πολλούς στην απώλεια. Τους «επισκόπους» αυτούς καταδίκασε, αναθεμάτισε και απέκοψε από το σώμα της η Εκκλησία σε Οικουμενικές και τοπικές Συνόδους.


Στη συνέχεια ο Σεβασμιώτατος διατυπώνει, κατά την ταπεινή μας γνώμη, δηλώσεις που κάθε άλλο παρά «υγιές εκκλησιολογικό φρόνιμα», κατά τους ισχυρισμούς του, αποδεικνύουν. Δηλώσεις που ανατρέπουν την Κανονική και Συνοδική Παράδοση της Εκκλησίας μας:


«Ο Επίσκοπος έχει την ευθύνη της διδασκαλίας της Εκκλησίας και ο Επίσκοπος έχει και το δικαίωμα – το θυμάστε αυτό, το βρίσκουμε στην Εκκλησία πολλές φορές- του “δεσμείν και λύειν”, να δένει και να λύνει μέσα στην Εκκλησία και να ανατρέπει όλους τους Κανόνες, να τους ανατρέπει, τα πάνω κάτω να φέρνει.Κάποιους να τους τηρεί διαφορετικά τελείως απ’ ό, τι είναι καταγεγραμμένοι, κάποιους να μην τους τηρεί καθόλου. Ο Επίσκοπος μπορεί να τα διαχειριστεί αυτά, πότε, όταν είναι να αποβούν προς όφελος πνευματικό των ανθρώπων»!
Η εξουσία του «δεσμείν και λύειν», την οποία ο Κύριος έδωσε στους Μαθητές Του και δι’ αυτών στους επισκόπους και ποιμένες της Εκκλησίας, σε καμιά περίπτωση δεν δίδει το δικαίωμα στον επίσκοπο «να ανατρέπει τους [Ιερούς] Κανόνες», και «να φέρνει τα πάνω κάτω».

«Κάποιους να τους τηρεί διαφορετικά τελείως απ’ ό ,τι είναι καταγεγραμμένοι, κάποιους να μην τους τηρεί καθόλου», όπως ισχυρίζεται ο Σεβασμιώτατος. Ο επίσκοπος δεν βρίσκεται υπεράνω των Ιερών Κανόνων, αλλά υπόκειται σ’ αυτούς και οφείλει να τους τηρεί όπως «είναι καταγεγραμμένοι» και όχι «διαφορετικά». Εάν ο επίσκοπος βρισκόταν υπεράνω των Ιερών Κανόνων, τότε κατά συνεπή ακολουθία, θα βρισκόταν υπεράνω και των αγίων Πατέρων, που εν αγίω Πνεύματι συνέταξαν τους εν λόγω Ιερούς Κανόνες. Θα βρισκόταν υπεράνω των αγίων Οικουμενικών και Τοπικών Συνόδων, οι οποίες θεοπνεύστως εθέσπισαν τους εν λόγω Κανόνες, οι οποίοι ως γνωστόν έχουν οικουμενικό και διαχρονικό κύρος. Εάν ισχύουν οι λόγοι του Σεβασμιωτάτου, τότε τι νόημα έχουν οι φρικτές υποσχέσεις, που δίνει ο Επίσκοπος κατά την ώρα της χειροτονίας του, ότι θα είναι θεματοφύλακας των Θείων και Ιερών Κανόνων και όχι «διαχειριστής» των; Στην περίπτωση αυτή σε τι διαφέρει ένας Ορθόδοξος Επίσκοπος από τον αιρεσιάρχη Πάπα, ο οποίος έθεσε τον εαυτό του υπεράνω όλων των Συνόδων ακόμη και των Οικουμενικών, ώστε να μην έχουν καμιά ισχύ, εάν δεν τις επικυρώσει εκείνος;


Η «εξουσία» του «δεσμείν και λύειν», που ο Κύριος έδωσε στους Μαθητές Του (και κατ’ επέκτασιν στους επισκόπους και ποιμένες της Εκκλησίας), την οποία επικαλείται εδώ ο Σεβασμιώτατος, για να στηρίξει τους ισχυρισμούς του, δεν έχει καμιά σχέση με την τήρηση των Ιερών Κανόνων. Έχει ένα εντελώς διαφορετικό νόημα και λειτουργία μέσα στην Εκκλησία. Συνίσταται στην «εξουσία» της αφέσεως, ή όχι των αμαρτιών των ανθρώπων, η οποία πηγάζει από τον λόγο του Κυρίου «αν τινών αφήτε τας αμαρτίας, αφίενται αυτοίς, αν τινών κρατήτε, κεκράτηνται» (Ιω.20,23), όπως επίσης και από τον λόγο του «όσα εάν δήσητε επί της γης, έσται δεδεμένα εν τω ουρανώ, και όσα εάν λύσητε επί της γης, έσται λελυμένα εν τω ουρανώ» (Ματθ.18,18). Ασκείται μέσα στο χώρο του μυστηρίου της Μετανοίας και ιεράς Εξομολογήσεως και εντάσσεται στα πλαίσια της ποιμαντικής διακονίας των ποιμένων με στόχο στην σωτηρία των πιστών. Η «εξουσία» αυτή δεν ασκείται αυθαίρετα και κατά το δοκούν, αλλά σύμφωνα με την διδασκαλία του Ευαγγελίου και τους Ιερούς Κανόνες, με προϋπόθεση και κριτήριο την μετάνοια, ή όχι των πιστών. Ο ποιμένας παρέχει την άφεση, εν ονόματι του Χριστού, εκεί όπου υπάρχει μετάνοια, ενώ δεν την παρέχει, όπου υπάρχει αμετανοησία.


Αναφέρει επίσης πως: «Όποιος πράττει ενάντια στην γνώμη του Επισκόπου, αυτός ο άνθρωπος λατρεύει το διάβολο («Ο πράσσων δίχα της γνώμης του Επισκόπου τω διαβόλω λατρεύει»). Ερωτούμε τον Σεβασμιώτατο: Εκείνος ο Επίσκοπος που δεν υποτάσσεται στους ιερούς Κανόνες, αλλά τους «ανατρέπει» κατά το δοκούν και φέρνει «τα πάνω κάτω», ποιόν λατρεύει;


Εκ του Γραφείου επί των Αιρέσεων και Παραθρησκειών


http://thriskeftika.blogspot.gr/2015/03 ... t_816.html
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !
Απάντηση

Επιστροφή στο “Kληρικοί στην υπηρεσία του Αντιχρίστου.”

cron