ΤΟ "ΟΧΙ" ΤΩΝ ΑΓΙΟΡΕΙΤΩΝ ΣΤΟ ΑΜΚΑ

1
ΤΟ "ΟΧΙ" ΤΩΝ ΑΓΙΟΡΕΙΤΩΝ
http://orthodox-watch.blogspot.com/

Επίκαιρη όσο ποτέ είναι η θαρραλέα δήλωση αγιορειτών πατέρων ότι αρνούνται την παραλαβή του ΑΜΚΑ. Μέσα σε καιρούς που ο ηρωισμός εκλείπει, η δήλωση των αγιορειτών έρχεται να μας θυμίσει το γενναίο φρόνημα που ανέκαθεν χαρακτήριζε τους ΄Ελληνες, ειδικά όταν θιγόταν η πίστη τους. Να τονίσουμε ότι οι υπογράφοντες γέροντες είναι πνευματικά τέκνα του π.Παϊσίου. Αυτό και μόνο σημαίνει πολλά…Το κείμενο δημοσιεύθηκε στο έγκριτο περιοδικό «ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ» (τεύχος 67) και το δημοσιεύουμε αυτούσιο προς οικοδομή και ενίσχυση του φρονήματος των πιστών:







ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΔΙΑ ΤΟΝ Α.Μ.Κ.Α



Από καιρού γινόμεθα αποδέκται εναγωνίων ερωτημάτων αδελφών μας ( εκ του κόσμου αλλά και εκ των Αγιορειτών) σχετικώς με την στάσιν τους απέναντι στον Α.Μ.Κ.Α (Αριθμόν Μητρώου Κοινωνικής Ασφαλίσεως).

Η απάντησίς μας ήταν : επιφυλακτικότης και εν προσευχή αναμονή του καθοδηγητικού λόγου των θεσμικών οργάνων της Εκκλησίας μας.Αυτόεφαρμόζαμε άλλωστε και εμείς.Αναμέναμε από τους επισκόπους και την Ιεράν Σύνοδον,αφού ερευνήσουν επισταμένως να μας καθοδηγήσουν σχετικώς.Αλλά δυστυχώς,ενώ τείνει να εκπνεύση η υπο της Πολιτείας ορισθείσα προθεσμία και παρά τας γενομένας επανειλημμένως υπο αδελφών προφορικώς και γραπτώς ερωτήσεις,ουδεμίαν καθοδηγητικήν ενημέρωσιν ελάβομεν.Το δε πλέον αποκαρδιωτικόν: Η υπο ιεράρχου απαξιωτική δήλωσις: «Το θέμα δεν αφορά την Εκκλησίαν,αλλά μόνον την Πολιτείαν»!

Κατόπιν των ανωτέρω αναγκαζόμεθα να εκθέσωμεν τους λογισμούς μας,τους προβληματισμούς μας και την εναντι του Α.Μ.Κ.Α στάσιν μας, ως απάντησιν προς τους ερωτώντας αδελφούς μας,αλλά και δια επικύρωσιν ή διόρθωσιν της από τους έχοντας μείζονα διάκρισιν και Θείον φωτισμόν Πατέρας μας:

Ίσως θα μπορούσε να ισχυρισθή κάποιος ότι ο Α.Μ.Κ.Α είναι ένας απλός αριθμός,αντίστοιχος του αριθμού κατόχων «βιβλιαρίου υγείας»,και ότι συνεπώς δεν δημιουργείται κανέναν πρόβλημα από την αποδοχήν του.Αλλ΄ο ισχυρισμός αυτός,όπως προκύπτει από τας υπευθύνους δηλώσεις και ανακοινώσεις των αρμοδίων,εμπεριέχει-αν όχι δολιότητα-τουλάχιστον αρκετήν δόσιν αγνοίας ή αφελείας.




Καθ΄όσον:



1. Ο αριθμός αυτός δεν είναι και τόσον απλός…Είναι ενιαίος αριθμός ταυτότητος εργασίας,ταυτότητος ασφαλίσεως και ταυτότητος υγείας, «μοναδικός για κάθε πολίτη,που θα τον συνοδεύη σε όλη του τη ζωή».Θα είναι υποχρεωτικός και χωρίς αυτόν ο πολίτης δεν θα έχη δικαίωμα «να εργασθή,να ασφαλισθή,να έχη ιατροφαρμακευτικήν και νοσοκομειακήν περίθαλψιν,να συνταξιοδοτηθή και να έχη οιανδήποτε άλλην παροχήν,επίδομα ή βοήθημα».





2. Και τόσον μεν «απλός» θα παραμείνη ο Α.Μ.Κ.Α μόνον κατά το αρχικόν διάστημα της εφαρμογής του σχετικού νόμου.Σύντομα όμως,συμφώνως προς τους αρμοδίους-και όχι τους αφελείς κινδυνολόγους και φανατικούς συνωμοσιολόγους- θα αναβαθμισθή σε «έξυπνη κάρτα» (Κάρτα Κοινωνικής Ασφαλίσεως),περιέχων bar-code και τσίπ μεγάλης χωρητικότητος,δι αποθήκευσιν προσωπικών στοιχείων.Επί πλέον,εν συνεχεία –όπως κατά δημοσιογραφικάς πληροφορίας,σχεδιάζεται από το Υπουργείον Εσωτερικών- ο αριθμός της κάρτας θα γενικευθή στο έπακρον,γενόμενος και αριθμός ταυτότητος και διαβατηρίου και ΑΦΜ.Έτσι ο αριθμός αυτόςθα καταστή δια τον κάθε πολίτην προσωπκός και ισόβιος.Ουσιαστικώς το πρόσωπον υποβιβάζεται, απαξιούται,αριθμοποιείται,γίνεται νούμερο,αντικείμενο,res (=πράγμα)!Το βαπτιστικόν (ή το μοναχικόν) όνομα εξαφανίζεται!




3. Η συσσωρευτική ηλεκτρονική καταγγραφή-αποθήκευσις πλήθους προσωπικών στοιχείων (ευαισθήτων δεδομένων) συνιστά πρόκλησιν και απειλήν δια την Θεόσδοτον ελευθερίαν,αλλά και την ασφάλειαν του προσώπου,η οποία (απειλή) μεγιστοποιείται αν ληφθούν υπ΄όψιν:

α)Ότι το έργον το έχει αναλάβει ιδιωτική εταιρεία (ΕΠΑΦΟΣ Ε.Π.Ε)

β)Ότι το απόρρητον είναι σχεδόν αδύνατον να διασφαλισθή (την στιγμή που οι χάκερς «κτυπάνε» και το Αμερικανικό Πεντάγωνο)

γ)Ο φόβος αναλήψεως της εξουσίας από μίαν δικτατορικήν-πολλώ μάλον αντίχριστον-εξουσίαν





4. Υπο ειδικών έχει αποδειχθεί αναλυτικώς η -προφανής άλλωστε- αντισυντγματικότης,όπως και η αντίθεσις προς το Ευρωπαϊκόν δίκαιον,των ανωτέρω (υποβιβασμός του προσώπου,περιορισμός ελευθερίας κ.α),ιδίως όταν συνεξετάζονται μετά της επαπειλουμένης υπο του εν λόγω Νόμου στερήσεως θεμελιωδών ανθρωπίνων δικαιωμάτων(όπως του δικαιώματος προς εργασίαν,κοινωνικήν ασφάλειαν,συνταξιοδότησιν,προστασίαν υγείας κ.λ.π)





5. Το κυριώτερον:Υπάρχει σχεδόν βεβαιότης,απορρέουσα από επανειλημμένας δηλώσεις αρμοδίων* (υπουργών,υφυπουργών,βουλευτών και δημοσιογράφων),γενομένας προ ετών,εξ αφορμής συζητήσεων δια την Συνθήκην Σέγκεν,ότι εις τας κάρτας αυτάς,που θα έχουν κατασταθή πλέον ισοβαρείς-ή μάλλον υπερβαρείς-της ταυτότητος ,θα εμπλακή ο δυσώνυμος αριθμός 666.

Ούτως πλήττεται κυριώτατα η θρησκευτική συνείδησις,πράγμα το οποίον έχει επικαλεσθή η Ιερά Σύνοδος δια της υπ αριθμόν 2641/1998 ομοφώνου εγκυκλίου της,συστείνουσα εις τους πιστούς την μη παραλαβήν των ταυτοτήτων εις την ανωτέρω περίπτωσιν.Ολίγον δε προγενεστέρως δια της υπ΄αριθμ. 2626/1997 εγκυκλίου της είχεν απειλήσει ότι είς περίπτωσιν εμμονής της Πολιτείας θα μετεβάλλετο «ένα τμήμα του Ορθοδόξου λαού,αν μη ολόκληρος,σε αντιρρησίες συνειδήσεως».Ο δε μακαριστός Γέρων Παϊσιος εχαρακτήριζε την παραλαβήν ταύτην ως «εισαγωγή στο σφράγισμα του Αντιχρίστου» και ως «άρνησιν του Χριστού».

Ασφαλώς δεν είναι δυνατόν να υποστηρίξη κάποιος ότι η απλή παραλαβή του αριθμού (κατά το αρχικόν στάδιον εφαρμογής του Νόμου) συνιστά άρνησιν του Χριστού,εφ΄όσον κατ΄αυτή δεν εμπλέκεται το 666.Και, ίσως, θα μπορούσε να γίνη ανεκτή κατ οικονομίαν η παραλαβή του,εάν δεν είχαν προηγηθή αι «επαγγελίαι» περί αναβαθμίσεως,και εάν αντ΄αυτών εδίδετο γραπτή υπεύθυνος διαβεβαίωσις περί του αντιθέτου.

Τώρα όμως, παραλαμβάνοντες τον αριθμόν (έστω και μόνον αυτόν),καταφάσκομε και συνεργούμεν εις τας προδρομικάς δια το χάραγμα διαδικασίας.





ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ:






Οι κάτωθι υπογεγραμμένοι εξαιτούμεθα την διατήρησιν του μέχρι τούδε συμβατικού τρόπου συναλλαγής μας δια του παραδοσιακού βιβλιαρίου υγείας,δια λόγους θρησκευτικής, κυρίως,αλλά και δημοκρατικής συμειδήσεως.Πιστεύομεν ότι θα τύχωμεν ικανοποιήσεως της αιτήσεώς μας,βασιζόμενοι-πέραν των άλλων-και εις την σχετικήν δέσμευσιν του υφυπουργού Εσωτερικών κ.Χρήστου Ζώη,κατά την απάντησίν του προς τους βουλευτάς κ.κ Μ. Βορίδην και Αθ. Πλεύρην ,ερωτώντας δια εναλλακτικήν τακτοποίησιν των αρνουμένων την παραλαβήν ηλεκτρονικών καρτών,δια λόγους θρησκευτικής συνειδήσεως.





Οι αιτούντες:





.Ο Γέρων του Ιερού Κελλίου «Άγιος Νικόλαος-Μπουραζέρη» (Ι.Μ Χιλανδαρίου):Ιερομόναχος Κύριλλος και η συνοδεία

. Ο Γέρων του Ιερού Κελλίου «Άγιος Ιωάννης ο Θεολόγος-Σισώη» (Ι.Μ Κουτλουμουσίου):Ιερομόναχος Γρηγόριος και η συνοδεία

. Ο Γέρων του Ιερού Κελλίου «Άγιος Χριστόδουλος ο εν Πάτμω» (Ι.Μ Κουτλουμουσίου):Μοναχός γαβριήλ και η συνοδεία

. Ο Γέρων του Ιερού Κελλίου «Γενέθλιον της Θεοτόκου-Παναγούδα» (Ι.Μ Κουτλουμουσίου):Ιερομόναχος Αρσένιος και η συνοδεία

. Ο Γέρων του Ιερού Κελλίου «Ανάστασις του Χριστού» (Ι.Μ Σταυρονικήτα):Ιερομόναχος ευθύμιος και η συνοδεία

. Ο Γέρων του Ιερού Κελλίου «Τίμιος Πρόδρομος» (Ι.Μ Κουτλουμουσίου):Μοναχός Ευφρόσυνος και η συνοδεία.



*Αναφέρομε μερικά ονόματα:Θεόδωρος Πάγκαλος,Λάμπρος Παπαδήμας,Γ.Πασχαλίδης,Η. Παπαδόπουλος,Παύλος Σαρλής,Ιωάν. Λοβέρδος.Έχομε κρατήσει τα σχετικά αποσπάσματα,καθώς και την ημερομηνίαν και το Μ.Μ.Ε που έγινε η δήλωσις.


Αναρτήθηκε από ΚΛΑΣΣΙΚΟΠΕΡΙΠΤΩΣΗ
Η γνώμη είναι σαν την κ*λ*τρυπίδα...Όλοι έχουν από μία! Κι οι εξουσιαστές...αυτοί που διαμορφώνουν τις απόψεις της μάζας...έχουν προωθήσει την ιδέα ότι "κάθε άποψη είναι σεβαστή"...Κι έπεισαν τον κάθε ηλίθιο στον πλανήτη, να ταμπουρωθεί πεισματικά και με φανατισμό...πίσω από την υποβολιμιαία..."προσωπική" του άποψη ! 

Re: ΤΟ "ΟΧΙ" ΤΩΝ ΑΓΙΟΡΕΙΤΩΝ

2
Οι μοναχοι δυστηχως δεν μπορουν να κανουν τιποτα(;)
Ολα εξαρτωνται απο τους παπαδες,να πουν και αυτοι το δικο τους οχι αντιπωσοπευοντας την φωνη του λαου.
Οπως εκαναν καποτε.
ΣΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΤΟΝ ΚΟΡΦΟ ΩΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΦΩΛΙΑΖΟΥΝ ΗΓΕΤΕΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ.\nΟΥ ΠΟΣΟΙ ΑΛΛΑ ΠΟΥ.

Re: ΤΟ "ΟΧΙ" ΤΩΝ ΑΓΙΟΡΕΙΤΩΝ

3
Το θεμα ειναι να υπάρχει μια κοινη αποψη,οχι να βγαινει ο ενας να λεει παρτε το ΑΜΚΑ και να βγαινουν οι μοναχοι και να λενε το αντιθετο,αν και προσωπικα συμφωνω με την αποψη των μοναχων.

Και κανονικα εφοσον μας λενε οτι δεν ειναι τιποτα θα επρεπε να υπαρχει η δυνατοτητα αρνησης και εναλλακτικης προτασης οπως ειπαν
και εις την σχετικήν δέσμευσιν του υφυπουργού Εσωτερικών κ.Χρήστου Ζώη,κατά την απάντησίν του προς τους βουλευτάς κ.κ Μ. Βορίδην και Αθ. Πλεύρην ,ερωτώντας δια εναλλακτικήν τακτοποίησιν των αρνουμένων την παραλαβήν ηλεκτρονικών καρτών,δια λόγους θρησκευτικής συνειδήσεως.
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !

Re: ΤΟ "ΟΧΙ" ΤΩΝ ΑΓΙΟΡΕΙΤΩΝ

4
ΝΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΝΤΕΔΡΑΣΕ Ο ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ Η ΔΙΑΡΚΗΣ ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟΣ ΣΤΟΝ Α.Μ.Κ.Α ΚΑΙ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΦΑΚΕΛΩΜΑ






Εικόνα





Η χθεσινή ανάρτηση με τίτλο την λαϊκή απορία "Γιατί δεν αντιδρά ο Αρχιεπίσκοπος στον Α.Μ.Κ.Α και το ηλεκτρονικό φακέλωμα;" έκανε μια σύντομη περιγραφή της μέχρι σήμερα πραγματικότητας θέτοντας αυτό το δυστυχώς ρητορικό ερώτημα.

Αιχμές για τα αίτια αυτής της στάσης αφήσαμε και χθές,όμως σήμερα είμαστε υποχρεωμένοι να βάλουμε "τα πράγματα" στη θέση τους, κάτι που αρχικά είχαμε σκοπό να πράξουμε μετά την συνάντηση του μακαριωτάτου με τον πρωθυπουργό.
Οι πληροφορίες που ήδη έχουμε δεν μας αφήνουν πολλά περιθώρια ούτε μας δημιουργούν την παραμικρή ελπίδα ότι ο μακαριώτατος έστω και την ύστατη ώρα θα υπερασπιστεί το ποίμνιό του.
Η διαρκής Ιερά Σύνοδος και φυσικά ο Αρχιεπίσκοπος, ξεκαθάρισε τη στάση της γύρω απο το σοβαρότατο ποιμαντικό και κοινωνικό ζήτημα τουΑ.Μ.Κ.Α και του ηλεκτρονικού φακελώματος.
Μέ πέντε "αράδες" η Ιερά σύνοδος και ο Αρχιεπίσκοπος ακύρωσαν κάθε τεκμηριωμένη θεολογικά και νομικά ένσταση εναντίον της υπαρκτής πια αντιδημοκρατικής και αντιχριστιανικής λαίλαπας.

"....σχετικά με τον Αριθμό Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης (ΑΜΚΑ) η Σύνοδος, αποδέχθηκε την εισήγηση της συνοδικής επιτροπής δογματικών και νομοκανονικών ζητημάτων σύμφωνα με την οποία : “Ο αριθμός ΑΜΚΑ είναι απλώς ένας επιπλέον χρηστικός αριθμός και από όλα τα μέχρι τώρα στοιχεία ουδείς κίνδυνος προκύπτει για την σωτηρία των ψυχών. Σε κάθε περίπτωση η Εκκλησία γρηγορεί”."

Προτίμησαν να θαυμάσουν "την όμορφη νυχτιά" ρίχνοντας στο σκοτάδι της "Νέας Εποχής" τα εκατομμύρια των βαπτισμένων και μυρωμένων Ορθόδοξων Ελλήνων.
Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι η Ι. Σύνοδος απεφάνθη για τον Α.Μ.Κ.Α εν όψει της επερχόμενης συνάντησης του Αρχιεπισκόπου με τον Πρωθυπουργό ο οποίος όπως λένε εκκλησιαστικές πηγές είχε εξασφαλίσει ήδη προ των εκλογών την συναίνεση του Αρχιεπισκόπου "για μια σειρά ενεργειών που θεωρεί ότι πρέπει επιτέλους να γίνουν όσον αφορά τις σχέσεις της Εκκλησίας με την Πολιτεία".
Είναι απογοητευτικό για τον Έλληνα πιστό και αντιρρησία Ορθόδοξης συνείδησης να διαπιστώνει ότι έμεινε μόνος βλέποντας τον φόβο και την εξάρτηση απο τα υλικά, να αποτελούν τα συστατικά στοιχεία του φρονήματος της Ι. Συνόδου και του Αρχιεπισκόπου.Όταν ο κ. Παπανδρέου και προεκλογικά και κατα τις προγραμματικές του δηλώσεις ως πρωθυπουργός,δήλωνε ότι έχει σκοπό να φορολογήσει την εκκλησιαστική περιουσία,προφανώς ήξερε ότι αγγίζει τις "ευαίσθητες χορδές" της Ιεράς Συνόδου και του Αρχιεπισκόπου οι οποίοι δυστυχώς δεν έδειξαν την ίδια ευαισθησία σε τόσες γραπτές και προφορικές αναφορές για τον πόλεμο που έχει ξεσπάσει εναντίον της ελληνικής κοινωνίας .
Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι λίγες ημέρες πριν την ..περίφημη συνοδική απόφαση αρκετές εφημερίδες "υπενθύμιζαν" με νόημα (σε συγκεκριμένους αποδέκτες) το "φλέγον ζήτημα της εκκλησιαστικής περιουσίας" και το δίκαιο της κυβερνητικής επιλογής να την φορολογήσει.
Η "ζυγαριά" των Ιεραρχών και του Αρχιεπισκόπου έγειρε τελικά προς τη μεριά των οικοπέδων και των κτιρίων.

Ο Α.Μ.Κ.Α ως βασικό δομικό στοιχείο του πρωτοφανούς παγκόσμιου φακελώματος,ο δικτατορικός τρόπος με τον οποίο σύρεται ο πολίτης στην παραλαβή του,η de facto στέρηση του δημοκρατικού δικαιώματος της αντίρρησης σε ένα νόμο που καταστρατηγεί ακόμα και άρθρα του συντάγματος και κυρίως ο εξαναγκασμός του Έλληνα Ορθοδόξου να "ξαναβαπτισθεί" με έναν αριθμό και να ενταχθεί σε ένα σύστημα που ακόμα και ο Πάγκαλος είχε παραδεχθεί ότι λειτουργεί με τον αριθμό-κλειδί 666,ήταν για τον Αρχιεπίσκοπο και την διαρκή Ιερά σύνοδο ζητήματα ελαφρύτερου ειδικού βάρους απο εκείνα της εκκλησιαστικής περιουσίας ή της Μ.Κ.Ο "αλληλεγγύη".
Η Ιερά Σύνοδος άνευρη και μακρυά απο την παράδοση της Εκκλησίας, όπως τουλάχιστον την διαμόρφωσε η στάση των Αγίων Μαρτύρων και Ομολογητών του χθές και του σήμερα,μας δείχνει τον δρόμο και μας προκαλεί να σταθούμε απέναντι σε όλους εκείνους που "λόγω και έργω" ταυτίστηκαν με τα δόγματα και της απαιτήσεις της "Νέας Τάξης Πραγμάτων".
Σαν Χριστιανοί βαπτισμένοι και μυρωμένοι δώσαμε κάποιες υποσχέσεις και δεν πρόκειται να τις πάρουμε πίσω.Ο Κύριός μας Ιησούς Χριστός είναι η κεφαλή της Εκκλησίας και όχι οι εκάστοτε Αρχιεπίσκοποι και Ιεράρχες οι οποίοι μάλιστα αν δεν ορθοτομούν τον Λόγο της Αληθείας και δεν προστατεύουν πνευματικώς το ποίμνιό τους ούτε ως μέλη του σώματος δεν πρέπει να αναγνωρίζονται (όπως με σαφήνεια ορίζουν οι Ιεροί Κανόνες).
Αν τα παραπάνω ακούγονται σκληρά τότε πως ακούγεται η κρατική απειλή εναντίον όσων δεν παραλάβουν τον Α.Μ.Κ.Α και την κάρτα (όπως κι αν στο μέλλον την ονομάσουν),να μείνουν χωρίς δουλειά,χωρίς περίθαλψη,χωρίς σύνταξη ,χωρίς ταυτότητα;
Ευτυχώς που για τον Έλληνα Ορθόδοξο πιστό ο Θεός πάντα σε δύσκολες στιγμές φανερώνει τους αφανείς εν ζωή Αγίους Του και τους αληθινούς ποιμένες που θα τον καθοδηγήσουν και θα τον στηρίξουν .

Αναρτήθηκε από ΚΛΑΣΣΙΚΟΠΕΡΙΠΤΩΣΗ

makrigiannisvoice.blogspot.com
«Γνώσεσθε την αλήθειαν και η αλήθεια ελευθερώσει υμάς»

Re: ΤΟ "ΟΧΙ" ΤΩΝ ΑΓΙΟΡΕΙΤΩΝ

5
ΓΙΑΤΙ Ο ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΔΕΝ ΑΝΤΙΔΡΑ ΣΤΟΝ Α.Μ.Κ.Α ΚΑΙ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΦΑΚΕΛΩΜΑ;






Για τις αρχές Νοεμβρίου έχει προγραμματιστεί η συνάντηση του πρωθυπουργού Γ. Παπανδρέου και του Αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου, κατά την οποία θα συζητηθούν όλα τα καυτά θέματα που απασχολούν τις δύο πλευρές.

Εδω και μισό χρόνο ο Αρχιεπίσκοπος και η Ιερά Σύνοδος δεν έχουν πάρει καμία επίσημη θέση γύρω απο το τεράστιας ποιμαντικής και κοινωνικής σημασίας θέμα του ΑΜΚΑ και της Κάρτας Κοινωνικής Ασφάλισης.

Μάλιστα όπως έχει διαρρεύσει, σε ιδιωτικές συζητήσεις άνθρωποι απο τον "στενό κύκλο" του Αρχιεπισκόπου,λοιδωρούν και απαξιώνουν κάθε ένσταση που καταφθάνει στα γραφεία τους απο ανησυχούντες πιστούς.Κατά την προσφιλή μέθοδο της Σοβιετικής γραφειοκρατίας ανέθεσαν την μελέτη του θέματος σε μια "επιτροπή" της οποίας το πόρισμα ακόμα το περιμένουμε.
Κάθε ημέρα όλο και περισσότεροι εκ του "ποιμνίου" του "μακαριωτάτου Αθηνών και πάσης Ελλάδος" εκφράζουν όχι πια τους φόβους τους αλλά την αγανάκτησή τους για τον τρόπο που η πολιτεία έχει σφίξει το σκοινί γύρω απο το λαιιμό τους.Αναφερόμαστε στο στρατηγικό σχέδιο διακομματικής αποδοχής που βάζει στο περιθώριο και στην κοινωνική και εργασιακή απομόνωση κάθε Έλληνα που θα αρνηθεί να ενταχθεί στο σύστημα της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης όχι των δημοσίων υπηρεσιών αλλά της προσωπικής του ζωής.
Δεν είναι δυνατόν σε μια χώρα που όλοι οι πολιτικοί σκίζουν με φαρισαϊκή βιαιότητα τα ρούχα τους για τη δημοκρατία,ο Έλληνας πολίτης να οδηγείται στα ΚΕΠ "με το πιστόλι στον κρόταφο" για να πάρει και να φορέσει τις "χειροπέδες" του.
Για ποιά δημοκρατία μιλούν όταν στο όνομά της μας στερούν το δικαίωμα της εργασίας ,της ιατροφαρμακευτικής ασφάλισης,της νοσοκομειακής περίθαλψης,της συνταξιοδότησης,της αντίρρησης τελικά σε έναν νόμο που θίγει την προσωπικότητα,τις ατομικές ελευθερίες και τις θρησκευτικές μας πεποιθήσεις ;
Όλα αυτά έχουν αναλυθεί και σχολιασθεί μήνες τώρα απο
πολλούς.Επιστήμονες,νομικοί,θεολόγοι,Ιερείς ,Ιερομόναχοι,Αγιορείτες Πατέρες και χιλιάδες λαού εγγράφως έχουν επιχειρηματολογήσει γύρω απο αυτό το σοβαρό πρόβλημα.Δυστυχώς ο μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και η Ιερά Σύνοδος εξακολουθούν να αφήνουν χωρίς πνευματική καθοδήγηση τον πιστό λαό.
Διαβάσαμε στις εφημερίδες ότι σε λίγες ημέρες ο κ.Ιερώνυμος θα έχει προσωπική συνάντηση με τον Πρωθυπουργό.Ευχόμαστε η συζήτηση κατά την συνάντηση αυτή να μην περιορισθεί μόνο στο θέμα της φορολόγησης της εκκλησιαστικής περιουσίας,διότι τότε εύλογα θα αναρωτηθεί ο κάθε πιστός αν τα "χωράφια" και τα "σπίτια" έχουν μεγαλύτερη σημασία απο την στέρηση των Θεόσδοτων δώρων του αυτεξούσιου και της ελευθερίας.
Μακαριώτατε αυτή η συνάντηση θα είναι μια ευκαιρία να αποδείξετε ότι στέκεστε στο πλευρό του ποιμνίου σας ως ποιμενάρχης και φορέας της Αποστολικής διαδοχής και όχι ως τεχνοκράτης που απλώς θέλει να ρυθμίσει τις ισορροπίες μεταξύ της Εκκλησίας κα της Πολιτείας.
Ο ευρισκόμενος υπο ιδιότυπο καθεστώς δίωξης Ορθόδοξος αντιρρησίας συνείδησης (δημοκρατικής και θρησκευτικής) περιμένει απο εσάς και τους υπολοίπους Ιεράρχες να σταθείτε στο ύψος των περιστάσεων ορθοτομούντες τον Λόγον της Αληθείας.
"Το πεδίον" είναι μπροστά, απο εσάς θα εξαρτηθεί αν θα είναι "λαμπρόν" ή θα φωτισθεί απο το ημίφως μιας πνευματικής "νυχτιάς".

Τί έγραψε "ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ" στις 25/10/09:



...Για τις αρχές Νοεμβρίου έχει προγραμματιστεί η συνάντηση του πρωθυπουργού Γ. Παπανδρέου και του Αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου, κατά την οποία θα συζητηθούν όλα τα καυτά θέματα που απασχολούν τις δύο πλευρές.
Έξι μήνες πέρασαν από την τελευταία φορά που συναντήθηκαν επισήμως. Τότε ο κ. Παπανδρέου είχε επισκεφθεί στο γραφείο του τον Αρχιεπίσκοπο και είχαν πολύωρη συζήτηση για τις σχέσεις που θα είχε η μελλοντική κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ με την Εκκλησία. Ο πρωθυπουργός, όπως λέγεται, είχε ενημερώσει τον Αρχιεπίσκοπο για την πρόθεσή του να προχωρήσει στη φορολόγηση της εκκλησιαστικής περιουσίας, διαφωνώντας κάθετα με τη «χαριστική» λογική που υιοθετούσε απέναντι στην Εκκλησία η κυβέρνηση της ΝΔ. Όπως λένε εκκλησιαστικές πηγές, ο Γ. Παπανδρέου εξασφάλισε τη συναίνεση του Αρχιεπισκόπου για μια σειρά ενεργειών που θεωρεί ότι πρέπει επιτέλους να γίνουν όσον αφορά τις σχέσεις της Εκκλησίας με την Πολιτεία. Από την πλευρά του ο κ. Ιερώνυμος έλαβε ως «αντάλλαγμα» την υπόσχεση από τον πρωθυπουργό ότι θα παρασχεθούν όλες οι απαραίτητες διευκολύνσεις στην Εκκλησία για να βελτιώσει τις υποδομές του κοινωνικού και φιλανθρωπικού της έργου.



makrigiannisvoice.blogspot.com
«Γνώσεσθε την αλήθειαν και η αλήθεια ελευθερώσει υμάς»

Re: ΤΟ "ΟΧΙ" ΤΩΝ ΑΓΙΟΡΕΙΤΩΝ

6
Ο ΑΜΚΑ δεν είναι το χάραγμα !

Είναι χρήσιμος !

Είναι ένα ακόμα βήμα προς το χάραγμα !


Νομίζω ότι όλα τα παραπάνω, ισχύουν... :hmmm
Η γνώμη είναι σαν την κ*λ*τρυπίδα...Όλοι έχουν από μία! Κι οι εξουσιαστές...αυτοί που διαμορφώνουν τις απόψεις της μάζας...έχουν προωθήσει την ιδέα ότι "κάθε άποψη είναι σεβαστή"...Κι έπεισαν τον κάθε ηλίθιο στον πλανήτη, να ταμπουρωθεί πεισματικά και με φανατισμό...πίσω από την υποβολιμιαία..."προσωπική" του άποψη ! 

Re: ΤΟ "ΟΧΙ" ΤΩΝ ΑΓΙΟΡΕΙΤΩΝ

7
Αρα τι,δεχομαστε τωρα τον ΑΜΚΑ και μετα λεμε οχι στον ΕΚΑΜ ???
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !

Re: ΤΟ "ΟΧΙ" ΤΩΝ ΑΓΙΟΡΕΙΤΩΝ

8
dominique έγραψε:Αρα τι,δεχομαστε τωρα τον ΑΜΚΑ και μετα λεμε οχι στον ΕΚΑΜ ???
Δεχόμαστε τώρα και επαγρυπνούμε !

Όταν πρόκειται για το "Αποκαλυπτικό χάραγμα" θα το καταλάβουμε ! Έτσι πιστεύω !
Η γνώμη είναι σαν την κ*λ*τρυπίδα...Όλοι έχουν από μία! Κι οι εξουσιαστές...αυτοί που διαμορφώνουν τις απόψεις της μάζας...έχουν προωθήσει την ιδέα ότι "κάθε άποψη είναι σεβαστή"...Κι έπεισαν τον κάθε ηλίθιο στον πλανήτη, να ταμπουρωθεί πεισματικά και με φανατισμό...πίσω από την υποβολιμιαία..."προσωπική" του άποψη ! 

Re: ΤΟ "ΟΧΙ" ΤΩΝ ΑΓΙΟΡΕΙΤΩΝ

9
Καλα Κωστα και ο ΕΚΑΜ θα ειναι χρησιμος,ετσι θα τον παρουσιασουν,μια ευκολια στην δυσκολη και πολυπλοκη ζωη μας,απο την στιγμη που δεχομαστε οτι ειναι ο προδρομος του χαραγματος θα επρεπε να ασκησουμε περισοοτερο πιεση στο να υπαρχει και η εναλλακτικη οδος,πριν βρεθουμε προ τετελεσμενων
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !
Απάντηση

Επιστροφή στο “"Ο Καιρός γάρ εγγύς"”