Το εβραϊκό έθνος εκτός Γερμανίας σε κάθε περίπτωση ήταν θύμα του ρατσισμού των ναζιστών και όχι του γερμανικού λαού. Οι ναζιστές τούς διαχώρισαν αδίκως από τους υπόλοιπους πολίτες των κρατών που κατέκτησαν κι ανάμεσα στους ναζιστές αναζητάς κι αυτούς που εγκλημάτησαν εις βάρος τους. Οι απλοί Γερμανοί δεν είχαν κανέναν ρόλο στην κατάσταση αυτήν κι ούτε απέσπασαν ως λαός κάποιο κεφάλαιο από αυτούς. Εκ των δεδομένων δηλαδή δεν θα έπρεπε να δώσουν ούτε ένα μάρκο στους Εβραίους, οι οποίοι δεν έπεσαν άμεσα θύματα του κράτους τους.
Ο γερμανικός λαός δεν είχε καμία σχέση μ' εκείνους τους Εβραίους. Οι απλοί Γερμανοί, πέρα από το γεγονός ότι δεν "ρωτήθηκαν" καθόλου με νέες εκλογές, απλά ανέχτηκαν την κατάσταση αυτήν, επειδή ήταν υπέρ του δέοντος αισιόδοξοι για την έκβαση του πολέμου. Ανέλαβαν να "σώσουν" εκτός από τους εαυτούς τους και τους υπόλοιπους λαούς από τα παράσιτα. Ήταν σίγουροι ότι θα νικήσουν κι έθεσαν ως προτεραιότητα το "καθάρισμα" της "νεογέννητης" γερμανικής αυτοκρατορίας από τους Εβραίους.
Γιατί αναφερόμαστε όμως στα ζητήματα αυτά; Γιατί οι Εβραίοι εκμεταλλεύτηκαν το υποτιθέμενο ολοκαύτωμα και πήραν, ενώ δεν δικαιούνταν, αποζημιώσεις ως έθνος. Τεράστια ποσά κατέβαλε η Γερμανία, προκειμένου να τους αποζημιώσει. Το σύνολο των αποζημιώσεων των εβραϊκών διεκδικήσεων στηρίζεται σε λάθος δεδομένα.
Γιατί; Γιατί απλούστατα οι Εβραίοι ανεξαρτήτου εθνικότητας φέρθηκαν σαν ενιαίο έθνος, πράγμα που στερείται νομικής βάσης. Αυτό είναι πολύ σημαντικό, γιατί ξαφνικά μπήκαν στον ίδιο παρανομαστή με έθνη τα οποία πραγματικά δικαιούνταν αποζημιώσεις, επειδή οι Γερμανοί —εκτός των άλλων— τους κατέστρεψαν και τις υποδομές.
Οι Εβραίοι, ως έθνος, δεν δικαιούνταν αποζημιώσεις στο συλλογικό επίπεδο. Δικαιούνταν, αποζημιώσεις ως άνθρωποι που αδικήθηκαν, επειδή ως πολίτες ανήκαν σε "αδικημένα" κράτη, και δικαιούνταν ως λαός —εφόσον όμως κρινόταν— ηθική αποκατάσταση και προστασία και τίποτε άλλο. Δικαιούνταν ως Έλληνες, ως Γάλλοι κλπ., αποζημιώσεις, που όμως θα τους τις κατέβαλαν τα κράτη τα οποία τους φιλοξενούσαν και όχι οι Γερμανοί. Οι Γερμανοί μόνον με τα κράτη αυτά είχαν διαφορές και όχι με ένα έθνος-"φάντασμα" ενός ανύπαρκτου κράτους.
Αυτό που λέμε δηλαδή είναι το πλέον το προφανές. Για τα εγκλήματα που έγιναν εις βάρος των Εβραίων έπρεπε να τιμωρηθούν οι ένοχοι. Έπρεπε να τιμωρηθούν με τον πιο σκληρό τρόπο τα ανθρωπόμορφα ναζιστικά κτήνη. Να τιμωρηθούν με τον ίδιο αργό και βασανιστικό τρόπο και όχι να "αποβληθούν" από την κοινωνία χωρίς τιμωρία μέσω των εκτελέσεων. Έπρεπε να μαζευτούν οι ναζιστές εγκληματίες σε νέα στρατόπεδα και να τους "σαπίσουν" στα ιατρικά πειράματα μέχρι να ψοφήσουν τα ζώα. Ό,τι δεν πρόσφεραν στην κοινωνία και την επιστήμη με το μυαλό τους ως άνθρωποι, να το πρόσφεραν με το "κρέας" τους ως ζώα. Αυτή θα ήταν η δικαιότερη τιμωρία για τα κτήνη.
Όμως, σ' ό,τι αφορά τις αποζημιώσεις δεν είχαν λόγο οι Εβραίοι ως έθνος. Λόγο είχαν μόνον τα κράτη στα οποία ανήκαν ως πολίτες. Το θέμα είναι ότι ο γερμανικός λαός με τις ηλιθιότητες των ναζιστών έχασε το δίκιο του από τους πονηρούς Εβραίους και ακόμα το πληρώνει. Με χρήματα των Γερμανών "χτίστηκε" το κράτος του Ισραήλ και με τα χρήματα αυτά δημιουργήθηκαν οι μεγάλες διεθνείς οργανώσεις, που προστατεύουν τα εβραϊκά συμφέροντα σε όλα τα μήκη και πλάτη του πλανήτη.
Το ακόμα χειρότερο όμως ήταν ότι οι ναζιστές με τη βλακεία τους νομιμοποίησαν και μονιμοποίησαν τους Εβραίους όλων των κρατών. Εξαιτίας των ναζιστών απέκτησαν στρατηγικά πλεονεκτήματα τα "όργανα" των ιμπεριαλιστών. Έγινε ταμπού στη χριστιανική κοινωνία να αγγίξεις τον κλέφτη Εβραίο. Άλλαξε το σύνολο των νόμων μέσα στα κράτη, προκειμένου να μην πειράζει κανείς τους Εβραίους. Χάρη στην αφέλεια των ναζιστών οι Εβραίοι έγιναν οι "ιερές αγελάδες" του χριστιανισμού. Οι "αγελάδες", που πρέπει να τους συγχωρούμε τα πάντα. Όποιος τους "άγγιζε" έπαιρνε την "ετικέτα" του "ρατσιστή" και του "αντισιωνιστή" και έβγαινε με συνοπτικές διαδικασίες από την αγορά της Δύσης.
Οι Γερμανοί, όχι μόνον δεν έλυσαν το εβραϊκό ζήτημα, αλλά αντίθετα το κληροδότησαν στην ανθρωπότητα ακόμα πιο ισχυρό. Ο γερμανικός λαός, αντί ν' απαλλαγεί από το παράσιτο που λέγεται "Εβραίος", σήμερα στην κυριολεξία είναι δούλος του. Την "πάτησε", γιατί δεν γνώριζε πώς να τον χειριστεί. Το εβραϊκό ζήτημα δεν λύνεται με εθνικιστικά και ρατσιστικά μέτρα. Είναι ένα πρόβλημα το οποίο απαιτεί ειδικές γνώσεις για να "λυθεί".
Αυτό το οποίο έπρεπε να κάνουν για την "επίλυσή" του τότε οι Γερμανοί και δεν το έκαναν ήταν το εξής: Από τη στιγμή που επέλεξαν το δρόμο της βίας εις βάρος των παρασίτων, έπρεπε να "εξάγουν" το πρόβλημα και άρα να πετάξουν με τις κλωτσιές τους Εβραίους έξω από τη Γερμανία. Έπρεπε να τους κατάσχουν τις περιουσίες τους και να τους διώξουν.
Αυτό όμως δεν είναι και τόσο απλό. Δεν είναι δυνατόν να "εξάγεις" το πρόβλημά σου και να το φορτώσεις σε κάποιον άσχετο. Ακόμα κι αν θεωρήσουμε ότι είναι ηθικά απαράδεκτο και άδικο γι' αυτόν που θα τους "φορτωθεί", είναι θέμα χρόνου να έρθεις σε ρήξη μαζί του, γιατί θ' αντιδράσει σίγουρα στην αδικία. Κανένας δεν θέλει "παράσιτα" στη χώρα του και άρα κανένας δεν θέλει τους πονηρούς και τεμπέληδες Εβραίους. Εκ των δεδομένων δηλαδή δεν μπορείς να επιτύχεις την απέλασή τους χωρίς πονηριά.
Για να κατάφερνες εκείνη την εποχή ένα τέτοιο θεαματικό "ξεφόρτωμα", θα έπρεπε να έχεις γνώσεις και να εκμεταλλευτείς τις συνθήκες που μόνος σου θα δημιουργούσες. Τι σημαίνει αυτό; Ας σκεφτεί ο αναγνώστης το παράδειγμα που χρησιμοποιήσαμε για το παράσιτο, που είναι μέλος συμμορίας. Τι γίνεται, κάθε φορά που ένας ιδιοκτήτης απειλεί αυτό το παράσιτο με ξυλοδαρμό;
Το παράσιτο, μόλις αντιληφθεί τις προθέσεις του, πληροφορεί την υπόλοιπη συμμορία για το τι συμβαίνει κι αυτοί παρασέρνουν τους πονηρούς γείτονες να επέμβουν, έχοντας ως στόχο να επωφεληθούν εις βάρος του νοικοκύρη, που στρέφεται εναντίον των παρασίτων. Οι ιμπεριαλιστές είναι αυτοί οι οποίοι πρώτοι θα σπεύσουν σε μια τέτοια περίπτωση να παρουσιαστούν σαν ανθρωπιστές.
Οι Γερμανοί, με βάση όλα αυτά, έπρεπε να κάνουν το εξής: Να κατείσχαν τις περιουσίες των Εβραίων και να τους συγκέντρωναν όλους ανεξαιρέτως σε στρατόπεδα συγκέντρωσης. Χωρίς ν' αποκαλύψουν σε κανέναν τους στόχους τους και τις προθέσεις τους, θα φρόντιζαν τις συνθήκες εκείνες που θα διασφάλιζαν τις ζωές των Εβραίων. Το ιδανικό θα ήταν να μην πεθάνει στα χέρια τους ούτε ένας ετοιμοθάνατος γέρος Εβραίος. Στο μεταξύ μέσα από κανάλια προπαγάνδας θα διέδιδαν τα ακριβώς αντίθετα. Θα μιλούσαν για θανάτους, βασανισμούς κλπ..
Ήταν θέμα χρόνου να την "πατήσουν" οι συνήθεις ύποπτοι αυτού του πλανήτη. Οι επαγγελματίες "ανθρωπιστές", που για ιμπεριαλιστικούς λόγους διατηρούν εύρωστες εβραϊκές κοινότητες. Ποιοι είναι αυτοί; Οι Αγγλοσάξονες. Οι Αμερικανοί και οι Βρετανοί. Μόλις εκδήλωναν τη συμπαράστασή τους προς τους Εβραίους με καταγγελίες και διαμαρτυρίες εις βάρος της Γερμανίας, θα την "πατούσαν". Θα έβαζαν οι Γερμανοί τους Εβραίους σε τραίνα και σε βαπόρια και θα τους έστελναν "πακέτο" στους πονηρούς.
Με τον τρόπο αυτόν η Γερμανία θ' απαλλάσσονταν από τα παράσιτα, αλλά ταυτόχρονα καί θα δυσφημούσε τους Εβραίους αλλά καί θα τους "φόρτωνε" στους πονηρούς. Όχι μόνον δεν θα επωφελούνταν οι Αγγλοσάξονες από τους Εβραίους, αλλά θα επιβάρυναν ακόμα πιο πολύ την τότε άσχημη οικονομική τους κατάσταση με νέους μετανάστες.
Την ίδια ζημιά θα πάθαιναν και οι ίδιοι οι Εβραίοι, που ζούσαν παρασιτικά σ' εκείνες τις χώρες. Οι "κλαίοντες" Εβραίοι των ΗΠΑ ή της Βρετανίας όχι μόνον δεν θα βελτίωναν τις θέσεις τους από το εβραϊκό "δράμα", αλλά θα "χρεώνονταν" και την εισροή νέων ξένων στις χώρες όπου κατοικούσαν, επιβαρύνοντας τη δική τους θέση. Όχι μόνον δεν θα έκαναν "μπίζνες" εξαιτίας του δράματος των αδερφών τους, αλλά θα έπρεπε σε πρώτη φάση να τους συντηρούν με τα δικά τους χρήματα.
Σε δεύτερη φάση θα έρχονταν σε σύγκρουση μεταξύ τους, γιατί τόσο οι "παλιοί" όσο και οι "νέοι" την ίδια "δουλειά" ξέρουν να κάνουν. Πάντα οι κλέφτες έχουν πρόβλημα, όταν πρέπει να μοιραστούν τη λεία τους με νεοφερμένους "συναδέρφους" τους. "Λεία" για τους Εβραίους της Βρετανίας, για παράδειγμα, ήταν ο βρετανικός λαός και η περιουσία του. Ήταν δυνατόν μια τέτοια πλούσια "λεία" να τη μοιραστούν με τους εκτοπισθέντες Εβραίους της Γερμανίας, που θα προσπαθούσαν ν' ανακτήσουν τον χαμένο τους πλούτο μέσα στην ίδια οικονομία;
Ήταν θέμα χρόνου τ' αδέρφια να σκοτωθούν μεταξύ τους. Θα γελούσε και το "παρδαλό κατσίκι" με τις εβραϊκές συγκρούσεις. Δεν θα υπήρχε άνθρωπος στον κόσμο που να γνωρίζει τους Εβραίους και να μην γέλαγε με την "ξεφτίλα" τους. Που να μην έλεγε ότι καλά έκαναν οι Γερμανοί και τους "ξεφορτώθηκαν". Θα ζήλευαν τους Γερμανούς όλοι οι λαοί που είχαν την ατυχία να "φιλοξενούν" παράσιτα. Όλοι θα ζητούσαν από τις κυβερνήσεις τους να κάνουν κάτι ανάλογο.
Το τραγικό είναι ότι οι Γερμανοί δεν έκαναν τίποτε απ' όλα αυτά που θεωρούμε σωστά και σήμερα βαδίζουμε ολοταχώς προς τον "θάνατο" της ανθρωπότητας, εφόσον ο σιωνισμός τείνει να αλλοιώσει τα χαρακτηριστικά της ίδιας της ανθρωπότητας. Για τα κέρδη τους οι Εβραίοι τείνουν να αλλοιώσουν τα πνευματικά, ηθικά και πολιτισμικά χαρακτηριστικά του ίδιου του ανθρώπου. Του ανθρώπου, που αντιμετωπίζεται πλέον καθαρά σαν καταναλωτικό ζώο και όχι ως ένα ανώτερο όν με ανώτερους σκοπούς.
Σήμερα καθίσταται η ανάγκη επίλυσης του εβραϊκού ζητήματος πιο επιτακτική από ποτέ, γιατί ο σιωνισμός τείνει να γίνει παγκόσμιο καρκίνωμα. Ο σιωνισμός σήμερα απειλεί ολόκληρη την ανθρωπότητα και, αν δεν κάνουμε τίποτε προς την κατεύθυνση της επίλυσής του, σύντομα θα μπούμε σε περιπέτειες με άγνωστες συνέπειες. Τι σημαίνει αυτό; Ότι πρέπει να νικήσουμε πάση θυσία τον σιωνισμό κι αυτό απαιτεί γνώσεις.
Όποιος κινηθεί σήμερα εναντίον του με λάθος τρόπο θα την "πατήσει" και μαζί μ' αυτόν θα την "πατήσει" και η ανθρωπότητα, εφόσον από ενδεχόμενο λάθος του μπορεί να επιβιώσει ο σιωνισμός για άλλα χίλια χρόνια. Αυτός είναι κι ο λόγος που αναφερθήκαμε στην περίπτωση των Γερμανών. Πρέπει ο αναγνώστης να καταλάβει πού έγιναν σφάλματα στο παρελθόν, για να μπορέσει να καταλάβει τι πρέπει να γίνει σήμερα.
Αυτές είναι απαραίτητες γνώσεις, γιατί ο σημερινός παγκόσμιος "αμερικανοσιωνιστικός" ιμπεριαλισμός μοιάζει στο λειτουργικό επίπεδο με τον εβραϊκό ιμπεριαλισμό που ασκούνταν στην προπολεμική Γερμανία. Τι σημαίνει όμως αυτό με βάση τα όσα ξέρουμε; Ότι δεν είναι εύκολη η αντιμετώπισή του. Δεν μπορείς ούτε με βόμβες ούτε με σκοτωμούς να τον νικήσεις. Αν επιχειρήσεις οτιδήποτε απ' όλα αυτά, θα την "πατήσεις".
Αυτές είναι μέθοδοι που έχουν αποτελέσματα μόνον στον κεφαλαιοκρατικό ιμπεριαλισμό. Στον ιμπεριαλισμό που εύκολα αντιλαμβάνονται οι λαοί ως τέτοιον και αφορά το υλικό κεφάλαιο. Τον εμπορικό ιμπεριαλισμό δεν μπορείς να τον πολεμήσεις με συμβατικό τρόπο. Είτε είσαι πιο ισχυρός είτε πιο αδύναμος από τον ιμπεριαλιστή, θα την "πατήσεις" αν ασκήσεις βία.
Την "πάτησαν" κάποτε οι πανίσχυροι Γερμανοί με τους αδύναμους Εβραίους και σήμερα την "πατάνε" καθημερινά οι αδύναμοι Παλαιστίνιοι με το πανίσχυρο Ισραήλ. Όποιος επιχειρεί με βία να καταστρέψει τους σιωνιστές, είναι καταδικασμένος να αποτύχει. Σήμερα τα πράγματα είναι ακόμα πιο επικίνδυνα, γιατί οι ύπουλοι ιμπεριαλιστές του εμπορίου εκτός από την προστασία του σχεδιασμού απολαμβάνουν και την προστασία των όπλων.
Σε περίπτωση λάθους όχι μόνον θα την "πατήσεις", αλλά θα πληρώσεις ακριβά το σφάλμα σου. Γιατί; Γιατί οι Αμερικανοί θα χρησιμοποιήσουν την τρομερή πολεμική τους μηχανή για να υπερασπιστούν το σημερινό τους "δίκιο" και την σημερινή τους "νομιμότητα". Θα εξασφαλίσουν τη συναίνεση της παγκόσμιας κοινής γνώμης, αν απειλήσεις με βία και θάνατο τους "υπαλλήλους" τους.
Η επιχειρηματολογία στην περίπτωση αυτήν είναι πάναπλη και τους βολεύει απόλυτα. Ήδη έχουν προετοιμάσει το "έδαφος" για την ανάπτυξη της επιχειρηματολογίας αυτής. Γι' αυτόν τον λόγο ακούμε παντού περί τρομοκρατίας. Σε μια τέτοια περίπτωση θα σε χαρακτηρίσουν τρομοκράτη και θα σε εξοντώσουν. Η λογική τους είναι πάναπλη. Γιατί εσύ ο τρομοκράτης απειλείς να κάνεις πόλεμο στις ειρηνικές ΗΠΑ ή το Ισραήλ; Επειδή είναι ισχυρές και "επιτυχημένες" χώρες; Γιατί δηλαδή να σκοτώσεις έναν Αμερικανό κεφαλαιοκράτη ή έναν Εβραίο έμπορο, που λυμαίνονται την αγορά της χώρας σου; Επειδή είναι άξιοι και ικανοί;
Ο πρώτος διαθέτει το καλύτερο προϊόν της αγοράς στον τομέα του και ο δεύτερος το προσφέρει στην καλύτερη τιμή. Γιατί να τον σκοτώσεις; Ελεύθερη αγορά δεν έχουμε; Αν θέλεις ανταγωνίσου ή τον έναν ή τον άλλον. Αυτά δεν έλεγαν και οι Εβραίοι έμποροι στην προπολεμική Γερμανία; Αυτά δεν έλεγαν όταν έβγαζαν τους φουκαράδες Γερμανούς από τα κατασχεμένα σπίτια τους;
Βλέπουμε λοιπόν σήμερα να συμβαίνει στο σύνολο του κόσμου το ίδιο πράγμα μ' αυτό που συνέβαινε στην προπολεμική Γερμανία. Οι Αμερικανοί σήμερα αρπάζουν "ειρηνικά" τον πλούτο και το κεφάλαιο των λαών, όπως άρπαζαν κάποτε οι Εβραίοι τον πλούτο και τα σπίτια των Γερμανών. Σήμερα, δηλαδή, που είναι ορατός ο "αμερικανοσιωνιστικός" ιμπεριαλισμός, είναι φαινομενικά νόμιμος.
Από τη στιγμή που συμβαίνει αυτό, η βία εναντίον τους δεν είναι η λύση. Πρέπει να τους πολεμήσουμε με βάση τον ίδιο νόμο που σήμερα τους δίνει το δίκιο. Άρα δουλειά μας είναι να βρούμε πότε δεν ήταν νόμιμοι οι κλέφτες, που σήμερα προστατεύονται από τον νόμο. Πρέπει να βρούμε πότε έκλεβαν οι κλέφτες, ώστε να μπορέσουμε ν' αποδείξουμε τα όσα ισχυριζόμαστε περί αδικίας και ιμπεριαλισμού. Πρέπει να βρούμε την παρανομία τους, ώστε από εκεί να βρούμε το "μίτο της Αριάδνης", που θα μας οδηγήσει εκεί όπου πρέπει.
Δουλειά μας δηλαδή είναι ν' αποδείξουμε ότι αυτοί, οι οποίοι παρουσιάζονται σήμερα σαν οι "προστάτες" και άξιοι "πετυχημένοι" του κόσμου, είναι οι "χθεσινοί" κλέφτες. Δουλειά μας είναι ν' αποδείξουμε ότι αυτοί που παρουσιάζονται σήμερα σαν οι κοσμοπολίτες —φανατικοί της ελεύθερης αγοράς— είναι οι εθνικιστές που "χθες" την "έστησαν" παράνομα εις βάρος των υπολοίπων εθνών. Αν δηλαδή κάποιος θέλει να πολεμήσει τον σημερινό ιμπεριαλισμό, δεν πρέπει να κάνει τα λάθη των Γερμανών.
Δεν πολεμάς τον ιμπεριαλισμό με βόμβες εις βάρος των αμερικανοεβραϊκών επιχειρήσεων, που βρίσκονται διάσπαρτες στον κόσμο. Δεν πολεμάς τον ιμπεριαλισμό με δολοφονίες Αμερικανών ή Εβραίων επιχειρηματιών. Όποιος το κάνει αυτό, τους ενισχύει, γιατί μπορούν και "κλαίγονται", αποσπώντας τη συμπάθεια του κόσμου. Επιπλέον, αν το κάνει αυτό, κινδυνεύει άμεσα. Γιατί; Γιατί οι πανίσχυροι σήμερα ιμπεριαλιστές μπορούν νόμιμα να εξοντώνουν τους εχθρούς τους σαν τρομοκράτες και να δικαιολογούν τα πάντα με ανθρωπιστικά επιχειρήματα.
Αυτό είναι εύκολο να το πετύχουν, γιατί είναι ηθικά ανεκτό μέσα στην ανθρώπινη κοινωνία να αμύνεσαι βίαια, όταν φαινομενικά δέχεσαι βίαιη επίθεση. Είναι σχεδόν νόμιμο να προστατεύεις με βίαια μέσα τους ανθρώπους ή τις επιχειρήσεις σου, που απειλούνται με τα ίδια μέσα. Όλοι είδαμε πόσο εύκολα εξασφάλισαν οι Αμερικανοί τη συμπάθεια όλου του κόσμου εξαιτίας του χτυπήματος της Νέας Υόρκης. Κανένας δεν αναρωτήθηκε γιατί έγινε ένα τέτοιο χτύπημα εναντίον τους.
Οι Αμερικανοί το χρέωσαν στους ισλαμιστές, αλλά ούτε ένας δεν αναρωτήθηκε γιατί είναι τόσο φτωχό το Ισλάμ και ποιος ευθύνεται γι' αυτό. Κανένας δεν αναρωτήθηκε —σε περίπτωση βέβαια που το χτύπημα είναι ισλαμικό— γιατί το Ισλάμ χρεώνει τη φτώχεια του και την κακοδαιμονία του στις ΗΠΑ. Όλοι αρκέστηκαν στα προφανή. Χτύπησε το Ισλάμ; Δικαίως θα ανταποδώσουν οι ΗΠΑ.
Σ' αυτά τα προφανή και στις ενστικτώδεις αντιδράσεις των λαών στηρίζονται οι Αμερικανοί και προστατεύουν όταν χρειάζεται ακόμα και με τη βία τα συμφέροντά τους. Εξασφαλίζουν τη συναίνεση των θυμάτων τους, όταν χτυπάνε θύμα τους που αντιδρά. Μιλάμε για τρομερά πράγματα. Αυτός είναι κι ο λόγος που σήμερα εντελώς υποκριτικά οι Αμερικανοί θεωρούν υπ' αριθμόν ένα προτεραιότητά τους την τρομοκρατία της βίας και των υλικών ζημιών. Είναι ψεύτες και υποκριτές, όταν παρουσιάζουν τον εκτός τόπου και χρόνου Μπιν Λάντεν σαν τον κύριο εχθρό τους.
Τι θα τους κάνει ένας αστείος τρομοκράτης των σπηλαίων με ένα Καλάσνικοφ; Θα πυροβολήσει και θα καταστρέψει τα Windows της Microsoft ή τα νέα CD της αμερικανικής μουσικής βιομηχανίας; Πραγματικός εχθρός τους είναι αυτός ο οποίος μπορεί, είτε να καταστρέψει είτε να κάνει μη κερδοφόρα για τους ιμπεριαλιστές τα παραπάνω προϊόντα. Μπορείς να το καταφέρεις αυτό με σφαίρες ή δυναμίτη; Όχι βέβαια.
Από τη στιγμή που δεν μπορείς να το καταφέρεις με τα μέσα αυτά, είναι βέβαιο ότι, κάθε φορά που το επιχειρείς, όχι μόνον δεν τους κάνεις ζημιά, αλλά αντίθετα τους προσφέρεις κέρδος. Κέρδος, που μπορεί να είναι ένα άλλοθι, για να κάνουν ακόμα πιο σκληρή την ιμπεριαλιστική πολιτική τους. Ζημιά έπαθαν οι λαοί από το τρομοκρατικό χτύπημα της Νέας Υόρκης και δεν εισέπραξαν κέρδος. Ζημιά έπαθαν, γιατί ενισχύθηκαν οι ΗΠΑ από αυτό το χτύπημα.
Όλοι είδαμε τι συνέβηκε πρόσφατα στην Ελλάδα με ένα παρόμοιο βίαιο τρομοκρατικό χτύπημα της 17 Νοέμβρη. Ο ελληνικός λαός είχε πρόβλημα με τις αμερικανικές παρεμβάσεις στα εσωτερικά του και κατήγγειλε συχνά-πυκνά τον ιμπεριαλισμό τους. Αρκούσε όμως η δολοφονία ενός Βρετανού ιμπεριαλιστή και η ιμπεριαλιστική κατάσταση ελέγχου επιδεινώθηκε χωρίς καμία αντίδραση.
Ο αναγνώστης εύλογα θ' αναρωτηθεί για το τι ακριβώς προτείνουμε. Υπάρχουν δύο τρόποι για να νικηθεί ο ιμπεριαλισμός των αμερικανοσιωνιστών. Ο πρώτος τρόπος απαιτεί σύγκρουση, που κανένας δεν μπορεί να γνωρίζει τις συνέπειές της, γιατί κανένας δεν γνωρίζει πώς θ' αντιδράσουν οι ιμπεριαλιστές. Αυτός ο τρόπος, άσχετα με το κόστος του σ' ό,τι αφορά την πρακτική του, είναι απλός, αναίμακτος κι απόλυτα αποτελεσματικός. Το αμερικανικό κεφάλαιο είναι άυλο κι ως εκ τούτου δεν μπορεί να προστατευτεί από τους ιδιοκτήτες του με "φράχτες". Δεν προστατεύεται δηλαδή με στρατούς και όπλα.
Όποιος δεν σέβεται τα πνευματικά δικαιώματα στα προϊόντα των αμερικανικών πολυεθνικών, κάνει τρομερή ζημιά στους ιμπεριαλιστές. Με λίγους παράνομους τηλεοπτικούς πομπούς μπορείς να "κάψεις" μια ολόκληρη παραγωγική χρονιά του Χόλυγουντ και να στερήσεις δισεκατομμύρια δολάρια από την αμερικανική οικονομία. Με λίγες μοδίστρες μπορείς να "κάψεις" τις καλύτερες φετινές κολεξιόν, στερώντας και πάλι τεράστια έσοδα στην αμερικανική οικονομία.
Οποιοδήποτε προϊόν κι αν προσφέρεις στην αγορά, χωρίς να πληρώνεις πνευματικά δικαιώματα, είναι καταστροφικό για την αμερικανική οικονομία και βέβαια για τις εβραϊκές τσέπες. Είτε προσφέρεις στην αγορά "μαϊμούδες" CD με μουσικές επιτυχίες είτε προσφέρεις CD με προγράμματα υπολογιστών ή ηλεκτρονικά παιχνίδια, κάνεις ζημιά δισεκατομμυρίων δολαρίων, που είναι ικανή να κλονίσει την αμερικανική παντοδυναμία.
Το θέμα εδώ είναι ότι αυτή η πράξη, όσο αναίμακτη κι αν είναι στην εφαρμογή της, δεν παύει να είναι μια πολεμική πράξη. Δεν μπορείς να γνωρίζεις πόσο αιματηρή θα επιλέξουν να κάνουν την πολεμική "απάντηση" αυτοί οι οποίοι θίγονται. Όποιο κράτος εκδηλώσει τέτοιες διαθέσεις, είναι βέβαιον ότι θα βρεθεί στο επίκεντρο της οργής των αμερικανοσιωνιστών κι αυτό σίγουρα δεν θα είναι ευχάριστο.
Όλοι είδαμε τον πόλεμο κατά της Σερβίας. Γιατί επιτέθηκαν με τόσο πάθος οι Αμερικανοί στους Σέρβους; Επειδή τους έπιασε ο "πόνος" για τους Κοσσοβάρους; Όχι βέβαια. Τους επιτέθηκαν, γιατί ήταν γνωστό στους παροικούντες της Ιερουσαλήμ ότι η Σερβία πριν την επέμβαση του ΝΑΤΟ ήταν ο μεγαλύτερος κατασκευαστής παράνομων δυτικών προϊόντων. Ένα "καρκίνωμα" των αμερικανικών συμφερόντων μέσα στην "καρδιά" της ευρωπαϊκής αγοράς. Οι Αμερικανοί χτύπησαν με πάθος τους Σέρβους, προς γνώσιν και συμμόρφωσιν όσων θα είχαν τη φαεινή ιδέα να τους μιμηθούν.
Επιπλέον οι Αμερικανοί, σε μια τέτοια περίπτωση "παράνομης" αρπαγής τεχνογνωσίας, όχι μόνον θα επιτεθούν με όλα τα μέσα και όλους τους τρόπους, αλλά θα έχουν και δικαίωμα να επιχειρηματολογούν με βάση τα θεμελιώδη ανθρώπινα δικαιώματα. Θεμελιώδες δικαίωμα του ανθρώπου είναι η κατοχή περιουσίας.
Δεν έχει σημασία αν αυτή η περιουσία είναι υλική ή άυλη. Από τη στιγμή που υπάρχει ελευθερία στην αγορά και ταυτόχρονα υπάρχουν πνευματικά δημιουργήματα που διατίθενται σ' αυτήν ως προϊόντα, είναι θεωρητικά δίκαιο να προστατεύονται σαν περιουσίες. Είναι δίκαιο να προστατεύουν οι Αμερικανοί τα υλικά ή άυλα υπερπροϊόντα τους. Είναι δίκαιο να απειλούν με πόλεμο όποιον χρησιμοποιεί αθέμιτα μέσα για να τους κάνει οικονομική ζημιά.
Ελεύθερη αγορά έχουμε και, αν θεωρεί κάποιος τα αμερικανικά προϊόντα ιμπεριαλιστικά, ας τα ανταγωνιστεί και ας τα "βγάλει" από την αγορά. Είπαν σε κανέναν οι Αμερικανοί να μην τους ανταγωνίζεται; Ας τους ανταγωνιστεί με τα νόμιμα μέσα, γιατί και οι ίδιοι είναι νόμιμοι. Όλα αυτά είναι σωστά και παραλίγο να συγκινήσουν με τη "δικαιοσύνη" τους ακόμα και τον ίδιο τον γράφοντα. Αυτό το οποίο δεν είναι σωστό είναι το πώς έγιναν οι Αμερικανοί νόμιμοι, σήμερα που είναι μονοπώλιο.
Αν είναι νόμιμοι, δεν έχουμε το ηθικό δικαίωμα να τους απειλήσουμε την περιουσία τους. Αν όμως είναι κλέφτες, έχουμε όχι απλά το δικαίωμα αλλά την υποχρέωση να τους τιμωρήσουμε. Το όλο θέμα δηλαδή είναι να βρούμε πότε και πώς συντελέστηκε η παρανομία τους, η οποία είναι αυτή που τους οδήγησε στη σημερινή παντοδυναμία τους. Αν το βρούμε αυτό, τότε θα μιλήσουμε με άλλον τρόπο, που δεν θα τους αρέσει καθόλου. Θα "μιλήσουμε" στα διεθνή δικαστήρια. Στα δικαστήρια, που τόσο τους αρέσει να συνθέτουν, όταν θέλουν να τιμωρήσουν τους εχθρούς τους.
Αυτό δεν είναι καθόλου δύσκολο να γίνει, αν γνωρίζει κάποιος πού ακριβώς να ψάξει και τι. Η αρχή του "μίτου" που αναζητούμε βρίσκεται στη Γερμανία. Αυτοί οι οποίοι απέτυχαν κάποτε να "καταπολεμήσουν" τη νόσο του Σιωνισμού είναι οι μόνοι που μπορούν σήμερα να το καταφέρουν εντελώς νόμιμα και χωρίς καθόλου βία. Οι Γερμανοί είναι αυτοί που μπορούν σήμερα με καθαρά νομικές διαδικασίες να θέσουν τέλος στον αμερικανικό ιμπεριαλισμό και να επιλύσουν για πάντα το εβραϊκό ζήτημα.
Πώς γίνεται αυτό και γιατί ο γερμανικός λαός είναι ο μόνος λαός στον κόσμο που μπορεί να καταστρέψει νόμιμα τους αμερικανοσιωνιστές ιμπεριαλιστές; Αυτό γίνεται, γιατί όλα τα εγκλήματα που μπορούν ν' απειλήσουν το σημερινό "δίκιο" και τη "νομιμότητα" των Αμερικανών διαπράχθηκαν στη Γερμανία. Αυτός είναι κι ο λόγος που σε ένα τόσο σημαντικό ζήτημα, όπως ο σιωνισμός, εμείς κάνουμε τόσο εκτεταμένη αναφορά στο θέμα του δίκιου τού γερμανικού λαού. Αυτό το δίκιο είναι που μπορεί να καταστρέψει τους ιμπεριαλιστές.
Τα πάντα ξεκινούν την επομένη της λήξης του δευτέρου παγκοσμίου πολέμου. Αν αποδείξουμε ότι εκείνη τη στιγμή οι Αμερικανοί φέρθηκαν άτιμα και άρα παράνομα, μπορούμε να μεταφέρουμε τα αποτελέσματα εκείνης της ατιμίας στη σημερινή εποχή. Αν αποδείξουμε πως η σημερινή τους παντοδυναμία είναι αποτέλεσμα κλοπής, μπορούμε να τους "σύρουμε" στα δικαστήρια, πολύ πριν μας "σύρουν" αυτοί για κλοπή της ιδιοκτησίας τους.
Θα πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά, ώστε να καταλάβει ο αναγνώστης τι ακριβώς ισχυριζόμαστε. Να καταλάβει με τι είδους υποκείμενα έχουμε να κάνουμε. Κατ' αρχήν με πιο πρόστυχη συμπεριφορά εις βάρος των λαών δεν έχει φερθεί κανένας άνθρωπος πέρα από τους Αμερικανούς και τους Εβραίους. Μιλάμε για μια πραγματικά απίθανη και πρωτοφανή αλητεία. Οι υποτιθέμενοι προστάτες της παγκόσμιας ελευθερίας έκαναν αυτό που ούτε οι τελευταίοι αλήτες δεν επιχειρούν να κάνουν. Ούτε οι αλήτες του δρόμου δεν είναι τόσο ανέντιμοι και άτιμοι. Δεν σεβάστηκαν εκείνη την εποχή ούτε αυτούς που θεωρούσαν συνεταίρους τους και ήταν οι σύμμαχοί τους. "Έριξαν" τους ίδιους τους ανθρώπους, που λίγες μέρες πριν θυσιάζονταν στο πλευρό τους. Ακόμα και ο απεχθέστερος κακοποιός σέβεται τους συντρόφους του και δεν τους "ρίχνει". Τους σέβεται και δεν τους βάζει να σκοτώνονται μεταξύ τους, προκειμένου ν' αποσπάσει εκ του ασφαλούς το δικό τους μερίδιο.
Πώς όμως συνέβησαν όλα αυτά; Με τον εξής απλό τρόπο. Οι ισχυρότεροι των συμμάχων μόλις μπήκαν στη Γερμανία άρχισαν να λεηλατούν τα πάντα. Πραγματοποίησαν ένα "πλιάτσικο", που όμοιό του είχε να δει η ανθρωπότητα από την εποχή της άλωσης της Κωνσταντινούπολης από τους σταυροφόρους. Θεωρώντας τους εαυτούς τους αποκλειστικούς νικητές της Γερμανίας, ρήμαξαν στην κυριολεξία τα πάντα. Άρπαζαν ό,τι έβρισκαν μπροστά τους.
Αμύθητης αξίας κεφάλαιο τεχνογνωσίας αρπάχτηκε, χωρίς ούτε ν' αξιολογηθεί δημόσια κι ούτε να ενημερωθεί κάποιος άλλος για την αξία του. Είτε αυτός ο άλλος ήταν Γερμανός είτε σύμμαχος. Άρπαζαν όπως αρπάζει ένας αδίστακτος κλέφτης, που πρώτα αρπάζει και κατόπιν αξιολογεί τι αρπάζει. Χιλιάδες κοντέινερ με εκατομμύρια γερμανικές πατέντες μεταφέρονταν "νύχτα" στις ΗΠΑ.
Όμως, οι Αμερικανοί δεν περιορίζονταν μόνον στο άψυχο γερμανικό κεφάλαιο, αλλά ενδιαφέρονταν και για το έμψυχο. Γερμανοί επιστήμονες, που αποτελούσαν "παραγωγή" της τρομερής γερμανικής εκπαιδευτικής "μηχανής", μέσα σε μια νύχτα αποκτούσαν την αμερικανική υπηκοότητα. Άλλους με το δέλεαρ των χρημάτων και άλλους με εκβιασμούς ότι δήθεν θα τους κατηγορούσαν για ναζιστικά εγκλήματα, τους "φόρτωναν" στα αεροπλάνα και τους έστελναν στις ΗΠΑ. Ως δια μαγείας ο "Μίλερ" γινόταν "Ντάγκλας". Ο εγκληματίας "Χέλμουτ" γινόταν ένας τίμιος "Τζων". Ο δήθεν "σκοτεινός" ναζιστής, γινόταν ως δια μαγείας ένας "λαμπρός" φιλελεύθερος Αγγλοσάξονας.
Μάλιστα θα μπορούσε κάποιος να πει ότι η αρπαγή του έμψυχου κεφαλαίου της Γερμανίας ήταν ακόμα πιο σημαντική και πολύτιμη κι απ' την αρπαγή της ίδιας της τεχνογνωσίας. Γιατί; Γιατί αυτοί οι οποίοι ανέπτυξαν την υψηλότατη τεχνολογία της Γερμανίας είχαν την εξής μοναδική ικανότητα. Γνώριζαν την ήδη υπάρχουσα γερμανική τεχνολογία, αλλά και ταυτόχρονα ήταν έτοιμοι να παράγουν και νέα τεχνολογία για τα καινούργια τους αφεντικά. Αυτοί θα ανέπτυσσαν τη νέα "αμερικανική" τεχνολογία, αλλά αυτοί θα δημιουργούσαν και ως δάσκαλοι τους νέους "Αμερικανούς" επιστήμονες.
Και σ' αυτήν την περίπτωση οι Αμερικανοί "έριξαν" τους συμμάχους τους. Γιατί; Γιατί από τη στιγμή που θα έδιναν "άσυλο" και υπηκοότητες σε επιστήμονες, θα έπρεπε να δώσουν την ίδια δυνατότητα και στους υπόλοιπους συμμάχους τους. Φαντάζεται ο αναγνώστης την εικόνα μιας μικρής χώρας, όπως η Ελλάδα, αν έκανε τα ίδια; Αν με ειδικούς όρους έπαιρνε από τη Γερμανία δυναμικό ειδικευμένο στη βιομηχανική ανάπτυξη και παραγωγή;
Μηχανικούς, ειδικούς στην ανάπτυξη βιομηχανικών εγκαταστάσεων. Μηχανολόγους, ειδικούς στον σχεδιασμό προϊόντων υψηλής τεχνολογίας. Εξειδικευμένους εργάτες, που θα μπορούσαν να εκπαιδεύσουν το τοπικό εργατικό δυναμικό. Μέσα σε ελάχιστο χρόνο η Ελλάδα θα γινόταν ένα σύγχρονο βιομηχανικό κράτος, που θα μπορούσε ν' ανταγωνιστεί τους πάντες. Τίποτε όμως από αυτά δεν έγινε, γιατί δεν το επέτρεψαν στους συμμάχους τους οι κλέφτες.
Όλα αυτά, όπως αντιλαμβανόμαστε, δεν είναι και τόσο "καθαρά" από πλευράς Αμερικανών. Δεν είναι και τόσο "καθαρό" που οι Αμερικανοί άρπαξαν κατ' αποκλειστικότητα όλο αυτό το έμψυχο ή άψυχο γερμανικό κεφάλαιο. Πριν δούμε την ουσία αυτού του εγκλήματος, θα πούμε μερικά πράγματα γι' αυτό καθ' αυτό το άψυχο γερμανικό κεφάλαιο, για να καταλάβει και ο αναγνώστης περί τίνος πρόκειται.
Οι Αμερικανοί δεν έκλεψαν μερικές συνταγές μαγειρικής και μερικά πρακτικά γιατροσόφια από τη Γερμανία. Δεν έκλεψαν συνταγές για σνίτσελ και στρούντελ. Οι Αμερικανοί έκλεψαν κολοσσιαίας αξίας τεχνολογική γνώση από το κορυφαίο τεχνολογικά κράτος της εποχής εκείνης. Το κράτος, που πραγματικά είχε αναγάγει την επιστήμη σε θρησκεία. Ό,τι τους δίνει την απόλυτη τεχνολογική υπεροχή από τον πόλεμο μέχρι σήμερα βασίζεται στο μεγαλύτερο μέρος του πάνω στην κλεμμένη γερμανική τεχνογνωσία.
Όταν οι Γερμανοί ανέπτυσσαν την τεχνολογία τζετ, οι Αμερικανοί πολεμούσαν με τα ελικοφόρα αεροπλάνα. Όταν οι Γερμανοί ανέπτυσσαν την πυραυλική τεχνολογία των τηλεκατευθυνόμενων βλημάτων, οι Αμερικανοί χρησιμοποιούσαν βόμβες βαρύτητας του πρώτου παγκοσμίου πολέμου. Το ίδιο συνέβη και με την πυρηνική και ιατρική τεχνολογία. Αυτό το τελευταίο πρέπει να το προσέξει ο αναγνώστης, γιατί περιπλέκει ακόμα πιο πολύ τα πράγματα στο θέμα της ιδιοκτησίας του κλεμμένου κεφαλαίου.
Είναι αναμφισβήτητο το γεγονός ότι Γερμανοί επιστήμονες έκαναν ιατρικά πειράματα μέσα στα στρατόπεδα συγκέντρωσης. Αυτό ήταν απάνθρωπο κι εγκληματικό. Όσο όμως απάνθρωπο κι εγκληματικό και να ήταν γι' αυτούς που τα υπέστησαν, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν παράχθηκε γνώση, που στη συνέχεια έσωσε εκατομμύρια συνανθρώπων μας.
Το ερώτημα εδώ είναι το εξής: Σε ποιον ανήκε αυτή η γνώση; Από τη στιγμή που ήταν εγκληματική ενέργεια εις βάρος συνανθρώπων μας —και άρα εις βάρος της ανθρωπότητας—, θα έπρεπε αυτή η γνώση ν' ανήκει στο σύνολο της ανθρωπότητας. Από τη στιγμή που θα κρινόταν ότι η γνώση αυτή ήταν προϊόν εγκλημάτων κατά της ανθρωπότητας, θα έπρεπε ν' αποδοθεί σ' αυτήν. Το σύνολο δηλαδή της γνώσης που ήταν προϊόν εγκλήματος, θα έπρεπε ν' αποχαρακτηριστεί εξ αρχής από γερμανική γνώση.
Εκείνη η γνώση δεν αποτελούσε περιουσία του γερμανικού λαού και άρα δεν έπρεπε να χαρακτηριστεί γερμανική. Αυτό όμως δεν συνέβη. Από αυτό το σημείο ξεκινούν οι κλοπές των Αμερικανών. Αδίκησαν την ανθρωπότητα κλέβοντας την περιουσία της, χαρακτηρίζοντάς την γερμανική. Στη συνέχεια αδίκησαν τους συμμάχους τους, εφόσον κι αυτοί είχαν τα ίδια δικαιώματα μ' αυτούς στο σύνολο της νόμιμης γερμανικής περιουσίας.
Η κλοπή δηλαδή έγινε σε δύο φάσεις με διαφορετικά θύματα. Οι Αμερικανοί, τη γνώση που ανήκε στην ανθρωπότητα δεν την απέδωσαν στον ιδιοκτήτη της. Την αναγνώρισαν παράνομα σαν γερμανική, για να τη βάλουν στην κατηγορία της "λείας" του πολέμου. Στη συνέχεια έκλεψαν αυτήν τη γνώση εις βάρος των συμμάχων τους και την κατοχύρωσαν στο όνομά τους, πράγμα εντελώς παράνομο, εφόσον ως "λεία" πολέμου αφορούσε όλους τους συμμάχους.
Αφού το έκαναν αυτό, την έβγαλαν στην αγορά κι έγιναν πλούσιοι εξαιτίας αυτής της τρομερής γνώσης, που ήταν δυνατόν ν' αναπτυχθεί μόνον με εγκληματικό τρόπο. Γιατί το λέμε αυτό; Γιατί αυτό είναι η πραγματικότητα. Ιατρική γνώση αυτού του επιπέδου μόνον παράνομα κι εγκληματικά μπορεί ν' αναπτυχθεί, εφόσον δεν υπάρχει περίπτωση να βρεθούν άνθρωποι διατεθειμένοι να κάνουν τα πειραματόζωα προς χάριν της επιστήμης.
Από τη στιγμή που δεν υπάρχουν άνθρωποι, που να διαθέτουν ελεύθερα τους εαυτούς τους για ιατρικά πειράματα, ευνόητο είναι ότι αυτοί οι οποίοι χρησιμοποιήθηκαν το έκαναν με βίαιο εξαναγκασμό κι αυτό είναι έγκλημα. Υπάρχουν διεθνείς ανθρωπιστικοί νόμοι, που προστατεύουν τον άνθρωπο και δεν μπορεί η εξουσία προς χάριν της επιστήμης να αυθαιρετεί εις βάρος τους. Ο ανθρωπισμός περιορίζει την ανάπτυξη της γνώσης κι αυτό είναι αρνητικό για την επιστήμη, αλλά απόλυτα δίκαιο για την ανθρωπότητα.
Όταν όμως κάποιος, εξαιτίας εγκληματικής δραστηριότητας, αναπτύσσει τη γνώση, η διαδικασία που ακολουθείται μετά τη σύλληψή του είναι απλή. Ο εγκληματίας τιμωρείται ως τέτοιος, αλλά η γνώση που δημιούργησε ούτε παραμένει υπό την ιδιοκτησία του ούτε καταστρέφεται. Αυτή η γνώση δημεύεται κι αποδίδεται στο σύνολο της ανθρωπότητας. Δεν κάνουμε τον εφευρέτη-εγκληματία πλούσιο εξαιτίας της γνώσης αυτής, αλλά δεν κάνουμε και τον κλέφτη αυτής της γνώσης —και επίσης εγκληματία— πλούσιο.
Αυτό συνέβη με τους Αμερικανούς. Υποβάθμισαν τη δική τους εγκληματική ενέργεια της κλοπής, γιατί τα εγκλήματα κάποιων ναζιστών ήταν κολοσσιαία. Αυτό όμως δεν σημαίνει τίποτε στο επίπεδο του δικού τους εγκλήματος. Δεν βάζουμε τα πάντα στη λογική του παζαριού, επειδή έτσι συμφέρει τους Αμερικανούς. Άλλοι δηλαδή έπεσαν θύματα εγκληματικών ενεργειών, άλλοι τα χρεώθηκαν και άλλοι "κονόμησαν";
Γιατί τα λέμε όλα αυτά; Γιατί οι Αμερικανοί στήριξαν τον παγκόσμιο ιμπεριαλισμό τους και τη σημερινή παντοδυναμία τους στην αγορά επάνω σε κλεμμένη γνώση, η οποία βέβαια δεν ανήκε στον ίδιο ιδιοκτήτη. Οι Αμερικανοί σήμερα είναι πανίσχυροι, χάρη στη γνώση που έκλεψαν καί από τους Γερμανούς αλλά καί από την ανθρωπότητα.
Αυτές οι γνώσεις είναι εύκολο να διαχωριστούν μεταξύ τους και ν' αποδοθούν στους πραγματικούς ιδιοκτήτες τους. Το σύνολο της γνώσης, που ήταν αποτέλεσμα του νόμιμου κόπου και της προσπάθειας των Γερμανών, ανήκε στον γερμανικό λαό και όχι στους ναζιστές. Από τη στιγμή που αυτή η γνώση θεωρήθηκε "λεία" πολέμου, ανήκε εξίσου στο σύνολο των συμμάχων.
Κάτι ανάλογο συμβαίνει και με τη γνώση που ήταν προϊόν εγκλήματος. Το σύνολο της γνώσης, που ήταν αποτέλεσμα παρανομιών και εγκλημάτων των Γερμανών ναζιστών, δεν ανήκε στον γερμανικό λαό και άρα δεν μπορούσε να θεωρηθεί "λεία" πολέμου. Αυτή η γνώση ανήκε στην ανθρωπότητα και άρα ανήκε σε όλους τους λαούς εξίσου.
Αυτό που λέμε δηλαδή είναι ότι οι Αμερικανοί, που σήμερα "κρύβονται" πίσω από το δίκαιο της ιδιοκτησίας, θα πρέπει ν' αποδείξουν σε όλον τον κόσμο τον τρόπο απόκτησης της ιδιοκτησίας τους. Το όλο θέμα δηλαδή για μας είναι ν' αποδείξουμε ότι η ιδιοκτησία τους είναι κλεμμένη. Ν' αποδείξουμε ότι ναι μεν σεβόμαστε το δίκιο της ιδιοκτησίας, αλλά ότι η αμερικανική ιδιοκτησία, που είναι στο στόχαστρό μας, είναι κλεμμένη.
Αν αποδείξουμε ότι το σύνολο σχεδόν της σημερινής αμερικανικής ιδιοκτησίας ανήκε, είτε στους Γερμανούς είτε στην ανθρωπότητα, έχουμε κάθε δικαίωμα όχι απλά να την πάρουμε πίσω, αλλά να ζητήσουμε και αποζημιώσεις από τους κλέφτες. Αυτοί οι κλέφτες όχι μόνον δεν θα έχουν το δικαίωμα να μας απειλούν, όταν δεν σεβόμαστε τα πνευματικά δικαιώματα των σύγχρονων προϊόντων, αλλά θα πρέπει να φοβούνται μήπως τους ζητήσουμε μερίδιο από τα κέρδη που έχουν ήδη εισπράξει από την περιουσία που προστατεύουν τα δικαιώματα αυτά.
Για να γίνουν όμως όλα αυτά αντιληπτά από τον αναγνώστη, θα πρέπει να αυτός καταλάβει το τι ακριβώς συνέβη με το γερμανικό κεφάλαιο εκείνη την κρίσιμη ώρα της κλοπής. Θα πρέπει να καταλάβει πώς μπόρεσαν οι Αμερικανοί και πραγματοποίησαν μια τέτοιου μεγέθους κλοπή. Για να το επιτύχουν αυτό έπρεπε —και αυτό έκαναν— ν' αλλάξουν τον παγκόσμιο σχεδιασμό. Οι κλέφτες Αμερικανοί, για να μην έχουν προβλήματα με τους συμμάχους τους και για να μπορέσουν ν' ασκήσουν παγκόσμιο ιμπεριαλισμό, άλλαξαν τον σχεδιασμό του παγκοσμίου συστήματος. Έβαλαν απέναντι στη Δύση ως αντίπαλο φόβητρο τη Σοβιετική Ένωση.
Χωρίς να εμβαθύνουμε ιδιαίτερα, θα πούμε ότι η ίδια η Σοβιετική Ένωση στη μεταπολεμική της μορφή είναι αμερικανικό "δημιούργημα". Γιατί; Γιατί οι Αμερικανοί ήταν αυτοί οι οποίοι επέτρεψαν στους Σοβιετικούς ν' αρπάξουν τεχνογνωσία αυτοκρατορικού επιπέδου. Οι Αμερικανοί επέτρεψαν στους τότε "πρωτόγονους" κομμουνιστές ν' αρπάξουν χριστιανική γνώση υψηλής ποιότητας. Ο αντιχριστιανικός κομμουνισμός αναπτύχθηκε με κλεμμένη χριστιανική γνώση. Χωρίς αυτήν τη γνώση δεν θα μπορούσε η Σοβιετική Ένωση να παίξει τον αυτοκρατορικό της ρόλο. Αν δεν ήθελαν οι Αμερικανοί να παίξει αυτόν τον ρόλο, θα μπορούσαν με τους υπόλοιπους Δυτικούς να αφανίσουν τον "κόκκινο στρατό" πολύ πριν αυτός αρχίσει να γίνεται επικίνδυνος. Έναν στρατό αδύναμο τεχνολογικά, "σκορπισμένο" στην Ευρώπη και ο οποίος όχι απλά αυτοκρατορικός δεν ήταν εκείνη την εποχή, αλλά ήδη είχε χάσει έναν πόλεμο από τη μικρή Φιλανδία.
Οι Αμερικανοί, με την τεχνογνωσία που πρόσφεραν στους Σοβιετικούς, τους μετέτρεψαν μέσα σε μια νύχτα σε υπερδύναμη. Αυτό το έκαναν, για να μπορέσουν υπό την απειλή της Σοβιετικής Ένωσης να συσπειρώσουν όλους τους Δυτικούς γύρω από τις ΗΠΑ. Μ' αυτόν τον εκβιαστικό και εκφοβιστικό τρόπο μπόρεσαν να δώσουν οικονομική ομοιογένεια στον Δυτικό κόσμο, που μέχρι τότε ήταν "διαμερισματοποιημένος" σε πολλά ανεξάρτητα εθνικά κράτη.
Όλα αυτά τα εθνικά κράτη, επειδή αποτελούσαν ανεξάρτητες αγορές, που τις κάλυπταν με τις εθνικές τους παραγωγές, ήταν ανεπιθύμητα ως οικονομικές παράμετροι για τους Αμερικανούς. Με τον σχεδιασμό του δίπολου με τη Σοβιετική Ένωση οι Αμερικανοί επιδίωκαν να άρουν τους μέχρι τότε ισχύοντες εθνικούς προστατευτικούς περιορισμούς και να μπουν στο σύνολο των δυτικών αγορών. Μπορούσαν να εκμεταλλευτούν τη γενική καταστροφή των ευρωπαϊκών υποδομών και να δώσουν πλεονέκτημα στην ανέπαφη από τον πόλεμο "μηχανή" παραγωγής των ΗΠΑ.
Όμως, αυτό δεν ήταν τόσο απλό όσο φαίνεται. Όσο "ανοικτά" κι ανυπεράσπιστα και να ήταν τα κράτη εκείνη την εποχή, δεν μπορούσαν οι Αμερικανοί να τα "αλώσουν" χωρίς βοήθεια. Ειδικά τα κράτη που διέθεταν και προπολεμικά βιομηχανία, ήταν αδύνατον να μην αντιδράσουν μέσα σε ελάχιστο χρόνο. Θα κάλυπταν δηλαδή κάποιες πρώτες ανάγκες με αμερικανικά προϊόντα και στη συνέχεια θα έκαναν προσπάθεια να "ορθοποδήσουν". Σε μια τέτοια περίπτωση οι Αμερικανοί δεν θα μπορούσαν ν' αντιδράσουν. Οι λαοί θα τους "αντέγραφαν" σιωπηλά και στη συνέχεια —όταν θα τους δινόταν η ευκαιρία— θα τους έβγαζαν τελείως από τις αγορές τους, που τις αντιλαμβάνονταν ως εθνικές τους περιουσίες.
Όπως αντιλαμβάνεται ο αναγνώστης, ο αμερικανικός ιμπεριαλισμός μπορούσε εξαιτίας του δίπολου να λειτουργήσει για κάποιο μικρό διάστημα, αλλά δεν μπορούσε να εξασφαλίσει μακροβιότητα. Όπως συμβαίνει πάντα με τους ιμπεριαλισμούς, εκτός από το κεφάλαιο, που δίνει υπεροχή στον ισχυρό, απαιτείται κι ένα ανθρώπινο δυναμικό, που θα το προστατεύει και θα λειτουργεί υπέρ του. Ακόμα κι αν χαρίσουν σ' έναν άνθρωπο τη μισή Γη, δεν μπορεί να την κρατήσει ως ιδιοκτησία του, αν δεν εξασφαλίσει ένα ανθρώπινο δυναμικό, που εξαιτίας των συμφερόντων του θα προστατεύει την ιδιοκτησία αυτήν.
Οι Αμερικανοί δηλαδή έπρεπε να εξασφαλίσουν τους ανθρώπους εκείνους που καί θα προστάτευαν το κεφάλαιό τους καί θα "σπιούνευαν" τους λαούς, κάθε φορά που με τις πράξεις τους θ' απειλούσαν το κεφάλαιο αυτό. Πού όμως θα έβρισκαν ανθρώπους να τους υπηρετούν στο σύνολο του δυτικού κόσμου; Αμερικανούς πολίτες ήταν αδύνατον να εγκαταστήσουν στα κράτη, γιατί θα τα προκαλούσαν. Δεν μπορούσαν να φερθούν ως συμβατικοί κατακτητές που χρησιμοποιούν εποίκους, γιατί απλούστατα δεν κατάκτησαν τον κόσμο που είχαν σκοπό να εκμεταλλευτούν. Έπρεπε δηλαδή να βρουν πληθυσμούς που να υπήρχαν ήδη εγκαταστημένοι και με πλήρη δικαιώματα στα κράτη-στόχους και επιπλέον αυτοί οι πληθυσμοί να είναι διατεθειμένοι να "πουλήσουν" τους λαούς και τα κράτη που τους φιλοξενούσαν. Ποιοι θα ήταν οι καλύτεροι για τον ρόλο αυτόν; Αυτοί που είχαν το ανάλογο "παρελθόν". Τα επί αιώνες "όργανα" της Ρώμης. Οι αιώνιοι σπιούνοι και καιροσκόποι Εβραίοι;
Re: "Σιωνισμός"… το μέγα "καρκίνωμα" της παγκόσμιας κοινωνίας.
10Η γνώμη είναι σαν την κ*λ*τρυπίδα...Όλοι έχουν από μία! Κι οι εξουσιαστές...αυτοί που διαμορφώνουν τις απόψεις της μάζας...έχουν προωθήσει την ιδέα ότι "κάθε άποψη είναι σεβαστή"...Κι έπεισαν τον κάθε ηλίθιο στον πλανήτη, να ταμπουρωθεί πεισματικά και με φανατισμό...πίσω από την υποβολιμιαία..."προσωπική" του άποψη !