Re: Το 2016 η Μεγάλη Πανορθόδοξος Οικουμενική Σύνοδος

19
sarotos έγραψε:
Από τη στιγμή που δεν ξέρουμε ποιοι θα συμμετέχουν τότε πως μπορούμε να ξέρουμε ότι οι αντιφρονούντες δεν θα συμμετέχουν;
διοτι αυτη η πανορθοδοξη συνοδος ετοιμαζεται εδω και δεκαετιες για να γινει ωστε ολοι οσοι συμμετεχουν να εχουν τις ιδιες αποψεις για να μην υπαρξουν κωλύματα.
υπαρχει πολυ μεγαλο παρασκηνιο πισω απο το γεγονος της επερχομενης συνοδου.
απο την στιγμη λοιπον που ο βαρθολομαιος λεει πως ειναι ετοιμα τα πραγματα, σημαινει πως ειναι 100% σιγουρος για το αποτελεσμα της συνοδου.
απο την στιγμη που γνωριζουμε τι πρεσβεβει ο βαρθολομαιος, γνωριζουμε και το αποτελεσμα της συνοδου.
Δηλαδή ο μ. Σεραφείμ π.χ. δεν θα συμμετέχει ;
προσωπικα πιστευω πως οχι.

το κρινω αυτο, διοτι πιστευω πως δεν θα τον αφησουν.
Μα καλά ήμαστε σοβαροί τώρα δε ξέρουμε ποιοι θα μας αντιπροσωπεύσουν στην Πανορθόδοξο Οικουμενική Σύνοδο;
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: Το 2016 η Μεγάλη Πανορθόδοξος Οικουμενική Σύνοδος

21
sarotos έγραψε:τι να σου πω βρε λαπτονα, δεν εχει ανακοινωθει τιποτε ακομη...

απο οσο γνωριζω τουλαχιστον

ην απόφαση να πραγματοποιηθεί η Μεγάλη Σύνοδος της Ορθοδοξίας το έτος 2016 στην Κωνσταντινούπολη έλαβε, σύμφωνα με πληροφορίες, η Σύναξη των Προκαθημένων των Ορθοδόξων Εκκλησιών που συνέρχεται στο Φανάρι υπό την προεδρία του Οικουμενικού Πατριάρχη.

Σύμφωνα με πληροφορίες, από κάθε Εκκλησία θα συμμετάσχουν 20 ιεράρχες, κάθε μια θα έχει μία ψήφο και οι αποφάσεις θα ληφθούν με συναίνεση και ομοφωνία.

Στο μεταξύ, θα συσταθεί προπαρασκευαστική επιτροπή με επικεφαλής Επίσκοπο με σκοπό την προετοιμασία όλων των λεπτομερειών για την πραγματοποίηση της Μεγάλης Συνόδου.

Το Οικουμενικό Πατριαρχείο φέρεται να επιθυμεί όπως η Μεγάλη Σύνοδος της Ορθοδοξίας, ουσιαστικά η πρώτη ύστερα από αιώνες, να πραγματοποιηθεί στην ιστορική Εκκλησία της Αγίας Ειρήνης, παλαιό καθεδρικό Ναό της Κωνσταντινούπολης που βρίσκεται δίπλα από την Αγία Σοφία και εκεί συνήλθε η Β' Οικουμενική Σύνοδος.

Να σημειωθεί ότι πριν το δεύτερο μέρος της πρωινής συνεδρίας, κατά τη διάρκεια του διαλείμματος, ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος είχε μακρά συζήτηση στο πατριαρχικό γραφείο με τον Πατριάρχη Μόσχας Κύριλλο.
http://www.amen.gr/article17153
από κάθε εκκλησία θα είναι 20 εκπρόσωποι

, ας διαβάσουμε ένα σχόλιο από τον Δημήτριος Σ. :
Με ποια λογική φιμώνονται οι επίσκοποι στη μέλλουσα Μεγάλη Πανορθόδοξη Σύνοδο και απαγορεύεται σε επαρχιούχους επισκόπους να συμμετάσχουν; Γιατί μόνο 20 επίσκοποι από κάθε τοπική Εκκλησία και όχι όλοι όσοι επιθυμούν; Ο κάθε επίσκοπος δεν έχει ευθύνη του ποιμνίου του και δεν είναι η φωνή του ποιμνίου του; Πότε άλλοτε σε Οικουμενική Σύνοδο είχε απαγορευθεί σε επισκόπους να συμμετέχουν;
Λοιπόν, θα έχουμε το εξής παράδοξο στη Μεγάλη Πανορθόδοξη Σύνοδο του 2016: Να συμμετέχουν σε αυτήν μητροπολίτες άνευ ποιμνίου, ψιλώ τω τίτλω (πάλαι ποτέ διαλαμψασών μητροπόλεων) και άλλοι επίσκοποι και μητροπολίτες, με ποίμνιο δεκάδων χιλιάδων πιστών, να μην μπορούν να συμμετάσχουν, διότι "έκλεισε" ο "ιερός" αριθμός 20! Ο σοβιετικός "δημοκρατικός συγκεντρωτισμός" ωχριά μπροστά σε αυτό το κατασκεύασμα. Αυτό δεν λέγεται γραφειοκρατικοποίηση της Εκκλησίας και της εκκλησιαστικής ζωής; Ήδη ακούσαμε από τον Οικουμενικό Πατριάρχη να αναρωτιέται πώς επιτρέπεται σε πιστούς και κληρικούς να εκφράζουν δυσφορία (ούτε καν αυτό δεν επιτρέπεται!) για τα οικουμενιστικά παρατράγουδα και οι συμπροσευχές-φιέστες (βλ. Μονακό, Βέλγιο, Γερμανία, με τη διαβόητη "αναμύρωση" του μητροπολίτη από καρδινάλιο, κ.α.), τα οποία ΚΑΜΙΑ Πανορθόδοξη Διάσκεψη δεν ζήτησε να γίνονται. Και όποιος θέλει ας μου επισημάνει ποια Πανορθόδοξη Διάσκεψη ζήτησε να γίνονται τέτοιου ειδους φιέστες με ετεροδόξους, διότι φιέστες είναι και μόνο τέτοιο όνομα τους αξίζει, δεν γελοιοποιώ την ιερή έννοια της "προσευχής" ονομάζοντάς τα "συμπροσευχές". Και τι θα κάνει ο Παναγιώτατος τους "δυσφορούντες"; Θα τους αφορίσει όσους είναι λαϊκοί και τους κληρικούς θα τους καθαιρέσει; Μήπως να εισάγουμε και αστυνομία "κανονικής τάξεως" που θα κυνηγάει ακόμα και τις "κακές σκέψεις";
Αφού λοιπόν ενοχλούν οι απλοί πιστοί, αυτοί που με την πίστη και τον οβολό τους στηρίζουν την Εκκλησία και την Ιεραποστολή, τώρα επιχειρείται να φιμωθούν και οι επίσκοποι της Ορθοδοξίας. Με ποια κριτήρια θα επιλεγούν οι 20 από την Εκκλησία της Ελλάδος ή από άλλη τοπική Εκκλησία; Μήπως οι "ενοχλητικοί" θα μείνουν απ' έξω; Και γιατί κάποιος επίσκοπος να μην έχει δικαίωμα να διαφοροποιηθεί, ως υπεύθυνος έναντι του Θεού για το ποίμνιό του, αλλά θα πρέπει κάθε τοπική Εκκλησία να έχει μία και μόνη ψήφο; Πότε άλλοτε έχουν ξαναγίνει αυτά;
Νομίζω ότι έχουμε ξεπεράσει τον παπισμό σε ολοκληρωτική νοοτροπία. Ο "ανατολικός παπισμός", αφού δήθεν βασίζεται στο τριαδολογικό δόγμα (σε νεοαρειανική εκδοχή του!), κατά τη γνωστή θεωρία, γίνεται κακέκτυπο του δυτικού μεσαιωνικού παπισμού και του παπισμού της Α΄ Βατικάνειας Συνόδου. Συγχαρητήρια αφού αποφασίσαμε να μιμηθούμε τη Λατινική Δύση με διαφορά χιλιετίας. Ας γνωρίζουν όμως οι εμπνευστές αυτού του ιδεολογήματος ότι η ιστορία μόνο ως φάρσα επαναλαμβάνεται και οι φάρσες είναι εφήμερες....
Ευχαριστώ εκ των προτέρων τη Ρομφαία για τη δημοσίευση αυτού του ασήμαντου κειμένου ενός ασήμαντου Ορθόδοξου έλληνα χριστιανού.
http://www.romfea.gr/epikairotita/22766 ... northodoxi
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: Το 2016 η Μεγάλη Πανορθόδοξος Οικουμενική Σύνοδος

22
Η ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΟΥ 2016
Ἀμφιβόλου ἀνθεκτικότητος αἱ βάσεις, ἐπὶ τῶν ὁποίων θὰ στηριχθῇ




Τοῦ κ. Χρήστου Κων. Λιβανοῦ



Ἡ ἀπόφασι τῶν Ὀρθοδόξων Προκαθημένων κατὰ τὴν Σύναξί τους στὸ Φανάρι ἀπὸ 6 ἕως 9 Μαρτίου νὰ συγκληθῇ ἡ ἐδῶ καὶ δεκαετίες προπαρασκευαζομένη «Ἁγία καὶ Μεγάλη Σύνοδος τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας» τὸ 2016 στὴν Κωνσταντινούπολι ἔγινε ποικιλοτρόπως δεκτὴ ἀπὸ τὸ πλήρωμα τῆς Ἐκκλησίας. Κάποιοι ἔσπευσαν νὰ τὴν προβάλλουν ὡς ἕνα σπουδαῖο γεγονός. Οἱ περισσότεροι τὴν δέχθηκαν μὲ παγερὴ ἀδιαφορία, γνωρίζοντας, ὅτι δὲν πρόκειται νὰ τοὺς λύσῃ κανένα ἀπὸ τὰ ἀκανθώδη προβλήματα, ποὺ ἀντιμετωπίζουν στὴ ζωή τους. Ἐνῷ κάποιοι ἄλλοι ἔδειξαν ἐπιφυλακτικότητα καὶ προβληματισμό. Στοὺς τελευταίους ἀνήκομε καὶ ἐμεῖς. Σπεύδομε δὲ νὰ δημοσιοποιήσωμε αὐτὲς τὶς ἐπιφυλάξεις καὶ τὸν προβληματισμό μας, μὲ τὴν ἐλπίδα, ὅτι οἱ ποιμένες μας θὰ τὶς λάβουν σοβαρῶς ὑπ’ ὄψιν τους, θὰ ἀναθεωρήσουν κάποιες ἀπὸ τὶς ἀποφάσεις τους καὶ δὲν θὰ θελήσουν νὰ ὁδηγήσουν τὸ σκάφος τῆς Ἐκκλησίας μας σ’ ἕνα νέο ναυάγιο, ὅπως ἔγινε μὲ πολλὲς ψευδεῖς καὶ λῃστρικὲς Συνόδους τοῦ παρελθόντος. Διότι αὐτὸ προμηνύεται.

Κατ’ ἀρχὰς προκαλεῖ ἐντύπωσι τὸ γεγονός ὅτι, ἐνῷ κατὰ τὴν πρώτη χιλιετία, μὲ τὰ πενιχρὰ μέσα ποὺ διέθετε τότε ἡ ἀνθρωπότητα, πραγματοποιήθηκαν σὲ διάστημα 462 ἐτῶν ἑπτὰ Οἰκουμενικὲς Σύνοδοι, στὴν ἐποχή μας, ἐποχὴ τῶν ὑπερσυγχρόνων μέσων συγκοινωνίας καὶ ἐπικοινωνίας, ἐποχὴ τῆς παγκοσμιοποιήσεως καὶ τοῦ διαδικτύου, ἡ «Ἁγία καὶ Μεγάλη» αὐτὴ Σύνοδος προετοιμάζεται καὶ προπαρασκευάζεται ἐδῶ καὶ μισὸ αἰῶνα καὶ ἀκόμη νὰ συγκληθῇ! Γιατί ἆραγε; Κάποτε, σοβαρὸ ἐμπόδιο ἦταν ἡ στέρησι τῆς ἐλευθερίας ὅσων Ὀρθοδόξων Ἐκκλησιῶν εὑρίσκοντο κάτω ἀπὸ τὸ Κομμουνιστικὸ καθεστώς. Αὐτὸ ὅμως κατέρρευσε πρὸ 25ετίας. Γιατί ἑπομένως ἐμεῖς οἱ Ὀρθόδοξοι δὲν ἔχομε καταφέρει νὰ συγκαλέσωμε μία νέα Σύνοδο; Μήπως, προγνωρίζοντας τὸ ἀποτέλεσμα, τὴν ἐμποδίζει ὁ Θεός;


Καινοφανῆ Συνοδικὰ μορφώματα


Ἀπὸ τὸν τρόπο, ποὺ προπαρασκευάζεται καὶ διαφημίζεται, οἱ πιστοὶ ἔχουν σχηματίσει τὴν ἐντύπωσι, ὅτι πρόκειται γιὰ Σύνοδο Οἰκουμενική. Ἡ δήλωσι ὅμως τοῦ Πατριάρχου Μόσχας, σὲ συνέντευξί του στὸν Ρωσικὸ τηλεοπτικὸ σταθμὸ VGTRK, ὅτι «δὲν πρόκειται γιὰ Οἰκουμενικὴ Σύνοδο, ὅπως πιστεύουν ὡρισμένοι, ἀλλὰ γιὰ Σύνοδο τῶν Ὀρθοδόξων Ἐκκλησιῶν», μᾶς προβλημάτισε. Ἆραγε συμφωνεῖ μ’ αὐτὴ ὁ κ. Βαρθολομαῖος; Μήπως πρόκειται γιὰ προσπάθεια ὑποβαθμίσεως τῆς Συνόδου ἐκ μέρους τοῦ Ρώσου Πατριάρχου; Ὅ,τι καὶ ἂν συμβαίνῃ, ἡ δήλωσι αὐτὴ μᾶς κάνει νὰ ἀναρωτηθῶμε: Ἐὰν ἡ Σύνοδος αὐτὴ δὲν εἶναι Οἰκουμενική, τότε πρὸς τί τόσος θόρυβος γύρω ἀπὸ τὴν προπαρασκευὴ καὶ σύγκλησί της; Ἡ φράσι ἐπίσης τοῦ ἰδίου ἱεράρχου, «Καὶ ὅμως αὐτὴ (ἡ Σύνοδος) εἶναι γεγονὸς μεγάλης ἱστορικῆς σημασίας, διότι στὴν ἱστορία δὲν ὑπῆρχαν σχεδὸν τέτοιες Σύνοδοι», γεννᾷ ἕνα ἀκόμη ἐρώτημα:


Ποιά ἀνάγκη ὑπαγορεύει στὶς ἡμέρες μας, ἀντὶ τῆς συγκλήσεως Οἰκουμενικῆς Συνόδου, θεσμοῦ ἀνεγνωρισμένου καὶ δοκιμασμένου στὴν ζωὴ καὶ Παράδοσι τῆς Ἐκκλησίας, νὰ συγκληθῇ «Σύνοδος Ὀρθοδόξων Ἐκκλησιῶν», ἑνὸς θεσμοῦ ἀγνώστου στὴν Ἱστορία καὶ μὴ προβλεπομένου ἀπὸ τοὺς Ἱεροὺς Κανόνες; Τὸ Γραφεῖο Αἱρέσεων & Παραθρησκειῶν τῆς Ἱ. Μητροπόλεως Πειραιῶς, σὲ ἐμπεριστατωμένη ἀνακοίνωσή του, ἀμφιβάλλει –καὶ ὀρθῶς– γιὰ τὴν ἁρμοδιότητα καὶ κανονικότητα τῶν Συνάξεων τῶν Προκαθημένων νὰ ἀποφασίζουν γιὰ τὴν προπαρασκευὴ καὶ σύγκλησι τέτοιων Συνόδων, ἐρήμην τῶν Ἱερῶν Συνόδων τῶν Ἱεραρχιῶν τῶν κατὰ τόπους Ἐκκλησιῶν, προσθέτοντας, ὅτι «οἱ ἐν λόγῳ “Συνάξεις” καθιερώθηκαν ἀπὸ τὸ 1992 καὶ ἐντεῦθεν, ἀποτελοῦν δὲ ἐπινόηση καὶ ἐφεύρεση τοῦ νῦν Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου κ. Βαρθολομαίου, καὶ ἑπομένως δὲν ὑπάρχει καμμία μαρτυρία γι’ αὐτὲς στὴν κανονικὴ Παράδοση τῆς Ἐκκλησίας μας». Δυστυχῶς ὅμως, ἀντὶ νὰ καταργηθῇ αὐτὸ τὸ ἄγνωστο στὴν Ἐκκλησία «Συνοδικὸ μόρφωμα» τῶν «Συνάξεων» καὶ τῶν «Μειζόνων καὶ Ὑπερτελῶν Συνόδων», ὅπως ἐκείνης, ποὺ ἀφώρισε ἀναπολόγητο τὸν μακαριστὸ ἀγωνιστὴ καὶ ὁμολογητὴ θεολόγο Νικόλαο Σωτηρόπουλο, ἐπιχειρεῖται νὰ εἰσαχθῇ καὶ ἕνα νέο μόρφωμα ἐκκλησιαστικῆς διοικήσεως, αὐτὸ τῆς «Συνόδου τῶν Ὀρθοδόξων Ἐκκλησιῶν»!

Γιατί ὅλα αὐτὰ τὰ πονηρὰ καὶ ἀντικανονικά; Πολὺ φοβούμεθα, ὅτι μετὰ τὴν Μεταπατερικὴ ἐποχὴ ἐγκαινιάζεται τώρα ἀπὸ τοὺς ἰδίους κύκλους καὶ μία νέα Μετασυνοδικὴ ἐποχή, κατὰ τὴν ὁποία τὶς ἀποφάσεις τῆς Ὀρθοδοξίας δὲν θὰ λαμβάνουν ὅλοι ἀπὸ κοινοῦ οἱ Ὀρθόδοξοι ἐπίσκοποι συνοδικῶς, ἀλλὰ δεκατέσσαρες Προκαθήμενοι καὶ μία ὁμάδα προσεκτικὰ ἐπιλεγμένων ὁμοφρόνων τους ἐπισκόπων ἀπὸ τὴν κάθε τοπικὴ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία! Κρίμα, ποὺ βιάσθηκε ὁ Πάπας νὰ δηλώσῃ, ὅτι οἱ Ρωμαιοκαθολικοὶ ἔχουν πολλὰ νὰ διδαχθοῦν ἀπὸ τὸν τρόπο, ποὺ λειτουργεῖ τὸ Συνοδικὸ σύστημα στὶς Ὀρθόδοξες Ἐκκλησίες!

Δὲν ἐπιθυμοῦν Οἰκουμενικὴ Σύνοδο


Οἱ λόγοι, γιὰ τοὺς ὁποίους οἱ Προκαθήμενοι ἀπεφάσισαν ἡ Σύνοδος τοῦ 2016 νὰ μὴν εἶναι Οἰκουμενικὴ εἶναι προφανεῖς. Ἂς ἀπαριθμίσωμε μερικούς:

1. Στὴν Οἰκουμενικὴ Σύνοδο θὰ ἦταν ἀναγκασμένοι νὰ προσκαλέσουν ὅλους τοὺς ἐπισκόπους τῆς Ὀρθοδοξίας, καθὼς καὶ ἄλλους λογίους κληρικούς, ἡγουμένους μοναστηριῶν, καὶ διακεκριμένους θεολόγους, καὶ αὐτὴ ἡ πολυφωνία κάθε ἄλλο παρὰ θὰ ἐξυπηρετήσῃ τοὺς σκοπούς, γιὰ τοὺς ὁποίους θὰ συγκληθῇ ἡ Σύνοδος.

2. Στὴν Οἰκουμενικὴ Σύνοδο τὰ μέλη της εἶναι ἐπίσης ἀναγκασμένα νὰ ἀναγνωρίσουν καὶ τὴν οἰκουμενικότητα τῶν Η΄ καὶ Θ΄ Συνόδων, τοῦ 880 καὶ 1351 ἀντιστοίχως, καὶ αὐτὸ πρέπει πάσῃ θυσίᾳ νὰ ἀποφευχθῇ, γιὰ νὰ μὴ δυσαρεστηθοῦν οἱ Παπικοὶ καὶ νὰ μὴ ναυαγήσῃ ὁλοκληρωτικὰ ὁ θεολογικὸς διάλογος μαζί τους.

3. Σὲ μία νέα Οἰκουμενικὴ Σύνοδο ἐπιβάλλεται, ὅπως συνέβη καὶ στὶς προηγούμενες, νὰ καταδικασθοῦν ὅλες οἱ σύγχρονες αἱρέσεις, ποὺ πολεμοῦν τὴν Ἐκκλησία. Αὐτὸ ὅμως σήμερα εἶναι ἀδιανόητο. Πῶς νὰ καταδικάσουν οἱ Ὀρθόδοξοι Προκαθήμενοι τὶς αἱρέσεις, ἐφόσον, μὲ ἐξαίρεσι τοὺς πατριάρχες Γεωργίας καὶ Βουλγαρίας, τὶς ἔχουν ὀνομάσει Ἐκκλησίες, συνεργάζονται μαζί τους στὸ Π.Σ.Ε., καὶ διαστρεβλώνοντας τὸν λόγο τοῦ Χριστοῦ «ἵνα ὥσιν ἕν» (Ἰωάν. 17:22), ἐπιδιώκουν νὰ γίνουν ἕνα μ’ αὐτές; Ἕνας ἀπὸ τοὺς κυριοτέρους λόγους συγκλήσεως τῆς Συνόδου εἶναι δυστυχῶς ἡ διὰ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ ἐνίσχυσι καὶ ἐνθάρρυνσι τῶν σχέσεων μεταξὺ Ὀρθοδόξων καὶ ἑτεροδόξων καὶ ὄχι ἡ καταδίκη τῶν αἱρέσεων, ὁ ἀναθεματισμὸς τῶν αἱρεσιαρχῶν καὶ ἡ προστασία τῶν Ὀρθοδόξων ποιμνίων ἀπὸ τὶς πολυάριθμες αἱρέσεις καὶ πλάνες τῶν ἐσχάτων τούτων καιρῶν.

4. Μία νέα Oἰκουμενικὴ Σύνοδος, σεβομένη τὴν παράδοσι καὶ τάξι τῶν προηγουμένων, ἐπιβάλλεται, ἅμα τῇ ἐνάρξει της, νὰ διακηρύξῃ τὴν πίστι της στὰ Ὀρθόδοξα δόγματα καὶ νὰ ἐπικυρώσῃ καὶ ἐπαναβεβαιώσῃ περιληπτικῶς τοὺς ὅρους καὶ τὶς ἀποφάσεις τῶν προηγουμένων Οἰκουμενικῶν Συνόδων. Οἱ Πατέρες τῆς ΣΤ΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου ἀπέβαλαν καὶ ἀναθεμάτισαν «πάντας οὓς ἀπέβαλον καὶ ἀναθεμάτισαν, ὡς τῆς ἀληθείας ἐχθροὺς (δηλαδὴ τοὺς αἱρετικούς)» οἱ Πατέρες τῶν προηγουμένων Συνόδων. Οἱ Πατέρες τῆς Ζ΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου συνέταξαν τὸ περίφημο Συνοδικὸ τῆς Ὀρθοδοξίας, διὰ τοῦ ὁποίου ἀναθεματίζουν καὶ αὐτοὶ ὄχι μόνο τοὺς εἰκονομάχους τῆς ἐποχῆς τους, ἀλλὰ καὶ ὅσους αἱρετικοὺς εἶχαν καταδικάσει καὶ ἀναθεματίσει παλαιότερα οἱ προηγούμενες Σύνοδοι.

Εἶναι ποτὲ δυνατὸν οἱ σημερινοὶ ἀρχιερεῖς μας, νὰ πράξουν κάτι τέτοιο, τὴν στιγμή, ποὺ εἶναι στὴν πλειονότητά τους οἰκουμενισταί, ἔχουν καταργήσει τὴν Ἀπολογητική, θεωροῦν τοὺς αἱρετικοὺς «ἐν Χριστῷ» ἀδελφούς τους, συμπροσεύχονται μαζί τους, ἀναγνωρίζουν ὡς ἔγκυρα τὰ «Μυστήριά» τους καὶ τόσα ἄλλα ἀντορθόδοξα, ὣν οὐκ ἔστιν ἀριθμός; Πῶς νὰ καταδικάσουν τοὺς αἱρετικοὺς καὶ ἀμετανοήτους μέχρι σήμερα Μονοφυσῖτες, τὴν στιγμή, ποὺ τοὺς θεωροῦν Ὀρθοδόξους; Πῶς νὰ ἐπαναβεβαιώσουν τὶς ἀποφάσεις τῆς Δ΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου, ὅταν ἔχουν ἀποφανθῆ, ὅτι Ὀρθόδοξοι καὶ Μονοφυσῖτες εἶχαν πάντοτε τὴν αὐτὴ πίστι, ἀλλὰ τὴν ἐξέφραζαν μὲ διαφορετικὸ τρόπο; Πῶς νὰ ἐπαναλάβουν τὰ ἀναθέματα τῶν Πατέρων, ὅταν πολλοὶ ἀπ’ αὐτούς, ὡς «Μεταπατερικοί», ἔχουν ἀρνηθῆ τὴν θεολογία τους καὶ ὅταν τοὺς μὲν θεοφόρους Πατέρες θεωροῦν ὑπευθύνους γιὰ τὰ λάθη καὶ τὰ σχίσματα τοῦ παρελθόντος, θύματα τοῦ ἀρχεκάκου ὄφεως καὶ ὑποδίκους ἐνώπιον τοῦ Θεοῦ, τοὺς δὲ αἱρεσιάρχες τοῦ παρελθόντος, σὰν τὸν Διόσκορο καὶ τὸν Σεβῆρο, ἔχουν ἀμνηστεύσει μὲ σοφιστικὲς μελέτες καὶ διάτρητες θεολογικῶς διδακτορικὲς διατριβές; Πῶς τέλος νὰ ἀναθεματίσουν αἱρετικοὺς στὴν Σύνοδο τοῦ 2016, τὴν πρόοδο τῶν ἐργασιῶν τῆς ὁποίας θὰ παρακολουθοῦν μὲ ἐνδιαφέρον καὶ πολλοὶ ἑτερόδοξοι, ὅταν τὰ οἰκουμενιστικά τους φρονήματα δὲν τοὺς ἐπιτρέπουν νὰ ἀναγνώσουν οὔτε τὰ ἀναθέματα τὴν Κυριακὴ τῆς Ὀρθοδοξίας μέσα στοὺς Ὀρθοδόξους ναούς;


5. Μία νέα Οἰκουμενικὴ Σύνοδος θὰ ἦταν ὑποχρεωμένη νὰ σεβασθῇ τὶς ἀποφάσεις καὶ τοὺς Ἱεροὺς Κανόνες τῶν προηγουμένων Οἰκουμενικῶν Συνόδων. Σύμφωνα ὅμως μὲ δημοσιεύματα, στὴν θεματολογία τῆς Συνόδου τοῦ 2016 περιλαμβάνονται καὶ καταργήσεις ἢ τροποποιήσεις Ἱ. Κανόνων τῶν Ἁγίων Ἀποστόλων καὶ τῶν Οἰκουμενικῶν Συνόδων! Ἀντὶ δηλαδὴ σεβασμοῦ καὶ προτροπῆς τηρήσεως τῶν Κανόνων, κατάργησι αὐτῶν!

6. Μία Οἰκουμενικὴ Σύνοδος ἀπαιτεῖ κάθε ἐπίσκοπος, ποὺ συμμετέχει, νὰ δικαιοῦται μιᾶς ψήφου. Μὲ τὸ καινοφανὲς Συνοδικὸ μόρφωμα, ποὺ προωθεῖται γιὰ τὸ 2016, οἱ ψῆφοι ἀφαιροῦνται ἀπὸ τοὺς ἐπισκόπους καὶ δίνονται στὶς Ἐκκλησίες! Οἱ ψῆφοι 9 Πατριαρχείων καὶ 5 Αὐτοκεφάλων Ἐκκλησιῶν ἐλέγχονται, βλέπετε, ἀποτελεσματικώτερα ἀπ’ ὅ,τι οἱ ψῆφοι πολλῶν ἑκατοντάδων ἀρχιερέων ἀπ’ ὅλα τὰ σημεῖα τῆς γῆς!


Μία ψῆφος ἐκφραστὴς ὁλοκλήρου Ἐκκλησίας;

Σύμφωνα μὲ τὸν Ρῶσσο πατριάρχη, ἡ κάθε τοπικὴ Ἐκκλησία θὰ ἔχει μία μόνο ψῆφο καὶ αὐτὴ θὰ ἐκφράζῃ «τὴν κοινὴ γνώμη συμπάσης τῆς ἱεραρχίας, τοῦ ἱεροῦ κλήρου καὶ τοῦ λαοῦ της». Γεννᾶται ὅμως ἕνα ἀκόμη ἐρώτημα: Ποιές διαδικασίες καὶ ποιοί θεσμοὶ θὰ ἐγγυηθοῦν, ὅτι ἡ ψῆφος τῆς ἐξ 24 ἀρχιερέων ἀποτελουμένης ἀντιπροσωπείας τῆς κάθε τοπικῆς Ἐκκλησίας θὰ ἐκφράζῃ πραγματικῶς «τὴν κοινὴ γνώμη συμπάσης τῆς ἱεραρχίας, τοῦ ἱεροῦ κλήρου καὶ τοῦ λαοῦ της»; Γιὰ νὰ συμβῇ αὐτό, θὰ πρέπῃ ἡ θεματολογία τῆς Συνόδου νὰ ἀποσταλῇ ἐγκαίρως σὲ ὅλες τὶς Ὀρθόδοξες Ἐκκλησίες, νὰ μελετηθῇ, νὰ συζητηθῇ, νὰ τεθῇ ὑπ’ ὄψιν τοῦ εὐσεβοὺς πληρώματος τῆς Ἐκκλησίας καί, κατόπιν ἐκκλησιαστικοῦ δημοψηφίσματος, νὰ ἀποφασισθῇ ἡ στάσι, ποὺ θὰ τηρήσῃ ἡ Ἐκκλησία στὸ κάθε θέμα. Κάτι τέτοιο εἶναι ὅμως πρακτικῶς ἀδύνατο νὰ γίνῃ. Οἱ πολιτικοί μας ἄρχοντες θέτουν τὰ νομοσχέδιά τους, ποὺ ἀφοροῦν στά βιοτικά μας πράγματα, σὲ δημοσία διαβούλευσι, ἀσχέτως ἐὰν κατόπιν στὴν Βουλὴ νομοθετοῦν ἀντίθετα πρὸς τὴν θέλησι τοῦ λαοῦ.


Οἱ ἐκκλησιαστικοὶ ἄρχοντές μας, γιὰ ζητήματα ὑψίστης σημασίας, ποὺ ἀφοροῦν στὴν σωτηρία τῶν ψυχῶν καὶ τὴν αἰώνια ζωή, θὰ κάνουν ἆραγε τὸ ἴδιο; Ἀμφιβάλλομε σφόδρα. Καὶ ποιοί θὰ ψηφίσουν; Οἱ πιστοὶ χριστιανοί, τὰ ζωντανὰ μέλη τοῦ ἐκκλησιαστικοῦ Σώματος, ἢ καὶ οἱ κοσμικοὶ καὶ ἀχρίστιανοι καὶ νεκροὶ πνευματικῶς, μόνο καὶ μόνο, διότι εἶναι καὶ αὐτοὶ βαπτισμένοι; Ἀλλὰ καὶ ἂν γίνῃ αὐτό, οἱ ἀποφάσεις θὰ ληφθοῦν κατὰ πλειοψηφία, καὶ ἑπομένως ἡ ψῆφος τῆς Ἐκκλησίας στὴν Σύνοδο δὲν πρόκειται νὰ ἐκφράζῃ τὴν κοινὴ γνώμη «συμπάσης τῆς ἱεραρχίας, τοῦ ἱεροῦ κλήρου καὶ τοῦ λαοῦ της», διότι θὰ ὑπάρχῃ πάντοτε καὶ ἡ μερίδα τῶν διαφωνούντων, ποὺ μειοψήφισε, ἡ ὁποία σὲ κάποια θέματα πιθανὸν νὰ εἶναι αὐτή, ἡ ὁποία θὰ ἐκφράζῃ τὴν ἀλήθεια καὶ τὴν Ὀρθοδοξία.

Μὲ τὸν τρόπο, ποὺ λειτουργεῖ τὸ Συνοδικὸ σύστημα σήμερα, καὶ μὲ τὴν πολυπλοκότητα τῶν προβλημάτων, ἀδυνατοῦμε νὰ φαντασθοῦμε πῶς «σύμπασα» ἡ ἱεραρχία θὰ σχηματίσῃ καὶ θὰ ἐκφράσῃ «κοινὴ γνώμη» σὲ τόσα θέματα, γνώμη, μὲ τὴν ὁποία θὰ συμφωνήσῃ σύμπας καὶ κλῆρος καὶ λαός! Αὐτὸ εἶναι οὐτοπικό. Ἡ ἐκ τῶν προτέρων «κοινὴ γνώμη» κλήρου καὶ λαοῦ, πρὶν κἂν συγκληθῇ μία Σύνοδος, δὲν συναντᾶται πουθενὰ στὴν Παράδοσι τῆς Ἐκκλησίας. Πρῶτα ἀποφασίζει μία Σύνοδος, καὶ κατόπιν ἡ συνείδησι τοῦ ἐκκλησιαστικοῦ πληρώματος (κλήρου, μοναχῶν καὶ λαοῦ) κρίνει τὶς ἀποφάσεις καί, ἐὰν τὶς εὕρῃ σύμφωνες μὲ τὴν Ἁγ. Γραφή, τὴν Ἱερὰ Παράδοσι τῆς Ἐκκλησίας καὶ τὸ θέλημα τοῦ Θεοῦ, τὶς ἐπικυρώνει καὶ τὶς ἐγκρίνει.


Φοβούμεθα, ὅτι οἱ καινοφανεῖς καὶ κάθε ἄλλο παρὰ Ἁγιοπνευματικὲς καὶ Πατερικὲς βάσεις, ἐπάνω στὶς ὁποῖες ἐπιχειροῦν νὰ στηρίξουν οἱ Προκαθήμενοι τὴν Σύνοδο τοῦ 2016, εἶναι ἀμφιβόλου ἀνθεκτικότητος καὶ δὲν θὰ ἀνθέξουν τὸ βάρος καὶ τὴν κρισιμότητα τῶν καιρῶν μας, ἀντὶ δὲ μὲ τὴν Σύνοδο αὐτὴ νὰ λύσωμε τὰ προβλήματα τῆς Ὀρθοδοξίας θὰ τῆς προσθέσωμε περισσότερα.


http://aktines.blogspot.gr/2014/12/2016.html

Ἀπὸ τὰ προαναφερθέντα εἶναι πασιφανές, ὅτι οἱ Προκαθήμενοι δὲν ἐπιθυμοῦν Οἰκουμενικὴ Σύνοδο, ἀλλὰ μία μικρή, εὐέλικτη καὶ ἐλεγχόμενη Σύνοδο ἐπισκόπων, τοὺς ὁποίους θὰ ἐπιλέξουν οἱ τοπικὲς ἱεραρχίες καὶ θὰ ἀποστείλουν ὡς ἀντιπροσώπους τους στὴν Κωνσταντινούπολι.
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !

Re: Το 2016 η Μεγάλη Πανορθόδοξος Οικουμενική Σύνοδος

23
Πρέπει να αποφύγετε την πλάνη για το "Ποιός είναι Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ του ΧΡΙΣΤΟΥ".
Εκκλησία του Χριστού δεν είναι ΚΑΝΕΝΑΣ (με την λογική οτι ΔΕΝ είναι προτεκτοράτο κανενός η ΜΙΑ Εκκλησία του Χριστού, για να κάνει χωρίς συνέπειες ο,τι θέλει).

Το σωστό είναι οτι "ΑΝΗΚΕΙ" κάποιος στην Εκκλησία του Χριστού, εφόσον είναι ορθόδοξος. Τελεία και παύλα.
Τα πατριαρχεία και οι τοπικές εκκλησίες ΑΝΗΚΟΥΝ στην ΜΙΑ Εκκλησία του Χριστού, ΕΦΟΣΟΝ ΕΙΝΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΑ...!!!
Αν δεν είναι ορθόδοξα, ΠΑΥΟΥΝ ΝΑ ΑΝΗΚΟΥΝ στην ΜΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ του ΧΡΙΣΤΟΥ.

Άραγε όμως είναι ορθόδοξα ή δεν είναι?
Τι είναι ορθοδοξία?

Η Εκκλησία είναι του ΧΡΙΣΤΟΥ. ΔΕΝ είναι του Βαρθολομαίου ούτε του Αθηναγόρα ούτε κανενός...!!!
Οι καινοτόμοι με το σχίσμα τους ΕΚΠΙΠΤΟΥΝ από την ΜΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, όχι οι ΟΡΘΟΟΔΟΞΟΙ που κρατάνε τις παραδόσεις και δεν καινοτομούν - αμύνονται και κόβουν κοινωνία με τους καινοτόμους...!!!

Συνεπώς, αν ένας Λατίνος (ή λατινόφρων) ισχυρίζεται πχ. οτι αυτός ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, εξετάζουμε τους πατέρες και τις γραφές και τις οικουμενικές και πανορθόδοξες συνόδους για την ορθή του πίστη.
Όταν για παράδειγμα έχουμε μια παράδοση ορθοδοξίας 1848 ετών και στην Μεγάλη Πανορθόδοξο Σύνοδο (συνοδικώς δηλαδή) το 1848 έχουμε ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΜΕ ΑΝΑΘΕΜΑΤΑ ΚΑΘΕ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ είτε κάποιος την κάνει πράξη είτε και αν κάποιος ΔΙΑΝΟΗΘΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΣΚΕΦΤΕΙ μόνο...., είτε είναι Λαικός, είτε κληρικός είτε Πάπας (ή Πατριάρχης) ...ακόμη και ΆΓΓΕΛΟΣ ΕΞ ΟΥΡΑΝΟΥ να είναι...ΑΝΑΘΕΜΑ λέει μέσα...!!!

Δηλαδή μας λέει οτι οι καινοτόμοι είναι ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΕΝΟΙ και ΕΚΤΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ και οι τηρούντες τις παραδόσεις είναι ΕΝΤΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ και ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ....!!!

Άρα αν ένας λατίνος (ή λατινόφρων) πει οτι αν δεν υπακούσετε στον οικουμενισμό θα βγείτε "εκτός εκκλησίας" (εκτός της κοσμικής Εκκλησίας ΤΟΥΣ θα βγείτε, όχι εκτός της ΜΙΑΣ Εκκλησίας του Χριστού στην οποία ανήκουν ΜΟΝΟ όσοι είναι ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ) μην πλανηθείτε και νομίσετε οτι θα κάνετε σχίσμα και οτι θα βγείτε εκτός της ΜΙΑΣ Εκκλησίας του Χριστού διότι ΑΥΤΟΙ ΒΓΗΚΑΝ ΕΚΤΟΣ και ΕΠΕΣΑΝ ΤΑ ΑΝΑΘΕΜΑΤΑ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥΣ με τις ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ τους.
Αυτοί καινοτομούν και κάνουν σχίσμα, όχι εσείς που παραμένετε ορθόδοξοι και αγωνίζεστε...
Αυτοί καταστρέφουν τις παραδόσεις με τις καινοτομίες τους (και πέφτουν στα κεφάλια τους τα αναθέματα), όχι εσείς που δεν τους ακολουθείτε και κόψατε κοινωνία μαζί τους....
Αυτοί ΒΓΗΚΑΝ ΕΚΤΟΣ της ΜΙΑΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ (όση κοσμική δύναμη και να έχουν), όχι εσείς που αντιστέκεστε και θέλετε να είστε ορθόδοξοι και να κρατείτε τις παραδόσεις...

ΕΣΕΙΣ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΑΠΩΛΕΙΑ που τους περιμένει αν δεν μετανοήσουν...

Αλλά να μετανοήσουν από "τι"?
Ήδη από το 1924 έχουν πάρει λάθος πορεία...ήδη από το 1924 και μετά ΚΑΙΝΟΤΟΜΗΣΑΝ και βγήκαν εκτός Εκκλησίας του Χριστού και υπόκεινται στα αναθέματα των πατέρων...!!! Χάραξαν μια ΝΕΑ πορεία με το ΝΕΟ Ημερολόγιο για να εντάξουν τους Ορθοδόξους στην ΝΕΑ Εποχή του Αντιχρίστου....
Στην ΝΕΑ αυτή πορεία που χάραξαν ήδη από το 1948 με τα Παγκόσμια Συμβούλεια Εκκλησιών φάνηκαν οι προθέσεις που δήλωναν ΓΡΑΠΤΩΣ στην αιρετική εγκύκλιο του 1920...!!! Το 1964 συνέχισαν με την ένωση με τους παπικούς (άρση ακοινωνισίας - άρση αναθεμάτων κλπ) και μέχρι σήμερα, ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΑΝ το έργο τους (που δεν ήταν άλλο από τον "Νεοημερολογιτισμό - Οικουμενισμό")


Βέβαια στην δική σας περίπτωση ο αγώνας είναι ναι μεν σωστός (για τον νεοημερολογιτισμό-οικουμενισμό κλπ) αλλά τίθονται και θέματα "αποστολικής διαδοχής", "έγκυρων μυστηρίων", κλπ (λόγω της ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ, του σχίσματος που έγινε το 1924 από τους νεοημερολογίτες και εν συνεχεία όλης της αιρετικής ιστορικής τους πορείας) οπότε κινδυνεύετε και πρέπει να δράσετε έγκαιρα, διότι στα σχίσματα και τις αιρέσεις δεν υπάρχει αγιαστική χάρη στα μυστήρια (έτσι λέει η ορθοδοξία), ούτε και οι αναθεματισμένοι μπορούν αν δεν μετανοήσουν και δεν επανέλθουν στην ορθοδοξία να σωθούν....αλλά anyway.....!!!
«Όσο κι αν είναι λίγοι αυτοί όπου διατηρούν την ευσέβεια, αυτοί είναι η Εκκλησία» (Αγ.Νικηφόρος)\n\n«Μὴ φοβοῦ τὸ μικρὸν ποίμνιον· ὅτι εὐδόκησεν ὁ πατὴρ ὑμῶν δοῦναι ὑμῖν τὴν βασιλείαν.» (Λουκ.ιβʼ32)

Re: Το 2016 η Μεγάλη Πανορθόδοξος Οικουμενική Σύνοδος

24
Την Πεντηκοστή του 2016 σχεδιάζεται να συνέλθει η Μεγάλη Σύνοδος


Η Ειδική Διορθόδοξος Προπαρασκευαστική Επιτροπή της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου θα συνέλθει από 15 έως 22 Φεβρουαρίου στο Σαμπεζύ της Γενεύης. Την Εκκλησία της Ελλάδος εκπροσωπούν στις εργασίες της Προπαρασκευαστικής Επιτροπής οι Μητροπολίτες Μεσσηνίας Χρυσόστομος, Περιστερίου Χρυσόστομος και Δημητριάδος Ιγνάτιος.

Όπως έγινε γνωστό η Μεγάλη Σύνοδος σχεδιάζεται να πραγματοποιηθεί την Πεντηκοστή του 2016 στην Κωνσταντινούπολη.


thriskeftika.
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !

Re: Το 2016 η Μεγάλη Πανορθόδοξος Οικουμενική Σύνοδος

25
Ιωάννης Τάτσης, Ερωτήματα για την προετοιμασία της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου της Ορθοδοξίας




Συνεδρίασε στη Γενεύη από 15 έως 21 Φεβρουαρίου η Ειδική Επιτροπή Αντιπροσώπων των Ορθοδόξων Αυτοκεφάλων Εκκλησιών που προετοιμάζει τα κείμενα που θα κατατεθούν στην Προσυνοδική Πανορθόδοξο Διάσκεψη που θα προηγηθεί της σύγκλησης της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου της Ορθοδοξίας. Σύμφωνα με την απόφαση που έλαβε το Μάρτιο του 2014 η Σύναξη των Προκαθημένων των Ορθοδόξων Εκκλησιών μέχρι το φετινό Πάσχα θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί το έργο της Ειδικής Επιτροπής ώστε στα μέσα του τρέχοντος έτους 2015 να συνέλθει η Προσυνοδική Πανορθόδοξος Διάσκεψη.

Η Μεγάλη Σύνοδος της Ορθοδοξίας σχεδιάζεται να συνέλθει την Πεντηκοστή του 2016 στην Κωνσταντινούπολη.
Η Ειδική Επιτροπή που επεξεργάζεται τα κείμενα πρόκειται να συνέλθει σύντομα εκ νέου για να εξετάσει τα εξής θέματα της Ημερήσιας Διάταξης της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου: «Το ζήτημα του Κοινού Ημερολογίου», «Κωλύματα γάμου» και «Η σπουδαιότης της νηστείας και η τήρησις αυτής σήμερον».
Ατυχώς το περιεχόμενο των κειμένων που επεξεργάζονται οι επιτροπές αυτές δεν είναι ευρέως γνωστό μολονότι υπάρχουν πληροφορίες που συνηγορούν στο ότι σχεδιάζεται μία αναθεώρηση επί το επιεικέστερον προβλέψεων των Ιερών Κανόνων και των αγίων Πατέρων για τη νηστεία, πτυχές της πνευματικής ζωής και κυρίως τις σχέσεις των Ορθοδόξων με τους ετεροδόξους. Οι εργαζόμενοι στις επιτροπές αυτές εκπρόσωποι των Ορθοδόξων Εκκλησιών, επίσκοποι οι περισσότεροι, έχουν επιλεγεί από τις Εκκλησίες τους με κύριο κριτήριο τις πανεπιστημιακές τους περγαμηνές ή την εμπειρία τους σε συνάξεις διορθόδοξες και διαχριστιανικές. Το έλλειμμα ενημέρωσης του συνόλου των μελών των Συνόδων των Εκκλησιών, πολύ δε περισσότερο ενός ευρύτερου κύκλου κληρικών και θεολόγων, γύρω από τα ετοιμαζόμενα κείμενα, είναι δυνατόν να δημιουργήσει εκ των υστέρων ισχυρές αμφισβητήσεις των αποφάσεων που θα ληφθούν στη Μεγάλη Σύνοδο. Δεν θα πρέπει να διαφεύγει από κανέναν ότι η εκπροσώπηση όλων των Ορθοδόξων Εκκλησιών σε μία Σύνοδο –εάν καταστεί και αυτή τελικά δυνατή, με δεδομένες τις εντάσεις μεταξύ κάποιων Εκκλησιών λόγω άλλων ζητημάτων- ή η ομοφωνία στη λήψη κάποιων αποφάσεων δεν καθιστούν αλάθητες τις αποφάσεις αυτής της Συνόδου, πολύ δε περισσότερο εάν αυτές κινούνται σε κατεύθυνση αντίθετη από εκείνη προηγουμένων Οικουμενικών και Τοπικών Συνόδων, των οποίων η εγκυρότητα έχει διαχρονικά γίνει αποδεκτή από την Ορθόδοξη Εκκλησία. Κάθε προσπάθεια «μεταπατερικής» ή «μετακανονικής» αναθεώρησης της εκκλησιαστικής μας παραδόσεως, ακόμη κι αν φέρει τις υπογραφές απάντων των αντιπροσώπων των Ορθοδόξων Εκκλησιών δεν καθίσταται αυτομάτως εφαρμόσιμη στην πράξη. Προσπάθεια δε «επιβολής» της στο εκκλησιαστικό πλήρωμα μπορεί να οδηγήσει σε επικίνδυνες αποσχιστικές κινήσεις και ρήγματα στο πλοίο της Εκκλησίας.
Όσοι προετοιμάζουν πυρετωδώς τη Μεγάλη Σύνοδο σπεύδουν να χαρακτηρίσουν κάθε κριτική για το προπαρασκευαστικό τους έργο ως κακόβουλη, ακραία ή και ζηλωτική. Δεν αντιλαμβάνονται όμως ότι η καχυποψία μας για το τι ετοιμάζεται αυξάνει λόγω της μυστικότητας με την οποία γίνεται η όλη προετοιμασία. Εάν η Μεγάλη Σύνοδος είναι τόσο σημαντικό γεγονός όσο θέλουν να μας το παρουσιάσουν οι Φαναριώτες τότε οφείλουν να παρέχουν σε όλο το εκκλησιαστικό πλήρωμα σαφή ενημέρωση για το περιεχόμενο και τις κατευθύνσεις προς τις οποίες κινούνται στα θέματα για τα οποία θα ληφθούν αποφάσεις στη Σύνοδο αυτή. Σε διαφορετική περίπτωση γεννάται εύλογη ανησυχία με γνωστές άλλωστε τις θεολογικές τοποθετήσεις επί σημαντικών ζητημάτων της Εκκλησίας μας κάποιων εκ των συμμετεχόντων στις προπαρασκευαστικές της Συνόδου επιτροπές.


Ορθόδοξος Τύπος, 27/02/2015

http://aktines.blogspot.gr/2015/02/blog-post_523.html
''...δεν είναι η πάλη ημών εναντίον εις αίμα και σάρκα, αλλ' εναντίον εις τας αρχάς, εναντίον εις τας εξουσίας, εναντίον εις τους κοσμοκράτορας του σκότους του αιώνος τούτου, εναντίον εις τα πνεύματα της πονηρίας εν τοις επουρανίοις''\n[/align]

Re: Το 2016 η Μεγάλη Πανορθόδοξος Οικουμενική Σύνοδος

26
Δεν ξερω γιατι κλειδωσε το αλλο νημα,αλλα θα ηθελα να προσθεσω κατι που δειχνει οτι τα σημαδια δεν ειναι καλα απο την πλευρας μας.
sarotos έγραψε:
εαν μου επιτρεπεται να διατυπωσω και εγω την δικη μου αποψη,

η κρατουσα συνοδος της Ελλαδος βεβαιως και ειναι εντος Οικουμενισμου, αλλα εντος αυτης υπαρχουν αντιδρασεις.

σιγουρα, καλες οι αντιδρασεις, ομως θα πρεπει απο τις αντιδρασεις να προχωρησουν σε αυτο που οριζει η Ορθοδοξη Εκκλησια για τις περιπτωσεις αυτες, οπου ειναι η αποτειχιση.
βεβαιως, καταλαβαινω πως γινεται μια οικονομια για να περισωθει οτι ειναι δυνατον, αλλα μεχρι ποτε ;

η απαντηση απο τους αντιδρωντες ειναι, μεχρι την "πανορθοδοξη" συνοδο που ετοιμαζουν. καλως λοιπον..

ομως, υστερως αυτης, δικαιολογια δεν υπαρχει για κανεναν.
υστερως αυτης, και αναλογως βεβαιως εαν θα αποκυρηξει Δογματικα πλεον τον Οικουμενισμο η οχι και αν αναγνωρισει τις αποφασεις των Οικουμενικων συνοδων, τοτε οποιος παραμεινει εντος της κρατουσης αυτης συνοδου, ειναι απολυτως αιρετικος.

θα μου πεις, σημερα δεν ειναι;
συμφωνα με τους Ιερους κανονες, βεβαιως και ειναι.
αλλα, ειπαμε, προσωπικα καταννοω εν μερη την οικονομια που ανακαλουν ορισμενοι.

οσοι λοιπον την ανακαλουν, θα κριθουν εντος ολιγου.


Αν στη Σύνοδο η εκκλησία αποδεχθεί τον Οικουμενισμό ως μη αίρεση τότε οπως ακριβώς διεκόπει το μνημόσυνο στον Αθηναγόρα έτσι θα διεκοπεί και στον Βαρθολομαίο και τότε θα αποδειχθεί ότι τα αισθητήρια όργανα της εκκλησίας είναι ακόμα λειτουργικά.

Αν δεν διεκοπεί το μνημόσυνο τότε θα συμφωνήσω κι εγώ ότι η εκκλησία της Ελλάδος βρίσκεται σε πλάνη ολοκληρωτικά. Τότε δεν θα χωράει αμφιβολία καθώς η ίδια η εκκλησία θα έχει αποδεχθεί αυτό το οποίο είπαμε εξ αρχής ότι είναι αίρεση.

Ας περιμένουμε λοιπόν και θα δούμε. Ωστόσο ο αγώνας συνεχίζεται.
Η ομοφυλοφιλία, μήλον της έριδος για τους Ορθόδοξους Ιεράρχες στο Σαμπεζύ της Γενεύης
http://www.agioritikovima.gr/arthrograf ... E%B7%CF%82

Re: Το 2016 η Μεγάλη Πανορθόδοξος Οικουμενική Σύνοδος

27
Πάντως απο οτι διαφαίνεται σε αυτήν την προετοιμασία,τουλάχιστον απο ελληνικής πλευράς συμμετέχουν ιερείς με καθαρα φιλοοοικουμενιστικές απόψεις.
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !
Απάντηση

Επιστροφή στο “O Aντιχριστιανισμός σε όλο του το μεγαλείο”

cron