Σελίδα 1 από 1

Θρησκευτικά: Ο Ιησούς «ακούει»… Ριάνα, Τσακνή, Κηλαηδόνη, «συγκατοικεί» με τον Αλλάχ και «διαβάζει» το Κοράνι!

Δημοσιεύτηκε: 29 Σεπ 2016, 21:27
από Φιλούμενος
Το απόλυτο ανακάτεμα στο βιβλίο των θρησκευτικών όπου ο Ιησός «πορεύεται» με την… Ριάνα, τον Τσακνή, τον Αλλάχ και τον Νικόλα Άσιμο, διαπιστώνει ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος, στην πολυσέλιδη επιστολή του προς τον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα, αλλά και τους πολιτικούς αρχηγούς.


Ο Αρχιεπίσκοπος σταχυολογεί μερικά παραδείγματα και διατυπώνει την απορία:


«Αν υποθέσουμε ότι ήταν υπερβολικά «χριστιανικό» ή και «κατηχητικό» το μάθημα των Θρησκευτικών μέχρι τώρα, τι είδους μάθημα διαμορφώνουν πλέον οι παρακάτω υπερβολές ή τα άσχετα με το θεολογικό αντικείμενο κείμενα και μουσικά έργα;».

Ορισμένα από τα παραδείγματα που χρησιμοποιεί ο Αρχιεπίσκοπος, είναι τα ακόλουθα:


– Στην «ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 2: Θρησκευτικές γιορτές: μέρες γεμάτες χαρά και σημασίες» ο μαθητής των 7-8 ετών διδάσκεται «Χαιρόμαστε γιορτάζοντας»: την Ρος Ασανά (Εβραϊκή Πρωτοχρονιά), την Ιντ αλ-φιτρ των μουσουλμάνων. Για τις ορθόδοξες εορτές υπάρχει μία μονοσέλιδη αναφορά για τα είδη τους.
Εικόνα
– Ακολουθεί αναφορά στα θρησκευτικά σύμβολα της κάθε θρησκείας και ανάλυσή τους, ενώ το εκπαιδευτικό υλικό πληροφορεί τον οκτάχρονο μαθητή για «Τα 99 Ωραιότατα Ονόματα για τον Αλλάχ των μουσουλμάνων» και τα «Τα ονόματα του Θεού για τους Εβραίους: Γιαχβέ, Αδωναϊ, Ελοχίμ».
Σε αυτόν τον θεματικό κύκλο εκτίθενται οι εορτές με τα σύμβολα του Θεού, χωρίς να υπάρχει οργανική και λογική σύνδεση ανάμεσά τους.



– Πιο κάτω υπάρχουν λίγες παράγραφοι υπό τον τίτλο «Η Κυριακή των Χριστιανών» και ακολουθεί το «Σάββατο των Εβραίων» (Τι σημαίνει «Σάββατο», Η Συναγωγή, Η Τορά, Η Μενορά, κ.λπ), «Η Παρασκευή των Μουσουλμάνων» (Ποια η σημασία της «Παρασκευής», Το κάλεσμα σε προσευχή του μουεζίνη από τον μιναρέ, Νίψεις προσώπου, χεριών και ποδιών, ανυποδησία, Οι πιστοί μέσα στο τζαμί την ώρα της προσευχής, Κοράνιο, Ιμάμης, Κοράνιο, Ιμάμης, Μια παρουσίαση του τζαμιού από Μουσουλμάνους συμμαθητές μας).


– Στην ΣΤ΄ Δημοτικού και στο Κεφάλαιο «3. Μπροστά στον «ξένο» σήμερα» ο μαθητής διδάσκεται την άποψη του μαρξιστή δημιουργού Μπέρτολτ Μπρεχτ για τους ξένους μέσα από το ποίημά του ¨Για τον όρο «μετανάστες»¨.


– Στη Β΄ Γυμνασίου και στην «ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 3. Ποιος είναι ο άνθρωπος;» το εκπαιδευτικό υλικό εκτείνεται «Από τον Οδυσσέα μέχρι τους υπερήρωες των σύγχρονων κόμικ» (ακολουθεί προτεινόμενο δοκίμιο του Ι. Μ. Παναγιωτόπουλου «Το τέλος του ηρωισμού», στίχοι από τα τραγούδια ο «Μικρός Ήρωας» του Λ. Κηλαηδόνη, και «Ο αγαπημένος ήρωάς μου» της Τατιάνας Ζωγράφου).




– Ακολουθούν οι απόψεις του Έριχ Φρομ και του Άγγελου Τερζάκη στο βασικό θέμα: «ii. Η δύναμη και η αδυναμία του σύγχρονου ανθρώπου» για να συνεχίσει η ύλη στο: «II. Ο σκοπός και το νόημα της ζωής του ανθρώπου: Η βιβλική πρόταση και η θεολογική ερμηνεία» με αποσπάσματα κειμένων και βιογραφιών ορθοδόξων Αγίων (8 σελίδες) και να καταλήξει με κείμενα για το βασικό θέμα: «IV. Ο άνθρωπος στις άλλες θρησκείες i. Ιουδαϊσμός,
Ο άνθρωπος ως αντικείμενο της θείας φροντίδας (Ψλ 8, 5-7) ii. Ισλάμ, Ο άνθρωπος ως «χαλίφης» (τοποτηρητής) της δημιουργίας του Θεού (Κοράνιο, 2, 30-34), Ορθοπραξία (Κοράνιο, Πέντε Στύλοι), Ο άνθρωπος ως μικρόκοσμος (Ρουμί, Ντιβάν 13, 7-11), iii. Ινδουισμός, Κάρμα και άτμαν: Καλές πράξεις και ατομική «ψυχή», Η λύτρωση του ανθρώπου μέσα από την αφοσίωση και την αγάπη, iv. Βουδισμός, Ο σεβασμός απέναντι σε όλα τα πλάσματα).



– Στην Α΄ Λυκείου (Θρησκεία και σύγχρονος άνθρωπος) και στην «ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 1.1. Αναζήτηση του Θεού» δίδεται στους μαθητές το τραγούδι «Ο Προσκυνητής» του Αλκίνοου Ιωαννίδη με κενά σε ορισμένους στίχους και ο μαθητής καλείται να βρει από πού λείπουν και συμπληρώσει τις λέξεις: «ταξίδι – ψυχή μου – κάποιος – τάματα (2) – προσευχή – έρωτας – αγάπη».




– Στην Α΄ Λυκείου, στη «ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 1.3. Επικοινωνία» (με τους ανθρώπους; με τον Θεό;) το εκπαιδευτικό υλικό παραθέτει προς διδασκαλία και μελέτη:
α) ένα ινδιάνικο παραδοσιακό παραμύθι (Ο Άνεμος) για τον «Άνεμο», που απήγαγε την όμορφη κόρη ενός ινδιάνου φύλαρχου,
β) τους στίχους από το τραγούδι «Ο Μπαγάσας» του Νικόλα Άσιμου (1997, «Ρε μπαγάσα! Περνάς καλά εκεί πάνω…»),
γ) τους στίχους από το «Περιβόλι» (1966) και την «Συννεφούλα» (1966) του Διον. Σαββόπουλου,
δ) τον 61ο Ψαλμό, ε) στίχους από το τραγούδι «Umbrella» (2007) της Rihanna, στ) κείμενα για τον «Θείο Έρωτα» και την «Προσευχή»,
ζ) κείμενο του Ισπανού Αγίου της Ρ/καθολικής Εκκλησίας Ιωάννου του Σταυρού, η) τους στίχους από το τραγούδι «Δίψα» (2003) του Νίκου Πορτοκάλογλου («Δεν είν’ η Κίρκη, η μάγισσα, του σεξ η θεά, η Καλυψώ, η Ναυσικά με του μπαμπά τα λεφτά…») και θ) αμέσως μετά ακολουθεί απόσπασμα από την «Επί του Όρους ομιλία» (Ματθ. κεφ. 5-7).


– Στην Θεματική Ενότητα 1 της Γ΄ Δημοτικού «Ζούμε μαζί» προτείνεται το τραγούδι «Ας κρατήσουν οι χοροί» (1983) του Διονύση Σαββόπουλου και μαζί προτείνεται στους μαθήτες (αμέσως μετά στο ίδιο κεφάλαιο) το «Απολυτίκιο Τριών Ιεραρχών, Ἦχος α΄».


– Στην Θεματική Ενότητα 5 της Γ΄ Δημοτικού «Τα παιδιά: H χαρά και η ελπίδα του κόσμου» με βασικό θέμα: «ΙΙ. Ο Ιησούς ως παιδί» προτείνονται τα τραγούδια «Ήσουν παιδί σαν τον Χριστό» (1966) του Μάνου Χατζηδάκη, «Καλημέρα, τι κάνεις» (1992) του Σταμάτη Σπανουδάκη, ακολουθεί το «Ἀπολυτίκιον Ὑπαπαντής» και μετά προτείνεται το τραγούδι «Η μικρή Ελπίδα» (1994) των «Χαΐνηδων». Πρόκειται για αξιόλογα τραγούδια, αλλά, επειδή αναφέρονται στα παιδιά, αρκεί αυτό για να συνδεθούν, από την άποψη του συγκεκριμένου μαθήματος, με το εκκλησιαστικό γεγονός του Υπαπαντής του Ιησού ως παιδιού και να αποτελούν εκπαιδευτικό υλικό για τα «Θρησκευτικά»;



– Στην Θεματική Ενότητα 2 της Ε΄ Δημοτικού με τίτλο «Συμπόρευση με όρια και κανόνες» προτείνονται ως εκπαιδευτικό υλικό τα τραγούδια το «Κανονάκι» (1979) του Διον. Σαββόπουλου, το «Ρίσκο» (1985) των «Φατμέ», η «Βαβέλ» (2016) της Νατάσας Μποφίλιου κ.λπ.. Παραμένει και εδώ ασαφές τι σχέση μπορούν να έχουν με ένα μάθημα θρησκευτικής αγωγής, αντί να ενταχθούν σε ένα μάθημα μουσικής παιδείας ή ηθικής.


– Στην Θεματική Ενότητα 3 της Ε΄ Δημοτικού με τίτλο «Προχωράμε αλλάζοντας» με βασικό θέμα: «Όλοι κάνουμε λάθη» προτείνονται ως εκπαιδευτικό υλικό τα τραγούδια «Ο παπαγάλος» (2000) του Μίλτου Πασχαλίδη, «Φτιάξε καρδιά μου το δικό σου παραμύθι» (1996) του Διονύση Τσακνή, και αμέσως μετά με θέμα «ΙΙ. Μετάνοια και συγχώρηση στη βιβλική εμπειρία» προτείνεται το «Ελέησόν με, ο Θεός» (ηχογράφηση 2016 από τον Πατριαρχικό Ναό Αγ. Γεωργίου Κων/πόλεως).


http://www.crashonline.gr

Re: Θρησκευτικά: Ο Ιησούς «ακούει»… Ριάνα, Τσακνή, Κηλαηδόνη, «συγκατοικεί» με τον Αλλάχ και «διαβάζει» το Κοράνι!

Δημοσιεύτηκε: 29 Σεπ 2016, 21:49
από Φιλούμενος
phpBB [video]

Re: Θρησκευτικά: Ο Ιησούς «ακούει»… Ριάνα, Τσακνή, Κηλαηδόνη, «συγκατοικεί» με τον Αλλάχ και «διαβάζει» το Κοράνι!

Δημοσιεύτηκε: 30 Σεπ 2016, 22:13
από dominique
Θυμάμαι οταν πήγαινα σχολείο, υπήρχαν κάτι παιδιά που ήταν Ιεχωβάδες και στα Θρησκευτικά έβγαιναν έξω, τώρα οι εποχές άλλαξαν και ήρθε η ώρα να βγαίνουν έξω τα Ορθόδοξα παιδιά.

Re: Θρησκευτικά: Ο Ιησούς «ακούει»… Ριάνα, Τσακνή, Κηλαηδόνη, «συγκατοικεί» με τον Αλλάχ και «διαβάζει» το Κοράνι!

Δημοσιεύτηκε: 29 Νοέμ 2016, 22:09
από dominique
Εικόνα
Όλα αυτά που χρειάζεται να ξέρει ένα παιδάκι της Γ' Δημοτικού .. σύμφωνα πάντα με το ινστιτούτο...
Εικόνα
Εικόνα
http://www.makeleio.gr/%CF%80%CE%B1%CE% ... %80%CE%B7/

Re: Θρησκευτικά: Ο Ιησούς «ακούει»… Ριάνα, Τσακνή, Κηλαηδόνη, «συγκατοικεί» με τον Αλλάχ και «διαβάζει» το Κοράνι!

Δημοσιεύτηκε: 12 Σεπ 2017, 22:25
από dominique
Τὸ μέγα ψέμα τῶν νέων θρησκευτικῶν



Γράφει ὁ κ. Παῦλος Τρακάδας


Προσπαθοῦν νὰ μᾶς πείσουν ὅτι τὰ παιδιὰ θὰ μάθουν νὰ εἶναι ἀνεκτικὰ ἀπέναντι εἰς ἄτομα ἄλλων θρησκειῶν, ἂν διδαχθοῦν εἰς τὸ σχολεῖον τὶς ἄλλες θρησκεῖες.
Παράλληλα κατηγοροῦν θεολόγους, ἀνθρώπους ποὺ ἔχουν διδαχθῆ ἄλλες θρησκεῖες, ὡς φονταμενταλιστὲς καὶ μισαλλοδόξους. Ὡς εἶναι αὐτονόητον δὲν μποροῦν νὰ ἰσχύουν ἐκ παραλλήλου καὶ τὰ δύο. Προφανῶς ἡ ἐννοοῦν ὅτι θὰ προσφέρουν μεροληπτικὴν γνῶσιν εἰς τὰ παιδιά, ἡ ὁποία θὰ στοχεύη νὰ πείση τὰ παιδιὰ παρουσιάζοντας μόνον τὰ «καλά» των ἄλλων θρησκειῶν ἡ ἡ γνῶσις ἀπὸ μόνην της δὲν ἀρκεῖ διὰ νὰ καλλιεργήση τὴν ἀνεκτικότητα.
Πράγματι τὸ μεγαλύτερον ψέμα, ποὺ ἔχει λεχθῆ εἰς τὸ ζήτημα τῶν θρησκευτικῶν, εἶναι ὅτι ἡ γνῶσις τῶν ἄλλων θρησκειῶν καλλιεργεῖ τὴν ἀνεκτικότητα. Εἰς τὴν πραγματικότητα τὴν ἀνεκτικότητα τὴν καλλιεργεῖ μόνον ἡ ἀληθὴς μύησις εἰς τὴν Ὀρθοδοξίαν. Ἂν ὁ Χριστιανισμὸς εἶναι ἡ «θρησκεία τῆς ἀγάπης» καὶ ἡ Ὀρθοδοξία ὁ μόνος ἀπαραχάρακτος Χριστιανισμός, τότε ἂν....
διδαχθοῦν σωστά τα παιδιὰ τὴν Ὀρθοδοξίαν, θὰ μάθουν νὰ ἀγαποῦν ὅλους καὶ νὰ εἶναι ἀνεκτικά. Εἰς κάθε ἄλλην περίπτωσιν ἡ δὲν ἐπιτυγχάνεται ἡ ἀνεκτικότης ἡ ὀφείλεται εἰς τὴν καλλιέργειαν ὅτι «ὅλοι το ἴδιο εἴμαστε». Δὲν εἶναι δυνατὸν οἱ ἴδιοι οἱ ἐμπνευστὲς τῶν νέων θρησκευτικῶν νὰ διατρανώνουν ὡς ἀρχὴν καὶ τέλος τῆς Ὀρθοδοξίας τὴν ἀγάπην, ἀλλὰ νὰ ἐπιμένουν παραλλήλως ὅτι δὲν θὰ εἶναι ἡ μύησις εἰς τὴν Ὀρθοδοξίαν αὐτὴ ποὺ θὰ διαποτίση τὰ παιδιὰ μὲ τὴν ἀγάπην, ἀλλὰ ἡ γνῶσις τῶν ἄλλων θρησκειῶν! Ἐγκυκλοπαιδικὲς γνώσεις λαμβάνουν τὰ παιδιὰ ἀπὸ ὅλα τα μέσα (τηλεόρασις, διαδίκτυον κ.λπ.), ἀγάπην δὲν διδάσκονται.

Λησμονοῦν -ἡ ἀποκρύπτουν- ὅλοι αὐτοὶ οἱ θιασῶται τῆς νέας γραμμῆς ὅτι ἀκόμη καὶ εἰς τὸ Βυζάντιον, μία ἱστορικὴ ἐποχὴ ὅπου ἀκόμη καὶ ἡ πολιτικὴ ἐξουσία ἐνεπνέετο ἀπὸ τὴν χριστιανοσύνην, δὲν ἐξεδιώχθηκαν π.χ. οἱ Ἑβραῖοι. Δὲν ἰσχυριζόμεθα ὅτι ὅλα ἤσαν πεποιημένα καλῶς οὔτε ἐξιδανικεύομε ἐκείνην τὴν περίοδον. Δὲν θὰ ἦτο δυνατὸν ἄλλωστε νὰ εἶναι ὅλα τέλεια, καθὼς ἐπρόκειτο διὰ μίαν αὐτοκρατορίαν καὶ ὄχι διὰ τὴν «Βασιλείαν τοῦ Θεοῦ». Ὅμως ὀφείλουν νὰ ἀναρωτηθοῦν ὅλοι: ἤσαν καλύτερά τα πράγματα κατὰ τὴν Βυζαντινὴν ἡ κατὰ τὴν Ὀθωμανικὴν αὐτοκρατορίαν; Θέλουν χριστιανοὺς ἡ μουσουλμάνους εἰς τὴν πολιτικὴν ἐξουσίαν; Διότι κάποιοι θὰ κυβερνήσουν καὶ αὐτοὶ θὰ ἔχουν διδαχθῆ θρησκευτικὰ καὶ ἱστορίαν (διὰ τὶς νέες ἀλλαγὲς τῆς ὁποίας ἔχει ἀντιδράσει ἡ ἕνωσις τῶν φιλολόγων). Ἡ μήπως ἐπιθυμοῦν ἀνθρώπους, οἱ ὁποῖοι θὰ γνωρίζουν ὀλίγον ἀπ’ ὅλα, ἀλλὰ ὄχι εἰς βάθος τὴν πίστιν τους; Ἡ κακοδαιμονία τῆς σημερινῆς ἑλληνικῆς καταστάσεως μήπως δὲν ὀφείλεται εἰς τὸ ὅτι οἱ πολιτικοί μας ἀντὶ νὰ ἔχουν φόβον Θεοῦ εἶναι (πλὴν ἐλαχίστων ἐξαιρέσεων) ἄνθρωποι μὲ ἐπιδερμικὴν σχέσιν μὲ τὴν Ὀρθοδοξίαν; Ἀφ’ ἑνὸς κάνουν τὸν σταυρὸν τοὺς ἐμπρὸς εἰς τὶς κάμερες καὶ ἀφ’ ἑτέρου ψηφίζουν τὸ σύμφωνον συμβιώσεως τῶν ὁμοφυλοφίλων; (Ἐγείρουν τὸ ἐπιχείρημα ὅτι «βλέπετε ὅτι αὐτοὶ οἱ πολιτικοὶ διδάχτηκαν τὰ παλιὰ θρησκευτικὰ καὶ νὰ ποὺ καταντήσαμε». Διατὶ νὰ μὴ ἰσχύη τὸ ἀντίθετον, δηλ. ὅτι εὐτυχῶς ποὺ ὑπῆρχαν ἐκεῖνα τὰ θρησκευτικά, διότι σήμερα αὐτοὶ οἱ πολιτικοὶ θὰ ἤσαν πολὺ χειρότεροι. Βεβαίως, διὰ νὰ εἴμεθα ρεαλισταί, δὲν ἀνάγονται ὅλα ἀποκλειστικῶς εἰς τὸ μάθημα τῶν θρησκευτικῶν).

Δυστυχῶς ἀντικατεστάθησαν οἱ ἀρχὲς τοῦ Εὐαγγελίου ἀπὸ ἄλλες ἀρχές, τὶς ὁποῖες ὅλοι οἱ ὑπέρμαχοι τῶν νέων προγραμμάτων τὶς θεωροῦν ἀνώτερες, ὥστε «κομπιάζουν», ὅταν πρέπη νὰ ὑπερασπισθοῦν τὸ Εὐαγγέλιον. Τοὺς ἀκοῦς νὰ ὁμιλοῦν δὶ’ ἀνθρώπινα δικαιώματα καὶ ὄχι διὰ τὶς ἐντολὲς τοῦ Εὐαγγελίου, διότι ἡ λέξις ἐντολὴ εἶναι ἀπηγορευμένη ἀπὸ τὴν «πολιτικὴν ὀρθότητα». Τὸ Εὐαγγέλιον διδάσκει τὴν ἀληθινὴν ἀγάπην, τὴν ὁποίαν ὅμως οἱ σχεδιαστὲς τῶν νέων προγραμμάτων ἀντήλλαξαν μὲ τὴν ἀνοχήν, θεωροῦντες ὅτι αὐτὴ εἶναι ἀνωτέρα τῆς ἀγάπης. Διατὶ φοβοῦνται νὰ χρησιμοποιήσουν τὴν λέξιν αἵρεσις; Δὲν ἐπιβάλλουν τοιουτοτρόπως ἕνα «λεκτικὸν φασισμόν», ὅπως συμβαίνει σήμερα μὲ τὴν λέξιν «ὁμοφοβία»; Ἐβάπτισαν τὴν αἵρεσιν «ἑτερότητα», ἀκριβῶς ὅπως καὶ τὴν ὁμοφυλοφιλίαν, διὰ νὰ μὴ ἐλέγχεται ἡ συνείδησίς τους. Δηλαδή, ἐθεώρησαν σπουδαιότερον νὰ λέγουν εἰς τοὺς ἀνθρώπους ψέματα: ὅτι πρέπει νὰ καταφάσκωμεν τὴν αἵρεσιν (καὶ τὴν ὁμοφυλοφιλίαν), διότι εἶναι καὶ αὐτὸς ἕνα τρόπος ὑπάρξεως! Οἱ μέντορές τους, οἱ θεολόγοι τοῦ ’60, συμφωνοῦν; Ἐρωτῶμεν δὶ’ αὐτούς, διότι ὅταν ἀναφέρωμεν Πατέρας τῆς Ἐκκλησίας, τοὺς θεωροῦν ἀναχρονιστικούς! Ὁ Σέβ. Ζηζιούλας πιθανὸν νὰ συμφωνῆ. Ὅμως ὁ Χρ. Γιανναρᾶς γράφει εἰς τὸ «Ἀλφαβητάρι τῆς Πίστης»: «Αἵρεση εἶναι… ἡ ἔμπρακτη ἄρνηση τοῦ ἐκκλησιαστικοῦ τρόπου τῆς ὑπάρξεως, ποὺ εἶναι ἡ ἑνότητα καὶ ἡ κοινωνία τῆς ἀγάπης». Ἑπομένως ἡ αἵρεσις δὲν εἶναι τρόπος καὶ δὲν εἶναι ἀγάπη. Δὲν θὰ τοὺς χαρακτηρίσωμε «ἀναλφαβήτους», διότι οἱ ἴδιοι πλέον ἔχουν ἐπιλέξει νὰ χαρακτηρίζουν τοὺς διδασκάλους τοὺς ἀναχρονιστικοὺς καὶ τοὺς ἑαυτοὺς τοὺς προοδευτικούς. Φαντασθεῖτε ὅτι ἂν διὰ τὰ συγγράμματα τοῦ κ. Γιανναρὰ ἔχη ὀρθῶς ἀσκηθῆ σφοδρὴ κριτική, τί κριτικὴ θὰ πρέπη νὰ ἀσκηθῆ εἰς τὰς ἀπόψεις τῶν «μαθητῶν» του, οἱ ὁποῖοι θεωροῦν ὅτι «ξεπέρασαν» τὸν διδάσκαλόν τους;

Μὲ βάσιν αὐτὲς τὶς ἀπόψεις δὲν οἰκοδομήθησαν τὰ νέα προγράμματα τῶν θρησκευτικῶν; Μὲ αὐτὲς τὶς «σύχρονες» ἰδέες, ὅπως τὶς χαρακτηρίζουν οἱ ἴδιοι, δὲν ἐδημιουργήθησαν οἱ νέοι φάκελοι διὰ τὰ παιδιά;

Ἠκούσθη μάλιστα καὶ τὸ ἐπιχείρημα ὅτι «αὐτὰ ὅλα τα ἐπιτάσσει ἡ νέα παιδαγωγικὴ μέθοδος», δηλ. νὰ διδάσκωνται ἀπὸ 8 ἐτῶν ὅλες τὶς θρησκεῖες! Ὑποστηρίζουν λοιπὸν ὅτι δὲν θὰ ὁρίζη ἡ Ἐκκλησία τὸ περιεχόμενον τῶν θρησκευτικῶν, ἀλλὰ ἡ παιδαγωγικὴ μέθοδος, δηλαδὴ μία μέθοδος θὰ ὁρίζη τὸ περιεχόμενον! Δὲν ἀντιβαίνει αὐτὸ πρὸς τὴν λογικήν; Καὶ ἂν εἰς τὸ μέλλον ἡ μέθοδος ἐπιτάσση κάτι παράλογον; Πάλιν τότε θὰ προτιμηθῆ ἡ «νέα μέθοδος»; Ἡ Ἱεραρχία δυστυχῶς δὲν κατενόησε ὅτι ἐνέκρινε διὰ τῆς σιωπῆς της ὅτι μία μέθοδος, τὴν ὁποίαν ἐπέλεξε ἡ ὁμὰς «ΚΑΙΡΟΣ», θὰ ὁρίζη τὴν διδασκαλίαν τῶν θρησκευτικῶν! Δία τοῦτο ὅταν ἐζήτησε ἡ ἐξ Ἀρχιερέων ἐπιτροπὴ ἀφαίρεσιν τῶν θρησκειολογικῶν στοιχείων ἀπὸ τὰς τάξεις Γ καὶ Δ Δημοτικοῦ, ἡ Ὑπουργικὴ ὁμὰς «ΚΑΙΡΟΣ» ἀπέρριψε κατ’ οὐσίαν αὐτό, κρατοῦσα τὸν Ἰουδαϊσμὸν καὶ τὸ Ἰσλάμ, διότι ἀντιβαίνει εἰς τὴν φιλοσοφίαν καὶ μέθοδον τοῦ νέου προγράμματος.

Ἡ νέα μέθοδος, ὑποστηρίζουν ὅτι ἐπιβάλλει τὸ μάθημα ὡς ὑποχρεωτικόν. Εἶναι παράδοξον ὅτι αὐτοὶ ποὺ κόπτονται διὰ τὴν ἐλευθερίαν τῶν παιδιῶν θέλουν νὰ τὰ ὑποχρεώνουν εἰς παρακολούθησιν καὶ εἶναι διατεθειμένοι νὰ δώσουν ὁποιανδήποτε μορφὴν καὶ περιεχόμενον εἰς τὸ μάθημα, ἀρκεῖ αὐτὸ νὰ μείνη πάση θυσία ὑποχρεωτικόν. Ἀναρωτώμεθα ὅμως: Τὸ περιεχόμενον εἶναι ἐκεῖνο ποῦ καθιστᾶ ἕνα μάθημα ὑποχρεωτικόν; Ἂν ἡ Ἐκκλησία θέλη νὰ διδάξη τὴν πίστιν της, δὲν τῆς ἐπιτρέπεται, διότι μόνον ἡ διδασκαλία ὅλων των θρησκειῶν μπορεῖ νὰ εἶναι ὑποχρεωτική; Μὲ αὐτὸν τὸν τρόπον δὲν ἐπιβάλλει ἡ Πολιτεία ἐμμέσως τὸ περιεχόμενον τῶν θρησκευτικῶν; Ὑποχρεωτικὸν εἰς τελικὴν ἀνάλυσιν εἶναι ὀ,τιδήποτε ἀρέσει εἰς τὴν Πολιτείαν, ὅπως οἱ «ἔμφυλες ταυτότητες» (κατ’ οὐσίαν τὸ προκάλυμμα διὰ νὰ διδαχθῆ ἡ ὁμοφυλοφιλία ὡς φυσιολογικὴ εἰς τὰ σχολεῖα, διὰ τὸ ὁποῖον δὲν ἀντέδρασε ἡ Ἐκκλησία); Καὶ ἐν τέλει διατὶ ἡ ὑποχρεωτικότης τοῦ μαθήματος ἔχει καταστῆ δόγμα; Διατὶ πρέπει τὸ μάθημα νὰ εἶναι ὑποχρεωτικόν, ἂν δὲν διδάσκη τὴν ἀλήθειαν; Πρέπει νὰ εἶναι ὑποχρεωτικόν, προκειμένου νὰ μὴ μπορῆ ἡ Ἐκκλησία νὰ διδάξη αὐτὸ ποὺ ἐπιθυμεῖ! Νὰ σύρεται ἡ Ἐκκλησία σιδηροδέσμιος ἀπὸ τὴν «μέθοδον» (τὸ «καμουφλὰζ» τῆς Πολιτείας, διὰ νὰ ἐλέγχη τὸ μάθημα)! Ἀντιθέτως, ὅλα τα ἄλλα μαθήματα εἶναι ὑποχρεωτικὰ ὄχι λόγω περιεχομένου (ἡ μεθόδου), ἀλλὰ ἁπλῶς καὶ μόνον ἐπειδὴ τὸ ἐπιτάσσει ἡ Πολιτεία. Τόσον ἁπλά!

Ἡ προκάλυψις τῶν ἰθυνόντων εἶναι ὅτι ἕνα «κατηχητικὸ μάθημα τὸ βρίσκουν βαρετὸ οἱ καθηγητὲς καὶ τὰ παιδιά». Γνωρίζουν πολλοὺς μαθητές, οἱ ὁποῖοι ἔχουν ἐνδιαφέρον διὰ τὰ μαθηματικά; Ὑπάρχουν ἴσως ὀλίγοι. Εἶναι ὅσοι ἀκριβῶς εὑρίσκουν καὶ τὸ «κατηχητικὸ μάθημα» ἐνδιαφέρον. Ὅμως τὸ ἕνα, τὰ μαθηματικά, εἶναι ὑποχρεωτικὸν ἐνῶ τὸ ἄλλο, τὰ θρησκευτικά, τίθεται εἰς ἐκβιασμὸν ὅτι «ἂν δὲν ἀλλάξη περιεχόμενον θὰ παύση νὰ εἶναι»! Ἃς ὁμολογήσωμε ἐπιτέλους τὴν ἀλήθειαν: οἱ ἴδιοι οἱ σχεδιαστὲς τῶν νέων θρησκευτικῶν ὑπέσκαψαν τὴν ὑποχρεωτικότητα τοῦ μαθήματος, διότι ἂν μὲ τὴν ΠΕΘ καὶ τὴν Ἐκκλησίαν εἶχαν δημιουργήσει ἀρραγὲς μέτωπον, δὲν θὰ ἐτίθετο ζήτημα μὴ ὑποχρεωτικότητος ἀπὸ τὴν Πολιτείαν ἀνεξαρτήτως τοῦ περιεχομένου.

Μία τελευταία ἐπισήμανσις: διέρρευσε –τὸ ἀναφέρομε μὲ πάσαν ἐπιφύλαξιν- ὅτι ἡ ἐπιτροπὴ τοῦ Ὑπουργείου εἶπε πρὸς τὴν ἐπιτροπὴν τῆς Ἐκκλησίας: «Ὀρθοδοξία θὰ διδάξουμε, ἁπλὰ δὲν μποροῦμε νὰ τὸ ποῦμε ὠμὰ πρὸς τὰ ἔξω, διότι θὰ ἀντιδράσει ἡ Πολιτεία». Καὶ οἱ Ἱεράρχες μας φυσικά τους ἐμπιστεύθησαν ἀπολύτως, ἄνευ δευτέρας σκέψεως, ἀφοῦ ἐκεῖνοι ὠρκίσθησαν εἰς τὸν λόγον τους…! Τελικά, ἀνερωτήθη ὁ Σέβ. Μεσογαίας, ὁ Σέβ. Ὕδρας καὶ ὁ Σέβ. Μεσσηνίας, τί εἶναι δεσμευτικόν: αἳ «προεκλογικαὶ» ὑποσχέσεις ἡ ἐκεῖνο ποῦ εἶναι καταγεγραμμένον εἰς τὸ μνημόνιον;


ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΤΥΠΟΣ

Re: Θρησκευτικά: Ο Ιησούς «ακούει»… Ριάνα, Τσακνή, Κηλαηδόνη, «συγκατοικεί» με τον Αλλάχ και «διαβάζει» το Κοράνι!

Δημοσιεύτηκε: 08 Νοέμ 2017, 15:14
από asterias
dominique έγραψε:Θυμάμαι οταν πήγαινα σχολείο, υπήρχαν κάτι παιδιά που ήταν Ιεχωβάδες και στα Θρησκευτικά έβγαιναν έξω, τώρα οι εποχές άλλαξαν και ήρθε η ώρα να βγαίνουν έξω τα Ορθόδοξα παιδιά.
χαλάρωσε δεν θα επιτρέπετε να βγείς είναι υποχρεωτικό το μάθημα.. :esc2 :esc2 :esc2

Re: Θρησκευτικά: Ο Ιησούς «ακούει»… Ριάνα, Τσακνή, Κηλαηδόνη, «συγκατοικεί» με τον Αλλάχ και «διαβάζει» το Κοράνι!

Δημοσιεύτηκε: 13 Νοέμ 2017, 01:20
από χριστιανοςορθοδοξος
Ἐν Βούλᾳ τῇ 26ῃ Ὀκτωβρίου 2017
Ἀριθμ. Πρωτ. 1335

Πρός
τούς Εὐσεβεῖς Χριστιανούς τῆς
καθ᾿ ἡμᾶς Ἱερᾶς Μητροπόλεως

Ἀγαπητοί μου Ἀδελφοί καί τέκνα ἐν Κυρίῳ,
Ὁ Ἅγιος Γέροντας Παΐσιος ὁ Ἁγιορείτης ἔλεγε: «Πρέπει νά ὁμολογοῦμε μέ παρρησία τό “πιστεύω” μας, γιατί φέρουμε εὐθύνη, ἄν δέν μιλήσουμε... Σ᾿ αὐτά τά δύσκολα χρόνια, ὁ καθένας μας πρέπει νά κάνει ὅ,τι γίνεται ἀνθρωπίνως, καί ὅ,τι δέν γίνεται ἀνθρωπίνως, νά τό ἀφήνει στόν Θεό. Ἔτσι θά ἔχουμε ἥσυχη τήν συνείδησή μας ὅτι κάναμε ἐκεῖνο πού μπορούσαμε. Ἄν δέν ἀντιδράσουμε, θά σηκωθοῦν οἱ πρόγονοί μας ἀπό τούς τάφους. Ἐκείνοι ὑπέφεραν τόσα γιά τήν πατρίδα καί ἐμεῖς τί κάνουμε γι᾿ αὐτήν; Ἡ Ἑλλάδα, ἡ Ὀρθοδοξία, μέ τήν παράδοσή Της, τούς Ἁγίους καί τούς ἥρωές Της, νά πολεμεῖται ἀπό τούς ἴδιους τούς Ἕλληνες καί ἐμεῖς νά μή μιλᾶμε! Εἶναι φοβερό!... Ἄν οἱ Χριστιανοί δέν ὁμολογήσουν, δέν ἀντιδράσουν, αὐτοί θά κάνουν χειρότερα. Ἐνῶ, ἄν ἀντιδράσουν, θά τό σκεφθοῦν... Ἐδῶ ὁ Χριστός σταυρώθηκε, γιά νά ἀναστηθοῦμε ἐμεῖς, καί ἐμεῖς νά ἀδιαφοροῦμε! Ἄν ἡ Ἐκκλησία, στό σύνολό της, Κλῆρος καί λαός, δέν μιλάει, γιά νά μήν ἔρθει σέ ρήξη μέ τό κράτος, ἄν δέν μιλούν, ὅλοι οἱ Ὀρθόδοξοι Χριστιανοί, τότε ποιός θά μιλήσει;».
Συστοιχούμενοι κι ἐμεῖς στίς φωτισμένες προτροπές αὐτοῦ τοῦ μεγάλου σύγχρονου Ἁγίου μας, ἀπευθυνόμαστε πατρικά, σέ σᾶς τούς Χριστιανούς τῆς Ἱερᾶς μας Μητροπόλεως, τά πνευματικά μας παιδιά, γιά νά μιλήσουμε γιά τό μεγάλο θέμα τῶν ἡμερῶν μας, πού ἀφορᾶ στήν Ὀρθόδοξη Χριστιανική Ἀγωγή τῶν παιδιῶν μας. Στά σχολεία τῆς πατρίδας μας, γιά πρώτη φορά φέτος, τά παιδιά μας ἔλαβαν ἔντυπο ὑλικό γιά τή διδασκαλία τοῦ μαθήματος τῶν Θρησκευτικῶν, πού φέρει τήν ὀνομασία «Φάκελος Μαθητῆ». Πρόκειται, κατ᾿ οὐσίαν, γιά τά νέα βιβλία τῶν Θρησκευτικῶν. Μελετήσαμε ἐπισταμένως τό νέο πρόγραμμα σπουδῶν καί τά βιβλία αὐτά καί συμπεράναμε ὅτι τά βιβλία αὐτά χρησιμοποιοῦνται ὡς ἐργαλεῖα ἀποορθοδοξοποίησης τῶν παιδιῶν μας, καθώς ἐπιφέρουν καίρια ἀνατροπή στόν ὀρθόδοξο προσανατολισμό πού εἶχε τό μάθημα τῶν Θρησκευτικῶν, ἀπό συστάσεως τοῦ Ἑλληνικοῦ Κράτους μέχρι σήμερα.
Συγκεκριμένα:
1. Περιέχουν ὑλικό ἀπό διδασκαλίες πολλῶν θρησκειῶν, (πολυθρησκειακό), οἱ ὁποῖες συνεξετάζονται μέ τήν Ὀρθοδοξία, μέ ἀποτέλεσμα νά ἐπέρχεται σύγχυση στήν Ὀρθόδοξη διαπαιδαγώγηση τῶν παιδιῶν μας ἀλλά καί στή δογματική τους συνείδηση, ὡς Ὀρθοδόξων Χριστιανῶν, ἀφού τούς διδάσκει αἱρετικές θέσεις ἄλλων θρησκειῶν, πού, ἀφενός, ἔρχονται σέ πλήρη ἀντίθεση πρός τήν Ὀρθόδοξη Πίστη καί τή χριστιανική τους ἀγωγή.
2. Μέ τό ὡς ἄνω ὑλικό καί τήν πολυθεϊστική του δομή, σπείρονται στήν θρησκευτική συνείδηση τῶν παιδιῶν μας πρακτικές ἀμφισβήτησης καί ἀμφιβολίες γιά τήν Ἀλήθεια τῆς Ὀρθόδοξης Πίστης καί τῶν βιωμάτων, μέ τά ὁποῖα ἔχουν γαλουχηθεῖ ἀπό τήν οἰκογένειά τους, μέ ἀποτέλεσμα νά ἐνεργεῖ καταφανῶς προσηλυτιστικά ἡ γνωσιολογική καί παιδαγωγική σύγχυση πού τούς δημιουργεῖται, ὁδηγῶντας τά παιδιά μας σἐ ἀλλότριους πνευματικούς δρόμους.
3. Σέ κάθε περίπτωση, δέν εἶναι δυνατόν καί ὡς ἐνεργοί Ἕλληνες πολίτες νά δεχθοῦμε τήν ἄνιση μεταχείρισή μας, ὡς Ὀρθοδόξων Χριστιανῶν, σέ σχέση μέ ἄλλες θρησκευτικές κοινότητες στήν Ἑλλάδα, ὅπως τῶν Μουσουλμάνων, Καθολικῶν, Προτεσταντῶν καί Ἰουδαίων Ἑλλήνων Πολιτῶν, πού ἔχουν τήν εὐχέρεια, βάσει τοῦ νόμου (ἄρθ. 68 τοῦ Ν. 4235/2014 καί ἄρθ. 55 τοῦ Ν. 4386/2016), νά ἐπιλέγουν τά διδακτικά τους ἐγχειρίδια γιά τήν ὁμολογιακή διδασκαλία τῆς θρησκείας τους στά Ἑλληνικά Δημόσια Σχολεία, ἐνῶ ἐμεῖς, πού ἀνήκουμε στήν θρησκευτική πλειονοψηφία τοῦ Ἑλληνικοῦ λαοῦ, νά μήν ἔχουμε τέτοια δυνατότητα νά διδάσκουμε ἀμιγῶς τήν Ὀρθόδοξη πίστη στά παιδιά μας. Ἡ ἄδικη αὐτή μεταχείρισή μας καταφανῶς ἀντίκειται στήν Συνταγματική Ἀρχή τῆς Ἰσότητας καί τῆς Ἀνεξιθρησκείας. Ἐξ ἄλλου, ἡ Εὐρωπαϊκή Σύμβαση γιά τά δικαιώματα τοῦ Ἀνθρώπου ὁρίζει ρητά ὅτι κάθε κράτος ὀφείλει νά παρέχει στούς μαθητές του Παιδεία σύμφωνη μέ τίς θρησκευτικές καί φιλοσοφικές πεποιθήσεις τῶν γονέων τους.
Ἀπό τά προαναφερόμενα συνάγεται ἀβίαστα τό συμπέρασμα ὅτι τά βιβλία αὐτά εἶναι ἀντισυνταγματικά, ἀντιπαιδαγωγικά καί ἀντορθόδοξα, ὡς πρός τό περιεχόμενό τους, καί, ὡς ἐκ τούτου, ἀπαιτοῦμε ἀπό τό Ὑπουργεῖο Παιδείας, Ἔρευνας καί Θρησκευμάτων νά σεβαστεῖ τή νομιμότητα καί τό θρησκευτικό πιστεύω τῆς συντριπτικῆς πλειονοψηφίας τοῦ Ἑλληνικοῦ λαοῦ, νά σταματήσει τήν προσβολή, τήν ὑποβάθμιση, τή διάβρωση, τή στοχοποίηση καί τόν διωγμό τοῦ Ὀρθόδοξου μαθήματος τῶν Θρησκευτικῶν, νά ἀποσύρει ἄμεσα τά τωρινά βιβλία, μαζί μέ τά νέα προγράμματα σπουδῶν στά Θρησκευτικά, καί νά συνταχθοῦν νέα μέ Ὀρθόδοξο χαρακτῆρα, πού νά ἀνταποκρίνονται στή χριστιανική πίστη τῶν παιδιῶν καί τῶν γονέων τους.
Κατόπιν ὅλων αὐτῶν, πῶς εἶναι δυνατόν καί ἐμεῖς, ὅπως μάλιστα πρόσφατα ἔπραξε καί ἡ Ἱερά Ἐπιστασία τοῦ Ἁγίου Ὄρους, νά μήν ἀκούσουμε τίς αὐθόρμητες διαμαρτυρίες τῶν γονέων, νά μήν σταθοῦμε ὁλόψυχα στό πλευρό τους καί νά μήν ἐπικροτήσουμε τήν ἀπόφασή τους νά ἐπιστρέψουν αὐτά τά βιβλία στό Ὑπουργεῖο Παιδείας, ὡς ἀκατάλληλα, ἀπαράδεκτα καί ἐπικίνδυνα γιά τά παιδιά τους;
Εἶναι καιρός, πλέον, νά ἀντιδράσουμε ἐν Χριστῷ καί νά περιφρουρήσουμε τίς ψυχές τῶν παιδιῶν μας ἀπό τά «ἄθεα γράμματα», ὅπως ἔλεγε ὁ μέγας Διδάχος τοῦ Γένους μας, Ἅγιος Κοσμᾶς ὁ Αἱτωλός, ἀλλά καί ἀπό κάθε ἐνέργεια πού στοχεύει στήν ἀλλοίωση τῆς Ἑλληνορθόδοξης ταυτότητάς μας καί, ἔμμεσα ἤ ἄμεσα, στήν ἀποχριστιανοποίηση τῶν παιδιῶν μας. Γι᾿ αὐτόν ἀκριβῶς τόν λόγο καί σᾶς προτρέπουμε πατρικά περί τούτου.
Ἐπιστρέψτε τά βιβλία τῶν Θρησκευτικῶν στά σχολεῖα ἤ στό Ὑπουργεῖο, ὡς ἀπαράδεκτα.

Ὁ Μητροπολίτης καί Ποιμενάρχης σας
† Ὁ Γλυφάδας, Ἑλληνικοῦ, Βούλας, Βουλιαγμένης καί Βάρης
ΠΑΥΛΟΣ ὁ Α΄

Re: Θρησκευτικά: Ο Ιησούς «ακούει»… Ριάνα, Τσακνή, Κηλαηδόνη, «συγκατοικεί» με τον Αλλάχ και «διαβάζει» το Κοράνι!

Δημοσιεύτηκε: 13 Νοέμ 2017, 01:22
από χριστιανοςορθοδοξος
ΟΛΟΙ ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΝ στό Ὑπουργείο Παιδείας τούς Φακέλους Μαθητή τοῦ μαθήματος τῶν Θρησκευτικῶν – Ὑπόδειγμα ἐπιστολῆς γονέα γιά ἐπιστροφή τῶν βιβλίων τοῦ μαθήματος τῶν Θρησκευτικῶν
ΠΡΟΣ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ Γενική Διεύθυνση Σπουδών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι, Τ.Κ. 151 80 ΔΗΛΩΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΒΙΒΛΙΟΥ / ΦΑΚΕΛΟΥ ΜΑΘΗΤΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ Σημείωση : Η Πρωτότυπη δήλωση μαζί με το φάκελο του μαθητή όπως ονομάζει το Υπουργείο το βιβλίο των Θρησκευτικών που μοίρασε αποστέλλεται στο Υπουργείο ή στον κ. Διευθυντή/ τρια της Σχολικής Μονάδας που φοιτά το τέκνο, ο οποίος/η και είναι υποχρεωμένος/η να το παραλάβει σε κάθε περίπτωση σύμφωνα με την διάταξη του άρθ 4 του Ν. 2690/1999 ΦΕΚ Α' 45 και να τα διαβιβάσει στο Υπουργείο Παιδείας. Η ευχή όλων μας είναι , την παρούσα υπεύθυνη δήλωση απαλλαγής από το απαράδεκτο μάθημα των θρησκευτικών για μαθητές Δημοτικού -Γυμνασίου-Λυκείου. να την χρησιμοποιήσουν όλοι οι ευλαβείς ορθόδοξοι χριστιανοί γονείς ώστε να προφυλάξουν τα παιδιά τους από τον κίνδυνο της προπαγάνδας που απεργάζεται την άλωση της μαθητιώσας νεολαίας μας από την Πανθρησκεία της Νέας Εποχής. Δήλωση για την Απαλλαγή από τα Θρησκευτικά για μαθητές Δημοτικού-Γυμνασίου-Λυκείου:Για λόγους προάσπισης της ελευθερίας της θρησκευτικής μου συνείδησης, δηλώνω υπεύθυνα ότι επιθυμώ την απαλλαγή του παιδιού ή των παιδιών μου (επώνυμο, όνομα, πατρώνυμο του παιδιού ή των παιδιών) από το μάθημα των Θρησκευτικών (αναφέρονται οι τάξεις των παιδιών Δημοτικού, Γυμνασίου, Λυκείου) επειδή σύμφωνα με τα Νέα Προγράμματα Σπουδών (ΝΠΣ) 2017-2018 του συγκεκριμένου μαθήματος, αξιολογείται ως παρωχημένος ο ορθόδοξος και ομολογιακός χαρακτήρας του μαθήματος (ΦΕΚ Τεύχος Β’ 2104/19.06.2017 σελ. 21048 και Οδηγός Εκπαιδευτικού στα θρησκευτικά Δημοτικού και Γυμνασίου - Αναθεωρημένη έκδοση 2014 σελ. 31 ) σε αντίθεση με τον ισχύοντα Ν. 1566/1985 που προβλέπει οι μαθητές «να διακατέχονται από πίστη προς την πατρίδα και τα γνήσια στοιχεία της ορθόδοξης χριστιανικής παράδοσης. Η ελευθερία της θρησκευτικής τους συνείδησης είναι απαραβίαστη». Επιπλέον τα ΝΠΣ στα θρησκευτικά, συστήνουν στους δασκάλους να αναδείξουν στους μαθητές θετικά τις ποικίλες επινοημένες θρησκείες του κόσμου και απαιτούν απ’ αυτούς την άρνηση της Ορθόδοξης Χριστιανικής τους ιδιότητας (δογματική αποστασιοποίηση) (Οδηγός Εκπαιδευτικού στα θρησκευτικά Δημοτικού και Γυμνασίου - Αναθεωρημένη έκδοση 2014 σελ. 251 Παρακαλώ τον αξιότιμο κ. Διευθυντή του………… .Σχολείου να προβεί σε όλες τις νόμιμες και αναγκαίες για το σκοπό αυτό ενέργειες με βάση και τα όσα ορίζονται στην με Αρ. Πρωτ.12773/Δ2/23-01-2015 Εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, όπως αυτή ερμηνεύεται από την Απόφαση 94/2015 της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, με βάση την οποία δίνεται το δικαίωμα στους γονείς που δεν επιθυμούν να παρακολουθεί το παιδί τους το μάθημα των Θρησκευτικών ή να υποβάλλουν Υπεύθυνη Δήλωση ότι δεν είναι αυτό Χριστιανός. Η απαλλαγή αυτή για λόγους θρησκευτικής συνείδησης ερείδεται στις διατάξεις των άρθρων 2,3,4,5,9Α και 13 του Συντάγματος σε συνδυασμό με τις διατάξεις του άρθρου 9 της υπερνομοθετικής ισχύος Ευρωπαϊκής Σύμβασης Δικαιωμάτων του Ανθρώπου και του άρθρου 2 του Πρώτου Προσθέτου Πρωτοκόλλου της. Σε περίπτωση απόρριψης του αιτήματος μου παρακαλώ να μου δοθεί αιτιολογημένη γραπτή απάντηση εντός των νομίμων προθεσμιών επιφυλασσόμενος παντός νόμιμου δικαιώματός μου.
Τόπος, Ημερομηνία Ο Δηλών/Η Δηλούσα Όνομα και Επώνυμο γονέα (υπογραφή)
Σημ.: Οι Υπεύθυνες Δηλώσεις του ν. 1599/1986 πρέπει να γίνουν και από τους δύο γονείς και οι υπογραφές τους να έχουν σφραγίδα με το γνήσιο της υπογραφής. Υποβάλλονται στο Διευθυντή του Σχολείου
Λέμε ΟΧΙ στὰ νέα Θρησκευτικὰ - Εἰρηνικὴ πορεία διαμαρτυρίας [Δευτέρα, 23 Ὀκτωβρίου 2017 καὶ ὥρα 5:00μ.μ.]
Ἡ Ἑστία Πατερικῶν Μελετῶν, ἡ Ἑνωμένη Ρωμηοσύνη, ἡ Πανελλήνια Ἕνωση Θεολόγων καὶ ἡ Πανελλήνια Ἕνωση Φίλων των Πολυτέκνων διοργανώνουν εἰρηνικὴ διαμαρτυρία, τὴν Δευτέρα, 23 Ὀκτωβρίου 2017 καὶ ὥρα 5:00μ.μ., ἀπὸ τὸ Δημαρχεῖο Ἁμαρουσίου πρὸς τὸ Ὑπουργεῖο Παιδείας, μὲ θέμα: Λέμε ΟΧΙ στὰ νέα Θρησκευτικά.


ΠΕΘ:Κίνημα μαζικής διαμαρτυρίας των γονέων με επιστροφή των αντορθόδοξων βιβλίων των Θρησκευτικών
Αθήνα, 6 Οκτωβρίου 2017
Αριθμ. Πρωτ. 138
Δελτίο τύπου
Κίνημα μαζικής διαμαρτυρίας των γονέων
με επιστροφή των αντορθόδοξων βιβλίων των Θρησκευτικών

Ως βαπτισμένος Χριστιανός Ορθόδοξος, ως γονέας βαπτισμένων Χριστιανών Ορθοδόξων τέκνων και ως φορολογούμενος Έλληνας πολίτης διαμαρτύρομαι γιατί καταπατώνται τα νόμιμα δικαιώματα μου. Συγκεκριμένα:
1. Βάσει του Ελληνικού Συντάγματος (άρθρο 16 παρ.2), της Ευρωπαïκής Σύμβασης για τα δικαιώματα του ανθρώπου (Πρώτο Πρόσθετο Πρωτόκολλο, άρθρο 2), την απόφαση του Ευρωπαïκού Δικαστηρίου των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων (20/7/2007, υπόθεση Folgero κατά Νορβηγίας)και τον νόμο 1566/1985, στα δημόσια σχολεία η ύλη του μαθήματος των Θρησκευτικών δεν επιτρέπεται να είναι πολυθρησκευτική, αλλά πρέπει να είναι σύμφωνη με τις θρησκευτικές και φιλοσοφικές πεποιθήσεις των γονέων.
2. Υφίσταμαι άνιση μεταχείριση απέναντι στους Έλληνες Πολίτες άλλων δογμάτων και θρησκειών που έχουν την ευχέρεια βάσει του άρθ. 68 του Ν. 4235/2014 και του άρθ. 55 Ν. 4386/2016 να επιλέγουν τα διδακτικά τους εγχειρίδια για την κατηχητική-ομολογιακή διδασκαλία της Θρησκείας τους.


Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων (ΠΕΘ) - αγωνιστική ανακοίνωση για το μάθημα των Θρησκευτικών και το νόμο για την αλλαγή φύλου,
- απορρίπτει τα διχαστικά κηρύγματα μίσους των κυβερνητικών χριστιανομάχων και προπαγανδιστών της ατομικής θρησκείας και της αθεΐας,
- καταγγέλλει τις ιδεοληπτικές πρακτικές βίας και εκφοβισμού των κυβερνώντων και μιας μικρής μερίδας Διευθυντών Σχολικών μονάδων και δασκάλων ή καθηγητών, εναντίον μαθητών και γονέων που επιστρέφουν στα σχολεία, τα βιβλία του μαθήματος των Θρησκευτικών ως απαράδεκτα, και
- καλεί όλο τον ΟΡΘΟΔΟΞΟ λαό σε αγωνιστική κινητοποίηση για να μην περάσουν οι αντορθόδοξες κυβερνητικές πολιτικές.
Αναλυτικότερα:
Α) Η ΠΕΘ, όπως εξάλλου και η μεγάλη πλειονοψηφία του ορθόδοξου χριστιανικού ελληνικού λαού, με μεγάλη ικανοποίηση και αισθήματα χαράς και αγαλλίασης, δέχθηκε την αγωνιστική ανακοίνωση της Ιεράς Κοινότητας του Αγίου Όρους η οποία: