Re: Η χιλιετής βασιλεία της Αποκαλύψεως

425
Κυρ έγραψε:Να δούμε λίγο πως το ερμηνεύει ο αείμνηστος Τρεμπέλας γιατί είναι λογικό το ερώτημα που θέτεις, και μετά θα πω την άποψή μου.
7 Και όταν συμπληρωθή η μακρά περίοδος, που συμβολίζεται από τα χίλια έτη, θα λυθή ο σατανάς από την φυλακήν του,
8 και θα βγη δια να πλανήση τα έθνη, που εν τω μεταξύ εχαλαρώθησαν εις την χριστιανικήν ζωήν και ευρίσκονται εις τας τέσσαρας γωνίας της γης, απομακρυσμένα από τους εις το κέντρον αυτής μαζεμένους ζηλωτάς και αφωσιωμένους πιστούς.
Αυτοί προεικονίζοντο απο τον αναφερόμενον υπό του Ιεζεκιήλ βασιλέα Γωγ και τον λαόν,που εκαλείτο Μαγώγ.
Αυτούςθα βγη ο σατανάς να μαζεύση δια να πολεμήσουν κατά του Χριστού, και ο αριθμός των θα είναι σαν την άμμον της θαλάσσης.
9 Και ανέβησαν τα έθνη αυτά εις την επιφάνειαν της γης και περιεκύκλωσαν το στράτευμα των Αγίων και την αγαπημένην πόλιν, την στρατευομένην Εκκλησίαν δηλαδή.
Και κατέβη φωτιά από τον ουρανόν και τους κατέφαγε.
Ειναι ατυχης η συνδεση του πρ.Ιεζεκιηλ με την Αποκαλυψη,φιλε Κυρ.
Τα γεγονοτα στον πρ.Ιεζεκιηλ αναμενονται αμμεσα και ο Γωγ καλειταια απ'τον Θεο,ενω τα γεγονοτα της Αποκαλυψης θα διαδραματιστουν στην συντελεια και τον Γωγ και Μαγωγ θα τον συναξει ο σατανας.
Ανεφερα μονον εναν απο τους πολλους λογους που αποδεικνυουν οτι δεν εχουν καμμια σχεση.

Re: Η χιλιετής βασιλεία της Αποκαλύψεως

426
Να συμφωνήσω μαζί σου αιτωλέ, στο ότι αστόχησε στον παραλληλισμό των ονομάτων Γώγ και Μαγώγ ο Τρεμπέλας.
Τα ονόματα αυτά όμως υπάρχουν και στην Αποκάλυψη και θα πρέπει να σκεφτούμε ότι ίσως δεν είναι απλή συνωνυμία αλλά να πρόκειται για γνήσιους απογόνους.
Να είναι δηλαδή, ο λαός Μαγώγ της Αποκάλυψης κατά τον τύπο αλλα και ίσως και κατά την ουσία μια δεύτερη αρμονική συχνότητα του ίδιου σήματος, του ίδιου τρόπου σκέψης, του ίδιου αρχαίου πνεύματος της γνωστής πόλης.

Κάποια στιγμή αν θέλεις και αν ενδείκνυται θα ήθελα την λογική επιχειρηματολογία της άποψης που λέει πως τελειώνει η ζωή στη γη μετά τον αντί.
Ματθαίου ιη΄\n18 Ἀμὴν λέγω ὑμῖν, ὅσα ἐὰν δήσητε ἐπὶ τῆς γῆς, ἔσται δεδεμένα ἐν τῷ οὐρανῷ, καὶ ὅσα ἐὰν λύσητε ἐπὶ τῆς γῆς, ἔσται λελυμένα ἐν τῷ οὐρανῷ.\n

Re: Η χιλιετής βασιλεία της Αποκαλύψεως

427
Το έθνος δεν είναι μια ξεχωριστή και ανεξάρτητη οντότητα απο τα πρόσωπα,που αυτοπροσδιορίζεται.
Να προσθέσω σ' αυτό που λες grecko το παρακάτω στίχο του π. Δανιήλ, για να δούμε μήπως δεν είναι και τόσο σωστό αυτό που λες.

Δαν. 10,13         καὶ ὁ ἄρχων βασιλείας Περσῶν εἱστήκει ἐξ ἐναντίας μου εἴκοσι καὶ μίαν ἡμέραν, καὶ ἰδοὺ Μιχαὴλ εἷς τῶν ἀρχόντων τῶν πρώτων ἦλθε βοηθῆσαί μοι, καὶ αὐτὸν κατέλιπον ἐκεῖ μετὰ τοῦ ἄρχοντος βασιλείας Περσῶν,
Δαν. 10,13                 Ο άγγελος, ο άρχων, κατ' εντολήν του Θεού, του βασιλείου των Περσών, είχε σταθή απέναντί μου και επί είκοσι και μίαν ημέραν με ημπόδιζε. Και ιδού, ο Μιχαήλ ένας από τους πρώτους άρχοντας του ουρανού, ήλθε να με βοηθήση. Αφήκα εγώ αυτόν εκεί να αντιμετωπίση τον άρχοντα του βασιλείου των Περσών,

Δαν. 10,20         καὶ εἶπεν· εἰ οἶδας, ἱνατί ἦλθον πρός σε; καὶ νῦν ἐπιστρέψω τοῦ πολεμῆσαι μετὰ τοῦ ἄρχοντος Περσῶν· καὶ ἐγὼ ἐξεπορευόμην, καὶ ὁ ἄρχων τῶν Ἑλλήνων ἤρχετο,
Δαν. 10,20                Εκείνος είπε· “γνωρίζεις, τάχα, διατί ήλθα προς σέ; Τωρα εγώ θα επιστρέψω να πολεμήσω με τον άρχοντα άγγελον τον εξουσιάζοντα στους Πέρσας. Οταν εγώ έφευγα, ήρχετο ο άγγελος άρχων των Ελλήνων.
Δαν. 10,21         ἀλλ᾿ ἢ ἀναγγελῶ σοι τὸ ἐντεταγμένον ἐν γραφῇ ἀληθείας, καὶ οὐκ ἔστιν εἷς ἀντεχόμενος μετ᾿ ἐμοῦ περὶ τούτων, ἀλλ᾿ ἢ Μιχαὴλ ὁ ἄρχων ὑμῶν.
Δαν. 10,21                 Ηλθα λοιπόν να σου αναγγείλω αυτό, που είναι γραμμένον στο βιβλίον της αληθείας. Δεν υπάρχει κανείς άλλος να με βοηθήση εις τας υποθέσεις αυτάς, ειμή μόνον ο άρχων του ιδικού σας έθνους, ο Αρχάγγελος Μιχαήλ.
Ματθαίου ιη΄\n18 Ἀμὴν λέγω ὑμῖν, ὅσα ἐὰν δήσητε ἐπὶ τῆς γῆς, ἔσται δεδεμένα ἐν τῷ οὐρανῷ, καὶ ὅσα ἐὰν λύσητε ἐπὶ τῆς γῆς, ἔσται λελυμένα ἐν τῷ οὐρανῷ.\n

Re: Η χιλιετής βασιλεία της Αποκαλύψεως

428
Κυρ έγραψε:Να δούμε λίγο πως το ερμηνεύει ο αείμνηστος Τρεμπέλας γιατί είναι λογικό το ερώτημα που θέτεις, και μετά θα πω την άποψή μου.
7 Και όταν συμπληρωθή η μακρά περίοδος, που συμβολίζεται από τα χίλια έτη, θα λυθή ο σατανάς από την φυλακήν του,
8 και θα βγη δια να πλανήση τα έθνη, που εν τω μεταξύ εχαλαρώθησαν εις την χριστιανικήν ζωήν και ευρίσκονται εις τας τέσσαρας γωνίας της γης, απομακρυσμένα από τους εις το κέντρον αυτής μαζεμένους ζηλωτάς και αφωσιωμένους πιστούς.
Αυτοί προεικονίζοντο απο τον αναφερόμενον υπό του Ιεζεκιήλ βασιλέα Γωγ και τον λαόν,που εκαλείτο Μαγώγ.
Αυτούςθα βγη ο σατανάς να μαζεύση δια να πολεμήσουν κατά του Χριστού, και ο αριθμός των θα είναι σαν την άμμον της θαλάσσης.
9 Και ανέβησαν τα έθνη αυτά εις την επιφάνειαν της γης και περιεκύκλωσαν το στράτευμα των Αγίων και την αγαπημένην πόλιν, την στρατευομένην Εκκλησίαν δηλαδή.
Και κατέβη φωτιά από τον ουρανόν και τους κατέφαγε.

Αυτό που καταλαβαίνω εγώ φίλε grecko και μακάρι να καταλαβαίνω το ένα χιλιοστό απ' όσα θα γίνουν, είναι πως κάποιοι δεν θα μπορούν να ζήσουν μέσα σ' αυτή την ιδανική πολιτεία εν Χριστώ.
Θα προτιμήσουν να ζήσουν τη ζωή που μέχρι τότε ζούσαν.
Και θα βρεθούν εκ των πραγμάτων στις τέσσερις γωνίες της γης.
Μπορεί να μην έχουν το μπαμπάκα τους κοντά τους αλλά θα τα καταφέρουν μια χαρά και δύο τρομάρες κυριευμένοι από τα πάθη και τους δαίμονες που θα μείνουν για παρέα to know us better.
Επίσης να πω πως θα τους πλανήσει αφού βγει απ' τη φυλακή και δεν μας λέει η Γραφή το χρόνο που θα χρειασθεί για να το πετύχει αυτό ο σατανάς.
Ο Γώγ και ο Μαγώγ είναι η απάντηση στο ερώτημά σου φίλε grecko και δυστυχώς είναι πολλοί.
Να σου ξαναβάλω κάποια λογικά επιχειρήματα.

Αυτοί που απομένουν,είναι αυτοί που δεν έχουν λάβει το χάραγμα και δεν έχουν προσκυνήσει το θηρίο και είναι κρυμμένοι σε σπηλιές.Όλοι οι υπόλοιποι δεν θα ζήσουν.

Ποιος ο λόγος να μην γίνει τότε η Δευτέρα Παρουσία,αφού θα έχουν απομείνει μόνο οι καλοί;
(δεδομένου οτι λαμβάνουμε ως αποδεκτό το οτι θηρίο,ψευδοπροφήτης και σατανας ρίχνονται ταυτόχρονα στην λίμνη του πυρός )

Ως προς την υπόθεση οτι η χιλιετής βασιλεία είναι μετά τον Αντίχριστο,το ερώτημα μου είναι το εξής,αφού θα έχουν απομείνει οι καλοί, ποιοι θα χαλαρώσουν;

Και πως θα υπάρχει ιδανική πολιτεία ,αφού αν όπως λες οι δαίμονες δεν θα δεθούν;Αφού δεν θα δεθούν,δεν θα πλανούν τους ανθρώπους;

Το μόνο λογικό,όπως μου φαίνεται εμένα,είναι να περάσουν κάποιες γενιές ανθρώπων για να επέλθει ξανά η ηθική και πνευματική χαλάρωση .

Αλλά έτσι είναι σαν να έχουμε δυο περιόδους,η μια περίοδος αυτή που ζούμε όπου έχει επέλθει ηθική χαλάρωση και θα λήξει με την κατάργηση του αντιχρίστου και μια δεύτερη περίοδο όπου πάλι θα επέλθει ηθική χαλάρωση και θα λήξει με την ρίψη του σατανά στην λίμνη του πυρός και την Δευτέρα Παρουσία.Όπου κατα την δεύτερη περίοδο,θα έχουμε πάλι βασιλείς,πλούσιους ισχυρούς,δούλους,για να μπορεί να ταιριάξει με αυτό:


καὶ οἱ βασιλεῖς τῆς γῆς καὶ οἱ μεγιστᾶνες καὶ οἱ χιλίαρχοι καὶ οἱ πλούσιοι καὶ οἱ ἰσχυροὶ καὶ πᾶς δοῦλος καὶ ἐλεύθερος ἔκρυψαν ἑαυτοὺς εἰς τὰ σπήλαια καὶ εἰς τὰς πέτρας τῶν ὀρέων, 16 καὶ λέγουσι τοῖς ὄρεσι καὶ ταῖς πέτραις· Πέσατε ἐφ' ἡμᾶς καὶ κρύψατε ἡμᾶς ἀπὸ προσώπου τοῦ καθημένου ἐπὶ τοῦ θρόνου καὶ ἀπὸ τῆς ὀργῆς τοῦ ἀρνίου, 17 ὅτι ἦλθεν ἡ ἡμέρα ἡ μεγάλη τῆς ὀργῆς αὐτοῦ, καὶ τίς δύναται σταθῆναι;

Για ποιο λόγο όμως πρέπει να έχουμε δυο περιόδους ηθικής χαλάρωσης;

Re: Η χιλιετής βασιλεία της Αποκαλύψεως

429
Κυρ έγραψε:Το έθνος δεν είναι μια ξεχωριστή και ανεξάρτητη οντότητα απο τα πρόσωπα,που αυτοπροσδιορίζεται.
Να προσθέσω σ' αυτό που λες grecko το παρακάτω στίχο του π. Δανιήλ, για να δούμε μήπως δεν είναι και τόσο σωστό αυτό που λες.

Δαν. 10,13         καὶ ὁ ἄρχων βασιλείας Περσῶν εἱστήκει ἐξ ἐναντίας μου εἴκοσι καὶ μίαν ἡμέραν, καὶ ἰδοὺ Μιχαὴλ εἷς τῶν ἀρχόντων τῶν πρώτων ἦλθε βοηθῆσαί μοι, καὶ αὐτὸν κατέλιπον ἐκεῖ μετὰ τοῦ ἄρχοντος βασιλείας Περσῶν,
Δαν. 10,13                 Ο άγγελος, ο άρχων, κατ' εντολήν του Θεού, του βασιλείου των Περσών, είχε σταθή απέναντί μου και επί είκοσι και μίαν ημέραν με ημπόδιζε. Και ιδού, ο Μιχαήλ ένας από τους πρώτους άρχοντας του ουρανού, ήλθε να με βοηθήση. Αφήκα εγώ αυτόν εκεί να αντιμετωπίση τον άρχοντα του βασιλείου των Περσών,

Δαν. 10,20         καὶ εἶπεν· εἰ οἶδας, ἱνατί ἦλθον πρός σε; καὶ νῦν ἐπιστρέψω τοῦ πολεμῆσαι μετὰ τοῦ ἄρχοντος Περσῶν· καὶ ἐγὼ ἐξεπορευόμην, καὶ ὁ ἄρχων τῶν Ἑλλήνων ἤρχετο,
Δαν. 10,20                Εκείνος είπε· “γνωρίζεις, τάχα, διατί ήλθα προς σέ; Τωρα εγώ θα επιστρέψω να πολεμήσω με τον άρχοντα άγγελον τον εξουσιάζοντα στους Πέρσας. Οταν εγώ έφευγα, ήρχετο ο άγγελος άρχων των Ελλήνων.
Δαν. 10,21         ἀλλ᾿ ἢ ἀναγγελῶ σοι τὸ ἐντεταγμένον ἐν γραφῇ ἀληθείας, καὶ οὐκ ἔστιν εἷς ἀντεχόμενος μετ᾿ ἐμοῦ περὶ τούτων, ἀλλ᾿ ἢ Μιχαὴλ ὁ ἄρχων ὑμῶν.
Δαν. 10,21                 Ηλθα λοιπόν να σου αναγγείλω αυτό, που είναι γραμμένον στο βιβλίον της αληθείας. Δεν υπάρχει κανείς άλλος να με βοηθήση εις τας υποθέσεις αυτάς, ειμή μόνον ο άρχων του ιδικού σας έθνους, ο Αρχάγγελος Μιχαήλ.
Σχετικά με αυτό,θα ήθελα να μου εξηγήσεις τι εννοείς.

Re: Η χιλιετής βασιλεία της Αποκαλύψεως

430
Κυρ έγραψε:Το έθνος δεν είναι μια ξεχωριστή και ανεξάρτητη οντότητα απο τα πρόσωπα,που αυτοπροσδιορίζεται.
Να προσθέσω σ' αυτό που λες grecko το παρακάτω στίχο του π. Δανιήλ, για να δούμε μήπως δεν είναι και τόσο σωστό αυτό που λες.

Δαν. 10,13         καὶ ὁ ἄρχων βασιλείας Περσῶν εἱστήκει ἐξ ἐναντίας μου εἴκοσι καὶ μίαν ἡμέραν, καὶ ἰδοὺ Μιχαὴλ εἷς τῶν ἀρχόντων τῶν πρώτων ἦλθε βοηθῆσαί μοι, καὶ αὐτὸν κατέλιπον ἐκεῖ μετὰ τοῦ ἄρχοντος βασιλείας Περσῶν,
Δαν. 10,13                 Ο άγγελος, ο άρχων, κατ' εντολήν του Θεού, του βασιλείου των Περσών, είχε σταθή απέναντί μου και επί είκοσι και μίαν ημέραν με ημπόδιζε. Και ιδού, ο Μιχαήλ ένας από τους πρώτους άρχοντας του ουρανού, ήλθε να με βοηθήση. Αφήκα εγώ αυτόν εκεί να αντιμετωπίση τον άρχοντα του βασιλείου των Περσών,

Δαν. 10,20         καὶ εἶπεν· εἰ οἶδας, ἱνατί ἦλθον πρός σε; καὶ νῦν ἐπιστρέψω τοῦ πολεμῆσαι μετὰ τοῦ ἄρχοντος Περσῶν· καὶ ἐγὼ ἐξεπορευόμην, καὶ ὁ ἄρχων τῶν Ἑλλήνων ἤρχετο,
Δαν. 10,20                Εκείνος είπε· “γνωρίζεις, τάχα, διατί ήλθα προς σέ; Τωρα εγώ θα επιστρέψω να πολεμήσω με τον άρχοντα άγγελον τον εξουσιάζοντα στους Πέρσας. Οταν εγώ έφευγα, ήρχετο ο άγγελος άρχων των Ελλήνων.
Δαν. 10,21         ἀλλ᾿ ἢ ἀναγγελῶ σοι τὸ ἐντεταγμένον ἐν γραφῇ ἀληθείας, καὶ οὐκ ἔστιν εἷς ἀντεχόμενος μετ᾿ ἐμοῦ περὶ τούτων, ἀλλ᾿ ἢ Μιχαὴλ ὁ ἄρχων ὑμῶν.
Δαν. 10,21                 Ηλθα λοιπόν να σου αναγγείλω αυτό, που είναι γραμμένον στο βιβλίον της αληθείας. Δεν υπάρχει κανείς άλλος να με βοηθήση εις τας υποθέσεις αυτάς, ειμή μόνον ο άρχων του ιδικού σας έθνους, ο Αρχάγγελος Μιχαήλ.
:hi: :hi: :hi:
Αρα αλλο το εθνος και αλλοι οι εθνικοι-ειδωλολατρες
Κυρ έγραψε:Να συμφωνήσω μαζί σου αιτωλέ, στο ότι αστόχησε στον παραλληλισμό των ονομάτων Γώγ και Μαγώγ ο Τρεμπέλας.
Τα ονόματα αυτά όμως υπάρχουν και στην Αποκάλυψη και θα πρέπει να σκεφτούμε ότι ίσως δεν είναι απλή συνωνυμία αλλά να πρόκειται για γνήσιους απογόνους.
Να είναι δηλαδή, ο λαός Μαγώγ της Αποκάλυψης κατά τον τύπο αλλα και ίσως και κατά την ουσία μια δεύτερη αρμονική συχνότητα του ίδιου σήματος, του ίδιου τρόπου σκέψης, του ίδιου αρχαίου πνεύματος της γνωστής πόλης.

Κάποια στιγμή αν θέλεις και αν ενδείκνυται θα ήθελα την λογική επιχειρηματολογία της άποψης που λέει πως τελειώνει η ζωή στη γη μετά τον αντί.
Και στις δυο περιπτωσεις οι Γωγ και Μαγωγ κινουνται κατα του Ισραηλ.
Στην πρωτη περιπτωση(πρ.Ιεζεκιηλ)καλειται απ'τον Θεο συγκεκριμενο εθνος με σκοπο την μετανοια του Ισραηλ,ενω στην δευτερη(Αποκαλυψη)το ηδη μετανοημενο Ισραηλ απειλειται απο ολα τα σημεια του οριζοντα.
Οπως υπαρχει αντιθεση στην πνευματικη κατασταση του Ισραηλ,υπαρχει και στον Γωγ.Αρα κατα την γνωμη μου δεν υφισταται θεμα ομοιων καταστασεων αρα και προγονων και απογονων.
Τωρα για το τελος μετα τον ανομο666;;
Εαν αντιλαμβανομαι σωστα την ερωτηση,νομιζω οτι καπου εκει τελειωνει και το σχεδιο του Θεου.Η ανθρωποτητα θα εχει περασει απ'ολα τα σταδια και ολοι μας, θα ειμαστε αναπολογητοι.

Re: Η χιλιετής βασιλεία της Αποκαλύψεως

431
Φίλε grecko,
Το κεφ. στ' 15,16,17 βρίσκεται στην έκτη σφραγίδα, και ακολουθεί η έβδομη σφραγίδα η οποία περιέχει επτά σάλπιγγες.
Επομένως δεν αναφέρεται στην συντέλεια, άλλωστε μιλάει για οργή.
Γιατί να είναι οργισμένος ο Κύριός μας εκείνη την ημέρα;
Και γιατί ερωτάτε ο κόσμος την τελευταία ημέρα του, ''τις δύναται σταθήναι;'' , αφού η απάντηση είναι δεδομένη.
Δεν θα προλάβουν να κριφθούν εκείνη τη μέρα στα σπήλαια όλοι αυτοί που σήμερα στέκονται απέναντί Του.

Αυτοί που απομένουν,είναι αυτοί που δεν έχουν λάβει το χάραγμα και δεν έχουν προσκυνήσει το θηρίο και είναι κρυμμένοι σε σπηλιές.Όλοι οι υπόλοιποι δεν θα ζήσουν.
Κρυμμένοι λοιπόν , στα βουνά, να μετράμε το ασκέρι του αντί που θα περνάει τον κάμπο.
Αρκεί μόνο να κρατήσει μία ώρα , όσο θα κρατήσει η βασιλεία των δέκα κεράτων ως βασιλείς, γιατί αλλιώς όλο αυτό το πλήθος ''εκ παντός έθνους και φυλών και λαών και γλωσσών'' , ''ον αριθμήσαι αυτόν ουδείς εδύνατο'', πως θα τα καταφέρει 3,5 έτη να ζεί σε πρωτόγονες συνθήκες.

Ποιος ο λόγος να μην γίνει τότε η Δευτέρα Παρουσία,αφού θα έχουν απομείνει μόνο οι καλοί;
(δεδομένου οτι λαμβάνουμε ως αποδεκτό το οτι θηρίο,ψευδοπροφήτης και σατανας ρίχνονται ταυτόχρονα στην λίμνη του πυρός )
Δεν λέω οτι θα μείνουν μόνο καλοί.
Άλλωστε υπάρχει και το πνευματικό χάραγμα.
Απλά λέω πως είδαμε και παραείδαμε το κράτος του κακού τι μπορεί να κάνει.
Έχει παρανομήσει τόσο που ούτε το ψωμί του δεν μπορεί να βγάλει ο σύγχρονος Αδάμ με τον ιδρώτα του.

Και πως θα υπάρχει ιδανική πολιτεία ,αφού αν όπως λες οι δαίμονες δεν θα δεθούν;Αφού δεν θα δεθούν,δεν θα πλανούν τους ανθρώπους;
Τι να κάνουν και αυτοί οι κακότυχοι με το κακό που τους βρήκε.
Από τη μια ο μπαμπάκας φυλακή.
Από την άλλη ακούνε φήμες οτι έπεσε η βαβυλώνα.
Βλέπουνε μια νέα κοινωνία εν Χριστώ να εξαπλώνεται στο πλάτος της γης.
Τραβάνε τα αυτιά τους για να ακούσουν φωνή κιθαρωδών και μουσικών και δεν ακούνε τίποτα.
Σαστισμένοι και εξοργισμένοι θα τραβήξουν κατά τις τέσσερις γωνίες της γης εκ των πραγμάτων και αυτοί με πολύ ελεύθερο χρόνο.
Δε θα υπάρξουν κατα τη γνώμη μου δύο περίοδοι ηθικής χαλάρωσης γι' αυτό θα γίνει και ο πολεμος Γωγ.
Ματθαίου ιη΄\n18 Ἀμὴν λέγω ὑμῖν, ὅσα ἐὰν δήσητε ἐπὶ τῆς γῆς, ἔσται δεδεμένα ἐν τῷ οὐρανῷ, καὶ ὅσα ἐὰν λύσητε ἐπὶ τῆς γῆς, ἔσται λελυμένα ἐν τῷ οὐρανῷ.\n

Re: Η χιλιετής βασιλεία της Αποκαλύψεως

432
grecko έγραψε:
Κυρ έγραψε:Το έθνος δεν είναι μια ξεχωριστή και ανεξάρτητη οντότητα απο τα πρόσωπα,που αυτοπροσδιορίζεται.
Να προσθέσω σ' αυτό που λες grecko το παρακάτω στίχο του π. Δανιήλ, για να δούμε μήπως δεν είναι και τόσο σωστό αυτό που λες.

Δαν. 10,13         καὶ ὁ ἄρχων βασιλείας Περσῶν εἱστήκει ἐξ ἐναντίας μου εἴκοσι καὶ μίαν ἡμέραν, καὶ ἰδοὺ Μιχαὴλ εἷς τῶν ἀρχόντων τῶν πρώτων ἦλθε βοηθῆσαί μοι, καὶ αὐτὸν κατέλιπον ἐκεῖ μετὰ τοῦ ἄρχοντος βασιλείας Περσῶν,
Δαν. 10,13                 Ο άγγελος, ο άρχων, κατ' εντολήν του Θεού, του βασιλείου των Περσών, είχε σταθή απέναντί μου και επί είκοσι και μίαν ημέραν με ημπόδιζε. Και ιδού, ο Μιχαήλ ένας από τους πρώτους άρχοντας του ουρανού, ήλθε να με βοηθήση. Αφήκα εγώ αυτόν εκεί να αντιμετωπίση τον άρχοντα του βασιλείου των Περσών,

Δαν. 10,20         καὶ εἶπεν· εἰ οἶδας, ἱνατί ἦλθον πρός σε; καὶ νῦν ἐπιστρέψω τοῦ πολεμῆσαι μετὰ τοῦ ἄρχοντος Περσῶν· καὶ ἐγὼ ἐξεπορευόμην, καὶ ὁ ἄρχων τῶν Ἑλλήνων ἤρχετο,
Δαν. 10,20                Εκείνος είπε· “γνωρίζεις, τάχα, διατί ήλθα προς σέ; Τωρα εγώ θα επιστρέψω να πολεμήσω με τον άρχοντα άγγελον τον εξουσιάζοντα στους Πέρσας. Οταν εγώ έφευγα, ήρχετο ο άγγελος άρχων των Ελλήνων.
Δαν. 10,21         ἀλλ᾿ ἢ ἀναγγελῶ σοι τὸ ἐντεταγμένον ἐν γραφῇ ἀληθείας, καὶ οὐκ ἔστιν εἷς ἀντεχόμενος μετ᾿ ἐμοῦ περὶ τούτων, ἀλλ᾿ ἢ Μιχαὴλ ὁ ἄρχων ὑμῶν.
Δαν. 10,21                 Ηλθα λοιπόν να σου αναγγείλω αυτό, που είναι γραμμένον στο βιβλίον της αληθείας. Δεν υπάρχει κανείς άλλος να με βοηθήση εις τας υποθέσεις αυτάς, ειμή μόνον ο άρχων του ιδικού σας έθνους, ο Αρχάγγελος Μιχαήλ.
Σχετικά με αυτό,θα ήθελα να μου εξηγήσεις τι εννοείς.
Υπάρχουν φύλακες αρχάγγελοι για τα έθνη που προσπαθούν να πετύχουν το καλύτερο για το έθνος που έχουν ταχθεί να φυλάνε.
Αυτό που καταλαβαίνω είναι οτι ο πόλεμος του κακού και των σκοτεινών δυνάμεων γίνεται και προς τα έθνη.
Ματθαίου ιη΄\n18 Ἀμὴν λέγω ὑμῖν, ὅσα ἐὰν δήσητε ἐπὶ τῆς γῆς, ἔσται δεδεμένα ἐν τῷ οὐρανῷ, καὶ ὅσα ἐὰν λύσητε ἐπὶ τῆς γῆς, ἔσται λελυμένα ἐν τῷ οὐρανῷ.\n
Απάντηση

Επιστροφή στο “Προφητείες και Αποκάλυψη”