Re: Η χιλιετής βασιλεία της Αποκαλύψεως (Αποκ 20:1-15)

460
PiFreeman έγραψε:
dominique έγραψε:Να σε ρωτήσω κάτι πρώτα;
Πόσο πιστεύεις ότι έχεις επηρεαστεί από τον Λιακόπουλο;

Αυτο με τα βδελυρά έθνη ,τα υποκάτω της γης και τους υπογήινους που τα λέει στην Αποκάλυψη;
Ο Λιακόπουλος αναπαράγει υπάρχουσες γνώσεις από πολύ παλιά και από αρχαία κείμενα.Καλό όμως είναι να μελετούμε όλες τις εσχατολογίες, να βλέπουμε τις πηγές και να προχωράμε. Η αλήθεια είναι ότι με το λύσιμο του Σατανά τα βδελυρά έθνη ΓΩΓ δεν ειναι οι Ρωσσοι. Άλλο τα κεφάλαια του Εζεκιήλ περί Γωγ και άλλο τα βδελυρά έθνη Γωγ. Το ένα είναι ανθρώπινη ιστορία, το άλλο προαδαμική. Εκεί γίνεται το μπέρδεμα.

Επίσης άλλο ο ανθρώπινος πόλεμος Γωγ και άλλο ο Αρμαγεδδώνας. Άλλο ένα σημείο μπερδέματος.

Επίσης άλλο ο Γ΄ΠΠ στην Πόλη και άλλο ο πόλεμος Γωγ στην Παλαιστίνη (λίγο μετά)


κεφ κ' στιχ. 9. λέει "και ανέβησαν επί το πλάτος της γης".
Eπομένως αφού εσυ έχεις βρει τις γνώσεις στον Λιακόπουλο και στον προΑδαμ τι αναζητάς εδώ;

Και αν σου πω εισαι μπερδεμένος και δεν πρέπει να ακούς τον Λιακόπουλο γιατί οι πηγές δεν έχουν σχέση με τον Χριστιανισμό θα με πιστεψεις;

Εδω όλοι λένε το ακαταλαβίστικο για μένα,εφόσον ανέβησαν επι το πλάτος,άρα ήταν κάτω απο την γη!!!
Και ποιοι είναι κάτω απο την γη;Τα βδελυρά γένη !!!

Και οταν η Αποκάλυψη λέει
καὶ ἐξελεύσεται πλανῆσαι τὰ ἔθνη τὰ ἐν ταῖς τέσσαρσι γωνίαις τῆς γῆς, τὸν Γὼγ καὶ Μαγώγ,
τα βδελυρά γένη δηλαδή τότε θα πλανηθούν....

Και οταν διαβάζεις θα πλανήση τα έθνη,καταλαβαίνεις θα πλανήσει τα ρυπαρά γένη..

Και αφού είναι υποκάτω της γής,πως είναι και ἐν ταῖς τέσσαρσι γωνίαις τῆς γῆς;;;;;


Βρισκόμαστε σε άτοπο,άρα το ανέβησαν δεν σημαίνει οτι ήταν υποκάτω της γης,αρα το όλο θέμα με τα βδελυρά γένη δεν ισχύει..

Σχετικά με την Χιλιετία,όπως λένε οι περισσότεροι των ερμηνευτών,καθώς δεν τους γνωρίζω όλους και καθώς η ερμηνεία είναι εν δυναμεί,αφού δεν υπάρχει απόλυτη ερμηνεία.

Η χιλιετία που δένεται ο Σατανάς ξεκινάει απο την Α'παρουσία του Χριστού και λύεται για
μικρὸν χρόνον
,που το ερμηνεύουν ως τον χρόνο επικράτησης του Αντιχρίστου.

Τωρα αν κάποιοι πουν μα πως δέθηκε εφόσον βασιλεύει εδω και πάρα πολλά χρόνια με τις πλάνες και με το κακό που επικραττεί στον κόσμο,οι ερμηνευτές απαντούν μεταξύ άλλων με χωρία όπως
31 νῦν κρίσις ἐστὶ τοῦ κόσμου τούτου, νῦν ὁ ἄρχων τοῦ κόσμου τούτου ἐκβληθήσεται ἔξω·
και
19 ἰδοὺ δίδωμι ὑμῖν τὴν ἐξουσίαν τοῦ πατεῖν ἐπάνω ὄφεων καὶ σκορπίων καὶ ἐπὶ πᾶσαν τὴν δύναμιν τοῦ ἐχθροῦ, καὶ οὐδὲν ὑμᾶς οὐ μὴ ἀδικήσῃ.
Σχετικά με την χιλιετία του Θεού,φαίνεται καθαρά οτι δεν πρόκειται περι βασιλείας του Χριστού επι της γης,αλλά για πνευματική βασιλεία,οχι βασιλεία των ουρανών γιατί αυτή γίνεται μετά την τελική κρίση

απο το χωρίο
Καὶ εἶδον θρόνους, καὶ ἐκάθισαν ἐπ' αὐτούς, καὶ κρῖμα ἐδόθη αὐτοῖς, καὶ τὰς ψυχὰς τῶν πεπελεκισμένων διὰ τὴν μαρτυρίαν Ἰησοῦ καὶ διὰ τὸν λόγον τοῦ Θεοῦ, καὶ οἵτινες οὐ προσεκύνησαν τὸ θηρίον οὔτε τὴν εἰκόνα αὐτοῦ, καὶ οὐκ ἔλαβον τὸ χάραγμα ἐπὶ τὸ μέτωπον αὐτῶν καὶ ἐπὶ τὴν χεῖρα αὐτῶν· καὶ ἔζησαν καὶ ἐβασίλευσαν μετὰ τοῦ Χριστοῦ χίλια ἔτη· 5 καὶ οἱ λοιποὶ τῶν νεκρῶν οὐκ ἔζησαν ἕως τελεσθῇ τὰ χίλια ἔτη. αὕτη ἡ ἀνάστασις ἡ πρώτη.
Αναλύοντας οι ερμηνευτές το χωρίο ξεκινουν την χιλιετία απο τους θρόνους παραθέτωντας τα χωρία

Δανιήλ
9 ἐθεώρουν ἕως ὅτε θρόνοι ἐτέθησαν
ἕως τοῦ ἐλθεῖν τὸν παλαιὸν ἡμερῶν, καὶ τὴν κρίσιν ἔδωκε τοῖς ἁγίοις τοῦ ὑψίστου
Κατα Ματθαίον ΙΘ'
Ἀμὴν λέγω ὑμῖν ὅτι ὑμεῖς οἱ ἀκολουθήσαντές μοι, ἐν τῇ παλιγγενεσίᾳ, ὅταν καθίσῃ ὁ υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου ἐπὶ θρόνου δόξης αὐτοῦ, καθήσεσθε καὶ ὑμεῖς ἐπὶ δώδεκα θρόνους κρίνοντες τὰς δώδεκα φυλὰς τοῦ Ἰσραήλ
και τελιώνουν με τους αρνηθέντες του χάραγματος.

Όλοι αυτοι δέχονται την ανάσταση την πρώτη,στους οποιους ο δεύτερος θάνατος δεν έχει έξουσία.

Ποιος είναι ο δεύτερος θάνατος;
ἐβλήθησαν εἰς τὴν λίμνην τοῦ πυρός· οὗτος ὁ θάνατος ὁ δεύτερός ἐστιν. 15 καὶ εἴ τις οὐχ εὑρέθη ἐν τῇ βίβλῳ τῆς ζωῆς γεγραμμένος, ἐβλήθη εἰς τὴν λίμνην τοῦ πυρός.
Εφόσον λένε οι ερμηνευτές ο δεύτερος θάνατος είναι ο πνευματικός,άρα η πρώτη ανάσταση είναι η πνευματική.

Κατά Ιωάννην
24 ἀμὴν ἀμὴν λέγω ὑμῖν ὅτι ὁ τὸν λόγον μου ἀκούων καὶ πιστεύων τῷ πέμψαντί με ἔχει ζωὴν αἰώνιον, καὶ εἰς κρίσιν οὐκ ἔρχεται, ἀλλὰ μεταβέβηκεν ἐκ τοῦ θανάτου εἰς τὴν ζωήν.

Σχετικά με αυτό που λέει ο menios
Καλά κάνεις και συνδυάζεις τη Συντέλεια που θα γίνει τώρα με την Β΄ άσαρκη Παρουσία του Ιησού
Aν σου πω οτι καταργείς όλα τα δόγματα,δεν θα με πιστέψεις σου βάζω επομένως χωρία


Πράξεις Αποστόλων
11 οἳ καὶ εἶπον· Ἄνδρες Γαλιλαῖοι, τί ἑστήκατε ἐμβλέποντες εἰς τὸν οὐρανόν; οὗτος ὁ Ἰησοῦς ὁ ἀναληφθεὶς ἀφ'ὑμῶν εἰς τὸν οὐρανὸν, οὕτως ἐλεύσεται, ὃν τρόπον ἐθεάσασθε αὐτὸν πορευόμενον εἰς τὸν οὐρανόν.
Κατα Ματθαίον
30 καὶ τότε φανήσεται τὸ σημεῖον τοῦ υἱοῦ τοῦ ἀνθρώπου ἐν οὐρανῷ, καὶ τότε κόψονται πᾶσαι αἱ φυλαὶ τῆς γῆς καὶ ὄψονται τὸν υἱὸν τοῦ ἀνθρώπου ἐρχόμενον ἐπὶ τῶν νεφελῶν τοῦ οὐρανοῦ μετὰ δυνάμεως καὶ δόξης πολλῆς·

Αποκάλυψις
Ἰδοὺ ἔρχεται μετὰ τῶν νεφελῶν, καὶ ὄψεται αὐτὸν πᾶς ὀφθαλμὸς καὶ οἵτινες αὐτὸν ἐξεκέντησαν, καὶ κόψονται ἐπ' αὐτὸν πᾶσαι αἱ φυλαὶ τῆς γῆς.
Προς Φιλιππησίους
20 ἡμῶν γὰρ τὸ πολίτευμα ἐν οὐρανοῖς ὑπάρχει, ἐξ οὗ καὶ σωτῆρα ἀπεκδεχόμεθα Κύριον Ἰησοῦν Χριστόν, 21 ὃς μετασχηματίσει τὸ σῶμα τῆς ταπεινώσεως ἡμῶν εἰς τὸ γενέσθαι αὐτὸ σύμμορφον τῷ σώματι τῆς δόξης αὐτοῦ
Προς Κορινθίους Α'
40 καὶ σώματα ἐπουράνια, καὶ σώματα ἐπίγεια· ἀλλ' ἑτέρα μὲν ἡ τῶν ἐπουρανίων δόξα, ἑτέρα δὲ ἡ τῶν ἐπιγείων
49 καὶ καθὼς ἐφορέσαμεν τὴν εἰκόνα τοῦ χοϊκοῦ, φορέσομεν καὶ τὴν εἰκόνα τοῦ ἐπουρανίου.
ἰδοὺ μυστήριον ὑμῖν λέγω· πάντες μὲν οὐ κοιμηθησόμεθα, πάντες δὲ ἀλλαγησόμεθα, 52 ἐν ἀτόμῳ, ἐν ῥιπῇ ὀφθαλμοῦ, ἐν τῇ ἐσχάτῃ σάλπιγγι· σαλπίσει γάρ, καὶ οἱ νεκροὶ ἐγερθήσονται ἄφθαρτοι, καὶ ἡμεῖς ἀλλαγησόμεθα. 53 δεῖ γὰρ τὸ φθαρτὸν τοῦτο ἐνδύσασθαι ἀφθαρσίαν καὶ τὸ θνητὸν τοῦτο ἐνδύσασθαι ἀθανασίαν
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !

Re: Η χιλιετής βασιλεία της Αποκαλύψεως (Αποκ 20:1-15)

461
Ιωηλ. 3,1 Καὶ ἔσται μετὰ ταῦτα καὶ ἐκχεῶ ἀπὸ τοῦ πνεύματός μου ἐπὶ πᾶσαν σάρκα, καὶ προφητεύσουσιν οἱ υἱοὶ ὑμῶν καὶ αἱ θυγατέρες ὑμῶν, καὶ οἱ πρεσβύτεροι ὑμῶν ἐνύπνια ἐνυπνιασθήσονται, καὶ οἱ νεανίσκοι ὑμῶν ὁράσεις ὄψονται·
Dominique εδωσες ρεστα!!!!

Re: Η χιλιετής βασιλεία της Αποκαλύψεως (Αποκ 20:1-15)

462
Τα ρέστα στους ερμηνευτές,εγω απλά παραθέτω.

Ανδρέας Καισαρείας,Αρέθας Καισαρείας,Αθ.Μυτιληναίος,Χ.Βασιλόπουλος,Εφραίμ ο Σύρος ,Οικουμένιος,Άνθιμος Ιεροσολύμων, Ευσέβιος Βίττης και άλλοι.
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !

Re: Η χιλιετής βασιλεία της Αποκαλύψεως (Αποκ 20:1-15)

463
Καταρχήν χαίρομαι που υπάρχει ελευθερία λόγου.

Αγαπητή αδελφή μου dominique,

Αφ΄ενός σε κάλεσα να μου πεις που ομιλεί η Αγία Γραφή για δύο Παρουσίες αλλά εσύ δεν μου απάντησες.

Αλλά μήπως γνωρίζεις ποια Οικουμενική Σύνοδος αποφάσισε ότι οι Παρουσίες είναι δύο;

Να σου πω εγώ,……… καμία.

Αφ΄ετέρου για την «άσαρκη» Παρουσία του Ιησού ομιλεί και ο Π. Τρεμπέλας και προσυπογράφει τα λεγόμενά του το Οικουμενικό Πατριαρχείο και η Ελληνική Ιερά Σύνοδος.

Απορώ γιατί εξακολουθείς να αμφισβητείς όλους αυτούς. Μήπως είσαι άλλου δόγματος; Εάν είσαι δεν με πειράζει αλλά δήλωσε μας ποιανού είσαι για να σε αντιμετωπίσω αναλόγως.

Εγώ λοιπόν ως Ορθόδοξος Χριστιανός πιστεύω αυτά περί «άσαρκης» Παρουσίας επειδή τα λέει η Εκκλησία μου.

Και σε αυτό συνηγορεί και ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος που ομιλεί περί «Παρουσίας» κατά την επίσκεψη του Θεού ως ΝΕΦΕΛΗ στο όρος Σιών.

Εικόνα


Επειδή μάλλον με έχεις παρεξηγήσει, σου διευκρινίζω ότι δεν αμφισβήτησα την ένσαρκη εμφάνιση του Ιησού. Μόνο που αυτή θα συμβεί στο τέλος του Απολυτρωτικού σχεδίου του Θεού και όχι τώρα. Τότε όμως θα έχουν κλειστεί έξω της Βασιλείας πολλοί.

Πρόσεχε, με αγάπη στο λέω.

Re: Η χιλιετής βασιλεία της Αποκαλύψεως (Αποκ 20:1-15)

464
Εξάλλου είναι και το άλλο,

Κοίταξε τι λέει ο διαπρεπής θεολόγος Π. Τρεμπέλας σχετικά με το ακόλουθο χωρίο:

«22 ὥσπερ γὰρ ἐν τῷ Ἀδὰμ πάντες ἀποθνήσκουσιν, οὕτω καὶ ἐν τῷ Χριστῷ πάντες ζωοποιηθήσονται. 23 ἕκαστος δὲ ἐν τῷ ἰδίῳ τάγματι· ἀπαρχὴ Χριστός, ἔπειτα οἱ Χριστοῦ ἐν τῇ παρουσίᾳ αὐτοῦ· 24 εἶτα τὸ τέλος, ὅταν παραδῷ τὴν βασιλείαν τῷ Θεῷ καὶ πατρί, ὅταν καταργήσῃ πᾶσαν ἀρχὴν καὶ πᾶσαν ἐξουσίαν καὶ δύναμιν. 25 δεῖ γὰρ αὐτὸν βασιλεύειν ἄχρις οὗ ἂν θῇ πάντας τοὺς ἐχθροὺς ὑπὸ τοὺς πόδας αὐτοῦ. 26 ἔσχατος ἐχθρὸς καταργεῖται ὁ θάνατος· 27 πάντα γὰρ ὑπέταξεν ὑπὸ τοὺς πόδας αὐτοῦ. ὅταν δὲ εἴπῃ ὅτι πάντα ὑποτέτακται, δῆλον ὅτι ἐκτὸς τοῦ ὑποτάξαντος αὐτῷ τὰ πάντα. 28 ὅταν δὲ ὑποταγῇ αὐτῷ τὰ πάντα, τότε καὶ αὐτὸς ὁ υἱὸς ὑποταγήσεται τῷ ὑποτάξαντι αὐτῷ τὰ πάντα, ἵνα ᾖ ὁ Θεὸς τὰ πάντα ἐν πᾶσιν.» (Α΄Κορινθ. 15:22-28)
Εικόνα
Δηλαδή προηγείται η (Μυστική Άσαρκη) Παρουσία του τέλους. (Όχι της Συντελείας αλλά του τέλους του Σχεδίου του Θεού)

Re: Η χιλιετής βασιλεία της Αποκαλύψεως (Αποκ 20:1-15)

465
Όχι, να με συγχωρείς ,αλλά ελευθερία λόγου και δημοκρατία στα δόγματα δεν υπάρχει, αλλιώς αλλοιώνονται.

Ο Τρεμπέλας μιλάει για παρουσία ως ενέργεια ερμηνεύοντας τον Ησαία, για ασαρκη Β Παρουσία μιλάς εσύ μόνο, γιατί θεωρείς την θεία επέμβαση που δέχεσαι ως Β'Παρουσία.

Μην δίνεις σημασία σε μένα ρώτα όποιον θεολόγο ή ιερέα θές.
Θα σου μιλήσει για Δυο Παρουσίες και φυσικά η Β 'Παρουσία ΔΕΝ είναι άσαρκη.
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !

Re: Η ημέρα του Κυρίου η μεγάλη και επιφανής

466
καλημέρα αδεφοί μου

Ενδιαφέροντα τα όσα γράφοντα και εποικοδομητικά. Φυσικα δεν διαθετω θεολογικές γνώσεις ειδικού περιεχομένου αλλά δεν καταλαβαίνω που διαφωνείτε....

Διαφαίνεται ότι θα υπάρξει μ αυτά που λέτε διάστημα ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΕΠΕΜΒΑΣΗΣ του ΧΡΙΣΤΟΥ (αυτή που ο αδελφός menios ονομάζει ''άσαρκη παρουσία'' ) έως τη Β΄Παρουσία (και αυτό φαίνεται και από τα ιδια τα λόγια του Άγιου Παισίου).

Εκεί που διαφωνώ είναι η αλληλουχία κάποιων γεγονότων και παρακαλώ σε αντίκρουση των επιχειρημάτων μου στους έχοντες γνώση και θεολογική κατάρτιση.

Να ξεκαθαρίσω ότι θεωρώ τη ''χιλιετία'' ως το διάστημα από το 33 μ.Χ. (Εκκλησία) έως το λύσιμο του Σατανά για λίγο.

Υποθέτω ότι επειδή ο Σατανάς λύνεται ΜΕΤΑ τα χίλια αυτά έτη και επειδή ο Αντίχριστος σύμφωνα με την επικρατούσα άποψη (λανθασμενη για μένα) παίρνει εξουσία και αυτός, σημαίνει ότι θα έρθει λίγο πριν τη Δευτέρα Παρουσία όπως λένε οι περισσότεροι. Υπάρχουν εδώ κάποια ερωτήματα :

Α. για ποιόν λόγο θα έρθει λιγο νωρίτερα απο τη Β Παρουσία εφόσον θα κυβερνήσει 7 έτη αλλα είναι άγνωστος ο χρόνος της Β΄Παρουσίας ??? Δεν θα έπρεπε οταν ερθει σε 7 ετη να ερθει η Β Παρουσία ??? Ομως ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΓΝΩΣΤΟΣ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΤΗΣ ?? Δεν είναι άτοπο αυτό ???

Β. για ποιόν λόγο εφόσον ΜΕΤΑ τη χιλιετία θα έρθει για λίγο και ο αντίχριστος όσοι δεν λάβουν το χάραγμα θα ΜΕΤΕΧΟΥΝ στη χιλιετία ???? Εφοσον ΜΕΤΑ την μετοχή στη χιλιετία (ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΖΩΗ) θα λυθουν Σατανάς και Αντίχριστος ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΗ ΧΙΛΙΕΤΙΑ (ΠΑΡΕΛΘΟΝ) οι μη χαραγμένοι ??? Γιατί κατά το δοκούν βαπτίζουμε Ουράνια Βασιλεία τη Χιλιετία ???

Γ. η ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΧΡΙΣΤΟΥ θα γίνει ΜΕΣΑ στην ιστορία (ΧΩΡΟΧΡΟΝΟ), όπως έχει γίνει ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ στην ιστορία (ιστορία Παλαιάς και Καινής Διαθήκης, εκκλησιαστική ιστορία) και φυσικά στα εσχατα θα γίνει και στο θέμα του αντιχρίστου. Ποιός ειναι ο λόγος που μερικοί επιμένετε ότι τον αντίχριστο θα πρέπει ο Χριστός να τον νικήσει ?? Ο Χριστός δεν ενεργεί μέσω των προφητών, μαρτύρων και Αγίων Του ???

απλά ερωτήματα αλληλουχίας.........

αν ξεκαθαρίσουμε αυτά τα θέματα, τ αλλα δεν θα είναι δύσκολα...........
Εικόνα

Re: Η ημέρα του Κυρίου η μεγάλη και επιφανής

467
PiFreeman έγραψε:
Εικόνα
Νομίζω, απο το τρόπο σκέψης και απο τον τρόπο που αυτή την παρουσιάζεις με σκίτσα πως είσαι ο αδελφός EptaHexEleven απο το άλλο Φορουμ, σωστά;


Ώς προς την απορία σου:

1. Η χιλιετία δεν είναι η Ουράνια Βασιλέια, η Ουράνια Βασιλεία είναι η Βασιλεία που ακολουθεί μετά την συντέλεια, (το τέλος του ''Χωροχρόνου'')

2. Όσοι δεν λάβουν το χάραγμα στη χιλιετία, θα αξιωθούν να μετέχουν στην Ουράνια Βασιλεία, όχι στην χιλιετία.

3. Ο Αντίχριστος, είναι ο άνθρωπος, ''υιός του Σατανά'', μέσω του οποίου ο Σατανάς θα δώσει την τελική μάχη με τον Χριστό, εφόσον λυθεί μετά την χιλιετία.

Re: Η ημέρα του Κυρίου η μεγάλη και επιφανής

468
ευχομαι η Ανασταση του Χριστου να αναστησει ολους μας απο τα παθη μας.

καλη μετανοια σε ολους μας ευχομαι !


θα ηθελα να απαντησω σε αυτα που εγραψες αδερφε...
Α. για ποιόν λόγο θα έρθει λιγο νωρίτερα απο τη Β Παρουσία εφόσον θα κυβερνήσει 7 έτη αλλα είναι άγνωστος ο χρόνος της Β΄Παρουσίας ??? Δεν θα έπρεπε οταν ερθει σε 7 ετη να ερθει η Β Παρουσία ??? Ομως ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΓΝΩΣΤΟΣ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΤΗΣ ?? Δεν είναι άτοπο αυτό ???
ο χρονος της Δευτερας Παρουσιας θα ειναι αγνωστος.
ποιος χρονος ομως ;
τι ακριβως μας λεει ο Χριστος ;

"Περί δε της ημέρας εκείνης και της ώρας ουδείς γινώσκει"

λοιπον, περι της ημερας και της ωρας.

στο περιπου, οι χριστιανοι βεβαιως και θα ξερουν οτι ερχεται η Δευτερα Παρουσια καθως θα παρατηρουν τα σημεια των καιρων που ο ιδιος ο Χριστος μας εδωσε σε ερωτηση των μαθητων Του, ωστε να γνωριζουμε τι προηγείται της Δευτερας Παρουσιας.

ο αντιχριστος, συμφωνα με την Αγια Γραφη θα βασιλεψει 3.5 χρονια.
αυτο ομως, δεν αναιρει αυτο ακριβως που λεει ο Χριστος, καθοτι παρολο που γνωριζουμε οτι η Δευτερα Παρουσια ερχεται με το τελος της βασιλειας του αντιχριστου, μας ειναι αδυνατον να υπολογισουμε την ημερα και την ωρα της Δευτερας Παρουσιας.
Β. για ποιόν λόγο εφόσον ΜΕΤΑ τη χιλιετία θα έρθει για λίγο και ο αντίχριστος όσοι δεν λάβουν το χάραγμα θα ΜΕΤΕΧΟΥΝ στη χιλιετία ???? Εφοσον ΜΕΤΑ την μετοχή στη χιλιετία (ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΖΩΗ) θα λυθουν Σατανάς και Αντίχριστος ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΗ ΧΙΛΙΕΤΙΑ (ΠΑΡΕΛΘΟΝ) οι μη χαραγμένοι ??? Γιατί κατά το δοκούν βαπτίζουμε Ουράνια Βασιλεία τη Χιλιετία ???
αδερφε, υπαρχουν 2 χιλιετιες.

η χιλιετια της βασιλειας του Χριστου με τους Αγιους Του
και η χιλιετια του δεσιματος του σατανα.

η πρωτη ξεκιναει την ημερα της πεντηκοστης και τελειωνει επιγειως κατα την Δευτερα Παρουσια οπου συνεχιζει η βασιλεια αυτη πλεον στην Βασιλεια των ουρανων.
ουσιαστικα λοιπον, ειναι ατελευτητος.

η δευτερη χιλιετια δεσιματος του σατανα, ξεκιναει κατα την ανασταση του Χριστου και τελειωνει τον καιρο της βασιλειας του αντιχριστου.

ετσι λοιπον, οσοι δεν λαβουν το χαραγμα, μετεχουν στην 1η χιλιετια, στην βασιλεια του Χριστου.
Γ. η ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΧΡΙΣΤΟΥ θα γίνει ΜΕΣΑ στην ιστορία (ΧΩΡΟΧΡΟΝΟ), όπως έχει γίνει ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ στην ιστορία (ιστορία Παλαιάς και Καινής Διαθήκης, εκκλησιαστική ιστορία) και φυσικά στα εσχατα θα γίνει και στο θέμα του αντιχρίστου. Ποιός ειναι ο λόγος που μερικοί επιμένετε ότι τον αντίχριστο θα πρέπει ο Χριστός να τον νικήσει ?? Ο Χριστός δεν ενεργεί μέσω των προφητών, μαρτύρων και Αγίων Του ???
αυτο ειναι δικο σου συμπερασμα φιλε μου.

το οτι θα ερθει ο ιδιος ο Χριστος κατα την Δευτερα Παρουσια του και θα τον καταργησει το λεει η ιδια η Αγια Γραφη σε τοσα σημεια.
εκ μνημης και προχειρα, σου παραθετω 3 απο αυτα.

Β΄ Θεσσ. 2/β΄ 8: "και τότε αποκαλυφθήσεται ο άνομος, ον ο Κύριος αναλώσει τω πνεύματι του στόματος αυτού και καταργήσει τη επιφανεία της παρουσίας αυτού".

το 19ο κεφαλαιο της Αποκαλυψεως που παρουσιαζει τον ερχομο του Χριστου κατα την Δευτερα Παρουσια Του οπου πιανεται ο αντιχριστος.

το 7ο κεφαλαιο του Δανιηλ οπου δινει μερος της ερμηνειας του θηριου με τα 7 κεφαλαια και τα 10 κερατα, του αντιχριστου, οπου ξεκαθαριζει πως ο αντιχριστος τελειωνει με την Δευτερα Παρουσια.

και αν καθισουμε να κανουμε πραγματικη αναλυση, ειναι παρα πολλα τα σημεια που ξεκαθαριζουν το θεμα με σαφηνεια.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Προφητείες και Αποκάλυψη”

cron