Eπομένως αφού εσυ έχεις βρει τις γνώσεις στον Λιακόπουλο και στον προΑδαμ τι αναζητάς εδώ;PiFreeman έγραψε:Ο Λιακόπουλος αναπαράγει υπάρχουσες γνώσεις από πολύ παλιά και από αρχαία κείμενα.Καλό όμως είναι να μελετούμε όλες τις εσχατολογίες, να βλέπουμε τις πηγές και να προχωράμε. Η αλήθεια είναι ότι με το λύσιμο του Σατανά τα βδελυρά έθνη ΓΩΓ δεν ειναι οι Ρωσσοι. Άλλο τα κεφάλαια του Εζεκιήλ περί Γωγ και άλλο τα βδελυρά έθνη Γωγ. Το ένα είναι ανθρώπινη ιστορία, το άλλο προαδαμική. Εκεί γίνεται το μπέρδεμα.dominique έγραψε:Να σε ρωτήσω κάτι πρώτα;
Πόσο πιστεύεις ότι έχεις επηρεαστεί από τον Λιακόπουλο;
Αυτο με τα βδελυρά έθνη ,τα υποκάτω της γης και τους υπογήινους που τα λέει στην Αποκάλυψη;
Επίσης άλλο ο ανθρώπινος πόλεμος Γωγ και άλλο ο Αρμαγεδδώνας. Άλλο ένα σημείο μπερδέματος.
Επίσης άλλο ο Γ΄ΠΠ στην Πόλη και άλλο ο πόλεμος Γωγ στην Παλαιστίνη (λίγο μετά)
κεφ κ' στιχ. 9. λέει "και ανέβησαν επί το πλάτος της γης".
Και αν σου πω εισαι μπερδεμένος και δεν πρέπει να ακούς τον Λιακόπουλο γιατί οι πηγές δεν έχουν σχέση με τον Χριστιανισμό θα με πιστεψεις;
Εδω όλοι λένε το ακαταλαβίστικο για μένα,εφόσον ανέβησαν επι το πλάτος,άρα ήταν κάτω απο την γη!!!
Και ποιοι είναι κάτω απο την γη;Τα βδελυρά γένη !!!
Και οταν η Αποκάλυψη λέει
τα βδελυρά γένη δηλαδή τότε θα πλανηθούν....καὶ ἐξελεύσεται πλανῆσαι τὰ ἔθνη τὰ ἐν ταῖς τέσσαρσι γωνίαις τῆς γῆς, τὸν Γὼγ καὶ Μαγώγ,
Και οταν διαβάζεις θα πλανήση τα έθνη,καταλαβαίνεις θα πλανήσει τα ρυπαρά γένη..
Και αφού είναι υποκάτω της γής,πως είναι και ἐν ταῖς τέσσαρσι γωνίαις τῆς γῆς;;;;;
Βρισκόμαστε σε άτοπο,άρα το ανέβησαν δεν σημαίνει οτι ήταν υποκάτω της γης,αρα το όλο θέμα με τα βδελυρά γένη δεν ισχύει..
Σχετικά με την Χιλιετία,όπως λένε οι περισσότεροι των ερμηνευτών,καθώς δεν τους γνωρίζω όλους και καθώς η ερμηνεία είναι εν δυναμεί,αφού δεν υπάρχει απόλυτη ερμηνεία.
Η χιλιετία που δένεται ο Σατανάς ξεκινάει απο την Α'παρουσία του Χριστού και λύεται για
,που το ερμηνεύουν ως τον χρόνο επικράτησης του Αντιχρίστου.μικρὸν χρόνον
Τωρα αν κάποιοι πουν μα πως δέθηκε εφόσον βασιλεύει εδω και πάρα πολλά χρόνια με τις πλάνες και με το κακό που επικραττεί στον κόσμο,οι ερμηνευτές απαντούν μεταξύ άλλων με χωρία όπως
και31 νῦν κρίσις ἐστὶ τοῦ κόσμου τούτου, νῦν ὁ ἄρχων τοῦ κόσμου τούτου ἐκβληθήσεται ἔξω·
Σχετικά με την χιλιετία του Θεού,φαίνεται καθαρά οτι δεν πρόκειται περι βασιλείας του Χριστού επι της γης,αλλά για πνευματική βασιλεία,οχι βασιλεία των ουρανών γιατί αυτή γίνεται μετά την τελική κρίση19 ἰδοὺ δίδωμι ὑμῖν τὴν ἐξουσίαν τοῦ πατεῖν ἐπάνω ὄφεων καὶ σκορπίων καὶ ἐπὶ πᾶσαν τὴν δύναμιν τοῦ ἐχθροῦ, καὶ οὐδὲν ὑμᾶς οὐ μὴ ἀδικήσῃ.
απο το χωρίο
Αναλύοντας οι ερμηνευτές το χωρίο ξεκινουν την χιλιετία απο τους θρόνους παραθέτωντας τα χωρίαΚαὶ εἶδον θρόνους, καὶ ἐκάθισαν ἐπ' αὐτούς, καὶ κρῖμα ἐδόθη αὐτοῖς, καὶ τὰς ψυχὰς τῶν πεπελεκισμένων διὰ τὴν μαρτυρίαν Ἰησοῦ καὶ διὰ τὸν λόγον τοῦ Θεοῦ, καὶ οἵτινες οὐ προσεκύνησαν τὸ θηρίον οὔτε τὴν εἰκόνα αὐτοῦ, καὶ οὐκ ἔλαβον τὸ χάραγμα ἐπὶ τὸ μέτωπον αὐτῶν καὶ ἐπὶ τὴν χεῖρα αὐτῶν· καὶ ἔζησαν καὶ ἐβασίλευσαν μετὰ τοῦ Χριστοῦ χίλια ἔτη· 5 καὶ οἱ λοιποὶ τῶν νεκρῶν οὐκ ἔζησαν ἕως τελεσθῇ τὰ χίλια ἔτη. αὕτη ἡ ἀνάστασις ἡ πρώτη.
Δανιήλ
9 ἐθεώρουν ἕως ὅτε θρόνοι ἐτέθησαν
Κατα Ματθαίον ΙΘ'ἕως τοῦ ἐλθεῖν τὸν παλαιὸν ἡμερῶν, καὶ τὴν κρίσιν ἔδωκε τοῖς ἁγίοις τοῦ ὑψίστου
και τελιώνουν με τους αρνηθέντες του χάραγματος.Ἀμὴν λέγω ὑμῖν ὅτι ὑμεῖς οἱ ἀκολουθήσαντές μοι, ἐν τῇ παλιγγενεσίᾳ, ὅταν καθίσῃ ὁ υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου ἐπὶ θρόνου δόξης αὐτοῦ, καθήσεσθε καὶ ὑμεῖς ἐπὶ δώδεκα θρόνους κρίνοντες τὰς δώδεκα φυλὰς τοῦ Ἰσραήλ
Όλοι αυτοι δέχονται την ανάσταση την πρώτη,στους οποιους ο δεύτερος θάνατος δεν έχει έξουσία.
Ποιος είναι ο δεύτερος θάνατος;
Εφόσον λένε οι ερμηνευτές ο δεύτερος θάνατος είναι ο πνευματικός,άρα η πρώτη ανάσταση είναι η πνευματική.ἐβλήθησαν εἰς τὴν λίμνην τοῦ πυρός· οὗτος ὁ θάνατος ὁ δεύτερός ἐστιν. 15 καὶ εἴ τις οὐχ εὑρέθη ἐν τῇ βίβλῳ τῆς ζωῆς γεγραμμένος, ἐβλήθη εἰς τὴν λίμνην τοῦ πυρός.
Κατά Ιωάννην
24 ἀμὴν ἀμὴν λέγω ὑμῖν ὅτι ὁ τὸν λόγον μου ἀκούων καὶ πιστεύων τῷ πέμψαντί με ἔχει ζωὴν αἰώνιον, καὶ εἰς κρίσιν οὐκ ἔρχεται, ἀλλὰ μεταβέβηκεν ἐκ τοῦ θανάτου εἰς τὴν ζωήν.
Σχετικά με αυτό που λέει ο menios
Aν σου πω οτι καταργείς όλα τα δόγματα,δεν θα με πιστέψεις σου βάζω επομένως χωρίαΚαλά κάνεις και συνδυάζεις τη Συντέλεια που θα γίνει τώρα με την Β΄ άσαρκη Παρουσία του Ιησού
Πράξεις Αποστόλων
Κατα Ματθαίον11 οἳ καὶ εἶπον· Ἄνδρες Γαλιλαῖοι, τί ἑστήκατε ἐμβλέποντες εἰς τὸν οὐρανόν; οὗτος ὁ Ἰησοῦς ὁ ἀναληφθεὶς ἀφ'ὑμῶν εἰς τὸν οὐρανὸν, οὕτως ἐλεύσεται, ὃν τρόπον ἐθεάσασθε αὐτὸν πορευόμενον εἰς τὸν οὐρανόν.
30 καὶ τότε φανήσεται τὸ σημεῖον τοῦ υἱοῦ τοῦ ἀνθρώπου ἐν οὐρανῷ, καὶ τότε κόψονται πᾶσαι αἱ φυλαὶ τῆς γῆς καὶ ὄψονται τὸν υἱὸν τοῦ ἀνθρώπου ἐρχόμενον ἐπὶ τῶν νεφελῶν τοῦ οὐρανοῦ μετὰ δυνάμεως καὶ δόξης πολλῆς·
Αποκάλυψις
Προς ΦιλιππησίουςἸδοὺ ἔρχεται μετὰ τῶν νεφελῶν, καὶ ὄψεται αὐτὸν πᾶς ὀφθαλμὸς καὶ οἵτινες αὐτὸν ἐξεκέντησαν, καὶ κόψονται ἐπ' αὐτὸν πᾶσαι αἱ φυλαὶ τῆς γῆς.
Προς Κορινθίους Α'20 ἡμῶν γὰρ τὸ πολίτευμα ἐν οὐρανοῖς ὑπάρχει, ἐξ οὗ καὶ σωτῆρα ἀπεκδεχόμεθα Κύριον Ἰησοῦν Χριστόν, 21 ὃς μετασχηματίσει τὸ σῶμα τῆς ταπεινώσεως ἡμῶν εἰς τὸ γενέσθαι αὐτὸ σύμμορφον τῷ σώματι τῆς δόξης αὐτοῦ
40 καὶ σώματα ἐπουράνια, καὶ σώματα ἐπίγεια· ἀλλ' ἑτέρα μὲν ἡ τῶν ἐπουρανίων δόξα, ἑτέρα δὲ ἡ τῶν ἐπιγείων
49 καὶ καθὼς ἐφορέσαμεν τὴν εἰκόνα τοῦ χοϊκοῦ, φορέσομεν καὶ τὴν εἰκόνα τοῦ ἐπουρανίου.
ἰδοὺ μυστήριον ὑμῖν λέγω· πάντες μὲν οὐ κοιμηθησόμεθα, πάντες δὲ ἀλλαγησόμεθα, 52 ἐν ἀτόμῳ, ἐν ῥιπῇ ὀφθαλμοῦ, ἐν τῇ ἐσχάτῃ σάλπιγγι· σαλπίσει γάρ, καὶ οἱ νεκροὶ ἐγερθήσονται ἄφθαρτοι, καὶ ἡμεῖς ἀλλαγησόμεθα. 53 δεῖ γὰρ τὸ φθαρτὸν τοῦτο ἐνδύσασθαι ἀφθαρσίαν καὶ τὸ θνητὸν τοῦτο ἐνδύσασθαι ἀθανασίαν