Re: Η χιλιετής βασιλεία της Αποκαλύψεως (Αποκ 20:1-15)

505
μα τι συζητηση να κανει κανενας μαζι σου βρε αδερφε ;

εδω λεμε οτι ονομαζει τον αναβατη του λευκου Ιππου ως λογο του Θεου και εσυ λες οτι ναναι..

το ΟΝΟΜΑ του αναβατη ΕΙΝΑΙ λογος του Θεου.

ο μοναδικος που εχει το ΟΝΟΜΑ αυτο ειναι ο Χριστος.

και εσυ για να αποφυγεις την μοναδικη αυτη αληθεια, γραφεις οτι ασυναρτησια μπορει να σκεφτει ανθρωπος.
τι συζητηση μπορει να γινει ετσι ;

το μονο που μπορει να γινει ειναι να αποχωρησω απο την συζητηση γιατι δεν βρισκω νοημα.


λεει οτι ειναι βασιλευς βασιλεων και εσυ λες οτι περα απο τον Χριστο ποιος αλλος θα μπορουσε να ειναι σε αγιοτητα τετοιος.
ΚΑΝΕΝΑΣ αλλος δεν θα μπορουσε να ειναι βασιλευς βασιλεων και κυριος κυριων διοτι θα ηταν και κυριος του Κυριου Χριστου.
ειναι τοσο δυσκολο προς κατανοηση ;

ΜΟΝΟ ο Χριστος θα μπορουσε να αποκαλεσθει ετσι.


υστερα λεει οτι ερχεται απο τον ουρανο με ουρανιο στρατο.
οτι ακριβως δηλαδη θα γινει κατα την Δευτερα Παρουσια.
απο τον ουρανο ερχεται και οχι απο την γη.


υστερα λεει οτι εχει στο στομα του διστομη ρομφαια.
ο Χριστος ειναι αυτος που εχει στο στομα του διστομη ρομφαια διοτι ειναι ο Λογος του Θεου.
και εσυ λες οτι ολοι οι προφητες εχουν.
οτι ναναι !
οχι φιλε μου δεν εχουν οι προφητες διστομη ρομφαια.
κανενας αλλος πλην του Χριστου δεν εχει διστομη ρομφαια.

και εαν ποτε σου επιθυμησεις να καταλαβεις, θα δεις οτι ολοκληρη η περιγραφη του Χριστου στο 19ο κεφαλαιο ειναι η ιδια με την περιγραφη του Χριστου στο 1ο κεφαλαιο της Αποκαλυψεως.
και οι 2 περιγραφουν τον Χριστο.

ιδου:

(ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ 1)

4 ᾿Ιωάννης ταῖς ἑπτὰ ἐκκλησίαις ταῖς ἐν τῇ ᾿Ασίᾳ· χάρις ὑμῖν καὶ εἰρήνη ἀπὸ Θεοῦ, ὁ ὢν καὶ ὁ ἦν καὶ ὁ ἐρχόμενος, καὶ ἀπὸ τῶν ἑπτὰ πνευμάτων, ἃ ἐνώπιον τοῦ θρόνου αὐτοῦ, 5 καὶ ἀπὸ ᾿Ιησοῦ Χριστοῦ, ὁ μάρτυς ὁ πιστός, ὁ πρωτότοκος τῶν νεκρῶν καὶ ὁ ἄρχων τῶν βασιλέων τῆς γῆς. τῷ ἀγαπῶντι ἡμᾶς καὶ λούσαντι ἡμᾶς ἀπὸ τῶν ἁμαρτιῶν ἡμῶν ἐν τῷ αἵματι αὐτοῦ,.............
13 καὶ ἐν μέσῳ τῶν ἑπτὰ λυχνιῶν ὅμοιον υἱῷ ἀνθρώπου, ἐνδεδυμένον ποδήρη καὶ περιεζωσμένον πρὸς τοῖς μαστοῖς ζώνην χρυσῆν· 14 ἡ δὲ κεφαλὴ αὐτοῦ καὶ αἱ τρίχες λευκαὶ ὡς ἔριον λευκόν, ὡς χιών, καὶ οἱ ὀφθαλμοὶ αὐτοῦ ὡς φλὸξ πυρός, 15 καὶ οἱ πόδες αὐτοῦ ὅμοιοι χαλκολιβάνῳ, ὡς ἐν καμίνῳ πεπυρωμένοι, καὶ ἡ φωνὴ αὐτοῦ ὡς φωνὴ ὑδάτων πολλῶν, 16 καὶ ἔχων ἐν τῇ δεξιᾷ χειρὶ αὐτοῦ ἀστέρας ἑπτά, καὶ ἐκ τοῦ στόματος αὐτοῦ ρομφαία δίστομος ὀξεῖα ἐκπορευομένη, καὶ ἡ ὄψις αὐτοῦ ὡς ὁ ἥλιος φαίνει ἐν τῇ δυνάμει αὐτοῦ. 17 Καὶ ὅτε εἶδον αὐτόν, ἔπεσα πρὸς τοὺς πόδας αὐτοῦ ὡς νεκρός, καὶ ἔθηκε τὴν δεξιὰν αὐτοῦ χεῖρα ἐπ᾿ ἐμὲ λέγων· μὴ φοβοῦ· ἐγώ εἰμι ὁ πρῶτος καὶ ὁ ἔσχατος 18 καὶ ὁ ζῶν, καὶ ἐγενόμην νεκρός, καὶ ἰδοὺ ζῶν εἰμι εἰς τοὺς αἰῶνας τῶν αἰώνων, καὶ ἔχω τὰς κλεῖς τοῦ θανάτου καὶ τοῦ ᾅδου.


και τωρα το 19ο κεφαλαιο


(ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ 19)

11 Καὶ εἶδον τὸν οὐρανὸν ἀνεῳγμένον, καὶ ἰδοὺ ἵππος λευκός, καὶ ὁ καθήμενος ἐπ᾿ αὐτόν, καλούμενος πιστὸς καὶ ἀληθινός, καὶ ἐν δικαιοσύνῃ κρίνει καὶ πολεμεῖ· 12 οἱ δὲ ὀφθαλμοὶ αὐτοῦ ὡς φλὸξ πυρός, καὶ ἐπὶ τὴν κεφαλὴν αὐτοῦ διαδήματα πολλά, ἔχων ὀνόματα γεγραμμένα, καὶ ὄνομα γεγραμμένον ὃ οὐδεὶς οἶδεν εἰ μὴ αὐτός, 13 καὶ περιβεβλημένος ἱμάτιον βεβαμμένον ἐν αἵματι, καὶ κέκληται τὸ ὄνομα αὐτοῦ, ὁ λόγος τοῦ Θεοῦ. 14 καὶ τὰ στρατεύματα τὰ ἐν τῷ οὐρανῷ ἠκολούθει αὐτῷ ἐπὶ ἵπποις λευκοῖς, ἐνδεδυμένοι βύσσινον λευκὸν καθαρόν. 15 καὶ ἐκ τοῦ στόματος αὐτοῦ ἐκπορεύεται ρομφαία ὀξεῖα δίστομος, ἵνα ἐν αὐτῇ πατάσσῃ τὰ ἔθνη· καὶ αὐτὸς ποιμανεῖ αὐτοὺς ἐν ράβδῳ σιδηρᾷ· καὶ αὐτὸς πατεῖ τὴν ληνὸν τοῦ οἴνου τοῦ θυμοῦ τῆς ὀργῆς τοῦ Θεοῦ τοῦ παντοκράτορος. 16 καὶ ἔχει ἐπὶ τὸ ἱμάτιον καὶ ἐπὶ τὸν μηρὸν αὐτοῦ ὄνομα γεγραμμένον, βασιλεὺς βασιλέων καὶ κύριος κυρίων.


τι να σου πω βρε αδερφε, εαν δεν το καταλαβεις και τωρα, πραγματικα ειναι ανουσια οποιαδηποτε συζητηση.
ειναι απολυτως αδυνατον να γινει διαλογος μεταξυ μας.

ειναι η απολυτη περιγραφη του Χριστου.


υστερα λες το αλλο..
οτι ο σατανας ριχνεται εκει οπου πιο πριν βρισκεται ο αντιχριστος και ο ψευδοπροφητης.
και χρησιμοποιεις την λεξη ΗΔΗ.
που ακριβως βρηκες την λεξη "ηδη" και την χρησιμοποιεις διαστρεβλωνοντας το εδαφιο ;
ο σατανας ο ψευδοπροφητης και ο αντιχριστος ριχνονται ταυτοχρονα στην λιμνη του πυρος.

και ο αντιχριστος και ο ψευδοπροφητης ΖΩΝΤΑΝΟΙ.
δηλαδη θα ειναι ζωντανοι οταν γινει η Δευτερα Παρουσια και η κριση.
Η ΑΙΩΝΙΑ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΟΛΩΝ ΟΣΩΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ. ΕΙΝΑΙ ΓΗΙΝΗ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΑΙΩΝΙΑ.
μα πως ειναι δυνατον ρε ανθρωπε να ειναι γηινη βασιλεια αιωνια απο την στιγμη που λες οτι θα σταματησουν τα χιλια χρονια, δηλαδη η βασιλεια του Χριστου και θα λυθει ο σατανας ;
δηλαδη η βασιλεια του Χριστου ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ.

δεν καταλαβαινεις οτι ειναι ατοπο αυτο που λες ;

Re: Η χιλιετής βασιλεία της Αποκαλύψεως (Αποκ 20:1-15)

506
1. Δεν εισαι ποιο χριστιανος απ οτι κι εγω
2. Αν δεν μπορεις να συζητησεις μαζι μου γιατί αναρρωτιεσαι και συνεχιζεις ?
3. Χωρις χαρακτηρισμους ,,βρε,, και ,,ρε,,θα μπορουσες να πεις απλά οτι για σενα τα χαρακτηριστικά του Κυρίου είναι αυτα του 19ου κεφαλαιου.
4. Δεν μου εξηγησες, εφοσον το κειμενο της Αποκαλυψης είναι από τον ίδιο τον Ιησού Χριστό και εχει ακρίβεια σε ποσα κειμενα το είδες με μεγαλο λαμβδα τη λεξη ,,,λόγος,,. Ο Ιησούς Χριστός είναι ο Λόγος.
5. Θελω να μου πείς ποια είναι τα χαρακτηριστικά του Παλαιού των Ημερών, πώς παρουσιάζεται ο Πατέρας σε ορισμένες Αγιογραφίες και ποιός είναι ο υιός του ανθρώπου που παει στον Παλαιό των Ημερών στον Δανιήλ που παρέθεσες σε προηγούμενα ποστ.

ακομη δεν απαντησες σ αυτά. ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΩ. ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΡΩΤΑΩ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΘΕΟΛΟΓΙΚΟ ΔΙΑΛΟΓΟ ή θα υπεκφυγεις με χαρακτηρισμούς ξεφευγοντας απο τη συζητηση διοτι νομιζεις πως ειμαι ο διάβολος?

Re: Η χιλιετής βασιλεία της Αποκαλύψεως (Αποκ 20:1-15)

507
10 ΚΑΙ ΕΠΕΣΟΝ ΕΜΠΡΟΣΘΕΝ ΤΩΝ ΠΟΔΩΝ ΑΥΤΟΥ ΔΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΩ ΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΛΕΓΕΙ ΜΟΙ ΠΡΟΣΕΧΕ ΜΗ ΚΑΜΗΣ ΤΟΥΤΟ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΣΥΝΔΟΥΛΟΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΔΕΛΦΩΝ ΣΟΥ ΟΙΤΙΝΕΣ ΕΧΟΥΣΙ ΤΗΝ ΜΑΡΤΥΡΙΑΝ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΤΟΝ ΘΕΟΝ ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΟΝ ΔΙΟΤΙ Η ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΗΣ ΠΡΟΦΗΤΕΙΑΣ

ο όνομα του αναβάτη ΚΑΛΕΙΤΑΙ λόγος του Θεού. Όπως και συ Σαροτος τον καλεις ετσι. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. ΚΑΛΕΙΤΑΙ λόγος του Θεού.

Θελω και σ αυτο τα σχόλιά σου.

Γιατί λεει να μην τον προσκυνησεις διοτι ΣΥΝΔΟΥΛΟΣ ΤΟΥ αλλα λεει να προσκυνησει τον Θεό μόνο ?... ποιον μπερδεψε ο Ιωαννης ως λογο του Θεού ??

Re: Η χιλιετής βασιλεία της Αποκαλύψεως (Αποκ 20:1-15)

508
1. κατα πασα πιθανοτητα, κατα πολυ ελαχιστοτερος.
2. α) απο την πιεση των παθων μου. β) εσυ το ζητησες πολλακις
3. δεν ειναι χαρακτηρισμοι.
4. δεν ειναι απο τον Ιησου Χριστο αλλα απο τον Ιωαννη. η εντολη του Χριστου στον Ιωαννη ειναι "κατεγραψε οσα δεις".
επισης, σχεδον ολες οι αναφορες στο προσωπο του Χριστου ειναι με μικρο το πρωτο γραμμα.
5. ο παλαιος των ημερων ειναι η Θεια Φυσις του Χριστου, ενω ο Υιος ανθρωπου ειναι η ανθρωπινη φυσης Του.

στο 7ο κεφαλαιο του Δανιηλ που σου παρεθεσα, η περιγραφη του Παλαιου των ημερων ειναι ακριβως η ιδια με την περιγραφη του Χριστου στο 1ο και στο 19ο κεφαλαιο της Αποκαλυψης.

περιγραφουν το ιδιο προσωπο, τον Ιησου Χριστο.
και αυτη ειναι η ερμηνεια και η ταξη και η παραδοση της Ορθοδοξου Εκκλησιας.

αυτος ειναι και ο λογος που υπαρχουν απεικονισεις του Χριστου ως παλαιο των ημερων.

ιδου:

http://astrosnews.gr/%CE%BF%CE%BB%CE%BF ... %BC%CE%B5/


https://www.google.gr/search?q=%CF%80%C ... B630%3B380

αυτη ειναι η ταξη και η θεση της Ορθοδοξου Εκκλησιας.

οι παπικοι πιστευουν το αντιθετο, οτι ο Παλαιος των ημερων ειναι ο Πατερας, πραγμα ατοπο.

στην πραγματικοτητα ειναι η περιγραφη της Θειας και Ανθρωπινης φυσης του Χριστου μεσα στο ιδιο το κεφαλαιο.


ο όνομα του αναβάτη ΚΑΛΕΙΤΑΙ λόγος του Θεού. Όπως και συ Σαροτος τον καλεις ετσι. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. ΚΑΛΕΙΤΑΙ λόγος του Θεού.

13 καὶ περιβεβλημένος ἱμάτιον βεβαμμένον ἐν αἵματι, καὶ κέκληται τὸ ὄνομα αὐτοῦ, ὁ λόγος τοῦ Θεοῦ.


η ΑΚΡΙΒΗΣ μεταφραση:

13 Και είναι ντυμένος με ρούχο βαμμένο σε αίμα, και έχει καλεστεί το όνομά του “Ο λόγος του Θεού”.


ακριβως...

το ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ καλειται, ο λογος του Θεου.

οπως το ονομα του γιωργου, καλειται γιωργος.

τοσο απλα...

ο μονος που το ονομα του εχει αποκαλεστει ποτε ως λογος του Θεου ειναι ΜΟΝΟ ο Χριστος.

τοσο απλα...

οτι και να προσπαθεις να αποφυγεις, για να δικαιολογησεις τα αδικαιολογητα, η αληθεια ειναι εκωφαντικα εμφανης.

το 19ο κεφαλαιο ειναι απολυτως ξεκαθαρο.
και ξεκαθαριζει τοσο απλα την πλανη αυτη περι επιγειου ζωης μετα αντιχριστου.

Re: Η χιλιετής βασιλεία της Αποκαλύψεως (Αποκ 20:1-15)

509
Ο παλαιος των ημερων δεν ειναι η θεια φυση του χριστου διοτι ο υιος του Ανθρωπου που ειναι ο Χριστός πηγαίνει στο θρόνο του Παλαιου των ημερών............Ο Χριστός είναι ο Θεάνθρωπος. ΠΗΓΑΊΝΕΙ ΣΤΟΝ πατέρα και αφήνει κάτω το Αγιο Πνευμα Του.

Εφόσον όμως πάει στον Πατέρα και όχι στη Θεία Του φύση, τότε στο 19ο κεφάλαιο ποιός είναι στο Θρόνο ??

Εν πασει περιπτώσει.

Re: Η χιλιετής βασιλεία της Αποκαλύψεως (Αποκ 20:1-15)

510
PiFreeman έγραψε:Πουθενα η Αγια Γραφη δεν λεει οτι ο αντιχριστος ερχεται οταν λυνεται ο Σατανας διοτι ο Σατανας δεθηκε ωστε να μην διεξαγει τον πολεμο Γωγ ενω συνεχιζει να πλανα τους ανθρωπους απο το 33 μ.Χ. και πειτε μου το αντιθετο. ΠΟΥΘΕΝΑ Η ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ ΔΕΝ ΤΑΥΤΙΖΕΙ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΓΩΓ ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΜΑΓΕΔΔΩΝΑ . ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΥΟ ΣΗΜΕΙΑ ΕΡΜΗΝΕΥΤΗΚΑΝ ΛΑΘΟΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΑΙ ΑΡΧΙΖΕΙ Η ΠΑΠΑΓΑΛΙΑ ΚΑΙ Η ΠΑΤΕΡΟΛΑΤΡΕΙΑ. ΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΕΥΧΟΝΤΑΝ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΝ ΣΤΗ ΓΕΝΙΑ ΜΑΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΟΥΝ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΟΥΧΙΑ ΞΕΚΛΕΙΔΩΜΕΝΗ.
Γιατί ο πατέρας Αθανάσιος Μυτιληναίος δεν είναι της γενιάς μας;

Re: Η ημέρα του Κυρίου η μεγάλη και επιφανής

511
PiFreeman έγραψε:Η χιλιετία είναι ευκαιρία εν χώρω και χρόνω ΒΙΩΣΗΣ, μερικής γεύσης της άχωρης και άχρονης αιώνιας Ουράνιας Βασιλείας από το 33 μ.Χ. σε διαφορετικό βαθμό κάθε φορά μέσα στην ιστορία και μέγιστο μετά τον αντίχριστο (μέγιστη πνευματική Παρουσία Κυρίου, Επέμβαση Χριστού, αναλαμπή ή όπως αλλιώς λέγεται (λόγω τέλους ανθρώπινης ιστορίας).

Μετά τη χιλιετία αυτή, θα έχουμε τον πόλεμο του ΓΩΓ, οχι αρμαγεδδώνα και ενδιαφέρει τη μάχη ουρανίων και επιγείων φυλακισμένων δυνάμεων. Δεν χωράει ο ανθρώπινος Αντίχριστος εδώ.
Σωστά, μετά τον Αντίχριστο και τον πόλεμο που θα στήσει των Γωγ και Μαγώγ, μέγιστη πνευματική Παρουσία, η β' Παρουσία, η Βασιλεία των Ουρανών!

Re: Η ημέρα του Κυρίου η μεγάλη και επιφανής

513
PiFreeman έγραψε:sarotos παρεθεσες το 7ο κεφαλαιο του Δανιήλ για ν΄αποδειξεις την ουράνια βασιλεία του Ιησού Χριστού.....

Μπορείς να μου πείς αν στο 19ο κεφάλαιο της Αποκάλυψης που παρέθεσες και όπως εσύ λές ότι είναι ο Ιησούς Χριστός που έχει όνομα που δεν το γνωρίζει κανένας (??) πως εξηγείς το '' Δαν. 7,13 Εβλεπα μετά προσοχής στο όραμα της νυκτός και ιδού κάποιος, ως υιός ανθρώπου, ήρχετο επ' των νεφελών του ουρανού, έφθασε εμπρός στον παλαιόν των ημερών και ωδηγήθη προς αυτόν υπό των αγγέλων εν δόξη.
Δαν. 7,14 Εις αυτόν εδόθη η εξουσία, η τιμή και η βασιλεία και όλοι οι άνθρωποι λαοί, φυλαί και γλώσσαι θα υπηρετήσουν αυτόν. Η εξουσία του θα είναι εξουσία αιωνία και η βασιλεία αυτού ποτέ δεν θα φθαρή και δεν θα σβήση
'' και φυσικά για ποιόν λόγο δεν γράφονται με κεφαλαία τα ''του'' και για ποιόν λόγο λέει ''καποιος'' και όχι σκέτο ''Ο υιός ανθρώπου'' ????

Δεν έχει ΑΚΡΙΒΕΙΑ η Αγία Γραφή ???

Ποιός είναι αυτός που πηγαίνει στο όν που περιγράφεται στο 19ο κεφάλαιο της Αποκάλυψης ????

1. Αν ο ''καποιος, ως υιός του ανθρώπου'' του 7:10 Δανιήλ είναι ο Ιησούς Χριστός, τότε πώς πάει στον εαυτό του στο Θρόνο (αυτόν του 19ου κεφαλαίου της Αποκάλυψης) ??

2. Αν αυτός του 19ου κεφαλαίου της Αποκάλυψης είναι ο Πατέρας (Παλαιός των Ημερών), ώστε στο Δανιήλ ο Χριστός να πάει στον Πατέρα, τότε πώς ο Πατέρας θα νικήσει τον Αντίχριστο εφόσον λες οτι στο 19ο κεφάλαιο αυτό θα γίνει ?? Ο Ιησούς Χριστός δεν θα το έκανε αυτό ??
Στο αρχαίο κέιμενο πρέπει να βασιζόμαστε, σε αυτό δεν αναφέρεται ο ''κάποιος''

΄΄Δαν. 7,13 ἐθεώρουν ἐν ὁράματι τῆς νυκτὸς καὶ ἰδοὺ μετὰ τῶν νεφελῶν τοῦ οὐρανοῦ ὡς υἱὸς ἀνθρώπου ἐρχόμενος ἦν καὶ ἕως τοῦ παλαιοῦ τῶν ἡμερῶν ἔφθασε καὶ ἐνώπιον αὐτοῦ προσηνέχθη.

Δαν. 7,14 καὶ αὐτῷ ἐδόθη ἡ ἀρχὴ καὶ ἡ τιμὴ καὶ ἡ βασιλεία, καὶ πάντες οἱ λαοί, φυλαί, γλῶσσαι αὐτῷ δουλεύσουσιν· ἡ ἐξουσία αὐτοῦ ἐξουσία αἰώνιος, ἥτις οὐ παρελεύσεται, καὶ ἡ βασιλεία αὐτοῦ οὐ διαφθαρήσεται.-΄΄
Απάντηση

Επιστροφή στο “Προφητείες και Αποκάλυψη”