Re: Η ημέρα του Κυρίου η μεγάλη και επιφανής

514
aetos64 έγραψε:
PiFreeman έγραψε:sarotos παρεθεσες το 7ο κεφαλαιο του Δανιήλ για ν΄αποδειξεις την ουράνια βασιλεία του Ιησού Χριστού.....

Μπορείς να μου πείς αν στο 19ο κεφάλαιο της Αποκάλυψης που παρέθεσες και όπως εσύ λές ότι είναι ο Ιησούς Χριστός που έχει όνομα που δεν το γνωρίζει κανένας (??) πως εξηγείς το '' Δαν. 7,13 Εβλεπα μετά προσοχής στο όραμα της νυκτός και ιδού κάποιος, ως υιός ανθρώπου, ήρχετο επ' των νεφελών του ουρανού, έφθασε εμπρός στον παλαιόν των ημερών και ωδηγήθη προς αυτόν υπό των αγγέλων εν δόξη.
Δαν. 7,14 Εις αυτόν εδόθη η εξουσία, η τιμή και η βασιλεία και όλοι οι άνθρωποι λαοί, φυλαί και γλώσσαι θα υπηρετήσουν αυτόν. Η εξουσία του θα είναι εξουσία αιωνία και η βασιλεία αυτού ποτέ δεν θα φθαρή και δεν θα σβήση
'' και φυσικά για ποιόν λόγο δεν γράφονται με κεφαλαία τα ''του'' και για ποιόν λόγο λέει ''καποιος'' και όχι σκέτο ''Ο υιός ανθρώπου'' ????

Δεν έχει ΑΚΡΙΒΕΙΑ η Αγία Γραφή ???

Ποιός είναι αυτός που πηγαίνει στο όν που περιγράφεται στο 19ο κεφάλαιο της Αποκάλυψης ????

1. Αν ο ''καποιος, ως υιός του ανθρώπου'' του 7:10 Δανιήλ είναι ο Ιησούς Χριστός, τότε πώς πάει στον εαυτό του στο Θρόνο (αυτόν του 19ου κεφαλαίου της Αποκάλυψης) ??

2. Αν αυτός του 19ου κεφαλαίου της Αποκάλυψης είναι ο Πατέρας (Παλαιός των Ημερών), ώστε στο Δανιήλ ο Χριστός να πάει στον Πατέρα, τότε πώς ο Πατέρας θα νικήσει τον Αντίχριστο εφόσον λες οτι στο 19ο κεφάλαιο αυτό θα γίνει ?? Ο Ιησούς Χριστός δεν θα το έκανε αυτό ??
Στο αρχαίο κέιμενο πρέπει να βασιζόμαστε, σε αυτό δεν αναφέρεται ο ''κάποιος''

΄΄Δαν. 7,13 ἐθεώρουν ἐν ὁράματι τῆς νυκτὸς καὶ ἰδοὺ μετὰ τῶν νεφελῶν τοῦ οὐρανοῦ ὡς υἱὸς ἀνθρώπου ἐρχόμενος ἦν καὶ ἕως τοῦ παλαιοῦ τῶν ἡμερῶν ἔφθασε καὶ ἐνώπιον αὐτοῦ προσηνέχθη.

Δαν. 7,14 καὶ αὐτῷ ἐδόθη ἡ ἀρχὴ καὶ ἡ τιμὴ καὶ ἡ βασιλεία, καὶ πάντες οἱ λαοί, φυλαί, γλῶσσαι αὐτῷ δουλεύσουσιν· ἡ ἐξουσία αὐτοῦ ἐξουσία αἰώνιος, ἥτις οὐ παρελεύσεται, καὶ ἡ βασιλεία αὐτοῦ οὐ διαφθαρήσεται.-΄΄
Είτε πούμε ''ο Θεός'' θα νικήσει τον Αντίχριστο είτε ''ο Χριστός'' το ίδιο είναι.

Re: Η χιλιετής βασιλεία της Αποκαλύψεως (Αποκ 20:1-15)

515
PiFreeman,

ειπες,

PiFreeman έγραψε:Ο παλαιος των ημερων δεν ειναι η θεια φυση του χριστου διοτι ο υιος του Ανθρωπου που ειναι ο Χριστός πηγαίνει στο θρόνο του Παλαιου των ημερών............Ο Χριστός είναι ο Θεάνθρωπος. ΠΗΓΑΊΝΕΙ ΣΤΟΝ πατέρα και αφήνει κάτω το Αγιο Πνευμα Του.

Εφόσον όμως πάει στον Πατέρα και όχι στη Θεία Του φύση, τότε στο 19ο κεφάλαιο ποιός είναι στο Θρόνο ??

Εν πασει περιπτώσει.
και αμεσως μετα γραφεις παλι,

PiFreeman έγραψε:Τελικώς με καλυψε για τον Παλαιό των Ημερών εδω http://oodegr.co/oode/theos/pal_imerwn1.htm
τελικα τι απο τα 2 ισχυει;

διοτι αλλα λες στο ενα και αλλα στο αλλο.

εαν σε καλυψε η αναλυση απο την οοδε, τοτε σημαινει οτι καταλαβες πως ο Παλαιος των ημερων ειναι ο Χριστος.
διοτι αυτο λεει.

εαν καταλαβες οτι ο Παλαιος των ημερων ειναι η Θεια φυση του Χριστου, τοτε προφανως καταλαβαινεις οτι ο αναφερομενος στον λευκο ιππο ειναι ο Χριστος, αφου στο 1ο κεφαλαιο της Αποκαλυψης περιγραφεται ο Χριστος.

εφοσον λοιπον τα καταλαβες και σε καλυψε οπως ειπες, σου λυθηκε λοιπον το ζητημα με την πλανη της ζωης μετα αντιχριστου οπως το ξεκαθαριζει τοσο απλα το 19ο κεφαλαιο και ο Δανιηλ;

Re: Η χιλιετής βασιλεία της Αποκαλύψεως (Αποκ 20:1-15)

516
Με καλυψε διοτι εχει ισχυρα επιχειρηματα. ΦΥΣΙΚΑ δεν βρηκα αλλες απαντησεις στα ερωτηματα που εθεσα και αναμενω. Βεβαια και η εξηγηση του σάιτ αυτου εχει επιχειρημάτα για εναν που ειναι πιστός στον Ιησου Χριστο αλλα δεν εχει επιχειρηματα απολυτα και καθαρως ορθολογιστικα με βαση την επιστημονικη διερευνηση. ΑΓΓΙΖΕΙ ΟΜΩΣ ΤΟ 85 %. Ψαχνω το θεμα με την ηττα του θηριου από τον Κυριο αλλα μονο ερμηνειες βρισκω προς το παρον και το συμβολισμο του 19ου κεφαλαιου οπου η ερμηνεια εν χωρω και χρονω της νικης του Κυριου δεν με καλυπτει διοτι αντιβαινει στην ελευση Του ως Κριτή και στο Τελος του χωροχρονου. ΕΠΟΜΕΝΩΣ Η ΗΤΤΑ ΤΟΥ ΘΗΡΙΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΦΥΣΙΚΑ ΑΛΛΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΟΜΕΝΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΕΝ ΧΩΡΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΩ. ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΑΦΗΝΕΤΑΙ ΑΝΟΙΚΤΟ ΤΟ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΚΑΙ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΩΣ ΤΗ Β ΠΑΡΟΥΣΙΑ.

ΙΔΟΜΕΝ....

Re: Η χιλιετής βασιλεία της Αποκαλύψεως (Αποκ 20:1-15)

517
Στο 19ο κεφαλαιο ενω ειναι συζητισιμο και μαλλον διαφαινεται τελικώς οτι ο Παλαιός των ημερων είναι ο Κυριος (χωρις να λυνεται η απορια μου γιατι δεν προσκυνει ο Ιωαννης), δεν φαινεται απο Πουθενά οτι ενω νικιεται ο Αντιχριστος Εν χωρω και εν Χρονω , οτι νικιεται ενσαρκως απο τον Χριστό. Ανεκαθεν ο Κυριος με τα ουρανια στρατευματα Του νικουσε παντα τους αντιχριστους και φυσικα και τον τελευταίο. Όμως δεν εμφανιζοταν εν χωροχρονω αλλα μεσω της στρατευομενης εκκλησίας Του, μεσω των Αγιων Του, μαρτυρων και ηγετών εν Χριστώ. Αυτό δεν ειναι κατι παραξενο ωστε μερικοι να σκιζουν τα ιματιά τους λες και ειναι ταλιμπάν και οχι ανοικτομυαλοι ορθοδοξοι...αυτα ειναι ακομη ανοικτα θεματα στην ορθοδοξη εσχατολογια και θεολογουμενα. Δεν χρειαζεται φανατισμός. Αρκει να βρεθούν χωρια απο την Αγια Γραφη. Στην Παλαια Διαθηκη υπαρχουν πολλα που δεν εγιναν ακομη κ αφορουν το μελλον.Και στην αποκαλυψη υπαρχουν σημεια πολλα. Αν διαφωνουν μερικοι ας πεισουν με επιχειρηματα και οχι με κατακριση ή συναισθηματισμούς μη ορθοδοξους. Δοξα σοι ω Θεός έχουμε φοβερη παρακαταθήκη φιλοσοφικου λογου, λογικής και επιστημονικης ερευνης ως Ελληνες. Ο φοβος δεν ειναι χαρακτηριστικό της παράδοσής μας αλλα η ερευνα. ΕΡΕΥΝΑΤΕ ΤΑΣ ΓΡΑΦΑΣ ΛΕΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ.

Re: Η χιλιετής βασιλεία της Αποκαλύψεως (Αποκ 20:1-15)

518
1. ν αποδεικνυει ταυτοχρονη ελευση θηρίου και λυσίματος Σατανά
2. ν αποδεικνύει ότι δεν υπάρχει περίοδος αναγέννησης, πνευματικότητας έως τη Β΄παρουσία
Για το 1ο
3 καὶ μίαν ἐκ τῶν κεφαλῶν αὐτοῦ ὡς ἐσφαγμένην εἰς θάνατον. καὶ ἡ πληγὴ τοῦ θανάτου αὐτοῦ ἐθεραπεύθη, καὶ ἐθαύμασεν ὅλη ἡ γῆ ὀπίσω τοῦ θηρίου. 4 καὶ προσεκύνησαν τῷ δράκοντι τῷ δεδωκότι τὴν ἐξουσίαν τῷ θηρίῳ, καὶ προσεκύνησαν τῷ θηρίῳ λέγοντες· Τίς ὅμοιος τῷ θηρίῳ; τίς δύναται πολεμῆσαι μετ' αὐτοῦ;
και
Καὶ εἶδον ἐκ τοῦ στόματος τοῦ δράκοντος καὶ ἐκ τοῦ στόματος τοῦ θηρίου καὶ ἐκ τοῦ στόματος τοῦ ψευδοπροφήτου πνεύματα τρία ἀκάθαρτα, ὡς οἱ βάτραχοι·


Για το 2ο που λέει στην Καινή Διαθήκη οτι υπάρχει τέτοια περίοδος;

Σχετικά με τον Δανιήλ
καὶ ἡ βασιλεία καὶ ἡ ἐξουσία καὶ ἡ μεγαλωσύνη τῶν βασιλέων τῶν ὑποκάτω παντὸς τοῦ οὐρανοῦ ἐδόθη ἁγίοις Ὑψίστου, καὶ ἡ βασιλεία αὐτοῦ βασιλεία αἰώνιος, καὶ πᾶσαι αἱ ἀρχαὶ αὐτῷ δουλεύσουσι καὶ ὑπακούσονται.
των υποκάτω παντός ουρανού δεν μπορούμε να ερμηνεύσουμε τι εννοεί για να λέμε οτι εννοεί γήινη βασιλεία.

Διαφορετικά και στην Αποκάλυψη στο 21 κεφάλαιο που λέει
Καὶ ναὸν οὐκ εἶδον ἐν αὐτῇ· ὁ γὰρ Κύριος ὁ Θεὸς ὁ παντοκράτωρ ναὸς αὐτῆς ἐστι, καὶ τὸ ἀρνίον. 23 καὶ ἡ πόλις οὐ χρείαν ἔχει τοῦ ἡλίου οὐδὲ τῆς σελήνης ἵνα φαίνωσιν αὐτῇ· ἡ γὰρ δόξα τοῦ Θεοῦ ἐφώτισεν αὐτήν, καὶ ὁ λύχνος αὐτῆς τὸ ἀρνίον. 24 καὶ περιπατήσουσι τὰ ἔθνη διὰ τοῦ φωτὸς αὐτῆς, καὶ οἱ βασιλεῖς τῆς γῆς φέρουσι τὴν δόξαν καὶ τὴν τιμὴν αὐτῶν εἰς αὐτήν
θα έρθει κάποιος και θα πει ,βασιλείς της της,άρα γήινη βασιλεία.
Δεν μπορούμε να ερμηνεύουμε τις προφητείες με την λογική,ούτε και επιστημονικώς.


Επίσης,όπως ωραία είπε ο αιτωλός το αυτού αναφέρεται στο οτι η βασιλεία του Υψίστου είναι αιώνια.

Το αυτού αναφέρεται στο Υψίστου.

PiFreeman έγραψε:

Το ''αυτού'' γιατί ειναι με μικρό αλφα και όχι ''Αυτού'' αν πρόκειται για τον Ιησού Χριστό ??? Μήπως είναι βασιλεία κάποιου εις το όνομα του Ιησού Χριστού ??? Καποιου μεγάλου εσχατολογικού Αγίου ???
Με την ίδια στυγνή λογική που χρησιμοποιείς το παρακάτω εφόσον δεν βάζει κεφαλαιά
ἐθεώρουν ἕως ὅτου οἱ θρόνοι ἐτέθησαν, καὶ παλαιὸς ἡμερῶν ἐκάθητο, καὶ τὸ ἔνδυμα αὐτοῦ λευκὸν ὡσεὶ χιών, καὶ ἡ θρὶξ τῆς κεφαλῆς αὐτοῦ ὡσεὶ ἔριον καθαρόν, ὁ θρόνος αὐτοῦ φλὸξ πυρός, οἱ τροχοὶ αὐτοῦ πῦρ φλέγον·
τι θα πεις;

Οτι ο Παλαιός των ημερών δεν ειναι ο Θεός,αλλά εσχατολογικός άγιος;

Re: Η χιλιετής βασιλεία της Αποκαλύψεως (Αποκ 20:1-15)

519
PiFreeman έγραψε:Η προσωπική μου γνώμη και ΜΟΝΟ μέσα από την Αποκάλυψη (και εδώ δεν παραθέτουμε μόνο τις γνώμες ''αυθεντιών'' αλλα έχουμε δικαίωμα πιστεύω ή θέλω να πιστεύω να θεολογήσουμε) είναι ότι η 3η περιπτωση περιγράφεται από το κείμενο του Ευαγγελιστή.
Οι "αυθεντίες" ποιες είναι;

Η εκκλησία τρείς Θεολόγους έχει, τον Ιωάννη,τον Γρηγόριο και τον Συμεών,όλοι οι υπόλοιποι που χρησιμοποιούν αυτήν την λέξη λέγονται καταχραστικά κατά την άποψη μου θεολογοι.

Για να θεολογήσεις δεν είναι απλά θέμα ιστορικής αλληλουχίας και συνένωσης των χωρίων,αλλά πνευματικής καθαρότητας του νοός.
Εμείς δεν θεολογούμε,εκφέρουμε άποψη.

PiFreeman έγραψε:1. πουθενά δεν φαίνεται ότι τα 1000 έτη δεν συμπίπτουν (1000 έτη δεσίματος και 1000 έτη βασιλείας του Θεού). Η άποψη περι μετοχής στη βασιλεία αυτών που ειναι αχάρακτοι στηρίζεται στο ότι μετέχουν στη χιλιετία διότι δεν είναι η ιδια μ αυτη του δεσίματος του σατανά για να μπορούν να τοποθετήσουν τον αντίχριστο ΜΕΤΑ τη Χιλιετία και λίγο ΠΡΙΝ τη Β΄Παρουσία αλλα εκπίπτουν στο σφάλμα της συνέχισης της χιλιετούς βασιλείας με την Ουράνια στη Β Παρουσία που δεν έχει λογική συνάφεια.
Ο sarotos δεν σου είπε αυτό.
Δεν σου είπε οτι ο Αντίχριστος έρχεται μετά την χιλιετία.

Σου ξαναβάζω τι είπε.
η πρωτη ξεκιναει την ημερα της πεντηκοστης και τελειωνει επιγειως κατα την Δευτερα Παρουσια οπου συνεχιζει η βασιλεια αυτη πλεον στην Βασιλεια των ουρανων.
ουσιαστικα λοιπον, ειναι ατελευτητος.

η δευτερη χιλιετια δεσιματος του σατανα, ξεκιναει κατα την ανασταση του Χριστου και τελειωνει τον καιρο της βασιλειας του αντιχριστου.
Είανι διαφορετικές χρονικές περίοδοι,ΔΕΝ ταυτίζονται.

PiFreeman έγραψε: 3. πουθενά δεν φαίνεται ότι όταν ρίχνεται ο Σατανάς στο πύρ, ρίχνεται και ο Αντίχριστος (ενώ αυτός ΗΔΗ έχει ριχθει)
Πουθενά δεν φαίνεται οτι και ο Αντιχριστός ήταν ηδη μέσα,πουθενά δεν λέει ΗΔΗ,δεν υπάρχει κάποιος χρονικός προσδιορισμός.
καὶ ὁ διάβολος ὁ πλανῶν αὐτοὺς ἐβλήθη εἰς τὴν λίμνην τοῦ πυρὸς καὶ τοῦ θείου, ὅπου καὶ τὸ θηρίον καὶ ὁ ψευδοπροφήτης
Η βασική παλιά ορθόδοξη εσχατολογία έχει πολλά δεδομένα που δεν στηρίζονται στο κείμενο της Αποκάλυψης διότι είναι θέμα ερμηνείας που δεν έχει γίνει σωστά διότι στηρίζεται σε θρυλους και κλασσικές μεσαιωνικές προφητείες που τοποθετούν τον αντίχριστο λιγο πριν τη Β Παρουσία. Το ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ Η ΛΕΞΗ ''ΛΙΓΟ''. Εκεί ειναι το κλειδί.
Ποια είναι η παλιά ορθόδοξη εσχατολογία;

Re: Η χιλιετής βασιλεία της Αποκαλύψεως (Αποκ 20:1-15)

520
PiFreeman έγραψε:Εφόσον στην αρχή η Αποκάλυψη λέει ότι είναι του ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ, απορώ γιατί στο 19ο κεφάλαιο αναφέρει ότι το όνομα ''λογος του Θεού'' (και με μικρό λαμβδα παρακαλώ) εχει όνομα που ΟΥΔΕΙΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΠΑΡΑ ΑΥΤΟΣ !!!!!! Πως είναι ο Ιησούς Χριστός που έχει όνομα που ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ εφόσον ειναιο φως φαναρι οτι ειναι αυτός ??? Επιπολαια η εξηγησή σου sarotos αλλα και η κλασσική εξήγηση απο τους πολλους θεολόγους . Επίσης η μορφή του Κυρίου είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ με τη μορφή αυτού του προσώπου που περιγράφεται στο 19ο κεφάλαιο
Μια χαρά είναι η εξήγηση του sarotos,

Ακριβώς όπως σου τα είπε εδω
http://www.filoumenos.com/forum/viewtop ... 225#p77225

Aυτά έχουν ειπωθεί σε προηγούμενες σελίδες στο παρόν θέμα πολλάκις.
ΠΟΥΘΕΝΑ Η ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ ΔΕΝ ΤΑΥΤΙΖΕΙ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΓΩΓ ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΜΑΓΕΔΔΩΝΑ . ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΥΟ ΣΗΜΕΙΑ ΕΡΜΗΝΕΥΤΗΚΑΝ ΛΑΘΟΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΑΙ ΑΡΧΙΖΕΙ Η ΠΑΠΑΓΑΛΙΑ ΚΑΙ Η ΠΑΤΕΡΟΛΑΤΡΕΙΑ.
Πουθενά η αγία γραφή δεν λέει οτι οι πλανηθέντες υπο του Σατανά είναι οι Νεφελίμ,όμως το πιστεύεις.
Είναι εντυπωσιακό,μόλις κάτι δεν μας ταιριάζει να κατηγορούμε τους Πατέρες για λάθος ερμηνεία και για Πατερολατρεία.
Νεοφανής όρος.

Στον πόλεμο του Αρμαγεδών,που είναι περιοχή λέει
συναγαγεῖν αὐτοὺς εἰς τὸν πόλεμον τῆς ἡμέρας ἐκείνης τῆς μεγάλης τοῦ Θεοῦ τοῦ παντοκράτορος.
Δυό ερωτήσεις.

Ποια ειναι η ημέρα αυτή;
Έχουμε περιγραφή πολέμου;Τι γίνεται στο πόλεμο αυτό;

Re: Η χιλιετής βασιλεία της Αποκαλύψεως (Αποκ 20:1-15)

521
δεν φαινεται απο Πουθενά οτι ενω νικιεται ο Αντιχριστος Εν χωρω και εν Χρονω , οτι νικιεται ενσαρκως απο τον Χριστό.
Γιατί ποιος είπε οτι νικιεται ενσάρκως;

ὃν ὁ Κύριος ἀναλώσει τῷ πνεύματι τοῦ στόματος αὐτοῦ
και
15 καὶ ἐκ τοῦ στόματος αὐτοῦ ἐκπορεύεται ῥομφαία ὀξεῖα δίστομος
αι το συμβολισμο του 19ου κεφαλαιου οπου η ερμηνεια εν χωρω και χρονω της νικης του Κυριου δεν με καλυπτει διοτι αντιβαινει στην ελευση Του ως Κριτή και στο Τελος του χωροχρονου.
Δηλαδή εσυ τι πιστεύεις,οτι θα βλέπεις τον Χριστό πάνω σε λευκό άλογο με ουράνια στρατεύματα μαζί του;

Αδερφέ,ούτε επιστημονικώς ,ούτε λογικώς ερμηνεύετε και κατανοήτε η Αποκάλυψη.
Αν προβούμε με αυτόν τον τρόπο,θα πέσουμε σε πλάνη.

Η Αποκάλυψη αποκαλύπτεται ,δεν διαβάζεται,ούτε εκλογικεύεται.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Προφητείες και Αποκάλυψη”