Re: Η ΑΝΑΛΑΜΠΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ

10
Επειδή απ'ότι βλέπω ,έχετε αρχίσει συζήτηση περι ερμηνείας της Αποκαλύψεως,σας συστήνω το ακόλουθο
http://www.filoumenos.com/forum/viewtop ... 18&t=14720

Είναι η ερμηνεία της Αποκαλύψεως κατα το δυνατόν απο τον αρχιμανδρίτη Χαρ.Βασιλόπουλο,πιστεύω θα λυθούν αρκετές απορίες.

Για την χιλιετή βασιλεία αναφέρεται εδώ.
''...δεν είναι η πάλη ημών εναντίον εις αίμα και σάρκα, αλλ' εναντίον εις τας αρχάς, εναντίον εις τας εξουσίας, εναντίον εις τους κοσμοκράτορας του σκότους του αιώνος τούτου, εναντίον εις τα πνεύματα της πονηρίας εν τοις επουρανίοις''\n[/align]

Re: Η ΑΝΑΛΑΜΠΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ

11
οχι φιλε μου, δεν υπαρχει ζωη μετα τον αντιχριστο. ΟΛΟΙ οι Πατερες και το Δογμα της Ορθοδοξου πιστεως ειναι κατηγορηματικο και σαφεστατο.
Τι υπάρχει μετά τον Αντίχριστο ;
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: Η ΑΝΑΛΑΜΠΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ

12
σωστη η ερωτηση καθως ηταν λαθος δικο μου το να πω μετα τον αντιχριστο δεν υπαρχει ζωη.

στην πραγματικοτητα τοτε ξεκιναει η πραγματικη ζωη για οσους ειναι κοινωνοι με τον Χριστο και τοτε ξεκιναει ο πραγματικος θανατος για οσους δεν ειναι.

επισης δεν υπαρχει "μετα τον αντιχριστο", καθως το τελος του αντιχριστου και η Δευτερα Παρουσια γινονται ταυτοχρονα.

συνεπως μετα τον αντιχριστο θα λεγαμε οτι ξεκιναει η βασιλεια των ουρανων για τους πιστους, και το ασβεστο πυρ για τους αδικους.
το τελος του αντιχριστου σημαινει την ελευση του Χριστου την ημερα της παγκοσμιου κρισεως στην Δευτερα Παρουσια Του.

Re: Η ΑΝΑΛΑΜΠΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ

13
ΚΑΙ ΕΙΔΟΝ ΤΟ ΘΗΡΙΟΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΒΑΣΙΛΕΙΣ ΤΗΣ ΓΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΤΡΑΤΕΥΜΑΤΑ ΑΥΤΩΝ ΣΥΝΗΓΜΕΝΑ ΔΙΑ ΝΑ ΚΑΜΩΣΙ ΠΟΛΕΜΟΝ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΘΗΜΕΝΟΝ ΕΠΙ ΤΟΥ ΙΠΠΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΣΤΡΑΤΕΥΜΑ ΑΥΤΟΥ
ΚΑΙ ΕΠΙΑΣΘΗ ΤΟ ΘΗΡΙΟΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟΥΤΟΥ Ο ΨΕΥΔΟΠΡΟΦΗΤΗΣ ΟΣΤΙΣ ΕΚΑΜΕ ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΕΝΩΠΙΟΝ ΑΥΤΟΥ ΜΕ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΠΛΑΝΗΣΕ ΤΟΥΣ ΛΑΒΟΝΤΑΣ ΤΟ ΧΑΡΑΓΜΑ ΤΟΥ ΘΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΚΥΝΟΥΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΑΥΤΟΥ ΖΩΝΤΕΣ ΕΡΡΙΦΘΗΣΑΝ ΟΙ ΔΥΟ ΕΙΣ ΤΗΝ ΛΙΜΝΗΝ ΤΟΥ ΠΥΡΟΣ ΤΗΝ ΚΑΙΟΜΕΝΗΝ ΜΕ ΤΟ ΘΕΙΟΝ
ΚΑΙ ΟΙ ΛΟΙΠΟΙ ΕΦΟΝΕΥΘΗΣΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΡΟΜΦΑΙΑΝ ΤΟΥ ΚΑΘΗΜΕΝΟΥ ΕΠΙ ΤΟΥ ΙΠΠΟΥ ΤΗΝ ΕΞΕΡΧΟΜΕΝΗΝ ΕΚ ΤΟΥ ΣΤΟΜΑΤΟΣ ΑΥΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΤΑ ΟΡΝΕΑ ΕΧΟΡΤΑΣΘΗΣΑΝ ΕΚ ΤΩΝ ΣΑΡΚΩΝ ΑΥΤΩΝ

Το παρακάτω είναι η συνέχεια του παραπάνω?
Ναι ή όχι?
Μήπως είναι μία απλή παρένθεση του Ιωαννη?
Διότι εμένα μου φαίνεται μια απλή συνεχεια..... διότι τελιώνει και η Αποκάλυψη.


ΚΑΙ ΕΙΔΟΝ ΑΓΓΕΛΟΝ ΚΑΤΑΒΑΙΝΟΝΤΑ ΕΚ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ ΟΣΤΙΣ ΕΙΧΕ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙΟΝ ΤΗΣ ΑΒΥΣΣΟΥ ΚΑΙ ΑΛΥΣΙΝ ΜΕΓΑΛΗΝ ΕΝ ΤΗ ΧΕΙΡΙ ΑΥΤΟΥ
ΚΑΙ ΕΠΙΑΣΕ ΤΟΝ ΔΡΑΚΟΝΤΑ ΤΟΝ ΟΦΙΝ ΤΟΝ ΑΡΧΑΙΟΝ ΟΣΤΙΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΒΟΛΟΣ ΚΑΙ ΣΑΤΑΝΑΣ ΚΑΙ ΕΔΕΣΕΝ ΑΥΤΟΝ ΧΙΛΙΑ ΕΤΗ


Τωρα ώς προς αυτα που έγραψες....
ΚΑΙ ΕΡΡΙΨΕΝ ΑΥΤΟΝ ΕΙΣ ΤΗΝ ΑΒΥΣΣΟΝ ΚΑΙ ΕΚΛΕΙΣΕΝ ΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΕΣΦΡΑΓΙΣΕΝ ΕΠΑΝΩ ΑΥΤΟΥ ΔΙΑ ΝΑ ΜΗ ΠΛΑΝΗΣΗ ΤΑ ΕΘΝΗ ΠΛΕΟΝ ΕΩΣΟΥ ΠΛΗΡΩΘΩΣΙ ΤΑ ΧΙΛΙΑ ΕΤΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΑΥΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΥΘΗ ΟΛΙΓΟΝ ΚΑΙΡΟΝ
Παραπάνω μας λέει για να μην πλανήσει τα έθνη (δηλαδή όλον τον κόσμο)........ εσύ λές ότι αναφέρεται μόνο στους χριστιανούς,στην εξουσία του διαβόλου και στην Σταύρωση του Χριστου.

Ας το πάρουμε και με την απλή λογική(που ισως δεν αρέσει σε κάποιους).

Μας λέει ο Ιωαννης ότι Αγγελος κλείνει τον Σατανα στην Αβυσσο για να μην πλανήσει πλέον αλλο τα έθνη.
Εκλείσεν αλλά και εσφράγισεν απο πάνω!

Όλα μεταφορικά είναι αυτα? για ποιο λόγο να χρησιμοποιει αυτες τις λέξεις εφόσον θέλει να δείξει κάτι άλλο απλό ο Ιωαννης?

Τόσα χρόνια βλέπουμε ότι ο Διάβολος μας πλανά διότι ο περισσότερος κόσμος είναι στην αμαρτία.
Βεβαια στα χρόνια του Αντιχριστου θα φτάσουμε στο αποκορύφωμα, όμως εσύ λες ότι αυτά ισχύουν μονο για τους χριστιανούς....... οι οποίοι ανέκαθεν είμαστε μια μικρή μειοψηφία στην οικουμένη.

Δεν μπορεί λοιπόν να αναφέρεται μόνο για τους χριστιανούς αλλά για όλον τον κόσμο..... και σωστά ο Ιωαννης αναφέρεται στα έθνη της γης και δεν κάνει διαχωρισμό.

Ομως λέει η παράγραφος ότι θα κλείσει και θα σφραγίσει τον Διάβολο ώστε να μην ξαναπλανέψει τα έθνη.

Και ποιοι είναι αυτοί που έχουν απομείνει απο τα έθνη?

Μα φυσικά αυτοί που δεν πήραν στον σφράγισμα και ήταν στο πλευρό του Χριστού.

Διότι ακριβώς πρίν είχε συμβεί αυτο:

ΚΑΙ ΕΠΙΑΣΘΗ ΤΟ ΘΗΡΙΟΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟΥΤΟΥ Ο ΨΕΥΔΟΠΡΟΦΗΤΗΣ ΟΣΤΙΣ ΕΚΑΜΕ ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΕΝΩΠΙΟΝ ΑΥΤΟΥ ΜΕ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΠΛΑΝΗΣΕ ΤΟΥΣ ΛΑΒΟΝΤΑΣ ΤΟ ΧΑΡΑΓΜΑ ΤΟΥ ΘΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΚΥΝΟΥΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΑΥΤΟΥ ΖΩΝΤΕΣ ΕΡΡΙΦΘΗΣΑΝ ΟΙ ΔΥΟ ΕΙΣ ΤΗΝ ΛΙΜΝΗΝ ΤΟΥ ΠΥΡΟΣ ΤΗΝ ΚΑΙΟΜΕΝΗΝ ΜΕ ΤΟ ΘΕΙΟΝ
21 ΚΑΙ ΟΙ ΛΟΙΠΟΙ ΕΦΟΝΕΥΘΗΣΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΡΟΜΦΑΙΑΝ ΤΟΥ ΚΑΘΗΜΕΝΟΥ ΕΠΙ ΤΟΥ ΙΠΠΟΥ ΤΗΝ ΕΞΕΡΧΟΜΕΝΗΝ ΕΚ ΤΟΥ ΣΤΟΜΑΤΟΣ ΑΥΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΤΑ ΟΡΝΕΑ ΕΧΟΡΤΑΣΘΗΣΑΝ ΕΚ ΤΩΝ ΣΑΡΚΩΝ ΑΥΤΩΝ

Αρα όπως βλέπουμε αυτοί που απομένουν είναι οι πιστοί..... και για αυτό λέει ότι ο Ιωαννης ότι κλείνει τον διάβολο για χίλια έτη ώστε να μην πλανήσει πλέον τα έθνη.


ΚΑΙ ΕΙΔΟΝ ΘΡΟΝΟΥΣ ΚΑΙ ΕΚΑΘΗΣΑΝ ΕΠ ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ ΚΡΙΣΙΣ ΕΔΟΘΗ ΕΙΣ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΙΔΟΝ ΤΑΣ ΨΥΧΑΣ ΤΩΝ ΠΕΠΕΛΕΚΙΣΜΕΝΩΝ ΔΙΑ ΤΗΝ ΜΑΡΤΥΡΙΑΝ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΚΑΙ ΔΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟΝ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΟΙΤΙΝΕΣ ΔΕΝ ΠΡΟΣΕΚΥΝΗΣΑΝ ΤΟ ΘΗΡΙΟΝ ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΑΥΤΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΛΑΒΟΝ ΤΟ ΧΑΡΑΓΜΑ ΕΠΙ ΤΟ ΜΕΤΩΠΟΝ ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙ ΤΗΝ ΧΕΙΡΑ ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ ΕΖΗΣΑΝ ΚΑΙ ΕΒΑΣΙΛΕΥΣΑΝ ΜΕΤΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΤΑ ΧΙΛΙΑ ΕΤΗ
Εδώ μας λέει ότι στου Θρόνους κάθισαν αυτοί που αποκεφαλίστηκαν για τον Χριστό και δεν προσκύνησαν το θηρίο,ούτε πήραν το χάραγμα.

Αυτοί ξαναγύρισαν στην ζωή και έζησαν για χίλια χρόνια μαζί εμ τον χριστό.
ΟΙ ΔΕ ΛΟΙΠΟΙ ΤΩΝ ΝΕΚΡΩΝ ΔΕΝ ΑΝΕΖΗΣΑΝ ΕΩΣΟΥ ΠΛΗΡΩΘΩΣΙ ΤΑ ΧΙΛΙΑ ΕΤΗ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΑΣΤΑΣΙΣ Η ΠΡΩΤΗ
Οι υπόλοιποι νεκροί δεν ξαναγύρισαν στην ζωή μέχρι να συμπληρωθούν τα χίλια έτη.

Αυτή είναι η πρώτη ανάσταση!

ΜΑΚΑΡΙΟΣ ΚΑΙ ΑΓΙΟΣ ΟΣΤΙΣ ΕΧΕΙ ΜΕΡΟΣ ΕΙΣ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΙΝ ΕΠΙ ΤΟΥΤΩΝ Ο ΘΑΝΑΤΟΣ Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΞΟΥΣΙΑΝ ΑΛΛΑ ΘΕΛΟΥΣΙΝ ΕΙΣΘΑΙ ΙΕΡΕΙΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΣΙ ΒΑΣΙΛΕΥΣΕΙ ΜΕΤ ΑΥΤΟΥ ΧΙΛΙΑ ΕΤΗ

Μακάριοι και Άγιοι λοιπόν αυτοί.

Και τώρα ας δώσουμε βάση στο τελευταίο που λέει:

Αυτοί θα είναι το Ιερατείο του Θεού και του Χριστού που θα βασιλέψει μαζί Του για χίλια χρόνια


Πως γίνεται αυτοί που δεν πήραν το χαραγμα και δεν προσκύνησαν την εικόνα του Θηρίου να ειναι το Ιερατείο του Χριστού που θα βασιλέψει για χίλια χρόνια................ εφόσον λέτε ότι τα χίλια χρόνια ξεκινάνε απο την Σταυρωση του Χριστού.....ενώ αυτοί που μαρτυρουν και δεν παίρνουν το χάραγμα είναι στο τέλος της χιλιαετίας(οπως την αντιλαμβάνονται κάποιοι).


Πάμε παρακατω:
ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΠΛΗΡΩΘΩΣΙ ΤΑ ΧΙΛΙΑ ΕΤΗ ΘΕΛΕΙ ΛΥΘΗ Ο ΣΑΤΑΝΑΣ ΕΚ ΤΗΣ ΦΥΛΑΚΗΣ ΑΥΤΟΥ
8 ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΕΞΕΛΘΕΙ ΔΙΑ ΝΑ ΠΛΑΝΗΣΗ ΤΑ ΕΘΝΗ ΤΑ ΕΙΣ ΤΑΣ ΤΕΣΣΑΡΑΣ ΓΩΝΙΑΣ ΤΗΣ ΓΗΣ ΤΟΝ ΓΩΓ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΑΓΩΓ ΔΙΑ ΝΑ ΣΥΝΑΞΗ ΑΥΤΟΥΣ ΕΙΣ ΠΟΛΕΜΟΝ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΩΣ Η ΑΜΜΟΣ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΗΣ
9 ΚΑΙ ΑΝΕΒΗΣΑΝ ΕΠΙ ΤΟ ΠΛΑΤΟΣ ΤΗΣ ΓΗΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΚΥΚΛΩΣΑΝ ΤΟ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟΝ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΛΙΝ ΤΗΝ ΗΓΑΠΗΜΕΝΗΝ ΚΑΙ ΚΑΤΕΒΗ ΠΥΡ ΑΠΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΕΚ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤΕΦΑΓΕΝ ΑΥΤΟΥΣ



Λες ότι ο πόλεμος ο παραπάνω είναι ο διωγμός των χριστιανών απο τον Αντίχριστο κτλ κτλ.

Τότε πριν απ όλα αυτα τι ακριβώς έγινε εδώ:

ΚΑΙ ΕΙΔΟΝ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟΝ ΑΝΕΩΓΜΕΝΟΝ ΚΑΙ ΙΔΟΥ ΙΠΠΟΣ ΛΕΥΚΟΣ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΗΜΕΝΟΣ ΕΠ ΑΥΤΟΝ ΕΚΑΛΕΙΤΟ ΠΙΣΤΟΣ ΚΑΙ ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΚΑΙ ΚΡΙΝΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΕΜΕΙ ΕΝ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ
12 ΟΙ ΔΕ ΟΦΘΑΛΜΟΙ ΑΥΤΟΥ ΗΣΑΝ ΩΣ ΦΛΟΞ ΠΥΡΟΣ ΚΑΙ ΕΠΙ ΤΗΣ ΚΕΦΑΛΗΣ ΑΥΤΟΥ ΔΙΑΔΗΜΑΤΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΕΙΧΕΝ ΟΝΟΜΑ ΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΝ ΤΟ ΟΠΟΙΟΝ ΟΥΔΕΙΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΕΙΜΗ ΑΥΤΟΣ
13 ΚΑΙ ΗΤΟ ΕΝΔΕΔΥΜΕΝΟΣ ΙΜΑΤΙΟΝ ΒΕΒΑΜΜΕΝΟΝ ΜΕ ΑΙΜΑ ΚΑΙ ΚΑΛΕΙΤΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΑΥΤΟΥ Ο ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ
14 ΚΑΙ ΤΑ ΣΤΡΑΤΕΥΜΑΤΑ ΤΑ ΕΝ ΤΩ ΟΥΡΑΝΩ ΗΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΑΥΤΟΝ ΕΦ ΙΠΠΩΝ ΛΕΥΚΩΝ ΕΝΔΕΔΥΜΕΝΟΙ ΒΥΣΣΙΝΟΝ ΛΕΥΚΟΝ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΟΝ
15 ΚΑΙ ΕΚ ΤΟΥ ΣΤΟΜΑΤΟΣ ΑΥΤΟΥ ΕΞΕΡΧΕΤΑΙ ΡΟΜΦΑΙΑ ΚΟΠΤΕΡΑ ΔΙΑ ΝΑ ΚΤΥΠΑ ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΑ ΕΘΝΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΘΕΛΕΙ ΠΟΙΜΑΝΕΙ ΑΥΤΟΥΣ ΕΝ ΡΑΒΔΩ ΣΙΔΗΡΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΑΤΕΙ ΤΟΝ ΛΗΝΟΝ ΤΟΥ ΟΙΝΟΥ ΤΟΥ ΘΥΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΡΓΗΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΤΟΥ ΠΑΝΤΟΚΡΑΤΟΡΟΣ
16 ΚΑΙ ΕΠΙ ΤΟ ΙΜΑΤΙΟΝ ΚΑΙ ΕΠΙ ΤΟΝ ΜΗΡΟΝ ΑΥΤΟΥ ΕΧΕΙ ΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΝ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΒΑΣΙΛΕΥΣ ΒΑΣΙΛΕΩΝ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΣ ΚΥΡΙΩΝ
17 ΚΑΙ ΕΙΔΟΝ ΕΝΑ ΑΓΓΕΛΟΝ ΙΣΤΑΜΕΝΟΝ ΕΝ ΤΩ ΗΛΙΩ ΚΑΙ ΕΚΡΑΞΕ ΜΕΤΑ ΦΩΝΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΛΕΓΩΝ ΠΡΟΣ ΠΑΝΤΑ ΤΑ ΟΡΝΕΑ ΤΑ ΠΕΤΩΜΕΝΑ ΕΙΣ ΤΟ ΜΕΣΟΥΡΑΝΗΜΑ ΕΛΘΕΤΕ ΚΑΙ ΣΥΝΑΓΕΣΘΕ ΕΙΣ ΤΟ ΔΕΙΠΝΟΝ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΘΕΟΥ
18 ΔΙΑ ΝΑ ΦΑΓΗΤΕ ΣΑΡΚΑΣ ΒΑΣΙΛΕΩΝ ΚΑΙ ΣΑΡΚΑΣ ΧΙΛΙΑΡΧΩΝ ΚΑΙ ΣΑΡΚΑΣ ΙΣΧΥΡΩΝ ΚΑΙ ΣΑΡΚΑΣ ΙΠΠΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΑΘΗΜΕΝΩΝ ΕΠ ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ ΣΑΡΚΑΣ ΠΑΝΤΩΝ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΚΑΙ ΔΟΥΛΩΝ ΚΑΙ ΜΙΚΡΩΝ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΩΝ
19 ΚΑΙ ΕΙΔΟΝ ΤΟ ΘΗΡΙΟΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΒΑΣΙΛΕΙΣ ΤΗΣ ΓΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΤΡΑΤΕΥΜΑΤΑ ΑΥΤΩΝ ΣΥΝΗΓΜΕΝΑ ΔΙΑ ΝΑ ΚΑΜΩΣΙ ΠΟΛΕΜΟΝ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΘΗΜΕΝΟΝ ΕΠΙ ΤΟΥ ΙΠΠΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΣΤΡΑΤΕΥΜΑ ΑΥΤΟΥ
20 ΚΑΙ ΕΠΙΑΣΘΗ ΤΟ ΘΗΡΙΟΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟΥΤΟΥ Ο ΨΕΥΔΟΠΡΟΦΗΤΗΣ ΟΣΤΙΣ ΕΚΑΜΕ ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΕΝΩΠΙΟΝ ΑΥΤΟΥ ΜΕ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΠΛΑΝΗΣΕ ΤΟΥΣ ΛΑΒΟΝΤΑΣ ΤΟ ΧΑΡΑΓΜΑ ΤΟΥ ΘΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΚΥΝΟΥΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΑΥΤΟΥ ΖΩΝΤΕΣ ΕΡΡΙΦΘΗΣΑΝ ΟΙ ΔΥΟ ΕΙΣ ΤΗΝ ΛΙΜΝΗΝ ΤΟΥ ΠΥΡΟΣ ΤΗΝ ΚΑΙΟΜΕΝΗΝ ΜΕ ΤΟ ΘΕΙΟΝ
21 ΚΑΙ ΟΙ ΛΟΙΠΟΙ ΕΦΟΝΕΥΘΗΣΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΡΟΜΦΑΙΑΝ ΤΟΥ ΚΑΘΗΜΕΝΟΥ ΕΠΙ ΤΟΥ ΙΠΠΟΥ ΤΗΝ ΕΞΕΡΧΟΜΕΝΗΝ ΕΚ ΤΟΥ ΣΤΟΜΑΤΟΣ ΑΥΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΤΑ ΟΡΝΕΑ ΕΧΟΡΤΑΣΘΗΣΑΝ ΕΚ ΤΩΝ ΣΑΡΚΩΝ ΑΥΤΩΝ


Λες επίσης ότι:
το κειμενο που εχεις ειναι λανθασμενο φιλε μου.

στο πραγματικο κειμενο δεν θα βρεις πουθενα την λεξη που βαζεις "ειναι" και "ηδη".

ιδου το πραγματικο κειμενο

10 καὶ ὁ διάβολος ὁ πλανῶν αὐτοὺς ἐβλήθη εἰς τὴν λίμνην τοῦ πυρὸς καὶ τοῦ θείου, ὅπου καὶ τὸ θηρίον καὶ ὁ ψευδοπροφήτης, καὶ βασανισθήσονται ἡμέρας καὶ νυκτὸς εἰς τοὺς αἰῶνας τῶν αἰώνων.

Και τι λεει αυτό το πραγματικό κείμενο?
Για κάνε αναλυτική μετάφραση....

Δεν λέει ότι ο διάβολος ρίχτηκε στην λίμνη του πυρός όπου βρίσκεται το θηρίο και ο ψευδοπροφητης?

Ηδη βρισκόταν το θηριο και ο Ψευδοπροφητης διότι αυτα έγιναν ακριβώς πριν απ όλα αυτα.

Είναι η συνέχεια των γεγονότων...... δεν πάμε μια μπρος μία πίσω.


Βεβαια στο παραπάνω δεν αναφέρει Αντίχριστο,Θηρίο,ψευδπροφητη κτλ....... αλλά μόνο τον Σατανά που λύθηκε για να πλανήσει πάλι τα έθνη.

Επίσης βλέπουμε ότι σε αυτόν τον πόλεμο κατεβαίνει φωτιά απο τον ουρανό και τους κάνει στάχτη...... σε αντίθεση με τον αντίχριστο και τον Χριστό που:
ΚΑΙ ΟΙ ΛΟΙΠΟΙ ΕΦΟΝΕΥΘΗΣΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΡΟΜΦΑΙΑΝ ΤΟΥ ΚΑΘΗΜΕΝΟΥ ΕΠΙ ΤΟΥ ΙΠΠΟΥ ΤΗΝ ΕΞΕΡΧΟΜΕΝΗΝ ΕΚ ΤΟΥ ΣΤΟΜΑΤΟΣ ΑΥΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΤΑ ΟΡΝΕΑ ΕΧΟΡΤΑΣΘΗΣΑΝ ΕΚ ΤΩΝ ΣΑΡΚΩΝ ΑΥΤΩΝ

Βλέπουμε επίσης ότι ο Ιωαννης μιλάει για στρατό αμέτρητο σαν την άμμο της θαλάσσης.

Πως γίνεται μετά απο τόσους πολέμους που θα γίνουν και στο καπάκι με τον τρίτο παγκόσμιο πόλεμο με τα 200.000.000 στρατού και μετέπειτα με τις αρρωστιες,τις επιδημίες,τις φτώχιες και τις πείνες να έχει απομείνει στρατός αμέτρητος σαν την άμμο της θαλάσσης?

Δηλαδή εφόσον στον 3ο Παγκόσμιο πόλεμο μας αναφέρει ο Ιωαννης τον αριθμό(200.000.000).... και στον γωγ και μαγώγ μας λέει ότι είναι αμέτρητος προφανώς μας δείχνει ότι αυτός ο πόλεμος θα είναι ακόμα μεγαλύτερος.

Κάτι δεν κολάει σε όλα τα παραπάνω!


Μετά:
ΚΑΙ ΕΙΔΟΝ ΘΡΟΝΟΝ ΛΕΥΚΟΝ ΜΕΓΑΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΘΗΜΕΝΟΝ ΕΠ ΑΥΤΟΥ ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΕΦΥΓΕΝ Η ΓΗ ΚΑΙ Ο ΟΥΡΑΝΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΥΡΕΘΗ ΤΟΠΟΣ ΔΙ ΑΥΤΑ
12 ΚΑΙ ΕΙΔΟΝ ΤΟΥΣ ΝΕΚΡΟΥΣ ΜΙΚΡΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΙΣΤΑΜΕΝΟΥΣ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΗΝΟΙΧΘΗΣΑΝ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΝ ΑΛΛΟ ΗΝΟΙΧΘΗ ΤΟ ΟΠΟΙΟΝ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΕΚΡΙΘΗΣΑΝ ΟΙ ΝΕΚΡΟΙ ΕΚ ΤΩΝ ΓΕΓΡΑΜΜΕΝΩΝ ΕΝ ΤΟΙΣ ΒΙΒΛΙΟΙΣ ΚΑΤΑ ΤΑ ΕΡΓΑ ΑΥΤΩΝ 13 ΚΑΙ ΕΔΩΚΕΝ Η ΘΑΛΑΣΣΑ ΤΟΥΣ ΕΝ ΑΥΤΗ ΝΕΚΡΟΥΣ ΚΑΙ Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΚΑΙ Ο ΑΔΗΣ ΕΔΩΚΑΝ ΤΟΥΣ ΕΝ ΑΥΤΟΙΣ ΝΕΚΡΟΥΣ ΚΑΙ ΕΚΡΙΘΗΣΑΝ ΕΚΑΣΤΟΣ ΚΑΤΑ ΤΑ ΕΡΓΑ ΑΥΤΩΝ
Εδώ γίνεται η κρίση των ανθρώπων συμφωνα με τα έργα τους.


Λες ότι:
οι υπολοιποι δεν περιμενουν να ζησουν τα χιλια χρονια.
δεν λεει αυτο το εδαφιο.
ειναι αρκετα ξεκαθαρο αυτο που λεει.

οι λοιποι των νεκρων.

ποιοι λοιποι?
οι υπολοιποι ανθρωποι. δηλαδη οι υπολοιποι ανθρωποι που δεν συμμετεχουν στην πρωτη ανασταση.
και τι ειναι η πρωτη ανασταση?
το βαπτισμα και η συμμετοχη στην Εκκλησια του Χριστου.
και γιατι τους αναφερει νεκρους?
γιατι ειναι νεκροι. οχι νεκροι για τον κοσμο, αλλα νεκροι στην ψυχη.
Και το παραπάνω το βασίζεις σε αυτο:
«Ασε τους νεκρους να θαψουν τους δικους τους νεκρους»(Λουκάς 9:60)
Πραγματικά δεν καταλαβαίνω που κολάει το ενα με το άλλο!


Λες ότι το εδάφιο δεν λέει ότι δεν περιμένουν τα χίλια χρόνια.

Για κάνε μου ακριβής μετάφραση τι ακριβώς λέει το συγκεκριμένο εδάφιο,διότι θα ξεχάσουμε τελίως τα λίγα ελληνικά που ξέρουμε.
ΟΙ ΔΕ ΛΟΙΠΟΙ ΤΩΝ ΝΕΚΡΩΝ ΔΕΝ ΑΝΕΖΗΣΑΝ ΕΩΣΟΥ ΠΛΗΡΩΘΩΣΙ ΤΑ ΧΙΛΙΑ ΕΤΗ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΑΣΤΑΣΙΣ Η ΠΡΩΤΗ

................................................
ειναι φιλε μου.
ειναι καθαρα συμβολικος, οπου δειχνει το μακρυ της περιοδου.

επισης, και οι 144.000 ειναι συμβολικος αριθμος.

Ψάχτω καλύτερα το θέμα....... όλα όσα λέει ο Ιωαννης είναι κυριολεκτικά και οχι συμβολικα!

14 ΚΑΙ Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΚΑΙ Ο ΑΔΗΣ ΕΡΡΙΦΘΗΣΑΝ ΕΙΣ ΤΗΝ ΛΙΜΝΗΝ ΤΟΥ ΠΥΡΟΣ ΟΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΘΑΝΑΤΟΣ
15 ΚΑΙ ΟΣΤΙΣ ΔΕΝ ΕΥΡΕΘΗ ΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΣ ΕΝ ΤΩ ΒΙΒΛΙΩ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΕΡΡΙΦΘΗ ΕΙΣ ΤΗΝ ΛΙΜΝΗΝ ΤΟΥ ΠΥΡΟΣ

Αρα αρχικώς ρίχνεται στην λίμνη του Πυρός το θηρίο με τον ψευδοπροφήτη.
Μετά ρίχνεται ο Σατανάς ...
και τέλος ρίχνεται ο θάνατος και ο άδης παρέα με όλους τους κακούς ανθρώπους.

Μια λογικότατη συνέχεια μπορώ να πώ μαζί με όλα τα γεγονότα που γράφονται.

μας λεει ο Αποστολος Παυλος το εξης ξεκαθαρο

"και τοτε αποκαλυφθησεται ο ανομος ον ο κυριος αναλωσει τω πνευματι του στοματος αυτου και καταργησει τη επιφανεια της παρουσιας αυτου"

θα αποκαλυφθει ο αντιχριστος τον οποιο ο Χριστος θα τον αναλωσει και θα τον καταργησει με το πνευμα του στοματος του στην επιφανη (Δευτερα) Παρουσια Του.


πιο ξεκαθαρο δεν γινεται. περαν τουτου, γινεται παντελως ξεκαθαρο απο πολλα σημεια στην Αγια Γραφη το γεγονος αυτο.
αν κατανοησεις το 20ο κεφαλαιο, θα ξεκαθαρισει μεσα σου.

Είπε κάποιος κάτι το αντίθετο?

Μάλλον παρεξηγείς αυτα που γράφονται ή δεν τα αντιλαμβανεσαι έτσι όπως τα γράφουμε.
Και αυτο δεν ισχύει μόνο για το παραπάνω αλλά και σε πολλά άλλα.
«Γνώσεσθε την αλήθειαν και η αλήθεια ελευθερώσει υμάς»

Re: Η ΑΝΑΛΑΜΠΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ

14
εμμαν,

δεν ξερω βρε φιλε μου τι γινεται, αλλα ολα οσα γραφεις εχουν ηδη απαντηθει. ολα ομως. και 2 φορες.

συνεχιζεις κατα την γνωμη μου να λες απλως τα ιδια σαν να μην εχεις διαβασει τις απαντησεις.
ετσι μου φαινεται.

σου εδωσε απαντηση και ο filoumenos. το μελετησες το λινκ που σου εδωσε?

επισης, ξαναλεμε πως το θεμα το εχει ξεκαθαρισει Οικουμενικη συνοδος.
με λιγα και απλα λογια, απο την στιγμη που δεν δεχεσαι την αποφαση της συνοδου, παει να πει πως δεν δεχεσαι την Ορθοτητα της Ορθοδοξου πιστεως.
και για να σου το κανω και ποιο λιανα, η συνοδος εβγαλε τοτε την αποφαση ξερεις για ποιον λογο?
γιατι υπηρχαν ανθρωποι, οι λεγομενοι χιλιαστες, που περιμεναν ζωη στην γη μετα τον αντιχριστο. ετσι η Οικουμενικη συνοδος για αυτον τον λογο ακριβως εβαλε στο συμβολο της Πιστεως, το λεγομενω "Πιστευω" την φραση "ου της Βασιλειας ουκ εστε τελος".
για την Ορθοδοξια, η αναμονη επιγειου ζωης μετα τον αντιχριστο ειναι αιρεση.
υπαρχει μονο κριση και Δευτερα Παρουσια

περαν ομως τουτων, το εδαφιο ερμηνευεται στον απολυτο βαθμο και απλα δεν το βλεπεις. οι ερωτησεις που κανεις, ειναι οι ιδιες και οι ιδιες ενω εχουν ηδη απαντηθει.
τι να σου απαντησω λοιπον, να γραφω παλι τα ιδια και τα ιδια..

μια συμβουλη μονο μπορω να σου δωσω.
μελετησε την θεση της Ορθοδοξου πιστεως και των Πατερων, και γενικως κανε ερευνα πανω στο θεμα.

ειναι φιλε μου να σαν να λεμε οτι οι Αγιοι εκαναν λαθος και κατι δεν καταλαβαν καλα. καθως ΟΛΟΙ οι Αγιοι εχουν κοινη και συμφωνη γνωμη επι τουτου.
οποτε καπου αλλου χτυπαει το καμπανακι της προσοχης και οχι στην ορθοτητα της Ορθοδοξης ερμηνειας.
εκτος αν πιστευεις λανθασμενους ολους τους Πατερες της πιστεως.
αν δεν το πιστευεις τοτε μελετα (γιατι αν διακρινω απο τις ερωτησεις σου, απλως διαβαζεις το εδαφιο χωρις να εχεις καμια κατανοηση του) ξανα γιατι πραγματικα σου λεω πως ειναι απολυτη και ξεκαθαρη η ερμηνεια.

θα μπορουσα να σου απαντησω σε ολα οσα ειπες, αλλα θα ηταν παλι ανουσιο. θα γυρνουσαμε παλι στα ιδια και στα ιδια οπως εγινε και τωρα.
μονος σου λοιπον κανε την μελετη.



μονο μια ερωτηση θελω να σου κανω για να μας ξεκαθαρισεις λιγο τι εννοεις

σου εγραψα αυτο:

μας λεει ο Αποστολος Παυλος το εξης ξεκαθαρο
"και τοτε αποκαλυφθησεται ο ανομος ον ο κυριος αναλωσει τω πνευματι του στοματος αυτου και καταργησει τη επιφανεια της παρουσιας αυτου"
θα αποκαλυφθει ο αντιχριστος τον οποιο ο Χριστος θα τον αναλωσει και θα τον καταργησει με το πνευμα του στοματος του στην επιφανη (Δευτερα) Παρουσια Του.


και μου απαντησες:

Είπε κάποιος κάτι το αντίθετο?


για να καταλαβω, εφοσον καταλαβαινεις οτι ο αντιχριστος καταργηται απο τον ιδιο τον Χριστο στην Δευτερα του Χριστου Παρουσια, που ειναι το κολλημα σου?
μηπως δεν γνωριζεις πως στην Δευτερα Παρουσια γινεται και η τελικη κρισης του κοσμου?

εαν το γνωριζεις, τοτε πως λες ολα τα παραπανω?

ειναι μια απορια που γεννατε καθως εδω αναφαινεται μια αντιφαση

Re: Η ΑΝΑΛΑΜΠΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ

15
emman,
ξεκαθάρισέ μας λίγο τι πιστεύεις,πιστεύεις οτι μετά την Δευτέρα Παρουσία του Χριστού θα βασιλέψει εδω πάνω στην γη για 1000 έτη;Αυτό όμως δεν λέει και ο χιλιασμός;Οπότε,αφου είναι αίρεση,πως το πιστεύεις εσύ αυτό;

Re: Η ΑΝΑΛΑΜΠΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ

16
sarotos συγνώμη,αλλά δεν μου απάντησες φίλε στα περισσότερα και οι λίγες απαντήσεις ήταν τα γνωστά που γνωρίζουμε.....απο εδώ και απο εκεί.


Πανω σε αυτα που γράφει ο Ιωαννης.... μικρός και λανθασμένος ο λόγος.

Λες για τους Αγίους και τους Πατέρες που μίλησαν για την Αποκάλυψη.

Που ακριβώς μίλησαν για την Αποκάλυψη....διότι απ ότι γνωρίζω κανείς δεν έκανε τον κόπο να μας πει την ακριβή ερμηνεία της.

Κάποιοι τωρα τελευταια αρχισαν να δίνουν κάποιες ερμηνείες οι οποίες ειναι διαφορετικές μεταξύ τους.

Ο καθένας ότι θέλει λεει και γράφει...

Εδώ για τον Αστέρα αψινθο το 99% βγήκε και είπε για το τσέρνομπιλ.

Αυτη ειναι η ερμηνεία τους...... απο εκεί να καταλάβεις τι ερμηνείες κάνουν.


Για τα χιλια χρόνια μπορεί να μην τα δέχτηκαν τους πρώτους αιώνες όπως λες,αλλά δώσε μου να διαβάσω την ερμηνεία τους(αν υπάρχει) για το εν λόγο χωρίο..... να δω την μεταφρασή τους πάνω σε αυτα που λεει ο Ιωαννης.


Εγω προσπαθω να αναλύσω όσο μπορώ καλύτερα αυτα που γράφει ο Ιωαννης χωρίς περικοπές,χωρίς συμπληρωματα άλλων κτλ κτλ

Αυτα που γράφει λοιπόν ο Ιωαννης για μένα τουλάχιστον ειναι σαφής για αυτό και ρωτάω αν κατι δεν καταλαβαίνω καλά να μου το υποδείξετε.

Οχι όμως με αποσπασματα απο εδώ και απο εκεί,αλλά να αναλύσουμε αυτα που λέει και μόνον ο Ιωαννης.

Απλές ερωτησεις κάνω....

Είμαι λοιπόν στην διαθεση να ακουσω και να συζητησω αυτα που γράφει στο εν λόγο χωρίο σε συνάρτηση με την υπόλοιπη Αποκαλυψη.

Βεβαια έχουμε ξεφύγει κατά πολλού απο το θέμας μας :0595
«Γνώσεσθε την αλήθειαν και η αλήθεια ελευθερώσει υμάς»

Re: Η χιλιετής βασιλεία της Αποκαλύψεως

17
sarotos συγνώμη,αλλά δεν μου απάντησες φίλε στα περισσότερα και οι λίγες απαντήσεις ήταν τα γνωστά που γνωρίζουμε.....απο εδώ και απο εκεί.
εμμαν, σου εχω απαντησει σε ολα.

δεν το καταλαβαινεις και γραφεις ξανα τα ιδια.

ας μην μπουμε ομως στην διαδικασια αυτη, στο αν σου απαντησα η οχι, καθως δεν θα βγαλουμε ακρη αφου εσυ θα λες πως δεν απαντησα, ενω εγω θα λεω πως απαντησα σε ολα.

λοιπον, ας δουμε το τι λεει το Ορθοδοξο δογμα για το θεμα, και υστερα παμε και εκει...
Πανω σε αυτα που γράφει ο Ιωαννης.... μικρός και λανθασμένος ο λόγος.
πληρεστατος ο λογος του Ιωαννη.
μονο που η Αγια Γραφη δεν κατανοειται κομματι κομματι, αλλα μονο οταν μελεταται συνολικα.
και αυτη ειναι η ουσιαστικη διαφορα μας απο τους αιρετικους.
οι αιρετικοι ερμηνευουν (μαλλον "διαβαζουν" ειναι ο σωστος ορος) την Αγια Γραφη κομματι κομματι, εδαφιο εδαφιο, ενω η Ορθοδοξια λαμβανει εξολοκληρου την Αγια Γραφη. για να ερμηνευσει ενα εδαφιο θα δει τι λεει ολοκληρη η Αγια Γραφη για το θεμα.
στο συγκεκριμενο εδαφιο βεβαια, ειναι τοσο ξεκαθαρα αυτα που γραφει ο Ιωαννης που δεν χρειαζεται να ανατρεξουμε στο συνολο της.
το μονο που χρειαζεται ειναι η κατανοηση του τι λεει. εαν δεν υπαρξει αυτη η κατανοηση, τοτε πεφτουμε ευθυς αμεσως σε χιλιαστικες αιρεσεις.
Λες για τους Αγίους και τους Πατέρες που μίλησαν για την Αποκάλυψη.
Που ακριβώς μίλησαν για την Αποκάλυψη....διότι απ ότι γνωρίζω κανείς δεν έκανε τον κόπο να μας πει την ακριβή ερμηνεία της.

Κάποιοι τωρα τελευταια αρχισαν να δίνουν κάποιες ερμηνείες οι οποίες ειναι διαφορετικές μεταξύ τους.
οχι εμμαν, δεν ειναι ετσι.

στην πραγματικοτητα σχεδον ολοι οι Πατερες ερμηνευσαν την Αποκαλυψη, αλλα οχι εξολοκληρου. ερμηνευσαν εδαφια εδαφια.
οι μονοι που εκαναν εξολοκληρου ερμηνεια ειναι οι Αγιοι Ανδρεας και Αρεθας.

για το συγκεκριμενο εδαφιο που συζηταμε ομως, οπως σου ειπα εχει λαβει θεση η Εκκλησια στην Δευτερη Οικουμενικη συνοδο και ΔΟΓΜΑΤΙΣΕ περι τουτου.

επιτρεψε μου λοιπον να σου δειξω και τα 2.

τοσο την δογματικοτητα της αιρεσης του χιλιασμου, οτι τα χιλια χρονια δηλαδη ξεκινανε μετα τον αντιχριστο, οσο και την ερμηνεια των Πατερων για το θεμα ωστε να βοηθηθεις.

ας ξεκινησουμε απο την Δευτερη Οικουμενικη συνοδο.

την εποχη εκεινη, οπως ειπαμε, υπηρχαν διαφοροι ανθρωποι οι οποιοι ελεγαν πως τα χιλια χρονια που αναφερει ο Ιωαννης στην Αποκαλυψη ξεκινουν μετα τον αντιχριστο. αυτοι, ειναι οι λεγομενοι χιλιαστες.

η Β Οικουμενικη συνοδος για να καταπολεμησει την αιρεση αυτη, προσθεσε στο "Πιστευω" την φραση "ου της βασιλειας ουκ εστε τελος"
δηλαδη, "του οποιου η βασιλεια δεν εχει τελος".
και αυτο το εκαναν οι Πατερες στην Β Οικουμενικη συνοδο, διοτι συμφωνα με την αιρεση των χιλιαστων, μετα τον αντιχριστο βασιλευει ο Χριστος με τους αγιους Του, και υστερα ΣΤΑΜΑΤΑ η βασιλεια του Χριστου και λυνεται ο σατανας και κανει τον πολεμο Γωγ Μαγωγ.

ετσι λοιπον, για να καταπολεμησουν αυτην την αιρεση και να ξεκαθαρισουν οτι τα χιλια χρονια δεν ειναι ΜΕΤΑ τον αντιχριστο αλλα πριν, ξεκαθαρισαν στο "πιστευω" κιολας, οτι η Βασιλεια του Χριστου εχει ΗΔΗ ξεκινησει, και δεν τελειωνει ποτε.
οπως ακριβως δηλαδη βλεπουμε και τον Ευαγγελιστη να λεει, οτι ο Χριστος εζησε και εβασιλεψε χιλια χρονια μετα των Αγιων Του.
τα χιλια αυτα χρονια τελειωνουν με τον ερχομο του ιδιου του Χριστου, ως Κριτης πλεον στην Δευτερα Παρουσια Του, οπου οι πιστοι θα εχουν ΗΔΗ αρπαχτει σε νεφελες λιγο πριν ερθει ο Χριστος στην γη, οποτε η Βασιλεια του Χριστου μετα των Αγιων Του, δεν τελειωνει ποτε.

ετσι λοιπον emman, το να λες οτι τα χιλια χρονια ξεκινουν μετα τον αντιχριστο, ειναι απλα εκτος Ορθοδοξου πιστεως.
ειναι αιρεση.
εχουμε ως Ορθοδοξοι, Δογμα απο την Δευτερη Οικουμενικη συνοδο, και το λεμε καθε φορα στο "πιστευω" μας, οτι τα χιλια χρονια της βασιλειας του Χριστου δεν τελειωνουν ποτε.
πως λοιπον ειναι δυνατον να ξεκινουν μετα τον αντιχριστο, οπου θα βασιλεβει ο Χριστος με τους Αγιους του χιλια χρονια και υστερα θα τελειωσουν τα χιλια χρονια και θα λυθει ο σατανας για λιγο καιρο?
αφου καθε φορα λεμε στο "Πιστευω" οτι η βασιλεια του Χριστου δεν τελειωνει ποτε.
και για την Ορθοδοξια ειναι ηδη παρων μεσω της Εκκλησιας και των μυστηριων.
η βασιλεια του Χριστου επι της γης, ειναι η Εκκλησια Του.

ξαναλεω λοιπον, πως το να μιλαμε για χιλια χρονια μετα τον αντιχριστο, για την Ορθοδοξια ειναι αιρεση.

Απόσπασμα από το βιβλίο του Αρχιεπ. Αβέρκιου Τόσεβ και πατήρ Σεραφείμ Ρόουζ :

Μετά τη Β' Οικουμενική Σύνοδο πού καταδίκασε τη διδασκαλία του αιρετικού Απολλιναρίου σχετικά με τη χιλιετή βασιλεία του Χριστού, δεν επιτρεπόταν να έχει κανείς τον «χιλιασμό» ούτε ως προσωπική γνώμη. Αυτό επισφραγίστηκε και με την εισαγωγή στο Σύμβολο της Πίστεως των λέξεων «ου της Βασιλείας ουκ έσται τέλος».


οποιος εμενει στην πιστη του οτι τα χιλια χρονια ξεκινουν μετα τον αντιχριστο, δεν πιστευει στο "συμβολο της πιστεως". επομενως φιλε μου ειναι εκτος Ορθοδοξιας. αφου εχει αναθεματιστει η αιρεση αυτη απο την Β Οικουμενικη συνοδο, και πλεον ομολογουμε την πιστη μας αυτη καθε φορα που λεμε το "Πιστευω".

αυτα δεν στα λεω για να πιστεψεις με το ζορι στην Ορθοδοξη ερμηνεια.
στα λεω για να καταλαβεις οτι δεν εχεις κατανοησει το εδαφιο. κατσε λοιπον μελετησε το για να κατανοησεις τι λεει.
το να μπω παλι στην διαδικασια να σου γραφω τα ιδια και τα ιδια και να μου απαντας λες και δεν ειδες ποτε τι σου εγραψα, δεν εχει νοημα.
σου λεω λοιπον πως ειναι δογμα. ειναι η Ορθοδοξη πιστη.
κατσε λοιπον μελετα το ΓΙΑΤΙ ειναι η Ορθοδοξη πιστη σε σχεση με αυτα που σου εγραψα και προσπαθησε να κατανοησεις το γιατι ερμηνευσαν ετσι οι Πατερες.

τωρα, παμε να δουμε με τα ματια μας τις ερμηνειες των Πατερων που σου ειπα πιο πανω.


(Patrologia Graeca, τόμος 106 σελ.408, κεφ. Ξ’)

ΤΟΥ ΕΝ ΑΓΙΟΙΣ ΟΝΤΩΣ ΠΑΤΡΟΣ ΗΜΩΝ
ΑΝΔΡΕΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΚΑΙΣΑΡΕΙΑΣ ΚΑΠΠΑΔΟΚΙΑΣ
ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΕΙΣ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΙΝ


Όπως ο Σατανάς εδέθη από της του Χριστού σταυρώσεως μέχρι[καιρού] συντελείας ̇
και περί των χιλίων ετών.

Καὶ εἶδον ἄγγελον καταβαίνοντα ἐκ τοῦ οὐρανοῦ, ἔχοντα τὴν κλεῖν τῆς ἀβύσσου καὶ ἅλυσιν μεγάλην ἐπὶ τὴν χεῖρα αὐτοῦ. 2 καὶ ἐκράτησε τὸν δράκοντα, τὸν ὄφιν τὸν ἀρχαῖον, ὅς ἐστι Διάβολος καὶ ὁ Σατανᾶς ὁ πλανῶν τὴν οἰκουμένην, καὶ ἔδησεν αὐτὸν χίλια ἔτη, 3 καὶ ἔβαλεν αὐτὸν εἰς τὴν ἄβυσσον, καὶ ἔκλεισε καὶ ἐσφράγισεν ἐπάνω αὐτοῦ, ἵνα μὴ πλανᾷ ἔτι τὰ ἔθνη, ἄχρι τελεσθῇ τὰ χίλια ἔτη• μετὰ ταῦτα δεῖ αὐτὸν λυθῆναι μικρὸν χρόνον.(Αποκ.Κ’)

Ενταύθα την εν τω Δεσποτικώ πάθει γεγενημένην του διαβόλου διηγείται καθαίρεσιν ̇
εν η τον δοκούντα είναι ισχυρόν,ο ισχυρότερος αυτού Χριστός ο Θεός ημών δήσας,
ημάς, τα σκύλα αυτού, εκ των χειρών αυτού ελυτρώσατο,
καταδικάσας αυτόν [εμβληθήναι] εις την άβυσσον.

Τούτο δε δείκνυται εκ των δαιμόνων των παρακαλούντων αυτόν μη πεμφθήναι εις την άβυσσον.

Και ότι δέδεται, τεκμήριον
[και] ο της ειδωλολατρίας αφανισμός ,
και των ειδωλικών ναών η καθαίρεσις,
και των επιβωμίων λύθρων η έκλειψις,
και η παγκόσμιος του θείου θελήματος [εκπλήρωσις τε και] επίγνωσις.

Και ο μέγας δε Ιουστίνος φησίν,εν τη [του] Χριστού παρουσία
πρώτως γνώναι τον διάβολον, ότι καταδεδίκασται εις την άβυσσον,και εις την του πυρός γέενναν.


Δυνατόν τοίνυν, ως οίμαι δια των προλεχθέντων,
και την εκ του Χριστού κατά του διαβόλου νοείσθαι απόφασιν.

Άγγελον δε τη τοιαύτη αποφάσει διακονουντά φησιν, ίνα δείξει [και] των λειτουργικών δυνάμεων τούτον ήττονα κατά δύναμιν, και μάτην κατά της των πάντων [κρατούσης] αρχής θρασυνόμενον.

Άλυσιν δε, προς ημετέραν σαφήνειαν, ωνόμασε την καθεκτικήν αυτού της πονηρίας ενέργειαν.
Χίλια δε έτη….(……………)


εκανα αντιγραφη τα λογια του ιρωα που ειχε παραθεσει σε ενα φορουμ που συζηταγαμε το ιδιο θεμα.
εκει ειχα ποσταρει εικονες απο την πατρολογια και για τον Αγιο Αρεθα οπου μου τις εσβησαν κατα λαθος οι admins.

τωρα δεν μπαινω στην διαδικασια να βγαλω φωτο απο την Πατρολογια.
παντος και ο Αρεθας λεει το ιδιο πραγμα, οτι τα χιλια χρονια ειναι συμβολικα και τα ζουμε ηδη.
οτι δηλαδη λεει και η Εκκλησια επισημως.



emman, σου εκανα μια ερωτηση και δεν ελαβα απαντηση.

στην ξανακανω, και σε παρακαλω απαντησε μου

για να καταλαβω, εφοσον καταλαβαινεις οτι ο αντιχριστος καταργηται απο τον ιδιο τον Χριστο στην Δευτερα του Χριστου Παρουσια, που ειναι το κολλημα σου?
μηπως δεν γνωριζεις πως στην Δευτερα Παρουσια γινεται και η τελικη κριση του κοσμου?
εαν το γνωριζεις, τοτε πως λες ολα τα παραπανω?

Re: Η χιλιετής βασιλεία της Αποκαλύψεως

18
θα ηθελα να συμπληρωσω κατι, αλλα δεν μπορω πλεον να κανω επεξεργασια.

εγραψα το παρακατω που ειναι ελειπης απο μονο του:

ετσι λοιπον, για να καταπολεμησουν αυτην την αιρεση και να ξεκαθαρισουν οτι τα χιλια χρονια δεν ειναι ΜΕΤΑ τον αντιχριστο αλλα πριν, ξεκαθαρισαν στο "πιστευω" κιολας, οτι η Βασιλεια του Χριστου εχει ΗΔΗ ξεκινησει, και δεν τελειωνει ποτε.οπως ακριβως δηλαδη βλεπουμε και τον Ευαγγελιστη να λεει, οτι ο Χριστος εζησε και εβασιλεψε χιλια χρονια μετα των Αγιων Του.τα χιλια αυτα χρονια τελειωνουν με τον ερχομο του ιδιου του Χριστου, ως Κριτης πλεον στην Δευτερα Παρουσια Του, οπου οι πιστοι θα εχουν ΗΔΗ αρπαχτει σε νεφελες λιγο πριν ερθει ο Χριστος στην γη, οποτε η Βασιλεια του Χριστου μετα των Αγιων Του, δεν τελειωνει ποτε.

να συμπληρωσω, πως ο λογος που η βασιλεια του Χριστου δεν τελειωνει ποτε, ειναι διοτι «Η βασιλεία του Θεού εντός υμών εστί». απο την στιγμη που ενας ανθρωπος βαπτιζεται, τοτε ειναι κοινωνος με τον Χριστο. συμβασιλευει με τον Χριστο. ειναι συνκληρονομος της βασιλειας του Πατρος. ειναι κατοικητηριο του Αγιου Πνευματος. η βασιλεια του Χριστου λοιπον με τους αγιους Του, ειναι ατελειωτη, αφου η βασιλεια Του ειναι η Εκκλησια Του.
και αυτη ειναι η διαφορα με τα χιλια χρονια του σατανα.

τα χιλια χρονια του δεσιματος του σατανα, σταματουν με το λυσιμο του την εποχη του αντιχριστου.
τα χιλια χρονια της βασιλειας του Χριστου "σταματουν" στην Δευτερα Παρουσια Του οπου κληρονομουν οι πιστοι την Βασιλεια των ουρανων, δηλαδη δεν σταματουν ποτε.
αυτη ειναι η πρωτη ανασταση.
οταν καποιος συμβασιλευει μζι με τον Χριστο. ειναι δηλαδη μελος της Εκκλησιας του Χριστου.
και οποιος εχει μερος στην πρωτη ανασταση, ειναι δηλαδη μελος στην Εκκλησια του Χριστου, ο δευτερος θανατος, ο θανατος δηλαδη της ψυχης, δεν εχει εξουσια επανω του.

ετσι, τοσο απλα ερμηνευεται το εδαφιο του 20ου κεφαλαιου.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Προφητείες και Αποκάλυψη”