Re: Το βδέλυγμα της ερημώσεως

19
ο Πατροκοσμας εννουσε την εποχη του και τον εαυτο του, για αυτο μιλαει με αυτον τον τροπο, σε ενα κοινο, οπου δεν ειναι σε θεση να κατανοησει βασικα ζητηματα της πιστεως.

παρολα αυτα ομως, ακομη και αν υποθεσουμε οτι μιλουσε για τα εσχατα και συγκεκριμενα για τον προφητη Ηλια προ του αντιχριστου, παραμενει η αποψη του Πατροκοσμα και οχι η θεση και ηπαραδοση της Εκκλησιας.

η Αγια Γραφη ειναι ξεκαθαρη.
οι προφητες θα επιτελεσουν θαυματα και θα βασανισουν τους ανθρωπους με τον λογο τους, και τα θαυματα τους. ολοι οι ανθρωποι θα γνωρισουν τους προφητες, αλλα και θα ευχαριστηθουν με τον δημοσιο θανατο τους.
συνεπως, ο Ηλιας δεν θα κρυφτει.

ξαναλεω ομως, οτι για μενα ειναι ολοφανερο πως ο Πατροκοσμας μιλουσε για τον εαυτο του. μην ξεχναμε πως τα πραγματικα λογια του Πατροκοσμα "αχνοφαινονται" μεσα στις παραμορφωμενες διδαχες που εχουμε στα χερια μας.
μην εκλαμβανουμε κατα γραμμα τα λογια του, αλλα κατα συναφεια. και η συναφεια των λογων του ειναι για μενα πολυ ξεκαθαρη.
ο ενας αντιχριστος ειναι ο παπας, ο αλλος ο τουρκος, και ο Ηλιας ο ιδιος


οσον αφορα το θυσιαστηριο που λες λαπτονα, συμφωνα με την Ορθοδοξη παραδοση, ο αντιχριστος βεβαιως και θα εισχωρησει στο θυσιαστηριο. για μενα ηδη το εχει κανει, αλλα αναμενεται και στην απολυτη μορφη του.

«Δεν θα οδηγήσει εκείνος στην ειδωλολατρία, αλλά θα είναι κάποιος αντίθεος, και θα καταλύσει όλους τους θεούς, και θα προστάξει να προσκυνούν αυτόν αντί του Θεού, και θα καθίσει στο ναό του Θεού, όχι μόνο στον ναό των Ιεροσολύμων, αλλά και στις Εκκλησίες που βρίσκονται παντού» Αγίου Ιωάννου Χρυσοστόμου, ΕΠΕ 23, 54

Re: Το βδέλυγμα της ερημώσεως

20
GLADIATOR έγραψε:
Υπάρχει ένα ερώτημα που απευθύνει ο Ευγένιος (κατόπιν π. Σεραφείμ Ρόουζ) στον Άγιο Ιωάννη Μαξίμοβιτς:

«Το Ευαγγέλιο του Χριστού έχει κηρυχθεί σχεδόν σε όλους τους λαούς στον κόσμο αυτό. Μήπως αυτό σημαίνει ότι έχει φτάσει το τέλος του κόσμου, όπως λένε οι Γραφές;»

«Όχι»
απάντησε ο αρχιεπίσκοπος.

«Το Ευαγγέλιο του Χριστού πρέπει να κηρυχθεί σε όλες τις γλώσσες ανά τον κόσμο με Ορθόδοξο πνεύμα. Τότε μόνο θα έρθει το τέλος του κόσμου…Τούτο σημαίνει, να κηρυχθεί όχι ένα οποιοδήποτε Ευαγγέλιο, όχι ένα οποιοδήποτε είδος χριστιανισμού αλλά η ορθοδοξία»

π. Σεραφείμ Ρόουζ, η ζωή και τα έργα του τ. Α΄, σελ.516, εκδ. Μυριόβιβλος

Το τι λεει ο Αγιος εδω δεν σημαινει οτι ειναι και ετσι..
Αυτα βλεπουν οι αναλαμπιστες και νομιζουν οτι θα γινει κατηχητικο σε εξεδρες ..

Ομως το Ευαγγελιο κηρυχθηκε ορθοδοξα απο τον καιρο των αποστολων και συνεχιστηκε και συνεχιζεται και στο ιντερνετ και τα ραδια με τις ιεραποστολες παντου στον κοσμο
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΣΤΑΣΗ ΣΟΒΑΡΗ ΑΥΤΗ ..
Επίσης ο Αγιος ξέχασε οτι ουτε οι πρωτομαρτυρες ηξεραν τα δογματα, αυτο δεν τους εμποδισε να γινουν μαρτυρες εμπειρικοι. Βλεπε Β.Κορεα, ποσοι υποφερουν για τον Χριστο..Υπαρχει καλυτερο ευαγγελιο απο το ζωντανο παραδειγμα της αυτοθυσιας για τον Θεανθρωπο?
Μπορει κανεις αραγε να πει οτι δεν ηξερε για το ευαγγελιο και την υπαρξη του, ασχετα απο το απαγορευτικο?
Δεν θα επρεπε να του κανει εντυπωση ο διωγμος και το γιατι
τοσοι συμπολιτες του διωκονται?

Ας δουμε ομως την υπααρξη ορθοδοξιας σε πολλα μερη του κοσμου..Η μαρτυρια υπαρχει, περισσοτερο απο καθε αλλη εποχη..Το ευαγγελιο κηρυτεται ορθοδοξα..

http://apocalypsis.forumup.gr/viewtopic ... pocalypsis

Ιερος ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟς

P.G 58.689 KAI ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΠΕΙ ΕΔΩ..
ΚΑΙ ΠΛΗΘΟΣ ΑΚΟΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΜΠΕΙ ΕΔΩ..

Καὶ κηρυχθήσεται τὸ Εὐαγγέλιον
τοῦτο ἐν ὅλῳ τῷ κόσμῳ εἰς μαρτύριον πᾶσι τοῖς ἔθνεσι· καὶ τότε ἥξει τὸ τέλος· τῆς
συντελείας τῶν Ἱεροσολύμων. Ὅτι γὰρ ἐκεῖνο ἔλεγε, καὶ πρὸ τῆς ἁλώσεως τὸ
Εὐαγγέλιον ἐκηρύχθη, ἄκουσον τί φησιν ὁ Παῦλος· Εἰς πᾶσαν τὴν γῆν ἐξῆλθεν ὁ
φθόγγος αὐτῶν·
καὶ πάλιν, Τοῦ Εὐαγγελίου τοῦ κηρυχθέντος
ἔλεγχον, εἰς κατηγορίαν, εἰς μαρτυρίαν· οἱ γὰρ πιστεύσαντες καταμαρτυρήσουσι τῶν
μὴ πιστευσάντων, καὶ κατακρινοῦσιν αὐτούς. Διὰ τοῦτο δὲ μετὰ τὸ κηρυχθῆναι τὸ
Εὐαγγέλιον πανταχοῦ τῆς οἰκουμένης ἀπόλλυται τὰ Ἱεροσόλυμα, ἵνα μηδὲ σκιὰν
ἀπολογίας ἔχωσιν ἀγνωμονοῦντες.
Οἱ γὰρ ἰδόντες τὴν αὐτοῦ δύναμιν πανταχοῦ
διαλάμψασαν, καὶ ἐν ἀκαριαίῳ τὴν οἰκουμένην ἑλοῦσαν, τίνα ἂν ἔχοιεν λοιπὸν
συγγνώμην, ἐπὶ τῆς αὐτῆς ἀγνωμοσύνης μείναντες;
Ὅτι γὰρ πανταχοῦ ἐκηρύχθη τότε, ἄκουσον τί φησιν ὁ Παῦλος·
Τοῦ Εὐαγγελίου τοῦ κηρυχθέντος ἐν πάσῃ τῇ κτίση υπό τὸν οὐρανόν."

Βεβαια αλλου ο ιδιος Αγιος λεει σαν φαινομενικη αντιφαση ..

""Καὶ ὁ Χριστὸς δὲ πολλὴν ὑπὲρ τούτου ποιεῖται φροντίδα, ὅτε καθεσθεὶς ἐν τῷ ὄρει, πάντα μετὰ
ἀκριβείας διελέγετο τοῖς μαθηταῖς τὰ περὶ τῆς συντελείας. Διὰ τί; Ἵνα μὴ ἔχωσι χώραν οἱ τοὺς ἀντιχρίστους
εἰσάγοντες καὶ ψευδοχρίστους. Καὶ πολλὰ τίθησι καὶ αὐτὸς σημεῖα, ἓν μὲν καὶ μέγιστον, λέγων, ὅταν κηρυχθῇ
εἰς πάντα τὰ ἔθνη τὸ Εὐαγγέλιον· ἕτερον δὲ, ὥστε μὴ πλανᾶσθαι περὶ τῆς παρουσίας αὐτοῦ", --Αγ.Ιωάννης ο
Χρυσόστομος - (P.G. 62, 468)

"Διὰ γὰρ τὸ πληθυνθῆναι τὴν ἀνομίαν, ψυγήσεται ἡ ἀγάπη τῶν πολλῶν. Διὰ τοῦτο προεῖπεν ὁ
Δεσπότης· Ἐρευνᾶτε τὰς Γραφὰς, καὶ, Οὐ μὴ πλανηθῆτε. Ἕτερον δὲ πάλιν σημεῖον προέθηκεν λέγων· Καὶ
κηρυχθήσεται τοῦτο τὸ Εὐαγγέλιον ἐν ὅλῃ τῇ οἰκουμένῃ εἰς μαρτύριον πᾶσι τοῖς ἔθνεσι. Καὶ τότε προσδέχου
τὸ τέλος, προσδόκα ἰδεῖν βδέλυγμα τῆς ἐρημώσεως,τὸν υἱὸν τῆς ἀπωλείας, δι' ὃν γενήσεται θλίψις πολλὴ καὶ
μεγάλη, οἵα οὐ γέγονεν ἀπ'ἀρχῆς τοῦ κόσμου.", --Αγ.Ιωάννης ο Χρυσόστομος - (P.G. 59, 563),

Σημείο των εσχάτων είναι και η πρωτοφανής ηθική σήψη και διαφθορά, γεγονός που σημαίνει ότι τελικά
η πλειονότητα των ανθρώπων δεν θα αποδεχτεί το Ευαγγέλιο. Η ανάγκη κήρυξης του Ευαγγέλιου σε όλα τα
έθνη έχει τη σκοπιμότητα να μην υπάρχει δικαιολογία κατά τη μεγάλη κρίση ότι δεν άκουσαν μήνυμα του
Ευαγγέλιου. , Το τέλος του κόσμου, κ.Λάμπρος Σκότζος, Θεολόγος, Συμβ.Εκκλ.Επιτροπ.Αιρέσεων, Εφ.
Δημοκρατία Δεκ. 2012,,

"Σε έναν άρρητο λόγο, σαν το Ευαγγέλιο του Κυρίου μας, δεν είναι δυνατόν να αναζητάμε μονολιθικά
νοήματα. Γιατί το Ευαγγέλιο δεν είναι λόγος ανθρώπινος, έστω και αν με ανθρώπινο λόγο διαδίδεται και
εκφράζεται, (προφορικό ή γραπτό). Και όπως ο Θεός του ουρανού δεν γνωρίζει όρια στην απειρότητά του, έτσι
και ο λόγος του Ευαγγελίου, ως "λόγος Θεού", αν και μας παραδίδεται με ψήγματα νοημάτων από τους
αγίους, μετέχει αιωνίων νοημάτων, των οποίων τις βαθύτατες έννοιες καλούμαστε να τις αναζητούμε στην
αιωνιότητα χωρίς πέρας, διευρύνοντας διαρκώς τη γνώση μας γι' αυτές. Γι' αυτό και οι ερμηνευτές εκείνοι, των
Ιερών Κειμένων της Εκκλησίας, που προσπαθούν να περιορίσουν τη σημασία τους σε μονολιθικές εξηγήσεις,
πλανώνται, και συχνά πέφτουν σε αίρεση. Γιατί είναι "αίρεση", το να επιλέγουμε (να "αιρούμε") και να
απομονώνουμε ένα νόημα σε βάρος των λοιπών νοημάτων του Θείου λόγου.", 12 ερμηνευτικά επίπεδα της
Αποκάλυψης, ΟΟΔΕ, http://www.oodegr.com/oode/profities/ap ... peda_1.htm,

Re: Το βδέλυγμα της ερημώσεως

21
Η κήρυξη του Ευαγγελίου σε όλα τα έθνη ως σημείο των καιρών




Η κήρυξη του Ευαγγελίου σε όλα τα έθνη ως σημείο των καιρών αναφέρεται στον εσχατολογικό λόγο του Κυρίου: « Καὶ κηρυχθήσεται τοῦτο τὸ εὐαγγέλιον τῆς βασιλείας ἐν ὅλῃ τῇ οἰκουμένῃ εἰς μαρτύριον πᾶσιν τοῖς ἔθνεσιν, καὶ τότε ἥξει τὸ τέλος », είπε ο Κύριος. Η κήρυξη του Ευαγγελίου σε όλα τα έθνη χαρακτηρίζεται απ’ τον ιερό Χρυσόστομο ως « μέγιστον σημείον » της συντέλειας του κόσμου.
Ήδη απ’ τους πρώτους Εκκλησιαστικούς χρόνους αυτό το « μέγιστον σημείον » θεωρείται πως, εν μέρει, έχει συμβεί. « Ἀλλὰ λέγω, μὴ οὐκ ἤκουσαν; Μενοῦνγε εἰς πᾶσαν τὴν γῆν ἐξῆλθεν ὁ φθόγγος αὐτῶν καὶ εἰς τὰ πέρατα τῆς οἰκουμένης τὰ ῥήματα αὐτῶν », αναφέρεται στην Προς Ρωμαίους. Οι δώδεκα Απόστολοι είχαν κηρύξει σ’ όλο σχεδόν τον τότε γνωστό κόσμο. Ο Άγιος Κύριλλος Ιεροσολύμων αναφέρει σχετικά: « Καὶ σχεδόν, ὡς ὁρῶμεν, ὁ κόσμος ἅπας τῆς περί Χριστοῦ διδασκαλίας πεπλήρωται ». Ο Άγιος Ιερώνυμος παρατηρεί: « Θεωρούμε πως αυτό το σημείο είτε έχει ήδη εκπληρωθεί είτε θα εκπληρωθεί σε σύντομο χρονικό διάστημα. Γιατί δε νομίζω πως απομένει κάποιο έθνος που να αγνοεί το όνομα του Χριστού. Ακόμη και αν δεν διαθέτει κάποιο κήρυκα, όμως δεν μπορεί να αγνοεί την αναφορά της πίστης απ’ τα έθνη που το περιβάλλουν ». Ο ιερός Αυγουστίνος γράφει: « Τίς θα επίστευεν ότι άπαντα τα έθνη θ’ ανέθεταν τις ελπίδες τους επ’ Αυτόν; Ό,τι ήλπισεν ένας ληστής επί του Σταυρού, το ελπίζουν τα ανά πάσαν την οικουμένην διαδεδομένα έθνη σήμερον ».

Ταυτόχρονα, ωστόσο, το σημείο του ευαγγελισμού των εθνών αναμένεται να εκπληρωθεί και στο μέλλον. Ο Άγιος Αυγουστίνος γράφει πως « υπάρχει ακόμη περιθώριο για καρποφορία και ανάπτυξη μέχρι να εκπληρωθεί η προφητεία ( για εξάπλωση του Ευαγγελίου ) ». Στην επιστολή του για το τέλος του κόσμου αναφέρεται εκτός απ’ το Μθ. 24,14 και στα Ψαλμ. 71,8 και 85,9 και Σοφ. 2,11. Και παρατηρεί πως στην Αφρική υπάρχουν αμέτρητες βαρβαρικές φυλές, στις οποίες το Ευαγγέλιο δεν έχει, ακόμη, κηρυχτεί. Ο Θεοδώρητος Κύρου επισημαίνει πως, πρώτα, θα πρέπει όλη η οικουμένη να καταυγασθεί με τις ακτίνες της Θεογνωσίας και μετά να φανεί « ο του ψεύδους τεχνίτης ». Το ίδιο λέγει και ο Άγιος Ιωάννης ο Δαμασκηνός.Αξίζει να αναφερθεί πως ο ιερός Αυγουστίνος επισημαίνει πως ναι μεν η Εκκλησία θα εξαπλωθεί σ’ όλη τη γη αλλά αυτό δεν σημαίνει πως όλοι οι άνθρωποι του κόσμου θα πιστέψουν. Ο Χριστός προφήτευσε πως θα πιστέψουν όλα τα έθνη, όχι όλοι οι άνθρωποι από όλα τα έθνη. Άλλωστε, κατά τον Απόστολο Παύλο, « οὐ πάντων ἡ πίστις », ενώ η προφητεία του Κυρίου πως οι Χριστιανοί θα μισηθούν από όλα τα έθνη δεν θα εκπληρωθεί παρά μόνο αν σε όλα τα έθνη υπάρχουν κάποιοι που μισούν και κάποιοι που μισούνται.
Στη σύγχρονη βιβλιογραφία τονίζεται η ολοένα και μεγαλύτερη διάδοση του Χριστιανισμού, που είναι μια αναμφισβήτητη πραγματικότητα. Ο M.R. De Haan συνέδεε τον ευαγγελισμό όλων των εθνών και με την εφεύρεση του ραδιοφώνου. Και τόνιζε πως μ’ αυτή την εφεύρεση δεν υπάρχει ούτε ένα μέτρο γης, που να μην έχει φτάσει ο λόγος του Θεού.

Αξίζει να σημειωθεί πως, εξετάζοντας ιστορικά την πορεία της διάδοσης του Ευαγγελίου, βλέπουμε πως π.χ. στην Αμερική το Ευαγγέλιο δεν είχε κηρυχθεί μέχρι τον 15ο αιώνα. Γι’ αυτό και η ανακάλυψή της γέννησε έντονη εσχατολογική προσμονή. Αφού ο κόσμος είχε ανακαλυφθεί και το Ευαγγέλιο είχε κηρυχτεί παντού, μπορούσε πια να έρθει το τέλος του κόσμου. Σήμερα, πράγματι, το Ευαγγέλιο έχει κηρυχτεί στο μεγαλύτερο μέρος του πλανήτη. O Χριστιανισμός είναι η πρώτη σε αριθμό πιστών θρησκεία στο κόσμο. Αυτό δεν συνέβαινε στις αρχές του προηγούμενου αιώνα. Σήμερα, αποτελεί αναμφισβήτητο γεγονός. Αυτή τη στιγμή το Ευαγγέλιο είναι το βιβλίο με τη μεγαλύτερη κυκλοφορία σ’ ολόκληρο τον κόσμο. Εκτιμάται πως μόνο από το 1815 μέχρι το 1984 κυκλοφόρησαν περίπου τρία δισεκατομμύρια αντίτυπα. Συνολικά, υπολογίζεται πως έχουν κυκλοφορήσει μέχρι και έξι δισεκατομμύρια αντίτυπα. Κάθε χρόνο οι Ηνωμένες Βιβλικές εταιρείες κυκλοφορούν περίπου 400 εκατομμύρια αντίτυπα του Λόγου του Θεού. Η Αγία Γραφή είναι, επίσης, το βιβλίο που έχει μεταφραστεί στις περισσότερες ( 2426 ) γλώσσες και διαλέκτους. Θα μπορούσε, λοιπόν, να πει κάποιος πως το σημείο της κήρυξης του Ευαγγελίου σ’ όλα τα έθνη έχει εκπληρωθεί. Ωστόσο, ακόμη, συνεχίζει να εκπληρώνεται ολοένα και περισσότερο. Νέες ιεραποστολές ιδρύονται σε απομακρυσμένες περιοχές, η Αγία Γραφή συνεχίζει να μεταφράζεται σε διάφορες περίεργες διαλέκτους. Στην Κίνα υπολογίζεται πως κάθε χρόνο τουλάχιστον ένα εκατομμύριο άνθρωποι ασπάζονται τον Χριστιανισμό. Η κήρυξη του Ευαγγελίου στα έθνη παραμένει ένα διαρκές ζητούμενο.Ένα άλλο θέμα είναι αν μπορεί να χαρακτηριστεί ως κήρυξη του Ευαγγελίου η εξάπλωση άλλων χριστιανικών ομολογιών, όπως π.χ. του Ρωμαιοκαθολικισμού ή του Προτεσταντισμού. Η απάντηση είναι μάλλον αρνητική, αν αναλογιστούμε πως οι αιρετικοί ονομάζονται « αντίχριστοι » απ’ τους Αγίους Πατέρες. Ο π. Seraphim Rose μιλά για την εξάπλωση της Ορθόδοξης Εκκλησίας τον προηγούμενο αιώνα στην Αφρική και την Αμερική, όταν αναφέρεται σ’ αυτό το « σημείο » του τέλους. Απ’ την άλλη, και οι αιρετικοί μοιράζουν την ίδια Καινή Διαθήκη που διαβάζουμε και εμείς, έστω και αν παρερμηνεύουν κάποια σημεία της. Πάντως, οφείλουμε να σημειώσουμε πως η Ορθόδοξη Ιεραποστολή έχει σημειώσει εξαιρετική πρόοδο τις τελευταίες δεκαετίες, δημιουργώντας Ιεραποστολές σε χώρες, όπου μέχρι πρότινος η Ορθόδοξη μαρτυρία ήταν μηδενική.

( Απόσπασμα – χωρίς τις υποσημειώσεις – απ’ το βιβλίο του Βασιλείου Ταμιωλάκη Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ )
Εικόνα

Re: Έχουν διδαχθεί τα ευαγγέλια σε όλο το κόσμο ή όχι ;

23
Φαίνεται πως οι απόψεις διίστανται, άλλοι λένε ότι θα το διαδώσουν οι δύο προφήτες, εσείς λέτε ότι έχουν ήδη διαδοθεί, και οι οπαδοί του Ιωάννη εκ πενίας ανάμεσα στους οποίους είναι και ο Glad, πιστεύουν ότι η διάδοση θα γίνει με Ορθόδοξο τρόπο όταν έρθει ο Βασιλιάς τους. Τι από όλα να ισχύει ; :happy2
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: Έχουν διδαχθεί τα ευαγγέλια σε όλο το κόσμο ή όχι ;

25
LAPTONAS,
νομιζω η φραση του κ.Ταμιωλακη στο πιο πανω αποσπασμα του βιβλιου, που σωστα ο GLAD εχει βαλει μαυρα σε πολλα σημεια, τα λεει ολα στο σημειο..

Ο Χριστός προφήτευσε πως θα πιστέψουν όλα τα έθνη, όχι όλοι οι άνθρωποι από όλα τα έθνη.

+

Αφού ο κόσμος είχε ανακαλυφθεί και το Ευαγγέλιο είχε κηρυχτεί παντού, μπορούσε πια να έρθει το τέλος του κόσμου. Σήμερα, πράγματι, το Ευαγγέλιο έχει κηρυχτεί στο μεγαλύτερο μέρος του πλανήτη. O Χριστιανισμός είναι η πρώτη σε αριθμό πιστών θρησκεία στο κόσμο. Αυτό δεν συνέβαινε στις αρχές του προηγούμενου αιώνα.

+

Ο Άγιος Ιερώνυμος παρατηρεί: « Θεωρούμε πως αυτό το σημείο είτε έχει ήδη εκπληρωθεί είτε θα εκπληρωθεί σε σύντομο χρονικό διάστημα. Γιατί δε νομίζω πως απομένει κάποιο έθνος που να αγνοεί το όνομα του Χριστού. Ακόμη και αν δεν διαθέτει κάποιο κήρυκα, όμως δεν μπορεί να αγνοεί την αναφορά της πίστης απ’ τα έθνη που το περιβάλλουν

Re: Έχουν διδαχθεί τα ευαγγέλια σε όλο το κόσμο ή όχι ;

26
vas019 έγραψε:LAPTONAS,
νομιζω η φραση του κ.Ταμιωλακη στο πιο πανω αποσπασμα του βιβλιου, που σωστα ο GLAD εχει βαλει μαυρα σε πολλα σημεια, τα λεει ολα στο σημειο..

Ο Χριστός προφήτευσε πως θα πιστέψουν όλα τα έθνη, όχι όλοι οι άνθρωποι από όλα τα έθνη.

+

Αφού ο κόσμος είχε ανακαλυφθεί και το Ευαγγέλιο είχε κηρυχτεί παντού, μπορούσε πια να έρθει το τέλος του κόσμου. Σήμερα, πράγματι, το Ευαγγέλιο έχει κηρυχτεί στο μεγαλύτερο μέρος του πλανήτη. O Χριστιανισμός είναι η πρώτη σε αριθμό πιστών θρησκεία στο κόσμο. Αυτό δεν συνέβαινε στις αρχές του προηγούμενου αιώνα.

+

Ο Άγιος Ιερώνυμος παρατηρεί: « Θεωρούμε πως αυτό το σημείο είτε έχει ήδη εκπληρωθεί είτε θα εκπληρωθεί σε σύντομο χρονικό διάστημα. Γιατί δε νομίζω πως απομένει κάποιο έθνος που να αγνοεί το όνομα του Χριστού. Ακόμη και αν δεν διαθέτει κάποιο κήρυκα, όμως δεν μπορεί να αγνοεί την αναφορά της πίστης απ’ τα έθνη που το περιβάλλουν
Εδώ θα μπορούσε να ισχυριστεί κάποιος, όπως π.χ. ο Gladiator ότι έχει μεν κηρυχθεί ,αλλά όχι Ορθόδοξα. Και ότι ακόμα δεν έχουν πιστέψει όλα τα έθνη αφού : Ο Χριστός προφήτευσε πως θα πιστέψουν όλα τα έθνη, όχι όλοι οι άνθρωποι από όλα τα έθνη.

Ενώ η άλλη μερίδα θα μπορούσαν εύκολα να υποστηρίξει ότι δεν κηρύχθηκε , γιατί γνωρίζουμε ότι θα κηρυχθεί από τους 2 προφήτες σαν τελική μαρτυρία , οι οποίοι όμως δεν εμφανίστηκαν ακόμα, αφού λοιπόν δεν εμφανίστηκαν τότε ποιος το κήρυξε ;
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: Έχουν διδαχθεί τα ευαγγέλια σε όλο το κόσμο ή όχι ;

27
εαν δεν εχει κυρηχθει το ευαγγελιο σε ολα τα εθνη ακομα(που δεν νομιζω γιατι απο αρχαια χρονια κυρητταν οι αποστολοι παντου, τωρα εαν το αγνοησαν ή το μεταλλαξαν ανα τους αιωνες, δε σημαινει οτι δεν εχει διδαχθει), τοτε θελω να μου πειτε, εκτος απο τους δυο προφητες που περιμενουμε να ερθουν, ποιος ειναι ο πιο καταλληλος για να το κανει; καποιος απο τους Μητροπολιτες μας; καποιος μοναχος; ποιος τελοσπαντων; θα μεταδοθει η ορθοδοξια που υπαρχει τωρα; αν ναι παμε για αντι κ εμεις αγκαλιτσα μαζι του κ αν οχι γιατι δε γινεται τωρα που υπαρχει πληρη αποστασια; κ ποσες αποστασιες θα ζησουμε; η αποκαλυψη περιγραφει μια αποστασια που μοιαζει με την εποχη που ζουμε...

για εμενα το πιο λογικο ειναι να διδαξουν οι προφητες το ευαγγελιο κ μετα να ερθει η Δ. Παρουσια...κ αυτο περιγραφει κ η αποκαλυψη, γιατι αλλιως δεν αναφερει κανεναν αλλον ο οποιος θα κανει κατι τετοιο...τωρα εαν δε μας αρεσει οτι θα εχουμε μετα Δ. Παρουσια τι να πω...εγω δε τιναζω κανενα συννεφακι...
Απάντηση

Επιστροφή στο “"Ο Καιρός γάρ εγγύς"”