Re: Έχουν κηρυχθεί τα Ευαγγέλια της Βασιλείας σε όλη την οικουμένη ή όχι ;

100
Για αλλη μια φορα κυριοι ριξατε νερο στον μυλο του Σιωνισμου.
Ακριβως με τον ιδιο τροπο αμφισβητουν την γνησιοτητα της Παλαιας και Καινης Διαθηκης.
Οπως εσεις αμφισβητειται τις προφητειες του Αγιου Κοσμα.

Re: Έχουν κηρυχθεί τα Ευαγγέλια της Βασιλείας σε όλη την οικουμένη ή όχι ;

101
αντιθετως πιστευω, οι ψευδοπροφητειες ειναι αυτες που δινουν νερο στον μυλο του σιωνισμου.

η Ορθοδοξια αδερφε δεν εχει να φοβηθει τιποτα. εαν ειναι κατι ψευδεπιγραφο, γιατι να το κρυψουμε ;

εαν δεν υπηρχαν αυτες οι ψευδοπροφητειες τυπου αναλαμπης κλπ, τοτε τα πραγματα θα ηταν πολυ ξεκαθαρα στον κοσμο και δεν θα υπηρχε αυτη η συγχυση μεσα στην Εκκλησια.
αντιθετως λοιπον, οι ψευδοπροφητειες ειναι αυτες που δινουν νερο στον μυλο του σιωνισμου.

επισης, δεν εχει καμια σχεση το ενα γεγονος με το αλλο που παραθετεις βρε αιτωλε.

τι σχεση εχουν οι ανυπαρκτες "προφητειες"¨του Πατροκοσμα με τον Κανονα της Αγιας Γραφης ;

τα βιβλια της Αγιας Γραφης θεσπιστηκαν απο τις Οικουμενικες συνοδους με πασα επιστημονικοτητα και συναφια.
τα βιβλια και οι αντιγραφες των πρωτων αιωνων ειχαν 99% ακριβεια για να θεσπιστει ο κανονας της Αγιας Γραφης.
δεν στηριχτηκαν οι Πατερες σε "προφορικες παραδοσεις", ουτε σε ανυπαρκτα "χειρογραφα".

ο τροπος της δημιουργιας του κανονα της Γραφης ηταν καθαρα επιστημονικος.

Re: Έχουν κηρυχθεί τα Ευαγγέλια της Βασιλείας σε όλη την οικουμένη ή όχι ;

102
επιτελους, πρεπει να καταλαβεις οτι δεν ειναι κατακριση το να αποκαλεσεις καποιον αιρετικο.
η κατακριση φιλε μου γιωργο αφορα τον βιο του ανθρωπου και οχι την πιστη του.
Eχω αρχισει να πιστευω οτι κατι σοβαρο σου συμβαινει. Τετοια πραγματα ουτε ο γιωργοςκπ δεν τα ελεγε. Ο Τρεμπελας ουτε αιρετικος ηταν ουτε σε αιρεση επεσε. Εσυ τους καταλογισες δημοσια κατ επαναληψη ουτε επεσε σε αιρεση και λες οτι δεν τον κατεκρινες ;
Η κατακριση δεν αφορα τη πιστη οταν ο ελεγχομενος εχει πεσει σε αιρεση. Οταν ο ελεγχομενος δεν εχει πεσει σε αιρεση και εσυ τον συκοφαντεις δημοσια ειναι ο ορισμος της κατακρισης.

δεν εχουν καμια σχεση οι θεσεις αυτες με την παραδοση των Αγιων Πατερων και της Ορθοδοξης Εκκλησιας.
με απλα λογια, οι θεσεις αυτες, ητε το θελετε ητε οχι, ειναι αιρετικες οχι απο αποψη Δογματικης (και αυτο υπο διερευνηση) αλλα απο αποψη Ορθοδοξης παραδοσης.
Η παραδοση της εκκλησιας δεν ειναι κατι στατικο αλλα κατι που ανανεωνεται στη διαρκεια των αιωνων. Αλλα πραγματα γνωριζαν την εποχη του Μωυση, αλλα την εποχη των προφητων, αλλα την εποχη του Χριστου, αλλα την εποχη των αποστολων, αλλα την εποχη των πατερων και ακομα περισοτερα θα γνωρισουν στο μελλον.

συγνωμη βρε γιωργο μου, αλλα μαλλον εσυ εισαι αυτος που θα πρεπει να βρεις την αιτια να λες συνεχως αλλα πραγματα απο αυτα που συζηταμε.

για προφητειες μιλουσαμε, για διδαχες μου παρεθεσες....
Η αιτια που το αναφερω ειναι κατι παραπανω απο προφανης. Ισως εισαι ο μοναδικος στο πλανητη που εχεις τετοια απιστευτη αποψη. Αν υποστηριζεις τοσο χοντροκομενες πλανες πως θα καταλαβεις τα υπολοιπα που γραφω ;

παντοτε, οταν δεν εχεις να απαντησεις, το γυρνας στο θεμα νεο και παλαιο.
ποτε ομως δεν σου κανω την χαρη...
Κανεις μεγαλο λαθος. Δεν εχω προβλημα με το παλαιο. Εχω και φιλους με το παλαιο. Το προβλημα παρουσιαζεται οταν πει καποιος οτι ειναι ακυρα τα μυστηρια του νεου. Οτι οι χριστιανοι του νεου κοινωνουν ψωμι και κρασι αντι για σωμα και αιμα Χριστου. Δηλαδη και οι ιερεις και συγχρονοι αγιοι του εικοστου αιωνα. Αυτο οπως ειπα δεν απλα μια χονδροειδης πλανη, αλλα συνιστα και αιρεση κατατον πατερα Επιφανιο Θεοδωροπουλο. Τετοια πραγματα ουτε ο στιτς δεν εχει πει. Αν θες τη γνωμη μου αυτα που εχει πει ειναι κατα πολυ πιο αθωα απο τη συγκεκριμενη πλανη που εξεφρασες η οποια ειναι βλασφημη και στρεφεται εναντιον της εκκλησιας του Χριστου.

για την ακριβεια, δεν νομιζω οτι εχεις να γραψεις και πολλα.

οτι και αν γραψεις, θα ειναι μια ανακυλωση απαντημενων πλανων.

Απορω με τις φαντασιωσεις σου.

η παραδοση των Πατερων ειναι αυτη φιλε μου γιωργο.
αυτες οι πλανες που παραθετεις, ειναι εκτος Ορθοδοξου παραδοσεως, ητε το λεει ο σωτηροπουλος, ητε ο τρεμπελας, ητε ο παισιος και οποιος αλλος..

Ειτε το λεει ο αποστολος Παυλος ;;;;;;;
Ποιος ειναι ανωτερος ο Θεοπνευστος λογος του αποστολου Παυλου μεσα στη γραφη η η ερμηνεια καποιων πατερων η οποια δεν ειναι ομοφωνη ;
Ρωμ. 11,12 εἰ δὲ τὸ παράπτωμα αὐτῶν πλοῦτος κόσμου καὶ τὸ ἥττημα αὐτῶν πλοῦτος ἐθνῶν, πόσῳ μᾶλλον τὸ πλήρωμα αὐτῶν;
Ρωμ. 11,12 Εάν δε η πτώσις αυτών έφερε κατά ένα έμεσον τρόπον πλούτον δωρεών και ευλογιών εις τα έθνη και η ήττα των εις την πνευματικήν ζωήν έγινε πρόξενος πλουσίων ευεργεσιών, πόσω μάλλον η προσέλευσις όλων των στον Χριστόν, θα γίνη αιτία ακόμη πλουσιωτέρων ευλογιών δια τα έθνη;
ειναι απλο το ζητημα.

η θα εχει δικαιο ο Ιωαννης ο Δαμασκηνος, η ο τρεμπελας.
η ο Χρυσοστομος η ο Σωτηροπουλος.
η οι 10αδες Πατερες που συμφωνησαν ολοι επι του θεματος, η οι σημερινοι καινοφανης "θεολογοι".
Βεβαια το ζητημα ειναι απλο το δικαιο το εχει ο αποστολος Παυλος ο οποιος εξ ορισμου ερμηνευει ΘΕΟΠΝΕΥΣΤΑ μεσα στη γραφη. Οι πατερες οταν ερμηνευουν δεν ερμηνευουν παντα θεοπνευστα. Αλλοτε ερμηνευουν με φωτισμο και αλλοτε με την προσωπικη τους κριση.

Παλαιοτερα ειχα συζητησει το θεμα αυτο με ενα προορατικο πατερα ο οποιος εχει την ιδια αποψη με το Τρεμπελα και το γεροντα Παισιο κτλ. . Τον ρωτησα για ποιο λογο οι πατερες εχουν διαφορετικη αποψη στο θεμα αυτο. Τοτε πολυ ταπεινα μου απαντησε << αυτο δεν το γνωριζω.>> Σιγουρα για να το επιτρεψει ο Θεος αυτο καποιο λογο ειχε συμφωνα με το σχεδιο της Θειας Οικονομιας Του.
παντος, τον σκοπο σου τον πετυχες.
Ο Γκαλης πετυχαινει κατα κανονα καλαθια και στις πιο δυσκολες φασεις. Πολλες φορες και κερδιζει και φαουλ
με προβληματιζεις πολυ σε κατι.
οντος, με προβληματιζεις σε πολυ μεγαλο βαθμο.
ειλικρινα.
πως ειναι δυνατον να μην καταλαβαινεις ;
πως ειναι δυνατον να ακυρωνεις ολους τους Πατερες και τα επιχειρηματα της Γραφης εμπρος στον τρεμπελα και τον παισιο.

δεν μπορω να το κατανοησω.
ειναι εντονοτατη η απορια αυτη μεσα μου.
Δεν τους ακυρωνω εγω. Τους ακυρωνει ΘΕΟΠΝΕΥΣΤΑ η ιδια η γραφη σε πολλα θεματα εσχατολογιας.
Δαν. 12,4 καὶ σύ, Δανιήλ, ἔμφραξον τοὺς λόγους καὶ σφράγισον τὸ βιβλίον ἕως καιροῦ συντελείας, ἕως διδαχθῶσι πολλοὶ καὶ πληθυνθῇ ἡ γνῶσις. -
Δαν. 12,4 Και συ, Δανιήλ, κλείσε αυτούς τους λόγους, σφράγισε το βιβλίον μέχρι του τέλους του καθωρισμένου καιρού. Τοτε ένας μεγάλος αριθμός ανθρώπων θα διδαχθή και θα αυξηθή έτσι η γνώσις του θείου θελήματος”.

Δαν. 12,7 καὶ ἤκουσα τοῦ ἀνδρὸς τοῦ ἐνδεδυμένου τὰ βαδδίν, ὃς ἦν ἐπάνω τοῦ ὕδατος τοῦ ποταμοῦ, καὶ ὕψωσε τὴν δεξιὰν αὐτοῦ καὶ τὴν ἀριστερὰν αὐτοῦ εἰς τὸν οὐρανὸν καὶ ὤμοσεν ἐν τῷ ζῶντι εἰς τὸν αἰῶνα, ὅτι εἰς καιρὸν καιρῶν καὶ ἥμισυ καιροῦ· ἐν τῷ συντελεσθῆναι διασκορπισμὸν γνώσονται πάντα ταῦτα.
Δαν. 12,7 Ηκουσα τον άνδρα τον ενδεδυμένον το πολύτιμον λινούν ένδυμα, ο οποίος ήτο επάνω από το ύδωρ του ποταμού. Αυτός αφού ύψωσε την δεξιάν του και την αριστεράν του χείρα στον ουρανόν και ωρκίσθη στον αιωνίως ζώντα Κυριον, είπε· “κατά το έτος των ετών και κατά το ήμισυ ακόμη του έτους, εις 3.5 έτη, όταν θα ολακληρωθή και θα λάβη τέρμα ο διασκορπισμός του λαού του Θεού, τότε θα μάθουν και θα εννοήσουν την αλήθειαν όλων αυτών των προφητειών”.


Δαν. 12,8 καὶ ἐγὼ ἤκουσα καὶ οὐ συνῆκα καὶ εἶπα· Κύριε, τί τὰ ἔσχατα τούτων;
Δαν. 12,8 Εγώ ήκουσα αυτά αλλά δεν τα ενόησα και ηρώτησα· “Κυριε, πότε θα έλθη το τέλος αυτών των πραγμάτων;”
Δαν. 12,9 καὶ εἶπε· δεῦρο Δανιήλ, ὅτι ἐμπεφραγμένοι καὶ ἐσφραγισμένοι οἱ λόγοι, ἕως καιροῦ πέρας·
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Galis την 16 Μάιος 2015, 15:17, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Re: Έχουν κηρυχθεί τα Ευαγγέλια της Βασιλείας σε όλη την οικουμένη ή όχι ;

103
Τα παρακατω λογια ανηκουν στις προφητειες και οχι στις διδαχες.
90. "Τον Πάπαν να καταράσθε, διότι αυτός θα είναι η αιτία".


http://www.pigizois.net/kiriakodromio/a ... itoloy.htm
Οποιος διαβασει το βιβλιο της μοναχης Ευθυμιας, οπου αναφερει την ιστορια των χειρογραφων κατανοει οτι η αποψη σου ειναι τουλαχιστο ανευθυνη.

Συζηταμε για αντιχριστο για επερχομενα γεγονοτα κτλ. Απορω τι νοημα εχουν για καποιους αυτα οταν πλανωνται στα πιο απλα;

Re: Έχουν κηρυχθεί τα Ευαγγέλια της Βασιλείας σε όλη την οικουμένη ή όχι ;

104
sarote,εαν δειξεις χαρακτηρα θα σου πω το ετος,τον μηνα,την βδομαδα,την ημερα.
Μεχρι τοτε, θα σου κανω ενα μεγαλο δωρο με την μορφη ερωτησης.Μπας και επιτελους πιστεψεις
Αγιος Κοσμας
17. "Όταν θά ιδήτε τό χιλιάρμενο στήν 'Aσπρη Θάλασσα, τότε θάρθη".
18. "Οταν θά ιδήτε τό χιλιάρμενο στά ελληνικά νερά, τότε θάρθη".
19. "Όταν θά ιδήτε τό χιλιάρμενο στά ελληνικά ύδατα, τότε θά λυθή τό ζήτημα τής Πόλης"
Ποιος θα ηγειται αυτου του στολου;;

Re: Έχουν κηρυχθεί τα Ευαγγέλια της Βασιλείας σε όλη την οικουμένη ή όχι ;

105
Eχω αρχισει να πιστευω οτι κατι σοβαρο σου συμβαινει. Τετοια πραγματα ουτε ο γιωργοςκπ δεν τα ελεγε. Ο Τρεμπελας ουτε αιρετικος ηταν ουτε σε αιρεση επεσε. Εσυ τους καταλογισες δημοσια κατ επαναληψη ουτε επεσε σε αιρεση και λες οτι δεν τον κατεκρινες ;
Η κατακριση δεν αφορα τη πιστη οταν ο ελεγχομενος εχει πεσει σε αιρεση. Οταν ο ελεγχομενος δεν εχει πεσει σε αιρεση και εσυ τον συκοφαντεις δημοσια ειναι ο ορισμος της κατακρισης.
η κατακριση φιλε γιωργο ειναι μεγα αμαρτημα.

επιτελους, ομως πρεπει να μαθεις τι ειναι κατακριση, διοτι χρησιμοποιεις την λεξη σαν καραμελα εναντιων των αλλων χωρις να εχει καμια βαση.

παρε λοιπον τωρα τον ορισμο της κατακρισης απο τον Ιωαννη τον Χρυσοστομο για να προσεχεις αλλη φορα.

«Τό, Μὴ κρίνετε ἵνα μὴ κριθῆτε, περὶ βίου ἐστίν, οὐ περὶ πίστεως» ~ Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος

οταν καποιος εχει διαφορετικη πιστη απο την Ορθοδοξια, τοτε δεν ειναι κατακριση φιλε μου να πεις οτι λεει αιρετικα πραγματα.
αντιθετως μαλιστα.

τωρα, οσον αφορα το παρον θεμα, νομιζω το ξεκαθαρισα, οποτε αναμασας τα ιδια και τα ιδια χαρην εντυπωσιασμου μαλλον και οχι ουσιας.

ιδου απο το προιγουμενο ποστ:

δεν εχουν καμια σχεση οι θεσεις αυτες με την παραδοση των Αγιων Πατερων και της Ορθοδοξης Εκκλησιας.
με απλα λογια, οι θεσεις αυτες, ητε το θελετε ητε οχι, ειναι αιρετικες οχι απο αποψη Δογματικης (και αυτο υπο διερευνηση) αλλα απο αποψη Ορθοδοξης παραδοσης.

Η παραδοση της εκκλησιας δεν ειναι κατι στατικο αλλα κατι που ανανεωνεται στη διαρκεια των αιωνων. Αλλα πραγματα γνωριζαν την εποχη του Μωυση, αλλα την εποχη των προφητων, αλλα την εποχη του Χριστου, αλλα την εποχη των αποστολων, αλλα την εποχη των πατερων και ακομα περισοτερα θα γνωρισουν στο μελλον.

συγνωμη γιωργο μου, αλλα εδω δεν κανεις τιποτε αλλο απο το να διαστρεφεις την αληθεια.
δεν λες την μιση αληθεια αυτην την φορα, αλλα την διαστρεφεις εντελως.

ειναι αλλο πραγμα η προσθηκη πληροφοριων μεσα στην παραδοση της Εκκλησιας και αλλο πραγμα η αλλαγη των πληροφοριων.
ειδαλως, ειναι σαν να λεμε οτι οι Πατερες δεν ειχαν τον Φωτισμο του Αγιου Πνευματος, και ΟΛΟΙ εκαναν λαθος, και τωρα ερχομαστε εμεις που εχουμε τον φωτισμο του Αγιου Πνευματος να ΑΚΥΡΩΣΟΥΜΕ την προιγουμενη παραδοση της Εκκλησιας και να φτιαξουμε μια νεα.

δεν εχει καμια σχεση αυτο που γραφεις παραπλανητικα, με την προσθηκη νεων πληροφοριων εντος της παραδοσης της Εκκλησιας.

αυτο το θεμα, ειναι κεκλεισμενο για τους Πατερες, το οτι ο αντιχριστος καταργειται στην Δευτερα του Χριστου Παρουσια.
σου εδειξα οτι ο Ιωαννης ο Δαμασκηνος το εχει συνπεριλαβει στην Δογματικη διδασκαλια της Εκκλησιας. δηλαδη, την Ιερα Παραδοση

αλλα εχω καταλαβει πλεον, τζαμπα τα λεω.
Η αιτια που το αναφερω ειναι κατι παραπανω απο προφανης. Ισως εισαι ο μοναδικος στο πλανητη που εχεις τετοια απιστευτη αποψη. Αν υποστηριζεις τοσο χοντροκομενες πλανες πως θα καταλαβεις τα υπολοιπα που γραφω ;
εχω μεινει καταπληκτος απο την επιχειρηματολογια σου...

ακομα και οι παραθεσεις που παρεθεσες, ηταν ασχετες.

εαν εχεις πνευμα ειλικρινειας γιωργο μου, κανε συζητηση ουσιας και πες κατι που να αξιζει με επιχειρηματα.

ειδαλως βλεπω οτι συνεχως μπαινεις σε μια διαδικασια πειθους ανευ επιχειρηματων.
Κανεις μεγαλο λαθος. Δεν εχω προβλημα με το παλαιο. Εχω και φιλους με το παλαιο. Το προβλημα παρουσιαζεται οταν πει καποιος οτι ειναι ακυρα τα μυστηρια του νεου. Οτι οι χριστιανοι του νεου κοινωνουν ψωμι και κρασι αντι για σωμα και αιμα Χριστου. Δηλαδη και οι ιερεις και συγχρονοι αγιοι του εικοστου αιωνα. Αυτο οπως ειπα δεν απλα μια χονδροειδης πλανη, αλλα συνιστα και αιρεση κατατον πατερα Επιφανιο Θεοδωροπουλο. Τετοια πραγματα ουτε ο στιτς δεν εχει πει. Αν θες τη γνωμη μου αυτα που εχει πει ειναι κατα πολυ πιο αθωα απο τη συγκεκριμενη πλανη που εξεφρασες η οποια ειναι βλασφημη και στρεφεται εναντιον της εκκλησιας του Χριστου.
θα μπορουσα να μπω σε διαδικασια επεξηγησης και να πω οτι λες αλλα αντι αλλων, αλλα γιατι να το κανω αυτο εδω ;

τι σχεση εχουν αυτα που γραφεις με το θεμα που συζηταμε ;

απολυτως καμια.
γιατι λοιπον γραφεις ακομη μια φορα ασχετα πραγματα ;
για επικληση εντυπωσιασμου η πειθους ;

ειναι ασχετο γιωργο μου.
εαν θελεις ανοιξε ενα θεμα σε καταλληλο τοπικ να το συζητησουμε.

και παρατηρω οτι οντος, οταν πιανουμε συζητηση και στριμωχνεσαι, το γυρνας επι προσωπικου περι πλανων, νεου παλαιου κλπ..

τελοσπαντων, ας μεινουμε στο θεμα μας σε παρακαλω.
Ειτε το λεει ο αποστολος Παυλος ;;;;;;;
Ποιος ειναι ανωτερος ο Θεοπνευστος λογος του αποστολου Παυλου μεσα στη γραφη η η ερμηνεια καποιων πατερων η οποια δεν ειναι ομοφωνη ;

Παράθεση:
Ρωμ. 11,12 εἰ δὲ τὸ παράπτωμα αὐτῶν πλοῦτος κόσμου καὶ τὸ ἥττημα αὐτῶν πλοῦτος ἐθνῶν, πόσῳ μᾶλλον τὸ πλήρωμα αὐτῶν;
Ρωμ. 11,12 Εάν δε η πτώσις αυτών έφερε κατά ένα έμεσον τρόπον πλούτον δωρεών και ευλογιών εις τα έθνη και η ήττα των εις την πνευματικήν ζωήν έγινε πρόξενος πλουσίων ευεργεσιών, πόσω μάλλον η προσέλευσις όλων των στον Χριστόν, θα γίνη αιτία ακόμη πλουσιωτέρων ευλογιών δια τα έθνη;

τι ακριβως θελεις να επιχειρηματολογησεις με το απο πανω που παρεθεσες και με τοσο στομφο κιολας ;

το εδαφιο που παρεθεσες λεει οτι η προελευσης ολων των εβραιων στον Χριστο θα ηταν ακομη μεγαλυτερη ευλογια για τα εθνη.
δεν λεει ουτε οτι αυτο θα γινει, ουτε εαν γινοταν το ποτε θα γινοταν.

αρα προς τι η παραθεση σου ;

επισης, επειδη απο οτι διακρινω μπερδευτηκες με τον χρονικο προσδιορισμο της μεταφρασης, το αρχικο κειμενο δεν εχει κανεναν τετοιο προσδιορισμο.

λεει ακριβως αυτο:

12 εἰ δὲ τὸ παράπτωμα αὐτῶν πλοῦτος κόσμου καὶ τὸ ἥττημα αὐτῶν πλοῦτος ἐθνῶν, πόσῳ μᾶλλον τὸ πλήρωμα αὐτῶν;

οποτε δεν λεει "θα γινη" οπως λαμθασμενα εχει μεταφρασει το κειμενο που παρεθεσες, οποιος τελοσπαντον το μετεφρασε.

δεν εχει καθολου προσδιορισμο.

δεν λεει ουτε οτι θα γινει, ουτε οτι δεν θα γινει, ουτε εαν γινοταν το ποτε αυτο θα γινοταν.

αυτο που λεει ειναι οτι η πληρης προσελευση των εβραιων στην Εκκλησια θα ηταν πλουτος για τα εθνη.
κανεναν αλλο προσδιορισμο.

παρολαυτα, για να επεκτεινουμε την συζητηση,
παρολο που το εδαφιο που παρεθεσες δεν εχει σχεση με αυτο που θες να πεις, ο Αποστολος Παυλος δινει προσδιορισμο το οτι αυτο θα συμβει, αλλα και το ποτε αυτο θα συμβει, λιγο πιο κατω απο το εδαφιο που παρεθεσες, στο ιδιο κεφαλαιο.

ας το δουμε...

25 Οὐ γὰρ θέλω ὑμᾶς ἀγνοεῖν, ἀδελφοί, τὸ μυστήριον τοῦτο, ἵνα μὴ ἦτε παρ᾿ ἑαυτοῖς φρόνιμοι, ὅτι πώρωσις ἀπὸ μέρους τῷ ᾿Ισραὴλ γέγονεν ἄχρις οὗ τὸ πλήρωμα τῶν ἐθνῶν εἰσέλθῃ, 26 καὶ οὕτω πᾶς ᾿Ισραὴλ σωθήσεται, καθὼς γέγραπται·


τωρα, εδω, μας δινει τον εναν προσδιορισμο.

μας λεει ο Αποστολος Παυλος και οτι θα γινει καποια στιγμη, αλλα το ποτε αυτο θα γινει δεν μας το λεει.

ο χρονικος προσδιορισμος που μας δινει ειναι "ἄχρις οὗ τὸ πλήρωμα τῶν ἐθνῶν εἰσέλθῃ".

δηλαδη, με μια ακριβης μεταφραση,
"μέχρις ότου εισέλθει η πληρότητα των εθνικών."

τι ακριβως ειναι αυτα τα λογια ομως και πως μπορουν να κατανοηθουν ;

τι ειναι το πληρωμα των εθνων ;

ειναι αληθεια οτι το Ισραηλ ηταν ο λαος του Θεου, ενω τα εθνη ειχαν αποκλεισει τον εαυτο τους απο την σωτηρια. με την ελευση ομως του Χριστου, αυτο αλλαξε.
αντιστραφηκε.
με την επιλογη τους οι εβραιοι να σταυρωσουν και να αρνηθουν τον Χριστο, αποκλειουν τον εαυτο τους απο την σωτηρια και η κλιση του Χριστου στρεφεται στα εθνη, οπου και πλεον γινονται τα εθνη "Εθνος Αγιον".
αυτο ομως που μας λεει ο Αποστολος Παυλος ειναι οτι καποια στιγμη θα πληρωθει ο αριθμος των εθνων που εχουν καλεστει για την σωτηρια τους, και τοτε μονο θα καλεστει ξανα το Ισραηλ το οποιο και θα μετανοησει.

το ποτε αυτο θα συμβει δεν μας το προσδιοριζει ο Αποστολος Παυλος, αλλα ο Χριστος και η Αποκαλυψη.

ο Χριστος λοιπον λεει,
10 Και τον ρώτησαν οι μαθητές: «Γιατί λοιπόν οι γραμματείς λένε ότι ο Ηλίας πρέπει να έρθει πρώτα;» 11 Εκείνος αποκρίθηκε και είπε: Ο Ηλίας βέβαια έρχεται και θα τα αποκαταστήσει όλα...

τι ακριβως ειναι αυτο που θα αποκαταστησει ομως ο Ηλιας ;

την απαντηση μας την δινει παλι η Αγια Γραφη, λεγοντας:

και ιδού εγώ αποστελώ υμίν ‘Ηλίαν τον Θεσβίτην, πριν ή ελθείν την ημέραν Κυρίου την μεγάλην και επιφανή, ος αποκαταστήσει καρδίαν πατρός προς υιόν

η Αποκατασταση λοιπον που θα φερει ο Ηλιας θα ειναι η αποκατασταση του Ισραηλ προς τον Πατερα.

και αυτο φαινεται καθαρα απο την Αποκαλυψη, αφου μας λεει οτι το Ισραηλ μετανοει και πιστευει πλεον στον Χριστο με την ανασταση του προφητη Ηλια.

ιδου:

12 καὶ ἤκουσα φωνὴν μεγάλην ἐκ τοῦ οὐρανοῦ λέγουσαν αὐτοῖς· ἀνάβητε ὧδε. καὶ ἀνέβησαν εἰς τὸν οὐρανὸν ἐν τῇ νεφέλῃ, καὶ ἐθεώρησαν αὐτοὺς οἱ ἐχθροὶ αὐτῶν. 13 Καὶ ἐν ἐκείνῃ τῇ ἡμέρᾳ ἐγένετο σεισμὸς μέγας, καὶ τὸ δέκατον τῆς πόλεως ἔπεσε, καὶ ἀπεκτάνθησαν ἐν τῷ σεισμῷ ὀνόματα ἀνθρώπων χιλιάδες ἑπτά, καὶ οἱ λοιποὶ ἔμφοβοι ἐγένοντο καὶ ἔδωκαν δόξαν τῷ Θεῷ τοῦ οὐρανοῦ.

τοτε λοιπον μετανοει το Ισραηλ οπως ξεκαθαρα μας αναφερει η Αγια Γραφη.
ουτε συνεσκιασμενα, ουτε αληγορικα.
αλλα εντελως ξεκαθαρα.
Βεβαια το ζητημα ειναι απλο το δικαιο το εχει ο αποστολος Παυλος ο οποιος εξ ορισμου ερμηνευει ΘΕΟΠΝΕΥΣΤΑ μεσα στη γραφη. Οι πατερες οταν ερμηνευουν δεν ερμηνευουν παντα θεοπνευστα. Αλλοτε ερμηνευουν με φωτισμο και αλλοτε με την προσωπικη τους κριση.
βεβαιως και εχει δικαιο ο Αποστολος Παυλος, μονο που απο οτι μας δειχνεις δεν καταλαβες καν τι λεει ο Αποστολος.

οσο για τους Πατερες, αυτο θα το δεχομουν εαν ο καθε Πατερας ειχε και διαφορετικη αποψη.
απο την στιγμη που ΟΛΟΙ οι Πατερες συμφωνουν πως ο αντιχριστος καταργειται απο τον Χριστο στην Δευτερα Παρουσια, τοτε η φωτιση του Αγιου Πνευματος ειναι ολοφανερη.

αλλα ειπαμε, η μεταπατερικη θεολογια στις μερες μας, ειναι φαινομενο της εποχης του αντιχριστου.
σημειο των καιρων και αυτο !

Δεν τους ακυρωνω εγω. Τους ακυρωνει ΘΕΟΠΝΕΥΣΤΑ η ιδια η γραφη σε πολλα θεματα εσχατολογιας.
η Αγια Γραφη ακυρωνει τους Αγιους Πατερες της Εκκλησιας που απο εκεινους παραλαβαμε την ερμηνεια της και τα Δογματα της ;

εχεις μεγαλο προβλημα αδερφε...
Δαν. 12,4 καὶ σύ, Δανιήλ, ἔμφραξον τοὺς λόγους καὶ σφράγισον τὸ βιβλίον ἕως καιροῦ συντελείας, ἕως διδαχθῶσι πολλοὶ καὶ πληθυνθῇ ἡ γνῶσις. -
Δαν. 12,4 Και συ, Δανιήλ, κλείσε αυτούς τους λόγους, σφράγισε το βιβλίον μέχρι του τέλους του καθωρισμένου καιρού. Τοτε ένας μεγάλος αριθμός ανθρώπων θα διδαχθή και θα αυξηθή έτσι η γνώσις του θείου θελήματος”.
αλλο παλι αυτο..

το εχεις κανει καραμελα στην προσπαθεια σου να πεισεις οτι οι Αγιοι της Εκκλησιας δεν ξερανε σε σχεση με τους σημερινους ογδοητες θεολογους που ξαφνικα εμφαθαν τα παντα.

το μεγαλο προβλημα βεβαιως δεν ειναι αυτο, αλλα οτι δεν καταλαβαινεις τι διαβαζεις.

παραθετεις εδαφια απο τον Δανιηλ, ενω ο Δανιηλ ειναι αυτος που ξεκαθαριζει τα πραγματα.

ο Δανιηλ ειναι αυτος που ξεκαθαριζει πως ο αντιχριστος καταργειται με την Δευτερα Παρουσια οπου γινεται και η κριση του κοσμου.

ο Δανιηλ ειναι αυτος που ξεκαθαριζει πως οι εβραιοι γυρνανε στον Χριστο την εποχη του Διογμου του αντιχριστου οπου υστερα επακολουθει η Συντελεια.

και το δευτερο μαλιστα στο κεφαλαιο που παρεθεσες ο ιδιος...

παραθετω λοιπον το κεφαλαιο ολοκληρο γιατι ειναι πραγματι καταδυκτικο της καινοφανης αυτης πλανης περι ζωης μετα αντιχριστου.

αναρωτιεμαι, δεν το διαβασες ποτε σου ολοκληρο;
τι να πω...

ιδου:

Δαν. 12,1 Καὶ ἐν τῷ καιρῷ ἐκείνῳ ἀναστήσεται Μιχαὴλ ὁ ἄρχων ὁ μέγας, ὁ ἑστηκὼς ἐπὶ τοὺς υἱοὺς τοῦ λαοῦ σου· καὶ ἔσται καιρὸς θλίψεως, θλῖψις οἵα οὐ γέγονεν ἀφ᾿ οὗ γεγένηται ἔθνος ἐν τῇ γῇ ἕως τοῦ καιροῦ ἐκείνου· καὶ ἐν τῷ καιρῷ ἐκείνῳ σωθήσεται ὁ λαός σου, πᾶς ὁ γεγραμμένος ἐν τῇ βίβλῳ·

Δαν. 12,1 Κατά τον καιρόν εκείνον θα εγερθή ο αρχάγγελος Μιχαήλ, ο οποίος στέκεται προστάτης των υιών του ιουδαϊκού λαού σου. Θα είναι τότε περίοδος θλίψεως, μεγάλης θλίψεως, ομοία της οποίας δεν έγινεν από της εποχής που υπήρξαν άνθρωποι και έθνη επί της γης, έως την εποχήν εκείνην. Κατά την περίοδον όμως της μεγάλης αυτής θλίψεως θα σωθούν από τον λαόν σου αυτοί, που είναι γραμμένοι στο βιβλίον της ζωής.

Δαν. 12,2 καὶ πολλοὶ τῶν καθευδόντων ἐν γῆς χώματι ἐξεγερθήσονται, οὗτοι εἰς ζωὴν αἰώνιον καὶ οὗτοι εἰς ὀνειδισμὸν καὶ εἰς αἰσχύνην αἰώνιον.

Δαν. 12,2 Πολλοί από εκείνους, που έχουν κοιμηθή και ευρίσκονται στον τάφον, θα αναστηθούν, άλλοι μεν εις ζωήν αιώνιον, άλλοι δε εις καταισχύνην αιώνιον.

Δαν. 12,3 καὶ οἱ συνιέντες ἐκλάμψουσιν ὡς ἡ λαμπρότης τοῦ στερεώματος καὶ ἀπὸ τῶν δικαίων τῶν πολλῶν ὡς οἱ ἀστέρες εἰς τοὺς αἰῶνας καὶ ἔτι.

Δαν. 12,3 Οσοι εμελέτησαν, ενόησαν και ετήρησαν τον νόμον του Κυρίου, θα λάμψουν με τέτοιαν λαμπρότητα, ωσάν την λαμπρότητα του ουρανού. Και πολλοί από τους δικαίους θα λάμψουν, όπως οι αστέρες στους αιώνας των αιώνων.

Δαν. 12,4 καὶ σύ, Δανιήλ, ἔμφραξον τοὺς λόγους καὶ σφράγισον τὸ βιβλίον ἕως καιροῦ συντελείας, ἕως διδαχθῶσι πολλοὶ καὶ πληθυνθῇ ἡ γνῶσις. -

Δαν. 12,4 Και συ, Δανιήλ, κλείσε αυτούς τους λόγους, σφράγισε το βιβλίον μέχρι του τέλους του καθωρισμένου καιρού. Τοτε ένας μεγάλος αριθμός ανθρώπων θα διδαχθή και θα αυξηθή έτσι η γνώσις του θείου θελήματος”.

Δαν. 12,5 Καὶ εἶδον ἐγὼ Δανιὴλ καὶ ἰδοὺ δύο ἕτεροι εἱστήκεισαν, εἷς ἐντεῦθεν τοῦ χείλους τοῦ ποταμοῦ καὶ εἷς ἐντεῦθεν τοῦ χείλους τοῦ ποταμοῦ.

Δαν. 12,5 Εγώ ο Δανιήλ είδον και ιδού δύο άλλοι άνδρες είχαν σταθή όρθιοι, ο ένας εις την μίαν όχθην του ποταμού ο δε άλλος εις την άλλην όχθην.

Δαν. 12,6 καὶ εἶπε τῷ ἀνδρὶ τῷ ἐνδεδυμένῳ τὰ βαδδίν, ὃς ἦν ἐπάνω τοῦ ὕδατος τοῦ ποταμοῦ· ἕως πότε τὸ πέρας ὧν εἴρηκας τῶν θαυμασίων;

Δαν. 12,6 Ενας από αυτούς είπεν στον άνδρα, ο οποίος εφορούσε ένδυμα λίνον και ήτο επάνω από το νερό του ποταμού· “πότε θα έλθη το τέρμα των θαυμασίων αυτών πραγμάτων, τα οποία είπες;”

Δαν. 12,7 καὶ ἤκουσα τοῦ ἀνδρὸς τοῦ ἐνδεδυμένου τὰ βαδδίν, ὃς ἦν ἐπάνω τοῦ ὕδατος τοῦ ποταμοῦ, καὶ ὕψωσε τὴν δεξιὰν αὐτοῦ καὶ τὴν ἀριστερὰν αὐτοῦ εἰς τὸν οὐρανὸν καὶ ὤμοσεν ἐν τῷ ζῶντι εἰς τὸν αἰῶνα, ὅτι εἰς καιρὸν καιρῶν καὶ ἥμισυ καιροῦ· ἐν τῷ συντελεσθῆναι διασκορπισμὸν γνώσονται πάντα ταῦτα.

Δαν. 12,7 Ηκουσα τον άνδρα τον ενδεδυμένον το πολύτιμον λινούν ένδυμα, ο οποίος ήτο επάνω από το ύδωρ του ποταμού. Αυτός αφού ύψωσε την δεξιάν του και την αριστεράν του χείρα στον ουρανόν και ωρκίσθη στον αιωνίως ζώντα Κυριον, είπε· “κατά το έτος των ετών και κατά το ήμισυ ακόμη του έτους, εις 3.5 έτη, όταν θα ολακληρωθή και θα λάβη τέρμα ο διασκορπισμός του λαού του Θεού, τότε θα μάθουν και θα εννοήσουν την αλήθειαν όλων αυτών των προφητειών”.

Δαν. 12,8 καὶ ἐγὼ ἤκουσα καὶ οὐ συνῆκα καὶ εἶπα· Κύριε, τί τὰ ἔσχατα τούτων;

Δαν. 12,8 Εγώ ήκουσα αυτά αλλά δεν τα ενόησα και ηρώτησα· “Κυριε, πότε θα έλθη το τέλος αυτών των πραγμάτων;”

Δαν. 12,9 καὶ εἶπε· δεῦρο Δανιήλ, ὅτι ἐμπεφραγμένοι καὶ ἐσφραγισμένοι οἱ λόγοι, ἕως καιροῦ πέρας·

Δαν. 12,9 Και μου απήντησεν· “ελά, Δανιήλ, πάψε να ερωτάς. Οι λόγοι αυτοί είναι κλεισμένοι και σφραγισμένοι, έως ότου έλθη το τέλος του καθωρισμένου καιρού.

Δαν. 12,10 ἐκλεγῶσι καὶ ἐκλευκανθῶσι καὶ πυρωθῶσι καὶ ἁγιασθῶσι πολλοί, καὶ ἀνομήσωσιν ἄνομοι· καὶ οὐ συνήσουσι πάντες ἄνομοι, καὶ οἱ νοήμονες συνήσουσι.

Δαν. 12,10 Οι δίκαιοι θα αναδειχθούν, θα λευκανθούν δια των θλίψεων, θα καθαρισθούν ως δια πυρός, θα αγνισθούν πολλοί. Οι παράνομοι όμως θα εκτραπούν εις περισσοτέρας και μεγαλυτέρας ανομίας. Ολοι οι ασεβείς δεν θα εννοήσουν τίποτε, από όσα έχουν προφητευθή. Οι ευσεβείς όμως θα εννοήσουν καλώς τα πάντα.

Δαν. 12,11 καὶ ἀπὸ καιροῦ παραλλάξεως τοῦ ἐνδελεχισμοῦ καὶ τοῦ δοθῆναι βδέλυγμα ἐρημώσεως ἡμέραι χίλιαι διακόσιαι ἐνενήκοντα.

Δαν. 12,11 Από της ημέρας, κατά την οποίαν θα καταργηθή η καθημερινή θυσία του ναού και θα στηθή το ειδωλολατρικόν βδέλυγμα εις την ερημωμένην πόλιν, θα περάσουν χίλιαι διακόσιαι ενενήκοντα ημέραι δοκιμασίας του λαού.

Δαν. 12,12 μακάριος ὁ ὑπομένων καὶ φθάσας εἰς ἡμέρας χιλίας τριακοσίας τριάκοντα πέντε.

Δαν. 12,12 Ευτυχής θα είναι εκείνος, ο οποίος θα υπαμείνη και θα φθάση στο τέλος των χιλίων τριακοσίων τριάκοντα πέντε ημερών.

Δαν. 12,13 καὶ σὺ δεῦρο καὶ ἀναπαύου· ἔτι γὰρ ἡμέραι καὶ ὧραι εἰς ἀναπλήρωσιν συντελείας, καὶ ἀναστήσῃ εἰς τὸν κλῆρόν σου, εἰς συντέλειαν ἡμερῶν.

Δαν. 12,13 Συ δέ, Δανιήλ, πήγαινε και αναπαύσου. Υπολείπονται ακόμη ημέραι και έτη εις σαμπλήρωσινν του χρόνου της συντελείας. Τοτε θα αναστηθής και συ εις την ένδοξον κληρονομίαν σου κατά την συντέλειαν των καιρών.



1) απο τον πρωτο κιολας στοιχο, βλεπουμε πως την περιοδο της μεγαλης θλιψεως που αναφερει και ο Χριστος, ο λαος του Θεου, το Ισραηλ θα σωθουν οι ανθρωποι που ειναι γραμμενοι στο βιβλιο της ζωης.
ποτε ομως γνωριζουμε οτι ειναι αυτη η περιοδος ;

η περιοδος εκεινη γνωριζουμε πως ειναι τα 3.5 χρονια της βασιλειας του αντιχριστου, οπως εξαλου λεει ο ιδιος ο Θεος πιο κατω οπως θα δουμε.

και απο εδω λοιπον φαινεται πως η μετανοια του Ισραηλ συμβαινει την περιοδο εκεινη που λεει επισης και η Αποκαλυψη, αλλα και ο Χριστος με τον προφητη Ηλια.

2) στον στοιχο 2, βλεπουμε πως επακολουθει η ανασταση των νεκρων και η κριση του κοσμου.
μα ποτε ομως συμβαινει αυτο;
μα φυσικα κατα την Δευτερα Παρουσια του Χριστου.
δηλαδη, αμεσως μετα την θλιψη των ημερων εκεινων, δηλαδη τα 3.5 χρονια της εξουσιας του αντιχριστου, επακολουθει η ανασταση των νεκρων και η κριση του κοσμου.
δηλαδη, οτι ακριβως λεει και ο Χριστος στην Καινη Διαθηκη

29 Εὐθέως δὲ μετὰ τὴν θλῖψιν τῶν ἡμερῶν ἐκείνων ὁ ἥλιος σκοτισθήσεται καὶ ἡ σελήνη οὐ δώσει τὸ φέγγος αὐτῆς, καὶ οἱ ἀστέρες πεσοῦνται ἀπὸ τοῦ οὐρανοῦ, καὶ αἱ δυνάμεις τῶν οὐρανῶν σαλευθήσονται. 30 καὶ τότε φανήσεται τὸ σημεῖον τοῦ υἱοῦ τοῦ ἀνθρώπου ἐν τῷ οὐρανῷ, καὶ τότε κόψονται πᾶσαι αἱ φυλαὶ τῆς γῆς καὶ ὄψονται τὸν υἱὸν τοῦ ἀνθρώπου ἐρχόμενον ἐπὶ τῶν νεφελῶν τοῦ οὐρανοῦ μετὰ δυνάμεως καὶ δόξης πολλῆς. 31 καὶ ἀποστελεῖ τοὺς ἀγγέλους αὐτοῦ μετὰ σάλπιγγος φωνῆς μεγάλης, καὶ ἐπισυνάξουσι τοὺς ἐκλεκτοὺς αὐτοῦ ἐκ τῶν τεσσάρων ἀνέμων ἀπ᾿ ἄκρων οὐρανῶν ἕως ἄκρων αὐτῶν.

ακριβως δηλαδη το ιδιο λεει και ο Δανιηλ σε αυτο το κεφαλαιο.
οτι μετα την θλιψη την μεγαλη οπου τοτε γυρναει το Ισραηλ στον Θεο, επακολουθει η Δευτερα Παρουσια.

βλεπεις λοιπον πως ειναι ολα τοσο ξεκαθαρα και ολα δενονται απο 100 μεριες ;

3) στον στοιχο 3 μας λεει πως κατα την ωρα της κρισεως στην Δευτερα Παρουσια, οσοι ειναι δικαιο θα λαμψουν στους αιωνας των αιωνων.

4) στον στον στοιχο 4, που εσυ εχεις κανει καραμελα κατα το δοκουν σε μια προσπαθεια σου να ακυρωσεις τους Αγιους Πατερες!, μας λεει το εξης.

λεει στον Δανιηλ να σφραγισει το βιβλιο αυτο μεχρι τον καιρο της συντελειας.

και εδω νομιζω πως επιτελους πρεπει να σου κανω την ερωτηση.

γινωσκεις α αναγινωσκεις ;

μα καλα, δεν βλεπεις τι λεει το εδαφιο ;
πραγματικα δεν μπορω να καταλαβω, ειναι δυνατον να το παραθετεις ο ιδιος και να μην το βλεπεις ;

καὶ σύ, Δανιήλ, ἔμφραξον τοὺς λόγους καὶ σφράγισον τὸ βιβλίον ἕως καιροῦ συντελείας,

μα δεν βλεπεις τι λεει ;
εως καιρου συντελειας.
οποτε, το να χρησιμοποιεις το εδαφιο αυτο για να πεισεις οτι οι Πατερες τοτε δεν ηξεραν αλλα τωρα γνωριζουν, σημαινει πως αποδεχεσαι πως ειναι καιρος συντελειας !!

Α) εαν αποδεχεσαι πως ειναι καιρος συντελειας τοτε τι καθομαστε και συζηταμε(;!) τοσο καιρο;

Β) εαν δεν αποδεχεσαι οτι ειναι καιρος συντελειας τοτε γιατι χρησιμοποιεις ενα εδαφιο το οποιο δεν ειναι της εποχης μας ;

Γ) μα ο Θεος λεει οτι η γνωση αυτη θα ανοιξει στα 3.5 χρονια. Ειμαστε μηπως τωρα στα 3.5 χρονια για να χρησιμοποιεις ως επιχειρημα το εδαφιο αυτο ;

τι να πω....

συνεχιζουμε...

λεει λοιπον στον Δανιηλ να σφραγισει το βιβλιο "ἕως διδαχθῶσι πολλοὶ καὶ πληθυνθῇ ἡ γνῶσις"

ποιοι ομως ειναι αυτοι που πρεπει να διδαχθουν και σε ποιους θα πληθυνθει η γνωση;

την απαντηση την δινει πιο κατω στον 7ο στοιχο οπως θα δουμε.

5) στον 5ο στοιχο παρουσιαζονται 2 ανδρες

6) στον 6ο στοιχο ο ενας απο τους 2 ρωταει τον ανδρα που υστατο του ποταμου ποτε θα γινουν ολα αυτα που ειπες, δηλαδη η συντελεια του κοσμου και η κριση ;

και εκεινος απανταει οτι αυτα θα γινουν στα 3.5 χρονια οπου θα συντελεσθει ο διασκορπισμος του λαου του Θεου, δηλαδη του Ισραηλ.
και ποτε ειναι αυτος ο καιρος των 3.5 ετων οπου τελειωνει και ο διασκορπισμος του Ισραηλ ;
μα βεβαιως τα 3.5 χρονια του αντιχριστου οπου θα καταργηθει η θυσια οπως λεει στον στοιχο 11 οπως θα δουμε παρακατω.

και τι λεει ; πως τοτε, στον καιρο των 3.5 χρονων θα κατανοηθουν ολα αυτα απο το Ισραηλ.

αρα λοιπον, η γνωση αυτη που αναφερει εδω ο Δανιηλ, δεν ειναι για τους εθνικους που εγιναν μετεπειτα λαος του Θεου, αφου ουτως η αλλως ολη αυτην την γνωση την κατεχουμε και αναλύεται δεκαδες φορες μεσα στην Αγια Γραφη, αλλα και απο τους Πατερες της Εκκλησιας,
αλλα αυτη η γνωση ειναι κλεισμενη για τους Ισραηλιτες, οι οποια γνωση αυτη θα ανοιξει τον καιρο των 3.5 ετων του αντιχριστου, οπως ακριβως λεει ο Θεος στο κεφαλαιο αυτο το Δανιηλ.

και πως θα γινει αυτο ;
λεει λοιπον: ἕως διδαχθῶσι πολλοὶ καὶ πληθυνθῇ ἡ γνῶσις.
και πως θα γινει αυτο ;
μεσω του κυρηγματος του προφητη Ηλια που θα ερθει να αποκαταστησει το γενος του Ισραηλ.

τοτε γυρνανε οι Ισραηλιτες και πιστευουν στον Χριστο.

στα 3.5 χρονια της βασιλειας του αντιχριστου, με το κυρηγμα και την ανασταση των 2 προφητων.

οτι ακριβως δηλαδη λεει και η Αποκαλυψη του Ιωαννη.

συνεχιζουμε...

8) ο Δανιηλ, προφανως δεν καταλαβαινει. θα ηταν αδυνατον να καταλαβει μια γνωση που μας παρεχεται αναλυτικα μονο στην Καινη Διαθηκη και στην παραδοση της Εκκλησιας μεσω του Αγιου Πνευματος

9) λεει ξανα στον Δανιηλ οτι ειναι σφραγισμενοι οι λογοι μεχρι τα 3.5 χρονια.

10) μιλαει παλι για εκεινες τις ημερες της μεγαλης θλιψης οπου μεσα απο αυτες οι δικαιοι θα αναδειχθουν, θα λευκανθουν και θα αγιασθουν, ενω οι ασεβης δεν θα καταλαβουν τιποτα.

11) απο εδω, και οχι μονο, μαθαινουμε πως θα καταργηθει η θυσια, που σημαινει οτι θα γινει αυτο που αναλυουν ολοι οι Πατερες της Εκκλησιας, οτι δεν θα υπαρχει οργανωμενη Εκκλησια αλλα θα ειναι υπο διογμο, τον μεγαλυτερο που εγινε μεχρι σημερα.
οι ημερες δηλαδη της μεγαλη θλιψεως των 3.5 ετων.

αξιζει να σημειωθει εδω το εξης.

εδω βλεπουμε ακομη μεγαλυτερη πληροφοριση σχετικα με τον χρονο της συντελειας, αφου δεν χρησιμοποιει στρογγυλοποιηση οπως συμβαινει με την Αποκαλυψη
ητις , 1260 μερες, 42 μηνες, 3.5 χρονια.
η Αποκαλυψη, χρησιμοποιει μια στρογγυλοποιηση για να αναδειξει τα 3.5 χρονια.
ετσι, οποια μετρηση και να παρουμε, ητε 42 μηνες, ητε 3.5 χρονια, ητε 1260 ημερες, ειναι το ιδιο.
και το κανει αυτο για να μην υπαρξουν οι πλανες μετατροπης της ημερας σε αιωνες η σε εβδομαδες και τετοια κουλα που κανουν αιρετικοι και μαξιμιστες συνηθως.
με αυτον τον τροπο μας δειχνει οτι οντος ειναι 3.5 χρονια.
δηλαδη 42 μηνες. δηλαδη 1260 ημερες.
στρογγυλοποιηση.

εδω ομως ο Δανιηλ, μας δινει λεπτομερεστατη αναφορα για τον χρονο αυτης της περιοδου.

μας λεει οτι στην πραγματικοτητα οι μερες ειναι 1290 της εξουσιας του αντιχριστου επι της πολης της αγιας.
"καὶ τοῦ δοθῆναι βδέλυγμα ἐρημώσεως ἡμέραι χίλιαι διακόσιαι ἐνενήκοντα."

επισης μας λεει το εξης σημαντικο.

μας λεει οτι ειναι μακαριος οποιος φτασει στις 1335 μερες. και προφανως τον μακαριζει διοτι τοτε θα επισυμβουν ολα αυτα που ανεφερε περι της συντελειας πιο πανω ο Θεος.

πως ομως νοουνται οι 1335 μερες ;

λεει οτι ειναι μακαριος οποιος υπομεινει τον διογμο και φτασει στον 1335 μερες.
που σημαινει οτι θα υπαρχει διογμος μεχρι τοτε.
πως ομως μπορουμε να κατανοησουμε οτι ενω η εξουσια του αντιχριστου επι της πολης της αγιας, δηλαδη της Εκκλησιας θα ειναι 1290 μερες, ενω ο διογμος θα συνεχιστει μεχρι τις 1335 ;

προσωπικα δεν το γνωριζω, δεν το κατανοω και δεν μπορω να απαντησω.

ευχομαι ο Θεος να φωτισει να το κατανοησουμε.

12) και τελος, στον 12 στοιχο λεει ο Θεος στον Δανιηλ οτι υπολοιπονται μερες και ετη μεχρι να γινονουν ολα τα πιο πανω, δηλαδη τα περι συντελειας οπως ο ιδιος ο Θεος λεει.
τοτε του λεει του Δανιηλ οτι θα αναστηθει και εκεινος

ετσι λοιπον οπως βλεπεις φιλε γιωργο, ακομη και απο αυτα που παραθετεις ο ιδιος ξεκαθαριζονται τα πραγματα οπως τα εχουν ξεκαθαρισει οι Πατερες.

εξαλου, και στο 7ο κεφαλαιο ο Δανιηλ λεει τα ιδια, οτι ο αντιχριστος καταργειτα με την Δευτερα του Χριστου Παρουσια οπου γινεται και η κριση του κοσμου.

Re: Έχουν κηρυχθεί τα Ευαγγέλια της Βασιλείας σε όλη την οικουμένη ή όχι ;

106
Galis έγραψε:Τα παρακατω λογια ανηκουν στις προφητειες και οχι στις διδαχες.
90. "Τον Πάπαν να καταράσθε, διότι αυτός θα είναι η αιτία".


http://www.pigizois.net/kiriakodromio/a ... itoloy.htm
Οποιος διαβασει το βιβλιο της μοναχης Ευθυμιας, οπου αναφερει την ιστορια των χειρογραφων κατανοει οτι η αποψη σου ειναι τουλαχιστο ανευθυνη.

Συζηταμε για αντιχριστο για επερχομενα γεγονοτα κτλ. Απορω τι νοημα εχουν για καποιους αυτα οταν πλανωνται στα πιο απλα;
η μοναχη ευθυμια δεν αναφερει καμια ιστορια των χειρογραφων των προφητειων, διοτι δεν υπαρχουν χειρογραφα με προφητειες.
το μονο που εχουμε ειναι χειρογραφα των διδαχων του Πατροκοσμα.

η συγκεκριμενη προφητεια, καταρχας δεν ειναι προφητεια, και αναρωτιεμαι αν διαβασες αυτα που ο ιδιος παρεθεσες.

στην πραγματικοτητα ειναι απο προφορικες διδαχες του πατροκοσμα, και ειναι συναρτητη με την Η διδαχη του οπου μιλαει για τον παπα και τον μωαμεθ.

και επισης στην πραγματικοτητα το ρηθεν (προφορικη παραδοση, οποτε δεν με καλυπτει προσωπικα) ειναι το εξης:

"Τον Πάπα να Καταράσθε διότι αυτος είναι η αιτία"

το "θα" βρισκεται μονο στο ανυπαρκτο αλβανικο χειρογραφο που δεν το εχει δει κανενας ανθρωπος επι της γης.

οποτε...

αυτο το χαρτι που βρεθηκε, αν βρεθηκε ποτε, που προσωπικα πιστευω οτι οντος βρεθηκε ενα χαρτι μεσα σε ενα κορανι αλλα δεν ειχε καμια σχεση με τον Πατροκοσμα διοτι ουτε το ιδιο το χαρτι δεν ελεγε τετοιο πραγμα πανω, ειναι μια συλλογη προφορικων παραδοσεων απο διαφορους κυρηκε και γεροντες της εποχης, απο τοπο σε τοπο χωρις να μπορουμε να γνωριζουμε ποιος ειπε τι απο ολα αυτα, και τι ειναι αληθεια η οχι, τι ειναι ex eventu προφητεια και τι οχι.

ειναι απολυτως αδυνατον.

οποτε, χωρις να θελω να κακοκαρδισω κανεναν, οποιος θελει ας πιστευει, αλλα τουλαχιστον ας εχει επιγνωση της καταστασης.

Re: Έχουν κηρυχθεί τα Ευαγγέλια της Βασιλείας σε όλη την οικουμένη ή όχι ;

107
αιτωλος έγραψε:sarote,εαν δειξεις χαρακτηρα θα σου πω το ετος,τον μηνα,την βδομαδα,την ημερα.
Μεχρι τοτε, θα σου κανω ενα μεγαλο δωρο με την μορφη ερωτησης.Μπας και επιτελους πιστεψεις
Αγιος Κοσμας
17. "Όταν θά ιδήτε τό χιλιάρμενο στήν 'Aσπρη Θάλασσα, τότε θάρθη".
18. "Οταν θά ιδήτε τό χιλιάρμενο στά ελληνικά νερά, τότε θάρθη".
19. "Όταν θά ιδήτε τό χιλιάρμενο στά ελληνικά ύδατα, τότε θά λυθή τό ζήτημα τής Πόλης"
Ποιος θα ηγειται αυτου του στολου;;
ο πουτιν!!

η ο βατατζης ;

μπερδευτηκα...

για λεγε !

Re: Έχουν κηρυχθεί τα Ευαγγέλια της Βασιλείας σε όλη την οικουμένη ή όχι ;

108
sarotos έγραψε:
αιτωλος έγραψε:sarote,εαν δειξεις χαρακτηρα θα σου πω το ετος,τον μηνα,την βδομαδα,την ημερα.
Μεχρι τοτε, θα σου κανω ενα μεγαλο δωρο με την μορφη ερωτησης.Μπας και επιτελους πιστεψεις
Αγιος Κοσμας
17. "Όταν θά ιδήτε τό χιλιάρμενο στήν 'Aσπρη Θάλασσα, τότε θάρθη".
18. "Οταν θά ιδήτε τό χιλιάρμενο στά ελληνικά νερά, τότε θάρθη".
19. "Όταν θά ιδήτε τό χιλιάρμενο στά ελληνικά ύδατα, τότε θά λυθή τό ζήτημα τής Πόλης"
Ποιος θα ηγειται αυτου του στολου;;
ο πουτιν!!

η ο βατατζης ;

μπερδευτηκα...

για λεγε !
Κανεις απο τους δυο.Κοπηκες στις εξετασεις :biggrin:
sarote ο Θεος ειναι δικαιος και θα μας κρινει οπως εκρινε πριν 2000 χρονια τους Εβραιους.
Δεν ειχαν οικουμενικες δεν ειχαν κανονα αγια γραφης.
Εαν ηθελαν πιστευαν στους προφητες τους.Εαν ηθελαν πιστευαν στην προνοια του Θεου και στην διαφυλαξη των λογων του απο επιτηδειους.
Οπως αποδειχτηκε εκ των υστερων η Π.Διαθηκη ηταν ακριβεστατη.
Καπως ετσι το λοιπον θα συμβει και με εμας.Δεν θα κριθουμε για την πιστη μας στην κατοχυρωμενη Α.Γραφη,αλλα για τα μετα των οικουμενικων συνοδων.
Σαυτα ανηκουν οι προφητες.
Οσο για τον Α.Κοσμα,σου εχω ξανα πει οτι δεν εχουν καμμια αξια οι συλλογες.Οι προφητειες του ηταν γνωστες προφορικα σε πολυ κοσμο μεχρι και προσφατα.
Πιστευεις στην προνοια του Θεου;;
Εαν πιστευες θα ευρισκες ευκολα αυτα που λεει ο Αγιος μεσα στις υπολοιπες ΓΡΑΠΤΕΣ προφητειες.
Αλλη μια ευκαιρια για τον ηγετη του στολου :075
Απάντηση

Επιστροφή στο “"Ο Καιρός γάρ εγγύς"”