Ημερομηνία : 20 Νοέμ 2017, 16:34


Πρόσφατα Θέματα

Tελευταία άρθρα του blog


Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 54 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Ο Άγγελος της Αβύσσου (Αποκ 9:11)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Ιαν 2014, 00:54 
Συντονιστής
Συντονιστής
Άβαταρ μέλους
Κατάσταση:
Εγγραφη: 29 Ιαν 2013, 01:51
Δημοσ.: 3485
Thanks:
Thanked:
time στο post
Ένα μεγάλο μυστήριο κρύβεται στο όνομα του άγγελου της Αβύσσου. Ο Ιωάννης αναφέρει πως αυτός είναι ο Απολλύων (ελληνικά) ή ο Αβαδδών (εβραικά) που σημαίνει ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΑΣ. Τι ακριβώς εννοούσε ο Ιωάννης ;

Απόσπασμα αποκάλυψης Ιωάννη
11 ἔχουσι βασιλέα ἐπ' αὐτῶν τὸν ἄγγελον τῆς ἀβύσσου· ὄνομα αὐτῷ Ἑβραϊστὶ Ἀβαδδὼν, ἐν δὲ τῇ Ἑλληνικῇ ὄνομα ἔχει Ἀπολλύων.


Αβαδδών
Με το εβραϊκό όνομα Αβαδδών αποδίδουν οι εβραίοι με πολύ όμως περισσότερες τερατώδεις καταστάσεις, ότι αντίστοιχα περίπου πίστευαν οι αρχαίοι Έλληνες για τον Άδη, όπως πολύ ορθά απέδωσαν περί αυτού οι Εβδομήκοντα στη μετάφραση της Παλαιάς Διαθήκης, (Ιώβ κστ΄,6 και Παροιμίες ιε΄). Η εβραϊκή ονομασία σημαίνει κατά γράμμα "τόπον ολέθρου", που αποτελεί τη μία από τις επτά συνολικά ονομασίες με την οποία και επισημαίνεται αυτό που λέγεται και σήμερα στη νεοελληνική δημώδη γλώσσα "η κάτω γη κι ο χάρος" που συνηθίζεται ιδιαίτερα σε κατάρες.

Εικόνα
"Άγγελος ο εξολοθρευτής", του Ι. Λιμόνα, Ισπανία

Στη δε Αποκάλυψη του Ιωάννη (Θ΄ 11 κ.ύ.) ο Αβαδδών αναφέρεται ως άγγελος της αβύσσου. Βασιλεύς τεραστίων και τρομερών ακρίδων που φέρουν ανθρώπινα πρόσωπα, μακριά γυναικεία μαλλιά, δόντια λιονταριού, στήθος θωρακισμένο, ενώ τα απαίσια φτερά τους είναι τόσο θορυβώδη όπως οι άμαξες με πολλά άλογα που τρέχουν στη μάχη. Αυτά τα φοβερά όντα, συνεχίζει ν΄ αναφέρει ο Ιωάννης ο Ευαγγελιστής, έχουν επ΄ αυτούς βασιλέα της αβύσσου τον λεγόμενο εβραϊκά Αβαδδών και στην ελληνική απόδοση το όνομα "Απολλύων". Με το σάλπισμα δε του πέμπτου αγγέλου ανοίγει το φρέαρ της αβύσσου απ΄ όπου και ανέρχεται καπνός που σκιάζει τον Ήλιο και τον αέρα, τότε εξορμούν τα τέρατα εκείνα του Άδη και βασανίζουν επί πέντε μήνες τους ανθρώπους που δεν φέρουν στο μέτωπό τους τη σφραγίδα του Θεού. http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%91%CE% ... F%8E%CE%BD

_________________
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον\n2.ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν


Κορυφή
 Προφίλ  
Thanks          Απάντηση με παράθεση  

pros

 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο Άγγελος της Αβύσσου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Ιαν 2014, 01:49 
Συντονιστής
Συντονιστής
Άβαταρ μέλους
Κατάσταση:
Εγγραφη: 29 Ιαν 2013, 01:51
Δημοσ.: 3485
Thanks:
Thanked:
time στο post
Τίθεται το θέμα τώρα αν ο Απόλλωνας είναι ο Απολλύων ή όχι.

Ας δούμε τι λέει ο Σωκράτης για τον Απόλλωνα :

Παράθεση:
Ερμογένης.
Πολύ μάλιστα, και λέγεις την αλήθειαν.
Σωκράτης.
Τούτο δε, καθώς μου φαίνεται, είναι τεθειμένον κάλλιστα διά να
σημαίνη την δύναμιν αυτού του θεού.
Ερμογένης.
Πώς δηλαδή;
Σωκράτης.
Εγώ θα προσπαθήσω να σου το εξηγήσω πώς μου φαίνεται. Δηλαδή
κανέν άλλο όνομα δεν υπάρχει που να αρμόζη και εις τας τέσσαρας
δυνάμεις του θεού, αν και είναι έν, ώστε όλας να τας περιλαμβάνη
και να σημαίνη οπωσδήποτε και την μουσικήν και την μαντικήν και
την ιατρικήν και την τοξικήν.
Ερμογένης.
Λέγε λοιπόν, διότι μου φαίνεται ότι το παρουσιάζεις ως αλλόκοτον
αυτό το όνομα.
Σωκράτης.
Απ' εναντίας μάλιστα αρμονικόν, αφού είναι και μουσικός ο θεός
αυτός. Διότι πρώτον μεν η καθαρειότης και οι καθαρμοί και υπό
έποψιν ιατρικήν και υπό έποψιν μαντικήν και τα θειαφίσματα με
ιατρικά φάρμακα και μαντικά μέσα και τα λουτρά και οι ραντισμοί
εις τοιαύτας περιστάσεις, όλα αυτά μίαν δύναμιν έχουν, δηλαδή να
κάμνουν τον άνθρωπον καθαρόν και κατά το σώμα και κατά την ψυχήν.
Ή όχι;
Ερμογένης.
Πολύ σωστά.
Σωκράτης.
Λοιπόν δεν είναι αυτός ο θεός ο οποίος καθαρίζει και &απολούει&
και &απολύει& από αυτά τα κακά;
Ερμογένης. Πολύ σωστά.
Σωκράτης. Λοιπόν όσον διά τας απολύσεις και απολούσεις, επειδή είναι ιατρός των τοιούτων
πραγμάτων, θα ήτο ορθόν να ονομάζεται &απολούων&· όσον δε διά την μαντικήν και το
&αληθές& και το &απλούν& - διότι αυτά τα δύο σημαίνουν το ίδιον — θα ήτο πολύ ορθόν να τον
ονομάζωμεν, καθώς τον ονομάζουν οι Θεσσαλοί. Διότι όλοι οι Θεσσαλοί ονομάζουν &Άπλουν&
τούτον τον θεόν. Επειδή δε &αείποτε& είναι έμπειρος των &βολών& εις την τοξικήν, πρέπει να
θεωρηθή ως &Αεί-βάλλων&. Ως προς την μουσικήν δε πρέπει να υποθέσωμεν ότι το άλφα είναι
αθροιστικόν καθώς εις το &ακόλουθος& και &άκοιτις&, οπού σημαίνει το ομού, και ότι και εδώ
σημαίνει την &ομού περιπολίαν& εις τον ουρανόν, ο οποίος ακριβώς έχει &πόλους& και εις την
αρμονίαν των ασμάτων, η οποία είναι η καθαυτό αρμονία, και ότι όλα αυτά &ομού περιπολεί& με
κάποιαν αρμονίαν, καθώς λέγουν οι τελειοποιημένοι εις την μουσικήν και την αστρονομίαν. Καθώς
λοιπόν τον &ομοκέλευθον& και &ομόκοιτιν& τον ωνομάσαμεν &ακόλουθον& και &άκοιτιν& διά
της μεταβολής του &ομο& εις άλφα, ομοίως ωνομάσαμεν και τον Απόλλωνα, ο οποίος ήτο
&ομοπολών&, διά παρεμβολής ενός ακόμη λάβδα, διά να μη γίνη ομόηχον με το κακόν όνομα.
Τούτο όμως και τόρα πάλιν το φοβούνται μερικοί, επειδή δεν εννοούν καλά την δύναμιν αυτού του
ονόματος και νομίζουν ότι σημαίνει φθοράν. Αλλά, καθώς ελέγαμεν προ ολίγου, αυτό το όνομα
περικλείει όλας τας δυνάμεις του θεού, δηλαδή το &απλούν, αειβάλλον, απολούον, ομοπολούν&.

_________________
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον\n2.ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν


Κορυφή
 Προφίλ  
Thanks          Απάντηση με παράθεση  
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο Άγγελος της Αβύσσου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Ιαν 2014, 02:12 
Συντονιστής
Συντονιστής
Άβαταρ μέλους
Κατάσταση:
Εγγραφη: 29 Ιαν 2013, 01:51
Δημοσ.: 3485
Thanks:
Thanked:
time στο post
M__ έγραψε:
Laptona τί πιθανότητες δίνεις να χρησιμοποιηθεί η προσέγγιση που κάνεις για την ομοιότητα της λατρείας και της αρχαιοελληνικής θεώρησης του Απόλλωνα - Απολλούονα (Απολλύωνα) με την αντίστοιχη χριστιανική, από την πανθρησκεία που θα προσπαθήσει να εισαγάγει το θηρίο τις έσχατες μερες.

Με την ίδια ακριβώς επιχειρηματολογία δηλαδή να προσπαθήσει να αποδείξει ότι ο Απόλλωνας των αρχαίων Ελλήνων και ο Θεός της ΠΔ είναι το ίδιο ον. Πιστεύεις ότι μπορεί να πιάσει μια τέτοια προσέγγιση?



Α. Καταρχάς δεν χρειάζεται γιατί η πανθρησκεία/μασονία ταυτίζει ήδη τον Γιαχβέ των εβραίων με τον Θεο μας και το Ζευ των αρχαίων . http://4.bp.blogspot.com/-edPkK-9F8mE/U ... asonoi.jpg

Β.Η διαφορά είναι ότι η πανθρησκεία δεν αποδέχεται τον Ιησού Χριστό ως Υιό του Θεού τον Μονογενή και ουδέποτε πρόκειται να Τον υποστηρίξει. Ούτε αποδέχονται φυσικά το δόγμα της Αγίας Τριάδος αφού δεν δέχονται τον Υιό. Ενώ οι Σωκρατικοί και Πλατωνικοί φιλόσοφοι Τον αποδέχτηκαν (βλέπε άγιος Ιερόθεος, άγιο Διονύσιος Αρεοπαγίτης, Ιουστίνος ο Μάρτυρας κτλ) ακριβώς επειδή γνώριζαν την έννοια του Λόγου και την έννοια του Απόλλωνος.

Γ. Τρίτον δεν χρειάζεται να υπάρξει κάποια ταύτιση γιατί ο Απωλύων/Αβαδδόν δεν είναι το θηρίο αλλά ο "άγγελος της Αβύσσου" κατά τον Ιωάννη ο οποίος μάλιστα έχει και θετική υπόσταση στην Αποκάλυψη αφού στην υπηρεσία του θα είναι οι μύγες/σκορπιοί που θα τιμωρούν όσους ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΗ ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΣΤΑ ΜΕΤΩΠΑ ΤΟΥΣ . Δηλαδή δεν σημαίνει πως αυτός είναι ο Σατανάς, ο Αντίχριστος, το Θηρίο ή ότι οτιδήποτε άλλο, αφού οι Γραφές είναι σαφείς.

1 Καὶ ὁ πέμπτος ἄγγελος ἐσάλπισε· καὶ εἶδον ἀστέρα ἐκ τοῦ οὐρανοῦ πεπτωκότα εἰς τὴν γῆν, καὶ ἐδόθη αὐτῷ ἡ κλεὶς τοῦ φρέατος τῆς ἀβύσσου, 2 καὶ ἤνοιξε τὸ φρέαρ τῆς ἀβύσσου, καὶ ἀνέβη καπνὸς ἐκ τοῦ φρέατος ὡς καπνὸς καμίνου καιομένης, καὶ ἐσκοτίσθη ὁ ἥλιος καὶ ὁ ἀὴρ ἐκ τοῦ καπνοῦ τοῦ φρέατος. 3 καὶ ἐκ τοῦ καπνοῦ ἐξῆλθον ἀκρίδες εἰς τὴν γῆν, καὶ ἐδόθη αὐταῖς ἐξουσία ὡς ἔχουσιν ἐξουσίαν οἱ σκορπίοι τῆς γῆς· 4 καὶ ἐρρέθη αὐταῖς ἵνα μὴ ἀδικήσωσι τὸν χόρτον τῆς γῆς οὐδὲ πᾶν χλωρὸν οὐδὲ πᾶν δένδρον, εἰ μὴ τοὺς ἀνθρώπους οἵτινες οὐκ ἔχουσι τὴν σφραγῖδα τοῦ Θεοῦ ἐπὶ τῶν μετώπων αὐτῶν. 5 καὶ ἐδόθη αὐταῖς ἵνα μὴ ἀποκτείνωσιν αὐτούς, ἀλλ' ἵνα βασανισθῶσι μῆνας πέντε· καὶ ὁ βασανισμὸς αὐτῶν ὡς βασανισμὸς σκορπίου, ὅταν παίσῃ ἄνθρωπον.

_________________
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον\n2.ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν


Κορυφή
 Προφίλ  
Thanks          Απάντηση με παράθεση  
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο Άγγελος της Αβύσσου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Ιαν 2014, 02:58 
Συντονιστής
Συντονιστής
Άβαταρ μέλους
Κατάσταση:
Εγγραφη: 29 Ιαν 2013, 01:51
Δημοσ.: 3485
Thanks:
Thanked:
time στο post
Ποιος ήταν ο καταστροφέας των πρωτότοκων στην Αίγυπτο ;

Έξοδος 12:23 καὶ παρελεύσεται Κύριος πατάξαι τοὺς Αἰγυπτίους καὶ ὄψεται τὸ αἷμα ἐπὶ τῆς φλιᾶς καὶ ἐπ᾿ ἀμφοτέρων τῶν σταθμῶν, καὶ παρελεύσεται Κύριος τὴν θύραν καὶ οὐκ ἀφήσει τὸν ὀλοθρεύοντα εἰσελθεῖν εἰς τὰς οἰκίας ὑμῶν πατάξαι. http://www.myriobiblos.gr/bible/ot/chap ... =2&page=12

_________________
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον\n2.ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν


Κορυφή
 Προφίλ  
Thanks          Απάντηση με παράθεση  
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο Άγγελος της Αβύσσου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Ιαν 2014, 12:40 
Γενικοί συντονιστές
Γενικοί συντονιστές
Άβαταρ μέλους
Κατάσταση:
Εγγραφη: 11 Απρ 2009, 11:32
Δημοσ.: 9063
Thanks:
Thanked:
time στο post
Παράθεση:
Ένα μεγάλο μυστήριο κρύβεται στο όνομα του άγγελου της Αβύσσου. Ο Ιωάννης αναφέρει πως αυτός είναι ο Απολλύων (ελληνικά) ή ο Αβαδδών (εβραικά) που σημαίνει ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΑΣ. Τι ακριβώς εννοούσε ο Ιωάννης ;

Απόσπασμα αποκάλυψης Ιωάννη
11 ἔχουσι βασιλέα ἐπ' αὐτῶν τὸν ἄγγελον τῆς ἀβύσσου· ὄνομα αὐτῷ Ἑβραϊστὶ Ἀβαδδὼν, ἐν δὲ τῇ Ἑλληνικῇ ὄνομα ἔχει Ἀπολλύων.



Βάλε ολοκληρο το αποσπασμα απο την Αποκάλυψη για να δούμε τι ακριβως λεει ο Ιωαννης:

Παράθεση:
ΚΑΙ ΗΝΟΙΞΕ ΤΟ ΦΡΕΑΡ ΤΗΣ ΑΒΥΣΣΟΥ ΚΑΙ ΑΝΕΒΗ ΚΑΠΝΟΣ ΕΚ ΤΟΥ ΦΡΕΑΤΟΣ ΩΣ ΚΑΠΝΟΣ ΚΑΜΙΝΟΥ ΜΕΓΑΛΗΣ ΚΑΙ ΕΣΚΟΤΙΣΘΗ Ο ΗΛΙΟΣ ΚΑΙ Ο ΑΗΡ ΕΚ ΤΟΥ ΚΑΠΝΟΥ ΤΟΥ ΦΡΕΑΤΟΣ
3 ΚΑΙ ΕΚ ΤΟΥ ΚΑΠΝΟΥ ΕΞΗΛΘΟΝ ΑΚΡΙΔΕΣ ΕΙΣ ΤΗΝ ΓΗΝ ΚΑΙ ΕΔΟΘΗ ΕΙΣ ΑΥΤΑΣ ΕΞΟΥΣΙΑ ΩΣ ΕΧΟΥΣΙΝ ΕΞΟΥΣΙΑΝ ΟΙ ΣΚΟΡΠΙΟΙ ΤΗΣ ΓΗΣ
4 ΚΑΙ ΕΡΡΕΘΗ ΠΡΟΣ ΑΥΤΑΣ ΝΑ ΜΗ ΒΛΑΨΩΣΙ ΤΟΝ ΧΟΡΤΟΝ ΤΗΣ ΓΗΣ ΜΗΔΕ ΚΑΝΕΝ ΧΛΩΡΟΝ ΜΗΔΕ ΚΑΝΕΝ ΔΕΝΔΡΟΝ ΕΙΜΗ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΟΝΟΥΣ ΟΙΤΙΝΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΣΙ ΤΗΝ ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΕΠΙ ΤΩΝ ΜΕΤΩΠΩΝ ΑΥΤΩΝ
5 ΚΑΙ ΕΔΟΘΗ ΕΙΣ ΑΥΤΑΣ ΝΑ ΜΗ ΘΑΝΑΤΩΣΩΣΙΝ ΑΥΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΝΑ ΒΑΣΑΝΙΣΘΩΣΙ ΠΕΝΤΕ ΜΗΝΑΣ ΚΑΙ Ο ΒΑΣΑΝΙΣΜΟΣ ΑΥΤΩΝ ΗΤΟ ΩΣ ΒΑΣΑΝΙΣΜΟΣ ΣΚΟΡΠΙΟΥ ΟΤΑΝ ΚΤΥΠΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΟΝ
6 ΚΑΙ ΕΝ ΤΑΙΣ ΗΜΕΡΑΙΣ ΕΚΕΙΝΑΙΣ ΘΕΛΟΥΣΙ ΖΗΤΗΣΕΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΣΙΝ ΕΥΡΕΙ ΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΣΙΝ ΕΠΙΘΥΜΗΣΕΙ ΝΑ ΑΠΟΘΑΝΩΣΙ ΚΑΙ Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΘΕΛΕΙ ΦΥΓΕΙ ΑΠ ΑΥΤΩΝ
7 ΚΑΙ ΑΙ ΜΟΡΦΑΙ ΤΩΝ ΑΚΡΙΔΩΝ ΗΣΑΝ ΟΜΟΙΑΙ ΜΕ ΙΠΠΟΥΣ ΗΤΟΙΜΑΣΜΕΝΟΥΣ ΕΙΣ ΠΟΛΕΜΟΝ ΚΑΙ ΕΠΙ ΤΑΣ ΚΕΦΑΛΑΣ ΑΥΤΩΝ ΗΣΑΝ ΩΣ ΣΤΕΦΑΝΟΙ ΟΜΟΙΟΙ ΜΕ ΧΡΥΣΟΝ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΑΥΤΩΝ ΩΣ ΠΡΟΣΩΠΑ ΑΝΘΡΩΠΩΝ
8 ΚΑΙ ΕΙΧΟΝ ΤΡΙΧΑΣ ΩΣ ΤΡΙΧΑΣ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΟΔΟΝΤΕΣ ΑΥΤΩΝ ΗΣΑΝ ΩΣ ΛΕΟΝΤΩΝ
9 ΚΑΙ ΕΙΧΟΝ ΘΩΡΑΚΑΣ ΩΣ ΘΩΡΑΚΑΣ ΣΙΔΗΡΟΥΣ ΚΑΙ Η ΦΩΝΗ ΤΩΝ ΠΤΕΡΥΓΩΝ ΑΥΤΩΝ ΗΤΟ ΩΣ ΦΩΝΗ ΑΜΑΞΩΝ ΙΠΠΩΝ ΠΟΛΛΩΝ ΤΡΕΧΟΝΤΩΝ ΕΙΣ ΠΟΛΕΜΟΝ
10 ΚΑΙ ΕΙΧΟΝ ΟΥΡΑΣ ΟΜΟΙΑΣ ΜΕ ΣΚΟΡΠΙΟΥΣ ΚΑΙ ΗΣΑΝ ΚΕΝΤΡΑ ΕΙΣ ΤΑΣ ΟΥΡΑΣ ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ Η ΕΞΟΥΣΙΑ ΑΥΤΩΝ ΗΤΟ ΝΑ ΒΛΑΨΩΣΙ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΕΝΤΕ ΜΗΝΑΣ
11 ΚΑΙ ΕΙΧΟΝ ΕΦ ΕΑΥΤΩΝ ΒΑΣΙΛΕΑ ΤΟΝ ΑΓΓΕΛΟΝ ΤΗΣ ΑΒΥΣΣΟΥ ΟΣΤΙΣ ΕΒΡΑΙΣΤΙ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ ΑΒΑΔΔΩΝ ΚΑΙ ΕΙΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗΝ ΕΧΕΙ ΟΝΟΜΑ ΑΠΟΛΛΥΩΝ

_________________
«Γνώσεσθε την αλήθειαν και η αλήθεια ελευθερώσει υμάς»


Κορυφή
 Προφίλ  
Thanks          Απάντηση με παράθεση  
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο Άγγελος της Αβύσσου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Ιαν 2014, 16:16 
Αντινεοταξίτης
Αντινεοταξίτης
Κατάσταση:
Εγγραφη: 06 Ιούλ 2010, 23:37
Δημοσ.: 533
Thanks:
Thanked:
time στο post
δεν ξερω αν το ανεφερες πουθενα, αλλα το καταλαβαινεις οτι ειναι ο σατανας ετσι... ?


Κορυφή
 Προφίλ  
Thanks          Απάντηση με παράθεση  
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο Άγγελος της Αβύσσου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Ιαν 2014, 20:49 
Συντονιστής
Συντονιστής
Άβαταρ μέλους
Κατάσταση:
Εγγραφη: 29 Ιαν 2013, 01:51
Δημοσ.: 3485
Thanks:
Thanked:
time στο post
emman έγραψε:
Βάλε ολοκληρο το αποσπασμα απο την Αποκάλυψη για να δούμε τι ακριβως λεει ο Ιωαννης:


Έχεις δίκιο.

Αποκάλυψη κεφάλαιο 9

1 Καὶ ὁ πέμπτος ἄγγελος ἐσάλπισε· καὶ εἶδον ἀστέρα ἐκ τοῦ οὐρανοῦ πεπτωκότα εἰς τὴν γῆν, καὶ ἐδόθη αὐτῷ ἡ κλεὶς τοῦ φρέατος τῆς ἀβύσσου, 2 καὶ ἤνοιξε τὸ φρέαρ τῆς ἀβύσσου, καὶ ἀνέβη καπνὸς ἐκ τοῦ φρέατος ὡς καπνὸς καμίνου καιομένης, καὶ ἐσκοτίσθη ὁ ἥλιος καὶ ὁ ἀὴρ ἐκ τοῦ καπνοῦ τοῦ φρέατος. 3 καὶ ἐκ τοῦ καπνοῦ ἐξῆλθον ἀκρίδες εἰς τὴν γῆν, καὶ ἐδόθη αὐταῖς ἐξουσία ὡς ἔχουσιν ἐξουσίαν οἱ σκορπίοι τῆς γῆς· 4 καὶ ἐρρέθη αὐταῖς ἵνα μὴ ἀδικήσωσι τὸν χόρτον τῆς γῆς οὐδὲ πᾶν χλωρὸν οὐδὲ πᾶν δένδρον, εἰ μὴ τοὺς ἀνθρώπους οἵτινες οὐκ ἔχουσι τὴν σφραγῖδα τοῦ Θεοῦ ἐπὶ τῶν μετώπων αὐτῶν. 5 καὶ ἐδόθη αὐταῖς ἵνα μὴ ἀποκτείνωσιν αὐτούς, ἀλλ' ἵνα βασανισθῶσι μῆνας πέντε· καὶ ὁ βασανισμὸς αὐτῶν ὡς βασανισμὸς σκορπίου, ὅταν παίσῃ ἄνθρωπον. 6 καὶ ἐν ταῖς ἡμέραις ἐκείναις ζητήσουσιν οἱ ἄνθρωποι τὸν θάνατον καὶ οὐ μὴ εὑρήσουσιν αὐτόν, καὶ ἐπιθυμήσουσιν ἀποθανεῖν, καὶ φεύξεται ἀπ' αὐτῶν ὁ θάνατος. 7 καὶ τὰ ὁμοιώματα τῶν ἀκρίδων ὅμοια ἵπποις ἡτοιμασμένοις εἰς πόλεμον, καὶ ἐπὶ τὰς κεφαλὰς αὐτῶν ὡς στέφανοι ὅμοιοι χρυσίῳ, καὶ τὰ πρόσωπα αὐτῶν ὡς πρόσωπα ἀνθρώπων, 8 καὶ εἶχον τρίχας ὡς τρίχας γυναικῶν, καὶ οἱ ὀδόντες αὐτῶν ὡς λεόντων ἦσαν, 9 καὶ εἶχον θώρακας ὡς θώρακας σιδηροῦς, καὶ ἡ φωνὴ τῶν πτερύγων αὐτῶν ὡς φωνὴ ἁρμάτων ἵππων πολλῶν τρεχόντων εἰς πόλεμον. 10 καὶ ἔχουσιν οὐρὰς ὁμοίας σκορπίοις καὶ κέντρα, καὶ ἐν ταῖς οὐραῖς αὐτῶν ἐξουσίαν ἔχουσι τοῦ ἀδικῆσαι τοὺς ἀνθρώπους μῆνας πέντε. 11 ἔχουσι βασιλέα ἐπ' αὐτῶν τὸν ἄγγελον τῆς ἀβύσσου· ὄνομα αὐτῷ Ἑβραϊστὶ Ἀβαδδὼν, ἐν δὲ τῇ Ἑλληνικῇ ὄνομα ἔχει Ἀπολλύων. 12 Ἡ οὐαὶ ἡ μία ἀπῆλθεν· ἰδοὺ ἔρχονται ἔτι δύο οὐαὶ μετὰ ταῦτα. 13 Καὶ ὁ ἕκτος ἄγγελος ἐσάλπισε· καὶ ἤκουσα φωνὴν μίαν ἐκ τῶν τεσσάρων κεράτων τοῦ θυσιαστηρίου τοῦ χρυσοῦ τοῦ ἐνώπιον τοῦ Θεοῦ, 14 λέγοντος τῷ ἕκτῳ ἀγγέλῳ· Ὁ ἔχων τὴν σάλπιγγα, λῦσον τοὺς τέσσαρας ἀγγέλους τοὺς δεδεμένους ἐπὶ τῷ ποταμῷ τῷ μεγάλῳ Εὐφράτῃ. 15 καὶ ἐλύθησαν οἱ τέσσαρες ἄγγελοι οἱ ἡτοιμασμένοι εἰς τὴν ὥραν καὶ εἰς τὴν ἡμέραν καὶ μῆνα καὶ ἐνιαυτόν, ἵνα ἀποκτείνωσι τὸ τρίτον τῶν ἀνθρώπων. 16 καὶ ὁ ἀριθμὸς τῶν στρατευμάτων τοῦ ἵππου δύο μυριάδες μυριάδων· ἤκουσα τὸν ἀριθμὸν αὐτῶν. 17 καὶ οὕτως εἶδον τοὺς ἵππους ἐν τῇ ὁράσει καὶ τοὺς καθημένους ἐπ' αὐτῶν, ἔχοντας θώρακας πυρίνους καὶ ὑακινθίνους καὶ θειώδεις· καὶ αἱ κεφαλαὶ τῶν ἵππων ὡς κεφαλαὶ λεόντων, καὶ ἐκ τῶν στομάτων αὐτῶν ἐκπορεύεται πῦρ καὶ καπνὸς καὶ θεῖον. 18 ἀπὸ τῶν τριῶν πληγῶν τούτων ἀπεκτάνθησαν τὸ τρίτον τῶν ἀνθρώπων, ἐκ τοῦ πυρὸς καὶ τοῦ καπνοῦ καὶ τοῦ θείου τοῦ ἐκπορευομένου ἐκ τῶν στομάτων αὐτῶν. 19 ἡ γὰρ ἐξουσία τῶν ἵππων ἐν τῷ στόματι αὐτῶν ἐστι καὶ ἐν ταῖς οὐραῖς αὐτῶν· αἱ γὰρ οὐραὶ αὐτῶν ὅμοιαι ὄφεσιν, ἔχουσαι κεφαλάς, καὶ ἐν αὐταῖς ἀδικοῦσι. 20 καὶ οἱ λοιποὶ τῶν ἀνθρώπων, οἳ οὐκ ἀπεκτάνθησαν ἐν ταῖς πληγαῖς ταύταις, οὐ μετενόησαν ἐκ τῶν ἔργων τῶν χειρῶν αὐτῶν, ἵνα μὴ προσκυνήσωσι τὰ δαιμόνια καὶ τὰ εἴδωλα τὰ χρυσᾶ καὶ τὰ ἀργυρᾶ καὶ τὰ χαλκᾶ καὶ τὰ λίθινα καὶ τὰ ξύλινα, ἃ οὔτε βλέπειν δύναται οὔτε ἀκούειν οὔτε περιπατεῖν, 21 καὶ οὐ μετενόησαν ἐκ τῶν φόνων αὐτῶν οὔτε ἐκ τῶν φαρμακειῶν αὐτῶν οὔτε ἐκ τῆς πορνείας αὐτῶν οὔτε ἐκ τῶν κλεμμάτων αὐτῶν.
http://www.myriobiblos.gr/bible/nt2/rev ... efault.asp

sarotos έγραψε:
δεν ξερω αν το ανεφερες πουθενα, αλλα το καταλαβαινεις οτι ειναι ο σατανας ετσι... ?


Όχι. Για εξήγησε μου το παρακαλώ γιατί μου κάνει εντύπωση αυτό που λες.

_________________
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον\n2.ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν


Κορυφή
 Προφίλ  
Thanks          Απάντηση με παράθεση  
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο Άγγελος της Αβύσσου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Ιαν 2014, 14:25 
Αντινεοταξίτης
Αντινεοταξίτης
Κατάσταση:
Εγγραφη: 19 Μάιος 2011, 17:47
Δημοσ.: 325
Thanks:
Thanked:
time στο post
sarotos έγραψε:
δεν ξερω αν το ανεφερες πουθενα, αλλα το καταλαβαινεις οτι ειναι ο σατανας ετσι... ?


Δική σου ερμηνεία υποθέτω.
Προσωπικά είμαι της άποψης ότι είναι το θηρίο το πρώτο.


Κορυφή
 Προφίλ  
Thanks          Απάντηση με παράθεση  
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο Άγγελος της Αβύσσου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Ιαν 2014, 14:40 
Συντονιστής
Συντονιστής
Άβαταρ μέλους
Κατάσταση:
Εγγραφη: 29 Ιαν 2013, 01:51
Δημοσ.: 3485
Thanks:
Thanked:
time στο post
M__ έγραψε:
sarotos έγραψε:
δεν ξερω αν το ανεφερες πουθενα, αλλα το καταλαβαινεις οτι ειναι ο σατανας ετσι... ?


Δική σου ερμηνεία υποθέτω.
Προσωπικά είμαι της άποψης ότι είναι το θηρίο το πρώτο.


Δεν το λέει μόνο ο sarotos, το ίδιο λέει π.χ. και ο Βασιλόπουλος στην "κατά δύναμη" εξήγηση - ερμηνεία του. Προφανώς από εκεί έχει ξεκινήσει, όμως αυτό δεν μπορεί να σταθεί.

Πρώτον γιατί, ο Αβαδδών δεν είναι ο Σατανάς αλλά ο Αβαδδών.
Δεύτερον επειδή αν το δεχτούμε τότε προκύπτει ότι ο Μωυσής όταν προσευχήθηκε στην Αίγυπτο, είχε ως αποτέλεσμα ο Σατανάς να βγει και να θανατώσει τους πρωτότοκους ;
Τρίτον επειδή ο Ιωάννης αναφέρεται και λέει "θηρίο", "Δράκοντας", "άγγελος της αβύσσου" και το κάθε ένα έχει τη δική του σημασία.
Τέταρτον ο άγγελος της αβύσσου τιμωρεί όσους χαράκτηκαν. Είναι τιμωρός, όπως στις πληγές της Αιγύπτου, έτσι και στις "πληγές" της αποκάλυψης. Δεν είναι το θηρίο που έχει ανέβει με σκοπό να φέρει πλάνη στο ποίμνιο....

_________________
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον\n2.ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν


Κορυφή
 Προφίλ  
Thanks          Απάντηση με παράθεση  
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 54 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενο

Παραπλήσια θέματα
Ο "Άγγελος Γιαχβέ" και η θέα του Θεού
Δ. Συζήτηση: Ανάγνωση και ερμηνεία της Αγίας Γραφής
Συγγραφέας: evaggelia
Απαντησεις: 0
Αποκωδικοποίηση από Δανιήλ του Θηρίου Αποκάλυψης (Αποκ 13:1-4)
Δ. Συζήτηση: Προφητείες και Αποκάλυψη
Συγγραφέας: evaggelia
Απαντησεις: 20
Οι 2 μάρτυρες της Αποκάλυψης : Hλίας και Ενωχ (Αποκ 11:3-14)
Δ. Συζήτηση: Προφητείες και Αποκάλυψη
Συγγραφέας: dominique
Απαντησεις: 3
Εμφανίσθηκε ο «Εξαπτέρυγος Άγγελος» της Αγίας Σοφίας
Δ. Συζήτηση: Σημεία των Καιρών
Συγγραφέας: Λέων
Απαντησεις: 1
Η χιλιετής βασιλεία της Αποκαλύψεως (Αποκ 20:1-15)
Δ. Συζήτηση: Προφητείες και Αποκάλυψη
Συγγραφέας: emman
Απαντησεις: 562


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
cron
Powered by phpBB © 2010-2011 phpBB Group.
Violaceous by: Matt
Ευχαριστούμε την ομάδα του phpbbgr.com
All rights reserved. Copyright © 2009-2017 filoumenos.com.

Μετάφραση Jorfan και phpBB2.gr