Re: Ο Άγγελος της Αβύσσου

10
LAPTONAS έγραψε: Δεύτερον επειδή αν το δεχτούμε τότε προκύπτει ότι ο Μωυσής όταν προσευχήθηκε στην Αίγυπτο, είχε ως αποτέλεσμα ο Σατανάς να βγει και να θανατώσει τους πρωτότοκους ;
Μία σημείωση μόνο. Η εξίσωση του αγγέλου της αβύσσου με τον άγγελο που θανάτωσε τα πρωτότοκα στην Αίγυπτο δεν μπορεί να σταθεί αποκλειστικά και μόνο επειδή η μετάφραση των εβδομήκοντα τον χαρακτηρίζει με το επιθετο "ὀλεθρεύοντα". Παρόλο που υπάρχει ετοιμολογική ομοιότητα με τον Απολλυοντα δεν αρκεί για να καταλήξουμε με βεβαιότητα σε ταυτότητα.

Μπορούμε κάλλιστα να εξετάσουμε το Εβραικό κείμενο (Μασοριτικό) στο οποίο αν όντως υπήρχε αντίστοιχη επιβεβαίωση να έχουμε μια ισχυρή ένδειξη. Το Εβραικό όμως χρησιμοποιεί τη λέξη " שָׁחַת shachath" η οποία δεν έχει κάποια παραπομπή στο Αβαδδών το οποίο είναι και το πρωταρχικό στοιχείο που μας δίνεται για τον άγγελο της αβύσσου, τον βασιλέα των ακρίδων, με το επίθετο Απολλύων να έρχεται δεύτερο.

Κατά την ταπεινή μου άποψη Laptona δεν αποτελεί αυτό που αναφέρεις ατράνταχο επιχείρημα για το ποιος είναι ο άγγελος της αβύσσου.

Κατά δεύτερο σε αυτό που λες ότι
Τέταρτον ο άγγελος της αβύσσου τιμωρεί όσους χαράκτηκαν. Είναι τιμωρός, όπως στις πληγές της Αιγύπτου, έτσι και στις "πληγές" της αποκάλυψης. Δεν είναι το θηρίο που έχει ανέβει με σκοπό να φέρει πλάνη στο ποίμνιο....
πάλι διαφωνώ με το εξής σκεπτικό. Ο Σατανάς, ή ο αντίχριστος ή ο ψευδοπροφήτης ακόμα και τότε δεν μπορεί να τιμωρήσει με τη χρήση υπερφυσικών οντοτήτων κανέναν από τους πιστούς του Θεού. Δεν έχει εξουσία επάνω τους. Κατά συνέπεια ακόμα και αν ο άγγελος της αβύσσου είναι στέλεχος της δικής του, σατανικής ιεραρχίας, πάλι μονο τους σφραγισμένους θα μπορούσε να χτυπήσει μιας και η εκκλησία, ειδικά τα έσχατα εκείνα χρόνια, είναι προστατευμένη από την ουράνια στρατιά και τον Θεό τον ίδιο.

Ξανά λοιπόν δεν με βρίσκει σύμφωνο η αιτιολόγηση που καταλήγει στο ότι ο άγγελος της αβύσσου είναι άγγελος του Θεού και όχι πεσόντας.

Κατά την ταπεινή μου άποψη πάντα.

Re: Ο Άγγελος της Αβύσσου

11
M__ έγραψε:
LAPTONAS έγραψε: Δεύτερον επειδή αν το δεχτούμε τότε προκύπτει ότι ο Μωυσής όταν προσευχήθηκε στην Αίγυπτο, είχε ως αποτέλεσμα ο Σατανάς να βγει και να θανατώσει τους πρωτότοκους ;
Μία σημείωση μόνο. Η εξίσωση του αγγέλου της αβύσσου με τον άγγελο που θανάτωσε τα πρωτότοκα στην Αίγυπτο δεν μπορεί να σταθεί αποκλειστικά και μόνο επειδή η μετάφραση των εβδομήκοντα τον χαρακτηρίζει με το επιθετο "ὀλεθρεύοντα". Παρόλο που υπάρχει ετοιμολογική ομοιότητα με τον Απολλυοντα δεν αρκεί για να καταλήξουμε με βεβαιότητα σε ταυτότητα.

Μπορούμε κάλλιστα να εξετάσουμε το Εβραικό κείμενο (Μασοριτικό) στο οποίο αν όντως υπήρχε αντίστοιχη επιβεβαίωση να έχουμε μια ισχυρή ένδειξη. Το Εβραικό όμως χρησιμοποιεί τη λέξη " שָׁחַת shachath" η οποία δεν έχει κάποια παραπομπή στο Αβαδδών το οποίο είναι και το πρωταρχικό στοιχείο που μας δίνεται για τον άγγελο της αβύσσου, τον βασιλέα των ακρίδων, με το επίθετο Απολλύων να έρχεται δεύτερο.

Κατά την ταπεινή μου άποψη Laptona δεν αποτελεί αυτό που αναφέρεις ατράνταχο επιχείρημα για το ποιος είναι ο άγγελος της αβύσσου.
Να δούμε το Μασορίτικο λοιπόν. Από Πατρολογία επίσης θα βοηθούσε μία ερμηνεία.
M__ έγραψε: Κατά δεύτερο σε αυτό που λες ότι
Τέταρτον ο άγγελος της αβύσσου τιμωρεί όσους χαράκτηκαν. Είναι τιμωρός, όπως στις πληγές της Αιγύπτου, έτσι και στις "πληγές" της αποκάλυψης. Δεν είναι το θηρίο που έχει ανέβει με σκοπό να φέρει πλάνη στο ποίμνιο....
πάλι διαφωνώ με το εξής σκεπτικό. Ο Σατανάς, ή ο αντίχριστος ή ο ψευδοπροφήτης ακόμα και τότε δεν μπορεί να τιμωρήσει με τη χρήση υπερφυσικών οντοτήτων κανέναν από τους πιστούς του Θεού. Δεν έχει εξουσία επάνω τους. Κατά συνέπεια ακόμα και αν ο άγγελος της αβύσσου είναι στέλεχος της δικής του, σατανικής ιεραρχίας, πάλι μονο τους σφραγισμένους θα μπορούσε να χτυπήσει μιας και η εκκλησία, ειδικά τα έσχατα εκείνα χρόνια, είναι προστατευμένη από την ουράνια στρατιά και τον Θεό τον ίδιο.

Ξανά λοιπόν δεν με βρίσκει σύμφωνο η αιτιολόγηση που καταλήγει στο ότι ο άγγελος της αβύσσου είναι άγγελος του Θεού και όχι πεσόντας.

Κατά την ταπεινή μου άποψη πάντα.
Δεκτές και οι δύο παρατηρήσεις σου. Εδώ μάλλον υπάρχει ένα μικρό μπέρδεμα, διότι λες πως δεν έχει εξουσία πάνω στους σφραγισμένους ο Καταστροφέας, ενώ εγώ μιλάω για τους Χαραγμένους. Οι σφραγισμένοι (σφραγίς του Κυρίου) είναι του Θεού. Οι χαραγμένοι (χάραγμα = 666) είναι του θηρίου. Τους χαραγμένους του θηρίου τιμωρεί ο Απολλύων/Αβαδδών επειδή χαράκτηκαν (συνεπώς έχει εξουσία πάνω τους) και η τιμωρία γίνεται με τα έντομα που είναι στην υπηρεσία του. Τους σφραγισμένους γιατί να τους τιμωρήσει ;

Ομοίως τιμώρησε τους Αιγύπτιους σύμφωνα με την Π.Δ. (έντομα σκορπίους αναφέρει και στην Π.Δ.) έτσι θα τιμωρήσει και τους Χαραγμένους στην Αποκάλυψη.
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: Ο Άγγελος της Αβύσσου

12
LAPTONAS έγραψε:
Να δούμε το Μασορίτικο λοιπόν. Από Πατρολογία επίσης θα βοηθούσε μία ερμηνεία.
Σου έγραψα ήδη τί λέει το Μασοριτικό.


Δεκτές και οι δύο παρατηρήσεις σου. Εδώ μάλλον υπάρχει ένα μικρό μπέρδεμα, διότι λες πως δεν έχει εξουσία πάνω στους σφραγισμένους ο Καταστροφέας, ενώ εγώ μιλάω για τους Χαραγμένους. Οι σφραγισμένοι (σφραγίς του Κυρίου) είναι του Θεού. Οι χαραγμένοι (χάραγμα = 666) είναι του θηρίου. Τους χαραγμένους του θηρίου τιμωρεί ο Απολλύων/Αβαδδών επειδή χαράκτηκαν (συνεπώς έχει εξουσία πάνω τους) και η τιμωρία γίνεται με τα έντομα που είναι στην υπηρεσία του. Τους σφραγισμένους γιατί να τους τιμωρήσει ;

Ομοίως τιμώρησε τους Αιγύπτιους σύμφωνα με την Π.Δ. (έντομα σκορπίους αναφέρει και στην Π.Δ.) έτσι θα τιμωρήσει και τους Χαραγμένους στην Αποκάλυψη.
Εχεις απόλυτο δίκιο. Δική μου λανθασμένη επιλογή λέξης :541

Re: Ο Άγγελος της Αβύσσου

13
Εννοούσα αν έχεις κάποιο λινκ με την Μασορίτική βίβλο για να δούμε όχι μόνο το " שָׁחַת shachath" αλλά γενικώς τι αναφέρει. Πολλές εκδόσεις μπορούμε να δούμε - δεν είναι τυχαία η ταύτιση Αβαδδών και Καταστροφέα στην Π.Δ.:

Exodus 12:23

King James Version (KJV)
23 For the LORD will pass through to smite the Egyptians; and when he seeth the blood upon the lintel, and on the two side posts, the LORD will pass over the door, and will not suffer the destroyer to come in unto your houses to smite you.

New International Version (NIV)
23 When the LORD goes through the land to strike down the Egyptians, he will see the blood on the top and sides of the doorframe and will pass over that doorway, and he will not permit the destroyer to enter your houses and strike you down.

Myriobiblos greek

Έξοδος 12:23 καὶ παρελεύσεται Κύριος πατάξαι τοὺς Αἰγυπτίους καὶ ὄψεται τὸ αἷμα ἐπὶ τῆς φλιᾶς καὶ ἐπ᾿ ἀμφοτέρων τῶν σταθμῶν, καὶ παρελεύσεται Κύριος τὴν θύραν καὶ οὐκ ἀφήσει τὸν ὀλοθρεύοντα εἰσελθεῖν εἰς τὰς οἰκίας ὑμῶν πατάξαι.

http://www.wordplanet.org/gk/02/12.htm
23 επειδή, ο Κύριος θα περάσει για να χτυπήσει τους Αιγυπτίους· και όταν δει το αίμα επάνω στο ανώφλι και επάνω στους δύο παραστάτες, ο Κύριος θα παρατρέξει τη θύρα, και δεν θα αφήσει τον εξολοθρευτή να μπει μέσα στα σπίτια σας, για να χτυπήσει.

http://users.sch.gr/aiasgr/Palaia_Diath ... .10-12.htm
καὶ παρελεύσεται Κύριος πατάξαι τοὺς Αἰγυπτίους καὶ ὄψεται τὸ αἷμα ἐπὶ τῆς φλιᾶς καὶ ἐπ᾿ ἀμφοτέρων τῶν σταθμῶν, καὶ παρελεύσεται Κύριος τὴν θύραν καὶ οὐκ ἀφήσει τὸν ὀλοθρεύοντα εἰσελθεῖν εἰς τὰς οἰκίας ὑμῶν πατάξαι.

Εξ. 12,23 Διότι θα διέλθη ο Κυριος και θα θανατώση τα πρωτότοκα των Αιγυπτίων. Θα ίδη δε το αίμα στο ανώφλιον και στους δύο παραστάτας της θύρας και θα προσπεράση ο Κυριος την θύραν σας. Δεν θα αφήση τον εξολοθρευτήν άγγελον να εισέλθη εις τας οικίας σας και να πλήξη δια θανάτου.
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: Ο Άγγελος της Αβύσσου

14
παιδια, νομιζα οτι ηταν αυτονοητο...

εκπλησσομαι βλεποντας το αντιθετο.

δεν ειναι δικη μου ερμηνεια η του βασιλοπουλου, η καποιου αλλου, αλλα ολων των ερμηνευτων. παρακατω θα σας βαλω και τα λογια του Ανδρεα Καισαρειας, αλλα θα μπορουσατε να ακουσετε τον μυτιληναιο η και αλλους, οπου λενε το ιδιο.
στο συγκεκριμενο εδαφιο εξαλου, δεν χρειαζεται και ιδιαιτερη ερμηνεια η γνωση, αφου γινεται αρκετα ξεκαθαρο απο την Αγια Γραφη..

επεξηγουμαι..

ο αγγελος αυτος, ειναι ο βασιλεας της αβυσου. ο βασιλεας της αβυσου ομως, ειναι ο σατανας. εκ των πραγματων λοιπον, ειναι ο σατανας.
ο αγγελος αυτος ειναι ο βασιλεας των ακριδων που εξερχονται απο το φρεαρ της αβυσου, δηλαδη οι δαιμονες. ειναι δηλαδη ο βασιλεας των δαιμονων.
το ονομα που δινει στον διαβολο ο Ιωαννης, αβαδδων, σημαινει καταστροφεας. και ποιος αλλος θα μπρορουσε να χαρακτηριστει περισσοτερο ως απολυων - καταστροφεας, αυτος που οδηγει και οδηγειται στην απωλεια απο τον ιδιο τον σατανα?
η Αγια Γραφη στο 20ο κεφαλαιο μας ενημερωνει οτι με την σταυρωση του Χριστου ο σατανας δεθηκε στην αβυσσο...
ο βασιλεας της αβυσσου λοιπον, ειναι ο σατανας

αυτα...

του Ανδρεα Καισαρειας


Υ.Γ

ας με βοηθησει καποιος γιατι δεν μπορω να το κανω host, λεει το παρακατω...

You must provide a valid auth token or dev key. see http://code.google.com/p/imageshackapi/

Re: Ο Άγγελος της Αβύσσου

15
LAPTONAS έγραψε:Εννοούσα αν έχεις κάποιο λινκ με την Μασορίτική βίβλο για να δούμε όχι μόνο το " שָׁחַת shachath" αλλά γενικώς τι αναφέρει. Πολλές εκδόσεις μπορούμε να δούμε - δεν είναι τυχαία η ταύτιση Αβαδδών και Καταστροφέα στην Π.Δ.:
http://www.blueletterbible.org/lang/Lex ... 7843&t=KJV

Προσωπικά χρησιμοποιώ ένα εξαιρετικό εργαλείο που κατεβαίνει τοπικά από εδώ

theword.gr και έχει στα πρόσθετα και το λεξικό του strong που βγάζει και την κάθε λέξη στα εβραικά.

Τώρα η παρατήρηση που έχω σε αυτό που λες είναι το ότι ενώ υπάρχει συσχέτιση εννοιολογικά (άλλη λέξη που επίσης εμπεριέχει την καταστροφή) του Αβαδδών με τον καταστροφέα όπως αναφέρεις, ίσως να μην πρέπει να ξεκινήσουμε από εκεί. Τα εδάφια που αναφέρεται ο Αβαδδών (είναι λίγα και σημαντικά) μας δίνουν ενδιαφέροντα, πολύ ενδιαφέροντα, χαρακτηριστικά αυτού του όντος και ίσως της ταυτότητάς του. Ισως απο εκεί να έπρεπε να ξεκινήσουμε μιας και η εβραική λέξη (ΟΝΟΜΑ για την ακρίβεια και όχι πρώτιστα έννοια) που μας δίνει η Αποκάλυψη είναι ξεκάθαρη και Βιβλική (η Γραφή εξηγεί τη Γραφή). Ετσι ίσως στην πορεία μπορέσουμε να επεκταθούμε και να κάνουμε τη σύνδεση με τον καταστροφέα άγγελο μιας και είναι επίσης ξεκάθαρο ότι ο Αβαδδών είναι άγγελος, αφού πρώτα όμως έχουμε κατασταλλάξει στα περί του αγγέλου με το όνομα Αβαδδών. Συνδέοντας δηλαδή τα στοιχεία μπορούμε να προχωρήσουμε και σε επιπλέον συνδέσεις και πιθανολογήσεις. Αλλά από μόνα τους τα βασικά και δεδομένα στοιχεία της Βίβλου για αυτό το όν (και όχι μόνο ον) δεν είναι και λίγα.

Re: Ο Άγγελος της Αβύσσου

16
ας με βοηθησει καποιος γιατι δεν μπορω να το κανω host, λεει το παρακατω... - See more at: http://www.filoumenos.com/forum/viewtop ... If2tD.dpuf
Χρησιμοποίησε αυτό(βαζεις το direct link)

http://tinypic.com/
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !

Re: Ο Άγγελος της Αβύσσου

18
Ας δούμε τον προφήτη Ιώβ τι λέει και πως προκύπτει ο Αβαδδών :

Ιώβ 28:20-23

20 ἡ δὲ σοφία πόθεν εὑρέθη; ποῖος δὲ τόπος ἐστὶ τῆς συνέσεως; 21 λέληθε πάντα ἄνθρωπον καὶ ἀπὸ πετεινῶν τοῦ οὐρανοῦ ἐκρύβη· 22 ἡ ἀπώλεια καὶ ὁ θάνατος εἶπαν· ἀκηκόαμεν δὲ αὐτῆς τὸ κλέος. 23 ὁ Θεὸς εὖ συνέστησεν αὐτῆς τὴν ὁδόν, αὐτὸς δὲ οἶδε τὸν τόπον αὐτῆς·

Από το ωραίο εργαλείο που έδωσε ο Μ__ τώρα :

http://www.blueletterbible.org/Bible.cf ... onc_464022

28:22 ἡ ἀπώλεια καὶ ὁ θάνατος εἶπαν ἀκηκόαμεν δὲ αὐτῆς τὸ κλέος
אֲבַדֹּון וָמָוֶת אָמְרוּ בְּאָזְנֵינוּ שָׁמַעְנוּ שִׁמְעָֽהּ׃
'abaddown = destruction = Απώλεια

αν ο Σατανάς ήταν η Απώλεια θα έλεγε Σατανάς όχι Απώλεια κατά τη γνώμη μου.
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν
Απάντηση

Επιστροφή στο “Προφητείες και Αποκάλυψη”

cron