Re: Ο Άγγελος της Αβύσσου

28
Κυρ έγραψε:2 καὶ ἤνοιξε τὸ φρέαρ τῆς ἀβύσσου, καὶ ἀνέβη καπνὸς ἐκ τοῦ φρέατος ὡς καπνὸς καμίνου καιομένης, καὶ ἐσκοτίσθη ὁ ἥλιος καὶ ὁ ἀὴρ ἐκ τοῦ καπνοῦ τοῦ φρέατος.
Αυτό μου θυμίζει τους ρίπους των μεγαλουπόλεων και την αιθαλομίχλη που ξεπερνάει τα επιτρεπτά όρια
εξαρτάτε πάντα πως το βλέπεις. Αν το δεις κυριολεκτικά ανοίγει η γη και βγαίνουν από μέσα τέρατα.

Αν το δεις πνευματικά, η άβυσσος και ο καπνός είναι το πνευματικό ρύπος (καπνός) που θα κρύψει το πνευματικό φως (όχι του ήλιου αλλά του Θεού)
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: Ο Άγγελος της Αβύσσου

29
το πνευματικό φως και η αλήθεια έχουν πληγεί τα προηγούμενα χρόνια με τα ΜΜΕ και την κουλτούρα να φύγουμε.
Και αυτό το λέει με πολύ μεταφορικό τρόπο ο στοίχος της Αποκάλυψης η΄12
Καὶ ὁ τέταρτος ἄγγελος ἐσάλπισε, καὶ ἐπλήγη τὸ τρίτον τοῦ ἡλίου καὶ τὸ τρίτον τῆς σελήνης καὶ τὸ τρίτον τῶν ἀστέρων,
ἵνα σκοτισθῇ τὸ τρίτον αὐτῶν, καὶ τὸ τρίτον αὐτῆς μὴ φανῇ ἡ ἡμέρα, καὶ ἡ νὺξ ὁμοίως.

Και ήρθε η κρίση με ένα τεράστιο καθρέπτη, για να μας δείξει πως στα αλήθεια φαινόμαστε (δε βλέπεται αυτό το έργο)
Και ακολουθεί στο δρώμενο, ο σκληρός άγγελος της αβύσσου ή μήπως περιμένετε να βγούμε στις αγορές
και έζησαν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα.
Ματθαίου ιη΄\n18 Ἀμὴν λέγω ὑμῖν, ὅσα ἐὰν δήσητε ἐπὶ τῆς γῆς, ἔσται δεδεμένα ἐν τῷ οὐρανῷ, καὶ ὅσα ἐὰν λύσητε ἐπὶ τῆς γῆς, ἔσται λελυμένα ἐν τῷ οὐρανῷ.\n

Re: Ο Άγγελος της Αβύσσου

30
M__ έγραψε:
sarotos έγραψε:σε ευχαριστω πολυ !

http://i42.tinypic.com/10znvar.png
Αδελφέ, ο Αγιος Ανδρέας ΣΥΝΕΧΩΣ στο σύγγραμμά του αναφέρει τις λέξεις "νομίζω", "κάποιοι νομίζουν", "ή αυτό ή εκείνο" κλπ. Δεν νομίζω ότι ούτε καν ο ίδιος θεώρησε την ερμηνεία του σαν ευαγγέλιο όπως και όλοι οι υπόλοιποι ερμηνεύοντες.
Κατά την ταπεινή μου άποψη τα πράγματα δεν είναι τόσο προφανή όπως αυτό που λες
ο αγγελος αυτος, ειναι ο βασιλεας της αβυσου. ο βασιλεας της αβυσου ομως, ειναι ο σατανας. εκ των πραγματων λοιπον, ειναι ο σατανας.
Για παράδειγμα ο σατανάς ΠΟΥΘΕΝΑ και ΠΟΤΕ δεν αναφέρεται σαν βασιλέας της αβύσσου ούτε στην Βίβλο ούτε στην εβραική παράδοση και το "εκ των πραγμάτων" δεν υποστηρίζεται πέραν της υπόθεσης ότι ο σατανάς είναι δεμένος στην άβυσσο από τον καιρό της ανάστασης.

Σε κάθε περίπτωση αφού εσύ έχεις κατασταλαγμένη και ξεκάθαρη ερμηνεία περί αυτών, με όλον τον σεβασμό, άσε εμάς που δεν την έχουμε να προσπαθήσουμε να ερευνήσουμε.
.....

Για παράδειγμα ο σατανάς ΠΟΥΘΕΝΑ και ΠΟΤΕ δεν αναφέρεται σαν βασιλέας της αβύσσου ούτε στην Βίβλο ούτε στην εβραική παράδοση και το "εκ των πραγμάτων" δεν υποστηρίζεται πέραν της υπόθεσης ότι ο σατανάς είναι δεμένος στην άβυσσο από τον καιρό της ανάστασης.

Αποκαλυψις Ιωαννου

(ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ 20)

1 Καὶ εἶδον ἄγγελον καταβαίνοντα ἐκ τοῦ οὐρανοῦ, ἔχοντα τὴν κλεῖν τῆς ἀβύσσου καὶ ἅλυσιν μεγάλην ἐπὶ τὴν χεῖρα αὐτοῦ. 2 καὶ ἐκράτησε τὸν δράκοντα, τὸν ὄφιν τὸν ἀρχαῖον, ὅς ἐστι Διάβολος καὶ ὁ Σατανᾶς ὁ πλανῶν τὴν οἰκουμένην, καὶ ἔδησεν αὐτὸν χίλια ἔτη, 3 καὶ ἔβαλεν αὐτὸν εἰς τὴν ἄβυσσον....

Σε κάθε περίπτωση αφού εσύ έχεις κατασταλαγμένη και ξεκάθαρη ερμηνεία περί αυτών, με όλον τον σεβασμό, άσε εμάς που δεν την έχουμε να προσπαθήσουμε να ερευνήσουμε.
να βοηθησω ηθελα,


συνεχιστε...

Re: Ο Άγγελος της Αβύσσου

31
sarotos έγραψε:
M__ έγραψε:
sarotos έγραψε:σε ευχαριστω πολυ !

http://i42.tinypic.com/10znvar.png
Αδελφέ, ο Αγιος Ανδρέας ΣΥΝΕΧΩΣ στο σύγγραμμά του αναφέρει τις λέξεις "νομίζω", "κάποιοι νομίζουν", "ή αυτό ή εκείνο" κλπ. Δεν νομίζω ότι ούτε καν ο ίδιος θεώρησε την ερμηνεία του σαν ευαγγέλιο όπως και όλοι οι υπόλοιποι ερμηνεύοντες.
Κατά την ταπεινή μου άποψη τα πράγματα δεν είναι τόσο προφανή όπως αυτό που λες
ο αγγελος αυτος, ειναι ο βασιλεας της αβυσου. ο βασιλεας της αβυσου ομως, ειναι ο σατανας. εκ των πραγματων λοιπον, ειναι ο σατανας.
Για παράδειγμα ο σατανάς ΠΟΥΘΕΝΑ και ΠΟΤΕ δεν αναφέρεται σαν βασιλέας της αβύσσου ούτε στην Βίβλο ούτε στην εβραική παράδοση και το "εκ των πραγμάτων" δεν υποστηρίζεται πέραν της υπόθεσης ότι ο σατανάς είναι δεμένος στην άβυσσο από τον καιρό της ανάστασης.

Σε κάθε περίπτωση αφού εσύ έχεις κατασταλαγμένη και ξεκάθαρη ερμηνεία περί αυτών, με όλον τον σεβασμό, άσε εμάς που δεν την έχουμε να προσπαθήσουμε να ερευνήσουμε.
.....

Για παράδειγμα ο σατανάς ΠΟΥΘΕΝΑ και ΠΟΤΕ δεν αναφέρεται σαν βασιλέας της αβύσσου ούτε στην Βίβλο ούτε στην εβραική παράδοση και το "εκ των πραγμάτων" δεν υποστηρίζεται πέραν της υπόθεσης ότι ο σατανάς είναι δεμένος στην άβυσσο από τον καιρό της ανάστασης.

Αποκαλυψις Ιωαννου

(ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ 20)

1 Καὶ εἶδον ἄγγελον καταβαίνοντα ἐκ τοῦ οὐρανοῦ, ἔχοντα τὴν κλεῖν τῆς ἀβύσσου καὶ ἅλυσιν μεγάλην ἐπὶ τὴν χεῖρα αὐτοῦ. 2 καὶ ἐκράτησε τὸν δράκοντα, τὸν ὄφιν τὸν ἀρχαῖον, ὅς ἐστι Διάβολος καὶ ὁ Σατανᾶς ὁ πλανῶν τὴν οἰκουμένην, καὶ ἔδησεν αὐτὸν χίλια ἔτη, 3 καὶ ἔβαλεν αὐτὸν εἰς τὴν ἄβυσσον....

Σε κάθε περίπτωση αφού εσύ έχεις κατασταλαγμένη και ξεκάθαρη ερμηνεία περί αυτών, με όλον τον σεβασμό, άσε εμάς που δεν την έχουμε να προσπαθήσουμε να ερευνήσουμε.
να βοηθησω ηθελα,


συνεχιστε...
Αυτός ο άγγελος που λέει στο Αποκ 20:1-3 δεν είναι ο Σατανάς. Είναι ο άγγελος που κρατάει το κλειδί της Αβύσσου , και που αιχμαλώτισε τον Δράκοντα (δηλαδή το Σατανά) και τον έβαλε στην Άβυσσο. Είναι ο ίδιος άγγελος που ανοίγει και κλείνει δηλαδή την άβυσσο

Είναι ο ίδιος με αυτόν :

1 Καὶ ὁ πέμπτος ἄγγελος ἐσάλπισε· καὶ εἶδον ἀστέρα ἐκ τοῦ οὐρανοῦ πεπτωκότα εἰς τὴν γῆν, καὶ ἐδόθη αὐτῷ ἡ κλεὶς τοῦ φρέατος τῆς ἀβύσσου, 2 καὶ ἤνοιξε τὸ φρέαρ τῆς ἀβύσσου, καὶ ἀνέβη καπνὸς ἐκ τοῦ φρέατος ὡς καπνὸς καμίνου καιομένης, καὶ ἐσκοτίσθη ὁ ἥλιος καὶ ὁ ἀὴρ ἐκ τοῦ καπνοῦ τοῦ φρέατος. 3 καὶ ἐκ τοῦ καπνοῦ ἐξῆλθον ἀκρίδες εἰς τὴν γῆν, καὶ ἐδόθη αὐταῖς ἐξουσία ὡς ἔχουσιν ἐξουσίαν οἱ σκορπίοι τῆς γῆς·

Ο Σατανάς δεν είναι ο Αβαδδών διότι ο Σατανάς έχει όνομα και επίθετο : Όφις ο μεγάλος , διάβολος - Σατανάς.
Αν ήταν το ίδιο πρόσωπο θα το περιέγραφε με την ίδια ονομασία. Επίσης η δουλειά του Σατανά είναι να πλανάει και όχι να φέρνει ακρίδες να τιμωρεί αυτούς που πιστεύουν σε αυτόν....
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: Ο Άγγελος της Αβύσσου

32
Είναι ο ίδιος άγγελος που ανοίγει και κλείνει δηλαδή την άβυσσο
οχι λαπτονα, προσεξε σε παρακαλω,
ο αγγελος στην 5η σαλπιγγα που λαμβανει εξουσια να ανοιξει το φρεαρ της αβυσσου, ειναι εκ πεσων αστερας. δεν ειναι αγγελος, ειναι διαβολος.

ο σατανας ειναι δεμενος στην αβυσσο, εξου και η Αποκαλυψη στο 18ο κεφαλαιο τον σατανα τον αναφερει ως θηριο εκ της αβυσσου...

στην 5η σαλπιγγα, μιλαει για ΤΟΝ εκπεσοντα αστερα, οπου ειναι ο σατανας.
ολοι οι δαιμονες ειναι εκπεσοντες αστερες, αλλα οταν μιλαει συγκεκριμενα για τον βασιλεα τους, τοτε μιλαει για τον σατανα προφανεστατα...
ο βασιλεας των δαιμονων, ειναι ο σατανας.
οταν λοιπον μιλαει με συγκεκριμενες προθεσεις, "Ο" αγγελος της αβυσσου, "ΣΤΟΝ" εκπεσοντα αγγελο, "Ο" βασιλεας της αβυσσου, "ΤΟΝ" αγγελο της αβυσσου, τοτε μιλαει για τον ιδιο τον σατανα. ο σατανας βρισκεται στην αβυσσο και ειναι ο βασιλεας των δαιμονων οπου και εκεινοι βρισκονται στην αβυσσο. ο βασιλεας της αβυσσου λοιπον, ειναι ο σατανας.
πιο ξεκαθαρο δεν γινεται νομιζω...
Ο Σατανάς δεν είναι ο Αβαδδών διότι ο Σατανάς έχει όνομα και επίθετο : Όφις ο μεγάλος , διάβολος - Σατανάς. Αν ήταν το ίδιο πρόσωπο θα το περιέγραφε με την ίδια ονομασία. Επίσης η δουλειά του Σατανά είναι να πλανάει και όχι να φέρνει ακρίδες να τιμωρεί αυτούς που πιστεύουν σε αυτόν....
ο σατανας εχει παρα πολλα ονοματα, διοτι τα ονοματα που του εχουμε δοσει οι ανθρωποι και οι γραφες, ειναι εννοιες.
το ιδιο προσωπο ειναι, και απλα του δινει αλλη μια ονομασια απο τις δεκαδες που υπαρχουν για αυτον.
επισης, δεν ειναι ακριδες φιλε μου, ειναι δαιμονες οπου εξερχονται μια συγκεκριμενη στιγμη απο την αβυσσο.

Re: Ο Άγγελος της Αβύσσου

33
sarotos έγραψε:οχι λαπτονα, προσεξε σε παρακαλω,
ο αγγελος στην 5η σαλπιγγα που λαμβανει εξουσια να ανοιξει το φρεαρ της αβυσσου, ειναι εκ πεσων αστερας. δεν ειναι αγγελος, ειναι διαβολος.
Συνεπώς μας λες ότι μιλάει για τον εκπεσόντα Εωσφόρο που έπεσε στην γη εδώ και που είναι και ο βασιλιάς της αβύσσου ; Μα λέει α. σάλπισε ο 5ος άγγελος β. αστέρι έπεσε γ.του θόθηκε κλειδί δ. βγήκε καπνός ε. μαζί με το καπνό ακρίδες στ. ακρίδες με εξουσία σαν αυτές τις γης.

Δηλαδή είναι σαν να λες ότι έχει γίνει ήδη το 5ο σάλπισμα. Αυτό λες ; Γιατί από όσο ξέρω ο Εωσφόρος έχει ήδη πέσει και στην Αποκάλυψη είναι σαφής ότι πρώτα έχουμε σάλπισμα και μετά αστέρι που πέφτει. Άρα δεν μπορεί να μιλάει για τον Εωσφόρο γιατί αυτό το περιστατικό είναι μελλοντικό (είναι το πρώτο "αλίμονο" που ξεκινάει με το σάλπισμα).
sarotos έγραψε: οταν λοιπον μιλαει με συγκεκριμενες προθεσεις, "Ο" αγγελος της αβυσσου, "ΣΤΟΝ" εκπεσοντα αγγελο, "Ο" βασιλεας της αβυσσου, "ΤΟΝ" αγγελο της αβυσσου, τοτε μιλαει για τον ιδιο τον σατανα. ο σατανας βρισκεται στην αβυσσο και ειναι ο βασιλεας των δαιμονων οπου και εκεινοι βρισκονται στην αβυσσο. ο βασιλεας της αβυσσου λοιπον, ειναι ο σατανας.
πιο ξεκαθαρο δεν γινεται νομιζω...
καὶ ἐδόθη αὐτῷ ἡ κλεὶς τοῦ φρέατος --->πες μου το "αυτώ" που πάει : στον ἀστέρα ή στον άγγελο που σάλπισε ; :dance2:
sarotos έγραψε: ο σατανας εχει παρα πολλα ονοματα, διοτι τα ονοματα που του εχουμε δοσει οι ανθρωποι και οι γραφες, ειναι εννοιες.
το ιδιο προσωπο ειναι, και απλα του δινει αλλη μια ονομασια απο τις δεκαδες που υπαρχουν για αυτον.
αυτό είναι αυθαίρετο που λες. Επειδή ο σατανάς έχει πολλά ονόματα αυτό δε σημαίνει ότι ο αβαδδών είναι ο Σατανάς. Λέει ότι εβραστί ονομάζεται έτσι. Αν ρωτήσεις Εβραίο σε καμία περίπτωση δεν θα ταυτίσει τον Αβαδδών με τον Σατανά. Αν ρωτήσεις Έλληνα επίσης σε καμία περίπτωση δεν θα ταυτίσει τον Απόλλωνα με τον Σατανά.

Συνεπώς από που και ως που ο Αβαδδών είναι άλλη μία ονομασία του Σατανά ; Άσε που αν το δεχτούμε αυτό τότε ο Σατανάς είναι εντολοδόχος του Θεού κάτι το οποίο είναι εντελώς άκυρο.

Οι ακρίδες (που ανήκουν στον Αβαδδών) από που παίρνουν εντολή να μην πειράξουν τίποτα παρά μόνο τους χαραγμένους ; Από το Θεό ή από τον Αβαδδών ; και για ποιο λόγο και στις δύο περιπτώσεις.
sarotos έγραψε: επισης, δεν ειναι ακριδες φιλε μου, ειναι δαιμονες οπου εξερχονται μια συγκεκριμενη στιγμη απο την αβυσσο.
Μα πως; αφού λέει : καὶ ἐδόθη αὐταῖς ἐξουσία ὡς ἔχουσιν ἐξουσίαν οἱ σκορπίοι τῆς γῆς·. με εντολή να μην πειράξουν χροτάρι (πάνε οι δαίμονες στο χορτάρι;), έπειτα αν ισχύει αυτό που λες τότε πως πιστεύεις ότι θα βασανίζουν τους ανθρώπους ;

θα τους καταλαμβάνουν ας πούμε ; θα τους μαστιγώνουν ; πως το σκέφτεσαι ;

γιατί εμένα αυτό όπως είπα και πριν μου θυμίζει την πληγή της Αιγύπτου, όπου και εκεί είχαμε έναν καταστροφέα να πετάει έντομα από τον ουρανό και να τιμωρεί τους σκληλόκαρδους Αιγύπτιους.
Ο αέρας της Αιγύπτου γέμισε με σκνίπες, παρενοχλώντας ανθρώπους και ζώα (εδ. 8:16-19)
Σμήνος από αλογόμυγες εισέβαλε σε κάθε κατοικία των Αιγυπτίων, σε σημείο που, όπως αναφέρει η αφήγηση, «η γη καταστράφηκε από τις αλογόμυγες» (εδ. 8:20-32)
Βαριά επιδημία έπληξε όλα τα κοπάδια των Αιγυπτίων, ώστε «κάθε είδους ζωντανά της Αιγύπτου άρχισαν να ψοφούν» (εδ. 9:1-7)
Άνθρωποι και ζώα γέμισαν εξανθήματα, μεγάλα σπυριά και πληγές (εδ. 9:8-12)
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: Ο Άγγελος της Αβύσσου

34
Laptona μάλλον λάθος μετάφραση κάνεις.

Κοίτα παρακάτω πως έχει η μετάφραση και θα πάρεις τις απαντησεις που θέλεις,όπως και θα καταλαβεις ότι ο Απολλων είναι Δαίμονας.
«Γνώσεσθε την αλήθειαν και η αλήθεια ελευθερώσει υμάς»

Re: Ο Άγγελος της Αβύσσου

35
emman έγραψε:Laptona μάλλον λάθος μετάφραση κάνεις.

Κοίτα παρακάτω πως έχει η μετάφραση και θα πάρεις τις απαντησεις που θέλεις,όπως και θα καταλαβεις ότι ο Απολλων είναι Δαίμονας.
Δεν κάνω λάθος μετάφραση. Μπορείς να μου εξηγήσεις τι εννοείς ;
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: Ο Άγγελος της Αβύσσου

36
Laptonas,o sarotos στα λέει καλά.
Βέβαια εγω δεν ξέρω αν ο εκπεσών αστηρ είναι ο Διάβολος αυτοπροσώπως ή κάποιος δαίμονας ή κάποιος αρχιερεύς πουα θα φέρει τόση μεγάλη πλάνη,το σίγουρο είναι οτι είναι εκπεσών και ανοίγει το φρέαρ,σε αυτόν εδόθη το κλειδί.

Για τα υπόλοιπα που λες,διάβασε το βιβλίο του Ιωβ.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Προφητείες και Αποκάλυψη”