Τώρα πάω σε ένα ακόμα πιο ενδιαφέρον εδάφιο από αυτά που είδαμε και παρέθεσες.
Ιωβ 28
22 ο Αβαδδών και ο θανατος ειπαν ακηκοαμεν δε αυτης το κλεος
Εδώ ο Αβαδδών δείχνει χαρακτηριστικά πέραν του άψυχου τόπου (Αδης).
Επιπλέον έχουμε την Αποκάλυψη που αναφέρεται στον Αβαδδών σαν πρόσωπο και όχι σαν τόπο. Επαναλαμβάνω το ότι κατά την ταπεινή μου άποψη είναι ΠΟΛΥ σημαντικό το ότι στην Αποκάλυψη αναφέρεται πως το Αβαδδών είναι ΤΟ ΟΝΟΜΑ αυτου (εδώ διαφωνούμε λίγο, ΕΙΝΑΙ το όνομά του αλλά σε άλλη γλώσσα).
ὄνομα αὐτῷ Ἑβραϊστὶ Ἀβαδδών
Που είναι το ενδιαφέρον την υπόθεσης και του παραλληλισμού - εξίσωσης - ταυτοποίησης του Αβαδδών με τον Αδη? Το ότι και τα δύο είναι δίσημα. Και τα δύο αναφέρονται και σε τόπο ΚΑΙ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΟ.
Μυθολογία
Άδης
Ο Θεός του Κάτω Κόσμου
Ο θεός του κάτω κόσμου, ο θεός των νεκρών. Το βασίλειο του πεδίο
συγκέντρωσης όσων αποδημούσαν δικαίων και αδίκων. Το όνομα του Πλούτωνας
(= πλούτος = πλούσιος) του εδώθει κατ ευφημισμό και γιατί κάτω από τη γη
βρίσκονται τα πολύτιμα μέταλλά και λίθοι. Ακόμη, ίσως γνωστότερο όνομα για τον
θεό είναι το Άδης (= Αϊδής = κρυφός, αυτός που δεν φαίνεται).
http://www.moira.gr/mythologia.php?gid=5
Εκτός από Θεός του κάτω κόσμου χρησιμοποιείται ευρέως και άλλο ένα ουσιαστικό για τον Αδη
Ο Άδης ήταν
ο βασιλιάς του Κάτω Κόσμου, ο θεός του θανάτου και των νεκρών.Οι άνθρωποι αποφεύγουν να πουν το όνομά του, από φόβο μήπως προκαλέσουν την οργή του.
http://theseus-aegean.blogspot.gr/2013/ ... _5245.html
Αλλο ένα ενδιαφέρον ουσιαστικό της κοινής αντίληψης περί Αδου (το πρόσωπο)?
Ο Άδης:
Ο άρχοντας του Κάτω Κόσμου
Ο Άδης ήταν γιος του Κρόνου και της Ρέας, αδελφός του Δία και κυρίαρχος του Κάτω Κόσμου.
http://dilazdialog.blogspot.gr/2008/07/hades.html
Οι αρχαίοι Ελληνες τον ήξεραν καλά αυτόν τον παλήκαρο. Η Αποκάλυψη μάλλον μας τον δίνει κωδικοποιημένο μέσω της εβραικής απόδοσης του ονόματός του κρατώντας για την ελληνική εκδοχή το επίθετο που τον χαρακτηρίζει. Εχουμε τεράστιο όγκο λεπτομερειών από την μυθολογία για αυτό το ον, συμπεριλαμβανομένου του πάρα πολύ υψηλού του κύρους και ισχύος. Μην ξεχνάμε ότι ο Αδης με τον Δια και τον Ποσειδώνα είναι στην μυθολογία οι τρεις κυρίαρχες θεότητες
"Οι τρεις αδελφοί έλαβαν από τους Κύκλωπες τα όπλα που θα τους βοηθούσαν στη μάχη μεταξύ των θεών. Ο Δίας έλαβε τον κεραυνό, ο Ποσειδώνας μία τρίαινα και ο Πλούτωνας ένα κράνος που έκανε αόρατο όποιον το φορούσε. Ο πόλεμος διήρκεσε 10 χρόνια και έληξε με τη νίκη των νεώτερων θεών. Μετά τη νίκη ο Πλούτωνας και οι δύο νεώτεροι αδελφοί του, ο Ποσειδώνας και ο Δίας, έριξαν κλήρο για να καθορίσουν τα βασίλεια που θα κυβερνούσαν. Ο Δίας ανέλαβε τον ουρανό και κυρίαρχος των πάντων, ο Ποσειδώνας τις θάλασσες και κάθε υγρό στοιχείο, ενώ ο Πλούτωνας τον κάτω κόσμο, το αόρατο βασίλειο στο οποίο πηγαίνουν οι νεκροί όταν αφήνουν τον επίγειο κόσμο."
Αν συνδέσουμε αυτά που λέγαμε στο άλλο νήμα περί συνδέσεων της μυθολογίας με τα σκοτεινά όντα της σατανικής ιεραρχίας που έπαιξαν αλλά και θα ξαναπαίξουν κάποιον ρόλο, ο Αβαδδών είναι από τις πιο ξεκάθαρες μορφές. Ο αγγελος της αβύσσου, ο βασιλέας της αβύσσου, ο άρχοντας της αβύσσου, είναι πολύ πιθανόν να μην είναι άλλο ον από αυτό που οι αρχαίοι ημών πρόγονοι ήξεραν σαν Αδη. Αυτό το ον, που δεν έβγαινε ποτέ από το βασίλειό του κατά τους αρχαίους, που έφερνε τον τρόμο και την καταστροφή, παίζει δυνατά να είναι ένας πολύ ισχυρός άγγελος, ο άγγελος της αβύσσου ο οποιος κάποια στιγμή, υπο συγκεκριμένες προυποθέσεις, θα βρει πρόσβαση στον άνω κόσμο και θα αποκτήσει εξουσία να αλληλεπιδράσει με αυτόν. Και αυτός και ο στρατός του, γιατί κατά την άποψή μου αυτά τα όντα τα οποία κυβερνά μόνο ανύπαρκτα ή συμβολικά δεν είναι. Πόσο μάλλον να είναι ελικόπτερα ή αεροπλάνα ή άλλα διάφορα που συνήθως οι ερμηνευτές καταλήγουν.
Κλείνω με το επίσης ενδιαφέρον του ότι ο Αδης είναι κλεισμένος εκεί μέσα και δεν μπορεί να βγει μέχρι να γίνει κάτι συγκεκριμένο και να ανοίξει η άβυσσος, η οποία προφανώς και έχει κλείσει κάπως, κάπου, κάποτε. Λέτε να έχει και εδώ ο Ενώχ κάποιες ιδέες?
ΥΓ. τώρα μπορείτε να αρχίσετε να βαράτε