Re: Η ΑΝΑΛΑΜΠΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ

1108
Ματθ. 24,7 ἐγερθήσεται γὰρ ἔθνος ἐπὶ ἔθνος καὶ βασιλεία ἐπὶ βασιλείαν, καὶ ἔσονται λιμοὶ καὶ λοιμοὶ καὶ σεισμοὶ κατὰ τόπους·
Ματθ. 24,7 Διότι θα ξεσηκωθή το ένα έθνος ενάντιον του άλλου έθνους, και το ένα βασίλειον εναντίον του άλλου βασιλείου και θα συμβούν στερήσεις και πείνες και επιδημικές αρρώστιες και σεισμοί εις διαφόρους τόπους.
Ματθ. 24,8 πάντα δὲ ταῦτα ἀρχὴ
ὠδίνων.
Ματθ. 24,8 Ολα όμως αυτά θα είναι αρχή των ταλαιπωριών και πόνων.

Ουσιαστικό[επεξεργασία]
ωδίνες θηλυκό μόνο στον πληθυντικό (ο ενικός ωδίνα σπάνιος)

οι πόνοι στην αρχή και κατά την διάρκεια του τοκετού
άρχισαν οι πρώτες ωδίνες (πλησιάζει ο τοκετός)

Re: Η ΑΝΑΛΑΜΠΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ

1109
Αξιο αποριας ειναι αν το ακολουθο αποσπασμα εχει σχεση με αυτα που προειπωθηκαν
Αποκ. 12,1 Καὶ σημεῖον μέγα ὤφθη ἐν τῷ οὐρανῷ, γυνὴ περιβεβλημένη τὸν ἥλιον, καὶ ἡ σελήνη ὑποκάτω τῶν ποδῶν αὐτῆς, καὶ ἐπὶ τῆς κεφαλῆς αὐτῆς στέφανος ἀστέρων δώδεκα,
Αποκ. 12,1 Και εφάνη στον ουρανόν ένα έκτακτον και καταπληκτικόν σημείον, εφάνη δηλαδή μία γυναίκα, που είχε ολόγυρά της, σαν ολόλαμπρο ένδυμα, τον ήλιον, και η σελήνη ήτο κάτω από τα πόδια της σαν υποπόδιόν της, και επάνω στο κεφάλι της υπήρχαν, σαν ολόφωτο στεφάνι, δώδεκα αστέρια. (Και συμβολίζει αυτή την λάμπουσαν από αγιότητα βασιλείαν του Θεού, την οποίαν λαμπρύνει ως ήλιος αυτός ο Χριστός και ως δώδεκα φωτεινοί αστέρες οι δώδεκα Απόστολοι).
Αποκ. 12,2 καὶ ἐν γαστρὶ ἔχουσα ἔκραζεν ὠδίνουσα καὶ βασανιζομένη τεκεῖν.
Αποκ. 12,2 Και η γυναίκα αυτή ήτο έγκυος και έκραζε, διότι ησθάνετο τους πόνους του τοκετού και εβασανίζετο, δια να γεννήση τον Μεσσίαν (να ενθρονίση δια της Εκκλησίας τον Κυριον Ιησούν Χριστόν εις τας καρδίας των ανθρώπων).
Αποκ. 12,3 καὶ ὤφθη ἄλλο σημεῖον ἐν τῷ οὐρανῷ, καὶ ἰδοὺ δράκων πυῤῥὸς μέγας, ἔχων κεφαλὰς ἑπτὰ καὶ κέρατα δέκα, καὶ ἐπὶ τὰς κεφαλὰς αὐτοῦ ἑπτὰ διαδήματα,
Αποκ. 12,3 Και εφάνη άλλο σημείον στον ουρανόν. Και ιδού ένας μεγάλος κόκκινος δράκων, που είχε επτά κεφάλια και δέκα κέρατα και επάνω εις τα επτά κεφάλια του επτά διαδήματα, (το απαίσιον αυτό τέρας συμβολίζει τον μοχθηρότατον ανθρωποκτόνον διάβολον με τα πολυάριθμα όργανα του και την τεραστίαν δια την αμαρτωλότητα των λαών εξουσίαν του επί του κόσμου).
Αποκ. 12,4 καὶ ἡ οὐρὰ αὐτοῦ σύρει τὸ τρίτον τῶν ἀστέρων τοῦ οὐρανοῦ, καὶ ἔβαλεν αὐτοὺς εἰς τὴν γῆν. καὶ ὁ δράκων ἕστηκεν ἐνώπιον τῆς γυναικὸς τῆς μελλούσης τεκεῖν, ἵνα, ὅταν τέκῃ, τὸ τέκνον αὐτῆς καταφάγῃ.
Αποκ. 12,4 Και η ουρά αυτού σύρει το εν τρίτον από τα αστέρια του ουρανού, τους αγγέλους δηλαδή που επανεστάτησαν μαζή του εναντίον του Θεού, και τους οποίους έρριψε κάτω εις την γην. Και ο δράκων αυτός εστάθη εμπρός εις την γυναίκα, που επρόκειτο να γεννήση, δια να καταφάγη το τέκνον της όταν το γεννήση. (Ο σατανάς με μανίαν και λύσσαν εστράφη εναντίον του Μεσσίου, δια να τον εξοντώση με την φονικήν απόφασιν του Ηρώδου, με τους ιδικούς του μεγάλους πειρασμούς και με την θεοκτόνον μανίαν των Εβραίων).
Αποκ. 12,5 καὶ ἔτεκεν υἱὸν ἄῤῥενα, ὃς μέλλει ποιμαίνειν πάντα τὰ ἔθνη ἐν ῥάβδῳ σιδηρᾷ· καὶ ἡρπάσθη τὸ τέκνον αὐτῆς πρὸς τὸν Θεὸν καὶ πρὸς τὸν θρόνον αὐτοῦ.
Αποκ. 12,5 Και εγέννησεν η γυναίκα παιδί αρσενικό, που μέλλει να ποιμάνη τα έθνη με σιδηράν ράβδον. Και ηρπάσθη το τέκνον αυτής πλησίον του Θεού και στον θρόνον αυτού (ο Μεσσίας διέφυγε την εξοντωτικήν μανίαν του διαβόλου και των οργάνων του, ετελείωσε το έργον του και ανελήφθη ένδοξος στον ουρανόν).
Αποκ. 12,6 καὶ ἡ γυνὴ ἔφυγεν εἰς τὴν ἔρημον, ὅπου ἔχει ἐκεῖ τόπον ἡτοιμασμένον ἀπὸ τοῦ Θεοῦ, ἵνα ἐκεῖ τρέφωσιν αὐτὴν ἡμέρας χιλίας διακοσίας ἑξήκοντα.
Αποκ. 12,6 Και η γυναίκα έφυγεν εις την έρημον, όπου έχει τόπον ητοιμασμένον από τον Θεόν, δια να την τρέφουν τα όργανα του Θεού χιλίας διακοσίας εξήντα ημέρας, τριάμηση έτη. (Η Εκκλησία διωκομένη από τον αμαρτωλόν κόσμον χωρίζεται από αυτόν όχι τοπικώς αλλά πνευματικώς, ασφαλίζεται όμως και υπάρχει και δρα εις τας καλοπροαιρέτους ψυχάς με την χάριν του ιδρυτού της).

Re: Η ΑΝΑΛΑΜΠΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ

1110
Ερμηνευτική απόδοση Π. Τρεμπέλα:
Ψαλμοί 1-22 /


Παναγιώτης Τρεμπέλας



Τὸ Ψαλτήριον
τοῦ Προφήτου καὶ Βασιλέως Δαυΐδ,
μετὰ συντόμου ἑρμηνείας
ὑπὸ Παν. Ν. Τρεμπέλα.
[
/b]

Εικόνα



Ἔκδοσις εἰκοστὴ ὀγδόη.
Ἀδελφότης Θεολόγων «Ὁ Σωτήρ».
Ἀθῆναι 2009.

28 Μνησθήσονται καὶ ἐπιστραφήσονται πρὸς Κύριον πάντα τὰ πέρατα τῆς γῆς καὶ προσκυνήσουσιν ἐνώπιον αὐτοῦ πᾶσαι αἱ πατριαὶ τῶν ἐθνῶν·
29 ὅτι τοῦ Κυρίου ἡ βασιλεία, καὶ αὐτὸς δεσπόζει τῶν ἐθνῶν.
30 Ἔφαγον καὶ προσεκύνησαν πάντες οἱ πίονες τῆς γῆς· ἐνώπιον αὐτοῦ προπεσοῦνται πάντες οἱ καταβαίνοντες εἰς γῆν. Καὶ ἡ ψυχή μου αὐτῷ ζῇ, καὶ τὸ σπέρμα μου δουλεύσει αὐτῷ. Ἀναγγελήσεται τῷ Κυρίῳ γενεὰ ἡ ἐρχομένη,
32 καὶ ἀναγγελοῦσι τὴν δικαιοσύνην αὐτοῦ λαῷ τῷ τεχθησομένῳ, ὃν ἐποίησεν ὁ Κύριος



28 Θὰ ἐνθυμηθοῦν τὸν Κύριον καὶ τὰ λησμονήσαντα αὐτὸν ἔθνη, καὶ θὰ ἐπιστραφοῦν ἀπὸ τοὺς ψευδοθέους, ποὺ λατρεύουν, πρὸς τὸν ἀληθινὸν Κύριον ὅλοι οἱ κατοικοῦντες τὴν γῆν, μὴ ἐξαιρουμένων μηδὲ τῶν εἰς τὰς ἐσχατιὰς αὐτῆς διαμενόντων βαρβάρων. Καὶ θὰ προσκυνήσουν ἐνώπιον αὐτοῦ ὅλαι αἱ φυλαὶ καὶ οἰκογένειαι τῶν ἐθνῶν.
29 Διότι πράγματι ἡ βασιλεία ἐπὶ τῶν ἐθνῶν δὲν ἀνήκει εἰς τοὺς μονάρχας καὶ δυνάστας, οἵτινες φαίνονται ἤδη ὅτι κατέχουν αὐτήν, ἀλλ’ εἰς τὸν Κύριον, καὶ μόνος αὐτὸς εἶναι ὁ ὑπέρτατος κυρίαρχος καὶ δεσπότης τῶν ἐθνῶν.
30 Ἔφαγον ἐκ τῆς θυσίας μου καὶ προσεκύνησαν τὸν Κύριον ὅλοι οἱ παχυθέντες ἀπὸ τὴν εὐμάρειαν τοῦ πλούτου καὶ τῆς εὐφροσύνης ἄρχοντες καὶ ἔνδοξοι τῆς γῆς. Ἐνώπιον αὐτοῦ θὰ πέσουν ὑποδεχόμενοι εὐλαβῶς αὐτὸν ὅλοι οἱ ἄσημοι καὶ κακοτυχισμένοι, ποὺ ἔχουν καταπέσει μέχρι τοῦ ἐδάφους τῆς γῆς καὶ καταπατοῦνται ἀπὸ τοὺς τυράννους των, ἀλλὰ τώρα θὰ εὕρουν καὶ αὐτοὶ τὴν σωτηρίαν των παρ’ αὐτῷ. Καὶ ἡ ψυχή μου, ἡ ὕπαρξίς μου ὁλόκληρος ζῇ καὶ ὑπάρχει δι’ αὐτὸν διὰ νὰ τὸν ὑπηρετῇ καὶ τῷ εἶναι ἀφωσιωμένη.
31 Καὶ οἱ πνευματικοί μου ἀπόγονοι, ὅσοι διὰ τῆς πρὸς ἐμὲ πίστεως θὰ γίνουν τέκνα καὶ ἀδελφοί μου, θὰ ἀναδειχθοῦν πιστοὶ καὶ ἐν πᾶσιν εὐπειθεῖς καὶ πρόθυμοι δοῦλοι του. Ἡ γενεὰ αὐτή, τῆς ὁποίας ἡ ἔλευσις ἐπίκειται καὶ ἡ ὁποία θὰ ἀναβλαστήσῃ ἐκ τοῦ παθήματός μου, νὰ ἀναγγελθῇ εἰς τὸν ἐν οὐρανοῖς Κύριον ὡς ἀνήκουσα ἐξ ὁλοκλήρου εἰς αὐτόν.
32 Καὶ θὰ καταστήσουν γνωστὴν τὴν δικαιοσύνην τοῦ Κυρίου εἰς τὸν λαόν, ὁ ὁποῖος πρόκειται νὰ γεννηθῇ ἐκ τοῦ παθήματος τοῦ θριαμβεύσαντος ἤδη ὁσίου, καὶ ἡ γέννησίς του αὐτὴ θὰ συντελεσθῇ διὰ νέας δημιουργικῆς ἐπεμβάσεως τοῦ Κυρίου, ὁ ὁποῖος ἐποίησε τὴν νέαν ταύτην κτίσιν αὐτοῦ.

Re: Η ΑΝΑΛΑΜΠΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ

1111
Ἡ Κωνσταντινούπολις λοιπὸν βάσταξε 1.100 χρόνια. Καὶ μετά; Ὤ συμφορά! Στὶς 29 Μαΐου ―ἐπέτειο ποὺ πρέπει νὰ πενθῇ τὸ γένος καὶ νὰ χτυποῦν οἱ καμπάνες λυπηρὰ σὲ ὅλο τὸν Ἑλληνισμό―, στὶς 29 Μαΐου τοῦ 1453 βάρβαρα στίφη, ἄξεστοι Ἀσιᾶται ἐλαυνόμενοι ἀπὸ μανία καταστροφῆς διὰ πυρὸς καὶ σιδήρου, εἰσῆλ­θαν μέσα στὴν Πόλι. Καὶ τότε ἐπὶ τῶν ἐ­πάλξεών της ἔπεσε ὁ τελευταῖος αὐτοκράτωρ, ποὺ εἶχε τὸ ἴδιο ὄνομα μὲ τὸν πρῶτο· Κωνσταντῖνος ὁ Α΄ ἐκεῖνος (324-337), καὶ πάλι Κωνσταντῖνος ὁ ΙΑ΄ αὐτὸς ὁ Παλαιολόγος (1449-1453). Καὶ ἡ πρώτη πρᾶξις τῶν κατακτητῶν ποιά ἦταν; Ἕνας βάρ­βαρος ἀνέβηκε στὸν τροῦλλο τῆς Ἁγίας Σοφίας, ξερρίζωσε τὸν τίμιο σταυρό, καὶ στὴ θέσι του ὕψωσε τὴν ἡμισέληνο, τὸ σύμβολο τοῦ σκότους καὶ τῆς βαρβαρότητος. Τότε πλέον ἔ­σβησε τὸ μεγαλούργημα τοῦ Βυζαντίου, ἀ­πέ­θανε ἡ Βυζαντινὴ αὐτοκρατορία.

* * *
Ἀπέθανε; Ὄχι, ὄχι! Τὰ ἄτομα ἀποθνῄ­σκουν, οἱ ἰδέες δὲν ἀποθνῄσκουν. Ἡ ἰδέα τῆς Βυζαν­τινῆς αὐτοκρατορίας ζῇ μέσα στὶς καρδιὲς τῶν Ἑλλήνων. Ζῇ ὡς παράδοσις, ὡς θρῦλος, ὡς ἱστορία. Ζῇ! Ἐγὼ πιστεύω ἀκραδάντως καὶ παρὰ τὴν ἁμαρτωλότητά μου προφητεύω βα­σιζόμενος στοὺς λόγους τοῦ ἁγίου Κοσμᾶ τοῦ Αἰτωλοῦ, ὅτι ―ὄχι ἡ δική μας γενεά, διότι ἁ­μάρτησε πολὺ καὶ ἐθνικῶς καὶ πολιτικῶς καὶ θρησκευτικῶς― μία νέα γενεά, ἡ ὁποία ἔρχεται, θὰ δῇ νὰ πραγματοποιῆται τὸ «Πάλι μὲ χρόνια μὲ καιρούς, πάλι δικά μας θά ᾽νε». Αὐτοί, τὸ πιστεύω καὶ τὸ διαλαλῶ, θ᾽ ἀξιωθοῦν νὰ ἑορτάσουν καὶ νὰ λειτουργήσουν μέσα στὸ ναὸ τῆς Ἁγίας Σοφίας.
Τὸ ὄνειρο αὐτὸ θὰ γίνῃ πραγματικότης ὑ­πὸ ἕνα ὅρον· ἐὰν τὸ κράτος μας, ὡς διάδοχο τοῦ Βυ­ζαντίου, ἐμπνευσθῇ ἀπὸ τὰ ἰδεώδη τοῦ Μεγάλου Κωνσταν­τίνου, ἐὰν ὡς ἔμβλη­μά μας ἔχουμε τὸ «Ἐν τούτῳ νίκα». Τὰ ἄλλα κράτη στὶς σημαῖες τους ἔχουν ἄλλα σύμβολα. Ἡ Ἑλ­λὰς ἔχει τὸν τίμιο σταυρό. Μὲ τὸ «Ἐν τού­τῳ νί­κα» θὰ προχωρήσουμε. Καὶ παρ᾽ ὅλα τὰ ἐμπόδια εἶμαι βέβαιος ὅτι τὸ ἔθνος τοῦτο, τὸ μικρὸ σὲ ἔκτασι ἀλλὰ μεγάλο σὲ ἰδεώδη, θὰ ζήσῃ ἐν Χριστῷ Ἰησοῦ· ὅν, παῖδες Ἑλλήνων, ὑμνεῖτε καὶ ὑπερυψοῦτε εἰς πάντας τοὺς αἰῶνας· ἀμήν.

† ἐπίσκοπος Αὐγουστῖνος

Ἀπομαγνητοφωνημένη ὁμιλία, ἡ ὁποία ἔγινε στὸν ἱ. ναὸ ῾Αγ. Κωνσταντίνου & Ἑλένης Ἀμυνταίου τὴν 21-5-1976

http://www.augoustinos-kantiotis.gr/?p=53070#more-53070

Re: Η ΑΝΑΛΑΜΠΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ

1112
Πάντως οι καιροί μας βρίθουν τόσο πολύ από αυτά που θα μπορούσαμε να αποκαλέσουμε «αποκαλυπτικά» γεγονότα, που θα έπρεπε να είμαστε καλά πληροφορημένοι γι’ αυτά. Ο Κύριός μας λέει ότι, παρ’ ότι δεν γνωρίζουμε τη μέρα και την ώρα, πρέπει να πάρουμε παράδειγμα από τη συκιά, που όταν πρασινίζουν τα φύλλα της ξέρουμε ότι το καλοκαίρι είναι κοντά. Παρομοίως, όταν όλα αυτά τα φαινόμενα αρχίζουν να συμβαίνουν, - όταν υπάρξει η δυνατότητα να δημιουργηθεί μια παγκόσμια κυβέρνηση, όταν το Ευαγγέλιο κηρυχθεί σε όλα τα έθνη, όταν δημιουργούνται τόσα πολλά πνευματικά ρεύματα τα οποία είναι τόσο οφθαλμοφανώς απατηλά, - υπάρχουν καθαρά σημεία ότι κάτι βαρυσήμαντο πρόκειται να συμβεί, και είναι πολύ πιθανώς συνδεδεμένα με το τέλος του κόσμου.
(Π.ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΡΟΟΥΖ)
Εικόνα

Re: Η ΑΝΑΛΑΜΠΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ

1113
[quote="Αστα Να Πανε"]πςςςςς τυφλα να χει ο Φωσκο
ΓΕΛΑΣΕ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙΡΟ,
ΕΤΣΙ ΕΙΡΩΝΕΥΟΝΤΑΝ ΟΙ ΑΠΙΣΤΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΡΩΜΕΝΟΙ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΤΟΥ ΝΩΕ...
ΟΤΑΝ ΗΛΘΕ ΟΜΩΣ Ο ΚΑΤΑΚΛΥΣΜΟΣ.....
ΤΟΥΣ ΚΟΠΙΚΕ ΤΟ ΓΕΛΙΟ,
ΑΛΛΑ ΗΤΑΝ ΠΛΕΟΝ ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ .
ΑΛΛΗΘΕΙΑ ΕΣΥ ΚΟΥΜΠΑΡΕ,
ΣΕ ΤΙ ΩΡΑΙΟ ΠΙΣΤΕΙΣ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΒΕΒΑΙΟΣ,
ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΙΡΩΝΕΥΕΣΑΙ, ΤΥΦΛΕ, ΤΟ ΦΩΣ ΤΩΝ ΠΡΟΦΗΤΩΝ ;

ΕΥΓΕ ΣΤΟΝ GLADIATOR ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΠΟΥ ΕΠΙΔΕΙΚΝΥΕΙ, ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΜΦΙΣΒΙΤΙΕΣ.

Re: Η ΑΝΑΛΑΜΠΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ

1114
[quote="Αστα Να Πανε"]οκ...δεν ειναι τιποτα...συμβαινει πολλες φορες στα φορουμ διαφορων συζητησεων να συνυπαρχουν καποια "μποτ" τα οποια συνηθως κολλανε)οπως λεμε κολλησε η βελονα)...εχω γνωρισει πολλα "μποτ" στο διαδικτυο, το συγκεκριμενο πρεπει να ειναι "αναλαμπιστικο μποτ", το οποιο τωρα στις γιορτες εχει "αναλαμπιασει" σαν χριστουγεννιατικο δεντρο...[/quote]

ΕΣΥ ΦΙΛΕ ΜΟΥ, ΤΙ ΜΠΟΤ ΕΙΣΑΙ?
ΑΘΕΙΣΤΙΚΟ ΜΠΟΤ ἤ ΕΙΡΩΝΙΚΟ ΜΠΟΤ?

Re: Η ΑΝΑΛΑΜΠΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ

1115
ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ: ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΚΥΠΡΙΟΙ ΘΑ ΡΩΤΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ "ΠΕΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ..."

phpBB [video]

Re: Η ΑΝΑΛΑΜΠΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ

1116
AXPHSOC έγραψε:
aetos64 έγραψε:
Galis έγραψε:Αν καποιος γνωριζει σε ποιο κειμενο φαινεται η επισημη θεση της εκκλησιας για τη χιλιετη βασιλεια ευχαριστως να το δουμε.
Το θέμα για μένα έκλεισε για Gali και GLADIATOR!

Όλες σας οι αντιρρήσεις έχουν απαντηθεί επανειλημμένα σε σημείο που ο Galis ανακυκλώνει συνεχώς τις ερωτήσεις ενώ ο GLADIATOR έκανε σαφές πως επιθυμή να τον αφήσουμε να λέει ό,τι θέλει με την αιτιολογία πως δεν πρόκειται να τον καταλάβουμε! ΤΕΛΟΣ!
ΠΟΙΑΝ ΕΝΝΟΕΙΣ ΩΣ ΕΠΙΣΗΜΟΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΝ .
ΟΧΙ ΤΟΥΣ ΠΡΟΦΗΤΑΣ ΟΠΩΣ ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ,
ΑΓ. ΚΟΣΜΑΣ Ο ΑΙΤΩΛΟΣ.
ΑΓ. ΜΕΘΟΔΙΟΣ ΠΑΤΑΡΩΝ.
ΑΓ. ΤΑΡΑΣΙΟΣ ΠΑΤΡΙΑΡ. ΚΩΝ/ΠΟΛΕΩΣ.
ΑΓ. ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΖΑΧΑΡΙΑΣ.
ΑΓ. ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΙΕΖΕΚΙΗΛ .
ΑΓ. ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ Ο ΔΙΑ ΧΡΙΣΤΟΝ ΣΑΛΟΣ.
ΑΓ. ΠΑΙΣΙΟΣ Ο ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ Ο ΜΕΓΑΣ,ΕΚ ΦΑΡΑΣΣΩΝ.
ΑΓ. ΠΕΡΦΥΡΙΟΣ Ο ΚΑΥΣΟΚΑΛΥΒΙΤΗΣ.

ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΕΟΡΤΑΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ "ΕΠΙΣΗΜΟΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΝ"(ἀδόκημος ὁ ὅρος).

ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΛΗΣΤΟΙ ΑΛΛΟΙ,ΟΙ ΠΡΟΛΕΓΟΝΤΕΣ ΔΙΑ ΤΑ ΜΕΛΛΟΥΜΕΝΑ
ΤΟΥ ΑΡΜΑΓΕΔΩΝΟΣ, ΤΗΣ ΑΝΑΛΑΜΠΗΣ, ΤΗΣ ΚΩΝ/ΛΕΩΣ,ΤΟΥ ΑΝΑΜΕΝΩΜΕΝΟΥ ΕΙΡΗΝΙΚΟΥ ΚΑΙ ΠΕΝΗΤΟΣ ΒΑΣΙΛΕΩΣ.
ΤΗΣ ΚΑΤΑ ΚΡΑΤΟΣ ΝΙΚΗΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΠΕΡΙΟΔΟΝ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ,ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΤΗΣ ΕΜΦΑΝΙΣΕΩΣ ΤΟΥ ΚΤΗΝΟΥΣ ΤΟΥ ΠΛΑΝΩΝΤΟΣ ΤΗΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΗΝ,ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ.

ΑΜΦΙΒΑΛΕΙΣ ΔΙΑ ΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΚΑΙ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΤΩΝ ΩΣ ΑΝΩ ΑΓΙΩΝ

Τα έχουμε γράψει και αναλύσει χίλιες φορες.

Μην γράφουμε τα ίδια και τα ιδια συνεχεια.

Μην ρωτατε πραγματα που εχουν ερωτηθει και απαντηθεί πολλάκις φορές εδώ μέσα,διότι περνάτε τα όρια του προσηλυτισμού κατά πολύ......
«Γνώσεσθε την αλήθειαν και η αλήθεια ελευθερώσει υμάς»

Επιστροφή στο “Προφητείες και Αποκάλυψη”