Re: Περί του ξαφνικού και απροσδοκήτου της Δευτέρας Παρουσίας

19
Θα πλανηθουν οσοι τα ερμηνευουν με το μυαλο. (Γεροντας Παισιος )
καί συγκόψουσι τάς μαχαίρας αυτών είς άροτρα καί τάς ζιβύνας αυτών είς δρέπανα, καί ού λείψετε έθνος επ έθνος μάχαιραν, καί ού μή μάθωσιν έτι πολεμείν (Προφητης Ησαιας β 4 )

Re: Περί του ξαφνικού και απροσδοκήτου της Δευτέρας Παρουσίας

21
Το συγκεκριμένο βιβλίο αδελφέ,το έχω και εγώ, στην έκδοση του 1981,δεν υπάρχουν αυτά που αναφέρεις, ούτε πουθενά μιλάει για βασιλιά Ιωάννη και αναλαμπή, προφανώς αυτά είναι μετέπειτα προσθήκες στις νέες εκδόσεις.

Αλλά επειδή το θέμα μας δεν είναι η αναλαμπή, επανερχόμενος μιας και αναφέρθηκες στο συγκεκριμένο συγγραφέα διευκρινίζω ότι στο κεφάλαιο Κατάλυσις του Αντίχριστος, αναφέρει την ερμηνεία του Χρυσοστόμου που παρατέθηκε περί της Δευτέρας Παρουσίας και κατάλυσης του Αντιχριστου.

Περί το ουκ εξ ιδίας επίνοιας ναι το αναφέρει ο Κύριλλος Ιεροσολύμων, αλλά παράλληλα αυτό αποκλείει το κατά το δοκούν.
Δεν θα νοηθει κατα λαθος αλλα ορθα , οτι σε εσφραγισμενα εσχατολογικα θεματα αλλες φορες οι πατερες ερμηνευαν κατα Θεια Αποκαλυψη και αλλες φορες κατα το δοκουν. -
Αυτό από που συμπεραίνεται και από ποιον;
Και πως κάποιος διακρίνει ποιοι Πατέρες έχουν ερμηνεύσει κατά το δοκουν;
Υπάρχει κάποια σχετική αναφορά κάποιου;

Re: Περί του ξαφνικού και απροσδοκήτου της Δευτέρας Παρουσίας

22
Εγω εχω την Γ εκδοση του 1990 που μιλα για αναλαμπη και βασιλια Ιωαννη συμφωνα με τα κεφαλαια και τις σελιδες που σου εβαλα. Οπως βλεπεις ο ιδιος ο συγγραφεας που επικαλειται τον Αγιο Κυριλλο Ιεροσολυμων, ο ιδιος παρουσιαζει πραγματα τα οποια δεν τα ειπαν οι πατερες. Το οποιο σημαινει οτι δεχεται οτι υπαρχουν πραγματα τα οποια ησαν εσφραγισμενα και τα οποια θα αποκαλυπτοσαντε στο μελλον.
Περί το ουκ εξ ιδίας επίνοιας ναι το αναφέρει ο Κύριλλος Ιεροσολύμων, αλλά παράλληλα αυτό αποκλείει το κατά το δοκούν.
Προφανως δεν εχεις καποια επαφη με θεολογια και απλα γραφεις κατα το δοκουν. Ρωτησε και τελευταιο φοιτητη θεολογιας αν ειναι δυνατο μια γνωμη ενος πατερα να δημιουργησει τετελεσμενα σε προφητικα θεματα. Το θεμα της πατερολατρειας οπου καποιοι πιστευουν οτι οτιδηποτε λεγει ενας πατερας ειναι ορθο το εχω θειξει πολλες φορες. Δεν χρειαζεται να τα ξαναλεω. Παντως οτι η αποδοχη οτι η ρησης του αγιου Κυριλλου αποκλειει το κατα το δοκουν ειναι τουλαχιστον αστεια.
Αυτό από που συμπεραίνεται και από ποιον;
Και πως κάποιος διακρίνει ποιοι Πατέρες έχουν ερμηνεύσει κατά το δοκουν;
Υπάρχει κάποια σχετική αναφορά κάποιου;
Πριν λιγες μερες το εξηγησα αλλα μαλλον θα ελειπες και δεν θα το διαβασες. Η απαντηση ειναι απο το γεροντα Παισιο.
Σε μια αλλη ομιλια του http://hristoifantos.blogspot.gr/2014/0 ... _5317.html για τη Κυριακη της ορθοδοξιας, στο ιδιο blog, λεει τα ακολουθα, απο το 25 εως το 28 λεπτο


Παράθεση:
Γι αυτό αγαπητοι μου αδελφοι, να μην ανησυχουμε καθολου για την εποχη μας, που είναι μια εποχη προ-αντιχριστου, και ποιος ξερει τι εχουν ακομη να δουν τα ματια μας. Ισως ένα λογισμο λεμε, ο Θεος επιφυλασσει σε αυτή την εποχη που είναι αγνωστο ποσο θα δειαρκεσει να δειξει πιο θαυμαστα γεγονοτα, όχι απλως με την εννοια των θαυματων βεβαια, αυτό μονο ο Θεος το ξερει, αλλα με τι θαυμαστο τροπο είναι ικανος ο Θεος, όταν θα φθασουμε στο πατο, γιατι πατος πατου διαφερει εν αθλιοτητι, πως ο Θεος χωρις να δεσμευσει την ελευθερια του ανθρωπου και με ενα ανθρωπο που λεει ο λογος μπορει, μπορει, να σωσει την ορθοδοξη εκκλησια, το οποιο βεβαια πραγμα και θα γινει αυτό θα εξαπλωθει η ορθοδοξια, γιατι ο Θεος εχει ένα λευκο απαθη εγωισμο, στα περατα της οικουμενης και δεν ομιλουμε για την ημερα της δευτερας παρουσιας ετσι . Ομιλουμε για την εποχη ευθις μετα τον αντιχριστο αγαπητοι μου αδελφοι όταν ο Χριστος με τροπο που ξερει θα τον εξαφανισει και ολους αυτους που πολεμουν την ορθοδοξη εκκλησια ειτε από μεσα παρουσιαζομενοι ως ορθοδοξοι και είναι οργανα του σκοτους, ειτε απ εξω, οσο και αν χαιρονται οσο και αν είναι σιγουροι ότι θα κερδισουν το παιχνιδι εκει που θα είναι σιγουροι, πιο σιγουροι και από σιγουροι, τοτε θα το χασουν γιατι ετσι αρεσκετε ο Θεος, αυτό διδασκομαστε από την ιστορια και αν το διδασκομαστε από την προ ημων ιστορια που δεν ειχε εμφανιστει ο αντιχριστος, η λογικη λεει ότι όταν θα εμφανιστει ο αντιχριστος θα γινουν οντως πιο καταπληκτικα πραγματα και ο Θεος θα δειξει μεγαλυτερη όχι σοφια , η σοφια που εχει ο Θεος είναι …….., θα βρει πιο απιθανες λυσεις να το πουμε ετσι για να σωσει και να επεκταθει η ορθοδοξη ημων εκκλησια για αυτό καθολου να μην ανησυχουμε για την τυχη της εκκλησιας αλλα μονο για την τυχη του ευατου μας. Ευχομαι ολοι μας να ασπαστουμε το ορθοδοξο φρονημα και να δειξουμε εργα ορθοπραξιας και αυτή η ορθοπραξια μας να μας εισαγει εις τη βασιλεια των ουρανων. Γενοιτο.

Οταν λοιπον ακουσα την ανωτερω ομιλια και ειδα την βεβαιοτητα που εκφραζει τη γνωμη του, πηρα τηλεφωνο τον πατερα Αρσενιο στο μοναστηρι του, και συζητησαμε για αρκετη ωρα τα επιμαχα θεματα. Επεμεινα στο ερωτημα, αν αυτα που αναφερει στην ομιλια του προερχονται απο τη θεολογικη του μελετη, η απο αυτα που ακουσε απο το γεροντα Παισιο. Τρεις φορες επεμεινα σε αυτο το επιμαχο ερωτημα ωστε να ειμαι σιγουρος. Η απαντηση του ηταν κατι παραπανω απο σαφης :

Ανεξαρτητα απο αυτα που γραφουν τα βιβλια για το θεμα αυτο, ο γεροντας Παισιος ειχε αναφερθει οχι μια, αλλα πολλες φορες , για την εποχη μετα τον αντιχριστο, και σε εμενα, αλλα και σε αλλους πατερες και το γνωριζουμε το θεμα αυτο. Ηταν πολυ σαφης και κατηγορηματικος σε αυτα που μας ελεγε.
- See more at: http://www.filoumenos.com/forum/viewtop ... QiP9g.dpuf
Κατα συμπτωση πηρα σημερα το πρωι παλι τηλεφωνο το π. Αρσενιο Κατερελο για αλλο θεμα και παλι μεταξυ αλλων μου ειπε τα ακολουθα
Ο γεροντας Παισιος ηταν σαφης, σαφεστατος στο θεμα αυτο και ειμαι κατηγορηματικος, διοτι τον ειχα ακουσει εγω ο ιδιος αρκετες φορες να αναφερεται στην εποχη μετα τον αντιχριστο και οτι δεν ακολουθει αμεσως η β παρουσια
Μου ειπε μαλιστα να ακουσω και μια αλλη ομιλια του επι του θεματος αυτου. Εκει ο ιδιος αναφερει οτι η γνωμη του γεροντα Παισιου ειναι οτι δεν σχετιζεται ο θανατος του αντι με τη β παρουσια. Ειναι αυτη η ομιλια http://www.ianos.net/ftp/Hgoumenos_Arse ... ristou.mp3
ακου απο το 35 λεπτο και μετα.

Παλιοτερα ειχαμε μια συζητηση για το αν παρερμηνευω το πατερα Παισιο. Οπως βλεπεις τον ερμηνευω πολυ σωστα. Να ξερεις οτι ο π. Αρσενιος γνωρισε πολυ γνησια και αυθεντικα το γεροντα Παισιο επι πολλα χρονια για αυτο το Σαβατοκυριακο που μας περασε ηταν ο κεντρικος ομιλητης στις εκδηλωσεις που εγιναν για τα 20 χρονια απο τη κοιμηση του γεροντα. Επισης κοιτα και αυτα τα link για να καταλαβεις ποσο καλα τον γνωριζε.

http://hristoifantos.blogspot.gr/2014/0 ... .html#more
http://hristoifantos.blogspot.gr/2014/0 ... .html#more

Οπως καταλαβαινεις το θεμα αυτο εχει λειξει. Πραγματικα θεωρω μεγαλη επιτυχια για το φορουμ οπου για πρωτη φορα στο διαδικτυο ξεκαθαριζεται το τι ακριβως πιστευε ο γεροντας για το θεμα αυτο. Πραγματικα οφειλω να ευχαριστησω ολους οσους υποστηριξαν οτι διαστρεβλωνω τους συγχρονους γεροντες και το γεροντα Παισιο. Ολους οσους με εβριζαν η ειρωνευονταν για το θεμα αυτο. Ιδιαιτερα ομως οφειλω να ευχαριστησω τη Dominique διοτι χωρις τη βοηθεια της δεν εφθανα στο σημειο να το ψαξω τοσο πολυ. Μου εγραφε λοιπον
Οταν πριν σε παρακάλεσα να είμαστε προσεκτικοί σε αυτά που βάζουμε ,γιατί είναι προσωπικές μας απόψεις που μπορεί να ωφείλονται στον δικό μας τρόπο αντίληψης,που ενδέχεται να είναι λάθος,μου μίλησες για προσπάθεια λογοκρισίας.

Τώρα τοποθετείς τον γέροντα Παίσιο ως υπέρμαχο της άποψης σου για ζωή μετά τον Αντίχριστο,όπου θα γίνει η αναλαμπή!!!

Κατάλαβες τώρα σε ποιο σημείο διαφωνείς με τον Μονομάχο και πως τον αναιρείς;

Όλα αυτά που παραθέτεις δεν μιλάνε για αντίχριστο,πόσο μάλλον για μετά τον Αντίχριστο,αυτό το αντιλαμβάνεσαι εσυ,με τον δικό σου τρόπο σκέψης.

Τόσοι άγιοι έχουν μιλήσει για την εποχή του Αντίχριστου,κανένας δεν μίλησε για αναλαμπή μετά απο αυτόν,εχουνε αναφερθεί αρκετές φορές σε αυτό το θέμα.



Σκέφτηκες οτι μπορεί να κάνεις λάθος και οτι μπορεί να κάνεις κακό σε άλλους;
Τουλάχιστον εξέφρασε την,ως προσωπική σου άποψη,οχι άποψη των γερόντων και των αγίων,γιατί υπάρχουν πολλές παγίδες.


Σε τέτοια θέματα κατα την άποψη μου,πρέπει να σιωπούμε,εκτός μόνο αν υπάρχει αίρεση.

Δεν προσπαθώ να σε πείσω για κάτι,μόνος σου θα το κάνεις,απλά εύχομαι,όλοι έστω και λίγο πριν το τέλος,να βρεθούμε στο σωστό.
- See more at: http://www.filoumenos.com/forum/viewtop ... Kczrt.dpuf
Οπως μπορουμε να δουμε η ευχη της επιασε. Μονος μου το εκανα. Και βρεθηκαμε σε αυτο που πιστευε ο γεροντας. Το εχω πει κατ επαναληψη και οχι ειρωνικα. Αρκετοι εδω στο φορουμ εγιναν οι καλυτεροι συνεργατες μου και στο τοπικ <<κινδυνοι και παγιδες στα ορθοδοξα φορουμ >> οπου εγινα πολυ κατανοητα πολλα πραγματα, αλλα και στο << αναλαμπη της ορθοδοξιας >> οπου με βοηθησαν να ερευνησω το θεμα βαθυτερα και ισως τωρα να ειναι το πιο πληρες τοπικ στο διαδικτυο για την αναλαμπη.

Η τελικη αποδειξη του θεματος μου εφερε στη μνημη ενα φορουμ το μοναδικο που με εχουν αποβαλει. Ο λογος που ειχε συμβει αυτο ηταν οτι αναφερομουν στο θεμα της αναλαμπης. Εκεινη την εποχη σπανια αναφερομουν στο θεμα αυτο αλλα οταν καποιος που με εβρισε και εκει και εδω ( αλλοτε το επαιζε μαθητης, αλλοτε χριστιανος , και εδω.... ) απεκαλεσε την αναλαμπη φολα και μου ζητησε να ριξω τα επιχειρηματα μου. Οταν τα παρεθεσα επειδη δεν τους αρεσαν επειδη ησαν πολεμιοι της αναλαμπης με απεβαλαν με μια αστεια δικαιολογια.
Θυμαμαι μαλιστα στις πρωτες σελιδες του εκει τοπικ επερχομενα και προφητειες ( πριν γινω μελος εκει ) ενας συντονιστης εγραφε σε δημοσιευση του : << οποιος πιστευει σε ζωη μετα τον αντιχριστο δεν εχει καμια θεση στο φορουμ και θα αποβληθει
Οπως καταλαβαινει κανεις ο φανατισμος οδηγει σε τραγικα αποτελεσματα. Αυτοι οι ανθρωποι θα ειχαν διωξει και τον γεροντα Παισιο . Μαλιστα η διαχειριστρια που με αποβαλε απο εκει με εβριζε και συκοφαντουσε και εδω, στο παρον φορουμ, επι ενα μηνα, μαζι με τα αλλα δυο πρωτοπαλικαρα της που γνωριζαν πολλες τεχνικες κατακρισης και υβρεως.

Εδω λοιπον τα πραγματα αποκαλυφθηκαν. Ειδαμε ποιος διαστρεβλωνει το γεροντα. Ειδαμε λοιπον και το πνευμα του αντιχριστου που κανει διωγμους. Ειδαμε ποιοι ειναι αυτοι που με μπαναραν.Και ηταν μεγαλη ευλογια απο το Θεο που επετρεψε εδω να αποκαλυφθουν. Οταν λοιπον μπαναρετε καποιος επειδη αρθρωνει χριστιανικο λογο απο υβριστες ειναι κυριολεκτικα μεγαλη τιμη και ευλογια. Δυστυχως αυτη ειναι η καταντια μας ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΔΙΩΓΜΟΥΣ, ΠΡΙΝ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙ Ο ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ.

Υ.Γ. Ηταν τοτε grecko οταν μου απαντησες προσπαθωντας να δικαιολογησες τους υβριστες, και σου ειχα δωσει την απαντηση που σου αρμοζε.
καί συγκόψουσι τάς μαχαίρας αυτών είς άροτρα καί τάς ζιβύνας αυτών είς δρέπανα, καί ού λείψετε έθνος επ έθνος μάχαιραν, καί ού μή μάθωσιν έτι πολεμείν (Προφητης Ησαιας β 4 )

Re: Περί του ξαφνικού και απροσδοκήτου της Δευτέρας Παρουσίας

23
Συμφωνώ απόλυτα για την συνέχιση της μετά αντί εποχής. Έτσι μπορούμε να πούμε ότι ο χρόνος της Δευτέρας Παρουσίας παραμένει άγνωστος. Και εγώ προσωπικά όταν διάβασα προσεκτικότερα κείμενα του γέροντος Παϊσίου σ`αυτό κατέληξα. Όσον αφορά τις γνώμες των αγίων Πατέρων που λένε ότι μετά τον αντί ακολουθεί η Δ. Π να σας πω ότι δεν αφορά σωτηριολογικό ή δογματικό θέμα αλλά μία θέση θεολογούμενη. Βρισκόμαστε προς συζήτηση ακόμα. Βλέπουμε. Σιγά-σιγά θα ξετυλίγονται κάποια πράγματα. Δεν ήταν θέμα της εποχής των πατέρων, δεν είχε άμεση σχέση με την εποχή τους. Μπορεί μόνο τόση γνώση να παρείχε ο Θεός στους Αγίους Του και να άφησε να γίνουν γνωστά στα έσχατα χρόνια. Όλα είναι πιθανά.
Το ξανατονίζω: δεν έχει σχέση το θέμα αυτό με την σωτηρία μας, ούτε καταπατούμε δογματικούς κανόνες σε περίπτωση που πιστεύουμε στην ''αναλαμπή'' (ας το πούμε έτσι) μετά τον αντίχριστο.

Ακόμα και ο καθηγητής-κήρυκας του θείου λόγου Σωτηρόπουλος αναίρεσε τελευταία την άποψη που είχε κατά το παρελθόν, ότι δηλ. μετά τον αντίχριστο έρχεται ευθύς αμέσως η Δευτέρα Παρουσία και συμφωνεί πλέον με την άποψη της συνέχισης της ζωής μετά την ήττα του αντί.

Re: Περί του ξαφνικού και απροσδοκήτου της Δευτέρας Παρουσίας

24
Ακόμα και ο καθηγητής-κήρυκας του θείου λόγου Σωτηρόπουλος αναίρεσε τελευταία την άποψη που είχε κατά το παρελθόν, ότι δηλ. μετά τον αντίχριστο έρχεται ευθύς αμέσως η Δευτέρα Παρουσία και συμφωνεί πλέον με την άποψη της συνέχισης της ζωής μετά την ήττα του αντί.
Για την ακριβεια την αναιρεση τη εκανε πριν το 1994 οπου ηδη φαινεται οτι εχει αλλαξει γνωμη, απο το βιβλιο του
<<Ερμηνεια δυσκολων χωριων της Αγιας Γραφης τομος Γ >> σελιδα 366


Kατα συμπτωση η αναφορα οτι ο Σωτηροπουλος αλλαξε γνωμη για το θεμα της συνεχισης της ζωης μετα τον αντιχριστο ετυχε να γινει απο τoν γραφων οταν ειχα ενα πολυ σκληρο διαλογο με τρεις αδελφους που γνωριζαν επισης να κατακρινουν με πολυ ασχημο τροπο.Οι δυο σιγουρα ειναι μελη εδω και ο ενας απο αυτους συνεχισε την τακτικη του και εδω.Ονοματα δεν γραφω και δεν με ενδιαφερει να αποκαλυψω ονοματα, γνωριζουν οι ιδιοι τι εγραφαν τοτε. Eιναι αραγε τυχαιο οτι αυτοι που μαχονται την αναλαμπη ασχολουνται πολυ εντονα με τα παθη τους; Η αναφορα αυτη εγινε πριν 10 περιπου μηνες στο christian orthodox το οποιο εχει κλεισει τωρα.

Παραθετω μερος της δημοσιευσης μου τοτε

Οταν ειδα την διαφοροποιηση της αποψης του Σωτηροπουλου απο τη μια στο video και απο την αλλη στο βιβλιο, σκεφθηκα να επικοινωνησω μαζι του. Ετσι αρχικα πηρα τηλεφωνο στην αδελφοτητα του Σταυρου οι οποιοι μου ειπαν οτι δεν ειναι εδω αυτες τις μερες αλλα βρισκεται στην αδελφη του στη Πατρα. Πηρα τηλεφωνο στην αδελφη του και μου εδωσε το τηλεφωνο του διπλανου διαμερισματος στο οποιο εμενε. Στις 10 λοιπον το πρωι μιλησα μαζι του για 10 λεπτα και συζητησαμε το θεμα της αποψης του Τρεμπελα.Μαλιστα πριν προλαβω να του πω οτι βλεπω δυο διαφορετικες αποψεις σας , σε video και στο ανωτερω βιβλιο πηρε το λογο και μου ειπε,

Αρχικα, πριν αρκετα χρονια, ειχα την αποψη αυτη, που ειναι ευρεως γνωστη. Αυτη την αποψη πλεον δεν την ασπαζομαι, διοτι δεν συνδεεται χρονικα το τελος του αντιχριστου με την β παρουσια. Μαλιστα χρησιμοποιησε και το επιχειρημα που υπαρχει στο βιβλιο του περι του αιφνιδιου και αγνωστου της β παρουσιας.Συμπληρωσε επισης και το επιχειρημα οτι πρεπει πρωτα οι εβραιοι να επιστρεψουν στο Χριστο και μετα θα ελθει το τελος. Οι Εβραιοι μου ειπε θα δεχθουν τον αντιχριστο συνεπως η επιστροφη τους θα γινει οταν καταλαβουν το λαθος τους αυτο. Επικαλεστηκε επισης πολυ σωστα το περιφημο χωριο απο την προς Ρωμαιους επιστολη στο 11 κεφαλαιο το οποιο και παραθετω


11 Λέω, λοιπόν, μήπως σκόνταψαν, για να πέσουν; Είθε να μη γίνει! Αλλά με το παράπτωμά τους η σωτηρία ήρθε στα έθνη, για να τους παρακινήσει σε ζηλοτυπία.
12 Και αν το παράπτωμά τους είναι πλούτος για τον κόσμο και η ήττα τους είναι πλούτος για τα έθνη, πόσο μάλλον η πλήρης προσέλευσή τους!
13 Λέω λοιπόν σ’ εσάς τους εθνικούς: Βεβαιότατα, εφόσον εγώ είμαι απόστολος των εθνών, δοξάζω τη διακονία μου
14 μήπως παρακινήσω σε ζηλοτυπία τους κατά σάρκα ομοεθνείς μου και σώσω μερικούς από αυτούς.
15 Γιατί, αν η αποβολή τους επέφερε συμφιλίωση στον κόσμο, τι θα είναι η πρόσληψή τους παρά ζωή από τους νεκρούς;
16 Αν λοιπόν η απαρχή είναι άγια, θα είναι και η ζύμη. Και αν η ρίζα είναι άγια, θα είναι και τα κλαδιά.
17 Αν όμως μερικά από τα κλαδιά αποκόπηκαν, κι εσύ όντας αγριελιά μπολιάστηκες μεταξύ τους και έγινες συμμέτοχος της ρίζας και του πάχους της ελιάς,
18 μην καυχιέσαι κατά των κλαδιών. Αν όμως καυχιέσαι εναντίον τους, σκέψου ότι εσύ δε βαστάζεις τη ρίζα, αλλά η ρίζα εσένα.
19 Θα πεις λοιπόν: «Αποκόπηκαν μερικά κλαδιά, για να μπολιαστώ εγώ».
20 Καλώς. Εξαιτίας της απιστίας αποκόπηκαν, κι εσύ έχεις σταθεί εξαιτίας της πίστης. Μην υψηλοφρονείς, αλλά να φοβάσαι.
21 Γιατί αν ο Θεός δε λυπήθηκε τα φυσικά κλαδιά, μήπως ούτε εσένα λυπηθεί.
22 Δες, λοιπόν, τη χρηστότητα και την αυστηρότητα του Θεού: αφενός σ’ αυτούς που έπεσαν αυστηρότητα, αφετέρου σ’ εσένα χρηστότητα – αν επιμένεις στη χρηστότητα, αλλιώς κι εσύ θα κοπείς εντελώς.
23 Αλλά κι εκείνοι, αν δεν επιμένουν στην απιστία, θα μπολιαστούν. γιατί δυνατός είναι ο Θεός πάλι να τους μπολιάσει.
24 Γιατί, αν εσύ κόπηκες εντελώς από τη φυσική αγριελιά και μπολιάστηκες αντίθετα προς τη φύση σε ήμερη ελιά, πόσο μάλλον αυτοί που είναι σύμφωνα με τη φύση θα μπολιαστούν στη δική τους ελιά.
25 Γιατί δε θέλω εσείς να αγνοείτε, αδελφοί, αυτό το μυστήριο, για να μη θεωρείτε τους εαυτούς σας φρόνιμους, ότι δηλαδή έχει γίνει πώρωση μερικώς στο λαό Ισραήλ, μέχρις ότου εισέλθει η πληρότητα των εθνικών.
26 Και έτσι όλος ο λαός Ισραήλ θα σωθεί καθώς είναι γραμμένο: Θα έρθει από τη Σιών ο Σωτήρας, θα απομακρύνει τις ασέβειες από τον Ιακώβ.
27 Και αυτή είναι η διαθήκη από μέρους μου μ’ αυτούς, όταν αφαιρέσω τις αμαρτίες τους.
28 Βέβαια, όσον αφορά το ευαγγέλιο είναι εχθροί για χάρη σας, αλλά όσον αφορά την εκλογή τους είναι αγαπητοί για τους πατέρες τους.
29 Γιατί είναι αμεταμέλητα τα χαρίσματα και η κλήση του Θεού.
30 Γιατί, όπως ακριβώς εσείς κάποτε απειθήσατε στο Θεό, τώρα όμως ελεηθήκατε με την απείθεια τούτων,
31 έτσι και αυτοί τώρα απείθησαν στο έλεος που έγινε σ’ εσάς, ώστε κι αυτοί τώρα να ελεηθούν.
32 Γιατί ο Θεός συνέκλεισε όλους σε απείθεια, για να τους ελεήσει όλους.
33 Ω βάθος πλούτου και σοφίας και γνώσης Θεού! Πόσο ανεξερεύνητες είναι οι κρίσεις του και ανεξιχνίαστες οι οδοί του!
34 Γιατί ποιος γνώρισε το νου του Κυρίου; Ή ποιος έγινε σύμβουλός του;
35 Ή ποιος του έδωσε από πριν, για να του ανταποδοθεί;
36 Γιατί από αυτόν και μέσω αυτού και σε αυτόν είναι τα πάντα. Σε αυτόν η δόξα στους αιώνες. Αμήν.


Στο τελος τον ρωτησα, μπορει η ερμηνεια του Τρεμπελα να χαρακτηριστει αιρετικη ;Μολις ακουσε το ερωτημα η φωνη του αλλαξε και πηρε τη γνωστη χρεια που ξερουμε απο τα κυρηγματα του και μου ειπε εντονα,

Τι αιρεσεις και τετοια πραγματα.Αυτο δεν ειναι αιρεση. Ειναι ερμηνειες που δεν θιγουν το δογμα. Αιρεση ειναι να διαφοροποιηθει καποιος για δογματα οπως η τριαδικοτητα, το θεμα των δυο φυσεων του Χριστου, η αθανασια της ψυχης κτλ. και συνεχισε στο ιδιο ρυθμο να μου εξηγει.....Τελειωσε με την φραση, ουτε η μια αποψη ειναι αιρεση ουτε η αλλη.


Επειδη μου ειπωθηκε κατι περι της αξιοπιστιας μου, και ισως φανταστει καποιος οτι εχω κανει μονταζ στη σελιδα δεν εχει παρα να αγορασει το βιβλιο η να επικοινωνησει με το βιβλιοπωλειο του Σταυρου, Ζωοδοχου πηγης 44.

Αν καποιος πιστευει οτι ειμαι ψευτης, μπορει να παρει τηλεφωνο τον ιδιο το Σωτηροπουλο στη Πατρα για να ακουσει την γνωμη του απ ευθειας η να προσπαθησει να τον πεισει οτι κανει λαθος.

Τωρα συμφωνα με την γνωμη σας πρεπει να πιστεψω οτι ειναι αιρετικος ο Σωτηροπουλος ;
Τελος να προσθεσω τα λογια του Κυριου συμφωνα με τα οποια οι αποστολοι, και οι διαδοχοι τους οι πατερες , δεν θα ειχαν γνωση του χρονου της β παρουσιας .
Πραξ. 1,6 οἱ μὲν οὖν συνελθόντες ἐπηρώτων αὐτὸν λέγοντες· Κύριε, εἰ ἐν τῷ χρόνῳ τούτῳ ἀποκαθιστάνεις τὴν βασιλείαν τῷ Ἰσραήλ;
Πραξ. 1,6 Επειτα από αυτά τα λόγια του Κυρίου ήλθαν όλοι μαζή οι μαθηταί προς αυτόν και τον ηρώτησαν λέγοντες· “Κυριε, πες μας, εάν στον καιρόν τούτον, που διερχόμεθα, πρόκειται να αποκαταστήσης πάλιν ένδοξον την βασιλείαν του Ισραήλ;”
Πραξ. 1,7 εἶπε δὲ πρὸς αὐτούς· οὐχ ὑμῶν ἐστι γνῶναι χρόνους ἢ καιροὺς οὓς ὁ πατὴρ ἔθετο ἐν τῇ ἰδίᾳ ἐξουσίᾳ,
Πραξ. 1,7 Ο Ιησούς όμως τους είπε· “δεν είναι ιδικόν σας έργον και δικαίωμα να γνωρίσετε τα χρόνια η τους ωρισμένους καιρούς, τους οποίους ο Πατήρ εκράτησε εις την ιδικήν του εξουσίαν και παγγνωσίαν.
Συνεπως πιο πανω και απο τους πατερες ειναι τα λογια του Κυριου. Απο το ανωτερω αποσπασμα ειναι φανερο οτι η ταυτιση της εποχης του αντι με τη β παρουσια δεν ηταν αποκαλυψη αλλα η προσωπικη γνωμη τους .


Υ.Γ. Dominique αν χρειαστεις το τηλεφωνο του κ. Σωτηροπουλου ωστε να ακουσεις τη γνωμη του, η να προσπαθησεις να τον πεισεις οτι κανει λαθος μπορω να στο δωσω.
καί συγκόψουσι τάς μαχαίρας αυτών είς άροτρα καί τάς ζιβύνας αυτών είς δρέπανα, καί ού λείψετε έθνος επ έθνος μάχαιραν, καί ού μή μάθωσιν έτι πολεμείν (Προφητης Ησαιας β 4 )

Re: Περί του ξαφνικού και απροσδοκήτου της Δευτέρας Παρουσίας

25
Αγαπητοι φιλοι το θεμα ''ζωη μετα τον αντιΧριστο''και το τι πιστευε ο γερ.Παισιος εχει λυθει εδω και χρονια στο διαδυκτιο.
Δεν αποκαλυπτεται κατι καινουργιο.
Να ρωτησω τους κυριους των τελευταιων παραθεσεων.
Ποιος θεωρειται αντιΧριστος,ο υιος της απωλειας που θα καθισει στον ναο του Θεου ως θεος,ή αυτος που θα διωκει τους Χριστιανους;

Re: Περί του ξαφνικού και απροσδοκήτου της Δευτέρας Παρουσίας

26
αιτωλος έγραψε:Αγαπητοι φιλοι το θεμα ''ζωη μετα τον αντιΧριστο''και το τι πιστευε ο γερ.Παισιος εχει λυθει εδω και χρονια στο διαδυκτιο.
Δεν αποκαλυπτεται κατι καινουργιο.
Να ρωτησω τους κυριους των τελευταιων παραθεσεων.
Ποιος θεωρειται αντιΧριστος,ο υιος της απωλειας που θα καθισει στον ναο του Θεου ως θεος,ή αυτος που θα διωκει τους Χριστιανους;
Αυτός που κάνει καί τα δύο!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος aetos64 την 22 Ιούλ 2014, 19:10, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Re: Περί του ξαφνικού και απροσδοκήτου της Δευτέρας Παρουσίας

27
ΠΡΟΣΟΧΗ !!! Η ΑΝΑΛΑΜΠΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΑΝΗ

phpBB [video]
Απάντηση

Επιστροφή στο “Προφητείες και Αποκάλυψη”

cron