Ακόμα και ο καθηγητής-κήρυκας του θείου λόγου Σωτηρόπουλος αναίρεσε τελευταία την άποψη που είχε κατά το παρελθόν, ότι δηλ. μετά τον αντίχριστο έρχεται ευθύς αμέσως η Δευτέρα Παρουσία και συμφωνεί πλέον με την άποψη της συνέχισης της ζωής μετά την ήττα του αντί.
Για την ακριβεια την αναιρεση τη εκανε πριν το 1994 οπου ηδη φαινεται οτι εχει αλλαξει γνωμη, απο το βιβλιο του
<<Ερμηνεια δυσκολων χωριων της Αγιας Γραφης τομος Γ >> σελιδα 366
Kατα συμπτωση η αναφορα οτι ο Σωτηροπουλος αλλαξε γνωμη για το θεμα της συνεχισης της ζωης μετα τον αντιχριστο ετυχε να γινει απο τoν γραφων οταν ειχα ενα πολυ σκληρο διαλογο με τρεις αδελφους που γνωριζαν επισης να κατακρινουν με πολυ ασχημο τροπο.Οι δυο σιγουρα ειναι μελη εδω και ο ενας απο αυτους συνεχισε την τακτικη του και εδω.Ονοματα δεν γραφω και δεν με ενδιαφερει να αποκαλυψω ονοματα, γνωριζουν οι ιδιοι τι εγραφαν τοτε. Eιναι αραγε τυχαιο οτι αυτοι που μαχονται την αναλαμπη ασχολουνται πολυ εντονα με τα παθη τους; Η αναφορα αυτη εγινε πριν 10 περιπου μηνες στο christian orthodox το οποιο εχει κλεισει τωρα.
Παραθετω μερος της δημοσιευσης μου τοτε
Οταν ειδα την διαφοροποιηση της αποψης του Σωτηροπουλου απο τη μια στο video και απο την αλλη στο βιβλιο, σκεφθηκα να επικοινωνησω μαζι του. Ετσι αρχικα πηρα τηλεφωνο στην αδελφοτητα του Σταυρου οι οποιοι μου ειπαν οτι δεν ειναι εδω αυτες τις μερες αλλα βρισκεται στην αδελφη του στη Πατρα. Πηρα τηλεφωνο στην αδελφη του και μου εδωσε το τηλεφωνο του διπλανου διαμερισματος στο οποιο εμενε. Στις 10 λοιπον το πρωι μιλησα μαζι του για 10 λεπτα και συζητησαμε το θεμα της αποψης του Τρεμπελα.Μαλιστα πριν προλαβω να του πω οτι βλεπω δυο διαφορετικες αποψεις σας , σε video και στο ανωτερω βιβλιο πηρε το λογο και μου ειπε,
Αρχικα, πριν αρκετα χρονια, ειχα την αποψη αυτη, που ειναι ευρεως γνωστη. Αυτη την αποψη πλεον δεν την ασπαζομαι, διοτι δεν συνδεεται χρονικα το τελος του αντιχριστου με την β παρουσια. Μαλιστα χρησιμοποιησε και το επιχειρημα που υπαρχει στο βιβλιο του περι του αιφνιδιου και αγνωστου της β παρουσιας.Συμπληρωσε επισης και το επιχειρημα οτι πρεπει πρωτα οι εβραιοι να επιστρεψουν στο Χριστο και μετα θα ελθει το τελος. Οι Εβραιοι μου ειπε θα δεχθουν τον αντιχριστο συνεπως η επιστροφη τους θα γινει οταν καταλαβουν το λαθος τους αυτο. Επικαλεστηκε επισης πολυ σωστα το περιφημο χωριο απο την προς Ρωμαιους επιστολη στο 11 κεφαλαιο το οποιο και παραθετω
11 Λέω, λοιπόν, μήπως σκόνταψαν, για να πέσουν; Είθε να μη γίνει! Αλλά με το παράπτωμά τους η σωτηρία ήρθε στα έθνη, για να τους παρακινήσει σε ζηλοτυπία.
12 Και αν το παράπτωμά τους είναι πλούτος για τον κόσμο και η ήττα τους είναι πλούτος για τα έθνη, πόσο μάλλον η πλήρης προσέλευσή τους!
13 Λέω λοιπόν σ’ εσάς τους εθνικούς: Βεβαιότατα, εφόσον εγώ είμαι απόστολος των εθνών, δοξάζω τη διακονία μου
14 μήπως παρακινήσω σε ζηλοτυπία τους κατά σάρκα ομοεθνείς μου και σώσω μερικούς από αυτούς.
15 Γιατί, αν η αποβολή τους επέφερε συμφιλίωση στον κόσμο, τι θα είναι η πρόσληψή τους παρά ζωή από τους νεκρούς;
16 Αν λοιπόν η απαρχή είναι άγια, θα είναι και η ζύμη. Και αν η ρίζα είναι άγια, θα είναι και τα κλαδιά.
17 Αν όμως μερικά από τα κλαδιά αποκόπηκαν, κι εσύ όντας αγριελιά μπολιάστηκες μεταξύ τους και έγινες συμμέτοχος της ρίζας και του πάχους της ελιάς,
18 μην καυχιέσαι κατά των κλαδιών. Αν όμως καυχιέσαι εναντίον τους, σκέψου ότι εσύ δε βαστάζεις τη ρίζα, αλλά η ρίζα εσένα.
19 Θα πεις λοιπόν: «Αποκόπηκαν μερικά κλαδιά, για να μπολιαστώ εγώ».
20 Καλώς. Εξαιτίας της απιστίας αποκόπηκαν, κι εσύ έχεις σταθεί εξαιτίας της πίστης. Μην υψηλοφρονείς, αλλά να φοβάσαι.
21 Γιατί αν ο Θεός δε λυπήθηκε τα φυσικά κλαδιά, μήπως ούτε εσένα λυπηθεί.
22 Δες, λοιπόν, τη χρηστότητα και την αυστηρότητα του Θεού: αφενός σ’ αυτούς που έπεσαν αυστηρότητα, αφετέρου σ’ εσένα χρηστότητα – αν επιμένεις στη χρηστότητα, αλλιώς κι εσύ θα κοπείς εντελώς.
23 Αλλά κι εκείνοι, αν δεν επιμένουν στην απιστία, θα μπολιαστούν. γιατί δυνατός είναι ο Θεός πάλι να τους μπολιάσει.
24 Γιατί, αν εσύ κόπηκες εντελώς από τη φυσική αγριελιά και μπολιάστηκες αντίθετα προς τη φύση σε ήμερη ελιά, πόσο μάλλον αυτοί που είναι σύμφωνα με τη φύση θα μπολιαστούν στη δική τους ελιά.
25 Γιατί δε θέλω εσείς να αγνοείτε, αδελφοί, αυτό το μυστήριο, για να μη θεωρείτε τους εαυτούς σας φρόνιμους, ότι δηλαδή έχει γίνει πώρωση μερικώς στο λαό Ισραήλ, μέχρις ότου εισέλθει η πληρότητα των εθνικών.
26 Και έτσι όλος ο λαός Ισραήλ θα σωθεί καθώς είναι γραμμένο: Θα έρθει από τη Σιών ο Σωτήρας, θα απομακρύνει τις ασέβειες από τον Ιακώβ.
27 Και αυτή είναι η διαθήκη από μέρους μου μ’ αυτούς, όταν αφαιρέσω τις αμαρτίες τους.
28 Βέβαια, όσον αφορά το ευαγγέλιο είναι εχθροί για χάρη σας, αλλά όσον αφορά την εκλογή τους είναι αγαπητοί για τους πατέρες τους.
29 Γιατί είναι αμεταμέλητα τα χαρίσματα και η κλήση του Θεού.
30 Γιατί, όπως ακριβώς εσείς κάποτε απειθήσατε στο Θεό, τώρα όμως ελεηθήκατε με την απείθεια τούτων,
31 έτσι και αυτοί τώρα απείθησαν στο έλεος που έγινε σ’ εσάς, ώστε κι αυτοί τώρα να ελεηθούν.
32 Γιατί ο Θεός συνέκλεισε όλους σε απείθεια, για να τους ελεήσει όλους.
33 Ω βάθος πλούτου και σοφίας και γνώσης Θεού! Πόσο ανεξερεύνητες είναι οι κρίσεις του και ανεξιχνίαστες οι οδοί του!
34 Γιατί ποιος γνώρισε το νου του Κυρίου; Ή ποιος έγινε σύμβουλός του;
35 Ή ποιος του έδωσε από πριν, για να του ανταποδοθεί;
36 Γιατί από αυτόν και μέσω αυτού και σε αυτόν είναι τα πάντα. Σε αυτόν η δόξα στους αιώνες. Αμήν.
Στο τελος τον ρωτησα, μπορει η ερμηνεια του Τρεμπελα να χαρακτηριστει αιρετικη ;Μολις ακουσε το ερωτημα η φωνη του αλλαξε και πηρε τη γνωστη χρεια που ξερουμε απο τα κυρηγματα του και μου ειπε εντονα,
Τι αιρεσεις και τετοια πραγματα.Αυτο δεν ειναι αιρεση. Ειναι ερμηνειες που δεν θιγουν το δογμα. Αιρεση ειναι να διαφοροποιηθει καποιος για δογματα οπως η τριαδικοτητα, το θεμα των δυο φυσεων του Χριστου, η αθανασια της ψυχης κτλ. και συνεχισε στο ιδιο ρυθμο να μου εξηγει.....Τελειωσε με την φραση, ουτε η μια αποψη ειναι αιρεση ουτε η αλλη.
Επειδη μου ειπωθηκε κατι περι της αξιοπιστιας μου, και ισως φανταστει καποιος οτι εχω κανει μονταζ στη σελιδα δεν εχει παρα να αγορασει το βιβλιο η να επικοινωνησει με το βιβλιοπωλειο του Σταυρου, Ζωοδοχου πηγης 44.
Αν καποιος πιστευει οτι ειμαι ψευτης, μπορει να παρει τηλεφωνο τον ιδιο το Σωτηροπουλο στη Πατρα για να ακουσει την γνωμη του απ ευθειας η να προσπαθησει να τον πεισει οτι κανει λαθος.
Τωρα συμφωνα με την γνωμη σας πρεπει να πιστεψω οτι ειναι αιρετικος ο Σωτηροπουλος ;
Τελος να προσθεσω τα λογια του Κυριου συμφωνα με τα οποια οι αποστολοι, και οι διαδοχοι τους οι πατερες , δεν θα ειχαν γνωση του χρονου της β παρουσιας .
Πραξ. 1,6 οἱ μὲν οὖν συνελθόντες ἐπηρώτων αὐτὸν λέγοντες· Κύριε, εἰ ἐν τῷ χρόνῳ τούτῳ ἀποκαθιστάνεις τὴν βασιλείαν τῷ Ἰσραήλ;
Πραξ. 1,6 Επειτα από αυτά τα λόγια του Κυρίου ήλθαν όλοι μαζή οι μαθηταί προς αυτόν και τον ηρώτησαν λέγοντες· “Κυριε, πες μας, εάν στον καιρόν τούτον, που διερχόμεθα, πρόκειται να αποκαταστήσης πάλιν ένδοξον την βασιλείαν του Ισραήλ;”
Πραξ. 1,7 εἶπε δὲ πρὸς αὐτούς· οὐχ ὑμῶν ἐστι γνῶναι χρόνους ἢ καιροὺς οὓς ὁ πατὴρ ἔθετο ἐν τῇ ἰδίᾳ ἐξουσίᾳ,
Πραξ. 1,7 Ο Ιησούς όμως τους είπε· “δεν είναι ιδικόν σας έργον και δικαίωμα να γνωρίσετε τα χρόνια η τους ωρισμένους καιρούς, τους οποίους ο Πατήρ εκράτησε εις την ιδικήν του εξουσίαν και παγγνωσίαν.
Συνεπως πιο πανω και απο τους πατερες ειναι τα λογια του Κυριου. Απο το ανωτερω αποσπασμα ειναι φανερο οτι η ταυτιση της εποχης του αντι με τη β παρουσια δεν ηταν αποκαλυψη αλλα η προσωπικη γνωμη τους .
Υ.Γ. Dominique αν χρειαστεις το τηλεφωνο του κ. Σωτηροπουλου ωστε να ακουσεις τη γνωμη του, η να προσπαθησεις να τον πεισεις οτι κανει λαθος μπορω να στο δωσω.