Re: Περί του ξαφνικού και απροσδοκήτου της Δευτέρας Παρουσίας

217
Γεν. 6,3 καὶ εἶπε Κύριος ὁ Θεός· οὐ μὴ καταμείνῃ τὸ πνεῦμά μου ἐν τοῖς ἀνθρώποις τούτοις εἰς τὸν αἰῶνα διὰ τὸ εἶναι αὐτοὺς σάρκας, ἔσονται δὲ αἱ ἡμέραι αὐτῶν ἑκατὸν εἴκοσιν ἔτη.
Ηταν για 120 ετη και εγιναν 100.Απο που ομως γνωριζε ο Νωε

Re: Περί του ξαφνικού και απροσδοκήτου της Δευτέρας Παρουσίας

218
αιτωλος έγραψε:
Γεν. 6,3 καὶ εἶπε Κύριος ὁ Θεός· οὐ μὴ καταμείνῃ τὸ πνεῦμά μου ἐν τοῖς ἀνθρώποις τούτοις εἰς τὸν αἰῶνα διὰ τὸ εἶναι αὐτοὺς σάρκας, ἔσονται δὲ αἱ ἡμέραι αὐτῶν ἑκατὸν εἴκοσιν ἔτη.
Ηταν για 120 ετη και εγιναν 100.Απο που ομως γνωριζε ο Νωε
Αυτό δεν ξέρω απο που βγαίνει, άκουσα τον π. Νεκτάριο Μουλατσιώτη να το λέει.

Re: Περί του ξαφνικού και απροσδοκήτου της Δευτέρας Παρουσίας

220
aetos64 έγραψε:
αιτωλος έγραψε:
Γεν. 6,3 καὶ εἶπε Κύριος ὁ Θεός· οὐ μὴ καταμείνῃ τὸ πνεῦμά μου ἐν τοῖς ἀνθρώποις τούτοις εἰς τὸν αἰῶνα διὰ τὸ εἶναι αὐτοὺς σάρκας, ἔσονται δὲ αἱ ἡμέραι αὐτῶν ἑκατὸν εἴκοσιν ἔτη.
Ηταν για 120 ετη και εγιναν 100.Απο που ομως γνωριζε ο Νωε
Αυτό δεν ξέρω απο που βγαίνει, άκουσα τον π. Νεκτάριο Μουλατσιώτη να το λέει.
Ενα δυο κεφαλαια ειναι,μπορεις να το διαπιστωσεις μονος σου.
Κατα Ματθαιον κδ'-38 ὥσπερ γὰρ ἦσαν ἐν ταῖς ἡμέραις ταῖς πρὸ τοῦ κατακλυσμοῦ τρώγοντες καὶ πίνοντες, γαμοῦντες καὶ ἐκγαμίζοντες, ἄχρι ἧς ἡμέρας εἰσῆλθε Νῶε εἰς τὴν κιβωτόν,
Κατι πολυ σημαντικο επισης που μπορεις να διαπιστωσεις ειναι οτι οι λοιποι ενω εβλεπαν τον Νωε να κατασκευαζει την κιβωτο ειχαν τον νου τους σε γλεντια και γενητσουρια,ενω η οικογενεια του Νωε με τρια ζευγαρια προτιμουσε αλλα και οχι :to_become_senile: :spruce_up:
Αρα ειναι θεμα πιστης και πνευματικης αντιληψης η γνωση και η αναμονη του τελους.

Re: Περί του ξαφνικού και απροσδοκήτου της Δευτέρας Παρουσίας

221
αιτωλος έγραψε:
aetos64 έγραψε:
αιτωλος έγραψε:
Γεν. 6,3 καὶ εἶπε Κύριος ὁ Θεός· οὐ μὴ καταμείνῃ τὸ πνεῦμά μου ἐν τοῖς ἀνθρώποις τούτοις εἰς τὸν αἰῶνα διὰ τὸ εἶναι αὐτοὺς σάρκας, ἔσονται δὲ αἱ ἡμέραι αὐτῶν ἑκατὸν εἴκοσιν ἔτη.
Ηταν για 120 ετη και εγιναν 100.Απο που ομως γνωριζε ο Νωε
Αυτό δεν ξέρω απο που βγαίνει, άκουσα τον π. Νεκτάριο Μουλατσιώτη να το λέει.
Ενα δυο κεφαλαια ειναι,μπορεις να το διαπιστωσεις μονος σου.
Κατα Ματθαιον κδ'-38 ὥσπερ γὰρ ἦσαν ἐν ταῖς ἡμέραις ταῖς πρὸ τοῦ κατακλυσμοῦ τρώγοντες καὶ πίνοντες, γαμοῦντες καὶ ἐκγαμίζοντες, ἄχρι ἧς ἡμέρας εἰσῆλθε Νῶε εἰς τὴν κιβωτόν,
Κατι πολυ σημαντικο επισης που μπορεις να διαπιστωσεις ειναι οτι οι λοιποι ενω εβλεπαν τον Νωε να κατασκευαζει την κιβωτο ειχαν τον νου τους σε γλεντια και γενητσουρια,ενω η οικογενεια του Νωε με τρια ζευγαρια προτιμουσε αλλα και οχι :to_become_senile: :spruce_up:
Αρα ειναι θεμα πιστης και πνευματικης αντιληψης η γνωση και η αναμονη του τελους.
Έτσι, αλλά μην το αναγάγεις πάλι στην αναλαμπή!

Re: Περί του ξαφνικού και απροσδοκήτου της Δευτέρας Παρουσίας

223
Απο τον Συμεών τον νέο Θεολόγο απο Βίβλος των Ηθικών-Λόγος Ι'

Περί τῆς φοβερᾶς τοῦ Κυρίου ἡμέρας καί τῆς μελλούσης κρίσεως, ὅτι καί πρό τοῦ θανάτου ἐν ἡμῖν ἔνθεν ἤδη καθαιρομένοις διά δακρύων ἐνεργεῖται ἐν οἷς ἄν ἐγγένηται κατά τήν παροῦσαν ζωήν, κατά τήν μέλλουσαν οὐχ ὑπαντᾶ.


Ὅσοι οὖν τέκνα τοῦ φωτός ἐκείνου καί υἱοί τῆς μελλούσης ἡμέρας γένωνται καί ὡς ἐν ἡμέρᾳ εὐσχημόνως περιπατεῖν δύνανται, ἐπ᾿ αὐτούς ἡ ἡμέρα Κυρίου οὐδέποτε ἐπελεύσεται· ἐν αὐτῇ γάρ εἰσιν ἀεί καί διά παντός. Ἡ γάρ ἡμέρα Κυρίου, οὐχί εἰς τούς ὑπό τοῦ θείου φωτός ἀεί καταλαμπομένους, ἀλλ᾿ εἰς τούς ἐν τῷ σκότει τῶν παθῶν ὄντας καί ἐν τῷ κόσμῳ διάγοντας καί τά τοῦ κόσμου ποθοῦντας, αἴφνης μέλλει ἀποκαλύπτεσθαι καί φοβερά αὐτοῖς καί ὡς πῦρ ἄστεκτον λογισθήσεται. Φανήσεται δέ τοῦτο τό πῦρ ὁ Θεός οὐχ ὅλον πνευματικῶς, ἀλλ᾿ ὡς ἄν τις εἴποι ἀσωμάτως ἐν σώματι, ὥσπερ ἐξαναστάς ὡρᾶτο τοῖς μαθηταῖς πάλαι ὁ Χριστός, καθά φησιν ὁ εὐαγγελιστής· ἀναλαμβανομένου γάρ αὐτοῦ εἰς οὐρανούς, ταῦτά φασιν οἱ ἄγγελοι πρός αὐτούς· «Ὅν τρόπον ἐθεάσασθε αὐτόν πορευόμενον εἰς τόν οὐρανόν, οὕτως πάλιν ἐλεύσεται». Εἰ γάρ μή τοῦτο ἔσται, πῶς αὐτόν οἱ ἁμαρτωλοί, οἱ ἄπιστοι, οἱ αἱρετικοί καί πνευματομάχοι θεάσονται, τυφλοί ὄντες τῇ ψυχῇ καί τούς ὀφθαλμούς αὐτῆς ἐμπεφραγμένους τῷ βορβόρῳ τῆς ἀπιστίας καί ἁμαρτίας ἔχοντες, ὥσπερ πρός Θεσσαλονικεῖς καί Παῦλος ὁ ἀπόστολος ἔγραψεν. Ἐπειδή γάρ περί τῶν κεκοιμημένων και τῆς μελλούσης δόξης εἶπε καί ὅπως πάντες οἱ ἅγιοι διά νεφελῶν ἁρπαγήσονται, ἔφη· «Περί δέ τῶν χρόνων καί τῶν καιρῶν, ἀδελφοί, οὐ χρείαν ἔχετε τοῦ γράφεσθαι ὑμῖν· αὐτοί γάρ ἀκριβῶς οἴδατε ὅτι ἡ ἡμέρα Κυρίου ὡς κλέπτης ἐν νυκτί οὕτως ἔρχεται· ὅταν γάρ εἴπωσιν, εἰρήνη καί ἀσφάλεια, τότε αἰφνίδιος αὐτοῖς ἐφίσταται ὄλεθρος, ὥσπερ ἡ ὠδίν τῇ τικτούσῃ, καί οὐ μή ἐκφύγωσιν. Ὑμεῖς δέ, ἀδελφοί, οὐκ ἐστέ ἐν σκότει, ἵνα ἡ ἡμέρα ὑμᾶς ὡς κλέπτης καταλάβῃ· πάντες ὑμεῖς υἱοί φωτός ἐστε καί υἱοί ἡμέρας. Οὐκ ἐσμέν νυκτός οὐδέ σκότους· ἄρ᾿ οὖν μή καθεύδωμεν ὡς καί οἱ λοιποί, ἀλλά γρηγορῶμεν καί νήφωμεν». Καί μετ᾿ ὀλίγα· «ὅτι οὐκ ἔθετο ἡμᾶς ὁ Θεός εἰς ὀργήν, ἀλλ᾿ εἰς περιποίησιν σωτηρίας, ἵνα εἴτε γρηγοροῦμεν, εἴτε καθεύδομεν, ἅμα σύν αὐτῷ ζήσωμεν»
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !

Re: Περί του ξαφνικού και απροσδοκήτου της Δευτέρας Παρουσίας

224
george1 έγραψε:Το μονο πραγμα που δεν συζητω με τον πνευματικο μου ειναι αναλυση προφητειων.
Εσυ τι βλεπεις χρειαζεσαι πνευματικο ;
George1, φυσικα οι πνευματικοί μας είναι για συγχώρηση του βίου μας και των αμαρτιων μας ειτε προερχονται απο τις μεριμνες ειτε απο ασχημη συμπεριφορα λόγω ενασχολησης με τα εσχατολογικά. Αυτο μπορει να ειναι ακομη και οιηση η εγωισμος σε απολυτες θέσεις χωρις υποστηριξη απο τα λογια και πραξεις ενος η καλυτερα περισσοτέρων αγίων και χωρίς την συμφωνια και καποιων αλλων αδερφων εκτος του εαυτου μας.

Δεν ειναι σε καμια περίπτωση αλανθαστος ο πνευματικός στα των θεολογουμενων θεματων. Ειδικα η πλειοψηφια των εξομολόγων χωρις ιδιαιτερα εμφανη καρδιακα χαρίσματα. Επισης αυτα που ειπες περι εκτος εκκλησιας δεν ισχυουν, σε μια εκκλησια ειδικα που εκκοσμικευεται και πορευεται και ευλογει αδιακριτως αιρετικους δεδηλωμενους παγανιστες και μαγους..

Το μονο όμως που μπορει στα σχετικα να συμβουλεψει ο πνευματικός είναι η αδεια για την ενασχοληση με τα εσχατολογικά, αφου χρειάζεται ενα καποιο αρχικό στάδιο πνευματικής κατάστασης και ζωής και δεν ειναι σιγουρα για τον καθένα. πχ. στην περίπτωση του γεώργιου θα πρεπει να εξομολογηθει τους δημόσιους ισχυρισμους του οτι ειναι βεβαιος για τις εμφανήσεις που ελεγε (που επεσε εξω) και για το οτι ηταν σιγουρος οτι ηταν χρισμενος απο τον Θεο για να το αποκαλυψει κτλ..Ακομα και ετσι να ειναι για καποιον, αυτο απλα δεν λεγεται..για εντυπωσιασμο..

Επίσης για ολους του βαριους χαρακτηρισμούς του εναντιον του προσώπου του μοναχου ή αλλων, ασχετα ε το αν θεωρουσε οτι την συγκεκριμενη χρονική στιγμη κατα την κρίση του, η θεωρια του δεν εστεκε πλεον.
ο μοναχος Μαξιμος καλιστα μπορει να αγιασει και λαθος να εχει κανει στην τελικη, που μεχρι σημερα δεν ειναι αποδεδειγμενο ακομη, και ο Γεωργιος να κολαστει για κατακριση και εμπαθεια. Δημοσιως απειλουσε οτι θα κανει πραξεις με γιαουρτωματα και αλλα τετοια αντιχριστιανικα .
Εκει ειναι το προβλημα και θελει εξομολογηση και απορω πως κοινωναει αναξιως προφανως εαν δεν τα εχει εξομολογηθει. Καλυτερα να μην κοινωνουσε..
Για αυτό και εν πολλοις μένει για μεγάλες περιόδους και αδιόρθωτος στα δημόσια πεπραγμενα, γιατι η Θεια Κοινωνια χωρις προυποθέσεις χειροτερευει τα πραγματα, ειναι πυρ που καιει αναλόγως είτε τα παθη είτε την καλοσύνη μέσα μας εαν ληφθει υπερηφάνως και αναξίως νομίζοντας οτι ειμαστε αξιοι σε λαθος χρόνο..

Υπάρχουν ανθρωποι που δεν έχουν τα πνευματικα αντισώματα και την εσωτερικη ταπείνωση για να ασχοληθουν με οποιαδήποτε δυσκολα θεματα και συμβουλες και απολογητικα έργα και παραφέρονται μονίμως.

Και η δικαιολογια ειναι οτι πρεπει να βρουν τον επομενο Πορφύριο για να πανε και οχι σε κοινους θνητους και αν δε ν τον βρουν τελικα δεν πανε ποτε..

Re: Περί του ξαφνικού και απροσδοκήτου της Δευτέρας Παρουσίας

225
dominique έγραψε:Απο τον Συμεών τον νέο Θεολόγο απο Βίβλος των Ηθικών-Λόγος Ι'

Ἡ γάρ ἡμέρα Κυρίου, οὐχί εἰς τούς ὑπό τοῦ θείου φωτός ἀεί καταλαμπομένους, ἀλλ᾿ εἰς τούς ἐν τῷ σκότει τῶν παθῶν ὄντας καί ἐν τῷ κόσμῳ διάγοντας καί τά τοῦ κόσμου ποθοῦντας, αἴφνης μέλλει ἀποκαλύπτεσθαι καί φοβερά αὐτοῖς καί ὡς πῦρ ἄστεκτον λογισθήσεται -
Εδω βλεπουμε 2 πραγματα..
1. Γινεται διαχωρισμος με τους αληθινους καλους χριστιανους να εχουν ξεχωριστη θεση σε αντιθεση με τους σκοτει παθων για τους οποιους θα ερθει έξαφνα..Αρα για τους ξεχωρισμενους που μετεχουν του Θειου φωτός , ειτε απο σημερα είτε στο μελλον κατα τα δεινα, δεν θα ερθει εξαφνα αλλα εν αναμονη..

2. Λεγεται απο τον Αγ.Συμεων, ο οποιος αποτελεσε αλλη μια τρανη εξαιρεση στον κανονα και ηξερε με ακριβη λεπτομερεια την ωρα της εξοδου του απο αυτο τον κοσμο.

Εξισωθηκε δηλαδη το κοινως αγνωστο κατα κανονα με το γνωστο κατ' εξαιρεση, οσον αφορα τα κρυφα εξισωμενα απο Αγιους μυστικα της Β'παρουσιας και του υλικου θανατου.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Προφητείες και Αποκάλυψη”

cron