Re: Περί του ξαφνικού και απροσδοκήτου της Δευτέρας Παρουσίας

10
dominique έγραψε: Δεν υπάρχουν λανθασμένες ερμηνείες αγίων ,λανθασμένος τρόπος αντίληψης τους υπάρχει.
Να θεσω και εγω μια τριτη εκδοχη.Οι Αγιοι μας τα πηγαν πολυ καλα,συμφωνα παντα με αυτα που ειχαν στα χερια τους προς μελετη.Ο Θεος ομως,οπως υποσχεθηκε και στον πρ.Δανιηλ η γνωση θα ολοκληρωνονταν πολυ αργοτερα απο τους Αγιους.
Δαν. 12,4 καὶ σύ, Δανιήλ, ἔμφραξον τοὺς λόγους καὶ σφράγισον τὸ βιβλίον ἕως καιροῦ συντελείας, ἕως διδαχθῶσι πολλοὶ καὶ πληθυνθῇ ἡ γνῶσις.
Τα κλειδια για να εισελθουμε σε ενα πολυ μεγαλο μερος των προφητειων της Α.Γραφης εδωθησαν παλι με προφητες εκτος αυτης και μετα τους Αγιους.

Re: Περί του ξαφνικού και απροσδοκήτου της Δευτέρας Παρουσίας

12
Γιώργος έγραψε:αιτωλε,
θα αυξηθεί η γνώσις,αλλα θα αυξηθούν και οι πλάνες κατά τους έσχατους καιρούς!Και αυτό,προφητευμένο είναι.....
Κατι ξερεις εσυ :happy2
Οι πλανες και οι ψευδοπροφητες ευδοκημουν επειδη δεν περνουμε υποψιν τα νεα δεδομενα,οπως προανεφερα.

Re: Περί του ξαφνικού και απροσδοκήτου της Δευτέρας Παρουσίας

14
Επειδή πολλά λέγονται για τις ερμηνείες των Πατέρων,σας παραθέτω ένα απόσπασμα απο το βιβλίο Η εποχή του Αντίχριστου του Αριστοτέλη Δελήμπαση σελ.8



Ταύτα «ούκ έξ άποκρύφων λέγομεν»(1), αλλ' έκ τών Προφητών(1)του Θεού( 1 ), δια τών Πατέρων καί Διδασκάλων της • Εκκλησιας.

Οί Προφήται τού Θεού έν Πνεύματι έθεώρουν "τους προτέρους χρόνους"(2) καί «τά μετά πολλάς ύστερον έσόμενα γενεάς»(3) , μέχρι συντελείας τού αιώνος,καί «ύπό τού Πνεύματος τού Άγίου>> (4 )ένηχούμενοι(3) καί κινούμενοι(4) προανεφώνησαν(3 )όχι μόνον τά περί τού Κυρίου ήμών • Ιησού Χριστού, αλλά και τά περί τού • Αντιχρlστου.

<<Διο και εύλόγως οι Προφήται απ' αρχής οί βλέποντες έκαλούντο>>(1). Οί δέ Πατέρες καί Διδάσκαλοι, εις «τά ύπ' αύτών προειρημένα... καλώς μαθητευθέvτες»(1), ώμίλησαν περί τού Άντιχρίστου "ούκ έξ ιδίας"(1) αύτών «έπινοίας»(1), ούδέ έπιχειρούντες νά καινοτομήσουν(1), άλλά <<τά πάλαι προειρημένά ρητά»(1) ακολουθούντες
και διασαφούντες.


1. Κυριλλοο Ίεροσολόμων · ΒΕ-
ΠΕ.Σ, 39, 192. .
2 . Χρυσοστόμου PG. 60, 592.
3. Χρυσοστόμου, PG. 54, 572
4. Χpuσοστόμου, PG. 54, 574.

Re: Περί του ξαφνικού και απροσδοκήτου της Δευτέρας Παρουσίας

15
Προσπαθω να καταλαβω τι θελεις να πεις με τα ανωτερω διοτι ο συγγραφεας του βιβλιου Αριστοτελης Δελημπασης ηταν υπερ της αναλαμπης της ορθοδοξιας η οποια δεν περιγραφεται στους πατερες, και εχει γραψει βιβλιο που περιλαμβανει το θεμα αυτο και το αναλυει αρκετα.
καί συγκόψουσι τάς μαχαίρας αυτών είς άροτρα καί τάς ζιβύνας αυτών είς δρέπανα, καί ού λείψετε έθνος επ έθνος μάχαιραν, καί ού μή μάθωσιν έτι πολεμείν (Προφητης Ησαιας β 4 )

Re: Περί του ξαφνικού και απροσδοκήτου της Δευτέρας Παρουσίας

16
Δεν γνωρίζω που ήταν,στο βιβλίο που διαβάζω δεν αναφέρει κάτι ως τώρα,μάλιστα χρησιμοποιεί την ερμηνεία του Χρυσοστόμου που αναφέρθηκε πιο πάνω.

Ασχέτως όμως στο τι πίστευε το κείμενο που παρέθεσα ,είναι παραπομπές απο κείμενα των αγίων και οχι δικά του λόγια και το παρέθεσα για να μην εννοηθεί κατα λάθος οτι οι Πατέρες ερμήνευαν κατα το δοκούν.

Re: Περί του ξαφνικού και απροσδοκήτου της Δευτέρας Παρουσίας

17
grecko έγραψε:Δεν γνωρίζω που ήταν,στο βιβλίο που διαβάζω δεν αναφέρει κάτι ως τώρα,μάλιστα χρησιμοποιεί την ερμηνεία του Χρυσοστόμου που αναφέρθηκε πιο πάνω.

Ασχέτως όμως στο τι πίστευε το κείμενο που παρέθεσα ,είναι παραπομπές απο κείμενα των αγίων και οχι δικά του λόγια
και το παρέθεσα για να μην εννοηθεί κατα λάθος οτι οι Πατέρες ερμήνευαν κατα το δοκούν.
Το συγκεκριμενο βιβλιο που αναφερεις το εχω μπροστα μου.Οι παραπομπες που αναφερουν οτι οι προφητες εγραψαν θεοπνευστα ειναι του αγιου Ιωαννου του Χρυσοστομου ενω οι παραπομπες που μιλουν για το τροπο που εγραψαν οι πατερες δεν ειναι του αγιου Ιωαννου του Χρυσοστομου αλλα του αγιου Κυριλου Ιεροσολυμων. Ειναι οι παραπομπες με αριθμο (1)

Αν πας στις ακολουθες σελιδες θα δεις τα κεφαλαια

στη σελιδα 172 <<Μεγας πολεμος καταστροφης >>
στη σελιδα 174 <<ως δικαιος και παναγαθος >>
και στη σελιδα 175 <<η αναλαμπη της ορθοδοξιας >>.

Επισης ο Αριστοτελης Δελημπασης ειχε γραψει και ενα αλλο βιβλιο με τιτλο
<<ΦΟΒΕΡΑ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΣΤΑ ΕΡΧΟΜΕΝΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ
Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΒΑΒΥΛΩΝΟΣ ΚΑΙ Η ΑΝΑΛΑΜΠΗ ΤΗς ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ>> http://fwnitwnpaterwn.blogspot.gr/2011/12/1.html
Το διαφημηζει μαλιστα πριν τα περιεχομενα.

οπως επισης και ενα βιβλιο το οποιο ειναι και ελευθερο στο διαδικτυο με τιτλο

<< η πτωσις των σκοτεινων δυναμεων>>
και το παρέθεσα για να μην εννοηθεί κατα λάθος οτι οι Πατέρες ερμήνευαν κατα το δοκούν.
Δεν θα νοηθει κατα λαθος αλλα ορθα , οτι σε εσφραγισμενα εσχατολογικα θεματα αλλες φορες οι πατερες ερμηνευαν κατα Θεια Αποκαλυψη και αλλες φορες κατα το δοκουν.
καί συγκόψουσι τάς μαχαίρας αυτών είς άροτρα καί τάς ζιβύνας αυτών είς δρέπανα, καί ού λείψετε έθνος επ έθνος μάχαιραν, καί ού μή μάθωσιν έτι πολεμείν (Προφητης Ησαιας β 4 )

Re: Περί του ξαφνικού και απροσδοκήτου της Δευτέρας Παρουσίας

18
αιτωλος έγραψε:
3 καθημένου δὲ αὐτοῦ ἐπὶ τοῦ ὄρους τῶν ἐλαιῶν προσῆλθον αὐτῷ οἱ μαθηταὶ κατ᾿ ἰδίαν λέγοντες· εἰπὲ ἡμῖν πότε ταῦτα ἔσται, καὶ τί τὸ σημεῖον τῆς σῆς παρουσίας καὶ τῆς συντελείας τοῦ αἰῶνος;
4 καὶ ἀποκριθεὶς ὁ ᾿Ιησοῦς εἶπεν αὐτοῖς· βλέπετε μή τις ὑμᾶς πλανήσῃ.
5 πολλοὶ γὰρ ἐλεύσονται ἐπὶ τῷ ὀνόματί μου λέγοντες, ἐγώ εἰμι ὁ Χριστός, καὶ πολλοὺς πλανήσουσι.
6 μελλήσετε δὲ ἀκούειν πολέμους καὶ ἀκοὰς πολέμων· ὁρᾶτε μὴ θροεῖσθε· δεῖ γὰρ πάντα γενέσθαι, ἀλλ᾿ οὔπω ἐστὶ τὸ τέλος.
7 ἐγερθήσεται γὰρ ἔθνος ἐπὶ ἔθνος καὶ βασιλεία ἐπὶ βασιλείαν, καὶ ἔσονται λιμοὶ καὶ λοιμοὶ καὶ σεισμοὶ κατὰ τόπους·
8 πάντα δὲ ταῦτα ἀρχὴ ὠδίνων.
9 τότε παραδώσουσιν ὑμᾶς εἰς θλῖψιν καὶ ἀποκτενοῦσιν ὑμᾶς, καὶ ἔσεσθε μισούμενοι ὑπὸ πάντων τῶν ἐθνῶν διὰ τὸ ὄνομά μου.
10 καὶ τότε σκανδαλισθήσονται πολλοὶ καὶ ἀλλήλους παραδώσουσι καὶ μισήσουσιν ἀλλήλους.
11 καὶ πολλοὶ ψευδοπροφῆται ἐγερθήσονται καὶ πλανήσουσι πολλούς,
12 καὶ διὰ τὸ πληθυνθῆναι τὴν ἀνομίαν ψυγήσεται ἡ ἀγάπη τῶν πολλῶν.
13 ὁ δὲ ὑπομείνας εἰς τέλος, οὗτος σωθήσεται.
14 καὶ κηρυχθήσεται τοῦτο τὸ εὐαγγέλιον τῆς βασιλείας ἐν ὅλῃ τῇ οἰκουμένῃ εἰς μαρτύριον πᾶσι τοῖς ἔθνεσι, καὶ τότε ἥξει τὸ τέλος. 15 ῞Οταν οὖν ἴδητε τὸ βδέλυγμα τῆς ἐρημώσεως τὸ ρηθὲν διὰ Διανιὴλ τοῦ προφήτου ἑστὼς ἐν τόπῳ ἁγίῳ –ὁ ἀναγινώσκων νοείτω–
16 τότε οἱ ἐν τῇ ᾿Ιουδαίᾳ φευγέτωσαν ἐπὶ τὰ ὄρη,
17 ὁ ἐπὶ τοῦ δώματος μὴ καταβαινέτω ἆραι τὰ ἐκ τῆς οἰκίας αὐτοῦ,
18 καὶ ὁ ἐν τῷ ἀγρῷ μὴ ἐπιστρεψάτω ὀπίσω ἆραι τὰ ἱμάτια αὐτοῦ.
19 οὐαὶ δὲ ταῖς ἐν γαστρὶ ἐχούσαις καὶ ταῖς θηλαζούσαις ἐν ἐκείναις ταῖς ἡμέραις.
20 προσεύχεσθε δὲ ἵνα μὴ γένηται ἡ φυγὴ ὑμῶν χειμῶνος μηδὲ σαββάτῳ.
21 ἔσται γὰρ τότε θλῖψις μεγάλη, οἵα οὐ γέγονεν ἀπ᾿ ἀρχῆς κόσμου ἕως τοῦ νῦν οὐδ᾿ οὐ μὴ γένηται.
22 καὶ εἰ μὴ ἐκολοβώθησαν αἱ ἡμέραι ἐκεῖναι, οὐκ ἂν ἐσώθη πᾶσα σάρξ· διὰ δὲ τοὺς ἐκλεκτοὺς κολοβωθήσονται αἱ ἡμέραι ἐκεῖναι.
23 τότε ἐάν τις ὑμῖν εἴπῃ, ἰδοὺ ὧδε ὁ Χριστὸς ἢ ὧδε, μὴ πιστεύσητε·
24 ἐγερθήσονται γὰρ ψευδόχριστοι καὶ ψευδοπροφῆται καὶ δώσουσι σημεῖα μεγάλα καὶ τέρατα, ὥστε πλανῆσαι, εἰ δυνατόν, καὶ τοὺς ἐκλεκτούς.
25 ᾿Ιδοὺ προείρηκα ὑμῖν.
Κατα Μαρκον ιγ'
23 ὑμεῖς δὲ βλέπετε· ἰδοὺ προείρηκα ὑμῖν ἅπαντα.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Προφητείες και Αποκάλυψη”

cron