Re: Επιστροφή των εθνών

10
Ναι,εκανα λάθος είναι και του Χρυσοστόμου,αλλα το αναφέρει και ο Ευσέβιος στην ερμηνεία στο κατα Λουκάν ευαγγέλιον.
Θα κατανοησουμε οτι ακομα και ο μεγαλυτερος πατερας της εκκλησιας μας , ο Χρυσοστομος , οταν γραφει για θεματα εσφραγισμενα της εσχατολογιας ειναι επομενο να κανει λαθος διοτι καθως ειναι εφραγισμενα δεν υπηρχε φωτισμος και πληροφορια επι αυτων των θεματων.

Σιγα-σιγα θα γινει η πληρης απομυθοποιηση και αποδομηση της πατερολατρειας σε σχεση με τα εσφραγισμενα της εσχατολογιας.
Καταρχάς που ξέρεις οτι το συγκεκριμένο θέμα της εσχατολογίας στο οποίο αναφέρεται ο άγιος είναι εσφραγισμένο;

Δεύτερο, που ξέρεις οτι έχει κάνει λάθος,ωστε να λες τόσο εύκολα οτι δεν είχε φωτισμό;

Τρίτον,διαφωνώ τελείως με τον όρο Πατερολατρεία ( το λέω για πολλοστη φορα,γιατί κανένας δεν λατρεύει τους Πατέρες),αν και εχεις χαρακτηρίσει πολλούς έτσι.

Ως προς το λάθος που οπως λες έχει κάνει ο άγιος,πάνω στο θέμα,θα ήθελα να διαβάσεις όλο το κείμενο

https://el.wikisource.org/wiki/%CE%9B%C ... 89%CE%BD/5

και τι ακριβώς εννοεί ο άγιος και να μας ξαναπείς.

Φαντάζομαι το λάθος το εστιάζεις εδω
ὅτι οὔτε ἀναστήσεται λοιπὸν ὁ ναὸς, οὐδὲ εἰς τὴν προτέραν ἐπανήξουσι πολιτείαν.
Εξηγήσε μας ποιο θεωρείς οτι είναι το λάθος.
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !

Re: Επιστροφή των εθνών

11
Καταρχάς που ξέρεις οτι το συγκεκριμένο θέμα της εσχατολογίας στο οποίο αναφέρεται ο άγιος είναι εσφραγισμένο;
Απο το γεγονος της μη εκπληρωσης των λοφων του αγιου. Αλλωστε κανεις αλλος απο τους αρχαιους πατερες δεν ανελυσε το θεμα στις αγιογραφικες του διαστασεις.
Δεύτερο, που ξέρεις οτι έχει κάνει λάθος,ωστε να λες τόσο εύκολα οτι δεν είχε φωτισμό;
Απαντησα παραπανω
Τρίτον,διαφωνώ τελείως με τον όρο Πατερολατρεία ( το λέω για πολλοστη φορα,γιατί κανένας δεν λατρεύει τους Πατέρες),αν και εχεις χαρακτηρίσει πολλούς έτσι.
υπερβολική αγάπη ή και λατρεία προς κάποιο πρόσωπο, ιδίως της δημόσιας ζωής
https://el.wiktionary.org/wiki/%CF%80%C ... E%AF%CE%B1
Δεν μιλησα για λατρεια ομοια με του Θεου αλλα κατα την ανωτερω οπου φθανει κανεις να αποδιδει ιδιοτητες σε προσωπα που δεν εχουν.

Δειξε μου την δημοσιευση μου που εχω κανει το χαρακτηρισμο σε συγκεκριμενο προσωπο.

Φαντάζομαι το λάθος το εστιάζεις εδω
Παράθεση:
ὅτι οὔτε ἀναστήσεται λοιπὸν ὁ ναὸς, οὐδὲ εἰς τὴν προτέραν ἐπανήξουσι πολιτείαν.


Εξηγήσε μας ποιο θεωρείς οτι είναι το λάθος.

τομος 48 σελιδα 889 σειρα 5
κοῦσι πιστεύειν· καὶ ἀπ' ἐκείνων ποιήσομαι φανερὸν,
ὅτι οὔτε τὴν πόλιν, οὔτε τὸν ναὸν λοιπὸν ἀπολήψον-
ται·
καίτοι γε οὐδεμίαν εἶχον ἀνάγκην ἀποδεῖξαι, ὅτι
οὐκ ἀναστήσεται, οὐδὲ ἐμὸν τοῦτο ἦν, ἀλλ' ἐκείνων, - See more at: http://www.filoumenos.com/forum/viewtop ... 328#p81328


και http://postimg.org/image/n97twe48p/full/
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Galis την 24 Ιαν 2016, 22:46, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.

Re: Επιστροφή των εθνών

13
Ως προς το λάθος που οπως λες έχει κάνει ο άγιος,πάνω στο θέμα,θα ήθελα να διαβάσεις όλο το κείμενο

https://el.wikisource.org/wiki/%CE%9B%C ... 89%CE%BD/5

και τι ακριβώς εννοεί ο άγιος και να μας ξαναπείς.
Αφηνω να στο πει ο πατηρ Αρσενιος Κομπουγιας απ οπου ειναι και τα αποσπασματα του Χρυσοστομου και Ευσεβιου

Αλλα η ερμηνεια του ιερου πατρος εκ του σημερινου αποτελεσματος φαινεται οπωσδηποτε εσφαλμενη

ΣΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΕΛΕΙΑΣ γεροντος Αρσενιου Κομπουγια σελιδα 55

Re: Ο πατήρ Αρσένιος Κομπούγιας και τα έσχατα

15
Για τον Ευσέβιο
Εικόνα
Πάντως στο βιβλίο που παρέθεσε ο αετος ο π.Αρσένιος λέει οτι συμφωνεί με τον άγιο,οπως λέει και εδώ.
http://www.filoumenos.com/forum/viewtop ... 762#p73762

Πάντως σχετικά με αυτό
ὅτι οὔτε ἀναστήσεται λοιπὸν ὁ ναὸς, οὐδὲ εἰς τὴν προτέραν ἐπανήξουσι πολιτείαν.
Τον ναόν δεν τον έχουν ξαναδημιουργήσει.
Τώρα αν έχουν επανέλθει στην πρότερα τους πολιτεία,εξαρτάται τι καταλαβαίνει ο καθένας ως πολιτεία και τι εννοεί ο άγιος.

Πάντως αν διαβάσεις ολόκληρο το κείμενο του λόγου κατά των Ιουδαίων,ο άγιος εξηγεί γιατί το λέει και ίσως απο τα συμφραζόμενα καταλάβουμε τι εννοεί ως πολιτείαν.

Πάντως η πόλη της Ιερουσαλήμ,απο όσο ξέρω δεν τους ανήκει εξ'ολοκλήρου,όπως λέει και ο π.Αρσένιος.
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !

Re: Ο πατήρ Αρσένιος Κομπούγιας και τα έσχατα

16
Πάντως στο βιβλίο που παρέθεσε ο αετος ο π.Αρσένιος λέει οτι συμφωνεί με τον άγιο,οπως λέει και εδώ.
viewtopic.php?p=73762#p73762
Πολυ σωστη η παρατηρηση σου. Νομιζω ομως πως ερμηνευεται η αντιφαση.Το βιβλιο του π. Αρσενιου γραφηκε το 1962 οπως φαινεται και εδω
Εικόνα
Τοτε η Ιερουσαλημ δεν ανηκε στους Εβραιους , παρα ενα μικρο κοματι της. Μετα απο 5 χρονια απο την εκδοση του βιβλιου οι Εβραιοι κερδισαν με πολεμο ολη την Ιερουσαλημ, οπως φαινεται και στο ακολουθο λινκ.
Το 637 μ.Χ. κατέλαβαν την Ιερουσαλήμ οι Άραβες οι οποίοι την έλεγαν Κουντούς Σερίφ, που σημαίνει ιερή πόλη. Οι Άραβες έχτισαν το 691 μ.Χ. πάνω στα ερείπια του δευτέρου ναού της Ιερουσαλήμ ένα περίλαμπρο τζαμί, το Τέμενος του Ομάρ. Το 1099 την πήραν οι Σταυροφόροι, οι οποίοι την έκαναν έδρα βασιλείου. Το 1187 την πήραν ξανά οι Άραβες, ενω αργοτερα την πηραν πισω οι σταυροφοροι του κυπριακου βασιλιου. το 1517 την πήραν οι Τούρκοι και το 1917 οι Βρετανοί, οι οποίοι αποχώρησαν από εκεί όταν άρχισε να γίνεται αντικείμενο σφοδρής διαμάχης μεταξύ των Αράβων και των Εβραίων. Τελικά, το 1947 ένα τμήμα της έγινε εβραϊκό και το άλλο αραβικό, ενώ από το 1967 βρίσκεται υπό πλήρη Ισραηλινή κατοχή, παραβιάζοντας το σχέδιο του ΟΗΕ για το διαχωρισμό της Παλαιστίνης και τις ομόφωνες αποφάσεις του συμβουλίου ασφαλείας του ΟΗΕ για μονομερή αποχώρηση.
https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%99%CE ... E%AE%CE%BC
Αυτο που συνεγεται απο τα δεδομενα ειναι οτι ο π..Αρσενιος το 1962 πιστευε οτι θα επαληθευτει ο αγιος Ιωαννης ο Χρυσοστομος . Μετα το 1967 προφανως αλαξε γνωμη, κατι που φαινεται απο το βιβλιο <<ΣΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΕΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ >> που εκδωθηκε το 1981. Στο βιβλιο αυτο δεν γραφει ο π. Αρσενιος οτι <<μαλλον ο ιερος πατηρ εκανε λαθος, >> η απλα <<εκανε λαθος >>αλλα γραφει
Αλλα η ερμηνεια του ιερου πατρος εκ του σημερινου αποτελεσματος φαινεταιοπωσδηποτε εσφαλμενη
Συνεπως η ολη θεωρηση του θεματος δειχνει οτι η εμπιστοσυνη που ειχε στα συγκεκριμενα γραφομενα του ιερου Χρυσοστομου το 1962 διαψευστηκε το 1967 και το 1981 κατεγραψε τη λαθος εκτιμηση του.

Πάντως η πόλη της Ιερουσαλήμ,απο όσο ξέρω δεν τους ανήκει εξ'ολοκλήρου,όπως λέει και ο π.Αρσένιος.
- See more at: http://www.filoumenos.com/forum/viewtop ... HjH9I.dpuf
Αυτο το ελεγε ο π. Αρσενιος το 1962 και το θεμα αυτο ηδη απαντηθηκε.

Τον ναόν δεν τον έχουν ξαναδημιουργήσει.
Τη περιοχη που ηταν ο ναος την εχουν καταλαβει και ανηκει στο Ισραηλ. Εκει τωρα βεβαια βρισκεται το τεμενος του Ομαρ.

Ομως αν δεχθουμε τη θεση αυτη οτι δεν θα ξαναδημιουργησουν το ναο τοτε ερχομαστε σε πληρη αντιθεση με πληθος πατερων οι οποιοι λεγουν οτι επι αντιχριστου θα εχει ανοικοδομηθει ο ναος.

Τώρα αν έχουν επανέλθει στην πρότερα τους πολιτεία,εξαρτάται τι καταλαβαίνει ο καθένας ως πολιτεία και τι εννοεί ο άγιος.

Πάντως αν διαβάσεις ολόκληρο το κείμενο του λόγου κατά των Ιουδαίων,ο άγιος εξηγεί γιατί το λέει και ίσως απο τα συμφραζόμενα καταλάβουμε τι εννοεί ως πολιτείαν.
Νομιζω οτι πιθανοτατα εννοει αυτα που σχετιζονται με αυτα που προανεφερε. Δηλαδη καὶ ἀπ' ἐκείνων ποιήσομαι φανερὸν,
ὅτι οὔτε τὴν πόλιν, οὔτε τὸν ναὸν λοιπὸν ἀπολήψονται-
ται·

Νομιζω οτι προκειται για πληρως αστοχη εκτιμηση. Ειδικα αυτο γινεται κατανοητο αν δουμε το ολο θεμα και απο την προς Ρωμαιους επιστολη στο ια κεφαλαιο.

Re: Ο πατήρ Αρσένιος Κομπούγιας και τα έσχατα

17
οι Εβραιοι κερδισαν με πολεμο ολη την Ιερουσαλημ
Δεν εννοώ αυτό,εννοώ για παράδειγμα το Όρος του Ναού,είναι υπο την διοίκηση,να το πω ετσι των Μουσουλμάνων,αλλιώς θα έμπαιναν μέσα θα έριχναν το τέμενος και θα έχτιζαν το ναό και δεν θα είχαν το τείχος των Δακρύων.

Οπως και τον άγιο Φιλούμενο τον σφάξανε επειδή θέλαν να τον διώξουν απο το προσκύνημα,γιατί το θεωρούσαν δικό τους,ενω δεν είναι,οπως και πολλά προσκυνήματα που ανήκουν στο Πατριαρχείο.

Αλλα δεν θα κολήσουμε εκεί.

Ομως αν δεχθουμε τη θεση αυτη οτι δεν θα ξαναδημιουργησουν το ναο τοτε ερχομαστε σε πληρη αντιθεση με πληθος πατερων οι οποιοι λεγουν οτι επι αντιχριστου θα εχει ανοικοδομηθει ο ναος.
Θα προτιμούσα να είχες διαβάσει το κείμενο,αλλα δεν πειράζει.

Καταρχάς ο άγιος στην ερμηνεία προς Θεσσαλονικείς Β' λέει
Οὐ γὰρ εἰς εἰδωλολατρείαν ἄξει ἐκεῖνος, ἀλλ ' ἀντίθεός τις ἔσται , καὶ πάντας καταλύσει τοὺς θεοὺς , καὶ κελεύσει προσκυνεῖν αὐτὸν ἀντὶ τοῦΘεοῦ , καὶ καθεσθήσεται εἰς τὸν ναὸν τοῦ Θεοῦ, οὐ τὸν ἐν Ἱεροσολύμοις μόνον , ἀλλὰ καὶ εἰς τὰς πανταχοῦ Ἐκκλησίας.
Αρα προφανώς εννοεί κάτι άλλο.

Το κείμενο,αναφέρεται σε Χριστιανούς που συμμετέχουν σε Ιουδαικές προσευχές και νηστείες δημιουργώντας Ιουδαίζοντα Χριστιανισμό(δεν ειναι δικά μου αυτά,αυτά γράφουν οι αναλύοντες τις επιστολές)

Λέει λοιπόν
Ἐπεὶ καὶ οἱ παῖδες οἱ τρεῖς, καὶ Δανιὴλ, καὶ οἱ ἄλλοι ἅπαντες, οἱ ἐπὶ τῆς αἰχμαλωσίας διατρίβοντες, προσεδόκων ἀπολήψεσθαι τὴν ἑαυτῶν πόλιν, καὶ μετὰ ἑβδομήκοντα ἔτη τὸ ἔδαφος ὄψεσθαι τῆς πατρίδος, καὶ ἐν τοῖς νόμοις τοῖς προτέροις βιώσεσθαι· ἀλλ' ὅμως καὶ φανερὰν ὑπόσχεσιν ἔχοντες καὶ ὡμολογημένην, οὐδὲ οὕτως ἐτόλμων πρὸ τῆς ὑποσχέσεως καὶ τῆς ἐπανόδου ποιῆσαί τι τῶν νομίμων ὧν οὗτοι ποιοῦσι νῦν
όπως επι Δανιήλ, 70 χρόνια μετά είδαν το έδαφος της πατρίδας τους, βιώνοντας όμως τους νόμους του Θεού,δεν τολμούσαν προ την εκπλήρωση της υποσχέσεως να προσεύχονται ή να νηστεύουν.

Και μετά αναφέρει άλλα παραδείγματα που οι Εβραίοι δεν απόλαβαν την πολιτείαν προ του καθορισμένου χρόνου
Αναφέρει τις 3 μάταιες προσπάθειες των Εβραίων για ανοικοδόμηση του Ναού.

Συμπερασματικά
ὅταν τὰς μὲν ἄλλας φαίνωνται αἰχμαλωσίας οἱ προφῆται μετὰ διωρισμένων χρόνων εἰπόντες, ταύτῃ δὲ μηδένα χρόνον ὁρίσαντες, ἀλλὰ καὶ τὸ ἐναντίον προσειπόντες, ὅτι ἕως συντελείας ἔσται ἡ ἐρήμωσις;
Δηλαδη στις άλλες περιπτώσεις της αιχμαλωσίας οι προφήτες ώρισαν συγκεκριμένο χρόνο,σε αυτή ωστόσο δεν έχει οριστεί χρόνος,αλλα μπορούμε να πούμε οτι η ερήμωση θα είναι εως της συντέλειας,(χρησιμοποιώντας ο άγιος την προφητεία του Δανιήλ με το ιερόν βδέλυγμα των ερημώσεων.)

Nομίζω,οτι πίσω απο την πρόταση περι ναού και πολιτείας υπάρχει μια ολόκληρη ανάλυση με αρκετό βάθος,που καλό θα ήταν να διαβαστεί.
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !

Re: Ο πατήρ Αρσένιος Κομπούγιας και τα έσχατα

18
Συγνωμη αλλα ολη η απαντηση μου θυμισε προσπαθεια δικηγορου να αποδειξη οτι ενα και ενα κανουν τρια. Μου θυμισε επισης τη προσπαθεια που εκαναν καποια παιδια για να αποδειξουν οτι η συντελεια θα ελθει το 2018. Νομιζω οτι οταν κανουμε τετοιες προσπαθειες πανω απο ολα αδικουμε τον ευατο μας. Ειναι κατι παραπανω απο προφανες και βεβαιο οτι προκειται για αστοχες εκτιμησεις του μεγαλου αυτου αγιου τις εκκλησιας μας. Αυτο το κατανοει ακομα και ενα παιδι του δημοτικου και δεν μπορει να υπαρξει πραγματικος αντιλογος διοτι δεν το επιτρεπει η λογικη. Ο αγιος ειναι πολυ σαφης και το γραπτο κειμενο πολυ ξεκαθαρο. Τωρα αν απο αλλα κειμενα κανουμε εικασιες και υποθεσεις και προσπαθουμε να υποστηριξουμε οτι κατι αλλο εννοουσσε ο αγιος, αυτο ειναι αλλο θεμα. Το κειμενο ειναι πολυ σαφες και δεν επιτρεπει παρερμηνειες οσο και αν προσπαθησει κανεις.

Υπαρχουν αδελφοι ( εχω συναντησει στο παρελθον ) οι οποιοι πιστευουν οτι προσπαθωντας να τροποποιησουν τους λογους του αγιου ( ωστε να μην φαινονται λαθη ) κανουν μια θεαρεστη πραξη, η αποκτουν μια πνευματικη σχεση με τον αγιο, η προστατευουν το κυρος του αγιου ( δεν γνωριζω αν συμβαινει εδω ) .Νομιζω οτι τετοια υποστηριξη οι αγιοι δεν την χρειαζονται διοτι η αγιοτητα και τα εργα τους ειναι γνωστα. Ακομα και αν υπαρχουν καποια ελαχιστοτατα ερμηνευτικα λαθη σε θεολογουμενα θεματα σε τιποτε δεν επηρεαζεται η αξια τους.

Ας δουμε λοιπον το θεμα. Στα κειμενα που ειχαν προαναφερθει ο αγιος ειχε αναφερθει στο

καὶ ἀπ' ἐκείνων ποιήσομαι φανερὸν,
ὅτι οὔτε τὴν πόλιν, οὔτε τὸν ναὸν λοιπὸν ἀπολήψον-
ται· - See more at: http://www.filoumenos.com/forum/viewtop ... 496#p81496


Και η απαντηση σε αυτο ηταν η ακολουθη ;;;;;;

Παράθεση:
οι Εβραιοι κερδισαν με πολεμο ολη την Ιερουσαλημ

Δεν εννοώ αυτό,εννοώ για παράδειγμα το Όρος του Ναού,είναι υπο την διοίκηση,να το πω ετσι των Μουσουλμάνων,αλλιώς θα έμπαιναν μέσα θα έριχναν το τέμενος και θα έχτιζαν το ναό και δεν θα είχαν το τείχος των Δακρύων.

Οπως και τον άγιο Φιλούμενο τον σφάξανε επειδή θέλαν να τον διώξουν απο το προσκύνημα,γιατί το θεωρούσαν δικό τους,ενω δεν είναι,οπως και πολλά προσκυνήματα που ανήκουν στο Πατριαρχείο.

Αλλα δεν θα κολήσουμε εκεί. - See more at: http://www.filoumenos.com/forum/viewtop ... 496#p81496
;

Το γεγονος οτι σε μια πολη μπορει να υπαρχουν συγκεκριμενα σημεια που διεπονται απο αλλο καθεστως δεν αλλαζει απολυτως τιποτε. Για παραδειγμα καθε χωρα εχει πρεσβειες σε αλλες χωρες που διεπονται απο αλλο καθεστως . Σημαινει οτι οταν μια πολη εχει τετοια σημεια δεν ανηκει η συγκεκριμενη πολη στο κρατος αυτο ;

Ειναι απολυτα βεβαιο οτι οι Εβραιοι εχουν επιστεψει στη πατριδα τους και κατεχουν την Ιερουσαλημ. Την κατεχουν πληρως και μαλιστα ειναι και απο τα πιο οργανωμενα κρατη του κοσμου. Με πολυ μικρο πληθυσμο μπορουν και επιβιωνουν απεναντι σε πληθος αντιπαλων και να αναπτυσουν πολυ υψηλου επιπεδου τεχνολογια σε παρα πολλους επιστημονικους τομεις.

Ειναι οπως προειπα απολυτα ξεκαθαρο οτι ο αγιος εκανε μια λαθος εκτιμηση, κατι που ορθα το επισημανε με τη λεξη ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ και ο π. Αρσενιος Κομπουγιας.


Τωρα ως προς το θεμα του ναου χρησιμοποιεις ενα επιχειρημα απο κειμενο του αγιου Ιωαννου και δεν μπορω να καταλαβω γιατι το χρησιμοποιεις .

Οὐ γὰρ εἰς εἰδωλολατρείαν ἄξει ἐκεῖνος, ἀλλ ' ἀντίθεός τις ἔσται , καὶ πάντας καταλύσει τοὺς θεοὺς , καὶ κελεύσει προσκυνεῖν αὐτὸν ἀντὶ τοῦΘεοῦ , καὶ καθεσθήσεται εἰς τὸν ναὸν τοῦ Θεοῦ, οὐ τὸν ἐν Ἱεροσολύμοις μόνον , ἀλλὰ καὶ εἰς τὰς πανταχοῦ Ἐκκλησίας. - See more at: http://www.filoumenos.com/forum/viewtop ... 496#p81496

Ο αγιος σαφως λεγει οτι αντι θα καθησει οχι μονο στον Ιουδαικο ναο αλλα και στους ναους παντων των εκκλησιων. Δηλαδη δεχεται την ανοικοδομηση του Ιουδαικου ναου. Το θεμα αυτο το αναφερει ο κ. Ταμιωλακης στη διδακτορικη διατριβη του στη σελιδα 460-463 . Την αποψη οτι θα προκειται αποκλειστικα περι του Ιουδαικου ναου εχουν και οι αγιοι Ειρηναιος Λουγδουνου , Κυριλλος Ιεροσολυμων, και Ιωαννης Δαμασκηνος .

Την ιδια αποψη για τον Ιουδαικο ναο εχει και ο αγιος Παισιος
Η Μέση Ανατολή θα γίνει γήπεδο πολέμων, στους οποίους θα λάβουν μέρος οι Ρώσοι. Θα χυθεί πολύ αίμα και μάλιστα οι Κινέζοι θα περάσουν τον Ευφράτη ποταμό έχοντας 200.000.000 στρατό και θα βαδίζουν προς τα Ιεροσόλυμα. Χαρακτηριστικό σημάδι ότι πλησιάζουν τα γεγονότα αυτά θα είναι το γκρέμισμα του τεμένους του Ομάρ, αφού το γκρέμισμα του θα σημάνει την έναρξη των εργασιών για την ανοικοδόμηση του ναού του Σολομώντος, ο οποίος παλιά ήταν κτισμένος σε εκείνο ακριβώς το μέρος.
http://hggiken.pblogs.gr/2013/08/oi-kin ... 000-s.html

Προσωπικα πιστευω βαθυτατα οτι οι αγιοι χαιρονται οταν κατανοουμε τα γεγονοτα και οχι οταν πρασπαθουμε να δειξουμε οτι κατι αλλο εννουσαν οταν εκαναν καποιες λαθος ερμηνειες. Πιστευω οτι χαιρονται διοτι δεν θελουν να τους υπερτιμαμε, αλλα να τους τιμαμε ορθα γνωριζοντας οτι δεν ησαν αλαθητοι.

Nομίζω,οτι πίσω απο την πρόταση περι ναού και πολιτείας υπάρχει μια ολόκληρη ανάλυση με αρκετό βάθος,που καλό θα ήταν να διαβαστεί. - See more at: http://www.filoumenos.com/forum/viewtop ... 521#p81521
Οταν τα πραγματα ειναι απλα και ξεκαθαρα τοτε τι χρειαζονται οι αναλυσεις ;


Υ.Γ. Μια επισημανση για να μην παρεξηγηθω

"Οι φίλοι που διαφωνούν, ακονίζουν ο ένας το μυαλό του άλλου"
Ριντλς Γ.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Προφητείες και Αποκάλυψη”

cron