οι Εβραιοι κερδισαν με πολεμο ολη την Ιερουσαλημ
Δεν εννοώ αυτό,εννοώ για παράδειγμα το Όρος του Ναού,είναι υπο την διοίκηση,να το πω ετσι των Μουσουλμάνων,αλλιώς θα έμπαιναν μέσα θα έριχναν το τέμενος και θα έχτιζαν το ναό και δεν θα είχαν το τείχος των Δακρύων.
Οπως και τον άγιο Φιλούμενο τον σφάξανε επειδή θέλαν να τον διώξουν απο το προσκύνημα,γιατί το θεωρούσαν δικό τους,ενω δεν είναι,οπως και πολλά προσκυνήματα που ανήκουν στο Πατριαρχείο.
Αλλα δεν θα κολήσουμε εκεί.
Ομως αν δεχθουμε τη θεση αυτη οτι δεν θα ξαναδημιουργησουν το ναο τοτε ερχομαστε σε πληρη αντιθεση με πληθος πατερων οι οποιοι λεγουν οτι επι αντιχριστου θα εχει ανοικοδομηθει ο ναος.
Θα προτιμούσα να είχες διαβάσει το κείμενο,αλλα δεν πειράζει.
Καταρχάς ο άγιος στην ερμηνεία προς Θεσσαλονικείς Β' λέει
Οὐ γὰρ εἰς εἰδωλολατρείαν ἄξει ἐκεῖνος, ἀλλ ' ἀντίθεός τις ἔσται , καὶ πάντας καταλύσει τοὺς θεοὺς , καὶ κελεύσει προσκυνεῖν αὐτὸν ἀντὶ τοῦΘεοῦ , καὶ καθεσθήσεται εἰς τὸν ναὸν τοῦ Θεοῦ, οὐ τὸν ἐν Ἱεροσολύμοις μόνον , ἀλλὰ καὶ εἰς τὰς πανταχοῦ Ἐκκλησίας.
Αρα προφανώς εννοεί κάτι άλλο.
Το κείμενο,αναφέρεται σε Χριστιανούς που συμμετέχουν σε Ιουδαικές προσευχές και νηστείες δημιουργώντας Ιουδαίζοντα Χριστιανισμό(δεν ειναι δικά μου αυτά,αυτά γράφουν οι αναλύοντες τις επιστολές)
Λέει λοιπόν
Ἐπεὶ καὶ οἱ παῖδες οἱ τρεῖς, καὶ Δανιὴλ, καὶ οἱ ἄλλοι ἅπαντες, οἱ ἐπὶ τῆς αἰχμαλωσίας διατρίβοντες, προσεδόκων ἀπολήψεσθαι τὴν ἑαυτῶν πόλιν, καὶ μετὰ ἑβδομήκοντα ἔτη τὸ ἔδαφος ὄψεσθαι τῆς πατρίδος, καὶ ἐν τοῖς νόμοις τοῖς προτέροις βιώσεσθαι· ἀλλ' ὅμως καὶ φανερὰν ὑπόσχεσιν ἔχοντες καὶ ὡμολογημένην, οὐδὲ οὕτως ἐτόλμων πρὸ τῆς ὑποσχέσεως καὶ τῆς ἐπανόδου ποιῆσαί τι τῶν νομίμων ὧν οὗτοι ποιοῦσι νῦν
όπως επι Δανιήλ, 70 χρόνια μετά είδαν το έδαφος της πατρίδας τους, βιώνοντας όμως τους νόμους του Θεού,δεν τολμούσαν προ την εκπλήρωση της υποσχέσεως να προσεύχονται ή να νηστεύουν.
Και μετά αναφέρει άλλα παραδείγματα που οι Εβραίοι δεν απόλαβαν την πολιτείαν προ του καθορισμένου χρόνου
Αναφέρει τις 3 μάταιες προσπάθειες των Εβραίων για ανοικοδόμηση του Ναού.
Συμπερασματικά
ὅταν τὰς μὲν ἄλλας φαίνωνται αἰχμαλωσίας οἱ προφῆται μετὰ διωρισμένων χρόνων εἰπόντες, ταύτῃ δὲ μηδένα χρόνον ὁρίσαντες, ἀλλὰ καὶ τὸ ἐναντίον προσειπόντες, ὅτι ἕως συντελείας ἔσται ἡ ἐρήμωσις;
Δηλαδη στις άλλες περιπτώσεις της αιχμαλωσίας οι προφήτες ώρισαν συγκεκριμένο χρόνο,σε αυτή ωστόσο δεν έχει οριστεί χρόνος,αλλα μπορούμε να πούμε οτι η ερήμωση θα είναι εως της συντέλειας,(χρησιμοποιώντας ο άγιος την προφητεία του Δανιήλ με το ιερόν βδέλυγμα των ερημώσεων.)
Nομίζω,οτι πίσω απο την πρόταση περι ναού και πολιτείας υπάρχει μια ολόκληρη ανάλυση με αρκετό βάθος,που καλό θα ήταν να διαβαστεί.