Re: Η ημέρα του Κυρίου η μεγάλη και επιφανής

10
menios έγραψε:Ποιος άραγε θα επιστρέψει και ποιόν θα ελεήσει;
Αμως θ'
11 ἐν τῇ ἡμέρᾳ ἐκείνῃ ἀναστήσω τὴν σκηνὴν Δαυὶδ τὴν πεπτωκυῖαν καὶ ἀνοικοδομήσω τὰ πεπτωκότα αὐτῆς καὶ τὰ κατεσκαμμένα αὐτῆς ἀναστήσω καὶ ἀνοικοδομήσω αὐτὴν καθὼς αἱ ἡμέραι τοῦ αἰῶνος, 12 ὅπως ἐκζητήσωσιν οἱ κατάλοιποι τῶν ἀνθρώπων καὶ πάντα τὰ ἔθνη, ἐφ᾿ οὓς ἐπικέκληται τὸ ὄνομά μου ἐπ᾿ αὐτούς, λέγει Κύριος ὁ Θεὸς ὁ ποιῶν πάντα ταῦτα. 13 ἰδοὺ ἡμέραι ἔρχονται, λέγει Κύριος, καὶ καταλήψεται ὁ ἀμητὸς τὸν τρυγητόν, καὶ περκάσει ἡ σταφυλὴ ἐν τῷ σπόρῳ, καὶ ἀποσταλάξει τὰ ὄρη γλυκασμόν, καὶ πάντες οἱ βουνοὶ σύμφυτοι ἔσονται· 14 καὶ ἐπιστρέψω τὴν αἰχμαλωσίαν τοῦ λαοῦ μου ᾿Ισραήλ, καὶ οἰκοδομήσουσι πόλεις τὰς ἠφανισμένας καὶ κατοικήσουσι καὶ φυτεύσουσιν ἀμπελῶνας καὶ πίονται τὸν οἶνον αὐτῶν καὶ ποιήσουσι κήπους καὶ φάγονται τὸν καρπὸν αὐτῶν· 15 καὶ καταφυτεύσω αὐτοὺς ἐπὶ τῆς γῆς αὐτῶν καὶ οὐ μὴ ἐκσπασθῶσιν οὐκέτι ἀπὸ τῆς γῆς, ἧς ἔδωκα αὐτοῖς, λέγει Κύριος ὁ Θεὸς ὁ παντοκράτωρ.

Re: Η ημέρα του Κυρίου η μεγάλη και επιφανής

11
ΟΒΔΙΟΥ
17 ᾿Εν δὲ τῷ ὄρει Σιὼν ἔσται ἡ σωτηρία, καὶ ἔσται ἅγιον· καὶ κατακληρονομήσουσιν ὁ οἶκος ᾿Ιακὼβ τοὺς κατακληρονομήσαντας αὐτούς. 18 καὶ ἔσται ὁ οἶκος ᾿Ιακὼβ πῦρ, ὁ δὲ οἶκος ᾿Ιωσὴφ φλόξ, ὁ δὲ οἶκος ῾Ησαῦ εἰς καλάμην, καὶ ἐκκαυθήσονται εἰς αὐτοὺς καὶ καταφάγονται αὐτούς, καὶ οὐκ ἔσται πυροφόρος ἐν τῷ οἴκῳ ῾Ησαῦ, διότι Κύριος ἐλάλησε. 19 καὶ κατακληρονομήσουσιν οἱ ἐν Ναγὲβ τὸ ὄρος τὸ ῾Ησαῦ καὶ οἱ ἐν τῇ Σεφηλὰ τοὺς ἀλλοφύλους καὶ κατακληρονομήσουσι τὸ ὄρος ᾿Εφραὶμ καὶ τὸ πεδίον Σαμαρείας καὶ Βενιαμὶν καὶ τὴν Γαλααδῖτιν. 20 καὶ τῆς μετοικεσίας ἡ ἀρχὴ αὕτη· τοῖς υἱοῖς ᾿Ισραὴλ γῆ τῶν Χαναναίων ἕως Σαρεπτῶν καὶ ἡ μετοικεσία ῾Ιερουσαλὴμ ἕως ᾿Εφραθά, καὶ κληρονομήσουσι τὰς πόλεις τοῦ Ναγέβ. 21 καὶ ἀναβήσονται ἀνασῳζόμενοι ἐξ ὄρους Σιὼν τοῦ ἐκδικῆσαι τὸ ὄρος ῾Ησαῦ, καὶ ἔσται τῷ Κυρίῳ ἡ βασιλεία.

Re: Η ημέρα του Κυρίου η μεγάλη και επιφανής

12
Ιερ. 12,14 Ὅτι τάδε λέγει Κύριος περὶ πάντων τῶν γειτόνων τῶν πονηρῶν τῶν ἁπτομένων τῆς κληρονομίας μου, ἧς ἐμέρισα τῷ λαῷ μου Ἰσραήλ· ἰδοὺ ἐγὼ ἀποσπῶ αὐτοὺς ἀπὸ τῆς γῆς αὐτῶν καὶ τὸν Ἰούδαν ἐκβαλῶ ἐκ μέσου αὐτῶν.

Ιερ. 12,15 καὶ ἔσται μετὰ τὸ ἐκβαλεῖν με αὐτοὺς ἐπιστρέψω καὶ ἐλεήσω αὐτοὺς καὶ κατοικιῶ αὐτούς, ἕκαστον εἰς τὴν κληρονομίαν αὐτοῦ καὶ ἕκαστον εἰς τὴν γῆν αὐτοῦ.


Ποιος άραγε θα επιστρέψει και ποιόν θα ελεήσει;

Την απάντηση δίνει ο Απ. Παύλος, ο οποίος αναφέρεται στο ίδιο θέμα της «Παρουσίας» και ερμηνεύει θεόπνευστα τον Προφήτη Ησαΐα:



Όταν λέει επιστρέψω, ενδέχεται να εννοεί εγω επιστρέψω αυτούς;

Δεν αντιλαμβάνομαι κάποια "Παρουσία" στο χωρίο που παρέθεσες.

Όλα τα ρήματα του χωρίου έχουν αντικείμενο.

ἐγὼ ἀποσπῶ αὐτοὺς
ἐγὼ εκβάλλω αὐτοὺς
ἐγὼ ἐπιστρέψω καὶ ἐλεήσω αὐτοὺς
ἐγὼ κατοικιῶ αὐτούς

Μην ξεχνάμε οτι ο προφήτης Ιερεμίας ζούσε στα χρόνια της Βαβυλωνιακής αιχμαλωσίας.

Re: Η ημέρα του Κυρίου η μεγάλη και επιφανής

13
grecko έγραψε:
Ιερ. 12,14 Ὅτι τάδε λέγει Κύριος περὶ πάντων τῶν γειτόνων τῶν πονηρῶν τῶν ἁπτομένων τῆς κληρονομίας μου, ἧς ἐμέρισα τῷ λαῷ μου Ἰσραήλ· ἰδοὺ ἐγὼ ἀποσπῶ αὐτοὺς ἀπὸ τῆς γῆς αὐτῶν καὶ τὸν Ἰούδαν ἐκβαλῶ ἐκ μέσου αὐτῶν.

Ιερ. 12,15 καὶ ἔσται μετὰ τὸ ἐκβαλεῖν με αὐτοὺς ἐπιστρέψω καὶ ἐλεήσω αὐτοὺς καὶ κατοικιῶ αὐτούς, ἕκαστον εἰς τὴν κληρονομίαν αὐτοῦ καὶ ἕκαστον εἰς τὴν γῆν αὐτοῦ.


Ποιος άραγε θα επιστρέψει και ποιόν θα ελεήσει;

Την απάντηση δίνει ο Απ. Παύλος, ο οποίος αναφέρεται στο ίδιο θέμα της «Παρουσίας» και ερμηνεύει θεόπνευστα τον Προφήτη Ησαΐα:



Όταν λέει επιστρέψω, ενδέχεται να εννοεί εγω επιστρέψω αυτούς;

Δεν αντιλαμβάνομαι κάποια "Παρουσία" στο χωρίο που παρέθεσες.

Όλα τα ρήματα του χωρίου έχουν αντικείμενο.

ἐγὼ ἀποσπῶ αὐτοὺς
ἐγὼ εκβάλλω αὐτοὺς
ἐγὼ ἐπιστρέψω καὶ ἐλεήσω αὐτοὺς
ἐγὼ κατοικιῶ αὐτούς

Μην ξεχνάμε οτι ο προφήτης Ιερεμίας ζούσε στα χρόνια της Βαβυλωνιακής αιχμαλωσίας.

Αδελφέ μου μήπως με το κατωτέρω καταλαβαίνεις την Έλευση και Παρουσία του Κυρίου μας ως "ΝΕΦΕΛΗ";

Αυτό, περί "Παρουσίας", τονίζει και ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος !!!

Εικόνα

Και κάτι άλλο.

Για την θεόπνευστη ερμηνεία του Απ. Παύλου δεν μου απάντησες.

Re: Η ημέρα του Κυρίου η μεγάλη και επιφανής

14
Aδελφέ,παρουσία μέσω ενεργειών όμως,κάτι που αναφέρεται δεκάδες φορές στην Παλαιά Διαθήκη.

Και σήμερα καθημερινώς αντιλαμβανόμαστε την παρουσία του Θεού στον κόσμο μέσω ενεργειών.

Διαφορετικά αιώνες τώρα η εκκλησία δεν θα μίλαγε για Πρώτη και Δευτέρα Παρουσία,αλλά για πολλές παρουσίες.
Δεν ομιλεί όμως ,ομιλεί μόνο για δύο,γιατί αυτές οι δυο διαχωρίζονται εκ των υπολοίπων δια των ενεργειών Του.



Ἡ γάρ παρουσία τοῦ Κυρίου εἰς τούς πιστούς γέγονε καί ἀεί γίνεται καί εἰς πάντας τούς βουλομένους ἐφέστηκεν. Εἰ γάρ ἐκεῖνος τό φῶς τοῦ κόσμου ἐστί καί τοῖς αὐτοῦ ἀποστόλοις εἶπε μεθ᾿ ἡμῶν ἕως τῆς συντελείας συνέσεσθαι, πῶς, μεθ᾿ ἡμῶν ὤν, ἐλεύσεται; Οὐδαμῶς. Οὐ γάρ ἐσμέν υἱοί σκότους καί υἱοί νυκτός, ἵνα τό φῶς ἡμᾶς καταλάβῃ, ἀλλ᾿ υἱοί φωτός καί υἱοί τῆς τοῦ Κυρίου ἡμέρας ὅθεν καί ζῶντες ἐν τῷ Κυρίῳ ἐσμέν καί ἀποθνῄσκοντες ἐν αὐτῷ καί σύν αὐτῷ ζήσομεν, καθώς ὁ Παῦλός φησι. Περί τούτου γάρ καί ὁ θεολόγος οὕτως λέγει Γρηγόριος· «Ὅπερ ἐστί τοῖς αἰσθητοῖς ἥλιος, τοῦτο τοῖς νοητοῖς Θεός». Οὗτος γάρ ἔσται καί ὁ μέλλων αἰών καί ἡ ἀνέσπερος ἡμέρα καί βασιλεία οὐρανῶν, νυμφών καί παστάς καί γῆ πραέων καί θεῖος παράδεισος καί βασιλεύς καί διάκονος, καθώς αὐτός οὕτως εἴρηκε· «Μακάριοι οἱ δοῦλοι ἐκεῖνοι, οὕς ἐλθών ὁ κύριος αὐτῶν εὑρήσει γρηγοροῦντας· ἀμήν γάρ λέγω ὑμῖν ὅτι ἀνακλινεῖ αὐτούς καί περιζωσάμενος διακονήσει αὐτοῖς».


Ἡ γάρ ἡμέρα Κυρίου, οὐχί εἰς τούς ὑπό τοῦ θείου φωτός ἀεί καταλαμπομένους, ἀλλ᾿ εἰς τούς ἐν τῷ σκότει τῶν παθῶν ὄντας καί ἐν τῷ κόσμῳ διάγοντας καί τά τοῦ κόσμου ποθοῦντας, αἴφνης μέλλει ἀποκαλύπτεσθαι καί φοβερά αὐτοῖς καί ὡς πῦρ ἄστεκτον λογισθήσεται. Φανήσεται δέ τοῦτο τό πῦρ ὁ Θεός οὐχ ὅλον πνευματικῶς, ἀλλ᾿ ὡς ἄν τις εἴποι ἀσωμάτως ἐν σώματι, ὥσπερ ἐξαναστάς ὡρᾶτο τοῖς μαθηταῖς πάλαι ὁ Χριστός, καθά φησιν ὁ εὐαγγελιστής· ἀναλαμβανομένου γάρ αὐτοῦ εἰς οὐρανούς, ταῦτά φασιν οἱ ἄγγελοι πρός αὐτούς· «Ὅν τρόπον ἐθεάσασθε αὐτόν πορευόμενον εἰς τόν οὐρανόν, οὕτως πάλιν ἐλεύσεται». Εἰ γάρ μή τοῦτο ἔσται, πῶς αὐτόν οἱ ἁμαρτωλοί, οἱ ἄπιστοι, οἱ αἱρετικοί καί πνευματομάχοι θεάσονται, τυφλοί ὄντες τῇ ψυχῇ καί τούς ὀφθαλμούς αὐτῆς ἐμπεφραγμένους τῷ βορβόρῳ τῆς ἀπιστίας καί ἁμαρτίας ἔχοντες, ὥσπερ πρός Θεσσαλονικεῖς καί Παῦλος ὁ ἀπόστολος ἔγραψεν. Ἐπειδή γάρ περί τῶν κεκοιμημένων και τῆς μελλούσης δόξης εἶπε καί ὅπως πάντες οἱ ἅγιοι διά νεφελῶν ἁρπαγήσονται, ἔφη· «Περί δέ τῶν χρόνων καί τῶν καιρῶν, ἀδελφοί, οὐ χρείαν ἔχετε τοῦ γράφεσθαι ὑμῖν· αὐτοί γάρ ἀκριβῶς οἴδατε ὅτι ἡ ἡμέρα Κυρίου ὡς κλέπτης ἐν νυκτί οὕτως ἔρχεται· ὅταν γάρ εἴπωσιν, εἰρήνη καί ἀσφάλεια, τότε αἰφνίδιος αὐτοῖς ἐφίσταται ὄλεθρος, ὥσπερ ἡ ὠδίν τῇ τικτούσῃ, καί οὐ μή ἐκφύγωσιν. Ὑμεῖς δέ, ἀδελφοί, οὐκ ἐστέ ἐν σκότει, ἵνα ἡ ἡμέρα ὑμᾶς ὡς κλέπτης καταλάβῃ· πάντες ὑμεῖς υἱοί φωτός ἐστε καί υἱοί ἡμέρας. Οὐκ ἐσμέν νυκτός οὐδέ σκότους· ἄρ᾿ οὖν μή καθεύδωμεν ὡς καί οἱ λοιποί, ἀλλά γρηγορῶμεν καί νήφωμεν».

Αγίου Συμεών του νέου Θεολόγου-Λόγος δέκατος εκ της Βίβλου των ηθικών

Re: Η ημέρα του Κυρίου η μεγάλη και επιφανής

15
Θεὸς θεῶν κύριος ἐλάλησεν καὶ ἐκάλεσεν τὴν γῆν
ἀπὸ ἀνατολῶν ἡλίου καὶ μέχρι δυσμῶν.
ἐκ Σιων ἡ εὐπρέπεια τῆς ὡραιότητος αὐτοῦ,
ὁ θεὸς ἐμφανῶς ἥξει,
ὁ θεὸς ἡμῶν, καὶ οὐ παρασιωπήσεται·
πῦρ ἐναντίον αὐτοῦ καυθήσεται,
καὶ κύκλῳ αὐτοῦ καταιγὶς σφόδρα.
προσκαλέσεται τὸν οὐρανὸν ἄνω
καὶ τὴν γῆν διακρῖναι τὸν λαὸν αὐτοῦ·
συναγάγετε αὐτῷ τοὺς ὁσίους αὐτοῦ
τοὺς διατιθεμένους τὴν διαθήκην αὐτοῦ ἐπὶ θυσίαις,
καὶ ἀναγγελοῦσιν οἱ οὐρανοὶ τὴν δικαιοσύνην αὐτοῦ,
ὅτι ὁ θεὸς κριτής ἐστιν.

Re: Η ημέρα του Κυρίου η μεγάλη και επιφανής

16
menios έγραψε:Θεὸς θεῶν κύριος ἐλάλησεν καὶ ἐκάλεσεν τὴν γῆν
ἀπὸ ἀνατολῶν ἡλίου καὶ μέχρι δυσμῶν.
ἐκ Σιων ἡ εὐπρέπεια τῆς ὡραιότητος αὐτοῦ,
ὁ θεὸς ἐμφανῶς ἥξει,
ὁ θεὸς ἡμῶν, καὶ οὐ παρασιωπήσεται·
πῦρ ἐναντίον αὐτοῦ καυθήσεται,
καὶ κύκλῳ αὐτοῦ καταιγὶς σφόδρα.
προσκαλέσεται τὸν οὐρανὸν ἄνω
καὶ τὴν γῆν διακρῖναι τὸν λαὸν αὐτοῦ·
συναγάγετε αὐτῷ τοὺς ὁσίους αὐτοῦ
τοὺς διατιθεμένους τὴν διαθήκην αὐτοῦ ἐπὶ θυσίαις,
καὶ ἀναγγελοῦσιν οἱ οὐρανοὶ τὴν δικαιοσύνην αὐτοῦ,
ὅτι ὁ θεὸς κριτής ἐστιν.

Φιλε Μενιο, ετσι οπως το παραθετεις δεν λεει τιποτε.

Ειναι ο 49 ψαλμος στην Παλαια Διαθηκη.Το θεμα ειναι που αναφερεται. Στην α Παρουσια ; Στη β Παρουσια η σε κατι αλλο ;



Ο καθηγητης πανεπιστημιου Παν Τρεμπελας σε αρκετα συγγραματα του, την ημερα αυτη την διαχωριζει απο την συντελεια του υλικου κοσμου .

Ο καθηγητης του Αριστοτελειου πανεπιστημιου κ. Καιμακης στην σημαντικοτατη εργασια του, δεν ταυτιζει αναγκαστικα την ημερα Κυριου με την συντελεια του υλικου κοσμου.

Η ημερα Κυριου στους προφητες της Παλαιας Διαθηκης
(σελιδα 207-289 )
http://www.imdlibrary.gr/index.php/el/2 ... 1-12-46-45

Επισης σε αλλη εργασια του προχωρα ακομα περισσοτερο ( σελιδα 30-36 )

http://www.imdlibrary.gr/index.php/el/2 ... 1-12-46-45


Επισης ο γνωστος και καθολα αξιος μητροπολιτης Γορτυνος και Μεγαλουπολεως Ιερεμιας, γνωστος και εξαιρετος παλαιοδιαθηκολογος στη ομιλια του για την ημερα Κυριου δεν φαινεται να ταυτιζει την Ημερα αυτη με την συντελεια του υλικου κοσμου.

https://youtu.be/upVHY68OsV0

Αλλα νομιζω οτι δεν χρειαζεται να επικαλεστουμε κανενα καθηγητη , οταν ο καθηγητης των καθηγητων, ο Αποστολος Παυλος ερμηνευει θεοπνευστα οτι αυτη η Ημερα ειναι ενα ξεχωριστο γεγονος στη παγκοσμια ιστορια το οποιο θα σημανει την επιστροφη των Εβραιων στην εκκλησια , την συγχωρεση των αμαρτιων τους, αλλα και την επιστροφη τους στη γη του Ισραηλ, μετα απο ενα ακρως καταστροφικο πολεμο.

Υ.Γ. Περι του γεγονοτος αυτου εχει ξεκαθαρη θεση και ο γεροντας Παισιος. Προκειται για εκτακτη Θεια Επεμβαση τοσο ισχυρη ωστε να ομοιαζει στα ματια των ανθρωπων ως η αναμενομενη παρουσια στο τελος του υλικου κοσμου.Θα παρουσιαστει ο Χριστος αλλα οχι με το αναστημενο ανθρωπινο σωμα Του αλλα διαμεσου των ενεργειων του

Re: Η ημέρα του Κυρίου η μεγάλη και επιφανής

17
Καλά τα λες αδελφέ αλλά ξέχασες και το παρακάτω:

"καὶ γνώσονται ὅτι ἐγώ εἰμι Κύριος. 7 καὶ τὸ ὄνομά μου τὸ ἅγιον γνωσθήσεται ἐν μέσῳ λαοῦ μου ᾿Ισραήλ, καὶ οὐ βεβηλωθήσεται τὸ ὄνομά μου τὸ ἅγιον οὐκέτι· καὶ γνώσονται τὰ ἔθνη ὅτι ἐγώ εἰμι Κύριος ἅγιος ἐν ᾿Ισραήλ. 8 ἰδοὺ ἥκει, καὶ γνώσῃ ὅτι ἔσται, λέγει Κύριος Κύριος· αὕτη ἐστὶν ἡ ἡμέρα, ἐν ᾗ ἐλάλησα. 9 καὶ ἐξελεύσονται οἱ κατοικοῦντες τὰς πόλεις ᾿Ισραὴλ καὶ καύσουσιν ἐν τοῖς ὅπλοις, πέλταις καὶ κοντοῖς καὶ τόξοις καὶ τοξεύμασι καὶ ράβδοις χειρῶν καὶ λόγχαις· καὶ καύσουσιν ἐν αὐτοῖς πῦρ ἑπτὰ ἔτη. 10 καὶ οὐ μὴ λάβωσι ξύλα ἐκ τοῦ πεδίου οὐδὲ μὴ κόψωσιν ἐκ τῶν δρυμῶν, ἀλλ' ἢ τὰ ὅπλα κατακαύσουσι πυρί· καὶ προνομεύσουσι τοὺς προνομεύσαντας αὐτοὺς καὶ σκυλεύσουσι τοὺς σκυλεύσαντας αὐτούς, λέγει Κύριος." (Ιεζεκ. 39:6-10)


Αυτό δεν έχει συμβεί ακόμα, αλλά αναμένεται να συμβεί μετά τον επερχόμενο πυρηνικό πόλεμο.

Δηλαδή την Χιλιετία (Ημέρα) της ΜεσοΒασιλείας.

Re: Η ημέρα του Κυρίου η μεγάλη και επιφανής

18
menios έγραψε:Καλά τα λες αδελφέ αλλά ξέχασες και το παρακάτω:

"καὶ γνώσονται ὅτι ἐγώ εἰμι Κύριος. 7 καὶ τὸ ὄνομά μου τὸ ἅγιον γνωσθήσεται ἐν μέσῳ λαοῦ μου ᾿Ισραήλ, καὶ οὐ βεβηλωθήσεται τὸ ὄνομά μου τὸ ἅγιον οὐκέτι· καὶ γνώσονται τὰ ἔθνη ὅτι ἐγώ εἰμι Κύριος ἅγιος ἐν ᾿Ισραήλ. 8 ἰδοὺ ἥκει, καὶ γνώσῃ ὅτι ἔσται, λέγει Κύριος Κύριος· αὕτη ἐστὶν ἡ ἡμέρα, ἐν ᾗ ἐλάλησα. 9 καὶ ἐξελεύσονται οἱ κατοικοῦντες τὰς πόλεις ᾿Ισραὴλ καὶ καύσουσιν ἐν τοῖς ὅπλοις, πέλταις καὶ κοντοῖς καὶ τόξοις καὶ τοξεύμασι καὶ ράβδοις χειρῶν καὶ λόγχαις· καὶ καύσουσιν ἐν αὐτοῖς πῦρ ἑπτὰ ἔτη. 10 καὶ οὐ μὴ λάβωσι ξύλα ἐκ τοῦ πεδίου οὐδὲ μὴ κόψωσιν ἐκ τῶν δρυμῶν, ἀλλ' ἢ τὰ ὅπλα κατακαύσουσι πυρί· καὶ προνομεύσουσι τοὺς προνομεύσαντας αὐτοὺς καὶ σκυλεύσουσι τοὺς σκυλεύσαντας αὐτούς, λέγει Κύριος." (Ιεζεκ. 39:6-10)


Αυτό δεν έχει συμβεί ακόμα, αλλά αναμένεται να συμβεί μετά τον επερχόμενο πυρηνικό πόλεμο.

Δηλαδή την Χιλιετία (Ημέρα) της ΜεσοΒασιλείας.
''καὶ γνώσονται τὰ ἔθνη ὅτι ἐγώ εἰμι Κύριος ἅγιος ἐν ᾿Ισραήλ.''
Μέγα βλασφημία να ισχυριζόμαστε πως ''τα έθνη δεν γνώρισαν ακόμη τον Κύριο''!

Το συγκεκριμένο χωρίο αναφέρεται στην Πρώτη Παρουσία και δεν πρέπει να εννοηθεί κατά γράμμα αλλά κατά πνεύμα!
Απάντηση

Επιστροφή στο “Προφητείες και Αποκάλυψη”

cron