Re: Απο το Γεροντικό και τους Πατερες της Ορθοδοξίας

10
Ως Ορθόδοξοι Χριστιανοί οφείλουμε να έχουμε συνέπεια και ακολουθία στην πίστη μας. Αυτό επιβάλλει η αναζήτηση και εδραίωση της αληθείας. Η διάκριση του Θείου από το ανθρώπινο στοιχείο, η διάκριση του απόλυτου ή αυθεντικού από το σχετικό, και του ασφαλούς από το επισφαλές, έχει απόλυτη προτεραιότητα και ύψιστη σπουδαιότητα για τη διδασκαλία και την αποστολή της Εκκλησίας. Για την κατοχύρωση της Ορθής πίστης, και κατ' επέκτασιν της ορθής πράξης. Η πιστη και η πνευματικη ορθοτητα δεν ειναι μονο βιωματικη αλλα ειναι και θεοπνευστη και εκει πρεπει να ειμαστε προσεκτικοι και διορατικοι για να μπορεσουμε να κατανοησουμε και να αναγνωρισουμε το θεικο απο το παραπλανητικο. Και οτι κανουμε το κανουμε για την αμεση προσωπικη επαφη και γνωση και ως αποτελεσμα αυτης της γνωσης και σοφιας ειναι οι σκεψεις και οι πραξεις μας, ετσι αυτο να γινετε τροπος ζωης και διδαχη για τους ανθρωπους που μοιραζομαστε την ζωη μας.....Το πιο συνετο ειναι να φτιαξουμε οσο μπορουμε μεσα απο μελετη και πιστη πρωτα τους εαυτους μας!!!!
<<ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΚΟΤΟΣ ΔΕΝ ΣΚΕΠΑΖΕΙ ΟΥΔΕΝ ΑΠΟ ΣΟΥ ΚΑΙ Η ΝΥΞ ΛΑΜΠΕΙ ΩΣ Η ΗΜΕΡΑ ΕΙΣ ΣΕ ΤΟ ΣΚΟΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΩΣ ΤΟ ΦΩΣ>>

Re: Απο το Γεροντικό και τους Πατερες της Ορθοδοξίας

11
Η διάκριση του Θείου από το ανθρώπινο στοιχείο, η διάκριση του απόλυτου ή αυθεντικού από το σχετικό, και του ασφαλούς από το επισφαλές, έχει απόλυτη προτεραιότητα και ύψιστη σπουδαιότητα για τη διδασκαλία και την αποστολή της Εκκλησίας.
:0607
Ουκ αρνησόμεθά σε φίλη Ορθοδοξία,\nου ψευσόμεθά σε πατροπαραδοτον σέβας,\nεν σοι εγεννήθημεν, εν σοι ζώμεν, εν σοι κοιμηθησόμεθα.\nΕι δε και καλέσει καιρός,\nκαι μυριάκις υπερ σου τεθνηξόμεθα.\n ΙΩΣΗΦ ΒΡΥΕΝΙΟΣ

Re: Απο το Γεροντικό και τους Πατερες της Ορθοδοξίας

12
σιωπω και εσυ δεναπαντας ευθεωσ, να σε εχει η παναγια καλα. παισιοσ παλι μετα απο 1000 χρονια , το αλαθητο το εχει μονο ....ο παπασ,ειμαι χριστιανοσ ορθοδοξοσ και αν θελει ο ΧΡΙΣΤΟΣ να δωσω και τοαιμα μου θατο κανω τελεια και παυλα, γιαεμενα η αποστολικη συνεχεια ειναι πρωταρχικη και απολυτοσ δογματικη σταση ζωησ, αν δεν υπαρχει αποστολικη συνεχεια μιλαμε για την χειριστη αιρεση παπικου προσανανολιμου. δεν μπορω εγω να αυτοχειροτονιθω γινομαι βδελυγμα στα ματια του χριστου μου που λατρευω .τιποτε αλλο.καλη σου νυχτα

Re: Απο το Γεροντικό και τους Πατερες της Ορθοδοξίας

13
Αναρωτιέμαι παπα-Νικόλα, από που σου προέκυψε αυτό....Ποιός σου αμφισβήτησε την σοβαρότητα της Αποστολικής Διαδοχής και συνέχειας, το αυτονόητο δηλαδή...Και ποιός σου είπε πως διαφωνώ μαζί σου...?
Όπως λοιπόν το θέτεις μόνον ο πάπας έχει το αλάθητο...Ξαναδιάβασε την επικεφαλίδα του τοπικ : "Από το γεροντικό και τους Πατερες της Ορθοδοξίας" γραφει και όχι "Η αποστολική διαδοχή και οι προυποθέσεις που την διέπουν με βαση την Ορθόδοξη κανονικότητα"...
Να σε στείλω και στο home αυτού του "ευλογημένου" όπως αποκαλείς σαιτ για να καταλάβεις λιγάκι την φιλοσοφία του, γιατί μαλλον κάτι μπερδεύεις...Διάβασε λοιπόν προσεχτικά εδω: http://www.filoumenos.com/ το κεντρικό editorial στην πρωτη μας σελίδα και θα καταλάβεις πως εδω μέσα μας διαβαζουν αλλά και γραφουν άνθρωποι που δεν είναι κατ΄ανάγκη Ορθόδοξοι. Μας διαβαζουν νέα παιδιά που περιμένουν να μάθουν δυο πραγματα από εμάς, μας διαβαζουν άνθρωποι που αγνοούν ακόμα και βασικά δόγματα της πίστης μας και γι αυτό την αμφισβητούν και γι αυτό θα πρεπει να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί στο τι γραφουμε μιας και έχουμε μεγαλη ευθύνη απέναντι στον Χριστό μας και σε αυτές τις ψυχές. Κι αν μια φορά εγω οφείλω να προσέχω εσύ που είσαι ποιμένας του Κυρίου και φοράς το ρασο θα πρεπει να προσεχεις διπλά και τρίδιπλα γιατί αν η προυπόθεση για να διαλεχτείς με κάποιον είναι να γνωρίζεις ακόμα και το που εκκλησιάζεται για να κρίνεις τα λεγόμενά του, αντί να κρίνεις αυτά τα ίδια τα λεγόμενα με βαση την σοβαρότητα και την αλήθεια τους, και να σταθείς απέναντι στην αληθινή έρευνα και την ιστορική συνέχεια και συνέπεια, τότε συγχωρα με παπά μου αλλά το διαδίκτυο είναι σκληρό σπορ για σένα.

Αν δεν μπορείς να διαλεχτείς με μενα που μιλάω καθ όλα Ορθόδοξα (το αμφισβητείς μήπως αυτό..?), γιατί υποθέτεις ή υποψιάζεσαι πως ενδεχεται να ακολουθώ το παλιό ημερολόγιο και με περνάς από ολόκληρη ανάκριση προκειμένου να απαντήσεις με ορθόδοξο λόγο, πως θα διαλεχτείς αυριο με τον δωδεκαθειστή που θα σε "στήσει στον τοίχο" .
Ζούμε στα χρόνια του Αντιχρίστου και οφείλουμε να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί μιας και η ψυχή μας είναι πολύτιμη και οι παγίδες πολλές. Αυτό είναι που προσπαθώ να πω μέσα από αυτό το τόπικ. Πως το όπλο μας θα πρεπει να είναι η καθαρια Ορθόδοξη διδασκαλία και όχι η όποια "γεροντολατρεία" (η μεγίστη πλάνη των ημερων μας).

Και κάνω αυτη την κουβεντα γιατί όπως σου είπα μας διαβαζει κόσμος. Δεν συζητάμε μόνοι μας εσυ και γω, ώστε να πιάσουμε ξανα το θέμα σε μια άλλη βάση. Αν αντιστρέψω λοιπόν την ερώτηση όπως μου την έκανες εσύ για όλους τους γεροντάδες που μου ανέφερες και ρωτήσω με την σειρά μου αν είναι αγιος στην συνείδησή σου ο τυφλός πατέρας Λεόντιος ο ανυποδητος από την Σαμο (ας έχουμε την ευχούλα του) και ο Παπουλάκος, και θέσω αυτό ως προυπόθεση (το να τον δεχεσαι δηλαδή σαν αγιο), για να συνεχίσω την όποια συζήτηση αφορά το οτιδήποτε μαζί σου, τότε (συγχωρα με ξανα για την παρησεία), αλλά δεν πρόκειται για διάλογο και δεν έχω καμμία δουλειά μέσα σε ενα φόρουμ σαν αυτό εδω.
Εγω το μόνο που ρωτησα ξεκινωντας την κουβεντα μας στο τσατ ήταν αν είσαι οικουμενιστής. Ούτε ποιός ειναι ο πνευματικός σου σε ρωτησα ούτε ποιό ημερολόγιο (επι τη ευκαιρία "εορτολόγιο" ειναι η σωστη λέξη) ακολουθείς.

Είμαστε όμως ήδη οφ τοπικ και θα τα ακούσουμε από τους διαχειριστές. Ας παραμείνουμε να συνεχισουμε την περι προφητειών και ψευδοπροφητειών συζήτηση και αν θες και συ ανοίγουμε ενα τοπικ που θα αφορά το νεο και το παλιό εορτολόγιο και το ποια εκκλησία τελικά κρατά και κατεχει αποστολική διαδοχή, με βαση κανόνες και δόγματα, με βαση την Ορθόδοξη Ιερα μας Παρακαταθήκη την οποία και οι δυο μας και συ και γω ισχυριζόμαστε ότι ακολουθούμε. Ας παραθέσουμε ο καθενας τις όποιες θεσεις και διαφωνίες και ας αφησουμε τους αναγνωστες να κρινουν ποιός μιλάει Ορθόδοξα και εμπεριστατωμενα και ποιός όχι, χωρις να παραθέτουμε προσωπικές λεπτομερειες και χωρίς να αναφερουμε τις όποιες θυσίες ο καθενας από εμας έκανε για το Αγιο Όνομά Του, γιατί κινδυνευουμε να καταντήσουμε σαν τον φαρισαίο εκεινο της παραβολής.
Και μιας και θες ευθέως λοιπόν την απάντησή μου, μετα από όλα αυτά σου απαντω και στο κεντρικο σου ερωτημα:
Αποδέχομαι και ασπάζομαι όλες τις αλήθειες του Κυρίου ημων Ιησού Χριστού, που παρέδωσε στους Αγίους Αποστόλους, οι Αγιοι Απόστολοι εις τους Αγιους Πατέρες και οι Αγιοι Πατέρες εις ημάς.

Αν και αμαρτωλή υπάρχω, επικαλούμενη όμως το έλεος του Θεού παραμένω Ορθόδοξος και της Ορθοδόξου Καθολικής και Αποστολικής του Χριστού Εκκλησίας τέκνον γνήσιον.
Αποδέχομαι και ασπάζομαι πάσαν Οικουμενικήν και Τοπικήν Σύνοδον εγκεκριμένη υπό των Αγίων και Θεοφόρων Πατέρων ημών.

Ωσαύτως αποδέχομαι και πάσαν Ιεράν Παράδοσιν και τα συγγράμματα των Αγίων και Θεοφόρων Πατέρων ημών. Εξ όσων πάντοτε η κοινή πάντων ημων Μήτηρ η Ορθόδοξος καθολική και Αποστολική του Χριστού Εκκλησία εκράτει, επεσφράγισε και διετράνωσε.

Και εγω εμμένω και επιμένω εις τα δόγματα και τις παραδόσεις των επτά Οικουμενικών και λοιπων Τοπικών Συνόδων όπως οι Αγιοι και Θεοφόροι Πατέρες μας αναφωνώ:

Αύτη η πίστις των Αποστόλων.
Αύτη η πίστις των Πατέρων.
Αύτη η πίστις των Ορθοδόξων.
Αύτη η πίστις την Οικουμένην εστήριξεν.

Αποπτύω και αποστρέφομαι και αποτάσσομαι τω Σατανά και πάσι τη πομπή αυτού και πάσι τοις εργοις αυτού και πάσας τας αιρέσεις αυτού και πάσας τας καινοτομίας αυτού και πάντα νεωτερισμόν και πάσαν πρόσθεσιν ή αφαιρεσιν έστω και ένα γιώτα.
Αποπτύω και αποστρέφομαι μετά βδελυγμίας όλες τις βλάσφημες δηλώσεις των Οικουμενιστών Νεοημερολογιτών Επισκόπων ως του Διαβόλου δηλώσεις.
Εγώ όμως εμμένω και επιμένω και ακολουθώ πιστά το Πάτριον Ορθόδοξον και Παλαιόν ημερολόγιον - εορτολόγιον εις το οποίο αγίασαν όλοι οι Άγιοι της Εκκλησίας μας.

Βροντοφωνώ μετά του Βρυεννίου:

Ουκ αρνησόμεθά Σε φίλη Ορθοδοξία
Ου ψευσόμεθά Σε πατροπαράδοτον Σέβας
Εν Σοι εγεννήθημεν, εν Σοι ζώμεν,
και εν Σοί κοιμηθησόμεθα.
Ει δε και καλέσει καιρός,
και μυριάκις υπέρ Σου τεθνηξόμεθα.

Συνετάξω τω Χριστώ. Συνεταξάμην και προσκύνησον Αυτόν.
Προσκυνώ Πατέρα Υιόν και Αγιον Πνευμα. Τριάδα Ομοούσιον και αχώριστον.
Ουκ αρνησόμεθά σε φίλη Ορθοδοξία,\nου ψευσόμεθά σε πατροπαραδοτον σέβας,\nεν σοι εγεννήθημεν, εν σοι ζώμεν, εν σοι κοιμηθησόμεθα.\nΕι δε και καλέσει καιρός,\nκαι μυριάκις υπερ σου τεθνηξόμεθα.\n ΙΩΣΗΦ ΒΡΥΕΝΙΟΣ

Re: Απο το Γεροντικό και τους Πατερες της Ορθοδοξίας

15
Ήμουν σίγουρη.....θα με εντυπωσίαζε το αντίθετο....
Ουκ αρνησόμεθά σε φίλη Ορθοδοξία,\nου ψευσόμεθά σε πατροπαραδοτον σέβας,\nεν σοι εγεννήθημεν, εν σοι ζώμεν, εν σοι κοιμηθησόμεθα.\nΕι δε και καλέσει καιρός,\nκαι μυριάκις υπερ σου τεθνηξόμεθα.\n ΙΩΣΗΦ ΒΡΥΕΝΙΟΣ

Re: Απο το Γεροντικό και τους Πατερες της Ορθοδοξίας

16
PaNi1967 έγραψε:θα σου απαντησω, αλλα ευ ξερεισ τα παντα για εμενα , ενω για σενα απολυτοσ τιποτα,θελω μα ξερω με ποιαν μιλαω, και τι πιστευει. ειναι αλλο το παλιο ημερολογιο και αλλο.... η ..δηθεν εκκλησια ...των παλιοημερολογητων ετσι; ουτε ιεροσυνη εχουν, ουτε αποστολικ΄΄η συνεχεια εχουν, ουτε μυστηρια μπορουν να τελέσουν, ουτε...ουτε... ουτε... κα;ι εκτοσ αυτου ενασ υπερ,μετροσ φανατρισμό, που καλυπτεται πισω απο ενα ...ψευτικο καθόλα ζηλωτισμο, τον οποίον δεν μπορω να δεχτω. ζηλωτησ ειμαι και εγω αφησα για το ΡΑΣΣΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ, ΚΑΡΙΕΡΑ, ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΕΩΣ ΠΡΙΝ ΛΙΓΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΠΛΗΡΩΝΟΜΟΥΝ ΨΣ ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ ... ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΝΕΝΑΝ ΜΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΔΗΘΕΝ. ΓΙΑ ΑΝΕΙΜΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗΣ
ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΜΟΥ ΤΗΝ ΠΑΙΖΟΥΝ ΕΜΕΝΑ ΤΗΝ ΛΥΡΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΤΙ ΑΝΗΚΗ ΠΑΛΙΟ ΝΕΟ Η ΑΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΣΤΟ ΧΡΙΣΤΟ ΑΥΤΑ ΤΑ Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΩΝ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΜΟΥ ΘΥΜΗΖΕΙ ΠΑΙΔΙ 5 ΕΤΩΝ :flag :flag :flag
Δεν είμαστε όσα πιστεύουμε, αλλά όσα πράττουμε.

Re: Απο το Γεροντικό και τους Πατερες της Ορθοδοξίας

17
Ο Χριστός είναι Ενας, αλλα γελιόμαστε αν τον φανταζόμαστε σαν "ασωματο κεφαλή". Σωμα του Χριστού είναι η Εκκλησία Του που ιδρύθηκε την μέρα της Πεντηκοστής από τους Αγίους Αποστόλους. Σημαντικό λοιπόν για εμας να ανήκουμε σε αυτήν την Εκκλησία για να μπορούμε να μετεχουμε της Χάριτος και των δωρεών του Αγίου Πνευματος μέσα από τα Μυστήρια. Και αυτή η Εκκλησία είναι Μία (όπως μας λεει το Συμβολο της Πίστης μας) και είναι Αποστολική και Καθολική(καθ΄ολοκληρίαν).
Πέρα από τις όποιες αμαρτίες μας, ειδικότατα στις μέρες που ζούμε, ο Κύριος μας παρέχει το Αίμα και το Σώμα Του, όπλο πολύτιμο για να καταφερουμε να ξεχωρίζουμε το ψευδος από την Αλήθεια, να αντεχουμε τις όποιες αναποδιές, να στεκόμαστε ακλόνητοι βραχοι σε ό,τι ερχεται κατα πάνω μας, να παραμείνουμε δικά Του παιδιά.
Το ποια είναι εντέλει αυτή η Μία Αγία Καθολική και Αποστολική του Χριστού Εκκλησία, ποια δηλαδή κρατάει την Αποστολική συνέχεια είναι κατι που ο καθενας πρέπει να ψαξει με εμπεριστατωμένη έρευνα και χωρίς παρωπίδες να το βρει, αν θέλει πραγματικά, να μετέχει του πολύτιμου μαργαρίτη. Το ποιός είναι πραγματικός Ιερέας του Θεού του Υψίστου και όχι απλός ρασοφόρος (πέρα από τα ανθρωπινα λάθη του και αδυναμίες) είναι αυστηρή προυπόθεση για να έχει την εξουσία να μετουσιώνει το κρασί και το ψωμί σε Σωμα και Αίμα Κυρίου.
Υπάρχουν κάποιοι βασικοί Αποστολικοί Κανόνες που καθορίζουν αυτη την εξουσία η οποία χάνεται όταν ο εκάστοτε ιερέας τους παραβλέπει. Και τότε δυστυχώς για το απλό ποίμνιο που τυφλά ακολουθεί τα επακόλουθα είναι τραγικά.

Δεν παρεθεσα τυχαία τις προφητείες με τις οποίες ξεκίνησα το τόπικ αυτό. Ο όντως Ορθόδοξος λόγος δεν αλλάζει, ο Χριστός είναι ίδιος στους αιώνες και μεχρι το τελος των καιρών. Ο όντως Ορθόδοξος λόγος που πηγαζει από τους Πατερες μας έχει συνέπεια και συνεχεια. Δεν είναι σημερα έτσι και αυριο γιουβετσι.
Δεν μπορεί δηλαδή να είναι ορθοδοξο κατι που δεν ταιριαζει με τα προηγούμενα. Εκεί υπήρξε η δική μου διαφωνία με τον Πανι. Και σίγουρα το θεμα δεν είναι το ημερολόγιο σαν τετοιο αλλα η τηρηση αυτων των προυποθέσεων....
Ουκ αρνησόμεθά σε φίλη Ορθοδοξία,\nου ψευσόμεθά σε πατροπαραδοτον σέβας,\nεν σοι εγεννήθημεν, εν σοι ζώμεν, εν σοι κοιμηθησόμεθα.\nΕι δε και καλέσει καιρός,\nκαι μυριάκις υπερ σου τεθνηξόμεθα.\n ΙΩΣΗΦ ΒΡΥΕΝΙΟΣ

Re: Απο το Γεροντικό και τους Πατερες της Ορθοδοξίας

18
Συγνωμη τωρα,δηλαδη αν καταλαβα καλα,το αν μετατρεπεται ο αρτος και ο οινος σε σωμα και αιμα εξαρταται απο τον εκαστοτε παπα?

Εγω νομίζω εξαρταται απο τον Θεο και μπλεκουμε πολυ με τους τυπους και χανουμε την ουσία,αλλωστε κανενας δεν ακολουθει τους κανονες που διδαξαν οι αποστολοι αρχικά και θεσπισαν οι πατερες με τετοια λογικη ειμαστε ολοι χαμένοι απο χερι.

Εξ,δεν ειναι το θεμα το παλιο και το νεο ημερολογιο,αλλα οι εκκλησιες που μπλεκονται μεταξυ τους.Ο Χριστός ειναι ενας αλλα οι αιρεσεις πολλές και διαφορες
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !
Απάντηση

Επιστροφή στο “Προφητείες και Αποκάλυψη”

cron