ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ: ΝΑ ΜΕΤΑΝΟΗΣΟΥΝ ΟΙ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ

1
ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ:

ΝΑ ΜΕΤΑΝΟΗΣΟΥΝ ΟΙ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ

Εικόνα


ο άκριτος ζηλωτισμός και ο ψυχοφθόρος οικουμενισμός αποτελούν όψεις του αυτού νομίσματος της πλάνης



1. Η Ιστορική Εκκλησία του Χριστού Ορθόδοξος, Αδιαίρετος, Καθολική, όπως ανέφερον ήδη εις τo δημοσιευθέν Δελτίον Τύπου, αποτελεί εν σώμα με μόνην κεφαλήν τον Δομήτορα Αυτής Κύριον Ιησούν Χριστόν, όστις συνέστησε ταύτην δια της αποστολής του εκ του Πατρός εκπορευομένου Παναγίου Πνεύματος την ημέραν της Πεντηκοστής και διεκήρυξεν ότι πύλαι Άδου ου κατισχύσουσιν Αυτής. Κατά ταύτα είναι μεν δυνατόν να δημιουργήση ελευθέρως ο άνθρωπος δραστηριότητας επαγγελματικής υφής ή και πνευματικής ενασχολήσεως αλλά δεν δύναται ουδείς να συστήση αυτογνωμόνως Εκκλησίαν Χριστού και σώμα Αυτού.

Δια τον λόγον αυτόν αναδιφώντες την μακραίωνα Εκκλησιαστικήν ιστορίαν διακριβώνομεν ότι οι Άγιοι θεοφόροι Πατέρες παλαίσαντες με τους ποικιλώνυμους εσωτερικούς εχθρούς της Εκκλησίας, τους αιρεσιάρχας Πατριάρχας ως οι Μακεδόνιος, Νεστόριος και Ιωάννης Βέκκος Κων/πόλεως, Διόσκορος Αλεξανδρείας, Σεβήρος Αντιοχείας, πρεσβυτέρους ως ο Αρειος και ο Ευτυχής, ουδέποτε διενοήθησαν επί παραδείγματι ο Μέγας Αθανάσιος ή ο Άγιος Μάρκος ο Ευγενικός να συστήσουν ιδίας εκκλησίας με ιδίας συνόδους αλλά παρέμειναν εντός του σώματος της Εκκλησίας διακόπτοντες το μνημόσυνον και την κοινωνίαν μετά των αιρεσιαρχών, αγωνιζόμενοι σθεναρώς δια την επκράτησιν της ορθοδόξου αληθείας εν τω σώματι της Εκκλησίας. Εν τη περιπτώσει των αυτοτιτλοφορουμένων ως Γ.Ο.Χ. προφάσει ευσέβειας και ένεκεν ζήλου ου κατ’ επίγνωσιν, ανηγορεύθη η ημερολογιακή διόρθωσις του Ιουλιανού ημερολογίου, κατά δέκα τρεις (13) ημέρας ούτως ώστε να συμπίπτει η εαρινή Ισημερία του ημερολογίου με την εαρινήν Ισημερίαν της κτίσεως, γεγονός, που δεν σημαίνει ότι προσέλαβεν η Εκκλησία το Γρηγοριανόν λεγόμενον ημερολόγιον διότι τότε θα είχεν εν χρήσει και το Πασχάλιόν του και θα συνεόρταζε το Πάσχα μετά των Δυτικών, ως δήθεν έκπτωσις και αποστασία ολοκλήρου του σώματος της Εκκλησίας των Πρεσβυγενών πατριαρχείων, των αυτοκέφαλων Εκκλησιών, ακόμη και εκείνων, που διατηρούν εις λειτουργικήν χρήσιν το μη διορθωθέν Ιουλιανόν ημερολόγιον με τραγικόν αποτέλεσμα να αποστούν του σώματος της Εκκλησίας και να εκπέσουν εις τον χώρον του περιπαίγματος του αλάστορος εχθρού.

2. Δεν τυγχάνει ακριβές ότι το σώμα της Εκκλησίας δια Πανορθοδόξου Συνόδου έχει αποδεχθή ότι οι εν αιρέσει τελούντες Αντιχαλκηδόνιοι Μονοφυσίται και Ρωμαιοκαθολικοί, κέκτηνται κανονικήν και έγκυρον μυστηριακήν ζωήν. Αντιθέτως η Εκκλησία πρεσβεύει αδιαπτώτως ότι εκτός του σώματος αυτής δεν υφίσταται και δεν λειτουργεί η ζωοποιός χάρις του Παναγίου Πνεύματος.

Τυχόν προσωπικαί γνώμαι ασταθών περί την δογματική αλήθειαν Κληρικών ή λαϊκών μελών αυτής οιουδήτινος βαθμού, ουδόλως υποχρεούν το σώμα της Εκκλησίας ή μολύνουν αυτό. Εν οία δε περιπτώσει ένιοι εξ αυτών τολμήσουν γυμνή τη κεφαλή να κηρύξουν αιρετικά φληναφήματα προσβάλλοντα την εκκλησιαλογίαν, το δόγμα, το πολίτευμα και το ήθος της Εκκλησίας, προφανώς θα διακόπτεται το μνημόσυνον αυτών και θα αποβάλωνται ως σεσηπότα μέλη εκ του πληρώματος της Εκκλησίας. Ήτις δεν κέκτηται, επαναλαμβάνομεν, ουδένα άνθρωπον ως κεφαλήν, ει μη τον κείμενον, ος εστίν Ιησούς Χριστός (Α’ Κορ. Γ’ 11). της Οικουμενικής Συνόδου ούσης αλαθήτου εκφραστού του θελήματος Αυτού.

3. Εν τη Μητροπολιτική Περιφέρεια του Πειραιώς και εν τη ευρύτερα περιοχή δραστηριοποιούνται όμιλοι αυτοτιτλοφορουμένων ως Γ.Ο.Χ. με αυτοπροοδιοριζόμενους ως Μητροπολίτας Πειραιώς κ.λ.π τους:
Α. κ. Γερόντιον της ομάδος των αξιοτίμων Υμετέρων επιστολογράφων.
Β. κ. Παντελεήμονα της ομάδος του φερομένου ως Αρχιεπίσκοπου “Ματθαιϊκών” Γ.Ο.Χ. κ. Νικολάου,
Γ. κ. Γρηγόριον της ετέρας ομάδος των λεγομένων “Φλωρινικών” υπό τον φερόμενον ως Αρχιεπίσκοπον κ. Μακάριον,
Δ. κ. Νήφωνα, Καθηγούμενον της εν Κερατέα Αττικής Μονής Αγίας Σκέπης τον εν προφυλακίσει τελούντα
Ε. κ. Τριαντάφυλλον εν Σαλαμίνι, αγνώστων λοιπών στοιχείων.

Αι ανωτέρω παρατάξεις των Γ.Ο.Χ ουδεμίαν κοινωνίαν κέκτηνται μεταξύ των, αλλ’ αντιθέτως ευρίσκονται εις πλήρη σχάσιν και ευλόγως τίθεται το ερώτημα, δύναται η θεία Χάρις και ο Τρισυπόστατος Θεός της αληθείας, της αρμονίας και της ενότητας να έχη οιανδήτινα σχέσιν ή να αναπαύεται εις μίαν τοιαύτην πολυδιάσπασιν και πολυκερματισμού, που ασφαλώς εμπεριέχει και το στοιχείον του προσωπικού θελήματος και της αυτογνώμονος αντιλήψεως περί Εκκλησίας;

4. Ισχυρίζεται ο σεβαστός πρώτος Υμέτερος επιστολογράφος ότι δήθεν η παράταξις του κέκτηται Αποστολικήν διαδοχήν προερχομένην εκ της Ρωσσικής διασποράς και ούτω φέρεται αγνοών τας προβλέψεις των Ιερών Κανόνων, τους οποίους επιθυμεί να υπερασπίζεται καινά διακονή δια τας λεγόμενος υπερορίους χειροτονίας και την κανονικήν αυτών απαξίαν.

5. Διαμαρτύρεται ο δεύτερος Υμέτερος επιστολογράφος ότι ουδείς καθηρημένος Κληρικός της Εκκλησίας δι’ ηθικά ζητήματα κατέφυγεν εις τας παρατάξεις των Γ.Ο.Χ. Δυστυχώς δι’ εμέ η πολυετής διακονία μου εν τοις Συνοδικοίς Εκκλησιαστικοίς Δικαστηρίοις με καθιστά γνώστην πολλών περιπτώσεων καθηρημένων επί ηθικοίς παραπτώμασι καταφυγόντων εις την ανεξέλεγκτον κανονικώς και πολιτειακώς πολυποίκιλον και πολύαρχον θρησκευτικήν κοινωνίαν των παρατάξεων των Γ.Ο.Χ.

Δια να υποβοηθήσω δε την μνήμην αυτού υπομιμνήσκω ότι η Σύνοδος της παρατάξεώς του καθήρεσεν από Αρχιεπίσκοπόν της τον μακαριστόν Αυξέντιον Πάστραν και εξέλεξεν εις διαδοχήν αυτού τον κ. Χρυσόστομον Κιούσην διότι ο προληφθείς εχειροτόνησεν εις Μητροπολίτην Πατρών δια των επισκόπων της παρατάξεως του Βοιωτίας μακαριστού Γερασίμου Βράκα και Κεφαλληνίας Μαξίμου Βαλλιανάτου, τον επί κιναιδισμώ καθαιρεθέντα υπό της Εκκλησίας Δωρόθεον Τσάκον, μάλιστα ο μη αποδεχθείς την καθαίρεσίν του Αυξέντιος Πάστρας συνέπτυξεν ετέραν σύνοδον. Όθεν αντιλαμβάνεται πας τις ότι εκτός Εκκλησίας εμφιλοχωρεί πάσης φύσεως αστάθεια μη συνάδουσα με την αλήθειαν του αιωνίου Λόγου του Θεού, ως και ότι ο άκριτος ζηλωτισμός και ο ψυχοφθόρος οικουμενισμός αποτελούν όψεις του αυτού νομίσματος της πλάνης, που αποκόπτει από την κοινωνίαν του ζώντος Θεού.

6. Επιστέγασμα της αληθείας των ανωτέρω και θεόθεν επιβεβαίωσις αυτών τυγχάνει η κατ’ έτος δωρεά υπό του Τρισάγιου Θεού τη Αγία Αυτού Εκκλησία του αχειροποιήτου Αγίου Φωτός, τη ημέρα του Μεγάλου Σαββάτου εν τω Ζωοδόχω Τάφω του Πανιέρου Ναού της Αναστάσεως του παλαιφάτου Πατριαρχείου Ιεροσολύμων τελούντος εν πλήρει κοινωνία μετά του σώματος της Εκκλησίας. Τα συνεχές τούτο μέγιστον θαύμα θεόθεν καταδεικνύει την πλάνην των εκτος Εκκλησίας τελούντων και προσκαλεί αυτούς εις ανάνηψιν και μετάνοιαν.

Μετά τιμής
O Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ

ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΤΥΠΟ 12-6-2009
Το λακωνίζειν εστί φιλοσοφείνΠλάτων

Re: ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ: ΝΑ ΜΕΤΑΝΟΗΣΟΥΝ ΟΙ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ

2
γιατι λοιπον δεν σταματατε την μνημονευσιν του Βαρθολομαιου και του Ιερωνυμου.
Εσεις γράφεται ποιο πανω οτι ετσι εκαναν οι αγιοι Πατερες.
Εγω, ΤΟΤΕ θα σας ακολουθησω αμεσως !
ΚΑΙ ΘΑ ΦΥΓΩ ΑΠΟ ΤΟΥς ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΗΤΑΣ .
( Ο ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ , ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΤΟΝ ΥΠΟΣΤΙΡΗΞΑΤΕ ΜΕ ΛΟΓΙΑ ΥΠΕΣΤΗ ΔΙΩΓΜΟΝ .ΔΕΝ ΚΑΤΗΓΓΗΛΕ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΝ ΜΕ ΛΟΓΙΑ ΜΟΝΟΝ !)
ΝΑ ΜΗ ΛΕΜΕ ΤΙ ΛΕΓΕΙ Ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΥΛΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ .
ΑΛΛΑ ΝΑ ΛΕΜΕ ΤΙ ΕΚΑΝΕ Ο ΑΠ. ΠΑΥΛΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ.
( ΑΓΙΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ Ο ΣΤΟΥΔΙΤΗΣ , ΟΧΙ ΔΙΑ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΝ ΤΩΝ ΔΟΓΜΑΤΩΝ ,ΑΛΛΑ ΔΙΑ ΤΟΝ ΤΕΤΑΡΤΟΝ ΓΑΜΟΝ ΤΟΥ ΘΕΟΦΙΛΟΥ, ΕΚ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΟΥ ΤΑΡΑΣΙΟΥ,ΠΗΡΕ ΤΟΥΣ ΜΟΝΑΧΟΥΣ ΤΟΥ , ΕΦΥΓΕ ΚΑΙ ΑΔΕΙΑΣΑΝ ΟΙ ΝΑΟΙ ΣΤΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΙΝ.
ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΠΟΙΜΝΙΟΝ ΜΑΖΙ ΜΟΥ, ΘΑ ΣΑΣ ΑΚΟΛΟΥ-ΘΗΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ,ΑΝ ΒΕΒΑΙΑ ΕΧΕΙΣ ΤΑ ΚΟΤΣΙΑ ΝΑ ΠΡΟΒΗΣ ΣΕ ΠΡΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΧΡΙΣΤΟΝ ΕΝΕΡΓΙΕΣ,ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΗΣΗς ΤΑ ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΚΗΡΥΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΞΕΓΕΛΟΥΝ ΤΟΣΟ ΕΥΚΟΛΑ ΤΟΥΣ ΑΦΕΛΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΙΜΝΙΟΥ ΣΑΣ .
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος AXPHSOC την 11 Ιουν 2012, 22:55, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Re: ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ: ΝΑ ΜΕΤΑΝΟΗΣΟΥΝ ΟΙ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ

3
Δεν είναι μόνο ο Βαρθολομαίος και ο Ιερωνυμος.

Το μεγαλύτερο ποσοστό των ιερέων έχει πάρει το λάθος δρόμο.


Απο κεί και μετά τι ψάχνεις να βρεις?
«Γνώσεσθε την αλήθειαν και η αλήθεια ελευθερώσει υμάς»

Re: ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ: ΝΑ ΜΕΤΑΝΟΗΣΟΥΝ ΟΙ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ

4
emman έγραψε:Δεν είναι μόνο ο Βαρθολομαίος και ο Ιερωνυμος.
Το μεγαλύτερο ποσοστό των ιερέων έχει πάρει το λάθος δρόμο.Απο κεί και μετά τι ψάχνεις να βρεις?
ΕMMAN :ΑΔΕΛΦΕ ΜΟΥ σὲ διαβάζω τακτικὰ,καὶ συμφωνῶ μαζὶ σου στὰ θέματα τῆς πίστεως .
Δὲν ξέρω ἄν ἔχης προσέξη,οἱ κάποιοι μπροστάρηδες ἀρχιερεῖς τῆς ἑλλαδικῆς ὀσφυοκαμψίας, ὁμιλοῦν πολὺ ὀρθόδοξα μὲ πολὺ στόμφο ξεγελώντας τοὺς ἀδρανεῖς καὶ ραθύμους <<πιστοὺς>> ,φοβούμενοι μὴ φύγουν ......
ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΑΝΤΡΩΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΣΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ.
ΑΝ ΗΤΑΝ ΓΝΗΣΙΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΙ ΚΑΙ ΜΙΜΗΤΑΙ ΤΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΠΑΥΛΟΥ. ΘΑ ΥΦΙΣΤΑΝΤΟ ΔΙΩΓΜΟΥΣ ,ΚΑΙ ΣΤΕΡΗΣΙΝ ΜΙΣΘΟΥΥΥΥΥΥΥ ....
ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΤΕΣ ΣΤΑ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΜΝΗΜΟΝΕΥΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΕΡΓΑΤΕΣ ΤΩΝ << ὀρθοδόξων>>
ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ.
(ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ,ΘΕΟΔΩΡΟΣ,ΘΕΟΦΙΛΟΣ, ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ=ΚΥΠΡΟΥ,
καὶ ὅλοι οἱ ἄλλοι.
ΠΟΤΕ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΘΑ ΜΑΣ ΑΠΑΛΑΞΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΨΕΥΔΟΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΚΑΙ ΨΕΥΔΑΔΕΛΦΟΥΣ ΕΙΣ ΤΗΝ ΑΓΙΩΤΑΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΝ ΤΟΥ ;
Ο ΛΑΟΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΔΕΝ ΦΟΒΑΤΑΙ ΤΟΝ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ..
ΟΜΩΣ,
ΚΑΠΟΙΟΥΣ, ΣΑΝ ΤΟΝ ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΠΕΙΡΑΙΩΣ,ΤΟΝ ΙΕΡΟΘΕΟ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ, ΤΟΝ ΖΗΣΗ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Κ.Λ.Π... ΑΥΤΟΥΣ ΦΟΒΑΤΑΙ, ὁ ομολογητὴς καὶ διακρητικὸς πιστὸς καὶ μαθητὴς τοῦ Χριστοῦ.
ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΡΑΧΤΕΣ ΣΤΟ ΜΑΝΤΡΙ ΤΟΥ ΠΟΙΜΝΙΟΥ, ΟΙ ΠΛΑΝΩΝΤΕΣ ΚΑΙ ΠΛΑΝΩΜΕΝΟΙ!
ΑΛΛΟ ΨΕΥΤΟΔΙΩΓΜΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΗΡΩΕΣ, ΚΙ ΑΛΛΟ Η ΦΥΛΑΚΗΣΙΣ, Η ΚΑΘΑΙΡΕΣΙΣ,
(διὰ λόγους πίστεως), Η ΣΤΕΡΗΣΙΣ ΜΙΣΘΟΥ,Η ΕΞΟΡΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ.
ὁρίστε ;;;;;;;;;;;;;;;;εἴπατε τίποτεεεεεεεε ;;;;;;
<<ΕΝΕΚΕΝ ΕΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΥ ΜΟΥ.>>
Ὑπογράφω ἐγὼ, ὁ AΧPHSOC και διὰ Χριστὸν διωγμένος .Καὶ ἐπιχαίρω καὶ θαρρῶ καὶ καυχῶμαι διὰ τὰ στίγματα του Κυρίου μου.Θὰ τοὺς φιλήσω τὰ χέρια ὅμως,ἄν ἀρνηθοῦν τὴν ψευτοαγάπη τοῦ
ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟΥ ΔΙΑΛΟΓΟΥ .
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος AXPHSOC την 16 Ιουν 2012, 17:22, έχει επεξεργασθεί 4 φορές συνολικά.

Re: ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ: ΝΑ ΜΕΤΑΝΟΗΣΟΥΝ ΟΙ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ

5
Συμφωνώ σε αυτά που λές...



Ὑπογράφω ἐγὼ, ὁ AΧPHSOC και διὰ Χριστὸν διωγμένος .

Διωγμένος απο ποιούς?


Ελπίζω να απαντήσεις αυτήν την φορά και να κάνουμε διάλογο..... όπως επίσης και για τους αριθμούς κτλ που είχες γράψει σε άλλα πόστ...
«Γνώσεσθε την αλήθειαν και η αλήθεια ελευθερώσει υμάς»

Re: ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ: ΝΑ ΜΕΤΑΝΟΗΣΟΥΝ ΟΙ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ

6
Χωρίς να θέλω να πάρω το μέρος κάποιου,ΑXRHSOC,να σε ρωτήσω κάτι;
Eχεις μιλήσει ποτέ με τον Μητροπολίτη Πειραιώς για παράδειγμα,να τον ρωτήσεις όλες αυτές τις απορίες σου π.χ. γιατί μνημονεύει τον Βαρθολομαίο ή γιατί δεν προβαίνει σε άλλες κινήσεις που πρεπει να γινουν;
Δὲν ξέρω ἄν ἔχης προσέξη,οἱ κάποιοι μπροστάρηδες ἀρχιερεῖς τῆς ἑλλαδικῆς ὀσφυοκαμψίας, ὁμιλοῦν πολὺ ὀρθόδοξα μὲ πολὺ στόμφο ξεγελώντας τοὺς ἀδρανεῖς καὶ ραθύμους <<πιστοὺς>> ,φοβούμενοι μὴ φύγουν ......
Ως προς αυτό που είπες είχα και έχω 2 απορίες...εμείς τι κάνουμε για αυτούς τους αδρανείς και ράθυμους πιστούς,ασε τους παπάδες εσύ ,εγώ όλοι μας,μιας και υποτίθεται οτι γνωρίζουμε ,τι κάνουμε για να βοηθήσουμε αυτούς να βγουν απο την αδράνεια;
Μήπως τους θεωρούμε ως παρακάτιανούς και τους ευατούς μας ως γνώστες και τους αφήνουμε στην ραθυμία;
Μήπως τους μιλάμε και εμεις με πολύ στόμφο κατακρίνοντας τους ή κατακεραυνώντας τους άλλες φορές;
Τωρα θα μου πεις η αλήθεια πονάει και πρέπει να λέγεται και δεν πρέπει να χαιδεύονται αυτιά και δεν διαφωνώ,αλλά όσο σημαντικό είναι να λες την αλήθεια,άλλα τόσο είναι ο τρόπος που την λές.
Τους δίνουμε το καλό παράδειγμα με την συμπεριφορά μας;

Γιατί φαντάζομαι οτι ο λόγος που έρχονται οι πιστοί στην εκκλησία είναι για τον Θεό και οχι για τους παπάδες και αν οι πιστοί θα φύγουν είναι επειδή δεν νιώθουν τον Θεό και οχι γιατι ο παπάς είναι κακός.Και φαντάζομαι εκκλησία δεν είναι μόνο οι παπάδες ,αλλά και οι Χριστιανοί.Και αμα οι Χριστιανοί δεν δίνουν και αυτοί το καλό παράδειγμα,ώστε να τους μιμηθούν οι υπόλοιποι ράθυμοι,μήπως και αυτοί τελικά είναι πλανώντες και πλανώμενοι;

οι ερωτήσεις ειναι ρητορικές και προς αναλογισμό.
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !

Re: ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ: ΝΑ ΜΕΤΑΝΟΗΣΟΥΝ ΟΙ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ

9
Ωραία αφού τον γνωρίζετε ,φαντάζομαι θα τον έχετε ρωτήσει όλες αυτές τις απορίες σας;

Δεν τα ανέφερα προσωπικά για σας τα παραπάνω,αλλά για όλους μας ,για να μην παρεξηγηθείτε,είναι δικό σας θέμα.

Ράθυμοι φαντάζομαι δεν είναι μόνο αυτοί,είναι και αυτοί που νομίζουν οτι είναι Χριστιανοί επειδή λένε ενα Πατερ ημών ή πηγαίνουν 3-4 φορές τον χρόνο στην εκκλησία ή ανάβουν ενα κεράκι που και που,ενω δεν είναι μόνο αυτά και δυστυχώς αυτοί είναι το μεγαλύτερο ποσοστό και απο την άλλη να βρίζει,να λέει ψέμματα,να είναι άδικος.
Τι παράδειγμα ομως θα δώσει στους αδιάφορους;
Φαντάζομαι τι έχουμε να ακούσουμε απο τον Θεό,όταν θα έρθει η ωρα.

ΥΓ
Το εμαιλ σου το εβγαλα,στείλτο σε πμ στον εμμαν για να μην φαίνεται σε όλους.
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !
Απάντηση

Επιστροφή στο “Κληρικοί στην υπηρεσία του Χριστού και της Ελλάδας”

cron