Ημερομηνία : 19 Αύγ 2018, 10:38


Πρόσφατα Θέματα

Tελευταία άρθρα του blog


Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 14 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 25 Μαρ 2014, 21:07 
Φιλουμενάτος
Φιλουμενάτος
Άβαταρ μέλους
Κατάσταση:
Εγγραφη: 22 Νοέμ 2009, 21:16
Δημοσ.: 1282
Thanks:
Thanked:
time στο post
Πάνω στις 2 λύσεις που παρέθεσες ,έχω το εξης σχόλιο.
Παράθεση:
1) Υπάρχει η χωρίς αρχή και τέλος, απρόσωπη και αυτόματη ενέργεια (1ος νόμος της Θερμοδυναμικής), δια της οποίας, αυτόματα (= χωρίς την επέμβαση του Θεού) δημιουργήθηκε η ζωή καθώς και τα πάντα.
Οπότε δεν ευσταθεί το ερώτημα: «Ποιος δημιούργησε την απρόσωπη και αυτόματη ενέργεια;».

2) Υπάρχει ο χωρίς αρχή και τέλος Θεός, ο οποίος δημιούργησε τη ζωή καθώς και τα πάντα.
Οπότε δεν ευσταθεί το ερώτημα: «Ποιος δημιούργησε το Θεό;».


Αυτοί που λένε και τον Θεό ποιος τον έφτιαξε και πιστεύουν στην πρώτη λύση,αυτόματα όπως είπες δημιουργείται και το ερώτημα και την αυτόματη ενέργεια ποιος την έφτιαξε;
Αρα αμα πιστεύουν σε μια άναρχη αυτόματη ενέργεια,γιατί δεν δέχονται τον άναρχο Θεό;

Έτσι κάποιοι άλλοι βρήκαν μια τρίτη θεωρία.
Το αίτιο-αιτιατό ή πιο γνωστά έκανε το αυγό την κότα ή η κότα το αυγό;
Και έτσι έλυσαν το θέμα το ποιος έφτιαξε ποιον.
Πιστεύουν οτι κάποια σωματίδια ήταν σε ακινησία,άρα ανυπαρξία και αυτόματα,αυθόρμητα έγινε ξαφνικά κάποια κίνηση ,η οποία έθεσε σε κίνηση αυτά τα σωματίδια και έτσι άρχισε να δημιουργείται ο κόσμος.
Και έτσι το πρόβλημα για κάποια εξ ανάγκης άναρχη αιτία λύθηκε.
Ο κόσμος δημιουργήθηκε μόνος του,όπως περίπου υποστηρίζει και ο Hawkings ,δηλαδή αυτοδημιουργία.

Το μεγάλο ερώτημα όμως είναι τι μπορεί να οδηγήσει κάτι απο το μη ον στο ον,αυτόματα και τυχαία για να μπορεί να ισχύσει η θεωρία του αιτίου -αιτιατού;
Μπορεί δηλαδη μια τυχαία ή αυτόματη κίνηση,να είναι τόσο ακριβής ,ώστε να θέσει τα υπόλοιπα ανύπαρκτα μέχρι τότε στην ύπαρξη;
Και οχι μόνο να τα θέσει σε ύπαρξη,αλλά να δημιουργήσει το θαύμα του σύμπαντος και των πολύπλοκων οργανισμών;

Δηλαδή μπορούμε να ορίσουμε την ύπαρξη μας ,πάνω σε μια τυχαιότητα;

Και αυτό είναι πιο λογικό,απο το να δεχτούμε την ύπαρξη του Θεού;


Κορυφή
 Προφίλ  
Thanks          Απάντηση με παράθεση  

pros

 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Μαρ 2014, 13:46 
Φιλουμενάτος
Φιλουμενάτος
Άβαταρ μέλους
Κατάσταση:
Εγγραφη: 19 Δεκ 2011, 17:32
Δημοσ.: 866
Thanks:
Thanked:
time στο post
Λέξεις όπως "Αδρανειακός Παρατηρητής" και "Κβαντικός Υπολογιστής" είναι αυτές που μπορούν να δώσουν σε κάποιον με στοιχειώδεις γνώσης φυσικής να κατανοήσει τον Θεό.

Ο Θεός μας είναι ΤΡΙΑΔΙΚΟΣ. Και τα τρία ΠΡΟΣΩΠΑ της Αγίας Τριάδος, έχουν το ίδιο θέλημα.

Ας εξετάσουμε λίγο το "ίδιο θέλημα".
Κάθε ένα πρόσωπο της Αγίας Τριάδος είναι Θεός.
Κάθε ένα πρόσωπο της Αγίας Τριάδος (Πατήρ, Υιός, Άγιο Πνεύμα), μπορεί και "σκέφτεται" ΤΕΛΕΙΑ. Δηλαδή όπως ένας υποτιθέμενος "Κβαντικός Υπολογιστής", βγάζουν με την σκέψη τους το ΤΕΛΕΙΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ και ΑΠΟΦΑΣΗ.
Σε κάθε "πρόβλημα" υπάρχει ΜΟΝΟ ΜΙΑ τέλεια λύση κατά τον ίδιο τρόπο που υπάρχει μόνο μία ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΗ (λέμε) άποψη ή ΜΙΑ Αλήθεια, κλπ.

Συνεπώς αν βάζαμε τρείς ΙΔΙΟΥΣ κβαντικούς ΥΠΕΡ-Computers να υπολογίζανε ένα πρόβλημα, θα βγάζανε και οι τρείς ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ (αναγκαστικά διότι θα υπολόγιζαν όλες τις παραμέτρους ΤΕΛΕΙΑ και το αποτέλεσμα θα ήταν ΤΟ ΕΝΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΕΛΕΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.

Διαπιστώνουμε οτι τα ΤΡΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ της Αγίας Τριάδος (Πατήρ, Υιός και Άγιο Πνεύμα), είναι ναι μεν ξεχωριστές ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ, και ταυτόχρονα είναι ΟΜΟΟΥΣΙΟΙ (δηλαδή είναι και οι τρείς από την ίδια ΘΕΪΚΗ ΟΥΣΙΑ, είναι ΘΕΟΙ). Μία Θεότητα τρισυπόστατη.
Μας λέει η Αγία γραφή οτι έχουν ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΕΛΗΜΑ και ο Πατήρ και ο Υιός και το Άγιο Πνεύμα.

Είναι ΛΟΓΙΚΟΤΑΤΟ διότι και οι τρείς της Αγίας Τριάδος, σκέφτονται (ως Θεοί) ΤΕΛΕΙΑ και βγάζουν τα ίδια συμπεράσματα και άρα...έχουν την ίδια ΘΕΛΗΣΗ....!!!! Απλό και Λογικό.

Εμείς οι άνθρωποι όταν ΠΡΑΤΤΟΥΜΕ ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, και όχι το δικό μας θέλημα, στην ουσία πράτουμε το ΤΕΛΕΙΟ. Και έτσι γινόμαστε ΚΑΤΑ ΧΑΡΗ και εμείς Θεοί...(τρόπο τινά).
Εφόσον το θέλημα του Θεού είναι το ΤΕΛΕΙΟ για τα ΠΑΝΤΑ, τότε το πιο λογικό είναι να "πράτουμε το θέλημα του Θεού" για να υπάρχει ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΠΑΝΤΟΥ...!!!!

Ας εξετάσουμε τώρα την έννοια του "Αδρανειακού Παρατηρητή" και τό θέμα των "Συνόλων και Υποσυνόλων" κλπ.
Ξέρουμε οτι υπάρχουν πχ. Τέσσερεις Βασικές ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (μην το μπλέξουμε με παραπάνω διαστάσεις σε αυτό το παράδειγμα).

Μήκος, Ύψος, Πλάτος, Χρόνος.
Οι τρείς διαστάσεις, κινούντε μέσα στην τέταρτη διάσταση, τον Χρόνο.
Η ΥΛΗ, δηλαδή η ΚΤΙΣΗ, ταξιδεύει μέσα στον ΧΡΟΝΟ.

Αν εξετάζαμε τον Θεό με βάση την ΦΥΣΙΚΗ, θα έπρεπε ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ για να μπορεί να ισχυρίζεται οτι ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ την ΚΤΙΣΗ όλη, να ΜΗΝ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΞΙΩΝ ΚΑΙ ΝΟΜΩΝ ΦΥΣΙΚΗΣ της ΚΤΙΣΗΣ.

Δηλαδή με λίγα λόγια ο Θεός θα έπρεπε να είναι φτιαγμένος από κάτι "άλλο".
Αν εμείς είμαστε ΚΤΙΣΜΑΤΑ του Θεού και είμαστε φτιαγμένοι από "Κτίση" (δηλαδή όλα αυτά που μας διέπουν, ύλη, χρόνο, κλπ)...
Τότε ο Θεός δεν είναι φτιαγμένος από "ΚΤΙΣΗ".
Δεν ανήκει στο ίδιο σύστημα αξιών με εμάς.
Δηλαδή ο Θεός θα έπρεπε να είναι "ΑΚΤΙΣΤΟΣ" και "ΑΧΡΟΝΟΣ".

Πρέπει να είναι δηλαδή φτιαγμένος από άλλο πράγμα, όχι από Ύλη ή Αντιύλη (κτίση), κλπ., και να ΜΗΝ ανήκει στην ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ (να είναι "άκτιστος" και "άχρονος"). (Αν ανήκε στον ΧΡΟΝΟ και δεν ήταν "Άχρονος και ΠΡΟ-ΑΙΩΝΙΟΣ" (να υπήρχε δηλαδή ΠΡΙΝ δημιουργηθεί ο ΧΡΟΝΟΣ) δηλαδή αν δεν ήταν φτιαγμένος από κάτι που να ΜΗΝ Εξαρτάται από τον ΧΡΟΝΟ και την ύλη κλπ όπως εμείς στο σύμπαν μας, τότε πως θα δημιουργούσε τον Χρόνο και την ύλη? Δεν θα γινότανε διότι δεν θα ήταν Θεός, αλλά θα ανήκε στο "Ίδιο Σύστημα" φυσικών νόμων, κλπ, με εμάς....!!!! Όμως ο Θεός είναι ΑΚΤΙΣΤΟΣ και δεν είναι φτιαγμένος όπως εμείς. Είναι και "Άκτιστος" και "Άχρονος". Δεν έχει ούτε "αρχή" ούτε "τέλος" και είναι "άπειρος"...!!!)

Είναι ΑΣΥΛΗΠΤΟ για εμάς αυτό. Εντελώς "Τρελό" στην σκέψη. Δεν μπορούμε να το κατανοήσουμε...!!!
Μα είναι δυνατόν να "υπάρχει από τον εαυτό Του" και να είναι "άχρονος" και "άκτιστος" ο Θεός? Και όμως ναι...!!!


Εκτός λοιπόν από ΟΜΟΟΥΣΙΑ (Θεοί) και με το ΊΔΙΟ ΘΕΛΗΜΑ, η Αγία Τριάδα είναι ΑΚΤΙΣΤΗ και ΑΧΡΟΝΗ.
Δηλαδή αν το ΣΥΜΠΑΝ έχει ΟΡΙΑ (Μήκος, Πλάτος, Ύψος) και είναι κάποιας Ηλικίας (λόγω του χρόνου), ο Θεός είναι ΑΚΤΙΣΤΟΣ και ΑΧΡΟΝΟΣ, χωρίς αρχή και τέλος χωρίς όρια και περιορισμούς...!!!
ΑΝ το Σύμπαν είναι ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟ και ΠΕΠΕΡΑΣΜΕΝΟ, ο Θεός είναι ΑΠΕΙΡΟΣ...!!!!

Λογικότατο...!!!!

Εμείς οι άνθρωποι δεν μπορούμε να ΣΥΛΛΑΒΟΥΜΕ την δυνατότητα ύπαρξης ενός ΟΝΤΟΣ (του Τριαδικού μας Θεού) που ΔΕΝ ΑΝΗΚΕΙ στο ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΞΙΩΝ ΜΑΣ, που είναι ΑΚΤΙΣΤΟΣ (μιας και εμείς είμαστε ΚΤΙΣΜΑΤΑ Του) και ΑΧΡΟΝΟΣ (μιας και ΑΥΤΟΣ έφτιαξε τα ΠΑΝΤΑ, όλο το σύμπαν και τους Αγγέλους και τους Ανθρώπους).

Και οι ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ, αντί να ΘΑΥΜΑΖΟΥΝ τον ΘΕΟ και να τον ΔΟΞΟΛΟΓΟΥΝ για το ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΟΥ (που χάρη σε Αυτόν και στην ΜΕΓΑΛΗ ΤΟΥ ΔΟΞΑ, ΥΠΑΡΧΟΥΜΕ) για κάθε τι που ανακαλύπτουν... που υπόψην είναι ΕΝ ΣΟΦΙΑ ποιημένο..., ΔΕΝ δέχονται τον Θεό και ψάχνουν να βρούνε τρόπους (λόγω του εγωισμού τους προφανώς) να ΑΠΟΔΩΣΟΥΝ την ΔΟΞΑ που κανονικά ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ ΘΕΟ, σε κάτι άλλο (πχ. στην δήθεν "Εξέλιξη" και σε όλες τις ανοησίες), ΕΚΤΟΣ από τον ΘΕΟ...!!!!

Σου λένε "εφόσον δεν τον βλέπουμε" δεν υπάρχει...

Μα πως να δεί κάποιο ΚΤΙΣΜΑ τον ΑΚΤΙΣΤΟ και ΑΧΡΟΝΟ Θεό?
Γιαυτό ο Θεός ΦΟΡΕΣΕ ΣΑΡΚΑ και ενανθρωπίστηκε και ήρθε στην Γη...

Ο Λόγος του Θεού "γεννάται" από τον Θεό όπως γενάται και σε εμάς ο Λόγος μας όταν μιλάμε, ΣΥΝΕΧΩΣ....!!!
Και το Άγιο Πνεύμα εκπορεύεται εκ του Πατρός όπως εκπορεύονται οι Ακτίνες του ηλίου που μας ζεσταίνουν κλπ...
(νομίζω ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος αναφέρει με σωστό τρόπο το παράδειγμα του Ηλίου και των Ακτινών του Ηλίου που ζεσταίνουν και εκπορεύονται από τον Ήλιο. Εγώ δεν το περιγράφω καλά εδώ, ψάξτε το όπως ακριβώς το λέει ο Άγιος για να δείτε το σωστό και για να είστε "ασφαλείς" ως προς την παρομοίαση, οτι την διαβάζετε ακριβώς όπως την λέει ο Άγιος).

Μόνο ο ΕΓΩΙΣΜΟΣ είναι ο λόγος που κάποιοι άνθρωποι αντί να επεφημούν τον Θεό για το ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΟΥ και για την ΔΟΞΑ Του (που χάρη σε Αυτόν και στην μεγάλη Του ΔΟΞΑ, ΥΠΑΡΧΟΥΜΕ και εμείς) του Βλάπτουν την Φήμη (τον βλασφημούν), λατρεύοντας την ΚΤΙΣΗ και όχι τον ΚΤΙΣΤΗ και αποδίδοντας την ύπαρξή μας σε κάθε άλλο,....εκτός από τον Θεό...!!!!

Σκεφτείτε τα λίγο και θα δείτε το ΑΣΥΛΗΠΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ του ΘΕΟΥ....!!!!

_________________
«Όσο κι αν είναι λίγοι αυτοί όπου διατηρούν την ευσέβεια, αυτοί είναι η Εκκλησία» (Αγ.Νικηφόρος)\n\n«Μὴ φοβοῦ τὸ μικρὸν ποίμνιον· ὅτι εὐδόκησεν ὁ πατὴρ ὑμῶν δοῦναι ὑμῖν τὴν βασιλείαν.» (Λουκ.ιβʼ32)


Κορυφή
 Προφίλ  
Thanks          Απάντηση με παράθεση  
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 29 Μαρ 2014, 12:42 
Αντινεοταξίτης
Αντινεοταξίτης
Κατάσταση:
Εγγραφη: 30 Σεπ 2012, 12:44
Δημοσ.: 349
Thanks:
Thanked:
time στο post
Παράθεση:
Φιλουμενάτος έγραψε:
Έτσι κάποιοι άλλοι βρήκαν μια τρίτη θεωρία… Το αίτιο… Πιστεύουν οτι κάποια σωματίδια ήταν σε ακινησία,άρα ανυπαρξία και αυτόματα,αυθόρμητα έγινε ξαφνικά κάποια κίνηση ,η οποία έθεσε σε κίνηση αυτά τα σωματίδια και έτσι άρχισε να δημιουργείται ο κόσμος.Και έτσι το πρόβλημα για κάποια εξ ανάγκης άναρχη αιτία λύθηκε.


Αμ, έλα που δεν λύθηκε το πρόβλημα για αυτούς! Και με την εξεύρεση και της τρίτης θεωρίας. Και αυτό, πάλι θα αποδειχθεί δια του επιστημονικού όρου “Εις άτοπον απαγωγή”!

Ας αναφερθούν πάλι τα παρακάτω προσαρμοσμένα με τη λεγόμενη τρίτη θεωρία.

Τώρα να ασχοληθούμε με ένα ερώτημα που συνηθίζεται:

ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ: Μας λέτε ότι ο Θεός δημιούργησε όλη τη ζωντανή ύπαρξη καθώς και τα πάντα. Και το Θεό ποιος τον δημιούργησε;

ΟΡΘΟΛΟΓΙΣΜΟΣ: Το ερώτημά σου μας υποχρεώνει να αντιμετωπίσουμε αναγκαστικά δύο λύσεις. Ώστε με αντικειμενικά κριτήρια να επιλεγεί η σωστή λύση:

1) Υπάρχει το χωρίς αρχή και τέλος απρόσωπο αίτιο δια του οποίου, αυτόματα δημιουργήθηκε η ζωή καθώς και τα πάντα.
Οπότε δεν ευσταθεί το ερώτημα: «Ποιος δημιούργησε το απρόσωπο αίτιο;».

2) Υπάρχει ο χωρίς αρχή και τέλος Θεός, ο οποίος δημιούργησε τη ζωή καθώς και τα πάντα.
Οπότε δεν ευσταθεί το ερώτημα: «Ποιος δημιούργησε το Θεό;».

Λύση λοιπόν θα δώσει η “ Εις άτοπον απαγωγή”.
Ας παρακολουθήσουμε τον επιστημονικό όρο αναλυτικά, προσαρμόζοντάς τον με την τρίτη θεωρία.

Η ανάλυση γίνεται με έγχρωμα γράμματα

Παράθεση:
“Η δομή του επιχειρήματος είναι τέτοια ώστε για να αποδειχθεί πως μία πρόταση είναι αληθής (Ανάλυση: Όπως π.χ. η πρόταση της Χριστιανικής αποδοχής που εξαγγέλλει ότι βάσει των περιγραφών της Αγίας Γραφής υπάρχει ο χωρίς αρχή και τέλος Θεός, ο οποίος δημιούργησε τη ζωή καθώς και τα πάντα), εκκινούμε από την υπόθεση πως η αντίθετή της είναι αληθής (Ανάλυση: Δηλαδή αυτήν την πρόταση που ισχυρίζεσαι η φυσική: Υπάρχει το χωρίς αρχή και τέλος απρόσωπο αίτιο δια του οποίου αυτόματα δημιουργήθηκε η ζωή καθώς και τα πάντα) (δηλαδή η αρχική πρόταση είναι ψευδής), και καταλήγουμε σε ένα συμπέρασμα που αποτελεί αντίφαση. (Ανάλυση: Δηλαδή αν υποθέσουμε ότι η ζωή (καθώς και τα πάντα) ξεκίνησε αυτόματα δια του χωρίς αρχή και τέλος απρόσωπου αίτιου, επόμενο ήταν, να εμφανιζόταν και τώρα αυτόματα, χωρίς το γνωστό πολλαπλασιαστικό τρόπο. Συμβαίνει αυτό; Όχι βέβαια. = Αυτό το συμπέρασμα αποτελεί αντίφαση στην πρόταση ότι υπάρχει το χωρίς αρχή και τέλος απρόσωπο αίτιο δια του οποίου δημιουργήθηκε η ζωή καθώς και τα πάντα). Τότε, εφόσον η αντίφαση προέκυψε από διαδοχή έγκυρων συλλογισμών (Ανάλυση: Όπως αυτών που αναφέρθηκαν) προς ισοδύναμες προτάσεις, η αρχική πρόταση θα πρέπει να είναι σε κάθε περίπτωση αληθής. (Ανάλυση: Άρα, η αρχική πρόταση = Υπάρχει ο χωρίς αρχή και τέλος Θεός, ο οποίος δημιούργησε τη ζωή καθώς και τα πάντα, είναι αληθής).


Όπως είδαμε ο επιστημονικός όρος έδωσε τη σωστή λύση.

Κατάλαβες φίλε Φιλουμενάτε, και την τρίτη θεωρία, ως είναι φυσικό, ο επιστημονικός όρος την πέταξε στον κάλαθο των αχρήστων.

Και Απέδειξε, ότι ο Δημιουργός της ζωής καθώς και των πάντων,
είναι ο χωρίς αρχή και τέλος Θεός.


Κορυφή
 Προφίλ  
Thanks          Απάντηση με παράθεση  
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 06 Απρ 2014, 16:40 
Φιλουμενάτος
Φιλουμενάτος
Άβαταρ μέλους
Κατάσταση:
Εγγραφη: 22 Νοέμ 2009, 21:16
Δημοσ.: 1282
Thanks:
Thanked:
time στο post
Mια απαραίτητη επισήμανση,αυτοί που αναφέρουν την τρίτη θεωρία δεν δέχονται το αίτιο χωρίς αρχή και τέλος,δέχονται οτι αυτόματα επήλθε σε ύπαρξη,άρα έχει αρχή η δημιουργία και κάποια στιγμή θα τελειώσει.

Η απορία μου εξαρχής πάνω σε αυτήν την θεωρία είναι πως δύναται κάτι αυτόματα απο το μη ον να έρθει στο ον ,χωρίς να παρεμβληθεί τίποτα και να γίνεται επακριβώς όπως χρειάζεται ,ώστε να θέσει σε κίνηση κάποια σωματίδια για να γίνει εκκίνηση της δημιουργίας.
Δεν γνωρίζω στατιστικώς αν κάτι τέτοιο είναι καν πιθανό.

Οπότε συμφωνώ μαζί σου στο θέμα,οτι αν έγινε μια φορά ,έστω και τυχαία,γιατί δεν ξαναγίνεται,εφόσον επετεύχθη αυτόματα;
Και συμφωνώ με τον Omg,σωστά τα είπε,οτι προσπαθούν τόσο σκληρά να βγάλουν λάθος την ύπαρξη του Θεού που δεν βλέπουν τα αυτονοητα.


Κορυφή
 Προφίλ  
Thanks          Απάντηση με παράθεση  
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Απρ 2014, 16:27 
Αντινεοταξίτης
Αντινεοταξίτης
Κατάσταση:
Εγγραφη: 30 Σεπ 2012, 12:44
Δημοσ.: 349
Thanks:
Thanked:
time στο post
Παράθεση:
Mια απαραίτητη επισήμανση,αυτοί που αναφέρουν την τρίτη θεωρία δεν δέχονται το αίτιο χωρίς αρχή και τέλος…


Τη σωστή απάντηση την έχεις δώσει αγαπητέ Φιλουμενάτε:

Παράθεση:
Οπότε συμφωνώ μαζί σου στο θέμα,οτι αν έγινε μια φορά ,έστω και τυχαία,γιατί δεν ξαναγίνεται,εφόσον επετεύχθη αυτόματα;


Ας γίνει τώρα μια αναδιατύπωση:

ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ:
Μας λέτε ότι ο Θεός δημιούργησε όλη τη ζωντανή ύπαρξη καθώς και τα πάντα. Και το Θεό ποιος τον δημιούργησε;

ΟΡΘΟΛΟΓΙΣΜΟΣ: Το ερώτημά σου μας υποχρεώνει να αντιμετωπίσουμε αναγκαστικά δύο λύσεις. Ώστε με αντικειμενικά κριτήρια να επιλεγεί η σωστή λύση:

1) Υπάρχει το απρόσωπο αίτιο δια του οποίου, αυτόματα δημιουργήθηκε η ζωή καθώς και τα πάντα. Οπότε δεν ευσταθεί το ερώτημα: «Ποιος δημιούργησε το απρόσωπο αίτιο;».

2) Υπάρχει ο χωρίς αρχή και τέλος Θεός, ο οποίος δημιούργησε τη ζωή καθώς και τα πάντα.
Οπότε δεν ευσταθεί το ερώτημα: «Ποιος δημιούργησε το Θεό;».

Λύση λοιπόν θα δώσει η “ Εις άτοπον απαγωγή”.
Ας παρακολουθήσουμε τον επιστημονικό όρο αναλυτικά, προσαρμόζοντάς τον με την τρίτη θεωρία. Η ανάλυση γίνεται με έγχρωμα γράμματα

Παράθεση:
“Η δομή του επιχειρήματος είναι τέτοια ώστε για να αποδειχθεί πως μία πρόταση είναι αληθής (Ανάλυση: Όπως π.χ. η πρόταση της Χριστιανικής αποδοχής που εξαγγέλλει ότι βάσει των περιγραφών της Αγίας Γραφής υπάρχει ο χωρίς αρχή και τέλος Θεός, ο οποίος δημιούργησε τη ζωή καθώς και τα πάντα), εκκινούμε από την υπόθεση πως η αντίθετή της είναι αληθής (Ανάλυση: Δηλαδή αυτήν την πρόταση που ισχυρίζεσαι η φυσική: Υπάρχει το απρόσωπο αίτιο δια του οποίου αυτόματα δημιουργήθηκε η ζωή καθώς και τα πάντα) (δηλαδή η αρχική πρόταση είναι ψευδής), και καταλήγουμε σε ένα συμπέρασμα που αποτελεί αντίφαση. (Ανάλυση: Δηλαδή αν υποθέσουμε ότι η ζωή (καθώς και τα πάντα) ξεκίνησε αυτόματα δια του απρόσωπου αίτιου, επόμενο ήταν, να εμφανιζόταν και τώρα αυτόματα, χωρίς το γνωστό πολλαπλασιαστικό τρόπο. Συμβαίνει αυτό; Όχι βέβαια. = Αυτό το συμπέρασμα αποτελεί αντίφαση στην πρόταση ότι υπάρχει το απρόσωπο αίτιο δια του οποίου δημιουργήθηκε η ζωή καθώς και τα πάντα). Τότε, εφόσον η αντίφαση προέκυψε από διαδοχή έγκυρων συλλογισμών (Ανάλυση: Όπως αυτών που αναφέρθηκαν) προς ισοδύναμες προτάσεις, η αρχική πρόταση θα πρέπει να είναι σε κάθε περίπτωση αληθής. (Ανάλυση: Άρα, η αρχική πρόταση = Υπάρχει ο χωρίς αρχή και τέλος Θεός, ο οποίος δημιούργησε τη ζωή καθώς και τα πάντα, είναι αληθής).


Φίλε Φιλουμενάτε, και την τρίτη θεωρία, ως είναι φυσικό, οριστικά πλέον, ο επιστημονικός όρος την πέταξε στον κάλαθο των αχρήστων. Και Απέδειξε, ότι ο Δημιουργός της ζωής καθώς και των πάντων, είναι ο χωρίς αρχή και τέλος Θεός.

Τώρα, επειδή ο επιστημονικός όρος “Εις άτοπον απαγωγή”, όπως έχει χρησιμοποιηθεί εδώ αναλυτικά, έχει χρησιμοποιηθεί και σε άλλα φόρουμ, για να έχεις εσύ και ο κάθε αναγνώστης πληρέστερη ενημέρωση, για τις ενστάσεις που έχουν οι αντιτιθέμενοι, και για το πως αντιμετωπίζονται, ενδεικτικά, θα χρησιμοποιηθούν οι πιο κάτω περιπτώσεις.

http://www.forums.gr/showthread.php?345 ... ost1499477

http://www.forums.gr/showthread.php?345 ... ost1499897

http://schrodingers-dragon.blogspot.com ... 2903013288
(Ο διάλογος εκτυλίσσεται στο τέλος της σελίδας)

Κλείνοντας το παρόν σχόλιο καλό είναι να αναφερθούν και τα εξής:

Η γνώση της επιστήμης είναι συγκεκριμένη, ενώ η ακατάκτητη από την επιστήμη γνώση είναι άπειρη, με συνέπεια να βγαίνει το αποδεδειγμένο συμπέρασμα, ότι η γνώση της είναι μικρή έως ανύπαρκτη. Και αυτός συσχετισμός ΔΕΝ αλλάζει ποτέ (όσο και να προοδεύσει η επιστήμη). Αντιλαμβάνεται ο καθένας, ότι αυτό το αναμφισβήτητο συμπέρασμα το οποίο εκφράζει τις περιορισμένες δυνατότητες της επιστήμης, σε ποια θέματα; Φυσικά, ΜΟΝΟ, σε αυτά που για την εξιχνίασή τους εξασφαλίζεται η Άμεση Παρατήρηση.
Ας αναλογιστούμε τώρα, τι δυνατότητες μπορεί να έχει η επιστήμη, σχετικά με την εξιχνίαση των μεγάλων θεμάτων που μας απασχολούν, στα οποία απουσιάζει παντελώς η Άμεση Παρατήρηση. Όπως: Της αρχής του σύμπαντος, της αρχής της ζωής, και κάθε υποτιθέμενης αρχής, και της χρονολόγησης.

Ενώ στο μακροχρόνιο διάβα της η επιστήμη πέτυχε πολλές ανακαλύψεις σχετικά με την εξιχνίαση θεμάτων στα οποία εξασφαλίζεται η Άμεση Παρατήρηση (όπως π.χ. το ότι η σκιά της γης πίπτει επί της σελήνης και κάνει τις εκλείψεις), στο ίδιο χρονικό διάστημα δεν πέτυχε ούτε μία ανακάλυψη σχετικά με την εξιχνίαση θεμάτων στα οποία απουσιάζει παντελώς η Άμεση Παρατήρηση.

Το αποδεδειγμένο συμπέρασμα είναι προφανές:
Οι δυνατότητες της επιστήμης σχετικά με την εξιχνίαση των μεγάλων θεμάτων που μας απασχολούν, στα οποία απουσιάζει παντελώς η Άμεση Παρατήρηση (όπως: Της αρχής του σύμπαντος, της αρχής της ζωής, και κάθε υποτιθέμενης αρχής, και της χρονολόγησης), ήταν, είναι, και θα είναι, παντελώς ανύπαρκτες.

Τα παραπάνω, αποτελούν το απόσταγμα των επιστημονικών όρων “Εις άτοπον απαγωγή” και “Επαγωγική λογική” (που αλληλοσυμπληρώνονται και αποτελούν μεθόδους της επιστημονικής έρευνας), οι οποίοι εκφράζουν το εξής επιστημονικό δόγμα:
Στα θέματα που Απουσιάζει Παντελώς η Άμεση Παρατήρηση, Αποκλείεται το Πείραμα, Αποκλείεται και η Απόδειξη.
Φυσική συνέπεια; ΔΕΝ ΑΦΟΡΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ.

Απεναντίας, στα θέματα αυτά (στα οποία όπως αποδείχτηκε η επιστήμη αποκλείεται να δώσει απάντηση), απάντηση δίνει η Αγία Γραφή, και συγκεκριμένα οι αποδεδειγμένες περιγραφές του Βιβλίου της Γένεσης. Απορρίπτοντες τις διάφορες «επιστημονικές» θεωρίες, όπως: Του big-bang, της αυτόματης παρουσίας των πάντων, της εξέλιξης, και της χρονολόγησης (Βλ. τα αποδεδειγμένα «επιστημονικά» χρονολογικά καραγκιοζλίκια εδώ viewtopic.php?p=65306&sid=453742990d4e5f83ca23f3a5a3c2242e#p65306 )


Κορυφή
 Προφίλ  
Thanks          Απάντηση με παράθεση  
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 14 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Powered by phpBB © 2010-2011 phpBB Group.
Violaceous by: Matt
Ευχαριστούμε την ομάδα του phpbbgr.com
All rights reserved. Copyright © 2009-2017 filoumenos.com.

Μετάφραση Jorfan και phpBB2.gr