Re: Η Δημιουργία του Πρώτου Ανθρώπου - αναζήτηση του Αδάμ

73
LAPTONAS έγραψε:
george1 έγραψε:Ησ. 64,8 καὶ νῦν, Κύριε, πατὴρ ἡμῶν σύ, ἡμεῖς δὲ πηλός, ἔργα τῶν χειρῶν σου πάντες.
Ησ. 64,8 Και τώρα, Κυριε, συ είσαι ο πατήρ μας, ημείς δε πηλός· όλοι είμεθα έργα των χειρών σου.

Γιώργο τα παραπάνω τα λαμβάνεις ανθρωποπαθώς ενώ έπρεπε να τα λαμβάνεις κατ αναλογία όπως λέει ο Δαμασκηνός.

Αγ.Ιωαννης Δαμασκηνος -Εκδοση ακριβης-Κεφ.11

Γι’ αυτά που λέγονται για το Θεό ανθρωποπαθώς.
Επειδή όμως βρίσκουμε στην Αγία Γραφή να έχουν ειπωθεί πάρα πολλά
για το Θεό με τρόπο ανθρωπομορφικό, πρέπει να γνωρίζουμε, εφόσον
είμαστε άνθρωποι και έχουμε αυτή την παχιά σάρκα, ότι είναι αδύνατο να
εννοήσουμε ή να μιλήσουμε για τις θείες, υψηλές και άϋλες ενέργειες της
θεότητος, εάν δεν χρησιμοποιήσουμε ανάλογες σε μας εικόνες, τύπους και
σύμβολα. Όσα, λοιπόν, λέμε με ανθρωπομορφικό τρόπο για το Θεό, τα λέμε
με συμβολική σημασία, και έχουν κάποιο βαθύτερο νόημα·
διότι το θείο είναι
απλό και δεν παίρνει σχήματα.
Λέγοντας μάτια, βλέφαρα και όραση του Θεού, ας εννοήσουμε συμβολικά
την εποπτεία του πάνω σ’ όλα και το αλάθητο της γνώσεώς του· διότι
μ’ αυτή την αίσθηση (της οράσεως) αποκτάμε πιο τέλεια γνώση και μάθηση.
Λέγοντας αυτιά και ακοή, ας εννοήσουμε συμβολικά τη διάθεσή του
να μας σπλαγχνιστεί και να δεχθεί τη δική μας δέηση· διότι κι εμείς μ’ αυτή
την αίσθηση
γινόμαστε ευδιάθετοι σ’ αυτούς που μας παρακαλούν και
τους ακούμε με περισσότερο ενδιαφέρον.

Το πρόβλημα είναι, και το έχω ρωτήσει ήδη τόσες πολλές φορές, ότι δεν μπορώ να κατανοήσω ποιο είναι το ανάλογο, του "ἔργα τῶν χειρῶν". Δηλαδή πως ακριβώς μας "έπλασε".

Ασφαλώς ο Θεός ΔΕΝ έχει κυριολεκτικά χέρια όπως εμείς, συνεπώς ποια "χέρια" εννοεί ο Ψαλμός ;

Ψαλ. 118,73 Τα χέριά σου με εδημιούργησαν από το χώμα. Αυτά με διέπλασαν και μου έδωσαν μορφήν και σώμα. Δος μου, λοιπόν και σύνεσιν δια να μάθω βαθύτερον και ευρύτερον τας εντολάς σου.
Kαλα, πως το καταλαβαινεις οτι τα λαμβανω ανθρωπωπαθως ; Εχεις προρατικο και διαβασες τη σκεψη μου ; Αφου δεν σχολιασα ως προσωπικη γνωμη μου τιποτα, παρα μονο παρεθεσα χωρια της αγιας γραφης χωρις να πω τιποτε δικο μου. Οπως τα λεγει ο αγιος Ιωαννης ο Δαμασκηνος τα λαμβανω.
Το πρόβλημα είναι, και το έχω ρωτήσει ήδη τόσες πολλές φορές, ότι δεν μπορώ να κατανοήσω ποιο είναι το ανάλογο, του "ἔργα τῶν χειρῶν". Δηλαδή πως ακριβώς μας "έπλασε".


Ειλικρινα η ανωτερω ερωτηση σου μου φαινεται τουλαχιστο πολυ παιδικη. Περιμενεις να κατανοησεις το τροπο τη στιγμη που κανεις ανθρωπος στο κοσμο δεν το εχει κατανοησει ουτε θα το κατανοησει. Περιμενεις να κατανοησεις πως εργαστηκε η απειρος Σοφια του Θεου ; Η ερωτηση σου ειναι ολοκληρωτικα λαθος , και υπαγεται στα λεγομενα ερωτηματα περιεργειας στα οποια η γραφη δεν δινει απαντησεις και ως γνωστο ουτε ο Κυριος απαντησε. Μαλιστα ζητα να πληροφορηθει πραγματα υπερλογα και μυστηρια του Θεου που ειναι πανω απο την ανθρωπινη φυση.
Εδω χωρα ο λογος απο τη Σοφια Σειραχ

Σοφ. Σειρ. 3,21 χαλεπώτερά σου μὴ ζήτει καὶ ἰσχυρότερά σου μὴ ἐξέταζε·
Σοφ. Σειρ. 3,21 Μη επιζητής δυσκατόρθωτα πράγματα, και ανώτερα από τας δυνάμεις σου μη τα εξετάζης καθόλου.
Σοφ. Σειρ. 3,22 ἃ προσετάγη σοι, ταῦτα διανοοῦ, οὐ γάρ ἐστί σοι χρεία τῶν κρυπτῶν.
Σοφ. Σειρ. 3,22 Εκείνα, δια τα οποία έχεις λάβει εντολήν και δύνασαι να τα εκτέλέσης, αυτά να σκέπτεσαι πάντοτε. Διότι δεν υπάρχει καμμία ανάγκη να ερευνάς τας κρυπτάς βουλάς του Θεού.
Σοφ. Σειρ. 3,23 ἐν τοῖς περισσοῖς τῶν ἔργων σου μὴ περιεργάζου· πλείονα γὰρ συνέσεως ἀνθρώπων ὑπεδείχθη σοι·
Σοφ. Σειρ. 3,23 Μη περιεργάζεσαι υπέρτερα έργα από εκείνα, που σου έχουν ανατεθή· διότι τα όσα έχεις διδαχθή και γνωρίζεις, υπερβαίνουν την διάνοιαν των ανθρώπων.
Σοφ. Σειρ. 3,24 πολλοὺς γὰρ ἐπλάνησεν ἡ ὑπόληψις αὐτῶν, καὶ ὑπόνοια πονηρὰ ὠλίσθησε διανοίας αὐτῶν.
Σοφ. Σειρ. 3,24 Πολλοί άνθρωποι έχουν παραπλανηθή από την έπαρσίν των και ένοχος διάθεσις παρέσυρε τας διανοίας των εις ολισθήματα.


Ο Θεος ειναι πνευμα και ασφαλως δεν εχει χερια. Το μυστηριο αυτο δεν προσεγγιζεται περισσοτερο. Το μονο που μπορουμε να πουμε νομιζω, ειναι οτι τα ανωτερω χωρια δεν μιλουν για υλικα χερια αλλα για τις ενεργειες του Θεου.
καί συγκόψουσι τάς μαχαίρας αυτών είς άροτρα καί τάς ζιβύνας αυτών είς δρέπανα, καί ού λείψετε έθνος επ έθνος μάχαιραν, καί ού μή μάθωσιν έτι πολεμείν (Προφητης Ησαιας β 4 )

Re: Η Δημιουργία του Πρώτου Ανθρώπου - αναζήτηση του Αδάμ

74
LAPTONAS έγραψε:Ο άνθρωπος πλάστηκε από χώμα, συνεπώς δεν έγινε εκ του μηδενός.

Ίσως να μην κατανοούμε καλά τι σημαίνει το εκ του μηδενός.

Απο την Θεία Λειτουργία του αγίου Χρυσοστόμου


Σὺ ἐκ τοῦ μὴ ὄντος εἰς τὸ εἶναι ἡμᾶς παρήγαγες, καὶ παραπεσόντας ἀνέστησας πάλιν, καὶ οὐκ ἀπέστης πάντα ποιῶν, ἕως ἡμᾶς εἰς τὸν οὐρανὸν ἀνήγαγες καὶ τὴν βασιλείαν σου ἐχαρίσω τὴν μέλλουσαν.

Re: Η Δημιουργία του Πρώτου Ανθρώπου - αναζήτηση του Αδάμ

75
george1 έγραψε:
Laptonas έγραψε: Το πρόβλημα είναι, και το έχω ρωτήσει ήδη τόσες πολλές φορές, ότι δεν μπορώ να κατανοήσω ποιο είναι το ανάλογο, του "ἔργα τῶν χειρῶν". Δηλαδή πως ακριβώς μας "έπλασε".
Ειλικρινα η ανωτερω ερωτηση σου μου φαινεται τουλαχιστο πολυ παιδικη.
Αλήθεια σας λέγω, αν δεν αλλάξετε και γίνετε σαν τα παιδιά, δε θα μπείτε στη Βασιλεία των Ουρανών. :D

george1 έγραψε:Περιμενεις να κατανοησεις το τροπο τη στιγμη που κανεις ανθρωπος στο κοσμο δεν το εχει κατανοησει ουτε θα το κατανοησει. Περιμενεις να κατανοησεις πως εργαστηκε η απειρος Σοφια του Θεου ; Η ερωτηση σου ειναι ολοκληρωτικα λαθος , και υπαγεται στα λεγομενα ερωτηματα περιεργειας στα οποια η γραφη δεν δινει απαντησεις και ως γνωστο ουτε ο Κυριος απαντησε.

Όχι απλά περιμένω να δω αν υπάρχει κάποια θέση πάνω σε αυτό. Εφόσον λοιπόν δεν υπάρχει απάντηση από την Αγία Γραφή, τότε κανένα πρόβλημα.

george1 έγραψε:Ο Θεος ειναι πνευμα και ασφαλως δεν εχει χερια. Το μυστηριο αυτο δεν προσεγγιζεται περισσοτερο. Το μονο που μπορουμε να πουμε νομιζω, ειναι οτι τα ανωτερω χωρια δεν μιλουν για υλικα χερια αλλα για τις ενεργειες του Θεου.

Άρα αναγκαστικά πρέπει να εξετάσουμε άλλες πηγές (από τις οποίες έχω καταθέσει αρκετές από την αρχή), ή απλά να το αφήσουμε αναπάντητο.
grecko έγραψε:
LAPTONAS έγραψε:Ο άνθρωπος πλάστηκε από χώμα, συνεπώς δεν έγινε εκ του μηδενός.

Ίσως να μην κατανοούμε καλά τι σημαίνει το εκ του μηδενός.

Απο την Θεία Λειτουργία του αγίου Χρυσοστόμου


Σὺ ἐκ τοῦ μὴ ὄντος εἰς τὸ εἶναι ἡμᾶς παρήγαγες, καὶ παραπεσόντας ἀνέστησας πάλιν, καὶ οὐκ ἀπέστης πάντα ποιῶν, ἕως ἡμᾶς εἰς τὸν οὐρανὸν ἀνήγαγες καὶ τὴν βασιλείαν σου ἐχαρίσω τὴν μέλλουσαν.
[/quote]


δεν λέει για την υλική πλάση του ανθρώπου παραπάνω. Λέει ότι από το "μη ον" στο είναι"¨μας παρήγαγε (ανέβασε), και όταν παραπέσαμε πάλι μας ανέστησε το οποίο έχει πνευματικό χαρακτήρα κατά την ταπεινή μου γνώμη.
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: Η Δημιουργία του Πρώτου Ανθρώπου - αναζήτηση του Αδάμ

76
Άρα αναγκαστικά πρέπει να εξετάσουμε άλλες πηγές (από τις οποίες έχω καταθέσει αρκετές από την αρχή), ή απλά να το αφήσουμε αναπάντητο.

Δηλαδη ποιες ειναι οι αλλες πηγες απο τις οποιες εχεις καταθεσει απο την αρχη και οι οποιες προσεγγιζουν το ακολουθο ερωτημα ;

Το πρόβλημα είναι, και το έχω ρωτήσει ήδη τόσες πολλές φορές, ότι δεν μπορώ να κατανοήσω ποιο είναι το ανάλογο, του "ἔργα τῶν χειρῶν". Δηλαδή πως ακριβώς μας "έπλασε".

Το ακολουθο δεν σχετιζεται με την απλοικοτητα των ερωτηματων, αλλα με την αθωωτητα και την ακακια.

Αλήθεια σας λέγω, αν δεν αλλάξετε και γίνετε σαν τα παιδιά, δε θα μπείτε στη Βασιλεία των Ουρανών.
καί συγκόψουσι τάς μαχαίρας αυτών είς άροτρα καί τάς ζιβύνας αυτών είς δρέπανα, καί ού λείψετε έθνος επ έθνος μάχαιραν, καί ού μή μάθωσιν έτι πολεμείν (Προφητης Ησαιας β 4 )

Re: Η Δημιουργία του Πρώτου Ανθρώπου - αναζήτηση του Αδάμ

77
Όσοι τέλος ισχυρίζονται ότι οι άγγελοι είναι οι δημιουργοί των διαφόρων υπάρξεων, αυτοί αποτελούν το στόμα του πατέρα τους, του Διαβόλου· διότι οι άγγελοι είναι κτίσματα και όχι δημιουργοί. Δημιουργός, προνοητής και
συντηρητής όλων είναι μόνον ο άκτιστος Θεός, ο οποίος υμνείται και δοξάζεται στο πρόσωπο του Πατέρα, του Υιού και του Αγίου Πνεύματος.
ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ ΤΟΥ ΔΑΜΑΣΚΗΝΟΥ

Το ανωτερω που πατεθεσε ο Gladiator ειναι κατι παραπανω απο προφανες οτι σχετιζεται με ολους οσους ισχυριζονται οτι οι αγγελοι ειναι δημιουργοι των διαφορων υπαρξεων με οποιοδηποτε τροπο καθως δεν θετει καμια εξαιρεση.

Λάθος κάνεις. Εκ του μηδενός έγινε η γη για παράδειγμα. Ο άνθρωπος πλάστηκε από χώμα, συνεπώς δεν έγινε εκ του μηδενός. Αν ο άνθρωπος είχε γίνει εκ του μηδενός τότε θα έλεγε η Γένεσις :
καὶ εἶπεν ὁ Θεός· γενηθήτω Αδάμ και ἐγένετο Αδάμ.


Οταν λεω εκ του μηδενος εννοω απο ανοργανη υλη δηλαδη απο χωμα. Μονο Αυτος μπορει να δωσει ζωη και κανενα αλλο κτιστο πλασμα. Για αυτο τονισα το χωριο

Ιω. 1,4 ἐν αὐτῷ ζωὴ ἦν

Μαλιστα την ιδιοτητα της δημιουργιας αθανατης ψυχης την εχει μονο ο Θεος


Α Τιμ. 6,15 ἣν καιροῖς ἰδίοις δείξει ὁ μακάριος καὶ μόνος δυνάστης, ὁ βασιλεὺς τῶν βασιλευόντων καὶ κύριος τῶν κυριευόντων,
Α Τιμ. 6,15 την οποίαν ένδοξον εμφάνισιν θα δείξη ο Θεός κατά τους καθωρισμένους καιρούς, ο μακάριος και ο μόνος εξουσιαστής, ο βασιλεύς των βασιλευόντων και ο κύριος των κυριευόντων·
Α Τιμ. 6,16 ὁ μόνος ἔχων ἀθανασίαν, φῶς οἰκῶν ἀπρόσιτον, ὃν εἶδεν οὐδεὶς ἀνθρώπων οὐδὲ ἰδεῖν δύναται· ᾧ τιμὴ καὶ κράτος αἰώνιον· ἀμήν.
Α Τιμ. 6,16 αυτός, ο οποίος μόνος έχει από τον εαυτόν του την αθανασίαν και αιωνιότητα, ο οποίος κατοικεί στο απλησίαστον δι' όλα τα δημιουργήματα φως και το οποίον κανείς από τους ανθρώπους ούτε είδε ούτε ημπορεί να ίδη. Εις αυτόν δε ανήκει η τιμή και η αιωνία και ακατάλυτος εξουσία. Αμήν.



Σε αυτον λοιπον ανηκει πασα δοξα τιμη και προσκυνηση και οχι σε αλλα υποτιθεμενα πλασματα που μπορει να πιστευει κανεις οτι τους ειχε βοηθους ο Θεος.
καί συγκόψουσι τάς μαχαίρας αυτών είς άροτρα καί τάς ζιβύνας αυτών είς δρέπανα, καί ού λείψετε έθνος επ έθνος μάχαιραν, καί ού μή μάθωσιν έτι πολεμείν (Προφητης Ησαιας β 4 )

Re: Η Δημιουργία του Πρώτου Ανθρώπου - αναζήτηση του Αδάμ

78
Ησ. 45,12 ἐγὼ ἐποίησα γῆν καὶ ἄνθρωπον ἐπ᾿ αὐτῆς, ἐγὼ τῇ χειρί μου ἐστερέωσα τὸν οὐρανόν, ἐγὼ πᾶσι τοῖς ἄστροις ἐνετειλάμην.
Ησ. 45,12 Εγώ είμαι εκείνος, ο οποίος εδημιούργησα την γην και επλασα τον άνθρωπον επάνω εις αυτήν. Εγώ με την παντοδύναμον δεξιάν μου, εστερέωσα τον ουρανόν. Εγώ έδωσα εντολήν στους αστέρας να καταλάβουν την θέσιν, που τους ώρισα.


Δεν υπαρχει ουτε ενα χωριο, απο οσο ξερω, το οποιο να στηριζει συνδημιουργια του Θεου με τους αγγελους. Μαλλον ακριβως το αντιθετο συμβαινει.
καί συγκόψουσι τάς μαχαίρας αυτών είς άροτρα καί τάς ζιβύνας αυτών είς δρέπανα, καί ού λείψετε έθνος επ έθνος μάχαιραν, καί ού μή μάθωσιν έτι πολεμείν (Προφητης Ησαιας β 4 )

Re: Η Δημιουργία του Πρώτου Ανθρώπου - αναζήτηση του Αδάμ

79
george1 έγραψε:Δηλαδη ποιες ειναι οι αλλες πηγες απο τις οποιες εχεις καταθεσει απο την αρχη και οι οποιες προσεγγιζουν το ακολουθο ερωτημα ;
Αυτή η ερώτηση δείχνει ότι δεν έχεις διαβάσει το θέμα εξ αρχής.
george1 έγραψε: Το ακολουθο δεν σχετιζεται με την απλοικοτητα των ερωτηματων, αλλα με την αθωωτητα και την ακακια.
Απάντα εσύ στο ερώτημα αν γνωρίζεις και μη σε μέλει :cooll
george1 έγραψε:Το ανωτερω που πατεθεσε ο Gladiator ειναι κατι παραπανω απο προφανες οτι σχετιζεται με ολους οσους ισχυριζονται οτι οι αγγελοι ειναι δημιουργοι των διαφορων υπαρξεων με οποιοδηποτε τροπο καθως δεν θετει καμια εξαιρεση.
το παραπάνω που "πατέθεσε" ο gladi είναι για να δημιουργηθεί η εικόνα ότι τάχα όσοι εικάζουν το ενδεχόμενο να συνέβαλαν και άλλοι στην δημιουργία είναι διαολεμένοι.

Η πραγματικότητα είναι ότι δεν γνωρίζουμε πως μας έφτιαξε και αν συνέβαλαν άλλοι γιατί οι στοίχοι δεν περιέχουν αρκετές πληροφορίες για να εξάγουμε συμπέρασμα.
george1 έγραψε: Οταν λεω εκ του μηδενος εννοω απο ανοργανη υλη δηλαδη απο χωμα. Μονο Αυτος μπορει να δωσει ζωη και κανενα αλλο κτιστο πλασμα. Για αυτο τονισα το χωριο
Δεν με ενδιαφέρει τι εννοείς εσύ, με ενδιαφέρει αυτό που σημαίνει το "εκ του μηδενός" κατά κοινή ομολογία που είναι η δημιουργία από το μηδέν (όπως η γη). Ο άνθρωπος δεν δημιουργήθηκε εκ του μηδενός αλλά από υλικά όπως σωστά είπες χώμα νερό, αλλά και κάτι άλλο

λέει λοιπόν : χοῦν ἀπὸ τῆς γῆς, καὶ ἐνεφύσησεν εἰς τὸ πρόσωπον αὐτοῦ πνοὴν ζωῆς.

Τι σημαίνει ότι ενεφύσησεν "πνοή ζωής" ; Πως δηλαδή έγινε αυτό ; ....Ξέρει κανείς ; Και μη μου πεις πάλι ότι προσπαθώ να κατανοήσω τα μεγάλα μυστήρια της ζωής και άλλα τέτοια γιατί θα σε δαγκώσω.
george1 έγραψε: Μαλιστα την ιδιοτητα της δημιουργιας αθανατης ψυχης την εχει μονο ο Θεος
Ναι αλλά μιλάς για δημιουργία "εκ του μηδενός" ενώ στην πραγματικότητα εσένα που έχεις ψυχή σε έφτιαξαν οι γονείς σου. Μόλις το καταλάβεις αυτό προχωράμε.
george1 έγραψε: Σε αυτον λοιπον ανηκει πασα δοξα τιμη και προσκυνηση και οχι σε αλλα υποτιθεμενα πλασματα που μπορει να πιστευει κανεις οτι τους ειχε βοηθους ο Θεος.
Είδες κανένα να κάνει λόγο για αγγελολατρεία και προσκύνημα ;

Η καλύτερη κουβέντα που είπες ως τώρα είναι ότι δε ξέρουμε. Πάμε λοιπόν πάλι από την αρχή :
george1 έγραψε:Δηλαδη ποιες ειναι οι αλλες πηγες απο τις οποιες εχεις καταθεσει απο την αρχη και οι οποιες προσεγγιζουν το ακολουθο ερωτημα ;
Πλάτωνας , Ελληνική Γραμματεία, Ασσυροβαβυλωνιακή μυθολογία, Ινδικά κείμενα κτλ
george1 έγραψε: Δεν υπαρχει ουτε ενα χωριο, απο οσο ξερω, το οποιο να στηριζει συνδημιουργια του Θεου με τους αγγελους. Μαλλον ακριβως το αντιθετο συμβαινει.
26 καὶ εἶπεν ὁ Θεός· ποιήσωμεν ἄνθρωπον κατ᾿ εἰκόνα ἡμετέραν καὶ καθ᾿ ὁμοίωσιν

Αν δεν αναφέρεται στην Αγία Τριάδα, τότε μένει να αναφέρεται στους άγγελους. Δεχόμαστε λοιπόν την Ορθόδοξη θέση - ότι ο Θεός έπλασε τον άνθρωπο, αλλά δεν ξέρουμε πως ακριβώς γιατί αυτό αποτελεί "μεγάλο μυστήριο".

Αυτό λοιπόν το μεγάλο μυστήριο θέλω να βρούμε.
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: Η Δημιουργία του Πρώτου Ανθρώπου - αναζήτηση του Αδάμ

80
LAPTONAS έγραψε:
το παραπάνω που "πατέθεσε" ο gladi είναι για να δημιουργηθεί η εικόνα ότι τάχα όσοι εικάζουν το ενδεχόμενο να συνέβαλαν και άλλοι στην δημιουργία είναι διαολεμένοι.

Η πραγματικότητα είναι ότι δεν γνωρίζουμε πως μας έφτιαξε και αν συνέβαλαν άλλοι γιατί οι στοίχοι δεν περιέχουν αρκετές πληροφορίες για να εξάγουμε συμπέρασμα.
Δεν δημιουργείται καμμία εικόνα σε κανέναν που βρίσκεται σε απόλυτη κοινωνία με τον Ιησού Χριστό..
΄΄Εικόνες΄΄ και ΄΄εικασίες΄΄ κάνουν μόνον όσοι δέχονται ψιθύρους (εις την ακοή τους)πονηρών πνευμάτων..
Τούτοι (οι ψίθυροι)δημιουργούν εικόνες εικασίες και κατ`επέκτασιν φαντασίες..
Το βέβαιον είναι πως τούτη (η φαντασία ως μεταπτωτικόν φαινόμενον)θα συνεχίσει να υπάρχει στην ανθρωπότητα οπωσδήποτε..
Κατάργηση τούτης θα υπάρξει μόνον μετά τη Δευτέρα Παρουσία του Κυρίου μας..
έως τότε κλείνατε τας θύρας εις τους δαίμονας..
Ψέματα λέγουν φίλε μου Laptona
και όλα τούτα τα δήθεν προς έρευνα των γραφών γίνονται...
τα ΄΄ακούγω δήθεν΄΄.
Εικόνα

Re: Η Δημιουργία του Πρώτου Ανθρώπου - αναζήτηση του Αδάμ

81
Αδελφε Laptona σκεφθηκα αρχικα να σου απαντησω στις επιμερους απαντησεις σου αλλα νομιζω δεν θα με καταλαβαινες. Για αυτο παραθετω λογους του γεροντα Παισιου απο το βιβλιο << με πονο και αγαπη για τον συγχρονο ανθρωπο >> σελιδα 215-216


Καλη ειναι η γνωση, καλη ειναι και η μορφωση, αλλα, αν δεν αγιασθουν ειναι χαμενα πραγματα και οδηγουν στη καταστροφη. Ηρθαν μια φορα στο καλυβι μερικοι φοιτητες φορτωμενοι με βιβλια και μου λενε:

-Ηρθαμε γεροντα να συζητησουμε για την Παλαια Διαθηκη. Ο Θεος δεν επιτρεπει τη γνωση ;
-Ποια γνωση τους λεω αυτη που αποκτιεται με το μυαλο ;
-Ναι μου λενε.
-Μα αυτη η γνωση τους λεω, σε παει μεχρι το φεγγαρι, δεν σε ανεβαζει στο Θεο.

Καλες ειναι οι εγκεφαλικες δυναμεις που εναβαζουν τον ανθρωπο στη Σεληνη με δισεκατομμυρια εξοδα καυσιμων κλπ. αλλα καλυτερες ειναι οι πνευματικες δυναμεις, που ενεβαζουν τον ανθρωπο στο Θεο που ειναι ο προορισμος του.........


Κατα τη γνωμη μου τα ερωτηματα μη σωτηριολογικης αξιας και περιεργειας λειτουργουν πολλες φορες ως παγιδα και μας απομακρυνουν απο το στοχο μας.

Ξανατονιζω για αλλη μια φορα το λογο της Σοφιας Σειραχ, καθως η επαναληψη ειναι η μητερα της μαθησης.
Σοφ. Σειρ. 3,20 ὅτι μεγάλη ἡ δυναστεία τοῦ Κυρίου καὶ ὑπὸ τῶν ταπεινῶν δοξάζεται.
Σοφ. Σειρ. 3,20 Διότι μεγάλη είναι η εξουσία και η μεγαλοπρέπεια του Κυρίου, και δοξάζεται πάντοτε από τους ταπεινούς ανθρώπους.
Σοφ. Σειρ. 3,21 χαλεπώτερά σου μὴ ζήτει καὶ ἰσχυρότερά σου μὴ ἐξέταζε·
Σοφ. Σειρ. 3,21 Μη επιζητής δυσκατόρθωτα πράγματα, και ανώτερα από τας δυνάμεις σου μη τα εξετάζης καθόλου.
Σοφ. Σειρ. 3,22 ἃ προσετάγη σοι, ταῦτα διανοοῦ, οὐ γάρ ἐστί σοι χρεία τῶν κρυπτῶν.
Σοφ. Σειρ. 3,22 Εκείνα, δια τα οποία έχεις λάβει εντολήν και δύνασαι να τα εκτέλέσης, αυτά να σκέπτεσαι πάντοτε. Διότι δεν υπάρχει καμμία ανάγκη να ερευνάς τας κρυπτάς βουλάς του Θεού.
Σοφ. Σειρ. 3,23 ἐν τοῖς περισσοῖς τῶν ἔργων σου μὴ περιεργάζου· πλείονα γὰρ συνέσεως ἀνθρώπων ὑπεδείχθη σοι·
Σοφ. Σειρ. 3,23 Μη περιεργάζεσαι υπέρτερα έργα από εκείνα, που σου έχουν ανατεθή· διότι τα όσα έχεις διδαχθή και γνωρίζεις, υπερβαίνουν την διάνοιαν των ανθρώπων.
Σοφ. Σειρ. 3,24 πολλοὺς γὰρ ἐπλάνησεν ἡ ὑπόληψις αὐτῶν, καὶ ὑπόνοια πονηρὰ ὠλίσθησε διανοίας αὐτῶν.
Σοφ. Σειρ. 3,24 Πολλοί άνθρωποι έχουν παραπλανηθή από την έπαρσίν των και ένοχος διάθεσις παρέσυρε τας διανοίας των εις ολισθήματα.
καί συγκόψουσι τάς μαχαίρας αυτών είς άροτρα καί τάς ζιβύνας αυτών είς δρέπανα, καί ού λείψετε έθνος επ έθνος μάχαιραν, καί ού μή μάθωσιν έτι πολεμείν (Προφητης Ησαιας β 4 )
Απάντηση

Επιστροφή στο “Θεός και επιστήμη”

cron