Re: Οι δήθεν ύβρεις κατά του Ελληνισμού την Κυριακή της Ορθοδοξίας

10
Gladiator πως τυχαίνει κάθε φορά οι απόψεις σου να είναι ανθελληνικές ;
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: Οι δήθεν ύβρεις κατά του Ελληνισμού την Κυριακή της Ορθοδοξίας

11
Gladiator πως τυχαίνει κάθε φορά οι απόψεις σου να είναι ανθελληνικές ;
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: Οι δήθεν ύβρεις κατά του Ελληνισμού την Κυριακή της Ορθοδοξίας

12
LAPTONAS έγραψε:Gladiator πως τυχαίνει κάθε φορά οι απόψεις σου να είναι ανθελληνικές ;
Γλαδιάτορ δεν πιστεύω να σε λένε Δαυίδ; Ή Δανιήλ; Ή Ισαάκ;
Έλληνας είσαι, έτσι; Πες μας άμα θες, έτσι από περιέργεια. Ή μήπως το έχεις μυστικό;
:secret:
Το λακωνίζειν εστί φιλοσοφείνΠλάτων

Re: Οι δήθεν ύβρεις κατά του Ελληνισμού την Κυριακή της Ορθοδοξίας

13
Βλέπω αναφέρθηκε οτι "Ανάθεμα" σημαίνει κυρίως "Εκτός Εκκλησίας", χωρίσμός από την Εκκλησία του Χριστού.

Όπως ξέρουμε "εκτός εκκλησίας" δεν υπάρχει σωτηρία.
Υπάρχει χειρότερο πράγμα ή "καταδίκη" από το να μην σωθεί κάποιος και να είναι αιώνια στην κόλαση?
Εδώ κάποτε όλα τελειώνουν...!!! Μετά όμως???

Εκτός Εκκλησίας του Χριστού, βγαίνουν πχ. τα σχίσματα και οι αιρέσεις, οι αλλόθρησκοι καθώς και οι άθεοι.
Διαπιστώνουμε φυσικά ότι όλοι αυτοί έχουν ένα κοινό στοιχείο.
την "Βλασφημία κατά του Αγίου Πνεύματος" που δεν συγχωρείται ποτέ μας λέει ο ίδιος ο Χριστός στο Ευαγγέλιο, ούτε στον νυν αιώνα ούτε στον μέλλοντα.

Κυρίαρχο γνώρισμα των αιρετικών είναι οτι πορώνεται η καρδία τους και δεν αντιλαμβάνονται τα λάθη τους αλλά εμμένουν στην κακοδοξία τους επίμονα. Γιαυτό δεν σύγχωρείται ούτε στον ΝΥΝ αιώνα (αλλά ούτε και στον μέλλοντα) η βλασφημία κατά του Αγίου Πνεύματος (δηλαδή τα σχίσματα, οι αιρέσεις, κλπ).

Ανάθεμα και αφορισμός σημαίνουν "εκτός εκκλησίας" πρωτίστως.

Συνεπώς όποιος είναι "Αναθεματισμένος" από τους πατέρες της ορθοδοξίας (όπως πχ. οι "Καινοτόμοι", όσοι "Προσθέτουν", "Αφαιρούν", ή "Αλλοιώνουν" οτιδήποτε (ακόμη και μια κεραία...πόσο μάλλον η κατάργηση νηστείας των αποστόλων, οι άρσεις αναθεμάτων, τα ΠΣΕ, τα παπικά ραντίσματα και οι αναγνωρίσεις μυστηρίων, κλπ κακοδοξίες) από αυτά που παρέδωσαν οι πατέρες, υπόκεινται στο "Ανάθεμα" και εάν δεν μετανοήσουν και δεν επανέλθουν στην τάξη (ή ξανά εντός εκκλησίας εάν είναι πχ. σχισματικοί ή αιρετικοί λόγω της καινοτομίας τους), λέμε οτι "πέφτουν στα κεφάλια τους" τα Αναθέματα των πατέρων που τους ΕΚΒΑΛΛΟΥΝ εκ της ΜΙΑΣ Εκκλησίας με αποτέλεσμα να ειναι ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΟΙ (εφόσον δεν μετανοήσουν) σε ΑΙΩΝΙΑ ΚΟΛΑΣΗ...!!!

Αυτό φυσικά, όσοι τους ελέγχει η συνείδησή τους λόγω πχ. των ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΩΝ τους (όπως είναι οι ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΙ Νεοημερολογίτες), αντί να ταπεινωθούν, να διορθωθούν και να μπούν ΕΝΤΟΣ της πραγματικής Εκκλησίας του Χριστού και όχι της Κοσμικής Εκκλησίας του κράτους, λόγω της έπαρσής τους δεν παραδέχονται τα λάθη τους και νομίζουν οτι δήθεν "Είναι" η εκκλησία (ο,τι και να χαλάσουν από την ορθοδοξία, όσο και να κακοδοξήσουν) ενώ η πραγματικότητα είναι οτι "ΘΑ ανήκαν" στην ΜΙΑ αδιαίρετη Εκκλησία εφόσον ήταν Ορθόδοξοι και εφόσον δεν ανατρέπανε τις γραπτές και άγραφες παραδόσεις της Ορθοδοξίας.

Συνεπώς οι νεοημερολογίτες καταδικάζονται από τους πατέρες (ποικιλοτρόπως και από πολλές συνόδους) με "Αναθέματα", διότι και ΠΡΟΣΕΘΕΣΑΝ και ΑΦΑΙΡΕΣΑΝ και ΚΑΙΝΟΤΟΜΗΣΑΝ και ΑΛΛΟΙΩΣΑΝ ...και ανέτρεψαν παραδόσεις με την κακοδοξία τους και χάλασαν την ορθοδοξία με το σχίσμα τους...και έτσι ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ενώ ήταν όλα ήσυχα, με τις καινοτομίες τους ενεδύθησαν ΚΑΤΑΡΑ για ΙΜΑΤΙΟ (βλέπε Πανορθόδοξο Σύνοδο 1848) (δηλαδή ο Θεός θα τους πεί στην Δευτέρα Παρουσία του ΦΥΓΕΤΕ ΑΠ ΕΜΟΥ ΚΑΤΗΡΑΜΕΝΟΙ - θα τους καταραστεί ο ΙΔΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ...και εννοείται οτι δεν θα τους συγχωρέσει την αμαρτία που δεν συγχωρείται ποτέ ...δηλαδή την "Βλασφημία κατά του Αγίου Πνεύματος" για την οποία είναι ΕΝΟΧΟΙ και θυμώνουν όταν τους τα δείχνεις...αλλά ΔΕΝ διορθώνονται...!!!!).

Συνεπώς το Ανάθεμα είναι αποκλεισμός από την ΜΙΑ Εκκλησία του Χριστού (και όχι του κράτους την ΜΙΣΘΟΦΟΡΙΚΗ με τους "Μισθωτούς Ποιμένες" / Δημόσιους Υπαλλήλους που μας λέει ο Χριστός οτι ΔΕΝ είναι αληθινοί Ποιμένες) και συνεπώς ΚΑΤΑΔΙΚΗ σε κόλαση εφόσον δεν μετανοήσουν όσο είναι εν ζωή οι άνθρωποι...!!!

Δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα από τον "Χωρισμό από τον Θεό"....
«Όσο κι αν είναι λίγοι αυτοί όπου διατηρούν την ευσέβεια, αυτοί είναι η Εκκλησία» (Αγ.Νικηφόρος)\n\n«Μὴ φοβοῦ τὸ μικρὸν ποίμνιον· ὅτι εὐδόκησεν ὁ πατὴρ ὑμῶν δοῦναι ὑμῖν τὴν βασιλείαν.» (Λουκ.ιβʼ32)

Re: ΟΙ ΜΥΣΑΡΕΣ ΒΙΒΛΟΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

14
GLADIATOR έγραψε:Τοῖς λέγουσιν ὅτι οἱ τῶν Ἑλλήνων σοφοὶ καὶ πρῶτοι τῶν αἱρεσιαρχῶν, οἱ παρὰ τῶν ἑπτὰ ἁγίων καὶ καθολικῶν συνόδων, καὶ παρὰ πάντων τῶν ἐν Ὀρθοδοξίᾳ λαμψάντων πατέρων ἀναθέματι καθυποβληθέντες, ὡς ἀλλότριοι τῆς καθολικῆς ἐκκλησίας διὰ τὴν ἐν λόγοις αὐτῶν κίβδηλον καὶ ῥυπαρὰν περιουσίαν, κρείττονες εἰσι κατὰ πολύ, καὶ ἐνταῦθα καὶ ἐν τῇ μελλούσῃ κρίσει, καὶ τῶν εὐσεβῶν μὲν καὶ ὀρθοδόξων ἀνδρῶν, ἄλλως δὲ κατὰ πάθος ἀνθρώπινον ἣ ἀγνόημα πλημμελησάντων ἀνάθεμα τρίς।

Δηλαδή:
Σε όσους λένε ότι οι σοφοί των Ελλήνων και πρωτοστάτες στις αιρέσεις – τους οποίους οι επτά άγιες και Καθολικές Σύνοδοι και όλοι οι Πατέρες που έλαμψαν μέσα στην Ορθοδοξία τούς αναθεμάτισαν, ως ξένους στην Καθολική Εκκλησία, λόγω του ψεύτικου και βρώμικου περιεχομένου των λόγων τους – είναι πολύ καλύτεροι κι εδώ και στην μέλλουσα κρίση από τους ευσεβείς και ορθόδοξους ανθρώπους που αμάρτησαν από ανθρώπινο πάθος ή από άγνοια, τρεις φορές ανάθεμα.
έτσι για δείγμα, της διαστρέβλωσης που έχει γίνει, εδώ δεν θα έπρεπε να τονίσεις το
Σε όσους λένε ότι οι σοφοί των Ελλήνων και πρωτοστάτες στις αιρέσεις
αλλά όλο το κείμενο που λέει :
Σε όσους λένε ότι (οι σοφοί)...είναι πολύ καλύτεροι κι εδώ και στην μέλλουσα κρίση από τους ευσεβείς και ορθόδοξους ανθρώπους.
Αυτός ο αφορισμός γράφτηκε γιατί κάποιοι υποστήριζαν ότι ήταν ποιο σοφοί και καλύτεροι από τους ορθόδοξους. Αυτό όμως ήταν και είναι λάθος.

μάλιστα εδώ στο συγκεκριμένο δεν εννοεί τους αρχαίους σοφούς (Σωκράτη, Πλάτωνα κτλ) διότι όταν έζησαν αυτοί δεν υπήρχε χριστιανισμός, συνεπώς δεν θα μπορούσαν να θεωρηθούν ποτέ αιρεσιάρχες. Ο αφορισμός πάει στους Έλληνες που ζούσαν εκείνη τη περίοδο του Χριστιανισμού, όπως τους Νεοπλατωνικούς φιλόσοφους για παράδειγμα (Πλωτίνος, Πρόκλος και τα λοιπά) οι οποίοι πράγματι την εποχή εκείνη ήταν πρώτοι στις αιρέσεις.

θυμίζω εδώ ότι ο άγιος Διονύσιος ο Αρεοπαγίτης, ο άγιος Ιερόθεος ο Αθηναίος, ο άγιος Αριστείδης ο μαθητής τους, ο άγιος Ιουστίνος ο Μάρτυρας ήταν Έλληνες Σοφοί, Χριστιανοί, Πλατωνικοί φιλόσοφοι οι οποίοι μάλιστα πρωτοστάτησαν υπέρ του Χριστιανισμού. ...Οι άγιοι που προανέφερα… ΔΕΝ απέρριψαν την Πλατωνική διδασκαλία στο σύνολο της… Απλά δεν ακολουθούσαν το… τμήμα της διδασκαλίας που θα μπορούσε να θεωρηθεί αιρετικό...

Ως εκ τούτου, είναι λάθος αυτό που πας να περάσεις εσύ gladiator, ότι τάχα οι αρχαίοι σοφοί στο σύνολο τους είναι "πρωτοστάτες στις αιρέσεις" κτλ.

Λυπάμαι αλλά έτσι είναι, έχεις φάει μεγάλη πώρωση εναντίον των Ελλήνων προγόνων μας, υγιής και μη διδασκαλίας και πρέπει να βάλεις νου διότι ζημιώνεσαι.
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: Ελληνική Φιλοσοφία = Χριστιανική Προπαιδεία

15
LAPTONAS έγραψε: ...Οι άγιοι που προανέφερα… ΔΕΝ απέρριψαν την Πλατωνική διδασκαλία στο σύνολο της… Απλά δεν ακολουθούσαν το… τμήμα της διδασκαλίας που θα μπορούσε να θεωρηθεί αιρετικό...
Άρα ομολογείς ότι η διδασκαλία του Πλάτωνα έχει αιρετικές παγίδες.

Οι Άγιοι που προανέφερες ήταν σε θέση να κάνουν το ίδιο, δηλαδή να απορρίψουν κάτι ως αιρετικό, από την Διδασκαλία της Θεόπνευστης Παλαιάς και Καινής Διαθήκης; Η απάντηση είναι προφανής = ΟΧΙ.

Άρα, για τους Ορθόδοξους Χριστιανούς, όταν η πνευματική τους γνώση πηγάζει αποκλειστικά από την Θεόπνευστη Αγία Γραφή (Παλαιά και Καινή Διαθήκη), που είναι απαλλαγμένη από κάτι το αιρετικό, ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΗΣ. Ενώ όταν η πνευματική τους γνώση πηγάζει από τον Πλάτωνα και τους λοιπούς φιλοσόφους, και γενικά από την Ελληνική μυθολογία, είναι πηγή αιρετικών κινδύνων.

Re: Ελληνική Φιλοσοφία = Χριστιανική Προπαιδεία

16
Vassilis_1 έγραψε: Άρα ομολογείς ότι η διδασκαλία του Πλάτωνα έχει αιρετικές παγίδες.
Όχι δικό σου πόρισμα είναι αυτό. Λες "παγίδες". Τι εννοείς "παγίδες" ;
Vassilis_1 έγραψε: Άρα, για τους Ορθόδοξους Χριστιανούς, όταν η πνευματική τους γνώση πηγάζει αποκλειστικά από την Θεόπνευστη Αγία Γραφή (Παλαιά και Καινή Διαθήκη), που είναι απαλλαγμένη από κάτι το αιρετικό, ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΗΣ. Ενώ όταν η πνευματική τους γνώση πηγάζει από τον Πλάτωνα και τους λοιπούς φιλοσόφους, και γενικά από την Ελληνική μυθολογία, είναι πηγή αιρετικών κινδύνων.
Την Παλαιά Διαθήκη που είναι "απόλυτα ασφαλής" δεν μελετούν και οι Εβραίοι, και οι προτεστάντες, και οι καθολικοί, και οι Ισλαμιστές ;; Τότε γιατί ήταν και παραμένουν να είναι πλανεμένοι, αιρετικοί και ιδιαίτερα επικίνδυνοι πνευματικά;;;
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: Ελληνική Φιλοσοφία = Χριστιανική Προπαιδεία

17
Vassilis_1 έγραψε:
Laptonas έγραψε: Άρα ομολογείς ότι η διδασκαλία του Πλάτωνα έχει αιρετικές παγίδες.
Όχι δικό σου πόρισμα είναι αυτό. Λες "παγίδες". Τι εννοείς "παγίδες" ;
Τι εννοώ αιρετικές παγίδες; Πάρε ένα ακόμα δείγμα που προέρχεται από τον Πλάτωνα:
http://www.pontos-news.gr/article/7562/ ... i-kai-soma
Ο Πλάτων που έζησε τον 4ο -5ο αιώνα πίστευε στην αθανασία της ψυχής επίσης θεωρώντας ότι αυτή μετέχει σε επαναλαμβανόμενες ενσαρκώσεις.

Re: Ελληνική Φιλοσοφία = Χριστιανική Προπαιδεία

18
Vassilis_1 έγραψε: Τι εννοώ αιρετικές παγίδες; Πάρε ένα ακόμα δείγμα που προέρχεται από τον Πλάτωνα:
http://www.pontos-news.gr/article/7562/ ... i-kai-soma
Ο Πλάτων που έζησε τον 4ο -5ο αιώνα πίστευε στην αθανασία της ψυχής επίσης θεωρώντας ότι αυτή μετέχει σε επαναλαμβανόμενες ενσαρκώσεις.
Αυτές δεν είναι παγίδες γιατί δεν τις τοποθετεί εσκεμμένα ο Πλάτωνας για να ωθήσει κάποιον στη πλάνη. Είναι οι απόψεις τις εποχής του Σωκράτη όπου ο Σωκράτης λέει στον Πλάτωνα ότι δεν τον πειράζει που καταδικάζεται σε θάνατο γιατί πλέον θα ανήκει στους αθάνατους, όπως π.χ. τον Οδυσσέα, τον Σίσυφο κτλ άρα πίστευε και στην αθανασία της ψυχής:
Πόσον δε ήθελε κανείς στέρξει να πληρώση, ω άνδρες δικασταί, διά να υποβάλη εις εξέτασιν εκείνον, οπού ωδήγησεν εναντίον της Τροίας τον πολυάριθμον στρατόν, ή τον Οδυσσέα, ή τον Σίσυφον, ή τόσους άλλους αναριθμήτους, όσους ημπορούσε να ονομάση κανείς τόρα και άνδρας και γυναίκας; Με τούτους δε να συνομιλώ και να συναναστρέφωμαι και να εξετάζω αυτούς, ήθελεν είναι δι' εμέ μία απείρως μεγάλη ευδαιμονία. Εξάπαντος δε οι εκεί δικασταί, ως φρονώ, δεν καταδικάζουν βεβαίως δι' αυτόν τον λόγον κανένα εις θάνατον. Διότι εκτός ότι και καθ' όλα τα
λοιπά οι εκεί είνε πλέον ευδαιμονέστεροι από τους εδώ, είνε προσέτι και αθάνατοι, εάν είνε βεβαίως αληθινά τα λεγόμενα.
- Πλάτωνας
Εν πάση περίπτωσει, αυτά η εκκλησία μας δεν τα δέχεται, τα απορρίπτει δια αφορισμού, όμως δεν απορρίπτει ολόκληρη την φιλοσοφία του Πλάτωνος αλλά μόνο τα δόγματα που θεωρεί λάθος όπως αυτό - τα οποία δικαιολογούνται γιατί οι άνθρωποι δεν ήξεραν τότε....

βάλε εσύ το παιδί σου να διαβάσει Π.Δ. και εγώ θα το μεγαλώσω με μύθους και φιλοσοφικά κείμενα και βλέπουμε στη Πράξη τι ισχύει και τι δεν ισχύει.
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν
Απάντηση

Επιστροφή στο “Eλληνισμός-Χριστιανισμός”