Re: Οι δήθεν ύβρεις κατά του Ελληνισμού την Κυριακή της Ορθοδοξίας
10Gladiator πως τυχαίνει κάθε φορά οι απόψεις σου να είναι ανθελληνικές ;
Γλαδιάτορ δεν πιστεύω να σε λένε Δαυίδ; Ή Δανιήλ; Ή Ισαάκ;LAPTONAS έγραψε:Gladiator πως τυχαίνει κάθε φορά οι απόψεις σου να είναι ανθελληνικές ;
έτσι για δείγμα, της διαστρέβλωσης που έχει γίνει, εδώ δεν θα έπρεπε να τονίσεις τοGLADIATOR έγραψε:Τοῖς λέγουσιν ὅτι οἱ τῶν Ἑλλήνων σοφοὶ καὶ πρῶτοι τῶν αἱρεσιαρχῶν, οἱ παρὰ τῶν ἑπτὰ ἁγίων καὶ καθολικῶν συνόδων, καὶ παρὰ πάντων τῶν ἐν Ὀρθοδοξίᾳ λαμψάντων πατέρων ἀναθέματι καθυποβληθέντες, ὡς ἀλλότριοι τῆς καθολικῆς ἐκκλησίας διὰ τὴν ἐν λόγοις αὐτῶν κίβδηλον καὶ ῥυπαρὰν περιουσίαν, κρείττονες εἰσι κατὰ πολύ, καὶ ἐνταῦθα καὶ ἐν τῇ μελλούσῃ κρίσει, καὶ τῶν εὐσεβῶν μὲν καὶ ὀρθοδόξων ἀνδρῶν, ἄλλως δὲ κατὰ πάθος ἀνθρώπινον ἣ ἀγνόημα πλημμελησάντων ἀνάθεμα τρίς।
Δηλαδή:
Σε όσους λένε ότι οι σοφοί των Ελλήνων και πρωτοστάτες στις αιρέσεις – τους οποίους οι επτά άγιες και Καθολικές Σύνοδοι και όλοι οι Πατέρες που έλαμψαν μέσα στην Ορθοδοξία τούς αναθεμάτισαν, ως ξένους στην Καθολική Εκκλησία, λόγω του ψεύτικου και βρώμικου περιεχομένου των λόγων τους – είναι πολύ καλύτεροι κι εδώ και στην μέλλουσα κρίση από τους ευσεβείς και ορθόδοξους ανθρώπους που αμάρτησαν από ανθρώπινο πάθος ή από άγνοια, τρεις φορές ανάθεμα.
αλλά όλο το κείμενο που λέει :Σε όσους λένε ότι οι σοφοί των Ελλήνων και πρωτοστάτες στις αιρέσεις
Αυτός ο αφορισμός γράφτηκε γιατί κάποιοι υποστήριζαν ότι ήταν ποιο σοφοί και καλύτεροι από τους ορθόδοξους. Αυτό όμως ήταν και είναι λάθος.Σε όσους λένε ότι (οι σοφοί)...είναι πολύ καλύτεροι κι εδώ και στην μέλλουσα κρίση από τους ευσεβείς και ορθόδοξους ανθρώπους.
Άρα ομολογείς ότι η διδασκαλία του Πλάτωνα έχει αιρετικές παγίδες.LAPTONAS έγραψε: ...Οι άγιοι που προανέφερα… ΔΕΝ απέρριψαν την Πλατωνική διδασκαλία στο σύνολο της… Απλά δεν ακολουθούσαν το… τμήμα της διδασκαλίας που θα μπορούσε να θεωρηθεί αιρετικό...
Όχι δικό σου πόρισμα είναι αυτό. Λες "παγίδες". Τι εννοείς "παγίδες" ;Vassilis_1 έγραψε: Άρα ομολογείς ότι η διδασκαλία του Πλάτωνα έχει αιρετικές παγίδες.
Την Παλαιά Διαθήκη που είναι "απόλυτα ασφαλής" δεν μελετούν και οι Εβραίοι, και οι προτεστάντες, και οι καθολικοί, και οι Ισλαμιστές ;; Τότε γιατί ήταν και παραμένουν να είναι πλανεμένοι, αιρετικοί και ιδιαίτερα επικίνδυνοι πνευματικά;;;Vassilis_1 έγραψε: Άρα, για τους Ορθόδοξους Χριστιανούς, όταν η πνευματική τους γνώση πηγάζει αποκλειστικά από την Θεόπνευστη Αγία Γραφή (Παλαιά και Καινή Διαθήκη), που είναι απαλλαγμένη από κάτι το αιρετικό, ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΗΣ. Ενώ όταν η πνευματική τους γνώση πηγάζει από τον Πλάτωνα και τους λοιπούς φιλοσόφους, και γενικά από την Ελληνική μυθολογία, είναι πηγή αιρετικών κινδύνων.
Τι εννοώ αιρετικές παγίδες; Πάρε ένα ακόμα δείγμα που προέρχεται από τον Πλάτωνα:Vassilis_1 έγραψε:Όχι δικό σου πόρισμα είναι αυτό. Λες "παγίδες". Τι εννοείς "παγίδες" ;Laptonas έγραψε: Άρα ομολογείς ότι η διδασκαλία του Πλάτωνα έχει αιρετικές παγίδες.
Ο Πλάτων που έζησε τον 4ο -5ο αιώνα πίστευε στην αθανασία της ψυχής επίσης θεωρώντας ότι αυτή μετέχει σε επαναλαμβανόμενες ενσαρκώσεις.
Αυτές δεν είναι παγίδες γιατί δεν τις τοποθετεί εσκεμμένα ο Πλάτωνας για να ωθήσει κάποιον στη πλάνη. Είναι οι απόψεις τις εποχής του Σωκράτη όπου ο Σωκράτης λέει στον Πλάτωνα ότι δεν τον πειράζει που καταδικάζεται σε θάνατο γιατί πλέον θα ανήκει στους αθάνατους, όπως π.χ. τον Οδυσσέα, τον Σίσυφο κτλ άρα πίστευε και στην αθανασία της ψυχής:Vassilis_1 έγραψε: Τι εννοώ αιρετικές παγίδες; Πάρε ένα ακόμα δείγμα που προέρχεται από τον Πλάτωνα:
http://www.pontos-news.gr/article/7562/ ... i-kai-somaΟ Πλάτων που έζησε τον 4ο -5ο αιώνα πίστευε στην αθανασία της ψυχής επίσης θεωρώντας ότι αυτή μετέχει σε επαναλαμβανόμενες ενσαρκώσεις.
Εν πάση περίπτωσει, αυτά η εκκλησία μας δεν τα δέχεται, τα απορρίπτει δια αφορισμού, όμως δεν απορρίπτει ολόκληρη την φιλοσοφία του Πλάτωνος αλλά μόνο τα δόγματα που θεωρεί λάθος όπως αυτό - τα οποία δικαιολογούνται γιατί οι άνθρωποι δεν ήξεραν τότε....Πόσον δε ήθελε κανείς στέρξει να πληρώση, ω άνδρες δικασταί, διά να υποβάλη εις εξέτασιν εκείνον, οπού ωδήγησεν εναντίον της Τροίας τον πολυάριθμον στρατόν, ή τον Οδυσσέα, ή τον Σίσυφον, ή τόσους άλλους αναριθμήτους, όσους ημπορούσε να ονομάση κανείς τόρα και άνδρας και γυναίκας; Με τούτους δε να συνομιλώ και να συναναστρέφωμαι και να εξετάζω αυτούς, ήθελεν είναι δι' εμέ μία απείρως μεγάλη ευδαιμονία. Εξάπαντος δε οι εκεί δικασταί, ως φρονώ, δεν καταδικάζουν βεβαίως δι' αυτόν τον λόγον κανένα εις θάνατον. Διότι εκτός ότι και καθ' όλα τα
λοιπά οι εκεί είνε πλέον ευδαιμονέστεροι από τους εδώ, είνε προσέτι και αθάνατοι, εάν είνε βεβαίως αληθινά τα λεγόμενα. - Πλάτωνας
Επιστροφή στο “Eλληνισμός-Χριστιανισμός”