Re: Ελληνισμός και Ορθοδοξία

10
Όλες αυτές οι φωνές που καταδικάζουν την ορθοδοξια και την κατηγορουν για οτιδηποτε κακο ενάντια του Ελληνισμου..ισως αυτο εχουν σκοπο εντελλει.
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !

Re: Ελληνισμός και Ορθοδοξία

11
Ετσι ακριβως Μινωα και Δομινικη............μην πτοειστε απο τους κακους συμβουλους ....επιγκεντρωθειτε στη πιστη στην προσευχη και στη καλη και ορθη ενημερωση για να δυναμωσουν και να καταλαβουν οτι οι Ελληνες πρεπει να ειναι περηφανοι για την Πατριδα τους και την θρησκεια τους!!! εχουμε ενα πολυ μεγαλοπρεπες και γεματο καρπους δενδρο μεσα στην αυλη μας, και αντι να το φροντιζουμε το αφηνουμε αποτιστο και ζηλευουμε το δενδρο του γειτονα..........
<<ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΚΟΤΟΣ ΔΕΝ ΣΚΕΠΑΖΕΙ ΟΥΔΕΝ ΑΠΟ ΣΟΥ ΚΑΙ Η ΝΥΞ ΛΑΜΠΕΙ ΩΣ Η ΗΜΕΡΑ ΕΙΣ ΣΕ ΤΟ ΣΚΟΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΩΣ ΤΟ ΦΩΣ>>

Re: Ελληνισμός και Ορθοδοξία

12
dominique έγραψε:Όλες αυτές οι φωνές που καταδικάζουν την ορθοδοξια και την κατηγορουν για οτιδηποτε κακο ενάντια του Ελληνισμου..ισως αυτο εχουν σκοπο εντελλει.
Ή έχουν σκοπό ή είναι "χρήσιμοι ηλίθιοι". :cooll
Η γνώμη είναι σαν την κ*λ*τρυπίδα...Όλοι έχουν από μία! Κι οι εξουσιαστές...αυτοί που διαμορφώνουν τις απόψεις της μάζας...έχουν προωθήσει την ιδέα ότι "κάθε άποψη είναι σεβαστή"...Κι έπεισαν τον κάθε ηλίθιο στον πλανήτη, να ταμπουρωθεί πεισματικά και με φανατισμό...πίσω από την υποβολιμιαία..."προσωπική" του άποψη ! 

ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ

14
Είναι γεγονός ότι η τάση προς μία πίστη,που οδηγεί σε μία ανώτερη πνευματική οντότητα,συνέπεσε με την αναζήτηση από τους μεγάλους Έλληνες φιλοσόφους της μίας και μόνης αρχής,που συνέχει και ερμηνεύει τον υλικό κόσμο.

Δεν θα πρέπει να ξεχνούμε ότι ο Ξενοφάνης απέρριψε την ιδέα των ανθρωπόμορφων θεών αναφέροντας ότι: "Ο Όμηρος και ο Ησίοδος απέδωσαν στους θεούς όλα όσα είναι επαίσχυντα και αξιοκατάκριτα στους ανθρώπους:την κλοπή,τη μοιχεία και την απάτη μεταξύ τους".Και ακόμα:"Οι θνητοί νομίζουν ότι οι θεοί γεννιούνται και ότι έχουν την εμφάνιση,τη φωνή και το σώμα των ανθρώπων.

Σύμφωνα δε με τις επικρατέστερες απόψεις,οι φιλοσοφικές θέσεις τις οποίες,χάριν της ακτινοβόλου προσωπικότητας του Σωκράτη,διαμόρφωσαν ο Πλάτωνας και οι μαθητές του,υπήρξαν είδος προπαίδευσης στον Χριστιανισμό.

Σύμφωνα με τον Ξενοφώντα,ο μεγάλος φιλόσοφος αναφέρει:"Θα μάθεις ότι το Θείο έχει τέτοια δύναμη και τελειότητα,ώστε μπορεί να βλέπει τα πάντα,να ακούει τα πάντα,να βρίσκεται παντού και συγχρόνως να φροντίζειγια το καθετί".


Ο Σωκράτης θεωρείται ο πνευματικός πρόδρομος του Χριστιανισμού,και αυτό εξ αιτίας της διδασκαλίας του και της πίστης του στην αθανασία της ψυχής.Συνεπώς με τη διδασκαλία του προετοίμασε τον κόσμο για την αποδοχή μιας νέας μονοθειστικής θρησκείας αγάπης,όπως ήταν ο Χριστιανισμός.Ο Σωκράτης πίστευε ότι μόνο εάν ο Θεός λυπόταν τους ανθρώπους και έστελνε άνωθεν έναν Σωτήρα-παιδαγωγό θα υπήρχε σωτηρία από την αμαρτία και την ηθική κατάπτωση.


Άλλωστε ο μεγάλος φιλόσοφος θεωρείται από πολλούς μελετητές "προ Χριστού χριστιανός" και μάρτυρας του ιδεαλισμού.Εκτός όμως από τον Σωκράτη και ο μεγάλος φιλόσοφος Πυθαγόρας.ο οργανωτής της εσωτερικής επιστήμης,προετοίμαζε τον δρόμο του Μεσσία,αφού προσπαθούσε μέσω των διδασκαλιών του να οδηγήσει τους μαθητές του στο ιδεώδες,το οποίο προσεγγιζόταν με τρεις τελειοποιήσεις:την κατάκτηση της σοφίας(αλήθεια),την αρετή της ψυχής και τη σωματική αγνότητα.


Για τον λόγο αυτό,ο μέγας Πατέρας της Εκκλησίας Ωριγένης έγραφε για τους Έλληνες φιλοσόφους :"Οι Έλληνες αναγνώρισαν τον Θεό,γιατί ο Θεός σ'αυτούς φανερώθηκε".Ομοίως τα κηρύγματα και διδασκαλίες των Κυνικών και των Στωικών φιλοσόφων μιλούσαν για κοινωνική ισότητα και περισσότερη ελευθερία,θέτοντας ως οδηγό της ανθρώπινης συμπεριφοράς το καθήκον,το σεβασμό,αξιοπρέπεια και την αδιαφορία στον πόνο και το θάνατο.


Ο Ιουδαισμός της εποχής του Ιησού είχε επηρεαστεί από τον αρχικό Ιουδαισμό.Ο Ιησούς με την ανύψωση της προς τον πλησίον αγάπης στο ύψιστο ηθικό αξίωμα,απέρριψε κάθε ιουδαικό έθιμο,που ερχόταν σε αντίθεση προς αυτή καθ'ον χρόνο βρισκόταν πλησιέστερα προς την Ελληνική σκέψη,ιδιαίτερα προς τη Στωική.

Απέρριπτε τις διατάξεις της Παλαιάς Διαθήκης που ήταν σε αντίθεση προς την ανωτέρω αντίληψη της ζωής και έτσι συνέπιπτε προς τον Ελληνισμό.Μετά από όλα τα προηγούμενα αποτελεί ένα τραγικό ιστορικό λάθος η ένταξη και ταύτιση του Χριστού με τον προχριστιανικό φονταμενταλιστικό Ιουδαισμό.Κατ' αρχήν δεν τηρούσε την ημέρα του Σαββάτου.Αν είχε κάτι σημαντικότερο να πράξει,το έπραττε,ενώ αν και δεν ήταν αντίθετος στην ιδέα της συναγωγής,την επισκεπτόταν σπάνια.Εκτός αυτού,βρίσκοταν σε ολομέτωπη σύγκρουση με το Ιουδαικό ιερατείο,ενώ συνέτριψε τον σκληρό πυρήνα της Παλαιάς Διαθήκης που ανάγκαζε τον ιουδαισμό να είναι αντεκδικητικός,εθνικιστικός,ρατσιστικός και ταξικός.


Το δόγμα του Χριστού,όπως το δίδαξε ο Ιησούς είναι παγκόσμιο.Σε αντίθεση με το ιουδαικό πνεύμα,δεν διαχωρίζει τους ανθρώπους σε άνδρες και γυναίκες,φτωχούς και πλούσιους,άσπρους,μαύρους,κίτρινους.Για τον χριστιανισμό υπάρχουν μόνο πολίτες Θεού με ίσα δικαιώματα και ευθύνες.Με τον τρόπο αυτό το δόγμα του Χριστού ταυτίζεται απόλυτα με το πιο προηγμένο Ελληνικό φιλοσοφικό δόγμα,το Δόγμα της Δημοκρατίας.


Ο Ιησούς μπορεί να γεννήθηκε εκτός του φυσικού Ελληνικού χώρου,αλλά συμμετείχε της Ελληνικής σκέψης,και εξέφραζε με τον πιο αυθεντικό τρόπο τα πιο ευγενικά Ελληνικά ιδανικά.Δημοκρατία,παγκοσμιότητα των ιδεών,ανεκτικότητα,σεβασμός στον πλησίον,ελευθερία σκέψης και έκφρασης.Η αποσιώπηση όλων των προηγουμένων,μπορεί πολλές φορές,να θεωρηθεί ως εσκεμμένη.Σκοπός αυτής της παραχάραξης του δόγματος του Χριστού είναι η διατήρηση των ισσοροπιών στους κόλπους των διοικητικών δομών της Εκκλησίας.



Τα παραπάνω είναι αποσπάσματα από το άρθρο του Μάνου Δανέζη στο περιοδικό "Αυτά που δεν θέλουν να ξέρεις για την Ελλάδα.Νο2".
ΙΔΙΑ ΦΥΛΛΑΤΤΕ-ΕΧΘΡΟΥΣ ΑΜΥΝΟΥ-ΘΝΗΣΚΕ ΥΠΕΡ ΠΑΤΡΙΔΟΣ\n\n-Δάσκαλε γιατί με διδάσκεις πολεμικές τέχνες και παράλληλα μου μιλάς για ειρήνη; \n-Γιατί καλύτερα να είσαι μαχητής σε κήπο παρά κηπουρός σε μάχη…

Re: ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ

17
Ευχαριστούμε πολυ Τηλέμαχε.

Οπως λέει και ο συγγραφέας η απόκρυψη είναι εσκεμμένη,αν κάποιος ουσιαστικά ήθελε να ενημερώσει τον κόσμο για την σχέση Ελληνισμού - Χριστιανισμού δεν θα έβγαζε μόνο αυτά που χωρίζουν,αλλά και αυτα που ενώνουν και αυτα είναι πολλά μα πάρα πολλά και δυστυχώς άγνωστα στους περισσότέρους,αντιθέτως βλέπουμε μια συνεχή προσπάθεια για διαίρεση και χωρισμό κάτι που προσωπικά με βάζει σε υποψίες.
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !

ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΣΤΕΣ Ή ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ;

18
πήρα την απόφαση να ανοίξω αυτό το θέμα γιατί βλέπω ότι πολλοί έλληνες επιλεγουν το δρόμο του δωδεκαθεισμού δεν είμαι εναντίον του έχω πολλούς φίλους τις παλαιάς θρησκείας και πιστεύω ότι ότι μπορούμε να ζήσουμε ειρηνικά όλοι μας . απλώς κουβέντα να γίνετε.
”Ελήλυθεν η ώρα ίνα δοξασθή ο υιός του ανθρώπου.” “Ελλάς γάρ μόνη ανθρωπογενεί, φυτόν Ουράνιον και βλάστημα θείον ηκριβωμένον. Λογισμόν αποτίκτουσα οικειούμενον επιστήμην.”
Απάντηση

Επιστροφή στο “Eλληνισμός-Χριστιανισμός”