Spartan έγραψε:Κι εμένα με συγχωρείς φίλε grecko αλλά παρέθεσα το αρθράκι επειδή κάποια σημεία του τα βρήκα ενδιαφέροντα. Δε σημαίνει σε καμία περίπτωση ότι ασπάζομαι όλα όσα λέει, και πιστεύω ότι δεν κινδυνεύω να παραπλανηθώ από το προσωπικό σκεπτικό και τα πιστεύω κάποιου ανώνυμου αρθρογράφου του διαδικτύου. Τώρα αν υπάρχουν ανάμεσα στους χρήστες του ίντερνετ άτομα που δεν χρησιμοποιούν στοιχειώδη κριτική ικανότητα και λογική ώστε να μην "παρασύρονται" από διάφορα αναπόδεικτα άρθρα και απόψεις σε βαθμό που να "κινδυνεύουν", ε αυτοί θα το τρώγανε το κεφάλι τους ούτως ή άλλως. Δεν θα φταίει κανένα αρθράκι γι αυτό, να είσαι σίγουρος.
Πολύ ωραία αδερφέ.Αλλά για να κατανοήσεις το σκεπτικό μου,εφόσον δεν συμφωνείς με όλο το άρθρο πιο σωστό δεν θα ήταν να το ανέφερες;Αν εγω για παράδειγμα παρουσιάζα ένα άρθρο ενός μασώνου επειδή έχει κάποια στοιχεία,ενώ διαφωνούσα με το υπόλοιπο και δεν το ανέφερα,δεν θα σκεφτόσουνα εσυ οτι προπαγανδίζω υπερ της μασωνίας;Δεν θα είχα την ευθύνη της μη αναφοράς της διαφωνίας μου;
Spartan έγραψε:Καταπίνουμε την κάμηλον όμως, και διϋλίζουμε τον κώνωπα.
Δεν είναι θέμα διύλησης του κώνωπος,είναι θέμα παραπληροφόρησης του άρθρου.Νομίζω πως παρεξήγησες.Το άρθρο αναφέρει για τις Σίβυλλες.Ο συγκεκριμένος χρησμός δεν αφορά τις Σίβυλλες.
Ο συγκεκριμένος χρησμός περιλαμβάνεται ΚΑΙ αυτός στο έργο του Μ.Αθανασίου
Έτερος χρησμός Απόλλωνος εν Δελφοίς, εν ω και ερώτησίς τις βασιλέως Ιάσωνος, ότε εκτίζετο ο ναός του Απόλλωνος εις το Πύθιον εις το Άργος Είς με βιάζεται ουράνιος φως και ο παθών θεός εστιν και ου θεότης έπαθεν άμφω γαρ βροτός ομώς και άβροτος, ο αυτός θεός ή και ανήρ , πάντα φέρων παρά πατρός, έχων δε της μητρός άπαντα, πατρός δε ζώων αλκήν, μητρός δε θνητής σταυρόν, τάφον, ύβριν αλίτην του και από βλεφάρων ποτέ χεύατο δάκρυα θερμά. Ος πέντε χιλιάδας εκ πέντε πυρών κορέσατο, θελητήν άβροτος αλκήν. Χριστός ομώς θεός εστιν, εν ξύλω τανύσθη, ος θάνεν, ος ετάφη, εις πόλον ώρτο.
Βίβλος αύτη τετέλεσθαι.».
Το αν είναι αυθεντικοί οι χρησμοί,δεν είναι κάτι που μπορώ να πώ εγω,αλλά αν είναι αυθεντικοί ο Θεός είχε τους λόγους Του να κάνει Αυτός και οχι ο "θεός" Απολλών αυτές τις αποκαλύψεις για να προετοιμάσει τα έθνη για την παρουσία Του.
Spartan έγραψε:Αυτά λέει, τα είπε ο Απόλλωνας στους Σοφούς! Και το λέει ποιος; Ο Μέγας Αθανάσιος! Δε λέει πουθενά για Σίβυλλες βέβαια, αλλά αυτό είναι το θέμα; Λέει για τον ίδιο των Απόλλωνα! Ο Άγιος!
Τα συμπεράσματα εκάστου, δικά του.
Οχι ο "θεος" Απολλών στους σοφούς, κάποιος σοφός εν ονόματι Απόλλων τα είπε στους σοφούς Τιτάν, Βίας, Σόλων, Χίλων, Θουκυδίδης, Μένανδρος και Πλάτων.
Για να κατανοήσεις πλήρως το σκεπτικό μου και να τα πώ ξεκάθαρα.Ο συγγραφέας κατά την γνώμη μου παραπληροφορεί υπερ των Σιβύλλων με λάθος στοιχεία.Μπορεί για άλλους να είναι επουσιώδες ,αλλά για μένα είναι σημαντικό να στεκόμαστε στην έρευνα σε στέρεη βάση για μην βγαίνουν και συμπεράσματα όπως λέει ο συγγραφέας γιατί τα βιβλία των Σιβύλλων δεν διαβάζονται απο τους Χριστιανούς ως ιερά βιβλία!!!
Παραδείγματος χάρη λέει ο συγγραφεύς
Ο επόμενος χρησμός του Απόλλωνος απηγγέλθη στους επτά Έλληνες σοφούς που συγκεντρώθηκαν στον ναό του Αγνώστου Θεού των Αθηνών.
απο αυτό κάποιος βγάζει το συμπέρασμα οτι τον χρησμό τον έδωσε ο "θεος" Απόλλων,όπως άλλωστε φυσιολογικώς έκανες και εσυ,αν κατάλαβα σωστά.
Όμως η αλήθεια είναι οτι δεν έδωσε χρησμό ο "θεος" Απόλλων,αλλά
Και γαρ προ πολλών χρόνων της Χριστού επιδημίας σοφός τις ονόματι Απόλλων θεόθεν, ως είμαι, κινηθείς έκτισε τον εν Αθήναις ναών, γράψας εν αυτώ βωμώ Αγνώστω Θεώ. Εν τούτω τοίνυν συνήχθησαν οι πρώτοι των Ελλήνων φιλόσοφοι ερωτήσοντες αυτόν περί του ναού ων και τα ονόματα εισιν αυτά Τιτάν, Βίας, Σόλων, Χίλων, Θουκυδίδης, Μένανδρος και Πλάτων.
Σχετικά με την αυθεντικότητα ή οχι του κειμένου και πάλι δεν μπορώ να εκφέρω άποψη ,αλλά διαβάζοντας τα ονόματα των σοφών που αναφέρει βγαίνει το συμπέρασμα πως ΟΛΟΙ αυτοί οι σοφοί δεν ήταν δυνατόν να ρωτήσουν τον σοφό να τους προφητεύσει καθώς δεν ζούσαν την ίδια εποχή.
Ενδεικτικά αναφέρω :
Πλάτων (427 π.Χ.–347 π.Χ.)
Σόλων ( 639 - 559 π.Χ.)
Μένανδρος ( 342-292 π.Χ.)
Χίλων (600-520 π.Χ)
Spartan έγραψε:Το θέμα είναι να δούμε από πιο βαθιά σκόπευση το θέμα Ελληνισμού-Χριστιανισμού και την άρρηκτη ζεύξη τους
Mα,αδερφέ μου η ζεύξη που αναφέρεις ισχύει ακόμα και αν την αρνιούνται κάποιοι και την πολεμούν ή προσπαθούν να την διαβἀλλουν δεν χρειάζεται να καταφεύγουμε σε προφητείες και χρησμούς που ενδέχεται κάποιοι να μην ισχύουν.Την ζεύξη αυτήν την έχει μέσα του ο Έλληνας χιλιετίες,όποιοι την πολεμούν πολεμούν τον ευατό τους.
Spartan έγραψε:Όλοι αποτελούμε μέρος του Θεού! Ο Θεός είναι το Όλον, και μέσα στο Όλον είμαστε κι εμείς. Πόσο μάλλον όντα πνευματικά ανώτερα από μας όπως άγγελοι ή "δαίμονες" όπως πιστεύεις εσύ και πολλοί άλλοι για τους αρχαίους "θεούς". Μάλλον δεν ήταν όμως ούτε το ένα, ούτε το άλλο, αλλά τα όντα αυτά ονομάζονται στη Γέννεση στο βιβλίο του Ενώχ και αλλού ως "Νεφελίμ" που προέκυψαν από τη σαρκική ένωση αγγέλων και γυναικών- τα στοιχεία τα έχω παραθέσει, όποιος θέλει το ερευνεί.
Oχι,αδερφέ μου δεν είμαστε μέρος του Θεού,είμαστε τα παιδιά Του,αν είμασταν μέρος Του,ο Θεός θα σήμαινε οτι μερίζεται σε μέρη,άρα δεν είναι τέλειος.Αν εσύ δημιουργήσεις ενα αυτοκίνητο ,που είναι άλλη ουσία απο σένα,δεν αποτελεί μέρος δικό σου,αλλά κτίσμα σου.
Είμαστε μέρη του κόσμου που δημιούργησε ο Θεός,ο κόσμος όμως υφίσταται φθορά.Πως μπορεί ένα μέρος του Θεού να υφίσταται φθορά;
Στα περί ενώσεως,στα οποία διαφωνώ θα κρατήσω το μάλλον που αναφέρεις και ελπίζω σύντομα να καταλάβεις οτι αυτό δεν ισχύει.
Το θεωρώ μια απο τις παραπληροφορήσεις του συγγραφέως.
Spartan έγραψε:Αυτό όμως δεν ισχύει τότε για ΌΛΑ τα αρχαία κείμενα; Μόνο για τα Ελληνικά; Ο νοών νοείτω.
Αυτό το είπα για τους Σιβυλλικούς χρησμούς,όπως υπάρχουν σήμερα ψευδοπροφητείες ,έτσι υπήρχαν και ψευδοχρησμοί,όπως είπες προηγουμένως τα λαμόγια έχουν πολλά όπλα στην φαρέτρα τους και μιας και οι προφητείες και οι χρησμοί ευκόλως διαδίδονται είναι πιο εύκολη και η δημιουργία τους.
Φυσικά δεν ισχύει για όλα τα αρχαία ελληνικά κείμενα.