Ο επιχειρούμενος «εξελληνισμός» του Χριστού

1
Στη δίνη τού Εθνικισμού ο Χριστός και η Παναγία




Του π. Γ. Δ. Μεταλληνού



Πηγή: Ρεσάλτο τεύχος 40.

Αναδημοσίευση από:

Κώδικας: Επιλογή όλων

http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=3525




1. Ένα σύμπτωμα του νοσηρού εθνικισμού (υπάρχει και ο υγιής εθνισμός, η φιλοπατρία) είναι η προσπάθεια κάποιων κύκλων του νεοπαγανισμού να αποδειχθεί η (δήθεν) ελληνική καταγωγή του Χριστού, ώστε και η σωτηρία του κόσμου, όπως και αν την κατανοούν οι εκπρόσωποί τους, να αποδοθεί στον Ελληνισμό.

Σ' αντίθεση, λοιπόν, προς εκείνους τους νεοειδωλολάτρες, που με μανία αποκρούουν και απορρίπτουν κάθε τι το Χριστιανικό ψέγοντάς το με αποτροπιασμό ως «εβραϊκό», αυτοί τηρούν αυτή τη συγκαταβατική και διαλλακτική στάση, όχι φυσικά από ενδιαφέροντα σωτηριολογικά και θεολογικά, αλλά καθαρά εθνοφυλετικά, και κυρίως για την πολιτική εκμετάλλευση του Ελλαδικού Χριστιανισμού, ως Ορθοδοξίας, και την εξαπάτηση των αφελών.

Ο επιχειρούμενος «εξελληνισμός» του Χριστού συνδέεται από τους κύκλους αυτούς με την υποστήριξη της ελληνικής καταγωγής της Παναγίας, ώστε, εάν αποδειχθεί η ελληνική καταγωγή της, να συναχθεί και η ελληνικότητα του Χριστού! Ο Ελληνισμός όμως, που γέννησε και την καθαρά επιστήμη και διαμόρφωσε αρχές στην έρευνα αιώνιες και ακατάλυτες, δεν χρειάζεται την πλαστογράφηση της ιστορίας, για να μεγαλυνθεί, διότι ελληνική αρετή είναι η «ζήτησις της αληθείας» (Κλήμης ο Αλεξανδρεύς, +215 μ.Χ.) και δοξασμός του η αποδοχή και κήρυξή της στην Οικουμένη. Υπάρχουν βασικότατα επιχειρήματα, που βεβαιώνουν την εβραϊκή καταγωγή της Μαρίας, της μητέρας του Ιησού.

Η Παναγία υπήρξε Εβραία στην πίστη και Ισραηλίτισσα στην καταγωγή έστω και αν έζησε στην «Γαλιλαία των Εθνών» διότι:

α) Το όνομά της ΜΑΡΙΑ-ΜΑΡΙΑΜ-ΜΥΡΙΑΜ είναι καθαρά εβραϊκό. Αν δεν καταγόταν από Εβραίους γονείς και ήταν προσήλυτη στον Ιουδαϊσμό θα έφερε ελληνικό όνομα. Στο Λουκ. Ι, 27 αναφέρεται ρητά, ότι ήταν «εξ οίκου Δαβίδ», δηλαδή από την φυλή του Ιούδα (πρβλ. Λουκ. Ι, 32. 69 και Ρωμ. Ι,3). Μέχρι σήμερα στους Εβραίους η μητέρα ορίζει την καταγωγή και ο πατέρας το όνομα Μπεν, δηλαδή γιος του Τάδε. Π.χ. Μπεν Γκουριόν = /Γιός του Γκουριόν. Ελληνικά θα ήταν γκουριονίδης ή Γκουριονόπουλος).

β) Οι γονείς της Παναγίας έχουν και αυτοί καθαρά εβραϊκά ονόματα και ήσαν μάλλον Ιεροσολυμίτες. Τα ονόματά τους (Ιωακείμ και Άννα) παραδόθησαν από το (μη κανονικό, αλλά με πολλά αυθεντικά ιστορικά στοιχεία) «Πρωτευαγγέλιον του Ιακώβου» και δεν αμφισβητήθηκαν ποτέ στην αρχαιότητα.

γ) Ανατράφηκε στον χώρο του εβραϊκού Ναού, όπου την είχαν «τάξει» οι γέροντες γονείς της.

δ) Εξαδέλφη της ήταν η Ελισάβετ, μητέρα του Προδρόμου, καθαρά Εβραία «εξ οίκου Ααρών» (Λουκ. Ι, 5).

ε) Ο Ιωσήφ, ως πιστός Ιουδαίος («εξ οίκου Δαβίδ»/Ιούδα) δεν μπορούσε να μνηστευθεί εθνική γυναίκα, άρα και Ελληνίδα.

στ) Αν δεν ήταν Εβραία, δεν θα μπορούσε ποτέ να πει το «Ιδού, η δούλη Κυρίου», δηλαδή του Γιαχβέ.

ζ) Ο ύμνος της Μαρίας στο Λουκ. Ι, 46 επ. (τα Μεγαλυνάρια) πηγάζει από την Παλαιά Διαθήκη, που γνώριζε και διάβαζε η Μαρία.

η) Ως πιστή Εβραία η Μαρία «καθαρίζεται» στον Ναό των Ιεροσολύμων (Λουκ., 2, 22 επ.).

θ) Το ίδιο επιβεβαιώνουν και οι επισκέψεις της Μαρίας στον Ναό, στα Ιεροσόλυμα, για τον εορτασμό του (εβραϊκού) Πάσχα. Τον δωδεκαετή Ιησού αναζήτησε στον Ναό (Λουκ. 2, 40 επ.).

ι) Παρευρίσκεται στον γάμο της Κανά, σε περιβάλλον συγγενών της ή γνωστών, αλλά ομοπίστων της.

ια) Εβραϊκό είναι και το όνομα Ναζαρέτ. Οι Εβραίοι ήσαν μειοψηφία στην Γαλιλαία, αλλά συμπαγής και δυναμική. Ο «ζηλωτισμός» τους (κατά των εθνικών) από εκεί ξεκίνησε. Ο Ιωσήφ και η Μαρία ήσαν εσωτερικοί μετανάστες στην Γαλιλαία, η προέλευσή τους όμως ήταν από την Ιουδαία. Πήγαν στην Γαλιλαία, διότι εκεί υπήρχε μεγαλύτερη δυνατότητα ευρέσεως εργασίας.

ιβ) Σημαντικό μάλιστα είναι, ότι η ραβινική φιλολογία (το Ταλμούδ), που εξέμεσε τις μεγαλύτερες ύβρεις κατά της Παναγίας και του Ιησού Χριστού, δέχεται την Μαρία ως Εβραία.

ιγ) Αλλά και το Κοράνιο δέχεται την Μαρία Εβραία. Ουδείς στους αρχαίους αιώνες διανοήθηκε ποτέ, ότι η Μαρία δεν ήταν Εβραία, αλλά άλλης καταγωγής, εν προκειμένω ελληνικής. Απουσιάζει τελείως κάθε (σοβαρή και αξιόπιστη) σχετική μαρτυρία.



2. Ο εθνοφυλετισμός δεν έχει θέση στην Πίστη μας

Η σωτηρία (δυνατότητα ενώσεως του κτιστού με τον Άκτιστο Τριαδικό Θεό, εν Χριστώ) είναι υπεράνω καταγωγής, εθνικής ταυτότητας, πολιτισμού, διότι ο Θεός μας «πάντας ανθρώπους θέλει σωθήναι» (Α΄Τιμ. 2,4). Οι παλαιοδιαθηκικοί Προφήτες έσωσαν, στον λόγο και την βιοτή τους, τον δρόμο (την μέθοδο) προς την σωτηρία, αναμένοντας την σάρκωση-ενανθρώπιση του Μεσσία και ζώντας την άσαρκη επί γης παρουσία του. Σ' αυτή την παράδοση ανήκαν η Μαρία, ο Ιωσήφ, ο Πρόδρομος, οι Απόστολοι και όσοι άλλοι εκ των Ιουδαίων δέχθηκαν τον Χριστό ως τον αναμενόμενο Μεσσία. Σ' αυτή την παράδοση χωράει όλος ο κόσμος. Ο Χριστός γεννήθηκε εκεί, όπου όχι μόνο η προσδοκία του ήταν ισχυρότερη και διαρκής, αλλά και εκεί όπου η σχέση του με τους Δικαίους δεν διακόπηκε ποτέ, δηλαδή στα όρια του εβραϊσμού. Βέβαια και στον εθνικό κόσμο υπήρξαν πρόσωπα που έζησαν με την «προσδοκία» του Λυτρωτή (πρβλ. Γεν. 49, 10), έχοντας στην καρδιά τους, λόγω της καθαρότητάς της, τον «σπερματικό Λόγο» (άγιος Ιουστίνος, πλατωνικός φιλόσοφος και μάρτυρας της Πίστεως, β΄ αι. μ.Χ.). Όλοι αυτοί συμπεριλαμβάνονται στη «Παλαιά Διαθήκη» και όχι μόνον Εβραίοι. Άλλωστε, ο οποιοσδήποτε επεκτατισμός και η διάθεση κυριαρχίας δεν ανταποκρίνεται στο γνήσιο πνεύμα της Παλαιάς Διαθήκης, αλλά συνδέεται με την διαστροφή του αυθεντικού εβραϊσμού, που γέννησε τον «σιωνισμό», ως ιουδαϊκό ιμπεριαλισμό, στη εποχή του Χριστού κυρίως (Φαρισαϊσμός). Ο Αβραάμ στάλθηκε από τα βάθη της Μέσης Ανατολής προς τα παράλια, για την εξάπλωση της αληθινής πίστεως, της μονοθεϊας, και την πρόσκληση όλων των λαών στην αληθινή σχέση με τον Θεό. Γι' αυτό και ο Θεός δεν τον στέλνει εκεί ως κατακτητή και κυρίαρχο, αλλά του λέγει: «Εν σοι ενευλογηθήσονται πάσαι αι φυλαί της γης». Ως φωτιστή του κόσμου δηλαδή στην αληθινή πίστη (Γεν. 12,3).

Η στενή ιουδαϊκή (φαρισαϊκή) εθνικιστική παράδοση, που επιβίωσε ως σήμερα, δυστυχώς, δεν έχει σχέση με την προφητική, που στην ιστορία της «θείας οικονομίας» (της ανάπτυξης του σχεδίου του Θεού για την σωτηρία) είναι χριστιανική. σ' αυτήν, την προφητική παράδοση, θεμελιώνεται και η σχέση χριστιανισμού-εβραϊσμού. Η Π. Διαθήκη προσεγγίζεται και κατανοείται μόνο μέσα από την Καινή. Όπως είπε ο ι. Αυγουστίνος (4-5ος αι.): «Η Καινή Διαθήκη κρύπτεται στη Παλαιά και η Παλαιά Διαθήκη αποκαλύπτεται στην Καινή». Γι' αυτό οι Προφήτες της Π. Διαθήκης καταδικάζουν, ελέγχουν και απορρίπτουν κάθε αντιπνευματική τάση στον Ιουδαϊσμό («ψευδής» ιουδαϊσμός). Αυτό κάνει και ο Χριστός στη φοβερή κριτική του απέναντι στον αντιπροφητικό ιουδαϊσμό (κυρίως στο Κατά Ιωάννην Ευαγγέλιο) και οι Απόστολοι (Στέφανος, Παύλος κ.λπ.).

3. Πρέπει, εξ άλλου, να κατανοηθεί από τους καλοπροαίρετους νεοπαγανιστές, ότι κάθε προσπάθεια να κλεισθεί και περιορισθεί ο Χριστός σε ένα έθνος, πρώτα παραβλέπει την «εκ Πνεύματος Αγίου και Μαρίας της Παρθένου», την υπερφυσική, δηλαδή, σύλληψή του και υποτιμά ή και αρνείται την θεότητά του.

Ο Χριστός ως «Σωτήρ πάντων ανθρώπων» (Α΄ Τιμ. 4, 10), δεν κλείνεται σε ένα Έθνος, διότι ανήκει σ' όλο τον κόσμο, προσφέροντας σε κάθε άνθρωπο την δυνατότητα σωτηρίας. Και όπως ασχολίαστα χρησιμοποιούμε την πενικιλίνη, χωρίς να ενοχλούμεθα από την (σκωτσέζικη) καταγωγή του εφευρέτου της (Αλ. Φλέμιγκ), κατ' ανάλογο τρόπο δεν ενοχλούμεθα από την εβραϊκή καταγωγή του Χριστού, ως ανθρώπου. Όπως ελέχθη, μόνο στην εβραϊκή κοινωνία μπορούσε να γεννηθεί σαρκούμενος ο Μεσσίας, εκεί όπου και αναμενόταν και οι πιστοί στην μεσσιανική παράδοση (προφήτες) ετοιμάζονταν, με την πνευματική ζωή τους για την υποδοχή του.

Είναι δε χαρακτηριστική μία συκοφαντία του εβραϊκού Ταλμούδ (= συναγωγή ερμηνειών ραββίνων του ιουδαϊσμού με έντονο αντιχριστιανικό και ρατσιστικό χαρακτήρα· οι μη Εβραίοι/Ιουδαίοι αποκαλούνται σ' αυτό γκοϊμ, δηλαδή κτήνη), που την αντέγραψαν και άλλοι αντιχριστιανοί συγγραφείς, θεωρούν τον Ιησού νόθο, που δήθεν συνέλαβε η νεαρή Μαρία από τον στρατιώτη Πανθήρα. Και οι μεν Ιουδαίοι χρησιμοποιούν το «επιχείρημα» αυτό, για να αρνηθούν την εβραϊκή καταγωγή του Ιησού. Οι νεοπαγανιστές μας όμως συχνά καταφεύγουν στο ίδιο «επιχείρημα», ή για να υποτιμήσουν τον Χριστό ή για να επιβάλουν την (δήθεν) ελληνική καταγωγή του.

Το ερώτημα όμως είναι: Είναι ανάγκη να καταφεύγει ο Ελληνισμός στην πλαστογράφηση της ιστορίας, για να προσθέσει κάτι στο κύρος του; Η ιδιοποίηση του Χριστού εθνικά δεν προσθέτει τίποτε στον Ελληνισμό. Αρκεί σ' αυτόν ότι δοξάσθηκε από τον Χριστό, ως φορέας και ο πιστότερος απόστολος του ευαγγελίου του, με την ελληνική γλώσσα. Αυτή είναι η μεγαλύτερη εν Χριστώ δόξα του Ελληνισμού στην ιστορία, διότι μέσω αυτής ο Ελληνισμός υπερβαίνει την ιστορία, ως η ανθρώπινη φύση στην θεανθρώπινη ένωση της Ορθοδοξίας, με αιώνια κεφαλή Θεό και Σωτήρα τον Ιησού Χριστό.
«Γνώσεσθε την αλήθειαν και η αλήθεια ελευθερώσει υμάς»

O Ιησούς ήταν Εβραίος ή οχι;

2
Οι Χριστιανοί έχουν εξαπατηθεί από την μεγαλύτερη φάρσα σε όλη την ιστορία, από τους επονομαζόμενους Εβραίους. Αυτό θεωρείται πλέον αποτελεσματικό όπλο τους. Σε κανένας από τα χειρόγραφα του πρωτοτύπου Παλαιά ή την Καινή Διαθήκη ο Ιησούς περιγράφεται ή αναφέρεται ως «Εβραίος».

Ο όρος προέρχεται από το τέλος του δέκατου όγδοου αιώνα, ως σύντμηση του όρου Judean και αναφέρεται σε ενα κάτοικο της Ιουδαίας χωρίς αναφορά σστη φυλή ή τη θρησκεία, ακριβώς όπως ο όρος «Texan" περιγράφει ένα πρόσωπο που μένει στο Τέξας .Παρά την μεγάλη προσπάθεια προπαγάνδας των λεγόμενων «Εβραίων», που ήταν σε θέση να αποδείξει στην ιστορία ότι υπάρχει μία αναφορά, πριν από την εν λόγω περίοδο, μιας θρησκείας φυλής ή εθνικότητας, τα οποία αναφέρονται ως «Εβραίος».

Η θρησκευτική αίρεση στην Ιουδαία, την εποχή του Ιησού, που αυτοαποκαλούνταν «Εβραίοι» και σήμερα αναφέρουμε ως «Εβραίοι», ήταν γνωστοί ως "Φαρισαίοι". "Ιουδαϊσμός" σήμερα και "φαρισαϊσμός» στην εποχή του Ιησού είναι το ίδιο .

Ήταν οι Χαζάροι που υιοθέτησαν την θρησκεία των Φαρισαίων, τον Ταλμουδισμό, που αναφέρονται να έχει την εβραϊκή θρησκεία. Είναι οι Χαζάροι, οι οποίοι ήρθαν από τον Καύκασο, οι οποίες καταλαμβάνουν το Ισραήλ σήμερα.

phpBB [video]



Συγνώμη,αλλά το κείμενο είναι απο μετάφραση του Google.

Re: O Ιησούς δεν ήταν Εβραίος

4
Ούτε και οι μαθητες του ηταν Εβραίοι για να λέμε την αλήθεια,γενικως αμα ψάξει κανεις βρίσκει πάρα πολλα για το οτι ο Ιησους δεν ήταν Εβραιος ,βεβαια δεν κανει να τα λεμε γιατι ετσι καταρίπτεται και το περι ιουδαιοχριστινιακου πολιτισμου.Δυστυχως παρα πολλά έχουν αλλοιωθει και μεσα στην Καινη Διαθήκη την ίδια,και καποια αποσματα λείπουν.
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !

Re: O Ιησούς δεν ήταν Εβραίος

5
dominique έγραψε:Ούτε και οι μαθητες του ηταν Εβραίοι για να λέμε την αλήθεια,γενικως αμα ψάξει κανεις βρίσκει πάρα πολλα για το οτι ο Ιησους δεν ήταν Εβραιος ,βεβαια δεν κανει να τα λεμε γιατι ετσι καταρίπτεται και το περι ιουδαιοχριστινιακου πολιτισμου.
Πρέπει να γνωρίζουμε ιστορία...
Δυστυχως παρα πολλά έχουν αλλοιωθει και μεσα στην Καινη Διαθήκη την ίδια,και καποια αποσματα λείπουν.
Ντομινίκ, όντως υπάρχει ένα εκτεταμένο κόψιμο και ράψιμο της Καινής Διαθήκης...που πάντοτε με προβλημάτιζε...

Δεχόμαστε ότι οι συγγραφείς είναι θεόπνευστοι...Τα κείμενα τους τέλος πάντων...

Μετά, μέχρι και το τέλος του 4ου αιώνα, έρχονται διάφοροι κώδικες, κανόνες, πατέρες της Εκκλησίας και αποφαίνονται (με τη βοήθεια του Αγίου Πνεύματος πάντα) ποιός από όλους είναι κανονικός θεόπνευστος και ποιός όχι...

Προφανώς ούτε το "Άγιο Πνεύμα" βοηθάει, γιατί, για το Ευαγγέλιο του Ιούδα, τέσσερις είπαν ΟΧΙ, τέσσερις είπαν ΝΑΙ και δύο είπαν ΔΓ/ΔΑ !!!

Ο Μ. Αθανάσιος (367 μ.Χ.) το θεωρεί κανονικό, όπως και ο αμνός !
:541

Δείτε τον πίνακα εδώ http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9A%CE% ... E%BA%CE%B7
Η γνώμη είναι σαν την κ*λ*τρυπίδα...Όλοι έχουν από μία! Κι οι εξουσιαστές...αυτοί που διαμορφώνουν τις απόψεις της μάζας...έχουν προωθήσει την ιδέα ότι "κάθε άποψη είναι σεβαστή"...Κι έπεισαν τον κάθε ηλίθιο στον πλανήτη, να ταμπουρωθεί πεισματικά και με φανατισμό...πίσω από την υποβολιμιαία..."προσωπική" του άποψη ! 

Re: O Ιησούς δεν ήταν Εβραίος

6
KostasL έγραψε:

Πρέπει να γνωρίζουμε ιστορία...
Πρέπει να μάθουμε να την ψάχνουμε και να μην δεχόμαστε όποια μας πασάρουν,αμα ψάχναμε δεν θα υπήρχαν τόσες διαμάχες.

Το κόψιμο και ράψιμο δεν εννοούσα αυτων των πατέρων της Εκκλησιας,υπάρχουν και πολλά αλλα κείμενα που δεν μπηκαν στην καινη διαθηκη ,τα λεγομενα απόκρυφα,που περιεχουν ιστορικες πληροφοριες.
Εννοούσα το κόψιμο αποσπασμάτων μέσα στα κείμενα,τα οποία δεν ξέρω αμα έγιναν απο τους πατερες της εκκλησιας ή καποιους αλλους που ηθελαν να κρυψουν κατι αλλο.
Το κείμενο στο οποιο αναφερεσαι δεν ειναι το ευαγγελιο του Ιουδα του γνωστου,είναι επιστολή η οποία υπάρχει μεσα στην Καινη Διαθηκη πριν την αποκάλυψη.
Το ευαγγελιο του Ιουδα προσωπικα το θεωρω ψευτικο!
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !

Re: O Ιησούς δεν ήταν Εβραίος

7
Απο οτι γνωριζω εγω και ενας Ρωσσος επιστημονας επισης μας λεει οτι σε εκεινη την περιοχη ζουσαν Ελληνες και οτι ο ΙΩΣΗΦ και η ΜΑΡΙΑ ηταν Ελληνες....και οι μαθητες του ΙΗΣΟΥ επισης...
<<ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΚΟΤΟΣ ΔΕΝ ΣΚΕΠΑΖΕΙ ΟΥΔΕΝ ΑΠΟ ΣΟΥ ΚΑΙ Η ΝΥΞ ΛΑΜΠΕΙ ΩΣ Η ΗΜΕΡΑ ΕΙΣ ΣΕ ΤΟ ΣΚΟΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΩΣ ΤΟ ΦΩΣ>>

Re: O Ιησούς δεν ήταν Εβραίος

8
Τι είναι αυτά που λέτε; :down1 :down1 :down1

Όπως προφητεύθηκε, έτσι κι έγινε.
Ο Ιησούς Χριστός μας, προήλθε από το γένος του Δαβίδ και από τη φυλή του Ιούδα.

Φυσικά και "είναι Εβραίος". Και αυτό σε εισαγωγικά διότι ο Θεός δε μπορεί να έχει φυλή, είναι για όλους τους ανθρώπους.

Έτσι και αγαπά το ίδιο όλα του τα παιδιά: Ισραηλινούς, Έλληνες, Αλβανούς, Πακιστανούς.
Το ίδιο ωφείλει να κάνει κάθε Χριστιανός.

Όσον αφορά την καινή διαθήκη, οι ορθόδοξοι πιστεύουμε έκεινα τα οποία μας έδωσαν οι Πατέρες της Εκκλησίας. Αν αρχίσουμε να αμφισβητούμε τη γνησιότητα της, τότε χάνεται όλο το οικοδόμημα της θρησκείας μας.

Re: O Ιησούς δεν ήταν Εβραίος

9
Όπως προφητεύθηκε, έτσι κι έγινε.
Ο Ιησούς Χριστός μας, προήλθε από το γένος του Δαβίδ και από τη φυλή του Ιούδα.
Δε χρειαζόταν συστατικές από προφήτες...υποθέτω...Ούτε αποτελεί τεκμηρίωση, το υποτιθέμενο γενεαλογικό δέντρο...
Φυσικά και "είναι Εβραίος". Και αυτό σε εισαγωγικά διότι ο Θεός δε μπορεί να έχει φυλή, είναι για όλους τους ανθρώπους.
Ο πατέρας του, από που ήταν ? :hmmm Σωστά συμπεραίνεις !
Έτσι και αγαπά το ίδιο όλα του τα παιδιά: Ισραηλινούς, Έλληνες, Αλβανούς, Πακιστανούς.
Το ίδιο ωφείλει να κάνει κάθε Χριστιανός.
Η καρδιά του χριστιανισμού είναι αυτό !
Όσον αφορά την καινή διαθήκη, οι ορθόδοξοι πιστεύουμε έκεινα τα οποία μας έδωσαν οι Πατέρες της Εκκλησίας. Αν αρχίσουμε να αμφισβητούμε τη γνησιότητα της, τότε χάνεται όλο το οικοδόμημα της θρησκείας μας.
Τα γεγονότα αμφισβητούν, εγώ κοιτάζω προβληματισμένος...
Η γνώμη είναι σαν την κ*λ*τρυπίδα...Όλοι έχουν από μία! Κι οι εξουσιαστές...αυτοί που διαμορφώνουν τις απόψεις της μάζας...έχουν προωθήσει την ιδέα ότι "κάθε άποψη είναι σεβαστή"...Κι έπεισαν τον κάθε ηλίθιο στον πλανήτη, να ταμπουρωθεί πεισματικά και με φανατισμό...πίσω από την υποβολιμιαία..."προσωπική" του άποψη ! 
Απάντηση

Επιστροφή στο “Eλληνισμός-Χριστιανισμός”

cron