Re: Περί των λεγομένων «Σιβυλλικών χρησμών».

10
GLADIATOR έγραψε: ΠΗΓΗ
Μέγας Αθανάσιος, Β’ Τόμος πατρολογίας Στυλιανού Παπαδόπουλου.
Δεν κατάλαβες, αναφέρομαι στις πηγές που χρησιμοποίησε ο Παπαδόπουλος για να πει ότι υπάρχουν ισχυρές αποδείξεις για αυτό που υποστηρίζει. Δηλαδή τις επιμέρους μέσα στο βιβλίο. Χωρίς αυτές τις "ισχυρές" αποδείξεις τότε δεν στέκει τίποτα από όσα επικαλείται.
GLADIATOR έγραψε: όταν μιλάμε για ανακρίβεια
εννούμε ανακρίβεια..
σχετική δεν υπάρχει.
Αν θέλεις διάβασε λεπτομερέστερα εδώ
http://exprotestant.blogspot.gr/2013/12 ... st_11.html
Σώπασε καλέ, μη μου το λες :happy2 , τόσα ξέρεις τόσα λες, το διάβασα λες να μη το διάβασα, αναφέρεται σε 12θειστικά επιχειρήματα και Ολύμπιους θεούς. Αυτά δεν αναιρούν το γεγονός ότι υπήρχε μονοθεϊσμός στην αρχαιότητα.
GLADIATOR έγραψε: δαίμονες και Χριστός δεν συμβαδίζουν
οι Ολύμπιοι(δαίμονες)δηλαδή όπως τους
αποκαλούν οι Πατέρες μας,
Μ.Αθάνάσιος,Χρυσόστομος και Ιωάννης Δαμασκηνός
δεν συμβαδίζουν.
Αυτά λέγει η Ορθόδοξη Εκκλησία και οι κανόνες της
και αυτά ακολουθούμε ημείς..
Αν είσαι Ορθόδοξος κάνε υπακοή στην εκκλησία και άσε τους δαίμονες με τους δαίμονες....
Βρε άνθρωπε του μεσαίωνα, δεν έχουν καμία σχέση οι δαίμονες στους οποίους αναφέρονται οι Πατέρες της εκκλησίας μας και οι Ολύμπιοι όπως τους νοούσαν και που κατασκευάστηκαν μεταξύ 1αιώνα π.Χ. -3 αιώνα μ.Χ. με αυτά που συζητάμε.

Ο Ασκληπιός δεν ήταν δαίμονας, ούτε ο απόγονος της γραμμής του Ασκληπιού ο Ιπποκράτης ήταν δαίμονας, πότε θα ξεκολλήσεις επιτέλους ; Ο χριστιανός μπορεί να είναι ταυτόχρονα εν Χριστό και ταυτόχρονα να έχει ιατρο-φαρμακευτική περίθαλψη. Για αυτό και ο Μέγας Αθανάσιος όπως και πολλοί άλλοι αναφέρονται σε αυτά τα πρόσωπα ως σοφούς.

Με την ίδια λογική (σου) μη ξαναπατήσεις σε ιατρό αφού η ιατρική δόθηκε από τον Ασκληπιό και μην ξαναπατήσεις σε καλλιτεχνική εκδήλωση αφού αυτά προέρχονται από τις Μούσες. Επίσης μην ξανακούσεις μουσική (συμπεριλαμβανομένου της Βυζαντινής) αφού αυτή προέρχεται από την αρμονία του Πυθαγόρα και μην ξαναλάβεις μέρος σε δημοκρατικές διαδικασίες αφού αυτή θεμελιώθηκε στην Αθήνα από σατανιστές και δαιμονολάτρεις του αρχαίου κόσμου (κατ εσένα πάντα).
GLADIATOR έγραψε: Για τον αρχαίο εθνικό κόσμο.

«[..] εικότως ο Παύλος, αιτιώμενος τους Έλληνας, ότι την αρμονίαν και την τάξιν της κτίσεως θεωρούντες ου διανοούνται περί του εν αυτή Δημιουργικού Λόγου [..]» (ΕΠΕ 2, σελ. 60).

Όχι μόνο περί της ενανθρώπησης του Θεού Λόγου δια της Παρθένου δεν ήξεραν, αλλά ούτε καν την ύπαρξή του. Ο Μ. Αθανάσιος, δεν αναγνωρίζει καμία γνώση, έστω και «σπερματικά», περί του δημιουργού Θεού Λόγου στον εθνικό κόσμο.
Στον εθνικό κόσμο όχι στον φιλοσοφικό. Ο εθνικός αναφέρεται στον Ελληνορωμαϊκό "εθνικό" κόσμο του 1αιώνα μ.Χ. και όχι στη φιλοσοφική τάση του 4-5 αιώνα π.Χ. εάν δε μπορείς να καταλάβεις την διαφορά τότε είναι λογικό να διαστρεβλώνεις τους λόγους του Παύλου και να λες αρλούμπες.
GLADIATOR έγραψε: «[..] Ελλήνων γαρ ιδία ταύτα, ώστε γενητήν εισάγειν Τριάδα και τοις γενητοίς αυτήν συνεξισάζειν. Των γαρ γενητών εστίν ελλείψεις και προσθήκας δέχεσθαι, Χριστιανών δε η πίστις άτρεπτον και τελείαν και αεί ωσαύτως έχουσαν την μακαρίαν οίδε Τριάδα, και ούτε πλέον τι τη Τριάδι προστίθησιν [..]» (ΕΠΕ 2, σελ. 80).
Ωραία τα χρησιμοποιείς όλα αυτά ώστε να μειώσεις τον Ελληνισμό υπέρ του Χριστιανισμού και μετά να περάσεις με την ησυχία σου τις Φαρισαϊκές σου μανίες και δεισιδαιμονίες , αλλά ξεχνάς ότι μιλάς με Έλληνα Χριστιανό του 21 αιώνα και αναφέρεσαι σε "Ελλήνων γαρ ιδία ταύτα" του 1 αιώνα . Μην επικολλάς λοιπόν ότι βρεις που κουμπώνει ωραία και νομίζεις ότι έχει πει κάτι. :χουχου Σκέψου πρώτα αν αυτό που τοποθετείς στέκει ή όχι. Για παράδειγμα ο Δημιουργός είναι Αγέννητος στην Πυθαγόρεια φιλοσοφία άρα πως "γενητήν εισάγειν Τριάδα" ;
Προφανώς αναφέρεται σε κάτι άλλο (στην εθνική κοσμοθεωρία). Γιαυτό σου λέω ξύπνα, και δες την αλήθεια σφαιρικά και ολοκληρωτικά και μην λαμβάνεις μονομερώς τα πράγματα.

http://www.oodegr.com/neopaganismos/fil ... ities1.htm
http://www.impantokratoros.gr/neopagani ... oi.el.aspx
_____________________________________________
Στον διάλογο «Αλκιβιάδης δεύτερος», συμβουλεύει ο (Πλατωνικός) Σωκράτης τον Αλκιβιάδη, που ετοιμαζόταν για μια θυσία:

Σωκράτης: «Είναι ανάγκη λοιπόν να περιμένει κανείς μέχρι να μάθει πώς πρέπει στους θεούς και στους ανθρώπους να συμπεριφέρονται»

Αλκιβιάδης: «Πότε λοιπόν θάρθει αυτή η ώρα Σωκράτη, και πού είναι αυτός που θα μας διδάξει; Γιατί νομίζω με πολλή χαρά θάβλεπα αυτόν τον άνθρωπο, ποιος είναι».

Σωκράτης: «Αυτός που νοιάζεται για σένα, αλλά μου φαίνεται, όπως στον Διομήδη λέει ο Όμηρος ότι η Αθηνά αφαίρεσε την αχλύν, για να ξεχωρίζει καλά τον θεό ή τον άνθρωπο, έτσι και σε σένα πρέπει πρώτον μεν από την ψυχή την αχλύν αφού αφαιρέσει, που τώρα υπάρχει, τότε ήδη να σου προσφέρει αυτά, με τα οποία πρόκειται να γνωρίζεις τι είναι κακό και τι είναι καλό, γιατί τώρα δεν μου φαίνεται πως θα μπορέσεις»

Και όχι μόνο ξεκαθαρίζει ότι «περιμένει να έρθει κάποιος μπορεί να μας διδάξει» όσα η φιλοσοφία δεν μπορεί, «κάποιον που ενδιαφέρεται», αλλά επίσης προφητεύει ότι δια του Θεού μόνο γίνεται ο άνθρωπος να απολυτρωθεί από την αμαρτία:
«Τοιούτος ουν άλλος ου ραδίως υμίν γενήσεται, ω άνδρες, αλλ' εάν εμοί πείθησθε, φείσεσθε μου, υμείς δ' ίσως ταχ' αν αχθόμενοι, ώσπερ οι νυστάζοντες εγειρόμενοι, κρούσαντες αν με, πειθόμενοι Ανύτω ραδίως αν αποκτείναιτε, είτα τον λοιπόν βίον καθεύδοντες διατελεοίτ' αν, ει μη τινα άλλον ο Θεός υμίν επιπέμψειε κηδόμενος υμών» (πλάτων Απολ. Σωκρ ιη΄)

Σαφέστατα λοιπόν, εδώ ο Σωκράτης, μίλησε για «κάποιον άλλον, που ο Θεός θα στείλει στους ανθρώπους μετά τη δική του εκτέλεση». Λοιπόν, εμείς τα λέμε ή ο Σωκράτης; Αυτός τίμησε τον εαυτό του προφητεύοντας για τον Χριστό. Και όχι μόνο ο Σωκράτης προφήτεψε για τον Χριστό, αλλά και ο Αισχύλος στον «Προμηθέα Δεσμώτη». Όταν ο Χριστός μίλησε στον Παύλο, από τον Προμηθέα Δεσμώτη του μίλησε, και όλα αυτά του θύμισε. Γιατί ο Παύλος ήταν γνώστης των Ελληνικών κειμένων.

Πιθανόν ο Παύλος τότε να θυμήθηκε και το εξής απόσπασμα του Προμηθέα Δεσμώτη: Όταν ο Δίας τιμωρεί τον Προμηθέα επειδή ο Προμηθέας έκανε καλό στους ανθρώπους, ενώ οι άλλοι «θεοί» φθονούσαν την ευτυχία τών ανθρώπων, ο Προμηθέας «φτύνει» και τον Δία και τον απεσταλμένο του τον Ερμή, με τα εξής λόγια: «Απλώ λόγω τους πάντας εχθαίρω θεούς». (Αισχ. Προμηθέας δ΄, στ. 975). Εκεί λοιπόν, ο Αισχύλος δια στόματος Ερμή, πετάει την εξής προφητεία στους στίχους 1026-1028:

«Σ' αυτά τα βάσανά σου τέρμα κανένα να μην περιμένεις πριν να φανεί και να θελήσει κάποιος απ' τους θεούς να πάρει τα βάσανά σου επάνω του και να πάει στον σκοτεινό Άδη στα σκοτεινιασμένα βάθη του Ταρτάρου».

Πρόσεξε προφητεία! Προδιέγραψε εδώ ο Αισχύλος, τη βούληση του Θεού Λόγου, του Ιησού Χριστού, να πάρει πάνω του τα βάσανά μας, και να κατεβεί ως τον Άδη με τη σταυρική του θυσία για να μας σώσει!

Όμως δεν τελειώνει εδώ το θέμα. Ο Αισχύλος κάνει μια ακόμα πιο εντυπωσιακή προφητεία για τον Ιησού Χριστό, αυτή τη φορά μέσα από τα λόγια του Προμηθέα, σε διάλογό του με την ΠΑΡΘΕΝΑ Ιώ:

ΙΩ: «Ποιος είναι που θα σε λύσει χωρίς τη θέληση του Δία;»
ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ: «Ένας από τους δικούς σου απογόνους πρέπει να είναι».
ΙΩ: «Πώς είπες; Αλήθεια δικό μου παιδί θα σ' απαλλάξει απ' τα βάσανα;»
ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ: «Τρίτης γενιάς γέννημα θα είναι μετά από δέκα γενιές».

Προσέξτε! Εδώ ο Αισχύλος, σε ανύποπτο χρόνο, δηλώνει ότι από την ΠΑΡΘΕΝΟ θα γεννηθεί μετά από 13 γενιές Ο ΣΩΤΗΡΑΣ, που θα ενεργήσει χωρίς τη θέληση του Δία (!!!) Πότε δηλαδή;

Τα 450 - 460 που χωρίζουν την παράσταση του Αισχύλου για τον Προμηθέα Δεσμώτη από τη γέννηση του Ιησού Χριστού, χωράνε ΑΚΡΙΒΩΣ 13 ΓΕΝΙΕΣ.

Οι αρχαίοι Έλληνες φιλόσοφοι τίμησαν τη σοφία τους με προφητείες για τον Χριστό. Αντιθέτως, οι σημερινοί παγανιστές, ατιμάζουν τον εαυτό τους αρνούμενοι βεβαιωμένες αλήθειες, που μαρτυρήθηκαν από αυτόπτες μάρτυρες, με τίμημα τη ζωή τους!

:clap
κατάλαβες τώρα τη διαφορά ; ξύπνα και πάψε να πολεμάς τον υγιή Ελληνισμό γιατί ζημιώνεσαι.
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: Περί των λεγομένων «Σιβυλλικών χρησμών».

11
LAPTONAS έγραψε:
GLADIATOR έγραψε: ΠΗΓΗ
Μέγας Αθανάσιος, Β’ Τόμος πατρολογίας Στυλιανού Παπαδόπουλου.
Δεν κατάλαβες, αναφέρομαι στις πηγές που χρησιμοποίησε ο Παπαδόπουλος για να πει ότι υπάρχουν ισχυρές αποδείξεις για αυτό που υποστηρίζει. Δηλαδή τις επιμέρους μέσα στο βιβλίο. Χωρίς αυτές τις "ισχυρές" αποδείξεις τότε δεν στέκει τίποτα από όσα επικαλείται.
GLADIATOR έγραψε: όταν μιλάμε για ανακρίβεια
εννούμε ανακρίβεια..
σχετική δεν υπάρχει.
Αν θέλεις διάβασε λεπτομερέστερα εδώ
http://exprotestant.blogspot.gr/2013/12 ... st_11.html
Σώπασε καλέ, μη μου το λες :happy2 , τόσα ξέρεις τόσα λες, το διάβασα λες να μη το διάβασα, αναφέρεται σε 12θειστικά επιχειρήματα και Ολύμπιους θεούς. Αυτά δεν αναιρούν το γεγονός ότι υπήρχε μονοθεϊσμός στην αρχαιότητα.
GLADIATOR έγραψε: δαίμονες και Χριστός δεν συμβαδίζουν
οι Ολύμπιοι(δαίμονες)δηλαδή όπως τους
αποκαλούν οι Πατέρες μας,
Μ.Αθάνάσιος,Χρυσόστομος και Ιωάννης Δαμασκηνός
δεν συμβαδίζουν.
Αυτά λέγει η Ορθόδοξη Εκκλησία και οι κανόνες της
και αυτά ακολουθούμε ημείς..
Αν είσαι Ορθόδοξος κάνε υπακοή στην εκκλησία και άσε τους δαίμονες με τους δαίμονες....
Βρε άνθρωπε του μεσαίωνα, δεν έχουν καμία σχέση οι δαίμονες στους οποίους αναφέρονται οι Πατέρες της εκκλησίας μας και οι Ολύμπιοι όπως τους νοούσαν και που κατασκευάστηκαν μεταξύ 1αιώνα π.Χ. -3 αιώνα μ.Χ. με αυτά που συζητάμε.

Ο Ασκληπιός δεν ήταν δαίμονας, ούτε ο απόγονος της γραμμής του Ασκληπιού ο Ιπποκράτης ήταν δαίμονας, πότε θα ξεκολλήσεις επιτέλους ; Ο χριστιανός μπορεί να είναι ταυτόχρονα εν Χριστό και ταυτόχρονα να έχει ιατρο-φαρμακευτική περίθαλψη. Για αυτό και ο Μέγας Αθανάσιος όπως και πολλοί άλλοι αναφέρονται σε αυτά τα πρόσωπα ως σοφούς.

Με την ίδια λογική (σου) μη ξαναπατήσεις σε ιατρό αφού η ιατρική δόθηκε από τον Ασκληπιό και μην ξαναπατήσεις σε καλλιτεχνική εκδήλωση αφού αυτά προέρχονται από τις Μούσες. Επίσης μην ξανακούσεις μουσική (συμπεριλαμβανομένου της Βυζαντινής) αφού αυτή προέρχεται από την αρμονία του Πυθαγόρα και μην ξαναλάβεις μέρος σε δημοκρατικές διαδικασίες αφού αυτή θεμελιώθηκε στην Αθήνα από σατανιστές και δαιμονολάτρεις του αρχαίου κόσμου (κατ εσένα πάντα).
GLADIATOR έγραψε: Για τον αρχαίο εθνικό κόσμο.

«[..] εικότως ο Παύλος, αιτιώμενος τους Έλληνας, ότι την αρμονίαν και την τάξιν της κτίσεως θεωρούντες ου διανοούνται περί του εν αυτή Δημιουργικού Λόγου [..]» (ΕΠΕ 2, σελ. 60).

Όχι μόνο περί της ενανθρώπησης του Θεού Λόγου δια της Παρθένου δεν ήξεραν, αλλά ούτε καν την ύπαρξή του. Ο Μ. Αθανάσιος, δεν αναγνωρίζει καμία γνώση, έστω και «σπερματικά», περί του δημιουργού Θεού Λόγου στον εθνικό κόσμο.
Στον εθνικό κόσμο όχι στον φιλοσοφικό. Ο εθνικός αναφέρεται στον Ελληνορωμαϊκό "εθνικό" κόσμο του 1αιώνα μ.Χ. και όχι στη φιλοσοφική τάση του 4-5 αιώνα π.Χ. εάν δε μπορείς να καταλάβεις την διαφορά τότε είναι λογικό να διαστρεβλώνεις τους λόγους του Παύλου και να λες αρλούμπες.
GLADIATOR έγραψε: «[..] Ελλήνων γαρ ιδία ταύτα, ώστε γενητήν εισάγειν Τριάδα και τοις γενητοίς αυτήν συνεξισάζειν. Των γαρ γενητών εστίν ελλείψεις και προσθήκας δέχεσθαι, Χριστιανών δε η πίστις άτρεπτον και τελείαν και αεί ωσαύτως έχουσαν την μακαρίαν οίδε Τριάδα, και ούτε πλέον τι τη Τριάδι προστίθησιν [..]» (ΕΠΕ 2, σελ. 80).
Ωραία τα χρησιμοποιείς όλα αυτά ώστε να μειώσεις τον Ελληνισμό υπέρ του Χριστιανισμού και μετά να περάσεις με την ησυχία σου τις Φαρισαϊκές σου μανίες και δεισιδαιμονίες , αλλά ξεχνάς ότι μιλάς με Έλληνα Χριστιανό του 21 αιώνα και αναφέρεσαι σε "Ελλήνων γαρ ιδία ταύτα" του 1 αιώνα . Μην επικολλάς λοιπόν ότι βρεις που κουμπώνει ωραία και νομίζεις ότι έχει πει κάτι. :χουχου Σκέψου πρώτα αν αυτό που τοποθετείς στέκει ή όχι. Για παράδειγμα ο Δημιουργός είναι Αγέννητος στην Πυθαγόρεια φιλοσοφία άρα πως "γενητήν εισάγειν Τριάδα" ;
Προφανώς αναφέρεται σε κάτι άλλο (στην εθνική κοσμοθεωρία). Γιαυτό σου λέω ξύπνα, και δες την αλήθεια σφαιρικά και ολοκληρωτικά και μην λαμβάνεις μονομερώς τα πράγματα.

http://www.oodegr.com/neopaganismos/fil ... ities1.htm
http://www.impantokratoros.gr/neopagani ... oi.el.aspx
_____________________________________________
Στον διάλογο «Αλκιβιάδης δεύτερος», συμβουλεύει ο (Πλατωνικός) Σωκράτης τον Αλκιβιάδη, που ετοιμαζόταν για μια θυσία:

Σωκράτης: «Είναι ανάγκη λοιπόν να περιμένει κανείς μέχρι να μάθει πώς πρέπει στους θεούς και στους ανθρώπους να συμπεριφέρονται»

Αλκιβιάδης: «Πότε λοιπόν θάρθει αυτή η ώρα Σωκράτη, και πού είναι αυτός που θα μας διδάξει; Γιατί νομίζω με πολλή χαρά θάβλεπα αυτόν τον άνθρωπο, ποιος είναι».

Σωκράτης: «Αυτός που νοιάζεται για σένα, αλλά μου φαίνεται, όπως στον Διομήδη λέει ο Όμηρος ότι η Αθηνά αφαίρεσε την αχλύν, για να ξεχωρίζει καλά τον θεό ή τον άνθρωπο, έτσι και σε σένα πρέπει πρώτον μεν από την ψυχή την αχλύν αφού αφαιρέσει, που τώρα υπάρχει, τότε ήδη να σου προσφέρει αυτά, με τα οποία πρόκειται να γνωρίζεις τι είναι κακό και τι είναι καλό, γιατί τώρα δεν μου φαίνεται πως θα μπορέσεις»

Και όχι μόνο ξεκαθαρίζει ότι «περιμένει να έρθει κάποιος μπορεί να μας διδάξει» όσα η φιλοσοφία δεν μπορεί, «κάποιον που ενδιαφέρεται», αλλά επίσης προφητεύει ότι δια του Θεού μόνο γίνεται ο άνθρωπος να απολυτρωθεί από την αμαρτία:
«Τοιούτος ουν άλλος ου ραδίως υμίν γενήσεται, ω άνδρες, αλλ' εάν εμοί πείθησθε, φείσεσθε μου, υμείς δ' ίσως ταχ' αν αχθόμενοι, ώσπερ οι νυστάζοντες εγειρόμενοι, κρούσαντες αν με, πειθόμενοι Ανύτω ραδίως αν αποκτείναιτε, είτα τον λοιπόν βίον καθεύδοντες διατελεοίτ' αν, ει μη τινα άλλον ο Θεός υμίν επιπέμψειε κηδόμενος υμών» (πλάτων Απολ. Σωκρ ιη΄)

Σαφέστατα λοιπόν, εδώ ο Σωκράτης, μίλησε για «κάποιον άλλον, που ο Θεός θα στείλει στους ανθρώπους μετά τη δική του εκτέλεση». Λοιπόν, εμείς τα λέμε ή ο Σωκράτης; Αυτός τίμησε τον εαυτό του προφητεύοντας για τον Χριστό. Και όχι μόνο ο Σωκράτης προφήτεψε για τον Χριστό, αλλά και ο Αισχύλος στον «Προμηθέα Δεσμώτη». Όταν ο Χριστός μίλησε στον Παύλο, από τον Προμηθέα Δεσμώτη του μίλησε, και όλα αυτά του θύμισε. Γιατί ο Παύλος ήταν γνώστης των Ελληνικών κειμένων.

Πιθανόν ο Παύλος τότε να θυμήθηκε και το εξής απόσπασμα του Προμηθέα Δεσμώτη: Όταν ο Δίας τιμωρεί τον Προμηθέα επειδή ο Προμηθέας έκανε καλό στους ανθρώπους, ενώ οι άλλοι «θεοί» φθονούσαν την ευτυχία τών ανθρώπων, ο Προμηθέας «φτύνει» και τον Δία και τον απεσταλμένο του τον Ερμή, με τα εξής λόγια: «Απλώ λόγω τους πάντας εχθαίρω θεούς». (Αισχ. Προμηθέας δ΄, στ. 975). Εκεί λοιπόν, ο Αισχύλος δια στόματος Ερμή, πετάει την εξής προφητεία στους στίχους 1026-1028:

«Σ' αυτά τα βάσανά σου τέρμα κανένα να μην περιμένεις πριν να φανεί και να θελήσει κάποιος απ' τους θεούς να πάρει τα βάσανά σου επάνω του και να πάει στον σκοτεινό Άδη στα σκοτεινιασμένα βάθη του Ταρτάρου».

Πρόσεξε προφητεία! Προδιέγραψε εδώ ο Αισχύλος, τη βούληση του Θεού Λόγου, του Ιησού Χριστού, να πάρει πάνω του τα βάσανά μας, και να κατεβεί ως τον Άδη με τη σταυρική του θυσία για να μας σώσει!

Όμως δεν τελειώνει εδώ το θέμα. Ο Αισχύλος κάνει μια ακόμα πιο εντυπωσιακή προφητεία για τον Ιησού Χριστό, αυτή τη φορά μέσα από τα λόγια του Προμηθέα, σε διάλογό του με την ΠΑΡΘΕΝΑ Ιώ:

ΙΩ: «Ποιος είναι που θα σε λύσει χωρίς τη θέληση του Δία;»
ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ: «Ένας από τους δικούς σου απογόνους πρέπει να είναι».
ΙΩ: «Πώς είπες; Αλήθεια δικό μου παιδί θα σ' απαλλάξει απ' τα βάσανα;»
ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ: «Τρίτης γενιάς γέννημα θα είναι μετά από δέκα γενιές».

Προσέξτε! Εδώ ο Αισχύλος, σε ανύποπτο χρόνο, δηλώνει ότι από την ΠΑΡΘΕΝΟ θα γεννηθεί μετά από 13 γενιές Ο ΣΩΤΗΡΑΣ, που θα ενεργήσει χωρίς τη θέληση του Δία (!!!) Πότε δηλαδή;

Τα 450 - 460 που χωρίζουν την παράσταση του Αισχύλου για τον Προμηθέα Δεσμώτη από τη γέννηση του Ιησού Χριστού, χωράνε ΑΚΡΙΒΩΣ 13 ΓΕΝΙΕΣ.

Οι αρχαίοι Έλληνες φιλόσοφοι τίμησαν τη σοφία τους με προφητείες για τον Χριστό. Αντιθέτως, οι σημερινοί παγανιστές, ατιμάζουν τον εαυτό τους αρνούμενοι βεβαιωμένες αλήθειες, που μαρτυρήθηκαν από αυτόπτες μάρτυρες, με τίμημα τη ζωή τους!

:clap
κατάλαβες τώρα τη διαφορά ; ξύπνα και πάψε να πολεμάς τον υγιή Ελληνισμό γιατί ζημιώνεσαι.

Όταν μιλόύσα για τον υγιή Ελληνισμό και έγραφα
΄΄γι`αυτόν΄΄
εσύ αγαπητέ μου δεν γνωρίζω αν καν υπήρχες..
Γι`αυτό άφησε τα για άλλον, τούτα που γράφεις...

Προσπαθείς να με μειώσεις αλλά δεν σου βγαίνει
ακαι απαντάς αλλα αντί άλλων..
Σου κάνω γνωστό
όλα τα επειχειρήματα και οι δήθεν διάλογοι απο τις ανύπαρκτες Σύβιλλες περί προφητειών για την ελευση του Ιησού Χριστού,δεν υπάρχουν.
Ποτέ άγιοι της ορθοδοξίας δεν στηρίχτηκαν στον δαίμονα Απόλλωνα, να προφητεύσει περί της έλευσης του Μεσσία,μα
και ούτε σε ανύπαρκτες ακροστιχίδες και
προφητείες...
Εικόνα

Re: Περί των λεγομένων «Σιβυλλικών χρησμών».

12
GLADIATOR έγραψε: Όταν μιλόύσα για τον υγιή Ελληνισμό και έγραφα
΄΄γι`αυτόν΄΄
εσύ αγαπητέ μου δεν γνωρίζω αν καν υπήρχες..
Γι`αυτό άφησε τα για άλλον, τούτα που γράφεις...
Καλά το ότι άλλοι έσκαβαν το λάκκο μας πριν γεννηθούμε αυτό το ξέρω δεν χρειάζεται να μου το λες , αφού λοιπόν γνωρίζεις από "ελληνισμό" περιμένω να δημιουργήσεις ένα θέμα πάνω σε αυτό γιατί αμφιβάλλω κατά πολύ ότι έχεις υγιή εικόνα ή και καθόλου εικόνα για οτιδήποτε ελληνικό - δεδομένου του υλικού που προσφέρεις.
GLADIATOR έγραψε: Προσπαθείς να με μειώσεις αλλά δεν σου βγαίνει
ακαι απαντάς αλλα αντί άλλων..
Σου κάνω γνωστό
όλα τα επειχειρήματα και οι δήθεν διάλογοι απο τις ανύπαρκτες Σύβιλλες περί προφητειών για την ελευση του Ιησού Χριστού,δεν υπάρχουν.
πάρε μία προφητεία τώρα και άσε τις ...γνωστοποιήσεις:

«καί τότε ὁ Υἱός τοῦ µεγάλου Θεοῦ θά ἔλθει στούς ἀνθρώπους µέ σάρκα, ὁµοιάζων µέ τούς θνητούς στή γῆ. Τέσσερα φωνήεντα θά φέρει, τό δέ ἄφωνον φανερώνεται σέ αὐτόν διπλό, καί ὅλον τόν ἀριθµό θά ἀποκαλύψω. Ὀκτώ µονάδες, τόσες δεκάδες ἐπί αὐτῶν καί ὀκτῶ ἑκατοντάδες, τό ὄνοµά του θά φανερώσει στούς ἀπίστους. Ἐσύ δέ κατανόησέ το καλά στό νοῦ σου»

Εξήγηση : Οκτώ μονάδες (8) και τόσες δεκάδες (80) και τόσες εκατοντάδες (800). Βλέπουμε λοιπόν ότι τέτοιο όνομα είναι το Ιησούς (στην Ελληνική). ΙΗΣΟΥΣ = 10 + 8 + 200 + 70 + 400 + 200 = 888. Δηλαδή όσο το "Ειμί η Ζωή" (στην αρχαία Ελληνική γλώσσα) αφού το "ΕΙΜΙ Η ΖΩΗ" = 5 + 10 + 40 + 10 + 8 + 7 + 800 + 8 = 888


Είναι διαφορετικό να λες ότι δεν υπάρχουν οι χρησμοί γιατί είναι άγνωστοι π.χ. οι δημιουργοί τους ή ότι υπήρξε μίας μορφής νοθεία, και διαφορετικό να λες ότι δεν υπάρχουν επειδή ο Απόλλωνας είναι - και καλά - Ολύμπιος άρα δαίμονας - άρα 666

Οι Συβίλλες υπήρχαν, όπως υπάρχουν και οι Χρησμοί. Αν λοιπόν τους ακυρώνεις πρέπει να μας πεις ως επόμενο, ποιος τους έφτιαξε, γιατί τους έφτιαξε και με ποιο σκοπό.

Επίσης μου κάνει εντύπωση που ενώ δεν παραδέχεσαι τις "νόθες" προφητείες της Σίβυλλας, παρόλα αυτά παραδέχεσαι τις νόθες προφητείες περί "ευσεβούς βασιλέα" του Αγίου Ανδρέα δια Χριστού Σάλου ο οποίος συν τοις άλλοις αναφέρει και τον Μέγα Αλέξανδρο και τα ρυπαρά γένη. :happy2 κάνεις δηλαδή εκλογή και λαμβάνεις όποιο "νόθο" σε συμφέρει και όποιο δε σε συμφέρει το συκοφαντείς.
GLADIATOR έγραψε: Ποτέ άγιοι της ορθοδοξίας δεν στηρίχτηκαν στον δαίμονα Απόλλωνα, να προφητεύσει περί της έλευσης του Μεσσία,μα
και ούτε σε ανύπαρκτες ακροστιχίδες και
προφητείες...
Οι φιλόσοφοι όμως βασίστηκαν στον Απόλλωνα (με την ετυμολογική έννοια) για να δημιουργήσουν την γλώσσα και την φιλοσοφία την οποία με τη σειρά της χρησιμοποιεί και η εκκλησία, και οι Πατέρες της Ορθοδοξίας ως φορέα διδασκαλίας του Χριστού.

Δαιμονοποιόντας λοιπόν τον κάθε Απόλλωνα χωρίς να μπορείς να ξεχωρίσεις ποιος "απόλ(υ)ωνας" είναι ο κακός και ποιος ο καλός δείχνει και την άγνοια και την ανθ-ελληνικότητα σου η οποία ενδέχεται να υφίσταται και στον Χριστιανισμό. Πήγαινε λοιπόν στον Πνευματικό σου (αφού δεν καταλαβαίνεις διαφορετικά), και ρώτησε τον με ειλικρίνεια , αν ο Σωκράτης ήταν δαιμονισμένος ή όχι και μετά έλα να μου αναφέρεις. Επίσης ρώτησε τον αν ο Μέγας Αλέξανδρος που είχε δάσκαλο τον Αριστοτέλη , ο οποίος είχε δάσκαλο τον Πλάτωνα , ο οποίος είχε δάσκαλο τον Σωκράτη, αν ήταν και αυτός δαιμονισμένος όταν δημιούργησε την Αλεξάνδρεια η οποία έγινε το κυριότερο κέντρο πνευματικής άνοιξης του Χριστιανισμού τους πρώτους αιώνες μ.Χ.

Αυτά όμως τα οποία γνώριζαν οι Έλληνες να ξεχωρίσουν τους πρώτους αιώνες μ.Χ. κάποιοι σαν εσένα και τους αντίθετους σου φρόντισαν να τα εξαφανίσουν και να τα αλλοτριώσουν.

Τέλος πες μου το ποιος δημιούργησε τις προφητείες και τους Σιβυλλικούς Χρησμούς ; για ποιο λόγο και σκοπό; και γιατί τώρα μετά από τόσα χρόνια κάποιοι τους χρησιμοποιούν και κάποιοι πάλι όχι ή μήπως ούτε αυτό ξέρεις ;

Στα υπόλοιπα που σε ρώτησα αποφεύγεις εντεταλμένα να απαντήσεις. Μην νομίζεις ότι δεν γίνετε αισθητό, στο λέω για να μην απορείς , όταν σε αντιμετωπίζει κάποιος δύστροπα, ότι σε μεγάλο βαθμό ευθύνεται ότι δεν απαντάς αυτό που σε ρωτάει ο συνομιλητής σου.
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: Περί των λεγομένων «Σιβυλλικών χρησμών».

13
LAPTONAS έγραψε:
GLADIATOR έγραψε: Όταν μιλόύσα για τον υγιή Ελληνισμό και έγραφα
΄΄γι`αυτόν΄΄
εσύ αγαπητέ μου δεν γνωρίζω αν καν υπήρχες..
Γι`αυτό άφησε τα για άλλον, τούτα που γράφεις...
Καλά το ότι άλλοι έσκαβαν το λάκκο μας πριν γεννηθούμε αυτό το ξέρω δεν χρειάζεται να μου το λες , αφού λοιπόν γνωρίζεις από "ελληνισμό" περιμένω να δημιουργήσεις ένα θέμα πάνω σε αυτό γιατί αμφιβάλλω κατά πολύ ότι έχεις υγιή εικόνα ή και καθόλου εικόνα για οτιδήποτε ελληνικό - δεδομένου του υλικού που προσφέρεις.
GLADIATOR έγραψε: Προσπαθείς να με μειώσεις αλλά δεν σου βγαίνει
ακαι απαντάς αλλα αντί άλλων..
Σου κάνω γνωστό
όλα τα επειχειρήματα και οι δήθεν διάλογοι απο τις ανύπαρκτες Σύβιλλες περί προφητειών για την ελευση του Ιησού Χριστού,δεν υπάρχουν.
πάρε μία προφητεία τώρα και άσε τις ...γνωστοποιήσεις:

«καί τότε ὁ Υἱός τοῦ µεγάλου Θεοῦ θά ἔλθει στούς ἀνθρώπους µέ σάρκα, ὁµοιάζων µέ τούς θνητούς στή γῆ. Τέσσερα φωνήεντα θά φέρει, τό δέ ἄφωνον φανερώνεται σέ αὐτόν διπλό, καί ὅλον τόν ἀριθµό θά ἀποκαλύψω. Ὀκτώ µονάδες, τόσες δεκάδες ἐπί αὐτῶν καί ὀκτῶ ἑκατοντάδες, τό ὄνοµά του θά φανερώσει στούς ἀπίστους. Ἐσύ δέ κατανόησέ το καλά στό νοῦ σου»

Εξήγηση : Οκτώ μονάδες (8) και τόσες δεκάδες (80) και τόσες εκατοντάδες (800). Βλέπουμε λοιπόν ότι τέτοιο όνομα είναι το Ιησούς (στην Ελληνική). ΙΗΣΟΥΣ = 10 + 8 + 200 + 70 + 400 + 200 = 888. Δηλαδή όσο το "Ειμί η Ζωή" (στην αρχαία Ελληνική γλώσσα) αφού το "ΕΙΜΙ Η ΖΩΗ" = 5 + 10 + 40 + 10 + 8 + 7 + 800 + 8 = 888


Είναι διαφορετικό να λες ότι δεν υπάρχουν οι χρησμοί γιατί είναι άγνωστοι π.χ. οι δημιουργοί τους ή ότι υπήρξε μίας μορφής νοθεία, και διαφορετικό να λες ότι δεν υπάρχουν επειδή ο Απόλλωνας είναι - και καλά - Ολύμπιος άρα δαίμονας - άρα 666

Οι Συβίλλες υπήρχαν, όπως υπάρχουν και οι Χρησμοί. Αν λοιπόν τους ακυρώνεις πρέπει να μας πεις ως επόμενο, ποιος τους έφτιαξε, γιατί τους έφτιαξε και με ποιο σκοπό.

Επίσης μου κάνει εντύπωση που ενώ δεν παραδέχεσαι τις "νόθες" προφητείες της Σίβυλλας, παρόλα αυτά παραδέχεσαι τις νόθες προφητείες περί "ευσεβούς βασιλέα" του Αγίου Ανδρέα δια Χριστού Σάλου ο οποίος συν τοις άλλοις αναφέρει και τον Μέγα Αλέξανδρο και τα ρυπαρά γένη. :happy2 κάνεις δηλαδή εκλογή και λαμβάνεις όποιο "νόθο" σε συμφέρει και όποιο δε σε συμφέρει το συκοφαντείς.
GLADIATOR έγραψε: Ποτέ άγιοι της ορθοδοξίας δεν στηρίχτηκαν στον δαίμονα Απόλλωνα, να προφητεύσει περί της έλευσης του Μεσσία,μα
και ούτε σε ανύπαρκτες ακροστιχίδες και
προφητείες...
Οι φιλόσοφοι όμως βασίστηκαν στον Απόλλωνα (με την ετυμολογική έννοια) για να δημιουργήσουν την γλώσσα και την φιλοσοφία την οποία με τη σειρά της χρησιμοποιεί και η εκκλησία, και οι Πατέρες της Ορθοδοξίας ως φορέα διδασκαλίας του Χριστού.

Δαιμονοποιόντας λοιπόν τον κάθε Απόλλωνα χωρίς να μπορείς να ξεχωρίσεις ποιος "απόλ(υ)ωνας" είναι ο κακός και ποιος ο καλός δείχνει και την άγνοια και την ανθ-ελληνικότητα σου η οποία ενδέχεται να υφίσταται και στον Χριστιανισμό. Πήγαινε λοιπόν στον Πνευματικό σου (αφού δεν καταλαβαίνεις διαφορετικά), και ρώτησε τον με ειλικρίνεια , αν ο Σωκράτης ήταν δαιμονισμένος ή όχι και μετά έλα να μου αναφέρεις. Επίσης ρώτησε τον αν ο Μέγας Αλέξανδρος που είχε δάσκαλο τον Αριστοτέλη , ο οποίος είχε δάσκαλο τον Πλάτωνα , ο οποίος είχε δάσκαλο τον Σωκράτη, αν ήταν και αυτός δαιμονισμένος όταν δημιούργησε την Αλεξάνδρεια η οποία έγινε το κυριότερο κέντρο πνευματικής άνοιξης του Χριστιανισμού τους πρώτους αιώνες μ.Χ.

Αυτά όμως τα οποία γνώριζαν οι Έλληνες να ξεχωρίσουν τους πρώτους αιώνες μ.Χ. κάποιοι σαν εσένα και τους αντίθετους σου φρόντισαν να τα εξαφανίσουν και να τα αλλοτριώσουν.

Τέλος πες μου το ποιος δημιούργησε τις προφητείες και τους Σιβυλλικούς Χρησμούς ; για ποιο λόγο και σκοπό; και γιατί τώρα μετά από τόσα χρόνια κάποιοι τους χρησιμοποιούν και κάποιοι πάλι όχι ή μήπως ούτε αυτό ξέρεις ;

Στα υπόλοιπα που σε ρώτησα αποφεύγεις εντεταλμένα να απαντήσεις. Μην νομίζεις ότι δεν γίνετε αισθητό, στο λέω για να μην απορείς , όταν σε αντιμετωπίζει κάποιος δύστροπα, ότι σε μεγάλο βαθμό ευθύνεται ότι δεν απαντάς αυτό που σε ρωτάει ο συνομιλητής σου.
Διάβασε αυτά που θα γράψω ΄΄άσχετε΄΄φίλε μου,πιστεύω θα εννοείς τη λέξη άσχετος και δεν θα την παρερμηνεύσεις όπως κάνεις και στα γραπτά σου...
Σε κανένα γραπτό μου δεν έγραψα για κανένα δαιμονισμένο Σωκράτη (ο οποίος θεωρείται προ Χριστού χρηστός εάν δεν το γνωρίζεις απο τους Πατέρες μου )και γράφω Πάτέρες μου διότι για μένα Πατέρες θεωρούνται οι Αγιοι Δαμασκηνός Γρηγόριος Βασίλειος Μάξιμος κ.α.για σένα ίσως να είναι ο Απόλλωνας δικαιωμά σου και δεν με ενδιαφέρει.
Σε κανένα γραπτό μου δεν έγραψα για Αριστοτέλη αν βρείς ένα γραπτό μου που να γράφει τούτα θα έχεις όλο το δίκαιο με το μέρος σου..
αν όχι,
τότε συκοφαντείς και πταίεις..

λόγο έκανα μόνον για τις ανύπαρκτες Σύβιλλες και έδωσα απάντηση περί αυτού που με ρωτάς..
όμως η ταχύτητα της αρνητικής απάντησης προς το προσωπό μου
σε κάνει να μην διαβάζεις..
Κάποιοι, οι οποίοι ανήκουν σε «νέο-παγανιστικούς κύκλους», προσπαθούν να συνδέσουν την Θεία Αποκάλυψη περί της ενανθρώπισης και ελεύσεως του Χριστού και του έργου Του, του Χριστιανικού Ευαγγελίου δηλαδή, με τον αρχαιοελληνικό κόσμο, όπως αυτός εκφράζεται στην μονοθεϊστική του χροιά. Συγχέουν σκόπιμα την θέση του «σπερματικού λόγου», που υποστήριξαν κάποιοι αρχαίοι Χριστιανοί συγγραφείς, ο οποίος αναφέρεται στην πανανθρώπινη προσδοκία ενός «Μεσσία» και στις επιμέρους αλήθειες που δόθηκαν σπερματικά στους φιλόσοφους και στους διανοούμενους, με την αυθεντική Θεία Αποκάλυψη που έδωσε ο Θεός στον λαό Ισραήλ αρχικά (στον Ιουδαϊσμό), και που συνεχίστηκε με την φανέρωση του ίδιου του Χριστού και την σύσταση της ιστορικής Εκκλησίας Του το 33 μ Χ, η οποία αποτελείται πλέον από όλα τα έθνη.

Ελπίζω να δύνασαι να ξεχωρίσεις τις επιμέρους αλήθειες απο την ΑΛΗΘΕΙΑ...

Διαβασε και περί των Σύβιλλων και μην ξαναρωτήσεις απο ποιούς και γιατί..
Οι Σίβυλλες ήταν μάντισσες και ιέρειες του Απόλλωνα, και ήκμασαν κατά την προ Χριστού εποχή. Ήταν συνολικά 17, και έζησαν σε διαφορετικούς τόπους και σε διαφορετικά χρόνια. Τα έργα τους έφεραν τον τίτλο «Σίβυλλαι», και περιείχαν οράματα, χρησμούς, και προβλέψεις.
Γίνεται σαφές,άλλο πράγμα είναι τα «Σιβυλλικά βιβλία» τα οποία καταστράφηκαν, και άλλο πράγμα οι «Σιβυλλικοί χρησμοί», οι οποίοι γράφτηκαν μεταγενέστερα.

ΟΙ ΣΙΒΥΛΛΙΚΟΙ ΧΡΗΣΜΟΙ LAPTONA
είναι κείμενα των οποίων η επεξεργασία ξεκίνησε από τον 2ο αιώνα π Χ από τους Ιουδαίους της Διασποράς, εισάγοντας σε αυτά στοιχεία από την δική τους απόκρυφη γραμματεία, η οποία είχε μάλιστα αρχίσει να δέχεται Γνωστικές επιρροές.


Ελπίζω να αναγνώσεις εν νού κείμενο εις γνώσιν
και όχι υπό πόσιν :132
Εικόνα

Re: Περί των λεγομένων «Σιβυλλικών χρησμών».

14
LAPTONAS έγραψε:Σαφέστατα λοιπόν, εδώ ο Σωκράτης, μίλησε για «κάποιον άλλον, που ο Θεός θα στείλει στους ανθρώπους μετά τη δική του εκτέλεση». Λοιπόν, εμείς τα λέμε ή ο Σωκράτης; Αυτός τίμησε τον εαυτό του προφητεύοντας για τον Χριστό. Και όχι μόνο ο Σωκράτης προφήτεψε για τον Χριστό, αλλά και ο Αισχύλος στον «Προμηθέα Δεσμώτη». Όταν ο Χριστός μίλησε στον Παύλο, από τον Προμηθέα Δεσμώτη του μίλησε, και όλα αυτά του θύμισε. Γιατί ο Παύλος ήταν γνώστης των Ελληνικών κειμένων.

Πιθανόν ο Παύλος τότε να θυμήθηκε και το εξής απόσπασμα του Προμηθέα Δεσμώτη: Όταν ο Δίας τιμωρεί τον Προμηθέα επειδή ο Προμηθέας έκανε καλό στους ανθρώπους, ενώ οι άλλοι «θεοί» φθονούσαν την ευτυχία τών ανθρώπων, ο Προμηθέας «φτύνει» και τον Δία και τον απεσταλμένο του τον Ερμή, με τα εξής λόγια: «Απλώ λόγω τους πάντας εχθαίρω θεούς». (Αισχ. Προμηθέας δ΄, στ. 975). Εκεί λοιπόν, ο Αισχύλος δια στόματος Ερμή, πετάει την εξής προφητεία στους στίχους 1026-1028:

«Σ' αυτά τα βάσανά σου τέρμα κανένα να μην περιμένεις πριν να φανεί και να θελήσει κάποιος απ' τους θεούς να πάρει τα βάσανά σου επάνω του και να πάει στον σκοτεινό Άδη στα σκοτεινιασμένα βάθη του Ταρτάρου».

Πρόσεξε προφητεία! Προδιέγραψε εδώ ο Αισχύλος, τη βούληση του Θεού Λόγου, του Ιησού Χριστού, να πάρει πάνω του τα βάσανά μας, και να κατεβεί ως τον Άδη με τη σταυρική του θυσία για να μας σώσει!

Όμως δεν τελειώνει εδώ το θέμα. Ο Αισχύλος κάνει μια ακόμα πιο εντυπωσιακή προφητεία για τον Ιησού Χριστό, αυτή τη φορά μέσα από τα λόγια του Προμηθέα, σε διάλογό του με την ΠΑΡΘΕΝΑ Ιώ:

ΙΩ: «Ποιος είναι που θα σε λύσει χωρίς τη θέληση του Δία;»
ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ: «Ένας από τους δικούς σου απογόνους πρέπει να είναι».
ΙΩ: «Πώς είπες; Αλήθεια δικό μου παιδί θα σ' απαλλάξει απ' τα βάσανα;»
ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ: «Τρίτης γενιάς γέννημα θα είναι μετά από δέκα γενιές».

Προσέξτε! Εδώ ο Αισχύλος, σε ανύποπτο χρόνο, δηλώνει ότι από την ΠΑΡΘΕΝΟ θα γεννηθεί μετά από 13 γενιές Ο ΣΩΤΗΡΑΣ, που θα ενεργήσει χωρίς τη θέληση του Δία (!!!) Πότε δηλαδή;

Τα 450 - 460 που χωρίζουν την παράσταση του Αισχύλου για τον Προμηθέα Δεσμώτη από τη γέννηση του Ιησού Χριστού, χωράνε ΑΚΡΙΒΩΣ 13 ΓΕΝΙΕΣ.
Laptona το θέμα με τον Προμηθέα το έχουμε αναλύσει και εξαντλήσει εδώ: http://truth.freeforums.org/viewtopic.php?f=270&t=15700
LAPTONAS έγραψε:Οι αρχαίοι Έλληνες φιλόσοφοι τίμησαν τη σοφία τους με προφητείες για τον Χριστό. Αντιθέτως, οι σημερινοί παγανιστές, ατιμάζουν τον εαυτό τους αρνούμενοι βεβαιωμένες αλήθειες, που μαρτυρήθηκαν από αυτόπτες μάρτυρες, με τίμημα τη ζωή τους! [/color]
:clap
κατάλαβες τώρα τη διαφορά ; ξύπνα και πάψε να πολεμάς τον υγιή Ελληνισμό γιατί ζημιώνεσαι.
Αυτοί που ατιμάζουν τον εαυτό τους είναι οι σημερινοί φαρισαίοι φανατικοί χριστιανοί που θέλουν να συνδέσουν με ψέματα για δήθεν προφητείες και άλλα τους φιλοσόφους με τον Χριστό και τον Χριστιανισμό ενώ δεν υπάρχει καμία απόδειξη περί τούτου!!!

"Ψαρεύουν απ’ εδώ κι απ’ εκεί τέσσερις-πέντε λέξεις, στην ανάγκη τις αλλάζουν το νόημα και το ταιριάζουν όπως τους βολεύει και στα κομμάτια αν αυτό που έρχεται πριν ή μετά δεν έχει καμμιά σχέση με το θέμα ή πάει κι αντίθετα. Και το κάνουν αυτό με τόσο πετυχημένη ξεδιαντροπιά που τους ζηλεύουν ακόμη κι οι νομικοί."
Έρασμος
Να μη φανερώνεις στους πολλούς και αδαείς την γνώμη σου για τον Θεό. Να μην αποκαλύπτεται η γνώση και τα μυστικά στους αμόρφωτους και στους αδαείς, διότι δεν μπορούν να τα κατανοήσουν και θα τα διαστρεβλώσουν.\nΠυθαγόρας

Re: Περί των λεγομένων «Σιβυλλικών χρησμών».

15
Πολύ ωραία, αγαπητέ gladiator Ας δούμε λοιπόν τώρα τι ακριβώς μας λες. Λες λοιπόν ότι για σένα όπως άλλωστε και για μένα που είμαι λιγότερο σχετικός από εσένα, ότι ο Σωκράτης είναι προ Χριστού χρηστός. Σε αυτό όπως λες και εσύ συμφωνούν μεγάλοι Πατέρες της εκκλησίας. Αυτό δεν εννοείς όταν λες :
GLADIATOR έγραψε: Σε κανένα γραπτό μου δεν έγραψα για κανένα δαιμονισμένο Σωκράτη (ο οποίος θεωρείται προ Χριστού χρηστός εάν δεν το γνωρίζεις απο τους Πατέρες μου )και γράφω Πάτέρες μου διότι για μένα Πατέρες θεωρούνται οι Αγιοι Δαμασκηνός Γρηγόριος Βασίλειος Μάξιμος κ.α.για σένα ίσως να είναι ο Απόλλωνας δικαιωμά σου και δεν με ενδιαφέρει.
Σε κανένα γραπτό μου δεν έγραψα για Αριστοτέλη αν βρείς ένα γραπτό μου που να γράφει τούτα θα έχεις όλο το δίκαιο με το μέρος σου..
αν όχι,
τότε συκοφαντείς και πταίεις..
Με καλύπτει λοιπόν αυτή σου η ξεκάθαρη θέση, και σε παραδέχομαι διότι αυτό ακριβώς που απαιτεί ο σωστός διάλογος είναι ξεκάθαρη θέση. Εγώ από την πλευρά μου θα καθίσω να σε ακούσω με όση προσοχή θες εφόσον τεκμηριώνεις τις σκέψεις σου - όπως κάνω με όλους αλλωστε.
GLADIATOR έγραψε: Κάποιοι, οι οποίοι ανήκουν σε «νέο-παγανιστικούς κύκλους», προσπαθούν να συνδέσουν την Θεία Αποκάλυψη περί της ενανθρώπισης και ελεύσεως του Χριστού και του έργου Του, του Χριστιανικού Ευαγγελίου δηλαδή, με τον αρχαιοελληνικό κόσμο, όπως αυτός εκφράζεται στην μονοθεϊστική του χροιά.


Και ποιοι άλλοι να είναι αγαπητέ μου; εσύ εδώ τώρα και εγώ μόλις συμφωνήσαμε ότι ο Σωκράτης ήταν ως προ Χριστού Χρηστός για τους Πατέρες. Αφού μίλησε για μετά θάνατο ζωή, για αρετή εν βίο, για παιδεία κατάλληλη πριν το θάνατο, για την αιωνιότητα της ψυχής, για ουράνια πολιτεία, και κυρίως στα έργα του Πλάτωνα βρίσκουμε αναφορές για τον Δημιουργό Θεό, των πλανητών και της γης κατασκευαστή μέχρι ως και το φλεγόμενο πυρ από κάτω από τη γη κτλ. Συνεπώς πως λες ότι "κάποιοι" προσπαθούν να συνδέσουν τον αρχαιοελληνικό κόσμο του μονοθεϊσμού με το Χριστιανικά Ευαγγέλια ; Δηλαδή ο Διονύσιος ο Αρεοπαγίτης, ο Ιερόθεος και ο Αριστίδης ο Αθηναίος που ήταν Πλατωνικοί φιλόσοφοι δεν "σύνδεσαν την Σωκρατική φιλοσοφία και θεολογία με την Χριστιανική και τα Ευαγγέλια (δηλαδή τα "καλά νέα" της βασιλείας των ουρανών;). Τυχαία έγιναν μαθητές του Παύλου ; Συνεπώς γιατί λες "κάποιοι" όταν εσύ ο ίδιος, και εγώ συν τοις άλλοις συμφωνούμε ότι υπάρχει αποδεδειγμένα σχέση μεταξύ Σωκρατικής διδασκαλίας και Χριστιανικής; ;
GLADIATOR έγραψε: Συγχέουν σκόπιμα την θέση του «σπερματικού λόγου», που υποστήριξαν κάποιοι αρχαίοι Χριστιανοί συγγραφείς, ο οποίος αναφέρεται στην πανανθρώπινη προσδοκία ενός «Μεσσία» και στις επιμέρους αλήθειες που δόθηκαν σπερματικά στους φιλόσοφους και στους διανοούμενους, με την αυθεντική Θεία Αποκάλυψη που έδωσε ο Θεός στον λαό Ισραήλ αρχικά (στον Ιουδαϊσμό), και που συνεχίστηκε με την φανέρωση του ίδιου του Χριστού και την σύσταση της ιστορικής Εκκλησίας Του το 33 μ Χ, η οποία αποτελείται πλέον από όλα τα έθνη.
Δηλαδή λες ότι κάποιοι σκοτεινοί και φθονεροί άνθρωποι προσπαθούν να μας πουν ότι οι αρχαίοι φιλόσοφοι γνώριζαν σπερματικά περί του Ενός Θεόυ ; ενώ οι προφήτες έλαβαν την original έκδοση. Σε τι διαφέρουν αγαπητέ μου οι σπερματικοί λόγοι των Ελλήνων φιλοσόφων που μίλησαν για Έναν θεό, και διώχθηκαν και κάηκαν και δολοφονήθηκαν από τους Ιουδαίους προφήτες που μίλησαν για Έναν θεό, και διώχθηκαν και κάηκαν και δολοφονήθηκαν ;
GLADIATOR έγραψε: Ελπίζω να δύνασαι να ξεχωρίσεις τις επιμέρους αλήθειες απο την ΑΛΗΘΕΙΑ...

Διαβασε και περί των Σύβιλλων και μην ξαναρωτήσεις απο ποιούς και γιατί..
Οι Σίβυλλες ήταν μάντισσες και ιέρειες του Απόλλωνα, και ήκμασαν κατά την προ Χριστού εποχή. Ήταν συνολικά 17, και έζησαν σε διαφορετικούς τόπους και σε διαφορετικά χρόνια. Τα έργα τους έφεραν τον τίτλο «Σίβυλλαι», και περιείχαν οράματα, χρησμούς, και προβλέψεις.
Γίνεται σαφές,άλλο πράγμα είναι τα «Σιβυλλικά βιβλία» τα οποία καταστράφηκαν, και άλλο πράγμα οι «Σιβυλλικοί χρησμοί», οι οποίοι γράφτηκαν μεταγενέστερα.
Πες μου αλήθεια, εσύ που ξεκίνησες τόσο ωραία να μου εξηγείς για τις ιέρειες του Απόλλωνα. Ο Απόλλωνας αυτός του 5 αιώνα π.Χ. δεν είναι ο ίδιος Απόλλωνας που κάλεσε τον Σωκράτη να αναλάβει το θείο έργο του , ή άλλος Απόλλωνας ; Μήπως ο Απόλλωνας εκείνος στους Δελφούς, δεν ήταν εκείνος στον οποίο ο Σωκράτης απέδιδε την προφητική του δύναμη ; Ή μήπως άλλος ; Διότι αν είναι ο ίδιος τότε πες μου εσύ αγαπητέ μου συνομιλητή , πως έγινε ο Σωκράτης να θεωρείται χρηστός προ Χριστού και να είναι διάκονος του Απόλλωνα ;
GLADIATOR έγραψε: ΟΙ ΣΙΒΥΛΛΙΚΟΙ ΧΡΗΣΜΟΙ LAPTONA
είναι κείμενα των οποίων η επεξεργασία ξεκίνησε από τον 2ο αιώνα π Χ από τους Ιουδαίους της Διασποράς, εισάγοντας σε αυτά στοιχεία από την δική τους απόκρυφη γραμματεία, η οποία είχε μάλιστα αρχίσει να δέχεται Γνωστικές επιρροές.


Ελπίζω να αναγνώσεις εν νού κείμενο εις γνώσιν
και όχι υπό πόσιν :132
Δέχεσαι λοιπόν ότι οι Σιβυλλικοί χρησμοί υπήρχαν, αλλά επεξεργάστηκαν , νοθέυτηκαν, αλλοιώθηκαν και μεταλλάχθηκαν από το 2 αιώνα π.Χ. Δηλαδή θέλεις να πεις ότι οι Ιουδαίοι είχαν ήδη εισέλθει στο Ελληνικό βασίλειο και νόθευαν τα Ελληνικά κείμενα από το 2 αιώνα π.Χ. που συμπίπτει με την κυριαρχία των Ρωμαίων επί του Ελλαδικού χώρου.

Γιατί λες να το έκαναν αυτό οι Ιουδαίοι ; Και ποιοί Ιουδαίοι ; Οι προφήτες που φονεύτηκαν από τους ίδιους τους Ιουδαίους το έκαναν αυτό ; ή οι Ιουδαίοι - Φαρισαίοι που φόνευσαν και τον Ιησού Χριστό και κατεδίωξαν τους Απόστολους, οι ίδιοι νόθευαν και τις Ελληνικές Γραφές π.Χ. και μ.Χ ;
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: Περί των λεγομένων «Σιβυλλικών χρησμών».

16
Μακεδνός έγραψε:
LAPTONAS έγραψε:Σαφέστατα λοιπόν, εδώ ο Σωκράτης, μίλησε για «κάποιον άλλον, που ο Θεός θα στείλει στους ανθρώπους μετά τη δική του εκτέλεση». Λοιπόν, εμείς τα λέμε ή ο Σωκράτης; Αυτός τίμησε τον εαυτό του προφητεύοντας για τον Χριστό. Και όχι μόνο ο Σωκράτης προφήτεψε για τον Χριστό, αλλά και ο Αισχύλος στον «Προμηθέα Δεσμώτη». Όταν ο Χριστός μίλησε στον Παύλο, από τον Προμηθέα Δεσμώτη του μίλησε, και όλα αυτά του θύμισε. Γιατί ο Παύλος ήταν γνώστης των Ελληνικών κειμένων.

Πιθανόν ο Παύλος τότε να θυμήθηκε και το εξής απόσπασμα του Προμηθέα Δεσμώτη: Όταν ο Δίας τιμωρεί τον Προμηθέα επειδή ο Προμηθέας έκανε καλό στους ανθρώπους, ενώ οι άλλοι «θεοί» φθονούσαν την ευτυχία τών ανθρώπων, ο Προμηθέας «φτύνει» και τον Δία και τον απεσταλμένο του τον Ερμή, με τα εξής λόγια: «Απλώ λόγω τους πάντας εχθαίρω θεούς». (Αισχ. Προμηθέας δ΄, στ. 975). Εκεί λοιπόν, ο Αισχύλος δια στόματος Ερμή, πετάει την εξής προφητεία στους στίχους 1026-1028:

«Σ' αυτά τα βάσανά σου τέρμα κανένα να μην περιμένεις πριν να φανεί και να θελήσει κάποιος απ' τους θεούς να πάρει τα βάσανά σου επάνω του και να πάει στον σκοτεινό Άδη στα σκοτεινιασμένα βάθη του Ταρτάρου».

Πρόσεξε προφητεία! Προδιέγραψε εδώ ο Αισχύλος, τη βούληση του Θεού Λόγου, του Ιησού Χριστού, να πάρει πάνω του τα βάσανά μας, και να κατεβεί ως τον Άδη με τη σταυρική του θυσία για να μας σώσει!

Όμως δεν τελειώνει εδώ το θέμα. Ο Αισχύλος κάνει μια ακόμα πιο εντυπωσιακή προφητεία για τον Ιησού Χριστό, αυτή τη φορά μέσα από τα λόγια του Προμηθέα, σε διάλογό του με την ΠΑΡΘΕΝΑ Ιώ:

ΙΩ: «Ποιος είναι που θα σε λύσει χωρίς τη θέληση του Δία;»
ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ: «Ένας από τους δικούς σου απογόνους πρέπει να είναι».
ΙΩ: «Πώς είπες; Αλήθεια δικό μου παιδί θα σ' απαλλάξει απ' τα βάσανα;»
ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ: «Τρίτης γενιάς γέννημα θα είναι μετά από δέκα γενιές».

Προσέξτε! Εδώ ο Αισχύλος, σε ανύποπτο χρόνο, δηλώνει ότι από την ΠΑΡΘΕΝΟ θα γεννηθεί μετά από 13 γενιές Ο ΣΩΤΗΡΑΣ, που θα ενεργήσει χωρίς τη θέληση του Δία (!!!) Πότε δηλαδή;

Τα 450 - 460 που χωρίζουν την παράσταση του Αισχύλου για τον Προμηθέα Δεσμώτη από τη γέννηση του Ιησού Χριστού, χωράνε ΑΚΡΙΒΩΣ 13 ΓΕΝΙΕΣ.
Laptona το θέμα με τον Προμηθέα το έχουμε αναλύσει και εξαντλήσει εδώ: http://truth.freeforums.org/viewtopic.php?f=270&t=15700
LAPTONAS έγραψε:Οι αρχαίοι Έλληνες φιλόσοφοι τίμησαν τη σοφία τους με προφητείες για τον Χριστό. Αντιθέτως, οι σημερινοί παγανιστές, ατιμάζουν τον εαυτό τους αρνούμενοι βεβαιωμένες αλήθειες, που μαρτυρήθηκαν από αυτόπτες μάρτυρες, με τίμημα τη ζωή τους! [/color]
:clap
κατάλαβες τώρα τη διαφορά ; ξύπνα και πάψε να πολεμάς τον υγιή Ελληνισμό γιατί ζημιώνεσαι.
Αυτοί που ατιμάζουν τον εαυτό τους είναι οι σημερινοί φαρισαίοι φανατικοί χριστιανοί που θέλουν να συνδέσουν με ψέματα για δήθεν προφητείες και άλλα τους φιλοσόφους με τον Χριστό και τον Χριστιανισμό ενώ δεν υπάρχει καμία απόδειξη περί τούτου!!!

"Ψαρεύουν απ’ εδώ κι απ’ εκεί τέσσερις-πέντε λέξεις, στην ανάγκη τις αλλάζουν το νόημα και το ταιριάζουν όπως τους βολεύει και στα κομμάτια αν αυτό που έρχεται πριν ή μετά δεν έχει καμμιά σχέση με το θέμα ή πάει κι αντίθετα. Και το κάνουν αυτό με τόσο πετυχημένη ξεδιαντροπιά που τους ζηλεύουν ακόμη κι οι νομικοί."
Έρασμος
Θα ήθελα να ακούσω περισσότερες απόψεις στο ίδιο θέμα.
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: Περί των λεγομένων «Σιβυλλικών χρησμών».

17
LAPTONAS έγραψε:
Σε τι διαφέρουν αγαπητέ μου οι σπερματικοί λόγοι των Ελλήνων φιλοσόφων που μίλησαν για Έναν θεό, και διώχθηκαν και κάηκαν και δολοφονήθηκαν από τους Ιουδαίους προφήτες που μίλησαν για Έναν θεό, και διώχθηκαν και κάηκαν και δολοφονήθηκαν ;
Ο Απ.Παύλος μας το λέγει ξεκάθαρα φίλτατε
(το μυστήριον, το οποίον ήτο αποκεκρυμμένον από των αιώνων και από των γενεών, τώρα δε εφανερώθη εις τους αγίους αυτού, εις τους οποίους ηθέλησεν ο Θεός να φανερώση τις ο πλούτος της δόξης του μυστηρίου τούτου εις τα έθνη, όστις είναι ο Χριστός εις εσάς, η ελπίς της δόξης» (Προς Κολοσσαείς, 1: 26-27).




Ο Χριστός, η ενανθρώπησή του και ο σκοπός της, είναι μυστήριο κρυμμένο από τον αρχαίο εθνικό κόσμο, το ποίο φανερώθηκε στον εθνικό κόσμο στην εποχή της Καινής Διαθήκης, δια της Εκκλησίας, των οποίων τα μέλη αποκαλεί «αγίους», εν δυνάμει αγίους.

Ο άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς μας το λέγει ακόμα ξεκάθαρα LAPTONA και με τούτο θα σιωπήσω...

Και αν κάποιος από τους Πατέρες λέγει τα ίδια με τους έξω σοφούς, αυτό γίνεται μόνο ως προς τις λέξεις, ενώ ως προς τα νοήματα υπάρχει μεγάλη απόσταση, γιατί αυτοί, σύμφωνα με τον Παύλο έχουν νου Χριστού, ενώ εκείνοι, αν όχι τίποτε χειρότερο, μιλούν από ανθρώπινη διάνοια, και όσο απέχει ο ουρανός από την γη, τόσο απέχει η διάνοιά μου από τις δικές σας διάνοιες, λέγει ο Κύριος» (ΕΠΕ 2, σελ.71).
Εικόνα

Re: Περί των λεγομένων «Σιβυλλικών χρησμών».

18
GLADIATOR έγραψε:
LAPTONAS έγραψε:
Σε τι διαφέρουν αγαπητέ μου οι σπερματικοί λόγοι των Ελλήνων φιλοσόφων που μίλησαν για Έναν θεό, και διώχθηκαν και κάηκαν και δολοφονήθηκαν από τους Ιουδαίους προφήτες που μίλησαν για Έναν θεό, και διώχθηκαν και κάηκαν και δολοφονήθηκαν ;
Ο Απ.Παύλος μας το λέγει ξεκάθαρα φίλτατε
(το μυστήριον, το οποίον ήτο αποκεκρυμμένον από των αιώνων και από των γενεών, τώρα δε εφανερώθη εις τους αγίους αυτού, εις τους οποίους ηθέλησεν ο Θεός να φανερώση τις ο πλούτος της δόξης του μυστηρίου τούτου εις τα έθνη, όστις είναι ο Χριστός εις εσάς, η ελπίς της δόξης» (Προς Κολοσσαείς, 1: 26-27).

Ο Χριστός, η ενανθρώπησή του και ο σκοπός της, είναι μυστήριο κρυμμένο από τον αρχαίο εθνικό κόσμο, το ποίο φανερώθηκε στον εθνικό κόσμο στην εποχή της Καινής Διαθήκης, δια της Εκκλησίας, των οποίων τα μέλη αποκαλεί «αγίους», εν δυνάμει αγίους.
Κρυμμένο μεν στον εθνικό αρχαίο κόσμο, αλλά στους Ιουδαίους προφήτες και στους Έλληνες φιλοσόφους (που έζησαν πριν το Χριστό) δεν υπήρξε κρυμμένο από τη στιγμή που είχε αποκαλυφθεί σε αυτούς ότι σύντομα θα έρθει και τον περίμεναν βάσει Γραφών. Όπως δεν υπήρξε κρυμμένο και στους "μάγους της ανατολής" - μίας και είναι επίκαιρο - αυτούς με τα δώρα :cooll οι οποίοι "ακολούθησαν το άστρο" και έφτασαν στον Ιησού. Συνεπώς πως υπήρξε απολύτως κρυμμένο το μυστήριο αφού όλοι τον περίμεναν; Αυτό λοιπόν που ισχύει για την πλειοψηφία (ότι ήταν κρυμμένος) δεν έπεται ότι ισχύει απόλυτα για όλους αφού στους προφήτες και στους υπόλοιπους που έιπαμε είχε φανερωθεί.

Ο Απόστολος Παύλος που αναφέρεις, μιλάει για τους "εθνικούς" , δηλαδή τους Αιγύπτιους, τους Έλληνες και τους Χαλδαίους που αποτέλεσαν τότε με μία λέξη τον "εθνικό" κόσμο της Ρωμαικής Αυτοκρατορίας. Αυτοί ήταν οι "εθνικοί" και οι ειδωλολάτρες στο σύνολο τους. Απλά διάβασε την απολογία του Αριστείδη και θα καταλάβεις. http://khazarzar.skeptik.net/pgm/PG_Mig ... gmenta.pdf

Τους ίδιους ονόμαζε ειδωλολάτρες και ο Σωκράτης πριν από 5 αιώνες. Διάβασε την Πολιτεία του Πλάτωνα και θα καταλάβεις.
GLADIATOR έγραψε: Ο άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς μας το λέγει ακόμα ξεκάθαρα LAPTONA και με τούτο θα σιωπήσω...

Και αν κάποιος από τους Πατέρες λέγει τα ίδια με τους έξω σοφούς, αυτό γίνεται μόνο ως προς τις λέξεις, ενώ ως προς τα νοήματα υπάρχει μεγάλη απόσταση, γιατί αυτοί, σύμφωνα με τον Παύλο έχουν νου Χριστού, ενώ εκείνοι, αν όχι τίποτε χειρότερο, μιλούν από ανθρώπινη διάνοια, και όσο απέχει ο ουρανός από την γη, τόσο απέχει η διάνοιά μου από τις δικές σας διάνοιες, λέγει ο Κύριος» (ΕΠΕ 2, σελ.71).
Ο Παλαμάς μιλάει για τους "έξω σοφούς" , όπως εκείνους που πήγαν στην Αγία Αικατερίνη κατ εντολή του Βασιλιά οι οποίοι ενώ ήταν "σοφοί" παρόλα αυτά δεν είχαν σοφία.... διότι απείχαν τόσο από την σοφία όσο "ο ουρανός και η γη", όσο ο Σωκράτης που ενώ δεν ήξερε ("εν οίδα ότι ουδέν οίδα") ήταν σοφότερος από τους γνωστικούς της εποχής του, μιλάει λοιπόν για "δήθεν" σοφούς. Ουσιαστικά μιλάει για σοφιστές, όπως μιλούσε ο Σωκράτης για διαφορά μεταξύ (φιλό)σοφών και σοφιστών, οι οποίοι δεύτεροι ήταν σοφοί πάνω σε κοσμικά και φθαρτά νοήματα (ανθρώπινα)- άσοφοι συνεπώς - και κατά το Πάυλο - σε θέματα που αφορούσαν το Θεό.

Αυτά όσο αναφορά τα άνωθεν.

Όσο αφορά τις Σιβύλλες, το νόημα που βγαίνει από τη συζήτηση τελικώς είναι ότι οι Ιουδαίοι (οι Φαρισαικοί προφανώς εκπρόσωποι) νόθευσαν τους Ελληνικούς Σιβυλλικούς χρησμούς όπως είπες κι εσύ. Για ποιό λόγο όμως οι Ιουδαίοι ήθελαν να δημιουργήσουν την αίσθηση ότι οι Έλληνες είχαν προφητείες για τον Χριστό ήδη από τον 2 αιώνα π.Χ;; Αυτό είναι εκ διαμέτρου αντίθετο με τη τακτική των Ιουδαίων οι οποίοι εσταύρωσαν τον Χριστό. Δηλαδή δεν μπορούν από την μία να στηρίζουν τον ερχομό του Χριστού και από την άλλη να τον κυνηγάνε. Εκτός αν ήθελαν ένα Μεσσία στα μέτρα τους... και μετάλλαξαν επίτηδες τους χρησμούς ώστε να δημιουργήσουν την προσδοκία του Μεσσία και στην Ελλάδα - αλλά δεν τους βγήκε όπως ήθελαν.

Όπως κάνεις δηλαδή εσύ με τον "Ιωάννη εκ πενίας" :D που θα σου βγει αντίχριστος καημένε μου.
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν
Απάντηση

Επιστροφή στο “Eλληνισμός-Χριστιανισμός”