Δεν κατάλαβες, αναφέρομαι στις πηγές που χρησιμοποίησε ο Παπαδόπουλος για να πει ότι υπάρχουν ισχυρές αποδείξεις για αυτό που υποστηρίζει. Δηλαδή τις επιμέρους μέσα στο βιβλίο. Χωρίς αυτές τις "ισχυρές" αποδείξεις τότε δεν στέκει τίποτα από όσα επικαλείται.GLADIATOR έγραψε: ΠΗΓΗ
Μέγας Αθανάσιος, Β’ Τόμος πατρολογίας Στυλιανού Παπαδόπουλου.
Σώπασε καλέ, μη μου το λες , τόσα ξέρεις τόσα λες, το διάβασα λες να μη το διάβασα, αναφέρεται σε 12θειστικά επιχειρήματα και Ολύμπιους θεούς. Αυτά δεν αναιρούν το γεγονός ότι υπήρχε μονοθεϊσμός στην αρχαιότητα.GLADIATOR έγραψε: όταν μιλάμε για ανακρίβεια
εννούμε ανακρίβεια..
σχετική δεν υπάρχει.
Αν θέλεις διάβασε λεπτομερέστερα εδώ
http://exprotestant.blogspot.gr/2013/12 ... st_11.html
Βρε άνθρωπε του μεσαίωνα, δεν έχουν καμία σχέση οι δαίμονες στους οποίους αναφέρονται οι Πατέρες της εκκλησίας μας και οι Ολύμπιοι όπως τους νοούσαν και που κατασκευάστηκαν μεταξύ 1αιώνα π.Χ. -3 αιώνα μ.Χ. με αυτά που συζητάμε.GLADIATOR έγραψε: δαίμονες και Χριστός δεν συμβαδίζουν
οι Ολύμπιοι(δαίμονες)δηλαδή όπως τους
αποκαλούν οι Πατέρες μας,
Μ.Αθάνάσιος,Χρυσόστομος και Ιωάννης Δαμασκηνός
δεν συμβαδίζουν.
Αυτά λέγει η Ορθόδοξη Εκκλησία και οι κανόνες της
και αυτά ακολουθούμε ημείς..
Αν είσαι Ορθόδοξος κάνε υπακοή στην εκκλησία και άσε τους δαίμονες με τους δαίμονες....
Ο Ασκληπιός δεν ήταν δαίμονας, ούτε ο απόγονος της γραμμής του Ασκληπιού ο Ιπποκράτης ήταν δαίμονας, πότε θα ξεκολλήσεις επιτέλους ; Ο χριστιανός μπορεί να είναι ταυτόχρονα εν Χριστό και ταυτόχρονα να έχει ιατρο-φαρμακευτική περίθαλψη. Για αυτό και ο Μέγας Αθανάσιος όπως και πολλοί άλλοι αναφέρονται σε αυτά τα πρόσωπα ως σοφούς.
Με την ίδια λογική (σου) μη ξαναπατήσεις σε ιατρό αφού η ιατρική δόθηκε από τον Ασκληπιό και μην ξαναπατήσεις σε καλλιτεχνική εκδήλωση αφού αυτά προέρχονται από τις Μούσες. Επίσης μην ξανακούσεις μουσική (συμπεριλαμβανομένου της Βυζαντινής) αφού αυτή προέρχεται από την αρμονία του Πυθαγόρα και μην ξαναλάβεις μέρος σε δημοκρατικές διαδικασίες αφού αυτή θεμελιώθηκε στην Αθήνα από σατανιστές και δαιμονολάτρεις του αρχαίου κόσμου (κατ εσένα πάντα).
Στον εθνικό κόσμο όχι στον φιλοσοφικό. Ο εθνικός αναφέρεται στον Ελληνορωμαϊκό "εθνικό" κόσμο του 1αιώνα μ.Χ. και όχι στη φιλοσοφική τάση του 4-5 αιώνα π.Χ. εάν δε μπορείς να καταλάβεις την διαφορά τότε είναι λογικό να διαστρεβλώνεις τους λόγους του Παύλου και να λες αρλούμπες.GLADIATOR έγραψε: Για τον αρχαίο εθνικό κόσμο.
«[..] εικότως ο Παύλος, αιτιώμενος τους Έλληνας, ότι την αρμονίαν και την τάξιν της κτίσεως θεωρούντες ου διανοούνται περί του εν αυτή Δημιουργικού Λόγου [..]» (ΕΠΕ 2, σελ. 60).
Όχι μόνο περί της ενανθρώπησης του Θεού Λόγου δια της Παρθένου δεν ήξεραν, αλλά ούτε καν την ύπαρξή του. Ο Μ. Αθανάσιος, δεν αναγνωρίζει καμία γνώση, έστω και «σπερματικά», περί του δημιουργού Θεού Λόγου στον εθνικό κόσμο.
Ωραία τα χρησιμοποιείς όλα αυτά ώστε να μειώσεις τον Ελληνισμό υπέρ του Χριστιανισμού και μετά να περάσεις με την ησυχία σου τις Φαρισαϊκές σου μανίες και δεισιδαιμονίες , αλλά ξεχνάς ότι μιλάς με Έλληνα Χριστιανό του 21 αιώνα και αναφέρεσαι σε "Ελλήνων γαρ ιδία ταύτα" του 1 αιώνα . Μην επικολλάς λοιπόν ότι βρεις που κουμπώνει ωραία και νομίζεις ότι έχει πει κάτι. Σκέψου πρώτα αν αυτό που τοποθετείς στέκει ή όχι. Για παράδειγμα ο Δημιουργός είναι Αγέννητος στην Πυθαγόρεια φιλοσοφία άρα πως "γενητήν εισάγειν Τριάδα" ;GLADIATOR έγραψε: «[..] Ελλήνων γαρ ιδία ταύτα, ώστε γενητήν εισάγειν Τριάδα και τοις γενητοίς αυτήν συνεξισάζειν. Των γαρ γενητών εστίν ελλείψεις και προσθήκας δέχεσθαι, Χριστιανών δε η πίστις άτρεπτον και τελείαν και αεί ωσαύτως έχουσαν την μακαρίαν οίδε Τριάδα, και ούτε πλέον τι τη Τριάδι προστίθησιν [..]» (ΕΠΕ 2, σελ. 80).
Προφανώς αναφέρεται σε κάτι άλλο (στην εθνική κοσμοθεωρία). Γιαυτό σου λέω ξύπνα, και δες την αλήθεια σφαιρικά και ολοκληρωτικά και μην λαμβάνεις μονομερώς τα πράγματα.
http://www.oodegr.com/neopaganismos/fil ... ities1.htm
http://www.impantokratoros.gr/neopagani ... oi.el.aspx
_____________________________________________
Στον διάλογο «Αλκιβιάδης δεύτερος», συμβουλεύει ο (Πλατωνικός) Σωκράτης τον Αλκιβιάδη, που ετοιμαζόταν για μια θυσία:
Σωκράτης: «Είναι ανάγκη λοιπόν να περιμένει κανείς μέχρι να μάθει πώς πρέπει στους θεούς και στους ανθρώπους να συμπεριφέρονται»
Αλκιβιάδης: «Πότε λοιπόν θάρθει αυτή η ώρα Σωκράτη, και πού είναι αυτός που θα μας διδάξει; Γιατί νομίζω με πολλή χαρά θάβλεπα αυτόν τον άνθρωπο, ποιος είναι».
Σωκράτης: «Αυτός που νοιάζεται για σένα, αλλά μου φαίνεται, όπως στον Διομήδη λέει ο Όμηρος ότι η Αθηνά αφαίρεσε την αχλύν, για να ξεχωρίζει καλά τον θεό ή τον άνθρωπο, έτσι και σε σένα πρέπει πρώτον μεν από την ψυχή την αχλύν αφού αφαιρέσει, που τώρα υπάρχει, τότε ήδη να σου προσφέρει αυτά, με τα οποία πρόκειται να γνωρίζεις τι είναι κακό και τι είναι καλό, γιατί τώρα δεν μου φαίνεται πως θα μπορέσεις»
Και όχι μόνο ξεκαθαρίζει ότι «περιμένει να έρθει κάποιος μπορεί να μας διδάξει» όσα η φιλοσοφία δεν μπορεί, «κάποιον που ενδιαφέρεται», αλλά επίσης προφητεύει ότι δια του Θεού μόνο γίνεται ο άνθρωπος να απολυτρωθεί από την αμαρτία:
«Τοιούτος ουν άλλος ου ραδίως υμίν γενήσεται, ω άνδρες, αλλ' εάν εμοί πείθησθε, φείσεσθε μου, υμείς δ' ίσως ταχ' αν αχθόμενοι, ώσπερ οι νυστάζοντες εγειρόμενοι, κρούσαντες αν με, πειθόμενοι Ανύτω ραδίως αν αποκτείναιτε, είτα τον λοιπόν βίον καθεύδοντες διατελεοίτ' αν, ει μη τινα άλλον ο Θεός υμίν επιπέμψειε κηδόμενος υμών» (πλάτων Απολ. Σωκρ ιη΄)
Σαφέστατα λοιπόν, εδώ ο Σωκράτης, μίλησε για «κάποιον άλλον, που ο Θεός θα στείλει στους ανθρώπους μετά τη δική του εκτέλεση». Λοιπόν, εμείς τα λέμε ή ο Σωκράτης; Αυτός τίμησε τον εαυτό του προφητεύοντας για τον Χριστό. Και όχι μόνο ο Σωκράτης προφήτεψε για τον Χριστό, αλλά και ο Αισχύλος στον «Προμηθέα Δεσμώτη». Όταν ο Χριστός μίλησε στον Παύλο, από τον Προμηθέα Δεσμώτη του μίλησε, και όλα αυτά του θύμισε. Γιατί ο Παύλος ήταν γνώστης των Ελληνικών κειμένων.
Πιθανόν ο Παύλος τότε να θυμήθηκε και το εξής απόσπασμα του Προμηθέα Δεσμώτη: Όταν ο Δίας τιμωρεί τον Προμηθέα επειδή ο Προμηθέας έκανε καλό στους ανθρώπους, ενώ οι άλλοι «θεοί» φθονούσαν την ευτυχία τών ανθρώπων, ο Προμηθέας «φτύνει» και τον Δία και τον απεσταλμένο του τον Ερμή, με τα εξής λόγια: «Απλώ λόγω τους πάντας εχθαίρω θεούς». (Αισχ. Προμηθέας δ΄, στ. 975). Εκεί λοιπόν, ο Αισχύλος δια στόματος Ερμή, πετάει την εξής προφητεία στους στίχους 1026-1028:
«Σ' αυτά τα βάσανά σου τέρμα κανένα να μην περιμένεις πριν να φανεί και να θελήσει κάποιος απ' τους θεούς να πάρει τα βάσανά σου επάνω του και να πάει στον σκοτεινό Άδη στα σκοτεινιασμένα βάθη του Ταρτάρου».
Πρόσεξε προφητεία! Προδιέγραψε εδώ ο Αισχύλος, τη βούληση του Θεού Λόγου, του Ιησού Χριστού, να πάρει πάνω του τα βάσανά μας, και να κατεβεί ως τον Άδη με τη σταυρική του θυσία για να μας σώσει!
Όμως δεν τελειώνει εδώ το θέμα. Ο Αισχύλος κάνει μια ακόμα πιο εντυπωσιακή προφητεία για τον Ιησού Χριστό, αυτή τη φορά μέσα από τα λόγια του Προμηθέα, σε διάλογό του με την ΠΑΡΘΕΝΑ Ιώ:
ΙΩ: «Ποιος είναι που θα σε λύσει χωρίς τη θέληση του Δία;»
ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ: «Ένας από τους δικούς σου απογόνους πρέπει να είναι».
ΙΩ: «Πώς είπες; Αλήθεια δικό μου παιδί θα σ' απαλλάξει απ' τα βάσανα;»
ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ: «Τρίτης γενιάς γέννημα θα είναι μετά από δέκα γενιές».
Προσέξτε! Εδώ ο Αισχύλος, σε ανύποπτο χρόνο, δηλώνει ότι από την ΠΑΡΘΕΝΟ θα γεννηθεί μετά από 13 γενιές Ο ΣΩΤΗΡΑΣ, που θα ενεργήσει χωρίς τη θέληση του Δία (!!!) Πότε δηλαδή;
Τα 450 - 460 που χωρίζουν την παράσταση του Αισχύλου για τον Προμηθέα Δεσμώτη από τη γέννηση του Ιησού Χριστού, χωράνε ΑΚΡΙΒΩΣ 13 ΓΕΝΙΕΣ.
Οι αρχαίοι Έλληνες φιλόσοφοι τίμησαν τη σοφία τους με προφητείες για τον Χριστό. Αντιθέτως, οι σημερινοί παγανιστές, ατιμάζουν τον εαυτό τους αρνούμενοι βεβαιωμένες αλήθειες, που μαρτυρήθηκαν από αυτόπτες μάρτυρες, με τίμημα τη ζωή τους!
κατάλαβες τώρα τη διαφορά ; ξύπνα και πάψε να πολεμάς τον υγιή Ελληνισμό γιατί ζημιώνεσαι.