Re: Περί των λεγομένων «Σιβυλλικών χρησμών».

28
Προλέγουν (καμιά φορά) και οι δαίμονες, άλλοτε μεν διότι(ως πνεύματα) βλέπουν όσα συμβαίνουν σε μακρινή απόσταση και άλλοτε, διότι προσπαθούν να τα συμπεράνουν με το στοχασμό τους. Γι αυτό και ψεύδονται τις περισσότερες φορές. Δεν πρέπει, λοιπόν, να τους δίνει κανείς εμπιστοσύνη, ακόμη και όταν λέγουν την αλήθεια».
(Αγιος Ιωάννης Δαμασκηνός)
Εικόνα

Re: Περί των λεγομένων «Σιβυλλικών χρησμών».

29
ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΜΑΝΤΕΙΑ - ΟΙ ΠΡΟΓΝΩΣΕΙΣ
Έτσι είχαν συσταθεί τα μαντεία των Ελλήνων κι' έτσι πλανήθηκαν από τους δαίμονες στην αρχαιότητα. Αλλά έπαψε του λοιπού η πλάνη, ως εξής: Ήλθε ο Κύριος, ο οποίος, μαζί με την πανουργία τους, κατήργησε και τους δαίμονας.
Διότι τίποτε δεν γνωρίζουν μόνοι τους, αλλά, σαν κλέφτες, προβάλλουν όσα βλέπουν σε άλλους και μάλλον παρατηρούν και συμπεραίνουν, παρά προγνωρίζουν.
Συνεπώς, κι' αν κάποτε λένε κάτι αληθινό, ούτε τότε να τους θαυμάζει κανείς.
Διότι και οι γιατροί, από την πείρα που έχουν των νοσημάτων, όταν παρατηρήσουν και σε άλλους την ίδια αρρώστια, πολλάκις προλέγουν την εξέλιξή της, γιατί συνήθισαν τον εαυτό τους να στοχάζονται και να βγάζουν συμπεράσματα.
Και οι κυβερνήτες πλοίων και οι γεωργοί πάλιν, παρατηρώντας από συνήθεια την κατάσταση του αέρος, προλέγουν αν θα χειμωνιάση ή θα γίνει καλοκαιρία. Και δεν μπορεί να πει κανείς γι' αυτό, ότι προλέγουν από θεία έμπνευση, αλλά από την πείρα και τη συνήθεια.
Εάν κάποτε λοιπόν και οι δαίμονες στοχαζόμενοι λένε τα ίδια, ας μην τους θαυμάζει κανείς γι' αυτό, μήτε να τους δίνη προσοχή. Διότι, κατά τι είναι χρήσιμο σ' αυτούς που τους ακούνε, να μαθαίνουν απ' αυτούς μπροστά από λίγες μέρες, αυτά που πρόκειται να συμβούν; Η ποια επείγουσα ανάγκη υπάρχει, να γνωρίζει κανείς αυτά; Και είναι ζήτημα αν τα γνωρίζει αληθινά.
Διότι αυτό (η πρόγνωσης) δεν είναι από κείνα που κάνουν αρετή, ούτε πάντως είναι γνώρισμα αγαθού ήθους. Διότι κανείς μας δεν καλοτυχίζεται, πως έχει μάθει και γνώρισε κάτι, αλλά ο καθένας μας θα κριθή, αν τήρησε την πίστη και αν ειλικρινώς φύλαξε τας εντολάς.


ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΣΤΙΣ ΔΙΑΒΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΓΝΩΣΕΙΣ ΤΟ ΔΙΟΡΑΤΙΚΟ ΧΑΡΙΣΜΑ
Ώστε, δεν πρέπει να δίδομαι μεγάλη σημασία σ' αυτά, ούτε να ασκητεύομε και να κοπιάζομε για να προγνωρίζωμε, αλλά πως να πολιτευόμεθα καλώς, για να αρέσομε στο Θεό. Και πρέπει να προσευχόμαστε, όχι για να προγνωρίζωμε, ούτε για να αποκτάμε αυτό ως αμοιβή της ασκήσεως, αλλά για να μας γίνει ο Κύριος συνεργός στη νίκη κατά του διαβόλου.
Αν δε καμιά φορά μας ενδιαφέρει και να προγνωρίζωμε κάτι, ας κρατάμε καθαρή τη διάνοιά μας. Γιατί εγώ πιστεύω, ότι η ψυχή, η οποία είναι καθαρή απ' όλες τις απόψεις και μένει φυσική, μπορεί να γίνει διορατική και να βλέπει περισσότερα και μακρύτερα από τους δαίμονες, γιατί θα έχει τον Κύριο, που θα της τα φανερώνει όλα. Τέτοια ήταν και η ψυχή του Προφήτη Ελισαίου, η οποία διέβλεπε όσα έπραξε και έπαθε ο Γιεζί, Δ, ΒΑΣΙΛΕΩΝ Ε, κι' έβλεπε τις δυνάμεις που της παραστεκόταν. Δ ΒΑΣΙΛ. ΣΤ, 17
(Αγίου Αντωνίου)
Εικόνα

Re: Περί των λεγομένων «Σιβυλλικών χρησμών».

30
dominique έγραψε:Τι το σφύριξες κιόλας;

:D

Πρέπει να βρεθούν το τι ειναι το ΚΗ κεφάλαιον του Πολιτικού θεάτρου.τι λέει ο Βιργίλιος και άλλα πολλά.
Εδώ συμφωνώ.
dominique έγραψε: Πάντως νομίζω το άρθρο έχει ενα δίκιο,δεν πρέπει να θεωρούμε τις Σίβυλλες ,οτι γενικά είχαν κάποιο πνεύμα εκ Θεού,γιατί ήταν μάντισες δίνανε χρησμούς και απο κάποιους λατρευονταν κίολας.
Δεν έχει όμως απόλυτο δίκιο γιατί αν είναι έτσι να δεχθούμε ότι οι Χριστιανοί πρόγονοι μας νόθευαν και αυτοί τα κείμενα- όπως λέει ο ex protestant.
dominique έγραψε: Τωρα για ποιο λόγο,αν είναι αληθινές οι προφητείες ,έδωσε ο Θεός να προφητεύσουν για τον Χριστό δεν ξέρω,ίσως για να μην μείνουν και τα υπόλοιπα έθνη που δεν γνώριζαν τον αληθινό Θεό χωρίς κάποια γνώση για το μέγιστο γενονός της έλευσης του Θεανθρώπου.
Οι συγκεκριμένοι χρησμοί έχουν υποστεί νοθείες. Αυτό όμως είναι ανεξάρτητο από το αν ο θεός αποκάλυψε στους Έλληνες της αρχαιότητας μας την έλευση του Μεσσία ή από το αν ήταν οι Σίβυλλες δαιμονισμένες κτλ. όπως πάει έμμεσα να μας πει ο Gladiator.
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: Περί των λεγομένων «Σιβυλλικών χρησμών».

31
GLADIATOR έγραψε:Προλέγουν (καμιά φορά) και οι δαίμονες, άλλοτε μεν διότι(ως πνεύματα) βλέπουν όσα συμβαίνουν σε μακρινή απόσταση και άλλοτε, διότι προσπαθούν να τα συμπεράνουν με το στοχασμό τους. Γι αυτό και ψεύδονται τις περισσότερες φορές. Δεν πρέπει, λοιπόν, να τους δίνει κανείς εμπιστοσύνη, ακόμη και όταν λέγουν την αλήθεια».
(Αγιος Ιωάννης Δαμασκηνός)
Προλέγουν (καμιά φορά) και τα προγνωστικά δελτία καιρού, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι όποιος προλέγει είναι δαίμονας.
Εσύ δηλαδή αυτό καταλαβαίνεις από το λόγο του Αγίου Δαμασκηνού; :dance2:
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: Περί των λεγομένων «Σιβυλλικών χρησμών».

32
GLADIATOR έγραψε:ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΜΑΝΤΕΙΑ - ΟΙ ΠΡΟΓΝΩΣΕΙΣ
Έτσι είχαν συσταθεί τα μαντεία των Ελλήνων κι' έτσι πλανήθηκαν από τους δαίμονες στην αρχαιότητα. Αλλά έπαψε του λοιπού η πλάνη, ως εξής: Ήλθε ο Κύριος, ο οποίος, μαζί με την πανουργία τους, κατήργησε και τους δαίμονας.
Διότι τίποτε δεν γνωρίζουν μόνοι τους, αλλά, σαν κλέφτες, προβάλλουν όσα βλέπουν σε άλλους και μάλλον παρατηρούν και συμπεραίνουν, παρά προγνωρίζουν.
Συνεπώς, κι' αν κάποτε λένε κάτι αληθινό, ούτε τότε να τους θαυμάζει κανείς.
Διότι και οι γιατροί, από την πείρα που έχουν των νοσημάτων, όταν παρατηρήσουν και σε άλλους την ίδια αρρώστια, πολλάκις προλέγουν την εξέλιξή της, γιατί συνήθισαν τον εαυτό τους να στοχάζονται και να βγάζουν συμπεράσματα.
Και οι κυβερνήτες πλοίων και οι γεωργοί πάλιν, παρατηρώντας από συνήθεια την κατάσταση του αέρος, προλέγουν αν θα χειμωνιάση ή θα γίνει καλοκαιρία. Και δεν μπορεί να πει κανείς γι' αυτό, ότι προλέγουν από θεία έμπνευση, αλλά από την πείρα και τη συνήθεια.
Εάν κάποτε λοιπόν και οι δαίμονες στοχαζόμενοι λένε τα ίδια, ας μην τους θαυμάζει κανείς γι' αυτό, μήτε να τους δίνη προσοχή. Διότι, κατά τι είναι χρήσιμο σ' αυτούς που τους ακούνε, να μαθαίνουν απ' αυτούς μπροστά από λίγες μέρες, αυτά που πρόκειται να συμβούν; Η ποια επείγουσα ανάγκη υπάρχει, να γνωρίζει κανείς αυτά; Και είναι ζήτημα αν τα γνωρίζει αληθινά.
Διότι αυτό (η πρόγνωσης) δεν είναι από κείνα που κάνουν αρετή, ούτε πάντως είναι γνώρισμα αγαθού ήθους. Διότι κανείς μας δεν καλοτυχίζεται, πως έχει μάθει και γνώρισε κάτι, αλλά ο καθένας μας θα κριθή, αν τήρησε την πίστη και αν ειλικρινώς φύλαξε τας εντολάς.
Άρα εκ πείρας γίνεται να προγιγνώσκεται κάτι. Δεν είναι δαιμονικό χαρακτηριστικό ούτε η πρόγνωση του ιατρού, ούτε η πρόγνωση του κυβερνήτη. Οι δαίμονες όπως και οι άγγελοι έχουν αυτή την ικανότητα της πείρας ομοίως όπως και οι άνθρωποι. Δεν μπορείς εσύ να υποστηρίζεις χρησιμοποιώντας αυτούς τους λόγους τη θέση ότι όποιος προλέγει είναι δαιμονικός.

Το ότι μπορεί να λάμβαναν τώρα χρηματικό αντίτιμο τα αρχαία μαντεία ή να απέδιδαν την "πρόγνωση" σε "δυνάμεις" αυτό μπορεί να θεωρηθεί δαιμονικό αλλά η ικανότητα της πείρας να δημιουργεί προγνώσεις δεν είναι καθεαυτή δαιμονική.
GLADIATOR έγραψε: ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΣΤΙΣ ΔΙΑΒΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΓΝΩΣΕΙΣ ΤΟ ΔΙΟΡΑΤΙΚΟ ΧΑΡΙΣΜΑ
Ώστε, δεν πρέπει να δίδομαι μεγάλη σημασία σ' αυτά, ούτε να ασκητεύομε και να κοπιάζομε για να προγνωρίζωμε, αλλά πως να πολιτευόμεθα καλώς, για να αρέσομε στο Θεό. Και πρέπει να προσευχόμαστε, όχι για να προγνωρίζωμε, ούτε για να αποκτάμε αυτό ως αμοιβή της ασκήσεως, αλλά για να μας γίνει ο Κύριος συνεργός στη νίκη κατά του διαβόλου.
Αν δε καμιά φορά μας ενδιαφέρει και να προγνωρίζωμε κάτι, ας κρατάμε καθαρή τη διάνοιά μας. Γιατί εγώ πιστεύω, ότι η ψυχή, η οποία είναι καθαρή απ' όλες τις απόψεις και μένει φυσική, μπορεί να γίνει διορατική και να βλέπει περισσότερα και μακρύτερα από τους δαίμονες, γιατί θα έχει τον Κύριο, που θα της τα φανερώνει όλα. Τέτοια ήταν και η ψυχή του Προφήτη Ελισαίου, η οποία διέβλεπε όσα έπραξε και έπαθε ο Γιεζί, Δ, ΒΑΣΙΛΕΩΝ Ε, κι' έβλεπε τις δυνάμεις που της παραστεκόταν. Δ ΒΑΣΙΛ. ΣΤ, 17
(Αγίου Αντωνίου)
Συμφωνώ με τον Άγιο Αντώνιο, δε τίθεται θέμα, αλλά είναι διαφορετικό να λες ότι ο πιστός πρέπει να ασκητεύει για να μπορεί να αντιμετωπίσει το διάβολο (όπως λέει ο Άγιος Αντώνιος), και διαφορετικό να υποστηρίζεις (εσύ Gladiator) ότι οι αρχαίες Σίβυλλες ήταν Σατανίστριες και έκαναν πρόγνωση με την δύναμη των δαιμονίων.

Διότι όταν σου λέω :
Laptonas έγραψε: Ετυμολογικά ο προφήτης βγαίνει από το < πρόφημι, που σημαίνει προλέγω http://el.wiktionary.org/wiki/%CF%80%CF ... E%B7%CF%82
Ο Προφήτης λοιπόν είναι εκείνος που προλέγει. Για αυτό άλλωστε και οι προφητείες είναι προλεγόμενα που αφορούν τα μέλλοντα.
και και εσύ μου λες :
GLADIATOR έγραψε: Προλέγουν (καμιά φορά) και οι δαίμονες, άλλοτε μεν διότι(ως πνεύματα) βλέπουν όσα συμβαίνουν σε μακρινή απόσταση και άλλοτε, διότι προσπαθούν να τα συμπεράνουν με το στοχασμό τους. Γι αυτό και ψεύδονται τις περισσότερες φορές. Δεν πρέπει, λοιπόν, να τους δίνει κανείς εμπιστοσύνη, ακόμη και όταν λέγουν την αλήθεια».
(Αγιος Ιωάννης Δαμασκηνός)
Τότε μου δείχνεις ότι στο μυαλό σου οι Σίβυλλες λειτουργούσαν με την δύναμη του διαβόλου. Όμως παραπάνω είναι ξεκάθαρο ότι η πρόγνωση ήταν θέμα πείρας. Διάλεξε λοιπόν τι από τα δύο είναι;

Μήπως εννοείς ότι οι Σίβυλλες δεν έκαναν προγνώσεις λόγω δικής τους πείρας (όπως ο γιατρός) αλλά έκαναν προγνώσεις επικαλούμενες δαιμόνια (άρα κατ επέκταση την πείρα των δαιμονίων;

Διότι ο Ιωάννης ο Δαμασκηνός φυσικά άλλο θέλει να πει, και άλλο θες να πεις εσύ.
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: Περί των λεγομένων «Σιβυλλικών χρησμών».

33
LAPTONAS έγραψε: Άρα εκ πείρας γίνεται να προγιγνώσκεται κάτι. Δεν είναι δαιμονικό χαρακτηριστικό ούτε η πρόγνωση του ιατρού, ούτε η πρόγνωση του κυβερνήτη. Οι δαίμονες όπως και οι άγγελοι έχουν αυτή την ικανότητα της πείρας ομοίως όπως και οι άνθρωποι. Δεν μπορείς εσύ να υποστηρίζεις χρησιμοποιώντας αυτούς τους λόγους τη θέση ότι όποιος προλέγει είναι δαιμονικός.

Το ότι μπορεί να λάμβαναν τώρα χρηματικό αντίτιμο τα αρχαία μαντεία ή να απέδιδαν την "πρόγνωση" σε "δυνάμεις" αυτό μπορεί να θεωρηθεί δαιμονικό αλλά η ικανότητα της πείρας να δημιουργεί προγνώσεις δεν είναι καθεαυτή δαιμονική.

Αναφέρεις τη λέξη πείρα και συνδέεις
αγγέλους με δαίμονες
και ανθρώπους..
Πράγμα άτοπο
αν τούτο γίνεται ώστε να βρείς ομοιότητες διότι αυτές δεν υπάρχουν....



διαφορές μεταξύ των εδώ http://hristospanagia3.blogspot.gr/2014 ... _5243.html

Υπάρχει επίσης φίλτατε μέγιστη διαφορά στον φωτισμό και τη στάση μεταξύ τους..
Τώρα τι εστίν φωτισμός και τί στάση;
Τούτα περιληπτικά έχουν να κάνουν με τη σχέση ως προς το Φώς της Τελειότητας και της πηγής της Τροφής τους που είναι ο ΩΝ.

Αντιθέτως φίλε μου με τους δαίμονες ΄΄τους διαμοιράζοντες΄΄που μόνον αρνητικά σκέφτονται για τους ανθρώπους..
Οι άγγελοι είναι ομόδουλοι των ανθρώπων,
ενώ οι δαίμονες εργάζονται για τον αποκλεισμό της σωτηρίας αυτών.

Οπότε άτοπον η οποιαδήποτε σχέση μεταξύ των....
Εικόνα

Re: Περί των λεγομένων «Σιβυλλικών χρησμών».

34
Και αν θέλαμε εν γένει να τελειώσει τούτο θα μπορούσαμε να πούμε αυτό που μας λέγει ο Αγιος Βασίλειος...Οι προφήτες λαμβάνουν, κηρύττουν και καταγράφουν την προφητεία παρέχοντας το χάρισμα της γνώσεως σε όσους την ακούν και την αποδέχονται. Έτσι λοιπόν, οι προφήτες του Θεού, χωρίς να καθοδηγούνται από τα πάθη τους καθίστανται κάτοπτρα της θείας ενέργειας, διότι το άγιο Πνεύμα δεν επιφέρει σκοταδισμό στις ψυχές των προφητών αντίθετα τις καθαρίζει από τις κηλίδες της αμαρτίας και φωτίζει τον νου τους (Βασιλείου του Μεγάλου,P.G. 30,120-125). Και συμπληρώνει ο Κύριλλος Αλεξανδρείας (αυτό που παρέθεσα και με διόρθωσε ψευδώς ο LAPTONAS)
GLADIATOR έγραψε:Πραγματικοί προφήτες (αυτοί δηλαδή οι οποίοι είχαν θέα Θεού αυτό σημαίνει προφήτης LAPTONA και αγαπητοί φίλοι)
είναι εδώ
http://www.filoumenos.com/forum/viewtop ... 78&t=15692
ότι οι προφήτες δεν λάμβαναν μόνο τη γνώση αλλά έβλεπαν και γίνονταν θεατές των μυστηρίων του Θεού (Κυρίλλου Αλεξανδρείας, P.G. 70,13).
πράγμα δηλ.(θέα μυστηρίου)που δεν είχε καμμία απο τις δήθεν Σίβυλλες....
Εικόνα

Re: Περί των λεγομένων «Σιβυλλικών χρησμών».

35
Ωραία ας δεχθούμε ότι πραγματικά υποστηρίζεις αυτά που λέει η Ορθοδοξία και η πατέρες μας. Μακάρι να είναι έτσι γιατί σπανίως βρίσκω ανθρώπους να μπορούν να μου εξηγήσουν πράγματα στην Ορθοδοξία: Λες λοιπόν ότι ομοιότητες δεν υπάρχουν ανάμεσα σε δαίμονες και αγγέλους :
GLADIATOR έγραψε: αν τούτο γίνεται ώστε να βρείς ομοιότητες διότι αυτές δεν υπάρχουν....
Μα πως ; Δε ξέρεις ότι οι δαίμονες πριν εκπέσουν ήταν άγγελοι. Έκπτωτοι άγγελοι λέγονται. :wave Συνεπώς εξήγησε μου πως δεν έχουν ομοιότητες.

Μήπως εννοείς ότι είναι αντίθετες δυνάμεις ; Ή επιμένεις ότι είναι ανόμοιες δυνάμεις ;
GLADIATOR έγραψε: Αναφέρεις τη λέξη πείρα και συνδέεις
αγγέλους με δαίμονες
και ανθρώπους..
Πράγμα άτοπο

διαφορές μεταξύ των εδώ http://hristospanagia3.blogspot.gr/2014 ... _5243.html
:0607

Άτοπο για σένα. Για εμένα είναι όμως πολύ σημαντικό αλλά δεν μου απαντάς επαρκώς, φαίνεται πως αποφεύγεις γιατί κρύβεις την αλήθεια. Οι Σίβυλλες σε ρωτάω, με ποια πείρα προφήτευαν; Τη δική τους ή με των "δαιμόνων";;;
GLADIATOR έγραψε: Υπάρχει επίσης φίλτατε μέγιστη διαφορά στον φωτισμό και τη στάση μεταξύ τους..
Τώρα τι εστίν φωτισμός και τί στάση;
Τούτα περιληπτικά έχουν να κάνουν με τη σχέση ως προς το Φώς της Τελειότητας και της πηγής της Τροφής τους που είναι ο ΩΝ.
Καλά, ενδιαφέρον κι αυτό, αλλά χωράει σε άλλη συζήτηση.
GLADIATOR έγραψε: Αντιθέτως φίλε μου με τους δαίμονες ΄΄τους διαμοιράζοντες΄΄που μόνον αρνητικά σκέφτονται για τους ανθρώπους..
Οι άγγελοι είναι ομόδουλοι των ανθρώπων,
ενώ οι δαίμονες εργάζονται για τον αποκλεισμό της σωτηρίας αυτών.

Οπότε άτοπον η οποιαδήποτε σχέση μεταξύ των....
Πως δεν έχουν σχέση ; Κοινή δημιουργία, κοινή προέλευση, κοινό αντικείμενο (ο άνθρωπος), κοινή φύση κτλ

Προφανώς εννοείς ότι είναι αντίθετες δυνάμεις , δηλαδή οι άγγελοι θέλουν την σωτηρία του Ανθρώπου, οι έκπτωτοι θέλουν πτώση.

Άλλο όμως αντίθετα , και άλλο ανόμοια , ελληνικά μιλάμε και η εκκλησία μας είναι στην ελληνική.
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: Περί των λεγομένων «Σιβυλλικών χρησμών».

36
GLADIATOR έγραψε:Και αν θέλαμε εν γένει να τελειώσει τούτο θα μπορούσαμε να πούμε αυτό που μας λέγει ο Αγιος Βασίλειος...Οι προφήτες λαμβάνουν, κηρύττουν και καταγράφουν την προφητεία παρέχοντας το χάρισμα της γνώσεως σε όσους την ακούν και την αποδέχονται. Έτσι λοιπόν, οι προφήτες του Θεού, χωρίς να καθοδηγούνται από τα πάθη τους καθίστανται κάτοπτρα της θείας ενέργειας, διότι το άγιο Πνεύμα δεν επιφέρει σκοταδισμό στις ψυχές των προφητών αντίθετα τις καθαρίζει από τις κηλίδες της αμαρτίας και φωτίζει τον νου τους (Βασιλείου του Μεγάλου,P.G. 30,120-125). Και συμπληρώνει ο Κύριλλος Αλεξανδρείας (αυτό που παρέθεσα και με διόρθωσε ψευδώς ο LAPTONAS)
GLADIATOR έγραψε:Πραγματικοί προφήτες (αυτοί δηλαδή οι οποίοι είχαν θέα Θεού αυτό σημαίνει προφήτης LAPTONA και αγαπητοί φίλοι)
είναι εδώ
http://www.filoumenos.com/forum/viewtop ... 78&t=15692
ότι οι προφήτες δεν λάμβαναν μόνο τη γνώση αλλά έβλεπαν και γίνονταν θεατές των μυστηρίων του Θεού (Κυρίλλου Αλεξανδρείας, P.G. 70,13).
.
Αγαπητέ μου, οι Άγιοι Πατέρες της Ορθοδοξίας, τα λένε πολύ ωραία σχετικά με τους προφήτες, καμία αντίρρηση .

Εμείς όμως εδώ αναλύουμε ένα συγκεκριμένο θέμα το οποίο έχει να κάνει με τις Σίβυλλες . Λοιπόν εγώ σε αυτή τη συζήτηση έλαβα μέρος γιατί βλέπω ότι γίνεται μία προσπάθεια μείωσης και απαξίωσης των ελληνικών. Εξ αρχής υποστήριξα ότι οι Σίβυλλες και οι φιλόσοφοι των Ελλήνων είχαν στενή σχέση, και μάλιστα αναλογική των Ιουδαίων προφητών και διδασκάλων. Αυτό δεν είναι κάτι πρωτόγνωρο για να σου φαίνεται περίεργο, οι Πατέρες αναφέρουν για της Σίβυλλες όπως είδες (Άγ. Νικόδημος) ενώ σχετικά με τους φιλόσοφους λένε εδώ : http://filoumenos.com/forum/viewtopic.php?f=190&t=15571

Εσύ όμως επιμένεις να στηρίζεις ότι οι Σίβυλλες ήταν "δήθεν" και τις δαιμονοποιείς λέγοντας :
GLADIATOR έγραψε: πράγμα δηλ.(θέα μυστηρίου)που δεν είχε καμμία απο τις δήθεν Σίβυλλες...
ή
GLADIATOR έγραψε: Έτσι είχαν συσταθεί τα μαντεία των Ελλήνων κι' έτσι πλανήθηκαν από τους δαίμονες στην αρχαιότητα.
Το καμία το τονίζω όχι γιατί είναι ανορθόγραφο, αλλά επειδή μιλάς απόλυτα λέγοντας ότι "καμία" Σίβυλλα. Το άλλο το τοποθετώ γιατί δεν εξηγείς τίποτα. Μόνο γενικά απροσδιόριστου χρόνου και περίπτωσης.

Γενικώς -> Τσουβάλισμα και στα σκουπίδια κάθε ιερό και όσιο των Αρχαίων. Μπράβο.

Γιατί δεν είχαν θα κάνεις τη τιμή να μου τεκμηριώσεις τουλάχιστον ; Ο Σωκράτης ( ο προ χριστού χρηστός που είπαμε ) από την Πυθία δεν έλαβε χρησμό που τον οδήγησε να εξετάσει τους Αθηναίους ; Από το Θεό δεν έλεγε ότι στάλθηκε στον Αλκιβιάδη ;

Πως λοιπόν είναι "δήθεν" οι Σίβυλλες ξαφνικά ; Και πως δεν είχαν θεία αποκάλυψη οι Έλληνες φιλόσοφοι ; Ότι να ναι θα λέμε ;

Αγνοείς αυτά ;
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν
Απάντηση

Επιστροφή στο “Eλληνισμός-Χριστιανισμός”

cron