Re: Ο Δημιουργός Θεός Πατέρας στον Πλάτωνα "Τίμαιος"

19
Μακεδνός έγραψε:
Ας συμφωνήσουμε ότι διαφωνούμε.
Καμία αντίρρηση.
Εικόνα
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: Ο Σωκράτης, ο Απόλλωνας και ο Δημιουργός Θεός

20
LAPTONAS έγραψε:δε κατάλαβα, άκουσες άγιος και τον ονόμασες Λοστεφανή ;(ξέχασες ένα λό) Περισσότερες σπουδές είχε από σένα πριν από 1900 χρόνια.

Το ίδιο ισχύει και για την περίπτωση σου, επειδή ισχυρίζεσαι αυτά που ισχυρίζεσαι δεν σημαίνει ότι ισχύουν. Αν διαφωνείς με κάτι στο κείμενο πες το, γιαυτό το ανέβασα για να το διαβάσουν όλοι. Αλλιώς λέγε παροιμίες να διασκεδάζουμε.
Όχι δεν έχει να κάνει με το τι είναι άγιος αλλά με το τι λέει.Έθεσα την διαφωνία μου με αδιάσειστα στοιχεία από την πηγή δηλαδή την ελληνική γραμματεία.



Με τον όρος δαίμονες εδώ δεν εννοεί φτερωτά κόκκινα ανθρωπάκια με τρίαινες αλλά με την αρχαία έννοια. Εσύ τα ξέρεις αυτά υποτίθεται αφού γνωρίζεις αρχαία .

Έλα βρε LAPTONA μην παίζεις με τις λέξεις,φαίνεται καθαρά
τι εννοεί με την λέξη δαίμονες!!!Φυσικά και εννοεί τους δαίμονες με την χριστιανική έννοια.
2. εἰρήσεται γὰρ τἀληθές· ἐπεὶ τὸ παλαιὸν δαίμονες φαῦλοι, ἐπιφανείας ποιησάμενοι, καὶ γυναῖκας ἐμοίχευσαν καὶ παῖδας διέφθειραν καὶ φόβητρα ἀνθρώποις ἔδειξαν, ὡς καταπλαγῆναι τοὺς οἳ λόγῳ τὰς γινομένας πράξεις οὐκ ἔκρινον, ἀλλὰ δέει συνηρπασμένοι καὶ μὴ ἐπιστάμενοι δαίμονας εἶναι φαύλους θεοὺς προσωνόμαζον, καὶ ὀνόματι ἕκαστον προσηγόρευον, ὅπερ ἕκαστος αὐτῷ τῶν δαιμόνων ἐτίθετο.
3. ὅτε δὲ Σωκράτης λόγῳ ἀληθεῖ καὶ ἐξεταστικῶς ταῦτα εἰς φανερὸν ἐπειρᾶτο φέρειν καὶ ἀπάγειν τῶν δαιμόνων τοὺς ἀνθρώπους, καὶ αὐτοὶ οἱ δαίμονες διὰ τῶν χαιρόντων τῇ κακίᾳ ἀνθρώπων ἐνήργησαν ὡς ἄθεον καὶ ἀσεβῆ ἀποκτεῖναι, λέγοντες καινὰ εἰσφέρειν αὐτὸν δαιμόνια· καὶ ὁμοίως ἐφ’ ἡμῶν τὸ αὐτὸ ἐνεργοῦσιν.
http://khazarzar.skeptik.net/books/just ... olog1g.htm


Αλλά ας πάρουμε τον δικό σου ισχυρισμό ότι εννοούσε τους
ανθρώπους που ήταν ενάρετοι, είχαν μεγάλη τύχη και τιμές,φρόνηση και ήταν θεϊκοί.Θεωρείς πως ο Μέλητος,ο Άνυτος και ο Λύκωνας ήταν όλα αυτά;;;Αφού τους ξεμπρόστιασε ο Σωκράτης.E έλεος δηλαδή!!!
Και για να γίνεις δαίμων-δαήμων πρέπει πρώτα να έχεις πεθάνει,μετά γίνεσαι.
Να μη φανερώνεις στους πολλούς και αδαείς την γνώμη σου για τον Θεό. Να μην αποκαλύπτεται η γνώση και τα μυστικά στους αμόρφωτους και στους αδαείς, διότι δεν μπορούν να τα κατανοήσουν και θα τα διαστρεβλώσουν.\nΠυθαγόρας

Re: Ο Σωκράτης, ο Απόλλωνας και ο Δημιουργός Θεός

21
Μακεδνός έγραψε: Αλλά ας πάρουμε τον δικό σου ισχυρισμό ότι εννοούσε τους
ανθρώπους που ήταν ενάρετοι, είχαν μεγάλη τύχη και τιμές,φρόνηση και ήταν θεϊκοί.Θεωρείς πως ο Μέλητος,ο Άνυτος και ο Λύκωνας ήταν όλα αυτά;;;Αφού τους ξεμπρόστιασε ο Σωκράτης.E έλεος δηλαδή!!!
Και για να γίνεις δαίμων-δαήμων πρέπει πρώτα να έχεις πεθάνει,μετά γίνεσαι.
Λάθος κάνεις και εν ζωή μπορεί να είναι κάποιος δαίμων, δαήμων, ειδήμον και ευ-δαίμων και μετά θάνατο

Το λέει και ο Σωκράτης άλλωστε
Σωκράτης : Έτσι και εγώ λοιπόν αντιλαμβάνομαι τον δαήμονα,δηλαδή κάθε άνθρωπο,θεϊκό όσο ζει και αφότου πεθάνει,και νομίζω ότι σωστά ονομάζεται δαήμων.
Μακεδνός έγραψε: Έλα βρε LAPTONA μην παίζεις με τις λέξεις,φαίνεται καθαρά
τι εννοεί με την λέξη δαίμονες!!!Φυσικά και εννοεί τους δαίμονες με την χριστιανική έννοια.

2. εἰρήσεται γὰρ τἀληθές· ἐπεὶ τὸ παλαιὸν δαίμονες φαῦλοι, ἐπιφανείας ποιησάμενοι, καὶ γυναῖκας ἐμοίχευσαν καὶ παῖδας διέφθειραν καὶ φόβητρα ἀνθρώποις ἔδειξαν, ὡς καταπλαγῆναι τοὺς οἳ λόγῳ τὰς γινομένας πράξεις οὐκ ἔκρινον, ἀλλὰ δέει συνηρπασμένοι καὶ μὴ ἐπιστάμενοι δαίμονας εἶναι φαύλους θεοὺς προσωνόμαζον, καὶ ὀνόματι ἕκαστον προσηγόρευον, ὅπερ ἕκαστος αὐτῷ τῶν δαιμόνων ἐτίθετο.
3. ὅτε δὲ Σωκράτης λόγῳ ἀληθεῖ καὶ ἐξεταστικῶς ταῦτα εἰς φανερὸν ἐπειρᾶτο φέρειν καὶ ἀπάγειν τῶν δαιμόνων τοὺς ἀνθρώπους, καὶ αὐτοὶ οἱ δαίμονες διὰ τῶν χαιρόντων τῇ κακίᾳ ἀνθρώπων ἐνήργησαν ὡς ἄθεον καὶ ἀσεβῆ ἀποκτεῖναι, λέγοντες καινὰ εἰσφέρειν αὐτὸν δαιμόνια· καὶ ὁμοίως ἐφ’ ἡμῶν τὸ αὐτὸ ἐνεργοῦσιν.
http://khazarzar.skeptik.net/books/just ... olog1g.htm
Άκουσε, όλα αυτά μπορεί να πέφτουν μαζεμένα και να μην τα καταλαβαίνεις όπως τα θέτω , αλλά όταν λέμε δαιμόνιο, ακόμα και στον Χριστιανισμό, εννοούμε μία πνευματική κατάσταση. Ο δαιμονο-κατειλημμένος είναι κάποιος ο οποίος έχει καταληφθεί από ένα πνεύμα (=πνευματική κατάσταση). Ο Ιουστίνος όταν λέει ότι ο Σωκράτης έβγαζε δαιμόνια με τον έλεγχο του ( ἐξεταστικῶς ταῦτα εἰς φανερὸν ἐπειρᾶτο φέρειν καὶ ἀπάγειν τῶν δαιμόνων τοὺς ἀνθρώπους)
δεν εννοεί ότι έβγαζε φτερωτά ανθρωπάκια , αλλά ότι με τον έλεγχο άλλαζε την πνευματική τους κατάσταση αφού νόμιζαν ότι ήταν πάνσοφοι (είχαν άγνοια της άγνοιας τους) και τους έδινε να εννοήσουν ότι δεν γνώριζαν.
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: Ο Σωκράτης, ο Απόλλωνας και ο Δημιουργός Θεός

22
LAPTONAS έγραψε:Άκουσε, όλα αυτά μπορεί να πέφτουν μαζεμένα και να μην τα καταλαβαίνεις όπως τα θέτω , αλλά όταν λέμε δαιμόνιο, ακόμα και στον Χριστιανισμό, εννοούμε μία πνευματική κατάσταση. Ο δαιμονο-κατειλημμένος είναι κάποιος ο οποίος έχει καταληφθεί από ένα πνεύμα (=πνευματική κατάσταση).
Είπα εγώ κάτι το αντίθετο;;;

Ο Ιουστίνος όταν λέει ότι ο Σωκράτης έβγαζε δαιμόνια με τον έλεγχο του ( ἐξεταστικῶς ταῦτα εἰς φανερὸν ἐπειρᾶτο φέρειν καὶ ἀπάγειν τῶν δαιμόνων τοὺς ἀνθρώπους)
δεν εννοεί ότι έβγαζε φτερωτά ανθρωπάκια , αλλά ότι με τον έλεγχο άλλαζε την πνευματική τους κατάσταση αφού νόμιζαν ότι ήταν πάνσοφοι (είχαν άγνοια της άγνοιας τους) και τους έδινε να εννοήσουν ότι δεν γνώριζαν.
[/quote]

Εδώ νομίζω ότι κάνεις λάθος εσύ διότι πριν λέει:
καὶ μὴ ἐπιστάμενοι δαίμονας εἶναι φαύλους θεοὺς προσωνόμαζον, καὶ ὀνόματι ἕκαστον προσηγόρευον, ὅπερ ἕκαστος αὐτῷ τῶν δαιμόνων ἐτίθετο.
Δηλαδή και στη άγνοιά τους πως αυτοί ήταν κακοί δαίμονες αποκαλούμενοι θεοί,και αντιμετωπίζονταν ο καθένας από αυτούς με βάση το όνομα, όπως κάθε δαίμονας.

Και συνεχίζει:
[3] ὅτε δὲ Σωκράτης λόγῳ ἀληθεῖ καὶ ἐξεταστικῶς ταῦτα εἰς φανερὸν ἐπειρᾶτο φέρειν καὶ ἀπάγειν τῶν δαιμόνων τοὺς ἀνθρώπους, καὶ αὐτοὶ οἱ δαίμονες διὰ τῶν χαιρόντων τῇ κακίᾳ ἀνθρώπων ἐνήργησαν ὡς ἄθεον καὶ ἀσεβῆ ἀποκτεῖναι, λέγοντες καινὰ εἰσφέρειν αὐτὸν δαιμόνια· καὶ ὁμοίως ἐφ’ ἡμῶν τὸ αὐτὸ ἐνεργοῦσιν.
Αλλά όταν ο Σωκράτης εργάστηκε από αληθινό λόγο και εξέτασε να φέρει στο φως αυτά τα πράγματα και να οδηγήσει τους άνδρες μακριά από τους δαίμονες, τότε αυτοί οι ίδιοι δαίμονες με τη βοήθεια(μέσω) των ανδρών, που απόλαυσαν την ανομία τους ανάγκασαν να τον σκοτώσουν ως άθεο και ασεβή άνθρωπο,λέγοντας ότι εισάγει καινούριες θεότητες,και ομοίως ενεργούν στην περίπτωσή μας.
Να μη φανερώνεις στους πολλούς και αδαείς την γνώμη σου για τον Θεό. Να μην αποκαλύπτεται η γνώση και τα μυστικά στους αμόρφωτους και στους αδαείς, διότι δεν μπορούν να τα κατανοήσουν και θα τα διαστρεβλώσουν.\nΠυθαγόρας

Re: Ο Σωκράτης, ο Απόλλωνας και ο Δημιουργός Θεός

23
Άλλη σημασία έχει "δαίμον" και άλλη το "δαιμόνιο" , διότι η κατάληξη ιο αλλάζει ελαφρώς την σημασία. Λοιπόν άκου τι νομίζω ότι λέει ολοκληρωμένα και αν δεις ότι δεν συμφωνείς το λες.

2. εἰρήσεται γὰρ τἀληθές· ἐπεὶ τὸ παλαιὸν δαίμονες φαῦλοι, ἐπιφανείας ποιησάμενοι, καὶ γυναῖκας ἐμοίχευσαν καὶ παῖδας διέφθειραν καὶ φόβητρα ἀνθρώποις ἔδειξαν, ὡς καταπλαγῆναι τοὺς οἳ λόγῳ τὰς γινομένας πράξεις οὐκ ἔκρινον, ἀλλὰ δέει συνηρπασμένοι καὶ μὴ ἐπιστάμενοι δαίμονας εἶναι φαύλους θεοὺς προσωνόμαζον, καὶ ὀνόματι ἕκαστον προσηγόρευον, ὅπερ ἕκαστος αὐτῷ τῶν δαιμόνων ἐτίθετο.

θα λεχθεί το αληθές, από παλιά δαίμονες (δαήμονες) φαύλοι εμοίχευαν γυναίκες και διέφθειραν παιδιά και έδειξαν φόβητρα (σημεία φόβου) στους ανθρώπους , και πολλοί δεν είχαν το λόγο να κρίνουν τις γινόμενες πράξεις , αλλά τους είχαν συναρπάσει και χωρίς να γνωρίζουν ότι ήταν φαύλοι δαίμονες (δαήμονες) τους ονόμασαν Θεούς, και με ονόματα το καθένα καλούσαν , τα οποία ο καθένας από τους δαίμονες (δαήμονες) είχε επιλέξει.

3. ὅτε δὲ Σωκράτης λόγῳ ἀληθεῖ καὶ ἐξεταστικῶς ταῦτα εἰς φανερὸν ἐπειρᾶτο φέρειν καὶ ἀπάγειν τῶν δαιμόνων τοὺς ἀνθρώπους, καὶ αὐτοὶ οἱ δαίμονες διὰ τῶν χαιρόντων τῇ κακίᾳ ἀνθρώπων ἐνήργησαν ὡς ἄθεον καὶ ἀσεβῆ ἀποκτεῖναι, λέγοντες καινὰ εἰσφέρειν αὐτὸν δαιμόνια· καὶ ὁμοίως ἐφ’ ἡμῶν τὸ αὐτὸ ἐνεργοῦσιν.

τότε λοιπόν ο Σωκράτης με λόγο αληθινό εξέταζε αυτά και τα φανέρωσε και απέβαλε (την ιδέα) των δαήμονων από τους ανθρώπους και αυτοί οι δαήμονες δια των ανθρώπων εκείνων που χαίρονται τη κακία (Μέλητος, Άνυτος, Λύκωνας) ενέργησαν ώστε σαν άθεος και ασεβής να οδηγηθεί στο θάνατο, λέγοντα ότι εισάγει νέα δαιμόνια (πνευματικές καταστάσεις, όπως το Σωκράτικο δαιμόνιο) και στη περίπτωση μας ενεργούν με τον ίδιο τρόπο (εννοεί στην περίπτωση των Χριστιανών που τους κατηγορούσαν τότε).

4. οὐ γὰρ μόνον Ἕλλησι διὰ Σωκράτους ὑπὸ λόγου ἠλέγχθη ταῦτα, ἀλλὰ καὶ ἐν βαρβάροις ὑπ’ αὐτοῦ τοῦ λόγου μορφωθέντος καὶ ἀνθρώπου γενομένου καὶ Ἰησοῦ Χριστοῦ κληθέντος, ᾧ πεισθέντες ἡμεῖς τοὺς ταῦτα πράξαντας δαίμονας οὐ μόνον μὴ ὀρθοὺς εἶναί φαμεν, ἀλλὰ κακοὺς καὶ ἀνοσίους δαίμονας, οἳ οὐδὲ τοῖς ἀρετὴν ποθοῦσιν ἀνθρώποις τὰς πράξεις ὁμοίας ἔχουσιν.:

Όχι μόνο στους Έλληνες από τον Σωκράτη λέχθηκαν αυτά αλλά και στους βαρβάρους υπό τον ίδιο λόγο που μορφοποιήθηκε και έγινε άνθρωπος (ενανθρωπίστηκε) καλούμενου Ιησού Χριστού, στον οποίο πιστεύουμε εμείς , όχι μόνο αυτούς του δαίμονες που τα έπραξαν αυτά θεωρούμε μη ορθούς αλλά και κακούς και ανόσιος δαήμονες , όμοιους στις πράξεις με εκείνους που ούτε την αρετή δεν ποθούν.

1. Ἔνθεν δὲ καὶ ἄθεοι κεκλήμεθα· καὶ ὁμολογοῦμεν τῶν τοιούτων νομιζομένων θεῶν ἄθεοι εἶναι, ἀλλ’ οὐχὶ τοῦ ἀληθεστάτου καὶ πατρὸς δικαιοσύνης καὶ σωφροσύνης καὶ τῶν ἄλλων ἀρετῶν ἀνεπιμίκτου τε κακίας θεοῦ·


γιαυτό και άθεοι καλούμαστε, και ομολογούμε ότι αυτών τον νομιζόμενων θεών άθεοι είναι (δεν είναι θεοί), αλλά όχι του αληθεστάτου και πατρός της δικαιοσύνης και σωφροσύνη και των άλλων αρετών ανεπίμικτους κακίας θεού. (του Πατρός, παντοκράτορος, Δημιουργού).

2. ἀλλ’ ἐκεῖνόν τε καὶ τὸν παρ’ αὐτοῦ υἱὸν ἐλθόντα καὶ διδάξαντα ἡμᾶς ταῦτα, καὶ τὸν τῶν ἄλλων ἑπομένων καὶ ἐξομοιουμένων ἀγαθῶν ἀγγέλων στρατόν, πνεῦμά τε τὸ προφητικὸν σεβόμεθα καὶ προσκυνοῦμεν, λόγῳ καὶ ἀληθείᾳ τιμῶντες, καὶ παντὶ βουλομένῳ μαθεῖν, ὡς ἐδιδάχθημεν, ἀφθόνως παραδιδόντες.

αλλά κι εκείνον τον από αυτού Υιό που ήλθε και μας τα δίδαξε αυτά και των άλλων επόμενων και όμοιων αγαθών άγγελων (απεσταλμένων) στρατό , με πνεύμα προφητικό σεβόμαστε και προσκυνούμε , το λόγο και την αλήθεια τιμούμε και μαθαίνουμε όπως διδαχθήκαμε με αφθονία να παραδίδουμε.
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: Ο Σωκράτης, ο Απόλλωνας και ο Δημιουργός Θεός

24
Aπλά να πω οτι ο Ιουστίνος ήταν απολογητής φιλόσοφος(πρέπει να υπάρχει σεβασμός,ακόμα και αν διαφωνούμε στο τι λέει ο Ιουστίνος).
Σαν φιλόσοφος γνώριζε πολύ καλά την ελληνική γραμματεία και δεν νομίζω να έλεγε οτι του κατέβαινε.Είχε περάσει απ'όλες τις σχολές και δημιούργησε και δική του.
Πίστευε στην έννοια του σπερματικού λόγου.
Φυσικά δεν ήταν ο μόνος που μίλησε για τον Σωκράτη.
Θεωρώ πιο λογικό ,εμείς να μην καταλαβαίνουμε το τι θέλει να πει.
Ἐντεῦθεν δῆλον ὅτι ὁ Κλήμης δὲν παραδέχεται φιλοσοφίαν εἰμὴ τὴν ὑγιαίνουσαν. Τοῦτο δηλοῦται καὶ ἐκ τῶν ἐφεξῆς.

«Οὐ μὴν ἁπλῶς πᾶσαν φιλοσοφίαν ἀποδεχόμεθα, λέγει» ἀλλ᾿ ἐκείνην περὶ ἣς καὶ ὁ παρὰ Πλάτωνι λέγει Σωκράτης. Εἰσὶ γὰρ δή, ὡς φασί, περὶ τὰς τελετάς, ναρθηκοφόροι μὲν πολλοὶ Βάκχοι δὲ παύροι· πολλοὺς μὲν τοὺς κλητούς, ὀλίγους δὲ τοὺς ἐκλεκτοὺς αἰνιττόμενος· ἐπιφέρει γοῦν σαφῶς. Οὗτοι δὲ εἰσὶ κατὰ τὴν ἐμὴν δόξαν, οὐκ ἄλλοι ἢ οἱ πεφιλοσοφηκότες ὀρθῶς· ὧν δὴ κἀγὼ, κατὰ γὲ τὸ δυνατόν, οὐδὲν ἀπέλιπον ἐν τῷ βίῳ, ἀλλὰ παντὶ τρόπῳ προυθυμήθην καὶ τί ἠνύσαμεν ἐκεῖσε ἐλθόντες, τὸ σαφὲς εἰσόμεθα, ἐὰν ὁ Θεὸς θέλῃ, ὀλίγον ὕστερον.
Είτε ανθρώπους εννοεί,είτε καθαρα δαιμόνια,δεν έχει σημασία,αν υπάρχει εγωισμός σε εναν άνθρωπο είναι πάθος και σίγουρα ενα δαιμόνιο είτε εκει τριγύρω,πάντως συμφωνώ με τον Laptonas μάλλον αναφέρεται σε ανθρώπους,γιατί ο Ιουστινος έθιγε την λάθος ζωή γενικότερα τω εθνικών φιλοσόφων,κάτι που δεν άρεσε.
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !

Re: Ο Δημιουργός Θεός Πατέρας στον Πλάτωνα "Τίμαιος"

25
Νομίζω οτι λαμβάνεται λάθος το θέμα κατα την γνώμη μου, υπήρχε το δωδεκάθεο και οι υπόλοιποι θεοί,έτσι;
Αρχηγός και πατέρας των θεών,ονομάζονταν ο Δίας,οπότε εφόσον αντιλαμβάνονταν την ανάγκη κάποιου Δημιουργού, φυσικό ήταν να προσδώσουν την ιδιότητα αυτήν στον Δία.

Οταν επίσης αντιλήφθηκαν οτι υπήρχε το Εν,όσοι το δέχονταν δηλαδή,ο καθένας πρόσδωσε στο Εν ,τα δικά του πιστεύω,άλλοι τον Δία,άλλοι στοιχεία της φύσης.

Τα ονόματα που παρέθεσες δεν λέει κάτι,πάρθηκαν απο την ελληνική γλώωσα ,λόγω της παγκοσμιας δάιδοσης της,ανάλογα υπαρχουν πολλές λέξεις ελληνικές σε διαφορες γλώσσες π.χ. μουσική.

Πάντως,πρέπει να παραδεχτείς οτι υπάρχουν έννοιες και και ιδιότητες, που μόνο στον Χριστιανικό Θεό υπάρχουν παρόμοιες αναφορές,οπότε κάτι είχαν ανακαλύψει,απλά όχι σε όλο του το μεγαλείο,σπερματικά,διανοητικά και επιστημονικά.
Για μενα θεωρώ φυσικό να προσδώσουν όλες αυτές τις ιδιότητες στον Δία,ως αρχηγό.
Δεν γνώριζαν και κάποιον άλλο να τις προσδώσουν.
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !

Re: Ο Δημιουργός Θεός Πατέρας στον Πλάτωνα "Τίμαιος"

26
dominique έγραψε:Πάντως,πρέπει να παραδεχτείς οτι υπάρχουν έννοιες και και ιδιότητες, που μόνο στον Χριστιανικό Θεό υπάρχουν παρόμοιες αναφορές,οπότε κάτι είχαν ανακαλύψει,απλά όχι σε όλο του το μεγαλείο,σπερματικά,διανοητικά και επιστημονικά.
Για μενα θεωρώ φυσικό να προσδώσουν όλες αυτές τις ιδιότητες στον Δία,ως αρχηγό.
Δεν γνώριζαν και κάποιον άλλο να τις προσδώσουν.
Θα πρέπει όμως και συ φίλε μου να παραδεχτείς το ότι υπήρχαν κάποιες ιδιότητες που μοιάζουν με τον Χριστιανικό Θεό δεν σημαίνει ότι περίμεναν αυτόν ή ότι εννοούσαν αυτόν.Οι αρχαίοι ότι έλεγαν το έλεγαν για τους δικούς τους Θεούς,δεν είχαν ανακαλύψει κανένα Χριστιανικό Θεό και ουδέποτε μίλησαν γι αυτόν σε κανέναν τομέα που αναφέρεις.Το να λέμε ότι δεν γνώριζαν άλλον εκτός από αυτόν για να τις προσδώσουν δεν στέκει.Στην αρχαία ελληνική γραμματεία αναφέρονται χιλιάδες θεοί και ακόμα ότι γνώριζαν και πολλούς ξένους θεούς άλλων λαών.
Να μη φανερώνεις στους πολλούς και αδαείς την γνώμη σου για τον Θεό. Να μην αποκαλύπτεται η γνώση και τα μυστικά στους αμόρφωτους και στους αδαείς, διότι δεν μπορούν να τα κατανοήσουν και θα τα διαστρεβλώσουν.\nΠυθαγόρας

Re: Ο Σωκράτης, ο Απόλλωνας και ο Δημιουργός Θεός

27
Εγώ πάντως φίλοι μου από το κείμενο,τις μεταφράσεις(νεοελληνική και αγγλική) αλλά και τα συμφραζόμενα βγάζω ότι εννοεί τα κακοποιά πνεύματα.Τέλος πάντων αφού εκφράσαμε όλοι μας τις διαφωνίες μας και για να μην καταλήξουμε σε ένα ατέρμονο γαϊτανάκι ας συνεχίσουμε την συζήτηση.
Να μη φανερώνεις στους πολλούς και αδαείς την γνώμη σου για τον Θεό. Να μην αποκαλύπτεται η γνώση και τα μυστικά στους αμόρφωτους και στους αδαείς, διότι δεν μπορούν να τα κατανοήσουν και θα τα διαστρεβλώσουν.\nΠυθαγόρας
Απάντηση

Επιστροφή στο “Eλληνισμός-Χριστιανισμός”