Re: Το δέντρο του Ιεσσαί

55
LAPTONAS, μεταξύ άλλων γράφεις:
Τότε γιατί αποκαλείς τον Ιησού Χριστό καρπό κατά σάρκα των Ισραηλιτικών ;
Όχι εγώ. Αλλά ο Θεόπνευστος Παύλος αποκαλύπτει ότι ο Ιησούς Χριστός κατάγεται κατά σάρκα από τους πατέρες και πατριάρχες των Ισραηλιτικών. Ιδού:
Ρωμ. 9,4 – 5 Αυτοί που είναι απόγονοι του Ιακώβ, στους οποίους ανήκει η υιοθεσία και η δόξα με τα τόσα θαύματα που έκαμε προς χάριν αυτών ο Θεός• στους οποίους εδόθησαν αι συνθήκαι, που είχε κάμει ο Θεός με τους προγόνους των, και η νομοθεσία και η λατρεία και αι ανεκτίμητοι υποσχέσεις. Αυτοί, των οποίων οι πατέρες και οι πατριάρχαι είναι επίσημοι και ένδοξοι και από τους οποίους κατάγεται, κατά σάρκα, ο Χριστός, ο οποίος είναι Θεός, κύριος και εξουσιαστής όλων, άξιος να υμνήται και να δοξάζεται στους αιώνας. Αμήν.
Γράφεις:
Αν ο Χριστός προέρχεται από τους πατριάρχες τότε γιατί ο Δαβίδ που είναι ο Πατριάρχης, διαμέσου τού Πνεύματος, τον αποκαλεί Κύριο, λέγοντας «Είπε ο Κύριος στον Κύριό μου: Κάθησε από τα δεξιά μου, μέχρις ότου βάλω τους εχθρούς σου [ως] υποπόδιο των ποδιών σου»; Αν, λοιπόν, τον αποκαλεί Κύριο, πώς είναι απόγονος του ο Χριστός;
Την απάντηση θα την πάρεις από την Αγία Γραφή:
Ματθ. 22,45 Εάν λοιπόν ο Δαυίδ ονομάζει αυτόν Κυριον και Θεόν, πως είναι απλούς απόγονός του, όπως σεις νομίζετε; (Ο Δαυίδ λοιπόν, σύμφωνα με αποκάλυψιν εκ μέρους του Θεού, επίστευσε και προεκήρυξε τον Μεσσίαν, τον κατά σάρκα απόγονόν του, ως Κυριον του και Θεόν).
Το κείμενο, όπως αντιλαμβάνεσαι φίλε LAPTONAS, αποκαλύπτει σαφώς, ότι ο Δαβίδ θεωρεί τον Μεσσία κατά σάρκα απόγονόν του, και Κύριον και Θεόν του.

Re: Το δέντρο του Ιεσσαί

56
Vassilis_1 έγραψε:LAPTONAS, μεταξύ άλλων γράφεις:
Τότε γιατί αποκαλείς τον Ιησού Χριστό καρπό κατά σάρκα των Ισραηλιτικών ;
Όχι εγώ. Αλλά ο Θεόπνευστος Παύλος αποκαλύπτει ότι ο Ιησούς Χριστός κατάγεται κατά σάρκα από τους πατέρες και πατριάρχες των Ισραηλιτικών.
Αφού συζητάμε για τους πνευματικούς καρπούς Βασίλη τότε γιατί φέρνεις στη συζήτηση το λόγο του Παύλου που λέει για κατά σάρκα απόγονο ; Δεν ξεκαθαρίσαμε προηγουμένως ότι μιλάμε σε πνευματικό επίπεδο και όχι σαρκικό;
Vassilis_1 έγραψε:Βεβαίως, και, περί πνευματικών καρπών μιλάμε.
Vassilis_1 έγραψε:
Ματθ. 22,45 Εάν λοιπόν ο Δαυίδ ονομάζει αυτόν Κυριον και Θεόν, πως είναι απλούς απόγονός του, όπως σεις νομίζετε; (Ο Δαυίδ λοιπόν, σύμφωνα με αποκάλυψιν εκ μέρους του Θεού, επίστευσε και προεκήρυξε τον Μεσσίαν, τον κατά σάρκα απόγονόν του, ως Κυριον του και Θεόν).
Το κείμενο, όπως αντιλαμβάνεσαι φίλε LAPTONAS, αποκαλύπτει σαφώς, ότι ο Δαβίδ θεωρεί τον Μεσσία κατά σάρκα απόγονόν του, και Κύριον και Θεόν του.
Τον αποκαλεί Κύριο (σε πνευματικό επίπεδο) παρά το γεγονός ότι είναι απόγονος του (κατά σάρκα).

Συνεπώς φορέας αυτών των πνευματικών καρπών που λες δεν είναι ο Θεάνθρωπος Χριστός αλλά το αντίθετο, φορείς του Κύριου Ιησού Χριστού είναι οι προφήτες των Ιουδαίων, αφού αυτοί εκλαμβάνουν από τον Λόγο και όχι ο Λόγος από αυτούς.

Για λύσε μου λοιπόν την απορία, τι είδους πνευματικούς καρπούς παρήγαγαν οι Ισραηλίτες εκτός του Ιησού Χριστού που όπως είδαμε ο Ιησούς δεν είναι πνευματικός καρπός των Ισραηλιτών αλλά το αντίθετο. Γιατί μου φαίνεται τελικά πως οι Ισραηλίτες ήταν εντελώς άκαρποι, όπως η άκαρπη Συκιά.
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: Το δέντρο του Ιεσσαί

57
Μεταξύ άλλων γράφεις:
Για λύσε μου λοιπόν την απορία, τι είδους πνευματικούς καρπούς παρήγαγαν οι Ισραηλίτες εκτός του Ιησού Χριστού που όπως είδαμε ο Ιησούς δεν είναι πνευματικός καρπός των Ισραηλιτών αλλά το αντίθετο.
Με το που γράφεις: «ο Ιησούς δεν είναι πνευματικός καρπός των Ισραηλιτών αλλά το αντίθετο.», εννοείς ότι ο Ιησούς είναι κατά σάρκα καρπός των Ισραηλιτών.

Σύμφωνα με την παραδοχή αυτή αγαπητέ LAPTONAS, και έτσι είναι, βοήθησες τα μέγιστα να λυθεί η απορία σου, ή η τυχόν απορία οποιουδήποτε άλλου: Αφού ο Θεάνθρωπος Χριστός είναι κατά σάρκα καρπός των Ισραηλιτών, σημαίνει ότι η καρποφορία τους αυτή ότι είναι άπειρης αξίας! Η οποία έγινε πρόξενος απείρων πνευματικών καρπών. Διότι ο Θεάνθρωπος Χριστός ο κατά σάρκα καρπός τους, μας δίνει σε όλους τους ανθρώπους όλων των λαών άπειρους πνευματικούς καρπούς, οι οποίοι, αν τους αποδεχθούμε, γίνονται πρόξενοι της αιωνίας σωτηρίας μας.

Re: Το δέντρο του Ιεσσαί

58
Vassilis_1 έγραψε:Μεταξύ άλλων γράφεις:
Για λύσε μου λοιπόν την απορία, τι είδους πνευματικούς καρπούς παρήγαγαν οι Ισραηλίτες εκτός του Ιησού Χριστού που όπως είδαμε ο Ιησούς δεν είναι πνευματικός καρπός των Ισραηλιτών αλλά το αντίθετο.
Με το που γράφεις: «ο Ιησούς δεν είναι πνευματικός καρπός των Ισραηλιτών αλλά το αντίθετο.», εννοείς ότι ο Ιησούς είναι κατά σάρκα καρπός των Ισραηλιτών.

Σύμφωνα με την παραδοχή αυτή αγαπητέ LAPTONAS, και έτσι είναι, βοήθησες τα μέγιστα να λυθεί η απορία σου, ή η τυχόν απορία οποιουδήποτε άλλου: Αφού ο Θεάνθρωπος Χριστός είναι κατά σάρκα καρπός των Ισραηλιτών, σημαίνει ότι η καρποφορία τους αυτή ότι είναι άπειρης αξίας! Η οποία έγινε πρόξενος απείρων πνευματικών καρπών. Διότι ο Θεάνθρωπος Χριστός ο κατά σάρκα καρπός τους, μας δίνει σε όλους τους ανθρώπους όλων των λαών άπειρους πνευματικούς καρπούς, οι οποίοι, αν τους αποδεχθούμε, γίνονται πρόξενοι της αιωνίας σωτηρίας μας.
Είπα εγώ να μην τιμούμε τους Εβραίους εκείνους που έδωσν καρπό κατά σάρκα τον Ιησού Χριστού ; ; Τιμούμε την Παναγία. Δεν τιμούμε όμως τους Φαρισαίους π.χ. διότι δεν γέννησαν αυτοί τον Ιησού Χριστό. Μόνο την ρίζα Ιεσσαί τιμούμε.
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: Το δέντρο του Ιεσσαί

59
LAPTONAS Μεταξύ άλλων γράφεις:
Είπα εγώ να μην τιμούμε τους Εβραίους εκείνους που έδωσν καρπό κατά σάρκα τον Ιησού Χριστού ; ;
Πράγματι έτσι είναι. Πρέπει να τιμούμε τους Εβραίους πατέρες και πατριάρχες, που είναι η ρίζα της ευλογημένης ελαίας, στην οποία κεντρωθήκαμε όλοι, οι εκτός Εβραίων λαοί που πιστέψαμε στον Χριστό.

Ας δούμε και τι άλλο μας αποκαλύπτει ο Θεόπνευστος Παύλος.
Ρωμ. 11,28 Οσον δηλαδή αφορά το Ευαγγέλιον, οι άπιστοι Εβραίοι είναι εχθροί του Θεού και εξ αιτίας του γεγονότος ότι εκάλεσε σας τους εθνικούς εις σωτηρίαν ο Θεός• όσον αφορά όμως την από αιώνων εκλογήν των, είναι αγαπητοί στον Θεόν και δια τους προγόνους, από τους οποίους κατάγονται.
Βλέπουμε λοιπόν, ότι οι μη πιστεύσαντες στο Χριστό Εβραίοι, είναι αγαπητοί στον Θεόν.
Οπότε, αφού ο Θεός τους αγαπάει, όπως μας αγαπάει όλους τους ανθρώπους, οφείλουμε να τους αγαπάμε και εμείς, που ως Χριστιανοί πρέπει να έχουμε αναπτυγμένο το αίσθημα της αγάπης προς όλους τους ανθρώπους.

Re: Το δέντρο του Ιεσσαί

60
Vassilis_1 έγραψε:
LAPTONAS Μεταξύ άλλων γράφεις:
Είπα εγώ να μην τιμούμε τους Εβραίους εκείνους που έδωσν καρπό κατά σάρκα τον Ιησού Χριστού ; ;
Πράγματι έτσι είναι. Πρέπει να τιμούμε τους Εβραίους πατέρες και πατριάρχες, που είναι η ρίζα της ευλογημένης ελαίας, στην οποία κεντρωθήκαμε όλοι, οι εκτός Εβραίων λαοί που πιστέψαμε στον Χριστό.

Ας δούμε και τι άλλο μας αποκαλύπτει ο Θεόπνευστος Παύλος.
Ρωμ. 11,28 Οσον δηλαδή αφορά το Ευαγγέλιον, οι άπιστοι Εβραίοι είναι εχθροί του Θεού και εξ αιτίας του γεγονότος ότι εκάλεσε σας τους εθνικούς εις σωτηρίαν ο Θεός• όσον αφορά όμως την από αιώνων εκλογήν των, είναι αγαπητοί στον Θεόν και δια τους προγόνους, από τους οποίους κατάγονται.
Βλέπουμε λοιπόν, ότι οι μη πιστεύσαντες στο Χριστό Εβραίοι, είναι αγαπητοί στον Θεόν.
Οπότε, αφού ο Θεός τους αγαπάει, όπως μας αγαπάει όλους τους ανθρώπους, οφείλουμε να τους αγαπάμε και εμείς, που ως Χριστιανοί πρέπει να έχουμε αναπτυγμένο το αίσθημα της αγάπης προς όλους τους ανθρώπους.
Είπε κανείς να μην αγαπάμε έναν συνάνθρωπο έστω κι αν είναι Εβραίος ; Ασφαλώς όλοι οι άνθρωποι πρέπει να συγχωρούνται έστω κι αν παραστρατούν και να αγαπιούνται.
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν
Απάντηση

Επιστροφή στο “Eλληνισμός-Χριστιανισμός”