Περί αμφιβολιών της αξιοπιστίας των ευαγγελίων.

1
Η μονη διαφωνια ειναι οσον αφορα τις γραφες και το σκεπτικο γιατι οι γραφες δεν γραφτηκαν απο τον ιδιο το θεο αλλα απο ανθρωπους και οι ανθρωποι κανουν παντα λαθη κι εκαναν κι εδω μεσα λαθη που σημαινει οτι πολλα απο αυτα προφανος αλλιος τους ειπωθηκαν κι αλλιος τα εγραψαν η απλα το βιβλιο παραποιηθηκε για συμφεροντα που δε γνωριζουμε.

Τα μονα βιβλια που εχουν μεινει αθιχτα απο την αρχη του κοσμου ειναι αυτα που ειναι στο βατικανο και κλαπηκαν απο τη βιβλιοθηκη της αλεξανδρειας πριν την καψουν.
Ολα τα υπολοιπα ειναι ολα παραποιημενα εξηπηρετωντας συμφεροντα και πλανευοντας το κοσμο.

Κι αυτο που λενε οτι επειδη ειναι το βιβλιο του θεου κανεις δεν επιτρεπεται να το αγγιξει αυτα ειναι παραμυθεια για μικρα παιδεια φυσικα και πειραχτηκε.

Απλα οι περισσοτεροι δεχονται το βιβλιο οπως ειναι κι ας εχει πραγματα που ειναι δυσκολο να κατανοηθουν διλ τη μια ειναι ετσι την αλλη αλλιος και δε μπορεις να καταλαβεις γιατι γραφτηκε αυτο.
Αυτήν την δικαιολογία την έχω χιλιοδιαβάσει απο πολλούς άλλους και είναι πολύ βολικό να την χρησιμοποιούν για να μην διαβάζουν την Αγία Γραφή και να την υποβιβάζουν,μόνο που κάποιοι ξεχνάνε οτι υπάρχουν χειρόγραφα,είτε αυτά βρίσκονται στο Άγιον Όρος είτε στο Σινά,είτε οπουδήποτε αλλού.

Τα οποία δεν είναι κρυμμένα,όποιος θέλει τα βλέπει,οπότε είναι πολύ εύκολο να ανακαλύψει κάποιος αν έχουν αλλοιωθεί .
Επίσης υπάρχουν κείμενα πατέρων του 1ου -2ου -3ου αιώνος που χρησιμοποιούν εκτεταμένα αποσπάσματα απο τα ευαγγέλια,οπότε φαντάσου αν κάποιος ήθελε να τα αλλοιώσει,πόσα κείμενα έπρεπε να βρει και να τα αλλοιώσει και αυτά για να μην φανούν οι αλλαγές.

Οπότε η δικαιολογία αυτή δεν στέκει.

Με την ίδια λογική δεν πρέπει να διαβάζουμε ούτε αρχαιοελληνικούς συγγραφείς γιατί τα περισσότερα τα έχουμε πάρει απο χειρόγραφα που ανάγονται στα 8ο -11ο αιώνα και πολλά απο αυτά τα διέσωσαν μοναχοί.

Το να μου λες οτι δεν διαβάζω την Αγία Γραφή επειδη την έχουν γράψει άνθρωποι (!!!) και οι άνθρωποι κάνουν λάθη,ακυρώνεις τον Θεό,όπως σου είπε η Άστα να Πάνε.

Και στο δικαιολογώ με το παρακάτω απόσπασμα απο το Κατα Ιωάννην ευαγγέλιο.
Ταῦτα λελάληκα ὑμῖν παρ' ὑμῖν μένων· 26 ὁ δὲ παράκλητος, τὸ Πνεῦμα τὸ ἅγιον ὃ πέμψει ὁ πατὴρ ἐν τῷ ὀνόματί μου, ἐκεῖνος ὑμᾶς διδάξει πάντα καὶ ὑπομνήσει ὑμᾶς πάντα ἃ εἶπον ὑμῖν.

Όπως βλέπεις ο ίδιος ο Χριστός λέει οτι δεν τα έγραψαν απλά άνθρωποι,αλλά το Άγιο Πνεύμα μέσω των αποστόλων.
Το Άγιο Πνεύμα δεν κάνει ποτέ λάθη.

Είδες πόσο εύκολα βρίσκονται οι απαντήσεις για όλα μέσα στο ευαγγέλιο;;;
Μόνο που για να τις βρεις,πρέπει να το διαβάσεις.Έτσι δεν είναι;
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !

Re: Περί αμφιβολιών της αξιοπιστίας των ευαγγελίων.

2
Οι πάπυροι του Chester Beatty


Πρόκειται για ένα σύνολο 11 χειρογράφων γραμμένων στην ελληνική γλώσσα που
περιλαμβάνουν βιβλικά αλλά και άλλα κείμενα (π.χ. ιατρικά). Οι βιβλικοί πάπυροι
περιλαμβάνουν 7 χειρόγραφα με αποσπάσματα από βιβλία της Παλαιάς Διαθήκης, 3 με
αποσπάσματα από την Καινή Διαθήκη και 1 με αποσπάσματα από το βιβλίο του Ενώχ
(ανήκει στα Απόκρυφα) και ένα αγνώστου συγγραφέα γραπτό κήρυγμα. Η ανακάλυψή τους
ανακοινώθηκε το 1931 και τα περισσότερα χρονολογούνται στον 3ο αι. μ.Χ. και κάποια στον
2ο και σήμερα φυλάσσονται στη βιβλιοθήκη του Chester Beatty, στο πανεπιστήμιο του
Μίτσιγκαν και αλλού. Ο Alfred Chester Beatty αγόρασε ένα μεγάλο μέρος των παπύρων
αυτών (από όπου και πήραν το όνομά τους) από παράνομους έμπορους αρχαιοτήτων,
επομένως δεν είμαστε σίγουροι για τον τόπο εύρεσής τους (νεκροταφείο αρχαίας
Αφροδιτόπολης στην Αίγυπτο ή στο Φαγιούμ ή σε κάποιο μοναστήρι).


Τα 3 χειρόγραφα της Καινής Διαθήκης:


Το 1
ο (Ρ45) περιέχει αποσπάσματα από τα 4 ευαγγέλια και τις Πράξεις των Αποστόλων
(Ματθ. 20/21 & 25/26, Μαρκ. 4-9 & 11-12, Λουκ. 6-7 & 9-14, Ιωάν. 4-5 & 10-11 και Πραξ. 4-
17 / Συνολικά 30 αποσπάσματα). Το 1ο αυτό χειρόγραφο χρονολογείται στο α’ μισό του 3ου
αι. μ.Χ. και η ακολουθία των ευαγγελίων είναι ίδια με αυτή που συνηθίζεται σήμερα:
Ματθαίος – Μάρκος – Λουκάς – Ιωάννης.

Το 2
ο (Ρ46) χρονολογείται γύρω στο 200 μ.Χ. και περιλαμβάνει αποσπάσματα από τις
επιστολές του αποστόλου Παύλου (Ρωμ. 5-6 & 8-15, ολόκληρες τις Εβρ., Εφεσ., Γαλ., Φιλιπ.,
Κολοσ. και ουσιαστικά ολόκληρες και τις 2 προς Κορ. και από Α’ Θεσ. 1-2 & 5 / Συνολικά 85
αποσπάσματα). Είναι αξιοσημείωτο το γεγονός ότι συμπεριλαμβάνεται και η προς Εβραίους
επιστολή.

Το 3
ο (Ρ47) περιέχει σε 10 αποσπάσματα τα κεφάλαια 9-17 της Αποκάλυψης και
χρονολογείται τον 3ο αι. μ.Χ.


Πηγή:
http://en.wikipedia.org/wiki/Chester_Beatty_Papyri



Οι πάπυροι του Bodmer

Πρόκειται για ένα σύνολο 22 παπύρων που ανακαλύφθηκαν στην Αίγυπτο το 1952. Πήραν
το όνομά τους από τον Martin Bodmer που τους αγόρασε. Περιέχουν αποσπάσματα από
την Παλαιά Διαθήκη, την Καινή Διαθήκη, κάποια γραπτά χριστιανικής λογοτεχνίας καθώς
και αποσπάσματα από τον Όμηρο και τον Μένανδρο. Ο αρχαιότερος από αυτούς
χρονολογείται στο 200 μ.Χ. ενώ ο μεταγενέστερος τον 6ο ή 7ο αι. και σήμερα φυλάσσονται
σε ομώνυμη βιβλιοθήκη έξω από τη Γενεύη, στην Ελβετία η οποία ανακοίνωσε την
απόκτησή τους το 1954

Ο πάπυρος Ρ
66 χρονολογείται στις αρχές του 3ου αι. και περιέχει περίπου τα 2/3 του κατά
Ιωάννην ευαγγελίου.
Ο πάπυρος Ρ
72 είναι το αρχαιότερο γνωστό αντίγραφο της καθολικής επιστολής του Ιούδα
καθώς και των δύο καθολικών επιστολών του αποστόλου Πέτρου.
Ο πάπυρος Ρ
75 (χρονολογείται μεταξύ 175 και 225 μ.Χ.) περιέχει το μεγαλύτερο μέρος των
ευαγγελίων του Ιωάννη και του Λουκά. Πρόκειται μάλιστα για το αρχαιότερο γνωστό
αντίγραφο του κατά Λουκάν ευαγγελίου και ένα από τα αρχαιότερα αντίγραφα του κατά
Ιωάννην ευαγγελίου. Οι πάπυροι Ρ74 και Ρ75 αγοράστηκαν από το Βατικανό το 2007.
Πηγή:
http://en.wikipedia.org/wiki/Bodmer_Papyri
***


Το αρχαιότερο κομμάτι της Καινής Διαθήκης


Eίναι ένα τμήμα του ευαγγελίου του Ιωάννη, το οποίο περιλαμβάνει υλικό από το ιη'
κεφάλαιο. Έχει πέντε εδάφια -τρία από τη μία πλευρά (31-33) και δύο απ' την άλλη (37-38)-
και το μέγεθός του είναι 6 x 9 εκατοστά. Αγοράστηκε στην Αίγυπτο το 1920, αλλά για
χρόνια πέρασε απαρατήρητο ανάμεσα σε άλλα αποσπάσματα τέτοιων παπύρων. Στη
συνέχεια όμως, το 1934, ο C. H. Roberts του Κολεγίου του Saint John της Οξφόρδης
ταξινομούσε τους παπύρους στη βιβλιοθήκη John Rylands στο Πανεπιστήμιο του
Manchester της Αγγλίας. Το αναγνώρισε αμέσως ότι περιείχε ένα τμήμα του ευαγγελίου
του Ιωάννη και μπόρεσε να προσδιορίσει τη χρονολογία του από το στιλ της γραφής. Το
τοποθέτησε στο 100 με 150 μ.Χ. Πολλοί άλλοι διακεκριμένοι παλαιογράφοι όπως ο Sir
Frederic Kenyon, ο Sir Harold Bell, ο Adolf Deismmann, ο W. H. P. Hatch, ο Ulrich Wilcken
κ.ά. είναι σύμφωνοι μ' αυτή την εκτίμηση. Ο Deissmann ήταν πεπεισμένος ότι ανατρέχει
τουλάχιστον στην εποχή του Αυτοκράτορα Αδριανού, ο οποίος ήταν στην εξουσία από το
117 ως το 138 μ.Χ., ή ακόμη και του Τραϊανού, ο οποίος ήταν στην εξουσία από το 98 ως το
117 μ.Χ.. Αυτή η ανακάλυψη ήταν εκπληκτική. Κι αυτό γιατί τον τελευταίο αιώνα
σκεπτικιστές Γερμανοί θεολόγοι υποστήριξαν με πάθος ότι το τέταρτο ευαγγέλιο δεν είχε
καν γραφτεί νωρίτερα απ' το έτος 160 μ.Χ, μια χρονολογία πολύ απομακρυσμένη από τα
γεγονότα στη ζωή του Ιησού, ώστε να έχει μεγάλη ιστορική αξία. Οι θεολόγοι αυτοί
κατόρθωσαν να επηρεάσουν ολόκληρες γενιές επιστημόνων, οι οποίοι στη συνέχεια
περιφρόνησαν την αξιοπιστία του ευαγγέλιου του Ιωάννη. Εδώ όμως έχουμε, σε μία πολύ
παλιά χρονολογία, ένα απόσπασμα του ευαγγελίου του Ιωάννη στην περιοχή μιας
κοινότητας στο Νείλο ποταμό της Αιγύπτου, δηλαδή πολύ μακριά από την Έφεσο της
Μικράς Ασίας, όπου το ευαγγέλιο κατά πάσα πιθανότητα συντάχτηκε.

Πηγή:
http://www.cbc.gr/index.php?option=com_ ... &Itemid=33





Άρα όπως βλέπεις υπάρχουν χειρόγραφα του 2ου - 3ου αιώνα που περιέχουν ευαγγέλια.
Σκέψου και αυτό,την εποχή εκείνη δεν είχαν τόσο διαδεδομένη ούτε την επικοινωνία,ούτε τις μεταφορές και προφανώς υπήρχαν πολλές βιβλιοθήκες,άρα κάποιος αν ήθελε να τα αλλοιώσει τότε,έπρεπε να πάρει σβάρνα όλες τις βιβλιοθήκες του κόσμου για να αλλοιώνει τα κείμενα.

Άρα λίγο ακατόρθωτο να πέρασαν αλλοιώσεις και να μην τις κατάλαβε κανείς τόσους αιώνες.
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !

Re: Περί αμφιβολιών της αξιοπιστίας των ευαγγελίων.

3
Αυτήν την δικαιολογία την έχω χιλιοδιαβάσει απο πολλούς άλλους και είναι πολύ βολικό να την χρησιμοποιούν για να μην διαβάζουν την Αγία Γραφή και να την υποβιβάζουν,μόνο που κάποιοι ξεχνάνε οτι υπάρχουν χειρόγραφα,είτε αυτά βρίσκονται στο Άγιον Όρος είτε στο Σινά,είτε οπουδήποτε αλλού.
Αυτα ναι υπαρχουν η αυθεντικοτητα ομως ειναι ενα ζητημα..
Τα οποία δεν είναι κρυμμένα,όποιος θέλει τα βλέπει,οπότε είναι πολύ εύκολο να ανακαλύψει κάποιος αν έχουν αλλοιωθεί .
Ευκολο να το πεις δυσκολο να το κανεις λες και μπορει καποιος να γνωρισει εαν ενα βιβλιο γραφτηκε πριν απο 500 η 1000 χρονια ποσο μαλλον πριν 1000 η 2000 ετη..
Επίσης υπάρχουν κείμενα πατέρων του 1ου -2ου -3ου αιώνος που χρησιμοποιούν εκτεταμένα αποσπάσματα απο τα ευαγγέλια,οπότε φαντάσου αν κάποιος ήθελε να τα αλλοιώσει,πόσα κείμενα έπρεπε να βρει και να τα αλλοιώσει και αυτά για να μην φανούν οι αλλαγές.
Να μιλησουμε για αλλειωση ωραια.

Τα ιμια το συμβαν εγινε πριν περιπου 20 ετη το ελικοπτερο επεσε απο τουρκους εμας μας ειπαν οτι εφταιγε η θαλασσα και η πιεση δεν ειναι ομως ακομα εδω περα η αλλοιωση η αλλοιωση ειναι στις μερες μας και στου οτι στο βιβλιο του γυμνασιου αλλιωνεται του οτι τα ιμια δεν ειναι ελληνικη βραχονησιδα αλλα διεκδικισιμη.

Σκεψου τωρα 20 ετη περιπου..

Το ολοκαυτωμα αλλιωση κι αυτο της ιστοριας ευκολος τροπος για να βγαλουν ευκολο χρημα οι εβραιοι κι οποιος προσπαθουσε να βρει ακρη αν εγινε η οχι ξερουμε που κατεληγε η που καταληγει..

Το βυζαντιο λεγεται και πιστευεται ακομα κι απο ελληνες -και ειναι τραγικο αυτο- οτι δεν ειχε σχεση με τον ελληνισμο οποτε κι εμεις δεν ειμαστε ελληνες αλλιωση κι εδω περα.

Και η μεγαλυτερη αλλοιωση στα χρονικα του κοσμου κι ολοκληρου του πλανητη ειναι η αλλοιωση του αρχαιοτερου κι εξυπνοτερου λαου στην υφηλιο κι οχι μια απλη αλλοιωση αλλα μεγαλο μερος της ιστοριας εγινε μυθολογια.

Σκεψου τη αλλοιωση εγινε στην ιστορια ενος πολιτισμου..

Κι εσυ πιστευεις ακομα οτι θα κολλαγανε σε μερικες χιλιαδες κειμενα??

Τι μας κανει να πιστευουμε οτι τα κειμενα των μεγαλων βιλιοθηκων της αλεξανδρειας που υποτιθεται σωζονται καποια απο αυτα ειναι ολα αυθεντικα μ εξαιρεση το βατικανο και τις κρυφες λεσχες..?

Του οτι υπαρχει ο ισχυρισμος οτι της καψαν χριστιανοι να υποθεσω το εχεις ακουσει κι αυτο ετσι?

Σκεψου τι υπηρχε εκει τι ιστορια ειχε γραφτει τα χιλιαδες των βιβλιων η ιστορια του πλανητη ολοκληρη.
Αλλα... Καταστραφηκε τι κριμα..
Το να μου λες οτι δεν διαβάζω την Αγία Γραφή επειδη την έχουν γράψει άνθρωποι (!!!) και οι άνθρωποι κάνουν λάθη,ακυρώνεις τον Θεό,όπως σου είπε η Άστα να Πάνε.
Του οτι τον ακυρωνω αυτα ειναι δικα σας συμπερασματα κι οχι δικα μου.
Είδες πόσο εύκολα βρίσκονται οι απαντήσεις για όλα μέσα στο ευαγγέλιο;;;
Μόνο που για να τις βρεις,πρέπει να το διαβάσεις.Έτσι δεν είναι;
Αν βρεις το αυθεντικο φερτο κι εγω το διαβαζω πρεπει ομως να ψαξεις λιγο παραπανω απ οσο νομιζεις..

Re: Περί αμφιβολιών της αξιοπιστίας των ευαγγελίων.

4
αν θες να μιλησουμε περι αμφιβολιων ας πουμε κ κατα ποσο εισαι χριστιανος ορθοδοξος κ δεχεσαι τη πιστη σου, ξεκινα απο κει ανθρωπε...μετα ολα τα αλλα θα σου ερθουν, κατσε κ αναρωτησου ομως, βρε κ εναν πνευματικο, γτ δεν εχεις καμια καθοδηγηση κ ενα φορουμ δεν ειναι καθοδηγηση...οταν τα κανεις ολα αυτα ξαναμιλαμε...δε προκειται να παρει κανενας τη θεση του πνευματικου εδω μεσα...μπορει να σου φενονται ευλογες οι αποριες σου αλλα για εναν ορθοδοξο φενεται σαν να αμφισβητεις τη πιστη σου με πολυ ασχημο τροπο κ σ αυτο δε μπορει να σε βοηθησει κανεις παρα μονο ενας ιερεας...

με τη δικη σου λογικη θα πρεπει να αμφισβητησουμε οτι εισαι στο εξωτερικο, εισαι χριστιανος ορθοδοξος, βαφτιστηκες κ απλα δε μπορεις να εχεις πνευματικο γτ δε θελεις να βρεις εναν...ολα αμφισβητισιμα ειναι σ αυτο το κοσμο λοιπον...ο καθενας κανει τις επιλογες του...

Re: Περί αμφιβολιών της αξιοπιστίας των ευαγγελίων.

5
αν θες να μιλησουμε περι αμφιβολιων ας πουμε κ κατα ποσο εισαι χριστιανος ορθοδοξος κ δεχεσαι τη πιστη σου,
Χριστιανος ειμαι σιγουρα οχι επειδη βαφτιστηκα αυτο συνηθως ειναι κατι που δεν μπορεις ν αποφυγεις γιατι συμβαινει στη παιδικη ηλικια αλλα επειδη ετσι νιοθω.
Παλιοτερα νομιζα οτι ημουν και ορθοδοξος τωρα για την ορθοδοξια το δογμα εχω μερικες αμφιβολιες οσον αφορα το πως σκεφτονται οι ορθοδοξοι και το τι αναφερει αυτο το βιβλιο μεσα το οποιο εχει αρκετα λαθη και πραγματα που δε στεκουν αλλα κανεις δεν ενδιαφερεται να ψαξει.
μετα ολα τα αλλα θα σου ερθουν, κατσε κ αναρωτησου ομως, βρε κ εναν πνευματικο, γτ δεν εχεις καμια καθοδηγηση
Και τι ειναι ο πνευματικος για να με καθοδηγησει θεος αναμαρτητος? Ποιος του εδωσε αυτη την εξουσια?
Σιγουρα οχι ο θεος..
κ ενα φορουμ δεν ειναι καθοδηγηση
Εδω μεσα εδω απλα κανω καποιες σηζητησεις και ρωταω καποια πραγματα δε ψαχνω καθοδηγηση.
μπορει να σου φενονται ευλογες οι αποριες σου αλλα για εναν ορθοδοξο φενεται σαν να αμφισβητεις τη πιστη σου με πολυ ασχημο τροπο κ σ αυτο δε μπορει να σε βοηθησει κανεις παρα μονο ενας ιερεας...
Να αμφισβητω τη πιστη μου επειδη δε παω μαζι με το κοπαδι επειδη εχω διαφορετικες αντιληψεις σε καποια πραγματα την αμφισβητω?
Αυτο αστο να το κρινει καποιος αλλος.

Δεν μπορει να με βοηθησει ιερεας σε αυτο.
με τη δικη σου λογικη θα πρεπει να αμφισβητησουμε οτι εισαι στο εξωτερικο
Μακαρι να μην ημουν στο εξωτερικο και να ελεγα απλα ψεμματα και να χαιρομουνα που βρηκες την αμφισβιτιση να βγαινα εξω και ν ακουγα ανθρωπους να μιλανε να φωναζουν ελληνικα να μυριζα τη θαλασσα και το καλοκαιρι που εχει διαφορετικη μυρωδια στην ελλαδα οσο κι αν αυτο φενεται παραξενο δεν ειναι ομως ετσι.
Δε μπορεις να τα εχεις ολα στη ζωη..
κ απλα δε μπορεις να εχεις πνευματικο
Ακομα κι αν ηθελα μενει πολυ μακρια απο εδω
ολα αμφισβητισιμα ειναι σ αυτο το κοσμο λοιπον
Οχι ολα εξαρταται..
ο καθενας κανει τις επιλογες του...
Αυτο λεω κι εγω παντα συχνα οτι ο καθενας κανει τις επιλογες του κι ακολουθει το πεπρωμενο του οπως επελεξε.

Εξαρταται ομως γιατι σε μερικα πραγματα πρεπει ν ακολουθησεις κατι θες δε θες γιατι δεν εχεις αλλη οπτικη δεν εχεις παρα μονο μια επιλογη δεν εχεις δευτερη μονο μια.

Γι αυτο λεω εξαρταται.

Εαν βεβαια εχεις αρκετες επιλογες διλ απο 2 και πανω τοτε ναι ο καθενας κανει τις επιλογες του..

Re: Περί αμφιβολιών της αξιοπιστίας των ευαγγελίων.

8
Να σε ρωτήσω κάτι φίλε άγνωστε?
1η ερωτηση επομενη..
Ποιός σου είπε ότι υπήρξε Ιησούς?
Εσενα ποιος στο ειπε?
Και ποιος σου είπε ότι αν υπήρξε ήταν ο Μεσσίας?
Δεν το ξερω αλλα υποθετω οτι εσυ θα με διαφωτισεις.

Re: Περί αμφιβολιών της αξιοπιστίας των ευαγγελίων.

9
Και τι ειναι ο πνευματικος για να με καθοδηγησει θεος αναμαρτητος? Ποιος του εδωσε αυτη την εξουσια?
Σιγουρα οχι ο θεος..
Ο αμαρτωλός,απο τον αμαρτωλό καθοδηγείται,γιατί ο αμαρτωλός αφου νικήσει τα πάθη του γίνεται άγιος.
Όταν λοιπόν κάποιος νικάει τα πάθη,γνωρίζει τον τρόπο για να καθοδηγήσει και σένα στο πως να το κάνεις.
Κανείς δεν είναι αναμάρτητος,ακόμα και απόστολοι και άγιοι έκαναν αμαρτίες.
Εσυ τι θα πεις;
Ποιος είναι ο άγιος να με καθοδηγήσει,αφού είναι αμαρτωλός;
Πως θα πάρεις ελπίδα και δύναμη;Απο κάποιον αναμάρτητο;Το αντίθετο,θα πάθεις,θα απογοητευτείς.
Ο Θεός ξέρει τι κάνει και πως το κανει,το κακό είναι οτι τα αμφισβητούμε όλα.

Και πες οτι ο Θεός σε καθοδηγεί,πως θα καταλάβεις τι θέλει να σου δείξει,όντας πνευματικά τυφλός,αν δεν σε καθοδηγήσει κάποιος;(δεν στο λεω προσωπικά ,γενικά μιλάω.)

Να αμφισβητω τη πιστη μου επειδη δε παω μαζι με το κοπαδι επειδη εχω διαφορετικες αντιληψεις σε καποια πραγματα την αμφισβητω?
Δεν υπάρχει όμως κοπάδι,η δήθεν ύπαρξη του κοπαδιού ειναι αλλοίωση της ορθόδοξης πίστης.
Είτε πιστεύεις σωστά και ορθα ,είτε δεν πιστεύεις.



Οσο για τα χειρόγραφα διάβασε εδω το χωρίο που σου ειπα πιο πάνω,είναι απο τον Σιναίτικο κώδικα απο τον 4ο αιώνα.
Εικόνα
Αν θες να το διαβάσεις όλο,δες εδω.

http://codexsinaiticus.org/en/manuscript.aspx
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !
Απάντηση

Επιστροφή στο “Ανάγνωση και ερμηνεία της Αγίας Γραφής”