Re: Η ετερότητα στο Ισλάμ

91
Περί Ισλάμ.....Προς ανακεφαλαίωση και επίρρωση.........

Η ΣΑΡΙΑ....

Με τον όρο Σαρία (Shari'a) ο δρόμος προς την πηγή ύδατος από το ρήμα "shara'a, που σύμφωνα με το Λεξικό του Ιερού Κορανίου του Αμπντούλ Μανάν Ομάρ σχετίζεται με την ιδέα ενός συστήματος θείου νόμου, μιας ατραπού πίστης και πρακτικής, εννοείται ο ισλαμικός θρησκευτικός κώδικας διαβίωσης. Είναι εμπνευσμένη από το Κοράνιο και χρησιμοποιείται ως αναφορά στο ισλαμικό δίκαιο, αλλά και τον ισλαμικό τρόπο ζωής γενικότερα.
Οι οπαδοί της Σαρία είναι ενάντια στο Σύνταγμα κάθε χώρας, δεδομένου ότι γι΄αυτούς ο μόνος νόμος, το μόνο κανονιστικό πλαίσιο, τον οποίο σέβονται είναι η Σαρία. Και τούτο γιατί η Σαρία βασίζεται στο Κοράνι, το οποίο οι Μουσουλμάνοι πιστεύουν ότι είναι ο μόνος αληθινός λόγος του θεού- Αλλάχ, όπως αυτός τον υπαγόρευσε στο προφήτη του, τον Μωάμεθ.
Στην ουσία, η Σαρία είναι μια αυταρχική ιδεολογία, η οποία ελέγχει κάθε πλευρά της ζωής ενός ανθρώπου. Οι οπαδοί της στην ουσία συνωμοτούν σε μια ξένη χώρα προκειμένου να ανατρέψουν το καθεστώς της και να καταργήσουν το Σύνταγμα, επιβάλλοντας το λόγο του Ισλάμ. Υπό την δική τους οπτική, όποιο νομικό σύστημα δημιούργησε ο άνθρωπος είναι παράνομο, δεδομένου ότι μόνο ο Αλλάχ δημιουργεί το νόμο και τον παρέδωσε στους ανθρώπους μέσω του Ισλάμ.

«Οι νόμοι της σαρίας είναι ευπρόσδεκτοι. Οι άλλοι όχι», δήλωσε στο Γαλλικό Πρακτορείο ο Μαχμούντ Ghozlan, ένας εκπρόσωπος της αιγυπτιακής Μουσουλμανικής Αδελφότητας.
Στη Λιβύη, όπου οι ισλαμιστές είναι μια ανερχόμενη δύναμη στη μετα-Καντάφι εποχή, ο ηγέτης του Εθνικού Μεταβατικού Συμβούλιου Μουσταφά Abdeljalil ανακοίνωσε ότι η Σαρία θα είναι η κύρια πηγή της νομοθεσίας. Ως εκ τούτου, «οποιοσδήποτε νόμος που παραβιάζει τη Σαρία θα είναι άκυρος και ανύπαρχτος», είπε, αναφερόμενος στο νόμο για το διαζύγιο και το γάμο.
Η εμπειρία άλλων ευρωπαϊκών πόλεων δείχνει ότι η επιβολή της Σαρία δεν αφορά μόνο μουσουλμάνους που ζουν εδώ, οπότε «τι μας νοιάζει εμάς;», όπως θα σκέφτονται πολλοί. Αλκοόλ, μπαρ, «άσεμνες» γυναίκες, ομοφυλόφιλοι, χριστιανικές δραστηριότητες δεν έχουν θέση στα εδάφη που κυριαρχεί η Σαρία. Και βέβαια δεν μένει απλά στην «αστυνόμευση», αλλά προχωράει σε επιβολή ποινών, έως και θανάτωση. Τελικό σχέδιο η αυτονόμηση περιοχών και υποταγή τους στο ισλαμικό δίκαιο.


Η παρουσία του Ισλάμ.....

Η παρουσία του Ισλάμ σε μια χώρα επιδρά στις εξελίξεις ευθέως ανάλογα με τους αριθμούς των μουσουλμάνων που βρίσκονται εκεί.

Αν οι αφοσιωμένοι οπαδοί του Μωάμεθ δεν ξεπερνούν το 1% του πληθυσμού τότε οι μουσουλμάνοι είναι φιλήσυχοι, αγαπούν την ειρήνη και δείχνουν έτοιμοι να ασχοληθούν αποκλειστικά με την καθημερινότητά τους. Αυτό ισχύει απόλυτα σε χώρες όπως οι Ηνωμένες Πολιτείες, η Αυστραλία ή ο Καναδάς με ποσοστό μουσουλμάνων από 0,08 έως 1,8%.

Μόλις ο αριθμός των μουσουλμάνων κατοίκων προσεγγίζει το 2 – 5 % αρχίζει ο προσηλυτισμός άλλων εθνικών μειονοτήτων καθώς και ομάδων του πληθυσμού που αισθάνονται περιθωριοποιημένοι και εξαιρεμένοι (λχ φυλακισμένοι). Τέτοια φαινόμενα παρατηρούνται ήδη σε χώρες όπως η Δανία (2%), η Γερμανία (3%) η Βρετανία (2,7%), η Ισπανία (4%) και η Ταιλάνδη (4,6%).

Μόλις το ποσοστό ξεπεράσει περίπου το 5 % (Γαλλία 8 %, Σουηδία 5 %, Ελβετία 4,3 %, Ολλανδία 5,5 %, Φιλιππίνες 5 %) οι πιέσεις εντείνονται σε βαθμό μεγαλύτερο από το μέγεθος της μειονότητας. Λχ, γίνονται μεγάλες διεκδικήσεις για την εισαγωγή ενός ειδικού ‘καθαρού’ (halal) με ισλαμικούς όρους φαγητού, πχ στα σούπερ μάρκετ, με αποτέλεσμα την εξασφάλιση απασχόλησης υποχρεωτικά σε μουσουλμάνους για την προπαρασκευή και διαχείρισή του.
Σε περιπτώσεις που το αίτημά τους δεν γίνεται δεκτό εμφανίζονται απειλές για κινητοποιήσεις και αντίποινα. Την ίδια στιγμή αιτήματα αυτοδιοίκησης με βάση την Σαρία (ισλαμικό νόμο) στις ιδιαίτερες κοινότητές τους εμφανίζονται με απειλές για βίαια αντίποινα αν η πίεση απορριφθεί.
Όταν το πληθυσμιακό ποσοστό των μουσουλμάνων ξεπερνά το 10 %, βιαιότητες κάνουν την εμφάνισή τους με ανησυχητική συχνότητα με βάση παράπονα και αιτήματα για την κοινωνική τους κατάσταση. Στο Παρίσι βλέπουμε ήδη πυρπόληση αυτοκινήτων ενώ η παραμικρή κίνηση που ενοχλεί τους ισλαμιστές απαντάται με βιαιότητες και συχνά με αίμα (Παρίσι και Κοπεγχάγη με καρτούν για τον Μωάμεθ και Αμστερνταμ για κάποιο φίλμ). Τέτοιες εντάσεις παρατηρούνται σχεδόν καθημερινά σε κοινωνίες με τέτοια ποσοστά (Ινδία 10%, Κένυα 19%, Ρωσία 15 %).
Με ποσοστά πάνω από 20 % σημειώνονται συχνές εγκληματικές ενέργειες που περιλαμβάνουν σκοτωμούς αντιφρονούντων ετερόπιστων (χριστιανών) η ετερόδοξων (σιίτες) καθώς και σχηματισμός παραστρατιωτικών οργανώσεων όπως λχ στην Αιθιοπία (32,8 %), στο Τσαντ (53,1 %) και στο Λίβανο (59,7 %) και στη Βοσνία (40 %). Όταν το ποσοστό των μουσουλμάνων κατοίκων ξεπερνά το 60 % σημειώνονται οργανωμένες διώξεις ‘άπιστων’, εθνοκαθάρσεις αντιφρονούντων, η χρησιμοποίηση της Σαρία σαν επιθετικού όπλου όπως και η Γίζυα (φόρος στους άπιστους) καθώς και φαινόμενα βίαιης Τζιχάντ (Μαλαισία 60,4 %, Κατάρ 77,5 %, Σουδάν 70 %, Μπανγκλαντές 83 %, Αίγυπτος 90 %, Ινδονησία 86,1 % κλπ).


Αλήθειες από το Κοράνι....

«Αυτός (Αλάχ) είναι που έστειλε τον Αγγελιοφόρο του (Μωάμεθ) και την θρησκεία της αλήθειας (Ισλάμ) για να την οδηγήσει νικηφόρα απέναντι σε όλες τις άλλες θρησκείες ακόμα και αν οι άπιστοι αντισταθούν» (Κοράνι 61:9)

«Μην κάνετε φιλίες με τους Εβραίους και του Χριστιανούς» (Κοράνι 5:51)

«Ὢ προφήτη! Παρότρυνε τοὺς πιστοὺς στὸν πόλεμο. Ἂν ὑπάρχουν εἴκοσι ἀπὸ σᾶς ποὺ ὑπομονετικὰ ἐπιμένουν, θὰ νικήσουν διακόσιους καὶ ἂν ἀπὸ σᾶς εἶναι ἑκατό, θὰ νικήσουν χίλιους ἀπὸ τοὺς ἀπίστους…» (Σούρα 8, ἐδαφ.65)

«Ὁ Ἀλλὰχ δὲν συγχωρεῖ, ὅποιον λατρεύει συνέταιρο μ’ Αὐτὸν» (Σούρα 4, ἐδαφ.48).

Ἀφοῦ ὁ Ἀλλὰχ δὲν συγχωρεῖ ἐκείνους ποῦ πιστεύουν σὲ ἄλλο Θεό, τί πρέπει νὰ κάμουν οἱ πιστοί του; Ἀσφαλῶς νὰ ἐξοντώσουν ὅσους λατρεύουν «συνεταίρους» τοῦ Ἀλλάχ!«Καὶ νὰ πολεμᾶτε γιὰ χάρη τοῦ Ἀλλὰχ ὅσους σᾶς πολεμοῦν, ἀλλὰ μὴν ξεπερνᾶτε τὰ ὅρια, γιατί ὁ Ἀλλὰχ δὲν ἀγαπᾶ τοὺς παραβάτες» (Σούρα 2,ἐδαφ.190)

«Φονεύετέ τους, ὅπου τους βρίσκετε καὶ διῶχτε τους, ἀπὸ κεῖ ποὺ σᾶς ἐδίωξαν [….] Ἂν ὅμως σᾶς πολεμήσουν, σκοτῶστε τους. Τέτοια εἶναι ἡ τιμωρία τῶν ἀπίστων» (Σούρα 2,ἐδαφ.191)

«Ἂν ὅμως σταματήσουν, τότε βέβαια, ὁ Ἀλλὰχ εἶναι πολυεπιεικής, πολυεύσπλαχνος» (Σούρα 2,ἐδαφ.192). «Πολεμᾶτε τους ὥσπου νὰ μὴν σᾶς καταδιώξουν στὴν εἰδωλολατρία καὶ νὰ ὑπερισχύσει ἡ Πίστη στὸν Ἀλλάχ. Ἂν ὅμως σταματήσουν τὴ δράση τους, τότε νὰ μὴν κάνετε πόλεμο παρὰ ἐνάντια στοὺς ἄδικους» (Σούρα 2,ἐδαφ.193).

Στό κεφ. 8 τοῦ Κορανίου, στ. 12 ἐξαγγέλλεται «θά ἐκτοξεύσω τόν τρόμο στίς καρδιές τῶν ἀπίστων. Ἀφαιρέστε τους τά κεφάλια καί ἔπειτα ἀφαιρέστε τους τά δάκτυλα.»

Στο κεφ. 47, στ. 3, δίδεται ἡ δῆθεν θεϊκή ἐντολή «στήν σύγκρουση μέ τούς ἀπίστους στό πεδίο τῆς μάχης ξεριζώστε τους τά κεφάλια μέχρι νά τά τσακίσετε πλήρως.» καί στό στ. 4 «ὅταν συναντᾶτε τούς ἀπίστους φονεύετε καί κατασφάζετε, συγκρατοῦντες στερεά τά δεσμά», στό δέ κεφ. 8, στ. 17, οἱ δήμιοι τοῦ Ἰσλάμ ἀναφέρονται ὡς οἱ ἐκπρόσωποι τοῦ δολοφόνου «Θεοῦ», μέ τήν διαβεβαίωση «δέν φονεύετε ἐσεῖς αὐτούς ἀλλά ὁ Θεός.
Τί σημαίνουν ὅλα αὐτά; Ἀσφαλῶς ἐξόντωση τῶν «ἀπίστων» καὶ τίποτε λιγότερο! Ὅτι οἱ «ἄπιστοι», ὡς ἄξιοι θανάτου(!) δὲν ἔχουν δικαίωμα ζωῆς καὶ ἄρα οὔτε ὡς ἀνθρώπινα ὄντα πρέπει νὰ λογίζονται.«Πολυεπιεικὴς» εἶναι ὁ Ἀλλάχ, μόνον ὅταν ὑποταχθοῦν οἱ «ἄπιστοι» στὸ Ἰσλάμ! Ἂν ὅλα αὐτὰ δὲν εἶναι σκέτος φασισμός, τότε τί εἶναι;


ΙΣΛΑΜ....ΓΙΑ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ....

Τὸ Ἰσλὰμ δὲν εἶναι ἀπάνθρωπο μόνο κατὰ τῶν «ἀπίστων», ἀλλὰ καὶ κατὰ τῶν ἴδιων τῶν μουσουλμάνων καὶ συγκεκριμένα κατὰ τῶν γυναικῶν. Ἀνοῖξτε τὸ Κοράνιο νὰ δεῖτε τί λέει γιὰ τὴ γυναίκα, ἡ ὁποία ἔχει «κατώτερη φύση» ἀπὸ τὸν ἄνδρα. Γράφει στὸ Κοράνιο: «Οἱ ἄνδρες εἶναι οἱ προστάτες καὶ οἱ κύριοι τῶν γυναικῶν, γιατί ὁ Ἀλλὰχ ἔχει χαρίσει ἀνώτερο βαθμὸ στοὺς ἄνδρες ἀπὸ τὶς γυναῖκες, καὶ ἐπειδὴ ξοδεύουν ἀπὸ τὶς περιουσίες τους» (Σούρα 4, ἐδαφ.34).
Σαν να μην ήταν αρκετά τα αποτρόπαια εγκλήματα των τζιχαντιστών κατά πολιτών σε Ιράκ και Συρία, οι εξτρεμιστές του Ισλαμικού Κράτους διένειμαν στους κατοίκους της Μοσούλης φυλλάδιο με οδηγίες γύρω από το βιασμό και τις αγοραπωλησίες γυναικών.
-Μπορείς να κρατήσεις όμηρο μία μη Μουσουλμάνα γυναίκα ή παιδί; Ναι. Μπορείς να κάνεις σεξ μαζί της, ακόμα και αν είναι σε προεφηβική ηλικία; Ναι.
-Μπορείς να την πουλήσεις ή να την χαρίσεις σε κάποιον; Ναι… Σύμφωνα με τις οδηγίες ακόμα και οι αλλόθρησκες γυναίκες μπορούν να κακοποιηθούν σεξουαλικά και να πουληθούν σε Μουσουλμάνους.
Όπως αναφέρει το έντυπο, η σεξουαλική σχέση με σκλάβες δικαιολογείται από το Κοράνι, ενώ επισημαίνεται πως αν γυναίκα είναι παρθένα μπορεί ο άνδρας να έρθει σε επαφή μαζί της αμέσως.
Όσο για την αγοραπωλησία, οι γυναίκες μπορούν να πουληθούν γιατί «είναι μέρος της ιδιοκτησίας των ανδρών».

Ἡ παιδοφιλία τοῦ «ψευδοπροφήτη» Μωάμεθ.

Τελειώνουμε μὲ τὸν πλέον ἐξωφρενικὸ ἰσχυρισμό : μὲ τὴν δικαιολόγηση τῆς παιδοφιλίας τοῦ «προφήτη» καὶ τῶν ἀνδρῶν μουσουλμάνων! Μὲ ἀπίστευτα ἐπιχειρήματα θέλουν νὰ δικαιολογήσουν τὴν ἐπιθυμία τοῦ Μωάμεθ γιὰ τὴν 7χρονη Ἄϊσα καὶ τὴν συνουσία μαζί της στὰ ἐννέα της χρόνια! Ἔχουν τὸ θράσος μάλιστα νὰ παραθέτουν καὶ μουσουλμανικὴ «μαρτυρία», ὅτι δὲν ἔκανε κάτι κακό: «Ὅταν ἡ κοπέλα φτάνει στὴν ἡλικία τῶν ἐννέα τότε (παύει νὰ εἶναι κοπέλα καὶ) εἶναι γυναίκα» (ἂτ Τιρμιδὶ – νούμερο 1109).Ὑποστηρίζουν πέρα ἀπὸ κάθε σοβαρότητα, ὅτι ἡ ἐμφάνιση τῆς ἐμμήνου ρύσεως στὰ κορίτσια, τὰ καθιστᾶ γυναῖκες καὶ ὡς ἐκ τούτου μποροῦν νὰ ἔχουν σεξουαλικὲς σχέσεις μὲ ἄνδρες καὶ νὰ κυοφοροῦν! ¨Ετσι λοιπόν ἔρχεται τὸ «ἱερό» τους βιβλίο καὶ ἡ μουσουλμανικὴ παράδοση νὰ «καπελώσει» τὴν ἐπιστήμη τῆς ἰατρικῆς, προκειμένου νὰ ἱκανοποιήσει τὶς σεξουαλικὲς διαστροφὲς τῶν μουσουλμάνων ἀνδρῶν! Ἐμεῖς,οι Έλληνες δεινοπαθήσαμε ἀπὸ αὐτὸ τὸ διεστραμμένο πάθος τῆς θρησκείας τους. Στὴν μαύρη τουρκοκρατία οἱ «ἐκλεκτοί του Ἀλλὰχ» τύραννοί μας, ἅρπαζαν τὰ μικρὰ κορίτσια μας καὶ τὰ ἔκλειναν στὰ δαιμονικὰ χαρέμια τους γιὰ νὰ βιάζουν τὰ ἄγουρα σώματά τους καὶ τὶς ἀθῶες ψυχοῦλες τους!


Το περιστατικό συνέβη στο Λονδίνο.

Το Ισλάμ είναι η ταχύτερη αναπτυσσόμενη θρησκεία στην Βρετανία. Με την ίδρυση Μουσουλμανικών σχολείων αναρωτιέται κανείς πώς τα παιδιά των μουσουλμάνων θα αποκτήσουν τις αξίες μας και θα είναι σε θέση να ενταχθούν με επιτυχία στην κοινωνία μας.Μια πραγματικά αληθινή ιστορία που πολύ σωστά αναλύει μια διαστρεβλωμένη αντίληψη που ακόμη και το ίδιο το Ισλάμ έχει αποτύχει στην κατανόηση της.

του John Harrison MBE. MIDSc

Τον περασμένο μήνα παρακολούθησα την ετήσια συνέλευση για την διατήρηση/ανανέωση της αδείας μου στην ασφάλεια υπηρεσίας των φυλακών. Έγιναν παρουσιάσεις από τρεις ομιλητές, για τις τρεις θρησκείες, την Ρωμαιοκαθολική, την Προτεσταντική και την Μουσουλμανική, οι οποίοι εξήγησαν τις πεποιθήσεις τους.

Απευθύνθηκα προς τον Ιμάμη και τον ρώτησα:
«Διορθώστε με αν κάνω λάθος, αλλά καταλαβαίνω ότι οι περισσότεροι ιμάμηδες και κληρικοί του Ισλάμ έχουν δηλώσει έναν ιερό πόλεμο εναντίων των άπιστων του κόσμου και ότι με τη δολοφονία ενός άπιστου, (η οποία είναι μια εντολή προς όλους τους Μουσουλμάνους) έχουν εξασφαλίσει την πρόκρισή τους στον Παράδεισο.
Αν αυτή είναι η περίπτωση, μπορείτε να μου δώσετε τον ορισμό του άπιστου;>>
Δεν υπήρξε διαφωνία με τη δήλωσή μου και, χωρίς δισταγμό μου απάντησε…..
«αυτοί που δεν πιστεύουν!» Του ανταπάντησα,
«Επιτρέψτε μου λοιπόν για να σιγουρευτώ, ότι σωστά αντιλήφθηκα την απάντηση σας:
Όλοι οι οπαδοί του Αλλάχ έχουν εντολή να σκοτώσουν όλους όσοι δεν είναι οπαδοί του Αλλάχ, ώστε να μπορέσουν να έχουν μια θέση στον Παράδεισο.
Είναι σωστό αυτό;»
Η έκφραση στο πρόσωπό του Ιμάμη άλλαξε από αυτήν της εξουσίας με εκείνη ενός μικρού αγοριού που μόλις πιάστηκε με το χέρι του στο κουτί με τα μπισκότα.
Εκείνος ντροπαλά απάντησε…
«Ναι».
Στη συνέχεια δήλωσα:
«Λοιπόν, έχω ένα πραγματικό πρόβλημα προσπαθώντας να φανταστώ (σήμερα) τον Πάπα Βενέδικτο να διατάζει όλους τους Καθολικούς ν’ αρχίσουν να σκοτώνουν Μουσουλμάνους, ή τον Αρχιεπίσκοπο του Καντέρμπουρι να παροτρύνει όλους τους Προτεστάντες να κάνουν το ίδιο, προκειμένου να τους εξασφαλίσουν μια θέση στον Παράδεισο!»
Ο Ιμάμης ήταν άφωνος!
Και συνέχισα:
«Έχω επίσης ένα πρόβλημα με το να είμαι «φίλος» σας όταν εσείς και οι κληρικοί αδελφοί σας λέτε στους οπαδούς σας να με σκοτώσουν!
Επιτρέψτε μου να σας θέσω ένα ερώτημα….
Θα διαλέγατε τον Αλλάχ σας, που σας λέει να με σκοτώσετε για να μπορέσετε να πάτε στον Παράδεισο, ή τον Ιησού μου που μου λέει να σας αγαπώ γιατί θα με πάρει στον Παράδεισο και θέλει να είστε και εσείς μαζί μου;»
Θα μπορούσατε να είχατε ακούσει μια καρφίτσα που πέφτει καθώς ο ιμάμης έμεινε άφωνος.
Μέσα σε είκοσι χρόνια, θα υπάρχουν αρκετοί μουσουλμάνοι ψηφοφόροι στο Ηνωμένο Βασίλειο για να εκλέξουν μια κυβέρνηση της αρεσκείας τους, που θα είναι συμβατή με τον νόμο της Σαρίας.
Ο καθένας στον ΚΟΣΜΟ πρέπει και απαιτείται να το διαβάσει, αλλά με την τρέχουσα πολιτική παράλυση, το ανεκτικό σύστημα της δικαιοσύνης, τα φιλελεύθερα μέσα ενημέρωσης και με την επικρατούσα ‘τρελή πολιτική ορθότητα’, δεν υπάρχει περίπτωση αυτό το κείμενο να γίνει ευρέως γνωστό.


Σας παρακαλώ να το διαδώσετε με όποιο τρόπο μπορείτε!
ΙΔΙΑ ΦΥΛΛΑΤΤΕ-ΕΧΘΡΟΥΣ ΑΜΥΝΟΥ-ΘΝΗΣΚΕ ΥΠΕΡ ΠΑΤΡΙΔΟΣ\n\n-Δάσκαλε γιατί με διδάσκεις πολεμικές τέχνες και παράλληλα μου μιλάς για ειρήνη; \n-Γιατί καλύτερα να είσαι μαχητής σε κήπο παρά κηπουρός σε μάχη…

Re: Η ετερότητα στο Ισλάμ

92
Ισλαμοφοβια η Ισλαμορεαλισμος;

Του Ανδρέα Ανδριανόπουλου

Η δικτατορία της πολιτικής ορθότητας έχει συνθλίψει τις αντιστάσεις μας απέναντι σε υπαρκτούς κινδύνους που σταδιακά στραγγαλίζουν τις προοπτικές της ζωής μας. Η σταδιακή επιβολή ενός δισταγμού αναφοράς σε οτιδήποτε έχει σχέση με τις διδασκαλίες αλλά και με τον τρόπο ζωής που επιβάλλει το Ισλάμ ξεχωρίζει. Κάτω από τον κίνδυνο να χαρακτηρισθεί κάποιος σαν κήρυκας μίσους, σαν απάνθρωπος ή και σαν ρατσιστής ακόμη, υποχρεώνεται να αποδέχεται σαν φυσιολογικές, εξελίξεις αντιδεοντολογικές, παράλογες ή και προκλητικές ακόμη. Κανείς δεν ομιλεί για στάση επιθετική απέναντι σε ανθρώπους ή κοινωνικές ομάδες. Η απαγόρευση όμως ουσιαστικά της άσκησης κριτικής σε κηρύγματα, αξίες, συμπεριφορές και, σε τελευταία ανάλυση, σε κάποια ιδεολογία αγγίζουν τα όρια του παράλογου και αντιδημοκρατικού.

Από πού κι ως πού είναι γλώσσα μίσους η επιχειρηματολογία εναντίον ενός θρησκευτικού δόγματος που κηρύσσει απροκάλυπτα την εξόντωση των αντιπάλων του, την υποταγή του ανθρώπου σε κάποιες άνωθεν διδασκαλίες που απορρίπτουν τις αξίες της λαϊκής κυριαρχίας, των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και της δυνατότητας του καθενός να αλλάξει με αποφάσεις του τα πάντα για την κοινωνική και την οικονομική του ζωή; Αυτά όμως τα αυτονόητα τα απαγορεύει το Ισλάμ. Η επισήμανση τους και η προειδοποίηση για τους κινδύνους που κρύβονται αποκαλούνται, από την πολιτική ορθότητα, Ισλαμοφοβία.

Γιατί δεν αποτελούν Χριστιανοφοβία, Δυτικοφοβία ή ακόμη Δημοκρατοφοβία τα κηρύγματα μίσους των πιστών του Ισλάμ κατά των δυτικών κοινωνιών, των αξιών τους και των προοπτικών επιβίωσής τους; Σε τελευταία ανάλυση η κριτική κατά του Ισλάμ δεν συνοδεύεται απο προτροπές εναντίον των μουσουλμάνων και των οικογενειών τους. Κάτι που αντίστοιχα δεν συμβαίνει με τα κηρύγματα και τις προτροπές των μουλάδων για Χριστιανούς, Εβραίους, άθεους και πολυθεϊστές!!

Με βάση την συμπεριφορά των προσφύγων π.χ., βλέπουμε δείγματα αντιλήψεων, νοοτροπιών και στάσεων ζωής που αργότερα θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε σοβαρότατα κοινωνικά αδιέξοδα και σημαντικά ζητήματα δημοκρατικής ομαλότητας και συνοχής. Το γεγονός και μόνο πως η χώρα είχε μείνει χωρίς εξαγωγική σιδ/κη γραμμή και με τις λεωφόρους της προς τα σύνορα κομμένες για μήνες, δίχως την παραμικρή δυσφορία των στρατιών μεταναστών και των όποιων ηγετικών τους στοιχείων, δίνει μια γεύση των τάσεων που καλλιεργούνται.

Ένα ιδιότυπο κλίμα προστασίας των ευαισθησιών των μειονοτήτων σε βάρος των αξιών και των αντιλήψεων της πλειονότητας των πολιτών μετά την Ευρώπη, που έχει ήδη κυριαρχήσει, αρχίζει να κατηφορίζει και προς τα εδώ. Στη Δύση έχουμε δει τα επιτεύγματα τέτοιων αντιλήψεων. Υπάρχουν ολόκληρες γειτονιές στις οποίες οι Γάλλοι, οι Βέλγοι, οι Βρετανοί και οι Γερμανοί κάτοικοι των χωρών τους σχεδόν δεν μπορούν να πλησιάσουν. Κάθε ένσταση κατά πρακτικών των μουσουλμάνων καταγγέλλεται σαν γλώσσα μίσους. Από την άλλη, ύβρεις κατά των αρχών της Δημοκρατίας, της Δύσης γενικά και του Χριστιανισμού και των Εβραίων ιδιαίτερα, εκτοξεύονται ελεύθερα. Ουδείς δείχνει να ενδιαφέρεται... Θα καταλήξουμε και εδώ στα ίδια;

Είναι επίσης τουλάχιστον πρόκληση να γίνεται λόγος για ρατσισμό και επιθετικότητα όταν η κριτική δεν στρέφεται κατά προσώπων και κάποιας φυλής αλλά κατά αρχών, διακηρύξεων και διδασκαλιών.. Εξάλλου, οι μουσουλμάνοι δεν έχουν συγκεκριμένη φυλετική προέλευση. Ούτε και όλοι ασπάζονται τις φανατικές διδασκαλίες στρατευμένων μουλάδων. Σε όλους όμως υπάρχει η δυνατότητα οι ακρότητες να έλθουν άξαφνα στην επιφάνεια. Ανάλογα με τα λόγια συγκεκριμένων μουλάδων ή μέσω της μύησης σε κρίσιμα κείμενα και σε φορτισμένες ερμηνείες. Υπάρχουν άνθρωποι που αδιαφορούν. Άλλοι που περιφρονούν τους ζηλωτές. Άλλοι υιοθετούν εκδοχές ανθρωπιστικότερες ή και λιγότερο αυστηρές.

Σε κάποιες χώρες, αυτό το τελευταίο γίνεται με κίνδυνο της ζωής τους. Διότι απαγορεύεται κάθε νέα ερμηνεία των ιερών κειμένων. Και όπου εμφανίζονται αντιφάσεις στα λόγια λχ. του Κορανιού, έχει από τον ίδιο τον Προφήτη ορισθεί πως κάθε χρονολογικά νεότερη καταγραφή (συνήθως σκληρότερη και βιαιότερη) είναι ισχυρότερη της παλαιότερης. Είναι αδύνατες λοιπόν ηπιότερες εκδοχές και ερμηνείες. Ισλάμ λοιπόν, που και ετυμολογικά σημαίνει 'Υποταγή', είναι ένα, σκληρό κι απόλυτο.

Σε πολλές όμως περιπτώσεις ο απλός κόσμος, που δεν τα γνωρίζει ή δεν τα διδάσκεται αυτά, παρασύρεται και δύσκολα απεγκλωβίζεται από τον κύκλο του φανατισμού και των ακροτήτων. Αυτό όμως γιατί θεωρείται πολιτικά ανορθολογικό να αναφέρεται και να καταδικάζεται; Η προστασία των μειονοτήτων ουσιαστικά καταλήγει σε περιορισμό της ελεύθερης έκφρασης για τους υπόλοιπους;

Γιατί για κάποιους είναι ρατσισμός η απόρριψη του Ισλάμ; Ποιας ράτσας ακριβώς είναι οι Ισλαμιστές; Υπάρχουν κατάλευκοι Ρώσοι μουσουλμάνοι, κοκκινοτρίχιδες Βρετανοί και σκουρόχρωμοι απο την Ινδονησία. Μερικές δεκάδες χιλιάδες Ινδουιστές καστασφάγησαν στο 'όνομα του Θεού', όταν εισέβαλε το Ισλάμ στην Ινδική χερσόνησο. Εκεί ποιοι ήταν ακριβώς ρατσιστές, και ποια η θεωρητική βάση της επίθεσης; Μήπως η εκδίκηση; Οι Ινδουιστές όμως δεν είχαν ποτέ πειράξει κανένα. Απλά δεν ήθελαν να γίνουν μουσουλμάνοι. Αυτό ήταν το αμάρτημά τους. Δεν υπάρχει λαός που να συνορεύει με μεγάλους μουσουλμανικούς πληθυσμούς και να μην πλήρωσε την σχετική 'τιμή' με μπόλικα ποτάμια αίματος. Όπως έλεγε ο Χάντινγκτον, "τα σύνορα του Ισλάμ οριοθετούνται από αίμα".

'Ισλαμορεαλισμός' πρέπει να είναι ο σωστός χαρακτηρισμός των προβληματισμένων τοποθετήσεων όλων εκείνων που δεν πέφτουν θύματα της πολιτικής ορθότητας κι ανησυχούν σοβαρά για το μέλλον. Οφείλουμε να αναζητούμε απαντήσεις σε αγωνιώδη ερωτήματα για την άξαφνη κίνηση χιλιάδων μουσουλμάνων από Αφρική και Ασία να επιχειρούν να εγκατασταθούν στη Δύση. Κυνηγημένοι, ή σταλμένοι, από τον ISIS, την Μπόκο Χάραμ της Δυτ. Αφρικής και την Αλ Σαμπάαμπ της Σομαλίας / Ερυθραίας κατακλύζουν τη Δύση - αποφεύγοντας όμως τις εύπορες μουσουλμανικές χώρες. Η Σαουδική Αραβία, αντί να ανοίξει τις πόρτες στους πρόσφυγες από την Συρία, πρότεινε στη Γερμανία να φτιάξει ένα τζαμί για κάθε 100 μετανάστες!! Γιατί για την άγρια βομβαρδιζόμενη από τους Σουνίτες Σιιτική Υεμένη, ούτε κουβέντα δεν γίνεται στα διεθνή ΜΜΕ; Ενώ για το Σουνητικό Χαλέπι της Συρίας - όπου οι επιτιθέμενοι είναι Ρώσοι και φιλό Ιρανοί Σιίτες - έχουμε βάλει παντού στη Δύση πλερέζες, και στο Παρίσι σβήνουν σε ένδειξη πένθους τα φώτα!! Πόσα φώτα είχαν άραγε σβήσει οι ισλαμιστές της Συρίας μετά το Μπατακλάν, την Νίκαια και τις επιθέσεις στο Βέλγιο;

Η Ευρώπη αρνείται ακόμη να ξυπνήσει. Παρά τα όσα έχουν συμβεί. Καλό είναι να ανησυχούμε και να αρχίσουμε να καταλαβαίνουμε. Πριν βρεθούμε να κατοικούμε γειτονιές που δεν θα τις αναγνωρίζουμε πλέον... Και στις οποίες δύσκολα θα πλησιάζουμε.







http://www.liberal.gr/arthro/101704/apo ... ismos.html
ΙΔΙΑ ΦΥΛΛΑΤΤΕ-ΕΧΘΡΟΥΣ ΑΜΥΝΟΥ-ΘΝΗΣΚΕ ΥΠΕΡ ΠΑΤΡΙΔΟΣ\n\n-Δάσκαλε γιατί με διδάσκεις πολεμικές τέχνες και παράλληλα μου μιλάς για ειρήνη; \n-Γιατί καλύτερα να είσαι μαχητής σε κήπο παρά κηπουρός σε μάχη…

Re: Η ετερότητα στο Ισλάμ

93
Ελεγχεις τα παιδια; Ελεγχεις το μελλον

Αναπτύσσεται ένα νέο ρεύμα, που πλασάρει το Ισλάμ ως ιδεολογία.

Το νέο κύμα επιθέσεων κατά ευρωπαϊκών πρωτευουσών φέρνει στην επιφάνεια ένα νέο είδος Δυτικού: αυτού που μισεί τη Δύση και τις αξίες της και στρέφεται εναντίον της. Καιρό τώρα, στον χώρο των ιδεών αναπτύσσεται βουβά και υπόγεια ένα νέο ρεύμα που πλασσάρει το Ισλάμ ως κάτι παραπάνω από θρησκεία: το πλασάρει ως ιδεολογία, ως επιβεβαίωση ταυτότητας, ως σύστημα διακυβέρνησης. Ακόμη και στις πλέον μετριοπαθείς εκδοχές του, όπως το κόμμα του Ερντογάν, οι ισλαμικές ιδέες «πωλούνται» ως συνταγή προστασίας απέναντι στη μιαρή-αχαλίνωτη Δύση της παρακμής.

Η απαγόρευση της κατανάλωσης αλκοόλ, η κάλυψη σημείων του γυναικείου σώματος (σεμνότης), η απαγόρευση πρόσβασης στα «δαιμονικά» twitter, facebook, η μαντίλα, η πειθαρχία στους κανόνες του Κορανίου, τα αυστηρά θρησκευτικά σχολεία (χωρίς μεικτά τμήματα), η επιστροφή στην πατριαρχία δεν συνιστούν απλώς τις αξίες μιας θρησκείας. Το Ισλάμ επιχειρεί να αποτελέσει το αντίπαλο δέος για τον καπιταλισμό της απληστίας και τον φιλελευθερισμό της ανηθικότητας. Το Ισλάμ -γράφει ο αιρετικός Γάλλος συγγραφέας Μισέλ Ουελμπέκ στην «Υποταγή» (εκδόσεις Εστία)- επιχειρεί να νικήσει τη Δύση εκεί όπου ήταν ισχυρή μετά την πτώση του κομμουνισμού: στο πεδίο των αξιών και όχι της οικονομίας. Υπό αυτήν την έννοια, προκαλεί ήδη ισχυρά ρήγματα στη δυτική ταυτότητα, αξιοποιώντας το παγκόσμιο κενό ηγεσίας. Γοητεύει απελπισμένους νέους που κοιτάζουν γύρω τους, βλέπουν ότι έχουν τελειώσει οι απαντήσεις «εκτός» και τις αναζητούν «εντός».

Αντιγράφω ένα απόσπασμα από το μυθιστόρημα του Ουελμπέκ, που ερευνά τις συνέπειες της μελλοντικής εκλογής ενός μουσουλμάνου προέδρου της δημοκρατίας στη Γαλλία: «Δεν τοποθετούν την οικονομία στο κέντρο των πάντων. Γι’ αυτούς, το σημαντικό είναι η δημογραφία, η εκπαίδευση – το κομμάτι του πληθυσμού που έχει το καλύτερο ποσοστό γεννητικότητας και καταφέρνει να μεταδώσει τις αξίες του είναι αυτό που θριαμβεύει. Κατά τη γνώμη τους, η οικονομία, ακόμη και η γεωπολιτική, δεν είναι παρά στάχτη στα μάτια: Αυτός που ελέγχει τα παιδιά ελέγχει και το μέλλον!»

Ο Ουελμπέκ επισημαίνει μια νέα τάση στις οικογένειες την οποία καταλαβαίνει το Ισλάμ: «Θέλουν να έχουν για τα παιδιά τους μια εκπαίδευση που δεν θα περιορίζεται στη μετάδοση γνώσεων, αλλά θα ενσωματώνει μια πνευματική παιδεία η οποία θα αντιστοιχεί στην παράδοσή τους». Στη μετριοπαθή εκδοχή του, το Ισλάμ πλασάρεται ως νέο κίνημα ενωτικού ουμανισμού. Αν λοιπόν προκύπτει ένα μέγα θέμα, αυτό είναι η αμφισβήτηση της δυτικής ταυτότητας.

Το Ισλάμ ήταν θρησκεία. Σήμερα εξελίσσεται σε ιδεολογία που αμφισβητεί τα θεμέλια του καπιταλισμού. Ιδεολογία που κινητοποιεί με άνεση Δυτικούς κατά της Δύσης στις πιο ακραίες εκφράσεις του. Θέλουμε να κοιτάξουμε πιο πέρα και να δούμε αυτό που έρχεται συντεταγμένα; Ο Ουελμπέκ, που το επιχείρησε ασύντακτα-προκλητικά, όπως κάθε Δυτικός που αγνοεί τους κώδικες της Ανατολής, είδε την επομένη της κυκλοφορίας του βιβλίου του να πυροβολούνται οι ιδέες και η ελευθερία έκφρασης: Γαλλοτραφείς ισλαμιστές δολοφόνησαν τη συντακτική επιτροπή του «Charlie Hebdo».




http://www.politisonline.com/%CE%B5%CE% ... %BF%CE%BD/


Ολόκληρο το άρθρο εδώ:
http://www.kinima-ypervasi.gr/2017/02/blog-post_71.html

Έχει πολύ ενδιαφέρον διότι το άρθρο καταλήγει ως εξής:
<<Οι σειρήνες του Ισλάμ μόνο έτσι μπορούν να αντιμετωπιστούν:Mε περισσότερο Χριστιανισμό.>>
ΙΔΙΑ ΦΥΛΛΑΤΤΕ-ΕΧΘΡΟΥΣ ΑΜΥΝΟΥ-ΘΝΗΣΚΕ ΥΠΕΡ ΠΑΤΡΙΔΟΣ\n\n-Δάσκαλε γιατί με διδάσκεις πολεμικές τέχνες και παράλληλα μου μιλάς για ειρήνη; \n-Γιατί καλύτερα να είσαι μαχητής σε κήπο παρά κηπουρός σε μάχη…

Re: Η ετερότητα στο Ισλάμ

94
Ο Μύθος της ισλαμικής ανοχής

Του Ανδρέα Ανδριανόπουλου

Στις περισσότερες μελέτες για το Ισλάμ κάθε αναφορά στην μουσουλμανική παρουσία στην Δύση συνδέεται με την ανεκτική συμπεριφορά των ισλαμιστών απέναντι στους κατακτημένους πληθυσμούς. Ιδιαίτερα πάντα μνεία γίνεται για την ισπανική κατάκτηση και για τον «παράδεισο» που είχε ουσιαστικά εγκαθιδρυθεί στην περιοχή της Ανδαλουσίας. Την ιδανική αυτή εικόνα ήρθε να κλονίσει μια τελευταία μελέτη ενός ισπανο-αμερικανού καθηγητή του Πανεπιστημίου Northwestern, του Dario Fernandez Morera. Στο βιβλίο του The Myth of the Andalusian Paradise: Muslims, Christians, and Jews under Islamic Rule in Medieval Spain (ISI Books, 2016) αποδομεί τον θρύλο της μουσουλμανικής ανθρωπιστικής συμπεριφοράς και περιγράφει με γλαφυρότητα την πραγματικότητα της ισλαμικής κατάκτησης.

Με ιδιαίτερη αναφορά σε πρωτογενείς πηγές της εποχής, αλλά και σε πιο σύγχρονες, περιγράφει τις συνθήκες ζωής στην Ισλαμική Ισπανία αναδεικνύοντας την περιθωριοποίηση και την πολιτιστική καταπίεση των γηγενών πληθυσμών αλλά ακόμη και πολλών από τους ίδιους τους μουσουλμάνους. Περιγράφοντας σε αρκετή λεπτομέρεια τους κανόνες της νομικής σχολής του Σουνιτικού Ισλάμ που κυριάρχησε στην Ισπανία, της σχολής Μαλάκι, την οποία και υιοθέτησαν οι Ουμαγιάδες στην αρχή Χαλίφηδες της Δαμασκού αλλά και οι Αμπασίδες της Βαγδάτης αργότερα, εξηγεί την βαρβαρότητα της καθημερινότητας που επέβαλαν αλλά και τις εξοντωτικές ποινές για κάθε απλή παράβαση.

Οι μύθοι της ανεκτικότητας που μέχρι πρόσφατα κυριαρχούσαν στην επιστημονική ιστοριογραφία για την εποχή γκρεμίζονται και η αλήθεια της ισλαμικής κυριαρχίας, που στηρίζεται στις δοξασίες περί Ιερού Πολέμου (Τζιχάντ), έρχονται στο προσκήνιο. Τα περί ανωτερότητας του Ισλαμικού πολιτισμού που συχνά αναφέρονται σε άλλες μελέτες κατεδαφίζονται με λεπτομερείς αναφορές στη θέση των γυναικών, στα μαρτύρια των απίστων (κυρίως Χριστιανών αλλά και Εβραίων) αλλά και στις βάρβαρες εκδικητικές ποινές για κάθε παραστράτημα από τους κανόνες του δόγματος Μαλίκι. Αντί για τον υποτιθέμενο παράδεισο της «convivencia» (συμβίωσης) με έμφαση έρχονται στην επιφάνεια οι αγριότητες της ισλαμικής καταπίεσης και η αδίστακτη περιθωριοποίηση των «ντίμμυς» – των Χριστιανών υποτακτικών.

Σύμφωνα με τον Paul F. Crawford, Καθηγητή Αρχαίας και Μεσαιωνικής Ιστορίας στο Πανεπιστήμιο της Πεννσυλβανίας, το βιβλίο αυτό ήταν απόλυτα απαραίτητο για να ρίξει φως στις τρέχουσες συζητήσεις για τον Ισλάμ και την Δύση και για να αντικρύσει με αλήθεια, μακριά από την εφιαλτική λογική της πολιτικής ορθότητας, τα πραγματικά γεγονότα που χαρακτήρισαν μια τόσο μεγάλη ιστορική περίοδο.

Αντί για θρησκευτική ανοχή και την επικράτηση ενός είδους πολύ-πολιτισμικότητας το βιβλίο του Morera αναδεικνύει την σκοτεινή πραγματικότητα μιας εποχής βίας, βασανιστηρίων κι έλλειψης της όποιας κατανόησης του ‘διαφορετικού’. Φαίνεται καθαρά μέσα από τις σελίδες αυτής της μελέτης για ποιο λόγο, αν και η μουσουλμανική κατάκτηση διήρκεσε γύρω στους 8 αιώνες στην Ισπανία, η φλόγα της ανατροπής του Ισλάμ παρέμεινε άσβεστη στις καρδιές των Χριστιανών υποτακτικών. Επιτρέποντας τελικά την «επανακατάκτηση» (Reconquista) από τους χριστιανούς βασιλείς της Καστίλλης, της Αραγώνος και του Λεόν.

Ο καθηγητής του Πανεπιστημίου του Yale, Noel Valis, επισημαίνει πως η αυστηρή εφαρμογή του Ιερού Νόμου (της Σαρία) στην Ανδαλουσία, με τις συνακόλουθες διακρίσεις εναντίον των μη-μουσουλμάνων και την υποβάθμιση των γυναικών, συνέβαλε στην μιζέρια της καθημερινής ζωής και στην υπαρξιακή δυστυχία των τοπικών πληθυσμών. Όλα αυτά αποδεικνύουν τον «ακαδημαικό μύθο» που για χρόνια συντηρείται περί ανοιχτόμυαλης δήθεν διακυβέρνησης από τους ισλαμιστές αφέντες της μεσαιωνικής Ισπανίας και του αμοιβαίου σεβασμού που αυτοί υποτίθεται πως έδειχναν στους ετερόπιστους υπηκόους τους. «Η μελέτη δείχνει με κάθε λεπτομέρεια την απαξίωση, τις διακρίσεις, την επίσημη ανισότητα και την αυθαίρετη βία που επέβαλαν (οι κυρίαρχοι μουσουλμάνοι επί των χριστιανών υπηκόων τους) στην Ισλαμική Ισπανία» επισημαίνει ο Daniel Pipes, εκδότης του «Middle East Quarterly».

Δυστυχώς το βιβλίο αυτό του Morera, εκθέτει πολλούς διεθνώς αναγνωρισμένους ακαδημαικούς, από σχολεία όπως το Yale, το Harvard, το Chicago, το Princeton, το Λονδίνο και η Οξφόρδη, σαν απολογητές περίπου της Τζιχάντ - πάνω στην οποία στηρίχθηκε και η κατάκτηση αλλά και η διακυβέρνηση στη συνέχεια της μεσαιωνικής ισλαμικής Ισπανίας. Σύμφωνα με το FrontPage Magazine το αποκαλυπτικό αυτό βιβλίο του Morera καταρρίπτει όλους τους μύθους περί Ισλαμικής δήθεν ανοχής αποδεικνύοντας την βαρβαρότητα του Σουνιτικού Ισλάμ της εκδοχής Μαλάκι (που πρέπει εδώ να σημειωθεί πως δεν είναι και η αυστηρότερη, εφ’ όσον υπάρχει και η νομική εκδοχή των Χαμπάλις, που εφαρμόζεται στην Σαουδική Αραβία των φανατικών σαλαφιστών Ουαχάμπις).

Συνοπτικά αξίζει να σκεφθεί κάποιος πως η Δύση ζούσε – και εν πολλοίς ζει ακόμη – κάτω από την ψευδαίσθηση πως το Ισλάμ είναι ειρηνικό, ανθρωπιστικό και λειτουργεί με γνώμονα την αγάπη και την ανοχή των πάντων. Το «The Myth of the Andalusian Paradise» ταρακούνησε σίγουρα τα στατικά ύδατα της Δυτικής μακαριότητας. Ακόμη όμως δεν είναι σίγουρο πόσοι ακριβώς – από τους ηγέτες των δυτικών δημοκρατιών - έχουν συγκλονισθεί.






http://www.liberal.gr/arthro/122932/apo ... ochis.html
ΙΔΙΑ ΦΥΛΛΑΤΤΕ-ΕΧΘΡΟΥΣ ΑΜΥΝΟΥ-ΘΝΗΣΚΕ ΥΠΕΡ ΠΑΤΡΙΔΟΣ\n\n-Δάσκαλε γιατί με διδάσκεις πολεμικές τέχνες και παράλληλα μου μιλάς για ειρήνη; \n-Γιατί καλύτερα να είσαι μαχητής σε κήπο παρά κηπουρός σε μάχη…

Re: Η ετερότητα στο Ισλάμ

95
Γιατί μας εκπλήσσει το Ισλάμ;

Σε αυτό το μπλογκ έχουμε γράψει πολλές φορές για τη φύση του Ισλάμ. Έχουμε πει πως η βία κατά των απίστων είναι αναπόσπαστο μέρος της θρησκείας και πως το ISIS εφαρμόζει το νόμο Σαρία με μεγάλη ακρίβεια.

Δεν πέρασαν πολλές μέρες που μεταφράσαμε τα κείμενα του ISIS που εξηγούν γιατί μας μισούν και γιατί θα συνεχίσουν να μας πολεμούν.

Έχουμε μιλήσει πάρα πολλές φορές για το πρόβλημα του Ισλάμ αλλά οι αντιδράσεις των «καλόπιστων» είναι πάντα οι ίδιες: δεν είναι πρόβλημα της θρησκείας, η δύση πληρώνει τις αμαρτίες της και άλλα παρόμοια. Ακόμα και μετά τη μετάφραση του περιοδικού της ISIS και πάλι δεχθήκαμε ύβρεις. Λες και κάποιοι απλώς αρνούνται να δούνε τον ελέφαντα στο δωμάτιο.

Αλλά η πραγματικότητα έρχεται να μας επιβεβαιώσει, δυστυχώς, πανηγυρικά. Χθες, η ομάδα της Σαουδικής Αραβίας, στην αναμέτρηση για τα προκριματικά του Μουντιάλ με την Αυστραλία, αρνήθηκε να κρατήσει ενός λεπτού σιγή για τα θύματα του Λονδίνου.

Αυτό βέβαια δεν είναι έκπληξη.

Ένας ιμάμης, ο Μοχάμετ Ταουιντί (φωτό), είπε πολύ ξεκάθαρα πως:

Δεν σταμάτησαν για ένα λεπτό, διότι, σύμφωνα με τον Ουαχαμπισμό (σ.σ. κλάδος του σουνιτικού Ισλάμ), που κυριαρχεί στη Σαουδική Αραβία, δεν είναι λάθος ή αμαρτία για έναν Μουσουλμάνο να σκοτώσει έναν μη Μουσουλμάνο. Η απάντηση (σ.σ. των Αυστραλών) υποστηρίζει ότι στη μουσουλμανική κουλτούρα δεν μνημονεύουν τους νεκρούς με ενός λεπτού σιγή. Είναι ψέμα.

Στα μάτια τους, οι δράστες είναι μάρτυρες, που πρόκειται να πάνε στον παράδεισο. Και εάν κρατήσουν ενός λεπτού σιγή, είναι ενάντια στους Μουσουλμάνους αδερφούς, που πάλεψαν για την τζιχάντ και πολέμησαν τους »άπιστους». θα τους γελοιοποιούσαν αν κρατούσαν ενός λεπτού σιγή! Αυτό, όμως, ίσως να μην είναι η άποψη όλων των παικτών της Σαουδικής Αραβίας

Ο ιμάμης μας λέει ξεκάθαρα λοιπόν πως για τους Μουσουλμάνους που πιστεύουν στη συγκεκριμένη ερμηνεία του Κορανίου, ο φόνος ενός άπιστου δεν είναι αμαρτία.

Αλλά ούτε αυτό είναι έκπληξη διότι το έχουμε ακούσει και το έχουμε πει πολλές φορές.

Αυτό που θα αποτελούσε έκπληξη θα ήταν αν έβγαιναν οι άλλοι ιμάμηδες, που λένε πως είναι μετριοπαθείς και καταδίκαζαν τις δηλώσεις του Ταουιντί.

Αλλά δεν έχουμε ακούσει τίποτα, δεν έχουμε δει καμία διαμαρτυρία. Αντιθέτως έχουμε δει διαδηλώσεις χιλιάδων διότι κάποιος γελοιογράφος έφτιαξε ένας σκίτσο που θεωρείται προσβλητικό, γιατί κάποιος έκαψε ένα Κοράνι, ή γιατί ένας Άραβας μπλόγκερ έγραψε άρθρο που αμφισβητεί το άγιο βιβλίο.

Διαμαρτυρία για τις δηλώσεις του Ταουιντί, δεν είδαμε. Αντιδράσεις από τα κράτη που χτυπήθηκαν από τη τρομοκρατία, δεν ακούσαμε. Κανείς δεν μιλάει.

Το Ισλάμ δεν μας εκπλήσσει. Ούτε οι δηλώσεις του ιμάμη, ούτε η σιωπή του κόσμου στη δύση ή στην ανατολή.

Αυτό που θα μας εξέπληττε θα ήταν αν κάποιος αντιδρούσε, αν κάποιο κράτος αποφάσιζε να ασκήσει πίεση στη Σαουδική Αραβία, αν κάποιος από αυτούς που λένε πως το Ισλάμ είναι μια ειρηνική θρησκεία καταλάβει τη πραγματικότητα, αν αν αυτός που μας αποκαλεί συγγραφείς του μίσους και του ρατσισμού ζητήσει συγνώμη.

Αλλά δεν περιμένουμε εκπλήξεις.





https://greeksceptic.com/2017/06/09/%ce ... %ac%ce%bc/
ΙΔΙΑ ΦΥΛΛΑΤΤΕ-ΕΧΘΡΟΥΣ ΑΜΥΝΟΥ-ΘΝΗΣΚΕ ΥΠΕΡ ΠΑΤΡΙΔΟΣ\n\n-Δάσκαλε γιατί με διδάσκεις πολεμικές τέχνες και παράλληλα μου μιλάς για ειρήνη; \n-Γιατί καλύτερα να είσαι μαχητής σε κήπο παρά κηπουρός σε μάχη…

Re: Η ετερότητα στο Ισλάμ

96
Γιατί η ισλαμική ταυτότητα είναι ασύμβατη με τον δυτικό τρόπο ζωής

Η νέα βομβιστική επίθεση στο μετρό του Λονδίνου επαναφέρει τις φρέσκες, άλλωστε μνήμες από επιθέσεις της ισλαμικής τρομοκρατίας, αλλά και την προ δεκαετίας πολύνεκρη βομβιστική επίθεση στη βρετανική πρωτεύουσα. Κάθε φορά που μία μεγάλη ή μικρής εμβέλειας τέτοια επίθεση διαταράσσει την καθημερινότητα σε κάποια δυτική πόλη, επανέρχεται και το κρίσιμο ζήτημα της σχέσης των μουσουλμανικών κοινοτήτων στη Δύση με τον υπόλοιπο πληθυσμό.

Του Σταύρου Λυγερού

Παλαιότερα τόσο ο ευρωπαϊκός φιλελευθερισμός όσο και η Αριστερά πίστευαν ότι η ένταξη των μουσουλμάνων μεταναστών στην παραγωγική διαδικασία θα οδηγούσε σύντομα όχι μόνο σε κοινωνική ενσωμάτωση, αλλά και σε αφομοίωσή τους. Είχαν αλαζονικά υποτιμήσει τη δύναμη της ισλαμικής ταυτότητας, με την έννοια της θρησκευτικής-πολιτισμικής διαφοράς.

Τα γεγονότα αποδεικνύουν ότι η ενσωμάτωση των μουσουλμανικών κοινοτήτων στις ευρωπαϊκές κοινωνίες είναι δύσκολη και συχνά αδύνατη. Στις μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις έχουν παγιωθεί άτυπα γκέτο μουσουλμάνων που λειτουργούν σαν παράλληλες μικροκοινωνίες, και μάλιστα σε αντίφαση με την ευρύτερη κοινωνία. Και όχι μόνο αυτό. Σε πρώην αποικιοκρατικές χώρες, όπως η Βρετανία και η Γαλλία, όπου υπάρχουν μουσουλμανικές κοινότητες τρίτης γενιάς, ο ισλαμικός φονταμενταλισμός αναπτύσσεται.

Παρά τα μαθήματα που μας δίνει η πραγματικότητα, οι υποστηρικτές του μοντέλου της πολυπολιτισμικής κοινωνίας συνεχίζουν να υποτιμούν την ιδιαιτερότητα και τη δύναμη της ισλαμικής ταυτότητας. Το Ισλάμ δεν είναι απλή θρησκεία. Είναι ταυτοχρόνως και δικαιικό σύστημα που καθορίζει τον τρόπο ζωής των πιστών. Δικαιικό σύστημα, μάλιστα, ασύμβατο με τις φιλελεύθερες συνταγματικές αρχές, με το νομικό πολιτισμό και με τα ήθη των δυτικών κοινωνιών.

Ασυμβατότητα και αντιφάσεις

Για τον πιστό της σκληροπυρηνικής ερμηνείας του Κορανίου που ζει στη Δύση, η ασυμβατότητα αυτή είναι πηγή αντιφάσεων. Ή θα πρέπει να παραβιάζει την πίστη του ή θα πρέπει να παραβιάζει τις νομικές υποχρεώσεις που έχει ως πολίτης. Συνήθως τις αποδέχεται μόνο προσχηματικά.

Για τον φανατικό ισλαμιστή δεν υφίσταται καν αντίφαση. Γι’ αυτόν σημείο αναφοράς είναι το Κοράνι και η σαρία (ισλαμικός νόμος). Το σύνταγμα και οι νόμοι του δυτικού κράτους στο οποίο ζει είναι απορριπτέοι και περιφρονητέοι. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι όποιος προσχωρεί στον ισλαμικό φονταμενταλισμό δεν είναι απλός παραβάτης ενός νόμου. Είναι αρνητής συνολικά των δυτικών αξιών, καθώς και των νομικών και ηθικών παραγώγων τους.

Σε ακραίες περιπτώσεις η ένταση της ισλαμικής ταυτότητας προσλαμβάνει διαστάσεις απόρριψης της κοινωνίας, και σε ακόμα πιο ακραίες διαστάσεις ενεργού εχθρότητας. Οι τζιχαντιστές ουσιαστικά θέτουν τον εαυτό τους εκτός της κοινωνίας στην οποία μεγάλωσαν. Για την ακρίβεια, τη θεωρούν θρησκευτικό και πολιτισμικό εχθρό τους.

Μπορούν να σκοτώσουν ακόμα και γείτονες και συμμαθητές τους. Γι’ αυτό και, όταν πραγματοποιούν τρομοκρατικές επιθέσεις, εκλαμβάνουν τον θρήνο και την αγανάκτηση των ευρωπαϊκών κοινωνιών σαν επιβεβαίωση της σημασίας που είχε η πράξη τους στο πλαίσιο του “ιερού πολέμου”. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΠΗΓΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΥΣΑΝΕΞΙΑ ΣΤΟΝ ΔΥΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΖΩΗΣ, τους ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΗΣ ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΤΗΤΑΣ
https://slpress.gr/idees/giati-i-islami ... ropo-zois/







http://www.defence-point.gr/news/i-isla ... zois-giati
ΙΔΙΑ ΦΥΛΛΑΤΤΕ-ΕΧΘΡΟΥΣ ΑΜΥΝΟΥ-ΘΝΗΣΚΕ ΥΠΕΡ ΠΑΤΡΙΔΟΣ\n\n-Δάσκαλε γιατί με διδάσκεις πολεμικές τέχνες και παράλληλα μου μιλάς για ειρήνη; \n-Γιατί καλύτερα να είσαι μαχητής σε κήπο παρά κηπουρός σε μάχη…

Re: Η ετερότητα στο Ισλάμ

97
Εγω δεν καταλαβαίνω πως υποτίθεται οτι θα λειτουργήσει αυτή η λεγόμενη αφομοίωση των Μουσουλμάνων, αφου τους προσφέρουν τα πάντα, προκειμένου να μην νιώθουν δήθεν μειονεκτικά.
Αλλάζουν νόμους, καταργούν σύμβολα, προσευχές, αλλάζουν τα σχολικά βιβλία.
Αυτο λέγεται αφομοίωση;
Με απλά λόγια δεν θέλουν να τους αφομοιώσουν, μάλλον θα έλεγα οτι θέλουν να αφομοιώσουν τους γηγενείς σε έναν άλλο πολυπολιτισμικο και πολυθρησκευτικό τρόπο ζωής.
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !
Απάντηση

Επιστροφή στο “Ισλάμ”