Re: Η ετερότητα του Ισλάμ

28
Ομολογία Σύρων ισλαμιστών: "Τάγματα Θανάτου εξοντώνουν "Ελληνορθόδοξους"

Στελέχη της συριακής αντιπολίτευσης παραδέχθηκαν ότι η CIA ελέγχει το σύνολο της ροής των όπλων και των εφοδίων που κατευθύνονται στις δυνάμεις των ισλαμιστών ανταρτών στη Συρία και γενικότερα ότι η εξέγερση είναι υπό τον έλεγχο μυστικών υπηρεσιών όχι μόνο των ΗΠΑ αλλά και της Βρετανίας, της Σαουδικής Αραβίας, του Ισραήλ και της Γαλλίας.
Κατ' αυτό τον τρόπο η εν συνεχεία παραδοχή των ισλαμιστών ότι έχουν δημιουργήσει Τάγματα Θανάτου που εξοντώνουν Χριστιανούς, αποτελεί όνειδος για τα δήθεν "χριστιανικά κράτη" που βλέπουν να σφάζονται οι ομόθρησκοι τους, κυρίως Ελληνορθόδοξοι.

Για την εντυπωσιακή έλλειψη ευαισθησίας του θέματος από το υπουργείο Εξωτερικών ότι και να πούμε είναι φυσικά λίγο. Δίνοντας καθημερινά εξετάσεις στις ΗΠΑ έχουν εγκαταλείψει απόλυτα τους ομόδοξους Σύρους στην τύχη τους...
Σύμφωνα με δηλώσεις που έκανε η αντιπολίτευση στην Κωνσταντινούπολη σε αυστραλιανή εφημερίδα "ούτε μια σφαίρα δεν εισέρχεται στην Συρία χωρίς την έγκριση των ΗΠΑ. Οι Αμερικανοί θέλουν η εξέγερση να συνεχίσει αλλά θέλουν να την ελέγχουν".

Άλλη επίσημη πηγή της συριακής αντιπολίτευσης δήλωσε στην αυστραλιανή εφημερίδα οτι η CIA έχει μπλοκάρει τις μεταφορές βαρέων όπλων, αντιαρματικών και αντιαεροπορικών, που σύμφωνα με του αντάρτες είναι κρίσιμα στην ανατροπή του καθεστώτος Ασαντ και παρέχουν μόνο ελαφρύ εξοπλισμό προφανώς γιατί φοβούνται μην καταλήξει στα χέρια της Αλ Κάϊντα. Αυτό όμως δεν ισχύει πλέον αφού η Τουρκία έχει παραδόσει α/α φορητούς πυραύλους "Στίνγκερ"

Σε άλλη αναταπόκριση του Spiegel από την Βηρυτό, της Ulrike Putz, αποκαλύπτεται η ύπαρξη μιας "Ταξιαρχίας Δημίων" μεταξύ των ανταρτών που έχουν αναλάβει το έργο της εκτέλεσης των εχθρών της εξέγερσης της συνοικίας της Homs, Baba Amr, πριν την ανακαταλάβει ο κυβερνητικός Στρατός. Ένας αξιωματικός της "Ταξιαρχίας Δημίων" από αυτούς σε συνέντευξη του στο Der Spiegel υποτήριξε ότι μόνο η μονάδα του έχει εκτελέσει 200 με 250 φιλοκυβερνητικούς, κυρίως Χριστιανούς, πολίτες, σχεδόν το 3% του συνολικού αριθμού των θυμάτων του εμφυλίου πολέμου της Συρίας, πέρυσι.

Όσον αφορά τις ανθρωπιστικές οργανώσεις, επιτέλους μια γνωστή μη κυβερνητική οργάνωση, το Παρατηρητήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, μίλησε για "βασανιστήρια, εκτελέσεις και ακρωτηριασμούς που διαπράττουν ένοπλες ομάδες κατά των χριστιανικών πληθυσμών της Συρίας".

Αυτό που ανησυχεί κάποιους δυτικούς, όπως η Γερμανία είναι ότι ο "Ελεύθερος Συριακός Στρατός" επιστράτευσε φανατικούς σαλαφίτες οι οποίοι έχουν αναδειχθεί σε σφαγείς των Σύρων που δεν συμφωνούν με την εξέγερση ή απλά είναι Χριστινοί Ελληνορθόδοξοι ή καθολικοί.
Σύστησαν το τάγμα "Αλ Φαρούκ" το οποίο γρήγορα έγινε διάσημο για τις απαγωγές πολιτικών μηχανικών και ιρανών προσκυνητών, για τις μεθόδους βασανιστηρίων που εφάρμοζε και τις εκτελέσεις με συνοπτικές διαδικασίες.
Πολλοί σαλαφιστές ζουν και εργάζονται στην Γερμανία και θεωρούνται από τις γερμανικές μυστικές υπηρεσίες "εν δυνάμει τρομοκράτες".
defencenet.gr
''...δεν είναι η πάλη ημών εναντίον εις αίμα και σάρκα, αλλ' εναντίον εις τας αρχάς, εναντίον εις τας εξουσίας, εναντίον εις τους κοσμοκράτορας του σκότους του αιώνος τούτου, εναντίον εις τα πνεύματα της πονηρίας εν τοις επουρανίοις''\n[/align]

Re: Η ετερότητα του Ισλάμ

29
ΙΣΛΑΜΙΚΗ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ... Η ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΑΠΕΙΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ




Εικόνα

Τα τελευταία χρόνια, τα θέματα τα οποία σχετίζονται με την ισλαμική τρομοκρατία και τη ριζοσπαστικοποίηση των νέων μουσουλμάνων βρίσκονται στο προσκήνιο της επικαιρότητας στην Ευρώπη.

Καθ’ όν χρόνο τα σχολεία, τα πανεπιστήμια και τα αθλητικά σωματεία έχουν γίνει εστίες του Ισλαμισμού, ορισμένοι ειδικοί ισχυρίζονται ότι «ένοχοι» για την κατάσταση αυτή είναι οι ίδιες οι χώρες που επέτρεψαν να συμβεί αυτό στην επικράτειά τους, γράφει σε ανάλυσή της η ηλεκτρονική έκδοση του «Η Ρωσία Σήμερα».

«Η Ευρώπη έβλεπε ως απειλή τον Κομμουνισμό και παράβλεπε τον Ισλαμισμό»
Ο Κλώντ Μόνικ ειδικός σε θέματα τρομοκρατίας και εξτρεμισμού- διευθυντής του Κέντρου για την Ευρωπαϊκή Στρατηγική Ασφάλειας Πληροφοριών, σημείωσε ότι...

«Ενώ οι ευρωπαϊκές υπηρεσίες πληροφοριών είχαν εμπλακεί στον αγώνα για τη ‘μεγαλύτερη απειλή- το Κομμουνισμό και την πρώην Σοβιετική Ένωση’ στα εδάφη τους εισέβαλαν εκείνοι που στη συνέχεια έγινε «απειλή της σύγχρονης εποχής».

«Ρωσία Σήμερα»: Τελευταία έχουμε δει τρομοκρατικές ενέργειες που κυμαίνονται από τον Μπρέιβικ στη Νορβηγία μέχρι το Μωάμεθ Μερά στην Τουλούζη, είδαμε επίσης ταραχές που βασίζονται στην ιδεολογία αυτή. Με βάση αυτά που είπαμε, υπάρχει και μεγαλύτερη απειλή;

Τρία είδη απειλών: Ισλαμισμός- άκρα δεξιά - άκρα αριστερά
Κλώντ Μόνικ: Νομίζω ότι στην Ευρώπη σήμερα έχουμε τρεις διαφορετικούς τύπου απειλών.

Σαφώς η μεγαλύτερη εκ των οποίων είναι ακόμη η Ισλαμική Τρομοκρατία. Αλλά είναι η μεγαλύτερη; Επειδή περιλαμβάνει πολλές χιλιάδες ανθρώπους, αν όχι σήμερα, αύριο θα έχουν τη δυνατότητα να γίνουν τρομοκράτες.

Έχουμε χιλιάδες ανθρώπους που έχουν πολύ σαφή πολιτική και θρησκευτική ατζέντα. Υπάρχει μια διαδικασία ριζοσπαστικοποίησης που πραγματοποιείται εδώ και χρόνια, γι’ αυτό νομίζω ότι είναι σαφές ότι η ισλαμική τρομοκρατία είναι η μεγαλύτερη απειλή στην Ευρώπη.

Έπειτα έχουμε άλλες δύο απειλές. Η πρώτη περίπτωση τρομοκρατίας, είναι όπως αυτή του Μπρέιβικ στη Νορβηγία, αλλά αγνοήσουμε αυτήν την εμπειρία, κατά τα τελευταία 20 χρόνια είχαμε κάποια πραγματικά μεγάλη τρομοκρατική επίθεση από τη δεξιά πτέρυγα.

Η τελευταία απειλή της τρομοκρατίας παραμένει. Παρά το γεγονός ότι δεν υπάρχουν επί του παρόντος, όπως πριν από 20 χρόνια στην Ευρώπη.
Σήμερα έχουμε σαφείς ενδείξεις ότι στην Ιταλία και στην Ελλάδα λειτουργούν όλες οι αναρχο-μαρξιστικές ομάδες, αλλά η επιρροή τους είναι πολύ μικρή.

‘ΡΣ’: Αν και οι ιδεολογίες τους είναι διαφορετικές και οι τρεις ομάδες είναι αξιοσημείωτες. Έχετε αναφέρει τη διαδικασία της ριζοσπαστικοποίησης και πόσο δύσκολο είναι να παρέμβει κανείς. Πως γίνεται η ριζοσπαστικοποίηση; Μιλάμε για τα σχολεία, τα πανεπιστήμια, τα τζαμιά, τις φυλακές; Που μπορούμε να την βρούμε;

Κλώντ Μόνικ: Η ριζοσπαστικοποίηση διέρχεται από διαφορετικά κανάλια. Κατ’ αρχάς αυτή γίνεται στις πόλεις, στους δήμους, στις αθλητικές εγκαταστάσεις, στα ποδοσφαιρικά κλαμπ και φυσικά στα σχολεία.

Αυτοί είναι οι θεμελιώδεις τόποι. Υπάρχουν, επίσης πολλοί διαφορετικοί τρόποι και διαφορετικά μέρη, όπως οι φυλακές και τα πανεπιστήμια.
Η πλειοψηφία αυτών που ‘ριζοσπαστικοποιούνται’ είναι νεαρής ηλικίας. Όταν λέμε ότι ‘ριζοσπαστικοποιούνται’ στο πανεπιστήμιο, έχουν ήδη τάσεις για αυτό και αυτοί αποτελούν μια μειονότητα που καλύπτει ένα ποσοστό από 10 έως 15 τοις εκατό των μουσουλμάνων στην Ευρώπη.

Για παράδειγμα, αν πάρουμε τους δράστες των τρομοκρατικών επιθέσεων στο Λονδίνο τον Ιούλιο του 2005, αυτοί είχαν ενσωματωθεί πλήρως στην κοινωνία. Ένας από αυτούς ήταν, μάλιστα, γιος ιδιοκτήτη καταστήματος, είχε εργαστεί στην εκπαίδευση και προφανώς είχε ενσωματωθεί πλήρως. Αλλά έγινε ‘ριζοσπάστης’.
Και αυτό εξηγείται όταν υπάρχει μια κοινωνική κρίση, ή πολιτιστική ή οικογενειακή, αυτό μπορεί να γίνει προσχωρώντας και στο ριζοσπαστισμό μιας χριστιανικής αίρεσης.

‘ΡΣ’: Ας πάμε πίσω στη μεγαλύτερη απειλή που ανέφερα- τον Ισλαμικό Εξτρεμισμό στην Ευρώπη. Ο υπουργός Δικαιοσύνης του Βελγίου, δήλωσε ότι η εθνική ασφάλεια τον ενημέρωσε ότι η Σαουδική Αραβία χρηματοδοτεί περίπου 10 σχολεία στο Βέλγιο που διδάσκουν ριζοσπαστικό Ισλάμ. Πως αξιολογείται αυτήν την απειλή;

Κλώντ Μόνικ: Πρέπει να παραδεχθούμε ότι μέρος της Ευρώπης- Βέλγιο, Ολλανδία, Γερμανία- έχουν μεγάλες μουσουλμανικές κοινότητες, και οι χώρες αυτές δεν είχαν ήταν ποτέ μουσουλμανικές αποικίες στο παρελθόν.

Η Γαλλία είχε αποικίες την Αλγερία, Μαρόκο, Τυνησία. Έτσι οι περισσότεροι μουσουλμάνοι στη χώρα αυτή προέρχονται από τις πρώην αποικίες της.

Οι μουσουλμάνοι στο Βέλγιο, Ολλανδία και Γερμανία ήρθαν κατά τις δεκαετίες του ’60 και του ’70 του εικοστού αιώνα, όταν οι χώρες αυτές είχαν ανάγκη από εργατικά χέρια.
Αυτοί οι άνθρωποι ήρθαν με τη σκέψη ότι θα δουλέψουν δύο ή τρία χρόνια και κατόπιν θα επέστρεφαν στην πατρίδα τους. Εντούτοις δεν το έκαναν.

Οι Βέλγοι και οι Ολλανδοί έχουν αυτό το μεγάλο πρόβλημα και απεγνωσμένα ψάχνουν κάποιον που θα μπορούσε να τους βοηθήσει.

Το Ισλάμ δεν είναι παντού το ίδιο
Φαίνεται ότι το Ισλάμ δεν είναι κάτι μοναδικό. Το Ισλάμ υπάρχει στην Ασία, στη Βόρεια Αφρική, στον Περσικό Κόλπο, είναι οι Σουνίτες, οι Σιίτες κοκ. Είναι σαφές ότι το Ισλάμ Ουαχάμπι της Σαουδικής Αραβίας δεν έχει καμία σχέση με το Ισλάμ του Μαρόκου, ούτε των Τούρκων.

Το Ισλάμ επιβλήθηκε σε αυτούς τους ανθρώπους από τη Σαουδική Αραβία με την ανοχή των βελγικών και ολλανδικών αρχών τις προηγούμενες δεκαετίες. Η Σαουδική Αραβία έστειλε και χρήματα και ανθρώπους.

Για παράδειγμα, στις Κάτω Χώρες το 2003, μετά τη δολοφονία του Τέο βαν Γκόγκ, οι ολλανδικές αρχές παρακολούθησαν όλους τους Μουσουλμάνους κληρικούς στην Ολλανδία και αποδείχθηκε ότι το 60 με 70 τοις εκατό από αυτούς δεν καταλάβαιναν ούτε ήξεραν να μιλήσουν ή να διαβάσουν ολλανδικά.

Έγινε σαφές ότι αυτοί οι άνθρωποι δεν μπορούν να ενταχθούν στην τοπική κοινωνία στην οποία ζουν και στην οποία υπάρχουν οι οπαδοί τους. Προέρχονται από το εξωτερικό και έχουν τους δικούς τους στόχους και σκοπούς.



ΕΧΕΔΩΡΟΣ

ellinikoforoum.blogspot.gr
«Γνώσεσθε την αλήθειαν και η αλήθεια ελευθερώσει υμάς»

Re: Η ετερότητα του Ισλάμ

30
Νικάμπ, κάλυψη μίσους
Εικόνα
Υπάρχει μια βαθιά φιλαρέσκεια πίσω από τη δήλωση γυναικών που καλύπτουν με μαύρο ύφασμα την ύπαρξή τους, από το νύχι ως το φρύδι, από τον ώμο ως το αστράγαλο: «όταν κυκλοφορούσα ακάλυπτη, οι άντρες με κοιτούσαν προκλητικά». Βέβαια για να αντιληφθεί μια γυναίκα οιαδήποτε οπτική πρόκληση, θα πρέπει πρώτα να αναζητήσει το βλέμμα του θαυμαστή. Θα πρέπει να θεωρεί εαυτόν αξιοθαύμαστο, διαφορετικά δεν θα αντιλαμβανόταν τα βλέμματα.

Ομιλούν βεβαίως για βλέμματα, όχι για κάτι παραπάνω. Στην Αίγυπτο αυξάνονται διαρκώς εκείνες που επιλέγουν το νικάμπ, την ισλαμική στολή που εξαφανίζει όχι μόνο το πρόσωπο αλλά και το σουλούπι των γυναικών. Θα περίμενε κανείς ότι με τον δεδηλωμένο σεβασμό στη θρησκευτική παράδοση οι μουσουλμάνες ησυχάζουν. Κι όμως. Οι προσβολές αυξάνονται μέρα με τη μέρα. Δεν μιλάμε μόνο για βλέμματα αλλά και για φραστικές επιθέσεις και αγγίγματα. Το Αιγυπτιακό Κέντρο για τα Δικαιώματα της Γυναίκας πραγματοποίησε μια έρευνα που έδειξε ότι το 80% των Αιγυπτίων έχουν υποστεί σεξουαλική παρενόχληση. Και, ωωω της έκπληξης, οι περισσότερες φορούσαν μαντίλα.

Γίνεται μεγάλη συζήτηση για την ολική κάλυψη της γυναικείας ύπαρξης, αν γίνεται από υποχρέωση ή επιλογή. Τα αναλύουν οι θεολόγοι από καιρό_ όχι όμως από πολύ καιρό γιατί δεν πρόκειται δα για καμιά παράδοση που χάνεται στα βάθη των αιώνων. Από Χομεϊνί κι εντεύθεν, δεκαετία ογδόντα. Το αναλύουν οι πολιτικοί παρατηρητές που ομιλούν για πόλεμο πολιτισμών, για την ανοχή του δυτικού κόσμου, για τον νόμο του Σαρκοζί που απαγορεύει μια συγκεκριμένη ενδυματολογική επιλογή. Το αναλύουν οι κοινωνιολόγοι και εξηγούν ότι στην Ευρώπη η υιοθέτηση της μπούρκας ή της μαντίλας είναι σύμβολο αντίστασης στο κατεστημένο ενώ στον αραβικό κόσμο είναι συχνότερα αποτέλεσμα οικογενειακής πίεσης μέσα από διλήμματα. Το ήπιο δίλημμα έχει να κάνει με την εγγύτητα στο Θεό, το άγριο δίλημμα έχει να κάνει με ένα μπουκάλι βιτριόλι. Οποιες κι αν είναι οι ερμηνείες ή οι αφετηρίες τους, τα δεδομένα δεν αλλάζουν. Υπάρχει μια στροφή προς τα εκεί. Μέχρι και κανάλι με μπαμπουλωμένες γυναίκες ιδρύθηκε, το Maria TV, όπου οι παρουσιάστριες και οι καλεσμένες είναι αναγνωρίσιμες από τη φωνή και τα μάτια.

Πέρα από τα γεωπολιτικά παιχνίδια, από τις ιστορικές συγκυρίες, από τη θρησκευτική πίστη, η εξάπλωση του νικάμπ εγείρει ερωτήματα για το μισάνθρωπο πνεύμα του. Επιμένει στη διχοτόμηση του ανθρώπου, άνδρας/γυναίκα, αντιμετωπίζοντας τη γυναίκα όχι ως ανθρώπινο είδος αλλά ως κοινωνική ομάδα, υπαίτια δεινών. Το ζήτημα της μαντίλας βάζει τους μισούς ανθρώπους απέναντι στους άλλους μισούς και τους κάνει να μισιούνται για κάτι πρωτόγονο, για την έλξη που έχει υπό κανονικές συνθήκες ένας άνθρωπος για άλλον άνθρωπο.

Από τη σεμνότυφη άρνηση της σωματικής επαφής που επέβαλαν επί αιώνες τη διατήρηση της παρθενίας, την συζυγική πίστη οι φανατικοί μουσουλμάνου διακινούν τώρα το ηθικό μοντέλο της απόλυτης άρνησης στην ανθρώπινη συνύπαρξη. Ένα ύφασμα χωρίζει τους μεν από τις δε. Η φυσική επιθυμία μετατρέπεται σε αποστροφή, σε αηδία για τον συνάνθρωπο. Για όσους απλώς παρακολουθούν από μακριά, υπάρχει, αν μη τι άλλο, μεγάλη αμηχανία.

[Της Λώρης Κέζα από tovima.gr]

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
http://www.defencenet.gr/defence/index. ... Itemid=131
ΙΔΙΑ ΦΥΛΛΑΤΤΕ-ΕΧΘΡΟΥΣ ΑΜΥΝΟΥ-ΘΝΗΣΚΕ ΥΠΕΡ ΠΑΤΡΙΔΟΣ\n\n-Δάσκαλε γιατί με διδάσκεις πολεμικές τέχνες και παράλληλα μου μιλάς για ειρήνη; \n-Γιατί καλύτερα να είσαι μαχητής σε κήπο παρά κηπουρός σε μάχη…

Re: Η ετερότητα στο Ισλάμ

31
Σαουδάραβες χρηματοδοτούν Σκοπιανούς μουσουλμάνους

Sunday Times:28.3.10 & Echedoros Balkan Periscope
«Η Σαουδική Αραβία ρίχνει εκατοντάδες εκατομμύρια λίρες σε ισλαμικές ομάδες στα Βαλκάνια, ορισμένες εκ των οποίων σπέρνουν μίσος κατά της Δύσης και προετοιμάζουν μαχητές ως τζιχάντ στο Αφγανιστάν». Τα παραπάνω αναφέρει στη σημερινή της έκδοση (28.3.10) η εφημερίδα Sunday Times, με πληροφορίες που έλαβε από την πρώην Γιουγκοσλαβική Δημοκρατία της Μακεδονίας.

Αξιωματούχοι των Σκοπίων επισημαίνουν ότι ο ισλαμικός φονταμενταλισμός απειλεί να αποσταθεροποιήσει τα Βαλκάνια. Οι αυστηρά μουσουλμανικές ομάδες Wahhabi και Salafi οι οποίες χρηματοδοτούνται από τη Σαουδική Αραβία έρχονται σε καθημερινή σύγκρουση με τις παραδοσιακές μουσουλμανικές κοινότητες της περιοχής.

Οι Φονταμενταλιστές έχουν χρηματοδοτήσει την κατασκευή τζαμιών και μουσουλμανικών κέντρων και χρηματοδοτούν σε οπαδούς τους μέχρι 225 αγγλικές λίρες το μήνα. Τα χρήματα δίνονται με την προϋπόθεση να αφήσουν να αυξηθεί η γενειάδα τους και να πείσουν τις γυναίκες τους να φορούν μπούργκα ή πέπλο στο πρόσωπο, ένα έθιμο, σχεδόν, άγνωστο στην φιλελεύθερη παράδοση των Βαλκανίων.

Κυβερνητικές πηγές των Σκοπίων, τις οποίες επικαλείται η εφημερίδα, αναφέρουν ότι παρακολουθούλησαν έως και 50 εθελοντές της Αλ Κάιντα, που προσλαμβάνονται για να πολεμήσουν στο Αφγανιστάν.

Διαβαθμισμένα έγγραφα που παρουσιάστηκαν στην ‘The Sunday Times’ αποκαλύπτουν ότι Σκοπιανοί υπάλληλοι διερευνούν μια σειρά ισλαμικών φιλανθρωπικών οργανώσεων, που χρηματοδοτούνται από τη Σαουδική Αραβία και οι οποίες δραστηριοποιούνται σε όλη τη Βαλκανική και είναι ύποπτες για διάδοση του εξτρεμισμού και της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες, έσοδα τα οποία διοχετεύονται σε τρομοκρατικές οργανώσεις.
Μία από αυτές τις οργανώσεις είναι η Διεθνής Οργάνωση Islamic Relief που χρηματοδοτείται από τη Σαουδική Αραβία και είναι στη μαύρη λίστα των Ηνωμένων Εθνών.

Η οργάνωση αυτή που λειτουργεί σε 32 χώρες, καλύπτεται με το πρόσχημα της παροχής αρωγής προς τα θύματα των φυσικών καταστροφών, στην εκτέλεση ανθρωπιστικών προγραμμάτων, για την υγεία, την εκπαίδευση.

Σύμφωνα με επίσημη κυβερνητική πηγή των Σκοπίων, εκατοντάδες εκατομμύρια ‘ρίχτηκαν’ στην πΓΔΜ μόνο κατά την τελευταία δεκαετία και το μεγαλύτερο μέρος των χρημάτων αυτών προέρχεται από τη Σαουδική Αραβία. Ο σκοπιανός επίσημος είπε χαρακτηριστικά: «Η κύρια εξαγωγή των Σαουδαράβων, όπως φαίνεται δεν είναι το πετρέλαιο αλλά η μουσουλμανική ιδεολογία».

Ο Σουλεϊμάν Ρετζέπι, ηγετικό στέλεχος της ισλαμικής κοινότητας στην πΓΔΜ, είπε πως μια σειρά από Τζαμιά αρπάχθηκαν δια της βίας από τις ριζοσπαστικές μουσουλμανικές ομάδες. Ήδη, τέσσερα Τζαμιά, στην πόλη των Σκοπίων, δεν είναι πια υπό τον έλεγχο των επίσημων ισλαμικών αρχών. Οι νέοι Ιμάμηδες ισχυρίζονται ότι έχουν ‘αυθόρμητα’ εγκατασταθεί από τον ‘λαό’ τους.

«Οι λεγόμενες διδασκαλίες ‘Wahhabi’ είναι εντελώς ξένες προς τις παραδόσεις μας και την ουσία του Ισλάμ, η οποία είναι ανεκτική και χωρίς θρησκευτικούς αποκλεισμούς» θα δηλώσει ο Ρετζέπ.

Σε μερικά τζαμιά πιστοί διαδίδουν πως η πΓΔΜ, η οποία έστειλε 200 στρατιώτες στο Ιράκ και στο Αφγανιστάν, έχει “παρασυρθεί” ώστε να υποστηρίζει μια σταυροφορία κατά του Ισλάμ, όπου στην αιχμή του δόρατος πρωτοστατούν η Βρετανία και η Αμερική. Οι Ριζοσπάστες ιμάμηδες δείχνουν στους πιστούς, πλάνα από το Αφγανιστάν, το Ιράκ, τα παλαιστινιακά εδάφη και ισχυρίζονται ότι η Δύση διεξαγάγει πόλεμο κατά του Ισλάμ.

Ο Ραχμάν, ένας 35χρονος οδηγός ταξί στην πόλη των Σκοπίων, είπε ότι σταμάτησε να πηγαίνει στο τζαμί της γειτονιάς του από τότε που εξαγοράστηκε από τους εξτρεμιστές. «Μετά το σεισμό της Αϊτής, ο νέος Ιμάμης, είπε ο Θεός θα τιμωρήσει τη Δύση για τους πολέμους στο Αφγανιστάν και το Ιράκ με νέες φυσικές καταστροφές» δήλωσε ο Ραχμάν.

Ο Bekir Halimi, είναι ένας ιμάμης που εκπαιδεύτηκε στη Συρία, ανήκει στη Bamiresia, μια ισλαμική φιλανθρωπική οργάνωση που φέρεται διασυνδεμένη με τρομοκρατικές οργανώσεις και με ξέπλυμα χρήματος. Η σκοπιανή αστυνομία εφόρμησε στα γραφεία της, αλλά δεν κατάφερε να βρει ενοχοποιητικά στοιχεία.

Ο Halimi δήλωσε για τις κατηγορίες αυτές: “Έχουμε κάθε δικαίωμα να λάβουμε χρηματοδοτήσεις από κυβερνητικές και μη κυβερνητικές οργανώσεις της Σαουδικής Αραβίας», αρνήθηκε, όμως, να κατονομάσει τις πηγές χρηματοδότησής του και είπε πως απορρίπτει οποιαδήποτε πρόταση για εγκληματική δραστηριότητα.

Ο Φατμίρ, στην πόλη των Σκοπίων, πρώην «Ντίσκ τζόκεϋ» δήλωσε πως έχει ενστερνιστεί το Salafism (σ.σ. πρόκειται για μια σχολή σκέψης του Salafi Μουσουλμάνων που υποστηρίζουν το βίαιο τζιχάντ)

Ο Φατμίρ είναι πατέρας δύο παιδιών, έχει αφήσει μεγάλη γενειάδα και υποχρέωσε τη σύζυγό του να φορέσει μπούργκα. Τώρα κάνει τον πωλητή βιβλίων ισλαμικής λογοτεχνίας. «Είναι το δικό μας Ισλάμ, του 21ου αιώνα» δήλωσε χαρακτηριστικά.

http://rimse.gr/?p=439




Πηγή:http://geopoliticsdailynews.blogspot.gr ... _9666.html
ΙΔΙΑ ΦΥΛΛΑΤΤΕ-ΕΧΘΡΟΥΣ ΑΜΥΝΟΥ-ΘΝΗΣΚΕ ΥΠΕΡ ΠΑΤΡΙΔΟΣ\n\n-Δάσκαλε γιατί με διδάσκεις πολεμικές τέχνες και παράλληλα μου μιλάς για ειρήνη; \n-Γιατί καλύτερα να είσαι μαχητής σε κήπο παρά κηπουρός σε μάχη…

Re: Η ετερότητα στο Ισλάμ

32
Ποιός σκοτεινός εγκέφαλος ζητάει την καταστροφή των μνημείων του πλανήτη;

Ποιοί έχουν συμφέρον να επιδιώκουν την καταστροφή και «απεθνικοποίηση» των αρχαίων μνημείων του πλανήτη;

"H ταυτότητα μιας χώρας, η αξία και ο πολιτισμός της εδράζονται στην ιστορία της. Αν ο πολιτισμός μιας χώρας λεηλατηθεί, όπως συνέβη με τον δικό μας, η ιστορία της τελειώνει".

— Ra'id Abdul Ridhar Mohammed, Ιρακινός αρχαιολόγος, τις ημέρες που όλη η ανθρωπότητα παρακολουθούσε τη λεηλασία του Μουσείου του Ιράκ, η οποία υποκινήθηκε από την εισβολή των στρατευμάτων των ΗΠΑ.
Σύμφωνα με αρκετά δημοσιεύματα στα αραβικά μέσα ενημέρωσης, εξέχοντες μουσουλμάνοι κληρικοί έχουν αρχίσει να ζητούν την κατεδάφιση των Πυραμίδων της Αιγύπτου, οι οποίες, σύμφωνα με τα λόγια του Σαουδάραβα Σεΐχη Ali bin Said al-Rabi'i, αποτελούν «σύμβολα παγανισμού», τα οποία το αιγυπτιακό κόμμα των σαλαφιστών έχει εδώ και καιρό σχεδιάσει να καλύψει με κερί. Πιο πρόσφατα, ο επονομαζόμενος "Σεΐχης των σουνιτών σεΐχηδων» του Μπαχρέιν και πρόεδρος του κόμματος της Εθνικής Ενότητας, Abd al-Latif al-Mahmoud, κάλεσε τον νέο πρόεδρο της Αιγύπτου, Muhammad Morsi, «να καταστρέψει τις Πυραμίδες και να επιτύχει ό, τι δεν κατόρθωσε ο Sahabi Amr bin al-As".

Με το τελευταίο αυτό όνομα, Amr bin al-As, είναι γνωστός ο έμπιστος φίλος του Προφήτη Μωάμεθ, με τα αραβικά φύλα του, ο οποίος εισέβαλε και κατέκτησε την Αίγυπτο περίπου το 641 μ.Χ. Τηρώντας τις οδηγίες του al-As, καθώς και του μετέπειτα ισχύοντος μουσουλμανικού κανόνα, πολλές αιγυπτιακές αρχαιότητες καταστράφηκαν ως απομεινάρια «απιστίας» στον Θεό. Ενώ οι περισσότεροι ακαδημαϊκοί της Δύσης υποστηρίζουν ότι αυτό το τελευταίο δεν ισχύει, σύμφωνα με τους πρώτους μουσουλμάνους συγγραφείς, ακόμη και η μεγάλη Βιβλιοθήκη της Αλεξάνδρειας, η οποία θεωρήθηκε αποθετήριο παγανιστικών γνώσεων που έρχονται σε αντίθεση με το Κοράνι, καταστράφηκε επί βασιλείας του Βin al-As και σε συμμόρφωση με την εντολή του χαλίφη Οmar.

Ωστόσο, ενώ το μαζικό κάψιμο βιβλίων ήταν μια εύκολη δραστηριότητα τον 7ο αιώνα, δεν ίσχυε κάτι τέτοιο για τις γιγαντιαίων διαστάσεων πυραμίδες και τη γειτονική Σφίγγα, παρά το γεγονός ότι οι βασιλείς της δυναστείας των Μαμελούκων της Αιγύπτου «έκοψαν» τη μύτη της τελευταίας κατά τη διάρκεια ασκήσεων σκοποβολής, και ας εξακολουθεί να υπάρχει σήμερα ο δημοφιλής μύθος που αποδίδει την καταστροφή αυτή σε ένα Δυτικό, τον Ναπολέοντα.


Ποιοί και γιατί καταστρέφουν την ιστορία όλων των χωρών του πλανήτη;
Σήμερα, όμως, όπως παρατηρεί ο "Σεΐχης των σουνιτών σεΐχηδων» του Μπαχρέιν, και χάρη στη σύγχρονη τεχνολογία, η καταστροφή των Πυραμίδων είναι εφικτή. Το μόνο ερώτημα που απομένει είναι εάν ο πρόεδρος της Αιγύπτου και μέλος της Μουσουλμανικής Αδελφότητας είναι αρκετά "ευσεβής" και αν είναι πρόθυμος να ολοκληρώσει τη διαδικασία εξισλαμισμού που ξεκίνησε στα χέρια του πρώτου μουσουλμάνου κατακτητή της Αιγύπτου.

Μια τέτοια πορεία δράσης δεν είναι καθόλου αβάσιμη. Η ιστορία είναι γεμάτη με παραδείγματα μουσουλμάνων που καταστρέφουν την ίδια την προ-ισλαμική κληρονομιά τους, ξεκινώντας με τον ίδιο τον προφήτη του Ισλάμ, Μωάμεθ, ο οποίος κατέστρεψε τον ναό Ka'ba της Αραβίας, μετατρέποντάς τον σε τζαμί.

Αναζητώντας απάντηση στο ερώτημα "Ποιό είναι το ιδιαίτερο εκείνο στοιχείο του Ισλάμ, που τόσο συχνά στρέφει τους οπαδούς του κατά της ίδιας της πολιτιστικής τους κληρονομιάς;" ο Daniel Pipes παραθέτει πολλά παραδείγματα, από τους μουσουλμάνους της μεσαιωνικής εποχής στην Ινδία, που κατέστρεφαν τους ναούς των προγόνων τους, μέχρι τους σύγχρονους μουσουλμάνους, που επιδιώκουν την καταστροφή της μη ισλαμικής κληρονομιάς τους στην Αίγυπτο, το Ιράκ, το Ισραήλ, τη Μαλαισία και την Τυνησία.

Σήμερα, στο όνομα αυτού που το Διεθνές Ποινικό Δικαστήριο περιγράφει ως «πιθανό έγκλημα πολέμου» και με την οικονομική στήριξη από την Ουάσιγκτον, φανατικοί ισλαμιστές καταστρέφουν την αρχαία κληρονομιά της πόλης του Τιμπουκτού στο Μάλι, ενώ τριγύρω ακούγεται η θριαμβευτική κραυγή πολέμου του Ισλάμ, "Αλλάχ Άκμπαρ!"

Ένα μεγάλο μέρος αυτού του μίσους για την ίδια την προ-ισλαμική κληρονομιά τους συνδέεται με το γεγονός ότι, παραδοσιακά, οι μουσουλμάνοι δεν μπορούν να ταυτιστούν με το ένα ή το άλλο έθνος, πολιτισμό, κληρονομιά, ή γλώσσα, αλλά μόνο με το ισλαμικό έθνος και την ισλαμική κοινότητα της Umma.

Κατά συνέπεια, ενώ πολλοί Αιγύπτιοι –τόσο μουσουλμάνοι όσο και μη μουσουλμάνοι– θεωρούν τον εαυτό τους Αιγύπτιο, οι ισλαμιστές δεν έχουν καμιά εθνική ταυτότητα και ταυτίζονται μόνο με πολιτισμό του Ισλάμ, με βάση την«Σούνα» του προφήτη και τη γλώσσα του Ισλάμ, τα Αραβικά. Αυτό το συναίσθημα εκδηλώθηκε με σαφήνεια όταν ο πρώην ηγέτης της Μουσουλμανικής Αδελφότητας, Muhammad Akef, δήλωσε: "Στα κομμάτια να πάει η Αίγυπτος", υποδεικνύοντας ότι τα συμφέροντα της χώρας του είναι δευτερεύοντα σε σχέση με αυτά του Ισλάμ.

Είναι επίσης χαρακτηριστικό ότι οι εκκλήσεις αυτού του είδους γίνονται σε αυτή ακριβώς τη χρονική συγκυρία: αμέσως μετά την εκλογή στην προεδρία της Αιγύπτου ενός μέλους της Μουσουλμανικής Αδελφότητας. Στην πραγματικότητα, τα ίδια δημοσιεύματα που κάνουν λόγο για την έκκληση να κατεδαφιστεί το τελευταίο από τα 7 θαύματα του αρχαίου κόσμου αναφέρουν, επίσης, ότι Αιγύπτιοι σαλαφιστές προτρέπουν τον πρόεδρο Morsi να εξορίσει όλους τους σιίτες και τους μπαχαϊστές από τηνΑίγυπτο.

Με άλλα λόγια, η έκκληση του Morsi για την αποφυλάκιση του αποκαλούμενου «Τυφλού Σεΐχη», εγκεφάλου των τρομοκρατών ισλαμιστών, ίσως να αποτελεί ένα μικρό ορατό δείγμα θράσους το οποίο είναι συγχρόνως ενδεικτικό για όσα πρόκειται να δούμε ακόμη στο μέλλον. Από τις εκκλήσεις για τη νομιμοποίηση του είδους ισλαμικού γάμου, στο οποίο η γυναίκα δίνει αιώνιο όρκο να παραμείνει "σκλάβα του σεξ", έως τις εκκλήσεις για ίδρυση "αστυνομίας ηθικής" που θα βασίζεται στο νόμο της Σαρία, έως τις εκκλήσεις για την καταστροφή των γιγαντιαίων μνημείων της αρχαίας Αιγύπτου υπό την αιγίδα της Μουσουλμανικής Αδελφότητας, το λυχνάρι της καταστροφής μοιάζει να έχει ανοίξει και το τζίνι απελευθερώθηκε στην σύγχρονη Αίγυπτο.

Όλες οι διεθνείς οργανώσεις -πολλές από τις οποίες συντηρούνται από γνωστά κέντρα της Ουάσιγκτον- που σήμερα εσκεμμένα και επιμελώς κάνουν τα στραβά μάτια, όταν οι παραβιάσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων διαπράττονται από μουσουλμάνους, για να μην κατηγορηθούν για «ισλαμοφοβία», μήπως είναι καιρός, έστω και τώρα, να αντιληφθούν ότι οι Πυραμίδες της Αιγύπτου, αλλά και πολλά άλλα αρχαία μνημεία, αποτελούν εμφανώς τον επόμενο στόχο στη λίστα των ισλαμιστών; Ή θα αποσιωπηθεί για άλλη μια φορά το γεγονός ότι εξτρεμιστές μουσουλμάνοι εμπλέκονται σε αυτές τις καταστροφές, ακόμη και τη στιγμή που θα σωριάζονται στο έδαφος αυτά τα αρχαία σύμβολα του ανθρώπινου πολιτισμού;

Ας σημειωθεί επίσης ότι και το Αιγυπτιακό Μουσείο στο Κάιρο λεηλατήθηκε, κατά τη διάρκεια των σχετικά πρόσφατων εξεγέρσεων της«Αραβικής Άνοιξης», οι οποίες υποκινήθηκαν από τη Νέα Τάξη και την «αυτοκρατορία» των Αγγλοσαξόνων Αγγλοαμερικανών.


Ποιοί και γιατί καταστρέφουν την ιστορία όλων των χωρών του πλανήτη;
Μήπως ο τελικός στόχος τους είναι να καταστρέψουν κάθε ίχνος εθνικής κληρονομιάς και ταυτότητας, αλλά και σχεδόν κάθε ίχνος πολιτισμικής και πνευματικής προόδου, που συντελείται μέσω των αιώνων, προκειμένου να υποχρεώσουν την απλή και άβουλη πλειοψηφία να επιστρέψει σε μια πνευματική και διανοητική κατάσταση που δεν θα απέχει πολύ από αυτή των προϊστορικών χρόνων, σαν να μην συνέβη ποτέ κανένα είδος εξέλιξης κατά τα τελευταία 6.000 χρόνια;

Μήπως ο τελικός στόχος τους είναι να υποχρεώσουν τον καθένα που δεν είναι μέρος της ελίτ και δεν ανήκει στις κλίκες των υπηρετών τους, να επιστρέψει σε μια κατάσταση που δεν θα διαφέρει πολύ από αυτή των απλών ζώων;

Αν δεν αντιδράσουν σε αυτές τις μεθοδεύσεις οι λαοί, το πεπρωμένο τους θα πρέπει να θεωρείται βέβαιο ότι θα καταλήξει να μοιάζει με το σκηνικό και το σενάριο της ταινίας «Γη, ο Πλανήτης των Πιθήκων».

Tμήμα ειδήσεων defencenet.gr
http://www.defencenet.gr/defence/index. ... &Itemid=56
ΙΔΙΑ ΦΥΛΛΑΤΤΕ-ΕΧΘΡΟΥΣ ΑΜΥΝΟΥ-ΘΝΗΣΚΕ ΥΠΕΡ ΠΑΤΡΙΔΟΣ\n\n-Δάσκαλε γιατί με διδάσκεις πολεμικές τέχνες και παράλληλα μου μιλάς για ειρήνη; \n-Γιατί καλύτερα να είσαι μαχητής σε κήπο παρά κηπουρός σε μάχη…

Re: Η ετερότητα στο Ισλάμ

33
Νορβηγία: Ισλαμική ομάδα απαιτεί συνοικία του Όσλο να αναγνωρισθεί ως «μουσουλμανικό έθνος». "Δεν θέλουμε να ζούμε μαζί με βρώμικα κτήνη σαν κι εσάς."

...γράφουν τα γεννημένα στη Νορβηγία μέλη της ομάδας, που προφανώς, δεν «ενσωματώθηκαν»

Η νορβηγική ειδησεογραφική ιστοσελίδα VG Nett αναφέρει ότι μια μουσουλμανική τρομοκρατική ομάδα, με το όνομα ‘Ansar al-Sunna’, απειλεί ότι αν ένα τμήμα της πρωτεύουσας της χώρας δεν μετατραπεί σε μουσουλμανικό έθνος διοικούμενο από το νόμο της σαρία, θα υπάρξει τρομοκρατικό κτύπημα στην σκανδιναβική χώρα, όμοιο με εκείνο της 11ης Σεπτεμβρίου. Η VG Nett αναφέρει ότι η Νορβηγική Ασφάλεια (Politiets sikkerhetstjeneste - PST) γνωρίζει ήδη πολλά μέλη της συγκεκριμένης τρομοκρατικής οργάνωσης. Συγκεκριμένα η ανακοίνωση της ομάδας γράφει:
"Αν οι Νορβηγοί στρατιώτες μπορούν να πάνε με αεροπλάνα στο Αφγανιστάν, τότε ο Οσάμα και ο Μοχάμεντ μπορούν να πάνε, επίσης, με αεροπλάνα στη Νορβηγία, inshaAllah (με το θέλημα του Αλλάχ). Τώρα, η κυβέρνηση πρέπει να ξυπνήσει και να αναλάβει την ευθύνη της, πριν αυτός ο πόλεμος εξαπλωθεί στη Νορβηγία. Πριν υπάρξει αντίδραση. Πριν οι Μουσουλμάνοι λάβουν τα αναγκαία μέτρα. Μην συγχέετε τη σιωπή των Μουσουλμάνων με αδυναμία. Μην επωφελείστε από την υπομονή των Μουσουλμάνων. Μην μας πιέζετε να κάνουμε κάτι που μπορεί να αποφευχθεί. Αυτό δεν είναι απειλή, μόνο τα λόγια της αλήθειας. Τα λόγια της δικαιοσύνης. Μια προειδοποίηση ότι οι συνέπειες μπορεί να είναι θανατηφόρες. Μια προειδοποίηση σχετικά με μια 9/11 σε νορβηγικό έδαφος, ή μεγαλύτερες επιθέσεις από αυτές που έγιναν στις 22 Ιουλίου. Αυτό είναι για το δικό σας καλό και το δικό σας συμφέρον. Δεν θέλουμε να είμαστε μέρος της νορβηγικής κοινωνίας. Και δεν θεωρούμε ότι είναι απαραίτητο να απομακρυνθούμε από τη Νορβηγία, γιατί γεννηθήκαμε και μεγαλώσαμε εδώ. Και γη του Αλλάχ ανήκει σε όλους. Αλλά αφήστε το Grønland να γίνει το δικό μας. Κλείστε αυτή την περιοχή της πόλης και αφήστε μας να την ελέγχουμε με τον τρόπο που θέλουμε να το κάνουμε. Αυτό είναι το καλύτερο για τα δύο μέρη. Δεν θέλουμε να ζούμε μαζί με βρώμικα κτήνη σαν κι εσάς."

Κ.Ο: Με την συνοικία Grønland του Όσλο, πρωτεύουσας της Νορβηγίας, όπου το 45% των κατοίκων είναι μετανάστες, (κυρίως μουσουλμάνοι), έχει ξανασχοληθεί ο ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ. Το 2010 η εφημερίδα Aftenposten (που είναι υπέρμαχος της πολυπολιτισμικότητας!) έγραφε ότι υπάρχουν «περιπολίες της σαρία» στην περιοχή και επιθέσεις σε ομοφυλόφιλα ζευγάρια. "Το Grønland είναι πιο μουσουλμανικό από το Μαρόκο" λέει η μετανάστρια Fatima Tetouani.

http://redskywarning.blogspot.gr/2012/09/11.html

Πηγή:http://isxys.blogspot.com/2012/09/blog-post_4729.html
ΙΔΙΑ ΦΥΛΛΑΤΤΕ-ΕΧΘΡΟΥΣ ΑΜΥΝΟΥ-ΘΝΗΣΚΕ ΥΠΕΡ ΠΑΤΡΙΔΟΣ\n\n-Δάσκαλε γιατί με διδάσκεις πολεμικές τέχνες και παράλληλα μου μιλάς για ειρήνη; \n-Γιατί καλύτερα να είσαι μαχητής σε κήπο παρά κηπουρός σε μάχη…

Re: Η ετερότητα στο Ισλάμ

34
Η νέα γενιά του Ισλάμ και οι δυτικοί μύθοι

Στα ΜΜΕ αρέσει οποιοδήποτε «παραμύθι» αφορά στη νεολαία. Οποιαδήποτε κάλυψη γεγονότων κλπ που έχει σχέση με τους νέους, προϋποθέτει πως αυτοί είναι η δύναμη της προόδου, που παλεύει να σώσει τον κόσμο από τους κακούς γέρους που τον ξεζουμίζουν, που θα φέρει την αλλαγή προς το καλύτερο, κλπ.

Στη Δύση, οι νέοι πιστεύουν αυτό το παραμύθι. Έτσι, όταν το 2008 ο Ομπάμα αποτέλεσε την επιλογή των νέων, θεωρήθηκε εξ ορισμού και ως ο κύριος υποψήφιος της προόδου και του μέλλοντος.

Στη πραγματικότητα, το όραμά του για το μέλλον δεν διαφέρει και πολύ από το αντίστοιχο της προ-Θάτσερ Αγγλίας, αλλά αυτό δεν εμπόδισε τους νέους οπαδούς του να τραγουδάνε «είμαστε η ελπίδα», σε κάθε προεκλογική του συγκέντρωση.

Τέσσερα χρόνια αργότερα, οι μισοί απόφοιτοι ΑΕΙ δεν μπορούν να βρουν μια κανονική δουλειά. Τα δάνεια σπουδών των νεαρών Αμερικάνων, είναι σήμερα περισσότερα και από αυτά των πιστωτικών τους καρτών. Η ανεργία των νέων φουντώνει, και όλο και περισσότεροι 30αρηδες μένουν στο ίδιο σπίτι με τους γονείς τους.

Και όλα αυτά, πριν ταφούν κάτω από τον όγκο των επιτοκίων του απίθανου αμερικανικού χρέους, και των ανεξέλεγκτων περικοπών δαπανών στην υγεία, κλπ. Και όμως, το 2012, οι νέοι συνεχίζουν να στηρίζουν τον Ομπάμα, με τα ΜΜΕ να τους συγχαίρουν. Άλλωστε, το να είναι κανείς νέος, σημαίνει ότι θα πρέπει να ψηφίζει την ελπίδα και την αλλαγή…

Κάπως έτσι, και στην άλλη πλευρά του πλανήτη, η αραβική άνοιξη χαιρετίστηκε ως η φωνή της νιότης, που έστελνε με τουίτερ το παγκόσμιο μήνυμα της ελπίδας και της αλλαγής. Ένα χρόνο μετά, υπάρχει περισσότερη αλλαγή, παρά ελπίδα.

Ο πρώτος εκλεγμένος Αιγύπτιος ηγέτης, ανήκει στην Μουσουλμανική Αδελφότητα. Στο αιγυπτιακό κοινοβούλιο, τα 2/3 των εδρών ανήκουν πια στη Μουσουλμανική Αδελφότητα, και στον κύριο αντίπαλό της, ένα ακόμη πιο φανατικό ισλαμικό κόμμα.

Στην παραδοσιακά πιο χαλαρή κοσμική Τυνησία, και το Μαρόκο, οι εκλογές κερδήθηκαν από «μετριοπαθείς Ισλαμιστές», που απλά σημαίνει ότι σε αντίθεση με τα τσιράκια των Αμερικανών στο Αφγανιστάν, αυτοί εδώ δεν θα δολοφονούν γυναίκες ένοχες για μοιχεία στον δρόμο, ή τουλάχιστον όχι ακόμη.

Τι γίνεται λοιπόν; Στην Λιβύη έχουν συληθεί οι πολεμικοί τάφοι των Βρετανών, κάτι που ποτέ δεν έγινε όταν κυβερνούσε ο Καντάφι, ακόμη και στις εποχές που οι σχέσεις του με την Δύση βρίσκονταν στο ναδίρ. Βέβαια, μπορούμε να συγχωρήσουμε τον αντιιμπεριαλιστικό ενθουσιασμό των πρόσφατα «απελευθερωμένων» νεαρών Λίβυων. Έτσι δεν είναι;

Εν τω μεταξύ, στο βόρειο Μαλί, η κυρίαρχη ομάδα Ansar Dine άρχισε να καταστρέφει μεθοδικά τα αρχαία μνημεία στο Τιμπουκτού, συμπεριλαμβανομένης της διάσημης πύλης του τεμένους Sidi Yahya του 15ου αιώνα, που υποτίθεται, βάσει της παράδοσης, ότι θα έπρεπε να μείνει ανοιχτή, ως το τέλος του κόσμου. Ωραία πράγματα!

Αυτά τα μνημεία δεν τα έφτιαξαν ούτε Βρετανοί, ούτε άλλοι Ευρωπαίοι. Μάλλον πρόκειται για μια διαμάχη μεταξύ των παραδοσιακά μετριοπαθών Σούφι και των πιο επιθετικών Wahhabist Μουσουλμάνων, που στηρίζονται παγκοσμίως από την Σαουδική Αραβία και τα πετροδολάρια της Δύσης.

Τα μνημεία αυτά είναι χαρακτηρισμένα ως μνημεία παγκόσμιας κληρονομιάς από την UNESCO, όπως βεβαίως ήταν και οι Βούδες που ανατίναξαν οι Ταλιμπάν πριν από μια δεκαετία. Ποιος ή τι έχει σειρά τώρα;

Ο σούπερ σεΐχης του Μπαχρέιν Abd al-Latif al-Mahmoud κάλεσε τον Αιγύπτιο πρόεδρο Morsi να «γκρεμίσει τις πυραμίδες και να ολοκληρώσει αυτό που οι Μουσουλμάνοι κατακτητές της Αιγύπτου τον 7ο αιώνα δεν μπόρεσαν να τελειώσουν»!

Από την πλευρά του, το Σαλαφικό κόμμα της Αιγύπτου, δεν συμφωνεί με την καταστροφή των πυραμίδων, αλλά προτείνει να καλυφθούν με κερί. Μιλάμε βέβαια για το τελευταίο από τα 7 μεγάλα θαύματα του κόσμου, που συνεχίζει να υπάρχει, αλλά αυτό δεν αποτελεί δικαιολογία για να μη τα καταστρέψουμε. Έτσι δεν είναι; Πρόκειται για ένα μέρος της νέας πανισλαμικής παγκόσμιας προσπάθειας να μην υπάρχουν εναλλακτικές πηγές αφοσίωσης των Μουσουλμάνων πιστών, είτε είναι αυτές πολιτισμικές, είτε είναι εθνικές, είτε ιστορικές.

Οι παλιοί δικτάτορες δεν εκπροσωπούσαν κανέναν άλλο παρά τον εαυτό τους, τα τσιράκια τους, και τους ελβετικούς τραπεζικούς λογαριασμούς τους. Οι νέοι δημοκρατικά εκλεγμένοι ηγέτες εκπροσωπούν την διάθεση των λαών τους. Μετά τη 11η Σεπτεμβρίου του 2001, πολλοί δυτικοί σχολιαστές τόνισαν την ανάγκη αναμόρφωσης του Ισλάμ. Ξεχνούσαν όμως πως ήδη είχε αναμορφωθεί, χάρη στην αιγυπτιακή Μουσουλμανική Αδελφότητα, τους επαναστάτες Μουλάδες του Ιράν και το βασικό εξαγωγικό προϊόν της Σ. Αραβίας, όχι το πετρέλαιο, αλλά την παγκοσμιοποιημένη ιδεολογία της.

Έχω βαρεθεί να μετράω τις φορές που άκουσα κάποια γυναίκα από την Αραβία, που σπούδασε στην Δύση πριν από 20-40 χρόνια, να μου λέει πως η κάλυψη του προσώπου είναι αναχρονιστική και το κάνουν μόνο κάποιες αμόρφωτες χωρικές στις αραβικές επαρχίες. Το μέλλον ανήκε, έλεγαν, σε αυτές, και γενικά στις σύγχρονες ιδέες.

Η γενιά αυτή έπεσε εντελώς έξω. Αυτές που αποφοιτούσαν από το πανεπιστήμιο του Καΐρου, την δεκαετία του `50 δεν διέφεραν κατά πολύ από τις αντίστοιχες απόφοιτες της Δύσης. 50 χρόνια μετά, όλες οι νέες είναι καλυμμένες από την κορφή ως τα νύχια!

Ο Mohammad Qayoumi, πρύτανης σήμερα του πανεπιστημίου San Jose State University, δημοσίευσε πρόσφατα κάποιες φωτογραφίες από το Αφγανιστάν στο οποίο μεγάλωσε. Οι κοπέλες στις φωτογραφίες (δεκαετία του `60) μπορεί να μην είναι απόλυτα μοντέρνες, αλλά όλες μοιάζουν με τις κοπέλες στη Δύση, με ψηλά τακούνια και μίνι φούστες. Μισό αιώνα μετά, απαγορεύεται πλέον στις γυναίκες να έχουν ακάλυπτο το πρόσωπό τους, ή να βγαίνουν από το σπίτι χωρίς ανδρική συνοδεία. Και το πιο περίεργο; Στο σημερινό ανατολικό Λονδίνο, ή στο Μάλμο της Σουηδίας, συναντά κανείς σήμερα περισσότερες γυναίκες με τσαντόρ, απ’ ότι στην Τυνησία ή στο Αμάν.

Το μεγάλο λάθος που έκαναν όλα τα δυτικά ΜΜΕ στη διάρκεια της αραβικής άνοιξης, είναι που υπέθεσαν ότι η κοινωνική πρόοδος είναι σαν την τεχνολογική. Ότι όπως συμβαίνει ας πούμε με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, έτσι και με τα δικαιώματα των γυναικών, κάτι που έχει ανακαλυφθεί, δεν μπορεί να καταργηθεί. Και όμως μπορεί.

Στην Αίγυπτο, οι νέοι που ψήφισαν την Μουσουλμανική Αδελφότητα είναι πιο φανατικοί Ισλαμιστές απ’ ότι οι παππούδες τους που στήριξαν την επανάσταση του Νάσερ το 1952. Στην Τυνησία, οι νέοι σήμερα είναι πιο αυστηροί απ ότι οι παλιότεροι κοσμικοί, που έκαναν τα στραβά μάτια στα μπαρ και στα πορνεία.

Στην Δύση, διδασκόμαστε πως ο εκσυγχρονισμός είναι αναπόφευκτος. Συν το χρόνω, μας λένε, θα εκσυγχρονιστεί και ο αραβικός κόσμος.

Και όμως, δεν είναι έτσι. Ακόμη κι αν μιλάμε για τις Βρυξέλλες ή το Τορόντο, και όχι μόνο για το Κάιρο, ή το Ισλαμαμπάντ.

Στην πρώτη δημοσκόπηση που έγινε μεταξύ των Μουσουλμάνων της Ιρλανδίας, το 37% εξ αυτών τέθηκε υπέρ της διακυβέρνησης της χώρας με τον ισλαμικό νόμο (Σαρία). Μεταξύ των νέων σε ηλικία, το ποσοστό αυτό ανέβηκε στο 57%.

Με άλλα λόγια, η νεολαία της ελπίδας είναι λιγότερο φιλοδυτική από τους γονείς της. Το 36% των νεαρών Βρετανών Μουσουλμάνων θεωρεί πως όσοι εγκαταλείπουν το Ισλάμ θα πρέπει να θανατώνονται. Το ίδιο ερώτημα πριν από 40 χρόνια, το πολύ να έπιανε ένα χαμηλό μονοψήφιο ποσοστό.

Και το μεγάλο ζήτημα είναι πως σε αντίθεση με την χαζοχαρούμενη νεολαία που τραγουδάει και φωνάζει συνθήματα στις προεκλογικές συγκεντρώσεις του Ομπάμα, οι νεαροί Μουσουλμάνοι εννοούν όλα αυτά που λένε και που πιστεύουν.

Τα παιδιά είναι το μέλλον. Κι αυτό ακριβώς είναι το μεγάλο μας πρόβλημα.


Πηγή:h[url]ttp://www.antinews.gr/2012/07/16/170870/[/url]
ΙΔΙΑ ΦΥΛΛΑΤΤΕ-ΕΧΘΡΟΥΣ ΑΜΥΝΟΥ-ΘΝΗΣΚΕ ΥΠΕΡ ΠΑΤΡΙΔΟΣ\n\n-Δάσκαλε γιατί με διδάσκεις πολεμικές τέχνες και παράλληλα μου μιλάς για ειρήνη; \n-Γιατί καλύτερα να είσαι μαχητής σε κήπο παρά κηπουρός σε μάχη…

Re: Η ετερότητα στο Ισλάμ

35
phpBB [video]


Και ο Θεός να βάλει το χέρι Του.....
ΙΔΙΑ ΦΥΛΛΑΤΤΕ-ΕΧΘΡΟΥΣ ΑΜΥΝΟΥ-ΘΝΗΣΚΕ ΥΠΕΡ ΠΑΤΡΙΔΟΣ\n\n-Δάσκαλε γιατί με διδάσκεις πολεμικές τέχνες και παράλληλα μου μιλάς για ειρήνη; \n-Γιατί καλύτερα να είσαι μαχητής σε κήπο παρά κηπουρός σε μάχη…

Re: Η ετερότητα στο Ισλάμ

36
ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΛΥ ΠΑΛΙΑ ΧΡΟΝΙΑ.........
Η Οθωμανική κυριαρχία

Το 1453 οι Οθωμανοί κατέλαβαν την Κωνσταντινούπολη, θέτοντας συμβολικά τέλος στον ελληνικό χριστιανικό κόσμο. Το 1458 κατελήφθη η Αθήνα, το 1460 υποτάχθηκε ο Μυστράς, το 1461 καταλύθηκε το τελευταίο ελληνικό κράτος, η αυτοκρατορία της Τραπεζούντας, και το 1475 κυριεύτηκε το τελευταίο ελεύθερο ελληνικό έδαφος στην ανατολική Κριμαία. Αργότερα εντάχθηκαν στον νέο οθωμανικό κόσμο οι ελληνικές περιοχές που βρίσκονταν υπό ενετική κυριαρχία, όπως η Κρήτη. Η κατάληψη της Τραπεζούντας δεν σήμαινε αυτόματη κατάληψη του Πόντου από τους Οθωμανούς. Η ύπαιθρος διατηρούσε κάποιες ελευθερίες, ενώ παρέμεναν ελευθέρα και αρκετά κάστρα στο εσωτερικό της χώρας.

Οι επικράτηση των μουσουλμάνων στον χώρο διαμόρφωσε ριζικά νέες συνθήκες. Οι χριστιανοί υπήκοοι του σουλτάνου υποβιβάστηκαν σε ραγίαδες και όσοι από αυτούς κατοικούσαν στην ύπαιθρο άνηκαν σε φεουδαρχικές οικογένειες. Πλήθος περιορισμών υπήρχαν για τους ραγίαδες. Δεν μπορούσαν να εγκαταλείψουν το χωράφι τους, ενώ στην περίπτωση που μετέβαιναν για εγκατάσταση σε πόλη, έπρεπε να καταβάλουν επαχθέστατους φόρους ως αποζημίωση για την απουσία τους από την ύπαιθρο.

Για τους χριστιανικούς πληθυσμούς υπήρχαν δύο ειδικοί φόροι, ο κεφαλικός φόρος (τζιζγιέ) που έμεινε γνωστός ως χαράτσι, και το χαράτσι μουβαζάφ. Ο τζιζγιέ επιβάρυνε κάθε μη σουλτάνο που είχε συμπληρώσει το 14ο έτος της ηλικίας του. Ο φόρος αυτός αποτελούσε μια από τις κυρίες πηγές εσόδων του οθωμανικού κράτους. Ο δεύτερος φόρος υπολογίζονταν σε χρηματικές μονάδες επί του εδάφους και των προϊόντων του και καταβάλλονταν από όλους αδιακρίτως τους ενήλικες, έγγαμους ή άγαμους, ανεξάρτητα από το αν κατείχαν χωράφια ή όχι. Επειδή αυτή η φορολογία αφορούσε αποκλειστικά τους χριστιανούς, έπαυε αυτόματα η καταβολή της εάν ο υπόχρεος γίνονταν μουσουλμάνος.

Ο ελληνικός πληθυσμός οργανώθηκε σε κοινότητες οι οποίες ελέγχονταν από τους δημογέροντες. Η κοινοτική οργάνωση υπήρχε εργαλείο της οθωμανικής πολιτικής στις περιοχές οπού ήταν δύσκολη η είσπραξη της φορολογίας. Η διατήρηση του Οικουμενικού Πατριαρχείου από τον Μωάμεθ Β’ αποσκοπούσε στον πολιτικό έλεγχο των υποταγμένων Ρωμιών. Η αποδοχή αυτή όμως, επέτρεψε στους Έλληνες να διατηρήσουν πρωτεύοντα ρόλο μεταξύ των υπολοίπων ορθόδοξων ενωτικών ομάδων της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας.

Από τα τέλη του 17ου αιώνα ξεκίνησε η εκπαιδευτική κίνηση στον Πόντο, όπως και στον υπόλοιπο ελληνικό κόσμο. Η Τραπεζούντα εξελίχθηκε σε κέντρο των ελληνικών γραμμάτων. Το πρώτο σχολείο ήταν το Φροντιστήριον Τραπεζούντος, το οποίο ιδρύθηκε το 1682. Στη Σινώπη υπήρχε ελληνικό σχολείο από το 1675. Στην Αργυρούπολη ιδρύθηκε το 1733, ενώ στα τέλη του 18ου αιώνα ιδρύθηκαν σχολεία στ Σαμψούντα και την Κερασούντα. Τον 19ο αιώνα ιδρύθηκαν στον Πόντο εκατοντάδες ελληνικά και αλληλοδιδακτικά σχολεία.

Ο εξισλαμισμός των Ελλήνων


Οι εξισλαμισμοί των ελληνικών πληθυσμών δεν έγιναν μόνο με την πείθω και τον προσηλυτισμό. Η βία υπήρξε μια από τις μεθόδους που χρησιμοποιήθηκαν. Είναι γνωστή η τακτική του παιδομαζώματος που εφαρμόστηκε κατά τις πρώτες φάσεις τουρκικής επέκτασης, καθώς και η υποχρεωτική αλλαγή θρησκείας ορισμένων ομάδων του πληθυσμού στις κατακτημένες περιοχές. Γνωρίζουμε ότι μετά την άλωση της Τραπεζούντας υποχρεώθηκαν να εξισλαμισθούν οι επιφανείς οικογένειες και πλήθος νέων.

Ο εξισλαμισμός είχε πάρει τέτοια έκταση, ώστε σύμφωνα με τους Τούρκους ερευνητές, κατά τα μέσα του 16ου αιώνα το 40% των «ανθρώπων του σεραγιού» ήταν εξισλαμισμένοι πρώτης γενιάς. Λαμβάνοντας υπόψη τους απόγονους των πληθυσμών που είχαν εξισλαμιστεί κατά το παρελθόν, συνάγεται το συμπέρασμα ότι το περιβάλλον των ανακτόρων στην συντριπτική του πλειονότητα δεν ήταν τούρκικο.

Το φαινόμενο παρατηρήθηκε σε όλη την έκταση του κατακτημένου ελληνικού κόσμου. Στην Κύπρο, για παράδειγμα, ο κτυπτοχριστιανισμός διατηρήθηκε μέχρι τον 19ο αιώνα. Αρκετοί από αυτούς είχαν συνείδηση της ελληνικής τους καταγωγής και μερικοί επανήλθαν στην πιστή των πατέρων τους μετά την πολιτειακή αλλαγή του 1878 και την αντικατάσταση των Τούρκων κατακτητών από τους Βρετανούς. Μετά την ανοχή των Άγγλων, οι οποίοι επιδίωκαν την εξασθένιση του ελληνικού στοιχείου, ακολούθησαν την πολιτική εκτουρκισμού. Ιδρύθηκαν τουρκικά σχολεία και τζαμιά και δόθηκαν υποτροφίες σε νέους, οι οποίοι μετά την επάνοδο στα χωρία τους έγιναν κήρυκες του ισλαμισμού.

Οι εξισλαμισμοί στον Πόντο

Η Ελληνική κοινωνία του μικρασιατικού Πόντου σημαδεύτηκε- όπως και κάθε άλλο μέρος του ελληνικού κόσμου-από τον εξισλαμισμό και την εμφάνιση του κρυπτοχριστιανικού φαινομένου. Το πρώτο κύμα εξισλαμισμών εμφανίστηκε μετά την παράδοση της Τραπεζούντας στους Οθωμανούς. Οι χριστιανοί εκδιώχθηκαν και περιθωριοποιήθηκαν και οι εκκλησίες μετατράπηκαν σε τεμένη. Στην Τραπεζούντα και στην περιφέρεια της οι εξισλαμισμοί έλαβαν μεγάλη έκταση. Οκτώ χιλιάδες χριστιανοί από την πάλαι ποτέ πρωτεύουσα των Κομνηνών ίδρυσαν ορεινούς οικισμούς στην περιοχή της Θοανίας, που έγινε γνωστή ως Τόνγια. Οι πληθυσμοί αυτοί εξισλαμίστηκαν στα επόμενα χρόνια, κυρίως στα τέλη του 17 ου αιώνα. Οι εξισλαμισμοί στον Πόντο πραγματοποιήθηκαν την περίοδο 1648-1687 εξαιτίας των πιέσεων των φεουδαρχών.

Όσοι Έλληνες εξισλαμίστηκαν, ενσωματώθηκαν στο κοινωνικό μόρφωμα που στην εποχή του εθνικισμού ονομάστηκε τούρκικο έθνος, αποκτώντας μια πλάστη τουρκική εθνική ταυτότητα, όπως και οι πολυάριθμες υπόλοιπες μη τουρκικές μουσουλμανικές εθνότητες. Οι ιστορικές συνθήκες δεν επέτρεψαν στο κομμάτι αυτό των Ελλήνων- το οποίο υπήρχε σε κάθε μέρος του ελληνικού κόσμου- να εκφραστεί πολιτικά. Το μέγεθος του ωστόσο δεν ήταν ευκαταφρόνητο. Αρκεί να αναφερθεί ότι η πλειονότητα των Ελλήνων του μικρασιατικού υψιπέδου είχε εξισλαμιστεί, στην Κρήτη το πρώτο τέταρτο του 19 ου αιώνα οι χριστιανοί ήταν ελαφρώς περισσότεροι από τους μουσουλμάμους, ενώ στον Πόντο πριν από τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο με βάση τους υπολογισμούς του Πατριαρχείου μουσουλμάνοι και οι κρυπτοχριστιανοί Έλληνες ενέρχονταν στο ένα τρίτο του αριθμού των χριστιανών.

Οι Κρυπτοχριστιανοί

Μετά την άλωση της Τραπεζούντας παρουσιάσθηκε το φαινόμενο του Κρυπτοχριστιανισμού. Όπως γράφει ο Μητροπολίτης Τραπεζούντος και μετέπειτα Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος Χρύσανθος, οι εξισλαμισμοί στον Πόντο πραγματοποιήθηκαν την περίοδο 1648- 1687 από τις πιέσεις των φεουδαρχών. Στη συνέχεια το φαινόμενο του κρυπτοχριστιανισμού εντάθηκε αφού η καταπίεση από τους Οθωμανούς ήταν μεγαλύτερη, με αποτέλεσμα να σημειώνονται ολοένα και περισσότερες προσχωρήσεις προς το Ισλάμ.

Μετά την αναγκαστική προσφυγιά των Ποντίων από τις εστίες τους το 1922, σήμερα στην Τουρκία υπάρχουν ακόμη άτομα που είναι κρυπτοχριστιανοί, ενώ μιλούν ή καταλαβαίνουν την ποντιακή διάλεκτο. Τα μέλη αυτής της πληθυσμιακής ομάδας βρίσκονται σε διάφορα μέρη της Τουρκίας καθώς και στο εξωτερικό ως μετανάστες (κυρίως Γερμανία). Οι ποντιόφωνοι -κρυπτοχιστιανοί που ζουν στην Τουρκία αντιμετωπίζουν προβλήματα αφού δεν επιτρέπεται να ομιλείται η γλώσσα τους, να μεταφέρονται τα έθιμά τους, ενώ οι κρατικές υπηρεσίες ασκούν πιέσεις γεγονός που προκάλεσε την παρέμβαση μη κυβερνητικών οργανώσεων που ζήτησαν την ελευθερία δράσης και σκέψης.http://www.pontosnet.gr/Page.aspx?pageID=136&lang=gr
<<ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΚΟΤΟΣ ΔΕΝ ΣΚΕΠΑΖΕΙ ΟΥΔΕΝ ΑΠΟ ΣΟΥ ΚΑΙ Η ΝΥΞ ΛΑΜΠΕΙ ΩΣ Η ΗΜΕΡΑ ΕΙΣ ΣΕ ΤΟ ΣΚΟΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΩΣ ΤΟ ΦΩΣ>>
Απάντηση

Επιστροφή στο “Ισλάμ”

cron